بهترین هتل های بندرعباس از نظر مسافران کدامند؟

0
2313
بهترین هتل های بندرعباس

بندرعباس یکی از نقاط مهم ایران است که همواره مسافران زیادی دارد. با وجود هتل‌های متنوع و اقامتگاه‌های مختلف در این شهر و امکان رزرو هتل در بندرعباس به‌صورت آنلاین، سفر به این بندر دیگر چندان سخت نخواهد بود. هر فصل این شهر مسافرانی مخصوص دارد، حتی در تابستان‌های گرم جنوب هم عده‌ای از مسافران به بندر عباس می‌روند یا برای سفر به دیگر مقاصد از مسیر این شهر عبور کنند و باید اقامت کوتاهی در بندرعباس داشته باشند. در چنین شرایطی پیدا کردن بهترین هتل در بندرعباس حایز اهمیت می‌شود. اگر می‌خواهید بهترین هتل بندرعباس کدام است در این مطلب از مجله گردشگری فلای‌تودی با ما همراه باشید.

هتل‌های پنج ستاره بندرعباس

هتل‌های ۵ ستاره عمدتا خدماتی لوکس و به‌روز به مهمانان خود ارائه می‌کنند و از این رو در فهرست بهترین هتل های بندرعباس قرار دارند. اقامت در این نوع هتل‌ها از هر نظر راحت‌ است و مسافران هیچ دغدغه‌ای از بابت شرایط اسکان نخواهند داشت. در ادامه چند نمونه از هتل‌های پنج ستاره بندر عباس را معرفی کرده‌ایم. گفتنی است، بهترین هتل های ساحلی بندرعباس نیز در رتبه پنج‌ستاره هستند.

هتل هما بندرعباس | بهترین هتل از نظر مسافران

با رزرو هتل هما بندرعباس در بهترین هتل بندرعباس از نظر مسافران اقامت کنید. این هتل توانسته با خدمات خود امتیاز بالایی کسب کند. این هتل در ۷ طبقه ساخته شده است و ۱۷۸ باب اتاق و سوئیت دارد. با اقامت در این هتل پنج ستاره بندر عباس چشم‌اندازی از دریای خلیج فارس یا فضای سبز خواهید داشت تا آرامش همیشه در فضای شما جریان داشته باشد.

7 11

از امکانات هتل هما بندرعباس می‌توان به استخر روباز در کنار ساحل، رستوران، کافی‌شاپ، سفره‌خانه سنتی، پارکینگ اختصاصی، اتاق کنفرانس، خشکشویی، آرایشگاه، مرکزخرید و اسکله اختصاصی اشاره کرد و مسافران به‌راحتی می‌توانند تمام نیازهایشان را برطرف کنند.

آدرس: بندرعباس، بلوار پاسداران، خیابان معراج

هتل هرمز | از بهترین هتل های بندرعباس

هتل هرمز بندرعباس در قلب این شهر قرار گرفته؛ به همین دلیل با اقامت در این هتل پنج ستاره دسترسی راحتی به همه‌جای شهر دارید. این هتل عضو گروه هتل‌های آریا، تنها گروه هتلی خصوصی در کشور است و با ۳۶۷ باب اتاق و سوئیت در ۷ طبقه از مسافران پذیرایی می‌کند.

6 14

یکی از مزایای بزرگ هتل هرمز نزدیکی آن به فرودگاه بندرعباس است. به‌علاوه در خود هتل نیز امکاناتی نظیر محوطه فضای سبز، آب‌نما، زمین‌ بازی‌های تنیس و بیلیارد، کافی شاپ، رستوران ،تالار، سالن آمفی‌تئاتر  و پارکینگ در نظر گرفته شده است. همچنین هتل هرمز، تنوع کم‌نظیری از انواع غذاهای دریایی، ایرانی و فرنگی را در بزرگ‌ترین و مجلل‌ترین رستوران شهر بندرعباس واقع در طبقات بالای هتل با چشم‌اندازی از پهنه خلیج همیشه فارس سرو می‌کند.

آدرس: بندر عباس، میدان انقلاب

هتل بین‌المللی خلیج فارس | هتلی مناسب برای سفرهای کاری

هتل خلیج فارس بندرعباس با ۱۵۶ اتاق و سوئیت در ۶ طبقه از مسافران پذیرایی می‌کند. به عنوان یکی از بهترین هتل های بندرعباس در هتل خلیج فارس امکانات کاملی نظیر اینترنت وایرلس رایگان، پارکینگ، رستوران و چایخانه سنتی، کافی شاپ، استخر شنا سرپوشیده، رستوران فضای باز، خشکشویی و سرویس فرودگاه به هتل و بالعکس و… را دریافت خواهید کرد.

3 19

هتل بین‌المللی خلیج فارس علاوه‌بر امکاناتی که برای مسافران درنظر گرفته، سالن آمفی تئاتر و سالن کنفرانس چند منظوره خود را برای سفرهای تجاری یا برگزاری رویدادهای مهم گذاشته است. اتاق‌های این هتل، دید کامل دریا، محوطه فضای سبز هتل و اسکله منطقه ویژه اقتصادی دارند و برای تازه عروس و دامادها نیز سوئیت ماه عسل اختصاص داده است.

آدرس: بندر عباس، ۱۳ کیلومتری اسکله شهید رجایی، منطقه خون سرخ

هتل‌های چهار ستاره بندرعباس

هتل‌های چهار ستاره را می‌توان در میان بهترین هتل های بندرعباس رده‌بندی کرد، چراکه در ارائه خدمات از نظر کیفی، کمتر از هتل‌های پنج ستاره نیستند. این دسته از هتل‌ های بندرعباس قیمت کمتری دارند. اگر می‌خواهید بهترین هتل بندرعباس را در میان این هتل‌ها پیدا کنید در ادامه همراه ما باشید.

هتل آتیلار ۱ | با دسترسی خوب به مراکز خرید بندرعباس

مجموعه آتیلار در بندر عباس با سه هتل چهارستاره فعالیت می‌کند. هتل آتیلار یک، بهترین هتل بندرعباس است که با قرارگیری در مرکز شهر، دسترسی خوبی به مراکز خرید بندرعباس، جاذبه های گردشگری و ساحل خلیج فارس دارد و مسافران به‌راحتی می‌توانند خودشان را به هرکجای بندر عباس برسانند.

1 22

هتل آتیلار یک بندرعباس در ۷ طبقه ساخته شده است و ۱۹۸ اتاق دارد که برخی از آن‌ها رو به دریا هستند. صرافی، فروشگاه، دفتر خدمات هوایی و گردشگری، کافی شاپ، تاکسی سرویس، تالار مجالس، اتاق و سالن کنفرانس، سالن برگزاری سمینار، سالن بیلیارد و اتاق بازی‌های کامپیوتری، کافی‌نت، رستوران، چایخانه سنتی و سالن ماساژ حرفه‌ای از امکانات این هتل برای اقامت راحت مسافران است.

آدرس: بندرعباس، خیابان امام خمینی، میدان هفده شهریور، مقابل اداره پست مرکزی

هتل استاتیس | با دسترسی خوب به دریا و اسکله

اگر به دنبال اقامتگاهی متفاوت در بین انواع هتل چهار ستاره بندرعباس هستید، به سراغ هتل استاتیس بروید. این هتل با نمای سنگی و زیبای خود، پذیرای مسافرانی است که می‌خواهند در طول اقامتشان در هتل احساس راحتی داشته باشند، به همین دلیل خدماتی همچون رستوران، کافی‌شاپ و پارکینگ را در اختیارشان می‌گذارد. بدون شک هتل استاتیس را می‌توان در لیست هتل های بندرعباس قرار داد.

2 17

هتل استاتیس بندرعباس دسترسی بسیار خوبی به مرکز شهر و اسکله حقانی دارد و مسافت آن تا دریا و اسکله زیاد نیست. هتل استاتیس در سال ۱۴۰۰ بهره‌برداری شده است و در زمره هتل‌های نوساز بندر عباس در رده چهارستاره قرار دارد، اما کیفیت و نحوه ارائه خدمات خوب این هتل توانسته آن را به یکی از اقامتگاه‌های محبوب نزد مسافران هرمزگان تبدیل کند.

آدرس: بندرعباس، خیابان امام خمینی، مرکز شهر، پشت سیتی سنتر، کوچه طاهرنژاد

هتل‌های سه ستاره بندرعباس

هتل‌های سه ستاره هم از نظر قیمت به صرفه هستند و هم کیفیت خوبی در خدمات و سرویس‌دهی به مسافران دارند. اگر برای مدت طولانی می‌خواهید در بندر عباس بمانید یا همراهان زیادی در سفر دارید، انتخاب هتل سه ستاره می‌تواند تا حد مطلوبی هزینه‌های سفر به بندرعباس را کاهش دهد. در ادامه با بهترین هتل های بندرعباس که در میان هتل های ۳ ستاره قرار دارند، آشنا شوید.

هتل ایران | با دسترسی خوب به جاهای دیدنی بندرعباس

این هتل سه ستاره بندرعباس ۴ طبقه و ۵۸ باب اتاق و سوئیت دارد و جزو هتل‌های نسبتا نوساز این شهر محسوب می‌شود. طراحی نمای بیرونی و دکوراسیون داخلی هتل ایران بندرعباس، شیک و چشم‌نواز است و آن را فراتر از یک هتل سه ستاره نشان می‌دهد. برخی از هتل های بندرعباس دسترسی خوبی به جاهای دیدنی دارند که هتل ایران یکی از آنها محسوب می‌شود.

4 15

یک رستوران با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، کافی‌شاپ، تاکسی‌سرویس، اینترنت، صندوق امانات و غیره از امکانات هتل ایران برای مسافرانی است که در این هتل اقامت دارند. این هتل دسترسی خوبی به جاهای دیدنی بندرعباس، مرکز تجاری سیتی‌سنتر، دریا و اسلکه حقانی دارد که برای مسافران قابل توجه است.

آدرس: بندرعباس، بلوار امام خمینی(ره)، میدان ۱۷ شهریور (شهربانی سابق)

هتل آپارتمان‌های بندرعباس

برای تکمیل فهرست بهترین هتل های بندرعباس باید نگاهی هم به هتل آپارتمان‌ها بیندازیم، چراکه بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند به‌جای اقامت در اتاق یا سوئیت‌های یک هتل لوکس، در هتل آپارتمان اسکان پیدا کنند. این نوع از اقامتگاه، از نظر اینکه همهی‌چیز در اختیار مسافران است راحتی بیشتری نسبت به هتل دارد. در ادامه چند مورد از هتل آپارتمان‌های محبوب در بندرعباس را معرفی کرده‌ایم.

هتل آپارتمان ناز ۲ | با دسترسی به معبد هندوها، قلعه فین و سیتی سنتر

اگر می‌خواهید در بهترین هتل آپارتمان بندرعباس اقامت داشته باشید، به سراغ هتل آپارتمان ناز ۲ بندرعباس بروید. این هتل آپارتمان دسترسی خوبی به جاذبه‌های تاریخی و گردشگری بندرعباس مثل معبد هندوها، قلعه فین و سیتی سنتر و … قرار دارد.

1 23

هتل آپارتمان ناز ۲ برای اقامت مسافران خود ۴۳ سوئیت را در نظر گرفته است. این هتل آپارتمان ۶ طبقه، امکانات و خدماتی ازجمله رستوران ایرانی، خشکشویی، پارکینگ، مینی بار، سالن همایش و کنفرانس و اینترنت را در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

آدرس: بندرعباس, بلوار امام خمینی, بین میدان ابوذر و ۱۷ شهریور, خیابان هاله، خیابان طاهرنزاد ( پشت هتل قدس)

هتل سفید بندرعباس | با دسترسی خوب به ساحل، چشمه آب گرم گنو و غار نمکی

هتل آپارتمان سفید بندرعباس در سال ۱۳۹۶با ۲۵ باب اتاق در ۸ طبقه افتتاح شده است و فضایی تمیز و دلپسند دارد. بسیاری از گردشگران برای اقامت در بهترین هتل بندر عباس به سراغ این هتل آپارتمان می‌روند و از امکاناتی نظیر اینترنت، رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، سالن همایش و کنفرانس و … بهره‌مند می‌شوند.

5 16

موقعیت مکانی هتل آپارتمان سفید باعث شده است این اقامتگاه دسترسی راحتی به مرکز شهر، فرودگاه، پایانه مسافربری، مراکز تجاری و جاهای دیدنی بندرعباس امکان داشته باشد. با رزرو هتل سفید بندرعباس به راحتی می‌توانید خودتان را به ساحل، مسجد جامع دلگشا، چشمه آب گرم گنو، معبد هندوها، موزه مردم‌شناسی خلیج فارس، غار نمکی و آبشارهای بندرعباس برسانید.

آدرس: بندرعباس، بهشت بندر، بلوار نواب، ابتدای بلوار مرجان

اقامت در بندرعباس، شهری پر از آرامش دریا

بندرعباس یکی از شهرهایی است که به مهمان‌نوازی و مردم خونگرمش شهرت دارد. سفر به این شهر می‌تواند خاطرات خوشی را برایتان به همراه داشته باشد. اگر نگران هزینه ها هستید، با خرید بلیط هواپیما ارزان ، بلیط قطار و رزرو هتل با بهترین قیمت در بندرعباس می‌توانید سفر ارزانتری به این بندر بزرگ را تجربه کنید.

حالا که با لیست بهترین هتل های بندرعباس آشنا شدید، نوبت شماست که از تجربیات خودتان از سفر و اقامت در این بندر بگویید.

سوالات متداول درباره هتل های بندرعباس

بهترین هتل بندر عباس کدام است؟

هتل‌های هما، هرمز و هتل بین‌المللی خلیج فارس با امکانات و کیفیت هتل‌های پنج ستاره و هتل‌های آتیلار یک و استاتیس با رده چهار ستاره از بهترین اقامتگاه‌های بندرعباس هستند.

قیمت رزرو هتل بندرعباس چقدر است؟

قیمت هتل‌ های بندرعباس به عوامل مختلفی ازجمله درجه هتل، امکانات، دسترسی به مرکز شهر و مراکز تفریحی و تاریخی بستگی دارد. برای بررسی قیمت‌ها می‌توانید نام هتل مدنظرتان را در فلای تودی جست‌وجو کنید.

بهترین هتل های ساحلی بندرعباس کدام‌اند؟

هتل هما، هتل هرمز و هتل خلیج فارس اتاق‌هایی با نمای دریا دارند و از بهترین هتل‌های ساحلی بندر عباس هستند.

چگونه بلیط هواپیما بندرعباس را ارزانتر بخریم؟

برای خرید ارزانترین بلیط هواپیما بندرعباس از سرویس کی‌کجا در سایت فلای‌تودی استفاده کنید.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید