امن‌ ترین مقاصد اروپایی برای سفر در تابستان ۲۰۲۱

0
2492
امن‌ ترین مقاصد اروپایی برای سفر در تابستان ۲۰۲۱
امن‌ ترین مقاصد اروپایی برای سفر در تابستان ۲۰۲۱

امن‌ ترین مقاصد اروپایی برای سفر در تابستان ۲۰۲۱ کدام‌ها هستند؟

با کمرنگ شدن پاندمی کرونا و شروع واکسیناسیون در اکثر کشورهای اروپایی، کم کم مسافرت و گردشگری به یک سری از مقاصد خاص اروپا، از سر گرفته شده و امید است که به زودی اروپا آغوشش را به طور کامل بر روی مسافران باز کند. در حال حاضر هر گردشگری که قصد مسافرت و تفریح دارد، به دنبال انتخاب مقاصدی است تا در این روزها ایمن‌تر بوده و شمار مبتلایان به این ویروس در آنجا پایین‌تر باشد. در این مقاله قصد داریم شما را با مقاصدی آشنا کنیم که در دوران اپیدمی کرونا، بیمارستان‌های آن‌ها هرگز شلوغ نبوده و همچنین محدودیت‌های کمتری برای رفت و آمد مسافران ایجاد کرده‌اند. اگر به دنبال امن‌ ترین مقاصد اروپایی برای سفر در تابستان ۲۰۲۱ هستید، با این مقاله از مجله گردشگری فلای تودی همراه باشید تا لیستی از مقاصدی که در ماه‌های گذشته در مقایسه با سایر مقاصد، امن‌تر بوده و به مسافران اجازه ورود می‌دهند را خدمتتان معرفی کنیم.

خرید بلیط هواپیما به مقصد اروپا 

توجه داشته باشید که شرایط سفر و اقدامات بهداشت سلامت در برابر ویروس کرونا به‌طور منظم به روز رسانی شده و متناسب به شمار مبتلایان به کووید ۱۹ تغییر می‌کند.

جزیره مادیرا، کشور پرتغال

جزیره مادیرا، کشور پرتغال، امن‌ ترین مقاصد اروپایی برای سفر در تابستان 2021
جزیره مادیرا، کشور پرتغال، امن‌ ترین مقاصد اروپایی برای سفر در تابستان ۲۰۲۱

مادیرا به دلیل زیبایی مناظر و طبیعت سرسبزش در سراسر جهان شناخته شده است. این جزیره که با عنوان مروارید اقیانوس اطلس نیز شناخته می‌شود مقصدی جذاب برای گردشگرانی است که به دنبال مکان‌های بکر و تجربیات جدید می‌گردند. جالب است بدانید که این جزیره به کشور مراکش نزدیک‌تر است تا سرزمین پرتغال.

این جزیره محل تولد فوتبالیست مشهور کریستیانو رونالدو است و به همین دلیل رئیس جمهور پرتغال نام این بازیکن را بر فرودگاه مادیرا نهاد.

پرتغال یکی از اولین کشورهایی است که به طور خاص بیمه Covid-19 را به مسافران خود ارائه می‌دهد. با پرداخت مبلغی کمتر از ۴۰ یورو، در صورت ابتلا به بیماری کرونا، تمامی هزینه‌های شما از جمله هزینه سفر، بازپرداخت هتل و پرواز تحت پوشش قرار می‌گیرد. در حال حاضر مجمع الجزایر مادیرا در پرتغال یکی از امن‌ ترین مقاصد اروپایی برای سفر در تابستان ۲۰۲۱ است.

شرایط ورود به مادیرا پرتغال در زمان کرونا

شرایط قرنطینه: در صورت همراه داشتن تست منفی کرونا که ۷۲ ساعت قبل از ورود به مادیرا انجام شده باشد، نیازی به انجام قرنطینه نیست. (تست کرونا برای عزیزانی که واکسینه نشده‌اند اجباری می‌باشد.)

محدودیت تردد در شب: ندارد

کشور مالتا

کشور مالتا، امن‌ ترین مقاصد اروپایی برای سفر در تابستان 2021
کشور مالتا، یکی از امن‌ ترین مقاصد اروپایی برای سفر در تابستان ۲۰۲۱

یکی از امن‌ ترین مقاصد اروپایی برای سفرهای تابستانی کشور مالتا می‌باشد. (در دوران کرونا، شدت بیماری در این کشور از کشورهایی مثل انگلیس، ایتالیا، اسپانیا، پرتغال، یونان و… بسیار پایین‌تر بوده است.) این کشور کوچک که در جنوب اروپا و در قلب مدیترانه واقع شده است مساحتی تقریبا نصف مساحت تهران را دارد و از مجمع‌الجزایر کوچکی تشکیل شده است. مالتا دارای جاذبه‌های تاریخی و طبیعی بسیاری است و سواحل عالی این سرزمین همواره مورد استقبال گردشگران واقع می‌شود. قابل ذکر است که مالتا یکی از بهترین مقاصد برای غواصی در اروپا است.

شرایط ورود به مالتا در هنگام کرونا

قرنطینه: ندارد

تست کرونا: همراه داشتن تست منفی کرونا که در ۷۲ ساعت قبل از ورود انجام شده باشد الزامیست.

آزور، کشور پرتغال

آزور، کشور پرتغال، امن‌ ترین مقاصد اروپایی برای سفر در تابستان 2021
آزور، کشور پرتغال، یکی از امن‌ ترین مقاصد اروپایی برای سفر در تابستان ۲۰۲۱

یکی دیگر از مجمع‌الجزایری که در پرتغال واقع شده است مجمع‌الجزایر آزور می‌باشد که از لحاظ موقعیت مکانی در شمال اقیانوس اطلس قرار گرفته است. آزور خود شامل ۹ جزیره است که همه‌ی آن‌ها منشا آتشفشانی دارند. از آنجایی که آزور سرزمینی بسیار سرسبز و خوش آب و هوا است لذا از آن با نام نگین سبز پرتغال یاد می‌شود. در حال حاضر آزور نیز یکی از امن‌‌ترین مقاصد اروپایی برای سفر‌ دو دوران کرونا محسوب می‌شود.

شرایط ورود به آزور پرتغال در هنگام کرونا

قرنطینه: ندارد

تست کرونا: همراه داشتن تست منفی کرونا که ۷۲ ساعت قبل از ورود انجام شده باشد الزامیست.

جزیره مارتینیک

جزیره مارتینیک، امن‌ ترین مقاصد اروپایی برای سفر در تابستان 2021
جزیره مارتینیک، یکی از امن‌ ترین مقاصد اروپایی برای سفر در تابستان ۲۰۲۱

مارتینیک که در دریای کارائیب واقع شده است، توسط جهانگرد معروف کریستف کلمب کشف و نام‌گذاری شد. این جزیره‌ی توریستی از طبیعت بی‌نظیری برخوردار است که چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند. سواحل شنی فوق‌العاده‌اش، مزارع نیشکر و موز، جنگل‌های گرمسیری باشکوه، روستا‌های ماهیگیری و مردمانی مهمان‌نواز با فرهنگی عجیب از جمله دلایلی هستند که این جزیره را به مقصدی عالی برای گردشگران تبدیل کرده‌اند.

شرایط ورود به جزیره مارتینیک در هنگام کرونا

قرنطینه: ندارد

تست کرونا: همراه داشتن تست منفی کرونا که ۷۲ ساعت قبل از ورود انجام شده باشد الزامیست.

محدودیت تردد در شب: ندارد

جزیره تاهیتی

جزیره تاهیتی، امن‌ ترین مقاصد اروپایی برای سفر در تابستان 2021
جزیره تاهیتی، یکی از امن‌ ترین مقاصد اروپایی برای سفر در تابستان ۲۰۲۱

بزرگ‌ترین جزیره‌ی مجمع الجزایر پلینزی فرانسه جزیره تاهیتی است. این جزیره رویایی یکی از امن‌‌ترین مقاصد اروپایی برای سفر‌های تابستانی می‌باشد. از لحاظ موقعیت مکانی، این جزیره در جنوبی‌ترین بخش اقیانوس آرام واقع شده است. سواحل آرامش‌بخش، مراسم سنتی و بومی جزیره و لذت قایق‌سواری بین انبوه گیاهان سبز، به طرز شگفت‌انگیزی این جزیره را به مقصدی جذاب برای گردشگری تبدیل کرده است.

شرایط ورود به جزیره تاهیتی در هنگام کرونا

قرنطینه: ندارد

تست کرونا: همراه داشتن تست منفی کرونا که حداکثر ۷۲ ساعت قبل از ورود انجام شده باشد الزامیست. همچنین ۴ روز بعد از ورود به پلینزی فرانسه نیاز به تست مجدد کرونا است.

محدودیت تردد در شب: بله. از ساعت۲۲ الی ۴ صبح تردد در اماکن عمومی ممنوع می‌باشد.

دهکده آسوس، جزیره کیفالونیا، یونان

دهکده آسوس، جزیره کیفالونیا، یونان، امن‌ ترین مقاصد اروپایی برای سفر در تابستان 2021
دهکده آسوس، جزیره کیفالونیا، یونان، یکی از امن‌ ترین مقاصد اروپایی برای سفر در تابستان ۲۰۲۱

در غرب یونان روستایی با خانه‌های رنگارنگ و کوچک وجود دارد که از سه طرف با رنگ آبی دریای مدیترانه احاطه شده است. از جاذبه‌های اصلی این جزیره می‌توان به خرابه‌های قلعه‌ی ونیزی اشاره کرد. دهکده ماهیگیری آسوس در نزدیکی بهترین ساحل شنی کیفالونیا، ساحل میرتوس واقع شده است. لذت تماشای غروب خورشید در این دهکده زیبا قطعا تجربه‌ای فراموش نشدنی خواهد بود.

شرایط ورود به آسوس یونان در هنگام کرونا

قرنطینه: خیر. در صورت ابتلا به کرونا، مسافران در یک قرنطینه ۱۴ روزه قرار می‌گیرند و هزینه‌های آن توسط دولت یونان تأمین می‌شود.

تست کرونا: همراه داشتن تست منفی کرونا برای عزیزانی که واکسینه نشده‌اند اجباری است که این تست حداقل ۷۲ ساعت قبل از ورود باید انجام شود. جواب تست کرونا نیز حتما باید به زبان انگلیسی ترجمه شده باشد.

 محدودیت تردد در شب: بله. از ساعت۲۳ الی ۴ صبح تردد در اماکن عمومی ممنوع می‌باشد.

کاواتات، کرواسی

کاواتات، کرواسی، امن‌ ترین مقاصد اروپایی برای سفر در تابستان 2021
کاواتات، کرواسی، یکی از امن‌ ترین مقاصد اروپایی برای سفر در تابستان ۲۰۲۱

کرواسی از جمله کشورهایی است که در پایین نگه داشتن سطح ابتلا به کرونا بسیار موفق عمل کرده است، لذا در حال حاضر یکی از امن‌‌ترین مقاصد اروپایی برای سفر به شمار می‌رود. کواتات مقصدی ایده‌آل برای سفرهای تابستانی به اروپا محسوب می‌شود. سواحل دیدنی و هیجان‌انگیز آدریاتیک از جاذبه‌های اصلی این مقصد می‌باشد.

شرایط ورود به کاواتات کرواسی در هنگام کرونا

تست کرونا: همراه داشتن تست منفی کرونا برای عزیزانی که واکسینه نشده‌اند اجباری است.

 

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید