سفر به بندرعباس یکی از شهر‌های اصیل جنوب کشور با غذا‌های خوشمزه، آن هم در بهترین رستوران‌های بندرعباس یکی از بی‌نظیرترین تجربه‌های شما خواهد بود. امکان ندارد به این شهر سفر کنید و از خوردن غذا‌های محلی و دریایی لذت نبرید. در واقع بخش مهمی از سفر شما به این شهر قطعا به رستوران گردی و چشیدن مزه‌های جدید می‌گذرد. در این مطلب از مجله گردشگری فلای‌تودی، شما را با ۱۲ تا از بهترین رستوران‌ های بندرعباس که مورد توجه مسافران است، آشنا خواهیم کرد.

رستوران‌های مدرن و معروف بندرعباس

رستورانگردی در کنار تماشای جاهای دیدنی بندرعباس تفریحی است که نباید از دست داد. اگر بخواهید در میان گزینه‌های مختلف، بهترین رستوران‌های بندرعباس را که مدرن هستند، انتخاب کنید، حتما به سراغ گزینه‌های زیر بروید.

رستوران امپراطور | از رستوران های لوکس بندرعباس

در میان رستوران‌های لاکچری بندرعباس، رستوران امپراطور یکی از گزینه‌های خاص است. این رستوران از دو بخش سرپوشیده و فضای باز تشکیل شده و می‌توانید در آن انواع غذای ایرانی، ملل، دریایی و… را تجربه کنید. این رستوران بخش کافی شاپ و سفره خانه سنتی هم دارد که می‌توانید بعد از صرف غذا، از خدمات آن لذت ببرید.

بهترین رستوران‌های بندرعباس

آدرس رستوران امپراطور: بندرعباس، انتخاب رسالت شمالی، نبش آزادشهر
تلفن: ۰۷۶۳۳۷۵۵۹۱۴

رستوران هایدا | از بهترین رستوران‌ های دریایی بندرعباس

اگر بخواهید یکی از بهترین رستوران‌ های بندرعباس را بشناسید، هایدا یکی از این گزینه‌ها است. این رستوران نیز مانند رستوران امپراتور دو بخش سرپوشیده و روباز دارد. این رستوران قطعا یکی از بهترین رستوران‌های دریایی بندرعباس است. بازی با طعم‌ها و مواد غذایی متنوع هایدا را به یکی از خاص‌ترین و محبوب‌ترین رستوران‌های بندرعباس تبدیل کرده است.

رستوران هایدا

آدرس رستوران هایدا: بندرعباس، بلوار صیادان، جنب بازار ماهی فروشان
تلفن: ۰۷۶۳۳۵۵۵۰۰۵

رستوران مروارید | از رستوران های مدرن بندرعباس

این رستوران که در هتل هما، یکی از بهترین هتل های بندرعباس قرار گرفته، یکی از رستوران‌های مدرن این شهر است که ۲۴ ساعته سرویس دهی دارد. شما می‌توانید در این رستوران نیز با کیفیت‌ترین غذا‌های ایرانی و ملل را سفارش دهید. دسر‌های جدید و خوش طعم در کنار انواع پیش غذا از ویژگی‌های خاص آن است. از همین رو رستوران مروارید توانسته یکی از بهترین رستوران‌ های بندرعباس باشد.

رستوران مروارید

آدرس رستوران مروارید: بندرعباس، بلوار پاسداران، خیابان معراج، هتل هما
تلفن: ۰۷۶۳۳۵۵۳۰۸۰

رستوران ستاره دریایی | رستوران هتل هما بندرعباس

این رستوران رو باز نیز در مجموعه هتل هما بندرعباس و در طبقه اول این هتل قرار دارد. در رستوران هتل هما می‌توانید غذا‌های جنوبی را با چشم‌انداز زیبایی از حیاط سرسبز هتل صرف کنید. توجه داشته باشید که ساعت سرویس‌دهی در این رستوران فقط در ساعات شبانه است.

رستوران ستاره دریایی

آدرس رستوران ستاره دریایی: بندرعباس، بلوار پاسداران، خیابان معراج، هتل هما
تلفن: ۰۷۶۳۳۵۵۳۰۸۰

رستوران سبز | بزرگترین و مجلل ترین رستوران بندرعباس

در سفر به بندرعباس حتما سری به رستوران‌های معروف آن بزنید. این رستوران با دکور خاص سبز رنگ رو به ساحل نیلگون خلیج فارس قرار دارد و غذا خودرن در آن یکی از تجربه‌های زیبا است. در واقع رستوران سبز بزرگترین و مجلل ترین رستوران بندرعباس به شمار می‌رود. منوی رستوران سبز بندرعباس تنوع غذایی زیادی دارد. اما پیشنهاد می‌کنیم حتما سوپ ویژه رستوران سبز را امتحان کنید.

رستوران سبز

آدرس: ساحل خلیج فارس، مرکز شهر بندرعباس، میدان انقلاب
تلفن: ۰۷۶۳۳۳۴۲۲۰۰

رستوران مرجان | از بهترین رستوران های بندرعباس

رستوران مرجان در لیست بهترین رستوران‌ های بندرعباس یکی از گزینه‌های عالی است. این رستوران با ۱۰۰ نفر ظرفیت و دکوراسیون مدرن زیر مجموعه هتل هرمز بندرعباس به شمار می‌رود. حضور در این رستوران لحظاتی خاطره‌انگیز را برای شما رقم می‌زند.

رستوران مرجان

آدرس رستوران مرجان: ساحل خلیج فارس، مرکز بندرعباس، میدان انقلاب
تلفن: ۰۷۶۳۳۳۴۲۲۰۰

رستوران‌های لوکس بندر عباس

اگر اهل امتحان کردن انواع غذا‌ها هستید و هزینه آن برای شما مشکلی ندارد، باید سری هم به رستوران‌های لوکس این شهر هم بزنید. در این رستوران ها می‌توانید علاوه بر تجربه یک غذای باکیفیت، از فضای مدرن، لوکس و متفاوت آنها نیز لذت ببرید.

رستوران بادگیران | از رستوران های لوکس بندرعباس

برای پیدا کردن این رستوران باید به مجتمع گردشگری بندرعباس بروید. شما می‌توانید لذت خوردن غذا در یکی از زیباترین و البته خلاقانه‌ترین رستوران‌ های بندرعباس را تجربه کنید. در این فضا با دکور خاص و کلاسیک منوی متنوعی از غذا‌های ایرانی و ملل وجود دارد.

رستوران بادگیران

آدرس رستوران بادگیران: بندرعباس، ابتدای جاده میناب، جنب بنیاد بتن
تلفن: ۰۷۶۳۳۶۸۵۸۴۲

رستوران ایتالیاییی روژه | بهترین رستوران بندرعباس

این رستوران از نگاه بسیاری می‌تواند عنوان بهترین رستوران بندرعباس را از آن خود کند. این رستوران لوکس انواع غذا‌های ایتالیایی و ملل را برای می‌همانان خود سرو می‌کند. فقط پیش از ورود به این رستوران باید بدانید، که هزینه‌های این رستوران بالا است.

رستوران روژه

آدرس: بندرعباس، رسالت شمالی، چهارراه پردیس، به سمت خیابان طلوع

رستوران سامکو | تجربه غذاهای دریایی در بندرعباس

شما می‌توانید در این رستوران بهترین غذاهای دریایی را با مزه و طعمی جدید تجربه کنید. دیزاین خاص و زیبا، پیشنهاد سرو غذا با سس‌های متفاوت قطعا نظر شما را جلب خواهد کرد. در این رستوران علاوه بر ماهی کبابی و میگو می‌توانید انواع ساندویچ را نیز سفارش دهید.

رستوران سامکو بندرعباس

آدرس: بندرعباس، بلوار امام حسین، خیابان الهیه جنوبی

رستوران‌ های سنتی بندرعباس

اگر اهل غذا‌های سنتی و محلی هستید، در بندرعباس می‌توانید رستوران‌های خوبی را پیدا کنید. از رستوران‌ های معروف بندرعباس که غذا‌های محلی و سنتی در آن سرو می‌شود، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

رستوران باغ نخل | تجربه غذاهای محلی بندرعباس

این رستوران رو باز برای کسانی که در هتل هرمز بندرعباس اقامت دارند، دسترسی مناسبی دارد. غذا در این رستوران در تخت‌های فرش شده و کپر‌های حصیری سرو می‌شود و در تمام مدت پخش موسیقی زنده فضا را زیباتر می‌کند. شما می توانید در این رستوران طعم خوش بهترین غذاهای بندرعباس را تجربه کنید.

رستوران باغ نخل


آدرس: ساحل خلیج فارس، مرکز شهر بندرعباس، میدان انقلاب
تلفن: ۰۷۶۳۳۳۴۲۲۰۰

رستوران ستاره جنوب | رستوران بندرعباس با موسیقی زنده

این رستوران در طبقه سوم مجتمع تجاری ستاره جنوب قرار دارد. فضاسازی آن سنتی و بسیار زیبا و چشم نواز است. در دکور این رستوران می‌توانید انواع صنایع دستی و لوازم سنتی بندرعباس را ببینید. موسیقی زنده هم زیبایی و لذت حضور در این محیط را دو چندان می‌کند.

رستوران ستاره جنوب


آدرس: بندرعباس، مجتمع تجاری ستاره جنوب، طبقه سوم
تلفن: ۰۷۶۳۲۲۳۵۰۳۱

رستوران داریوش | از دکور زیبا تا غذای محلی بندر

رستوران داریوش جنب هتل داریوش قرار گرفته و طعم کباب‌های آن زبانزد است. تنوع و خلاقیت در دکوراسیون این رستوران محیط را برای مشتریان دلنشین می‌کند. شما می‌توانید انواع غذا‌های سنتی بندرعباس را در این رستوران سفارش دهید. پس از حضور در این رستوران قطعا از انتخاب خود خوشحال خواهید شد.

رستوران داریوش


آدرس: بندرعباس، بزرگراه شهید رجایی، جنب هتل داریوش
تلفن: ۰۷۶۳۳۵۹۲۰۷۶

رستوران سنتی زرون | از بهترین کافه رستوران‌های بندرعباس

این رستوران در کلبه‌های چوبی یک باغ زیبا واقع شده که با تخت‌های سنتی و تشکچه‌های زیبا دیزاین شده است. در رستوران زرون انواع غذا‌ها و نوشیدنی‌ها سرو می‌شود. زرون یکی از معروف‌ترین کافه رستوران‌های بندرعباس به شمار می‌رود.

رستوران سنتی زرون


آدرس: بندرعباس، راه آهن، بلوار شهدا
تلفن: ۰۹۳۸۰۹۸۱۶۶۳۶

تجربه متفاوت غذا در بهترین رستوران‌ های بندرعباس

در سفر به بندرعباس بخش مهمی از سفر خود را به گشت و‌گذار در میان رستوران محبوب و پرطرفدار این شهر اختصاص دهید. این تجربه قطعا سفر به بندرعباس را برای شما بیادماندنی‌تر خواهد کرد. لذت خوردن غذا در ساحل خلیج فارس، چشیدن عطر و طعم غذا‌های دریایی با ادویه‌های خاص و خوش عطر، فقط در این شهر معنا پیدا می‌کند. پس حتما خوشمزه‌ترین غذا‌های جنوبی را در بهترین رستوران‌ های بندرعباس تجربه کنید. برای سفر به این بندر محبوب، کافی است با خرید بلیط قطار، بلیط هواپیما ارزان و رزرو هتل یک تجربه متفاوت برای خود بسازید.

اگر شما هم غذا‌های خوشمزه جنوبی را در بهترین رستوران‌های بندرعباس تجربه کرده‌اید، آن را با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول درباره بهترین رستوران‌ های بندرعباس

بهترین رستوران‌های لوکس بندرعباس کجاست؟

رستوران‌های روژه، بادگیران و سامکو را می‌توان جزء لوکس‌ترین رستوران‌های بندرعباس دانست.

گران‌ترین رستوران‌های بندرعباس کدام است؟

روژه، بادگیران و امپراتور در دسته گران‌ترین رستوران‌های بندرعباس است.

رستوران‌های مدرن بندرعباس کدام هستند؟

رستوران‌های امپراتور، هایدا، رستوران هتل هما و رستوران هتل هرمز از بهترین رستوران‌ های بندرعباس هستند.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید