خرید و بازارگردی، بخش لذت‌بخش و جدانشدنی هر سفر است که سبب می‌شود شما با حال‌وهوای مراکز خرید شهرهای مختلف آشنا شوید. حال تصورش را بکنید که آیا می‌شود به بندرعباس، بزرگ‌ترین شهر بندری ایران، رفت و سری به مراکز خرید بندرعباس و بازارهای زیبا و خوش رنگ‌ولعابش نزد؟ بندرعباس یکی از مقاصد گردشگری ایران است که بازارهای سنتی و مراکز خرید آن، شهرت فراوانی دارند. محصولات متنوع، صنایع‌ دستی رنگارنگ، خوراکی‌های بومی، فضای شاد و پویا و حال‌وهوای مردمان جنوب از ویژگی‌های منحصربه‌فرد مراکز خرید بندرعباس است که در کمتر جایی می‌توان آن‌ها را پیدا کرد. اگر شما نیز از علاقه‌مندان به خرید و پاساژگردی هستید، در این مطلب از مجله گردشگری فلای‌ تودی هم‌سفر ما شوید.

آشنایی با بهترین مراکز خرید بندرعباس

بندرعباس که به‌عنوان بزرگترین شهر بندری ایران شناخته می‌شود، دارای مراکز خرید و بازارهای سنتی متنوع و متعددی است. این شهر از مراکز مهم تجاری کشور به شمار می‌رود و یکی از مناطق محبوب برای گردشگران به‌خصوص در فصول سرد سال است. بندرعباس در کنار جاذبه‌های دیدنی که دارد، پر از بازارهای سنتی و مراکز خرید مدرن و شیک است.

حس‌وحالی که در بازارهای سنتی این شهر دیده می‌شود، خلق‌وخوی شاد مردم و تماشای آداب‌ورسوم آن‌ها از جمله ویژگی‌هایی است که گردشگران را به سوی مراکز خرید سنتی بندرعباس می‌کشاند. البته در کنار این بازارهای سنتی، مراکز خرید مدرن و متعددی نیز در این شهر ساخته شده است که ظاهری بسیار شیک و مدرن دارند.

خلاصه اگر به این شهر بندری رفتید، دستتان کاملا باز است و می‌توانید در میان جاهای دیدنی بندرعباس و مرکز خریدهای این شهر به سراغ هر کدام که دوست دارید، بروید. در ادامه ما به معرفی برخی از مراکز خرید بندرعباس می‌پردازیم و آن‌ها را برای شما معرفی می‌‍‌کنیم.

مراکز خرید بندرعباس

۱- بازار سنتی بندرعباس | یکی از مرکز خریدهای قدیمی

مگر می‌شود به بندرعباس رفت و سری به بازار سنتی آن نزد؟ بازار سنتی این شهر، یکی از قدیمی‌ترین و همچنین شلوغ‌ترین مراکز خرید در بندرعباس است که از گذشته تا به امروز، طرفداران بسیاری داشته است. در این بازار در کنار انواع خوراکی‌های بومی، انواع صنایع دستی و اجناس محلی با قیمت مناسب به فروش می‌رسند.

بازار قدیم بندرعباس در اکثر روزهای هفته شلوغ است و رنگارنگ‌ترین بخش شهر شناخته می‌شود. از انواع گلیم‌های زیبا و پارچه‌های پر‌نقش‌ونگار تا انواع سبزیجات محلی و معطر در این مکان پیدا می‌شوند. بازار سنتی، مساحت نسبتا زیادی دارد و تنوع محصولات آن چشم‌گیر است. زندگی در دل این بازار قدیمی جریان دارد و بازدید از آن، می‌تواند برای لحظاتی، شما را از دغدغه‌های زندگی دور کند.

بازار سنتی بندرعباس

بافت سنتی، زنده و پویای این بازار قدیمی، چیزی در خود دارد که با وجود مراکز خرید مدرن و متعدد، هنوز مسافران را به خود جذب می‌کند. اگر شما هم از هواداران بازارهای سنتی هستید و از دیدن اجناس محلی سر ذوق می‌آیید، فراموش نکنید بازدید از این بازار سنتی را در برنامه خود قرار دهید.

  • آدرس بازار قدیم: بندرعباس، خیابان طالقانی، نرسیده به بهادر جنوبی، بازار قدیم بندرعباس (آدرس روی نقشه).
  • ساعت کار بازار سنتی بندرعباس: همه‌روزه ۹:۰۰ صبح تا ۲۳:۰۰٫

۲- بازار اِوزی ها و لاری ها | دو بازار سنتی از مراکز خرید بندرعباس

دو مورد از مراکز خرید در بندرعباس که همیشه نام آن‌ها را در کنار هم می‌شنوید، بازا اوزی‌ها و لاری‌ها هستند. این مراکز خرید بندرعباس، قدمتی حدود ۳ قرن دارند و به همین دلیل، بسیار معروف و محبوب هستند.

بازار اوزی‌ها و لاری‌ها از مراکز خرید قابل‌ توجه مسافران و گردشگران است که بافت سنتی و فروشندگان محلی‌اش، به محبوبیت آن کمک شایانی کرده‌اند. قیمت اجناس در این بازار به نسبت مراکز خرید مدرن بندرعباس، قدری مناسب‌تر است. البته نباید توقع کیفیت عالی را نیز داشته باشید؛ در واقع کیفیت محصولات را به نسبت هزینه‌ای که صرف می‌کنید در نظر بگیرید.

بهترین مراکز خرید بندرعباس

این بازارهای سنتی حدود ۵ دقیقه با هم فاصله دارند و به دلیل نزدیکی مسافت، نام آن‌ها همیشه در کنار هم آورده می‌شود. در این بازارهای سنتی و قدیمی، همه‌چیز پیدا می‌شود؛ از انواع سوغاتی و صنایع دستی گرفته تا خوراکی‌های خوشمزه و بومی را با قیمتی مناسب، می‌توانید در این بازارها پیدا کنید.

بازار لاری‌ها به بازار شب نیز معروف است؛ زیرا بسیاری از دست‌فروش‌ها، اجناس خود را در شب برای فروش به این بازار می‌آورند. اگر قصد خرید‌کردن هم نداشته باشید، بازدید از این بازار سنتی در شب، ممکن است برای‌تان جالب باشد.

  • آدرس بازار اوزی‌ها و لاری‌ها: بندرعباس، بلوار امام خمینی، خیابان بهادر جنوبی، کنار گذر بلوار طالقانی (آدرس روی نقشه)
  • ساعت کاری بازار اوزی‌ها و لاری‌های: همه‌روزه ۸:۰۰ صبح تا ۲۳:۰۰٫

۳- بازار ماهی فروشان | از متفاوت ترین مراکز خرید در بندرعباس

نمی‌شود به سراغ مرکز خریدهای بندرعباس رفت و به خرید سوغات، پوشاک و صنایع دستی پرداخت؛ اما سراغ بازار ماهی‌فروش‌های جنوب نرفت. جنوب با ماهی و غذاهای دریایی لذیذش تعریف می‌شود و بدون این‌ها چیزی کم دارد. اگر عقیده شما نیز با ما یکی است؛ بازدید و خرید از بازار ماهی‌فروش‌های بندرعباس را از دست ندهید.

صدای گرم و لهجه شیرین ماهی‌فروش‌ها و پویایی و سرزندگی این بازار، حس‌و‌حالی دارد که هر جایی نمی‌توانید آن را تجربه کنید. بازار ماهی‌فروش‌ها یکی از مراکز خرید بندرعباس است که در آن انواع ماهی تازه، صدف، میگو و محصولات دریایی خوشمزه پیدا می‌شوند. این بازار در انتهای بازار سنتی قرار گرفته است و در سال‌های اخیر، بازار جدید جایگزین بازار قدیمی شده است.

بازار ماهی فروشان بندرعباس

گشت‌وگذار در این بازار، تجربه جدید و متفاوتی برای گردشگران است که می‌توانند انواع ماهی را با قیمت مناسب تهیه کنند. همچنین تعدادی از بومیان در اطراف بازار هستند که با ادویه مخصوص، ماهی را برای شما آماده می‌کنند تا نوش جان کنید.

  • آدرس بازار ماهیفروشان: بندرعباس، بلوار امام سجاد، روبه‌روی بیمارستان صاحب‌الزمان (آدرس روی نقشه).
  • ساعت کاری بازار ماهی فروشان: همه‌روزه ساعت ۹:۰۰ صبح تا ۱۸:۰۰٫

۴- مجتمع تجاری زیتون | از نخستین مراکز خرید بندرعباس

پاساژ زیتون یکی از مرکز خرید های بندرعباس ‌و نسبتا قدیمی و شلوغ است. این مجتمع، جزو نخستین مراکز تجاری مدرن در این شهر است که محصولات متنوعی در آن به فروش می‌رسند.

از امکانات رفاهی این مرکز خرید، می‌توان به آسانسورهای نفربر و باربر، سرویس بهداشتی عمومی، پارکینگ خودرو، سیستم گرمایش و سرمایش مطلوب و همچنین تهویه مناسب پاساژ نام برد. یک کافی‌شاپ نیز در این مجتمع قرار گرفته است که اگر در حین خرید، گرسنه یا تشنه شدید، می‌توانید از آن استفاده کنید.

مجتمع تجاری زیتون بندرعباس

اگرچه بیشتر مشتریان برای خرید پوشاک، کیف، کفش، ادکلن و اجناسی از این دست به این پاساژ مراجعه می‌کنند، اما در آن، فروشگاه‌های لوازم الکتریکی، لوازم خانگی، موبایل، جواهر و… نیز وجود دارد. قیمت اجناس این بازار به نسبت کیفیتی که دارند، منصفانه و معقول است. حدود قیمت‌ها تقریبا متوسط است و محصولات و اجناسی که در آن عرضه می‌شوند، نه خیلی گران و نه خیلی ارزان هستند.

  • آدرس مجتمع زیتون: بندرعباس، خیابان امام خمینی، روبه‌روی مسجد ناصری (آدرس روی نقشه)
  • ساعت کاری مجتمع زیتون: شنبه تا چهارشنبه از ۸:۰۰ صبح تا ۱۳:۳۰، ۱۶:۰۰ تا ۲۳:۰۰٫ جمعه‌ها از ۱۶:۰۰ تا ۲۳:۰۰٫

۵- مجتمع ستاره جنوب | تجربه خرید و سرگرمی در مراکز خرید بندرعباس

نمی‌توان به سراغ مراکز خرید بندرعباس رفت و یادی از مجتمع ستاره جنوب آن نکرد. ستاره جنوب، مجتمعی مدرن و شیک است که در نزدیکی ساحل بندرعباس واقع شده است. این مجتمع چندطبقه، علاوه‌ بر اینکه یک مرکز تجاری با محصولات متنوع است، یک مرکز تفریحی و سرگرمی نیز به شمار می‌رود.

مجتمع ستاره جنوب

این مجتمع، ساختمانی خوش‌قد‌وقامت با ظاهری شیک و تمیز دارد که در درون خود، فروشگاه‌ها و مراکز تفریحی مختلفی را جای داده است. طبقه همکف ستاره جنوب، مخصوص بورس طلا و جواهر است. طلا و جواهراتی که در این مرکز تجاری می‌بینید، به‌حدی پر‌زرق‌وبرق و چشم‌نواز هستند که اگر از دوستداران طلا و جواهر باشید، دقایقی محو تماشای آن‌ها می‌شوید.

در طبقات اول و دوم پاساژ، انواع فروشگاه‌ها و محصولات به چشم می‌خورند که به شما این امکان را می‌دهند تا ساعاتی در طبقات مختلف قدم بزنید و به تماشای محصولات و خرید اجناس مورد نیاز خود بپردازید.

اما در طبقات سوم و چهارم ستاره جنوب چه خبر است؟ این طبقات برای تفریح و سرگرمی بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده‌اند. طبقه سوم این پاساژ مخصوص شهربازی، سالن بولینگ، بیلیارد و تفریح های متنوع دیگر است و در طبقه چهارم نیز سینما قرار گرفته است.

اگر تصمیم دارید به سینما بروید و در عین حال، کمی خرید کنید، مجتمع ستاره جنوب مکان مناسبی برای شماست. از سایر امکانات این مجتمع می‌توان به رستوران سنتی، فست‌فودهای متنوع، پارکینگ و… اشاره کرد.

اگر غذاهای جنوبی را نمی‌شناسید، در مقاله غذاهای بندرعباس در فلای تودی با غذاهای خوش طعم و خوش عطر بندرعباس آشنا شوید.

  • آدرس ستاره جنوب: بندرعباس، بلوار طالقانی، نزدیک ساحل بندرعباس (آدرس روی نقشه)
  • ساعت کاری ستاره جنوب بندرعباس: شنبه تا چهارشنبه ۹:۰۰ صبح تا ۲۳:۰۰، جمعه‌ها ۱۰ صبح تا ۲۳:۰۰٫

۶- سیتی‌ سنتر | قلب مراکز خرید بندرعباس

سیتی سنتر یکی از مراکز خرید معتبر و مجهز در بندرعباس است. این مجتمع سه‌طبقه، مکانی برای فروش انواع محصولات مانند پوشاک آقایان و بانوان، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، موبایل و لوازم جانبی و… است. بیش از ۵۰۰ واحد تجاری فعال در سیتی سنتر بندرعباس دیده می‌شوند که جزو لوکس‌ترین و شیک‌ترین فروشگاه‌های شهر به حساب می‌آیند.

سیتی سنتر بندرعباس

سیتی سنتر را می‌توان از مدرن‌ترین مراکز خرید بندرعباس دانست که در سال ۱۳۸۴ شروع به فعالیت کرد. این مرکز تجاری، معماری جالب و منحصربه‌فردی دارد و در موقعیت مکان بسیار خوبی قرار گرفته است. اگرچه قیمت‌ اجناس در این پاساژ ممکن است کمی بالا باشد؛ با کمی گشت‌وگذار در آن، می‌توانید اجناس باکیفیت و با قیمت منصفانه‌تری نیز پیدا کنید.

  • آدرس سیتی سنتر: بندرعباس، میدان شهربانی (۱۷ شهریور)، بلوار امام خمینی (آدرس روی نقشه)
  • ساعت کاری سیتی‌سنتر بندرعباس: همه‌روزه ۸:۳۰ صبح تا ۱۳:۳۰، ۱۶:۳۰ تا ۲۲:۳۰٫

۷- مجتمع تجاری رویال ۱ | از مراکز خرید محبوب در بندرعباس

یکی دیگر از مراکز خرید بندرعباس که شهرت و محبوبیت زیادی در میان مردم دارد، مجتمع رویال ۱ است. رویال ۱ از آن مرکز خریدهایی است که در آن، انواع محصولات با قیمت مناسب پیدا می‌شوند. این مجتمع، مکانی خوب برای خرید سوغاتی به شمار می‌رود؛ زیرا در آن، می‌توان انواع پوشاک، کیف، کفش، لوازم تزیینی، عطر و… را با قیمتی مناسب‌تر از سایر مرکز خریدهای بندرعباس پیدا کرد.

مجتمع تجاری رویال ۱ بندرعباس
  • آدرس مجتمع رویال ۱: بندرعباس، بلوار امام خمینی، مرکز خرید رویال ۱ (آدرس روی نقشه).
  • ساعت کار رویال ۱ بندرعباس: شنبه تا پنج‌شنبه ۸:۳۰ صبح تا ۲۲:۰۰٫ جمعه ۱۰:۰۰ صبح تا ۲۲:۰۰٫

۸- مجتمع تجاری رویال ۲ | از مرکز خریدهای گوشی همراه در بندرعباس

اگر به دنبال خرید گوشی و لوازم جانبی آن هستید یا می‌خواهید گوشی خود را در مکانی مطمئن تعمیر کنید، رویال ۲ مکانی ایده‌آل برای این کار است. رویال ۲ در نزدیکی رویال ۱ واقع شده است و به‌صورت تخصصی در زمینه خرید‌و‌فروش تلفن همراه، خرید لوازم جانبی، سخت‌افزار و تعمیر گوشی فعال است.

این مجتمع از لحاظ کیفیت خدمات و محصولات، قابل‌ مقایسه با مرکز موبایل تهران و یکی از مراکز معتبر در این زمینه است. قیمت محصولات در این مجتمع نیز متوسط و منصفانه است.

  • آدرس مجتمع رویال ۲: بندرعباس، بلوار امام خمینی، مرکز خرید رویال ۲ (آدرس روی نقشه)
  • ساعت کاری رویال ۲ بندرعباس: همه‌روزه ۸:۳۰ صبح تا ۲۲:۰۰٫
مجتمع تجاری رویال ۲ بندرعباس

۹- نخیل سنتر | تجربه خرید محصولاتی لوکس در مراکز خرید بندرعباس

یکی از مدرن‌ترین و جدیدترین مراکز خرید در بندرعباس، نخیل سنتر است. این مجتمع در سال ۱۳۹۳ فعالیت تجاری خود را آغاز کرد و وسعت آن حدود ۵۰۰۰ متر مربع است. در این مرکز خرید شیک، انواع محصولات مانند پوشاک آقایان و بانوان، پوشاک کودکان، لوازم بهداشتی و آرایشی، مواد غذایی، عینک، انواع کیف و کفش و… به فروش می‌رسند.

نخیل سنتر از آن دسته مرکز خریدهای بندرعباس است که به پارکینگ و اینترنت رایگان هم مجهز است. این مجتمع حدود ۵۰ واحد تجاری دارد که در آن‌ها هم برندهای خارجی و هم محصولات داخلی پیدا می‌شوند. معماری و طراحی زیبا از دیگر ویژگی‌های مثبت این مرکز خرید است.

نخیل سنتر بندرعباس
  • آدرس مجتمع نخیل سنتر: بندرعباس، ابتدای بلوار دانشگاه، مقابل جهاد دانشگاهی (آدرس روی نقشه).
  • ساعت کار نخیل سنتر بندرعباس: همه‌روزه ۹:۰۰ صبح تا ۲۲:۳۰٫

۱۰- مجتمع ستاره شهر | ستاره ای در مراکز خرید بندرعباس

یکی از مراکز خرید بندرعباس که بسیار مورد علاقه مردم بومی شهر است، ستاره شهر نام دارد. این مجتمع تجاری، ساختمانی مدرن و سه‌طبقه دارد که در آن، انواع اجناس و محصولات به چشم می‌خورند. ستاره شهر محل عرضه انواع پوشاک، ساعت، گوشی، کیف، کفش، زیورآلات، رایانه و محصولات جانبی آن و خلاصه هر چه فکرش را بکنید، به حساب می‌آید.

از ویژگی‌های دیگر این مجتمع، وجود رستوران و فست‌فود در مجموعه است که هر وقت احساس کردید انرژی‌تان تمام شد، می‌توانید به سراغ آن‌ها بروید و تجدیدقوا کنید. همچنین ستاره شهر جزو آن دسته از مرکز خریدهای بندرعباس است که یک سینما نیز دارد و برای علاقه‌مندان به خرید و سینما، گزینه مناسبی است. قیمت محصولات این مجتمع با توجه‌ به کیفیت آن‌ها نسبتا مناسب است.

مجتمع ستاره شهر بندرعباس
  • آدرس ستاره شهر: بندرعباس، میدان شهربانی یا ۱۷ شهریور (آدرس روی نقشه).
  • ساعت کاری ستاره شهر بندرعباس: همه‌روزه ۹:۰۰ صبح تا ۲۳:۰۰٫

۱۱- ملکه آسمان ها | از شیک ترین مراکز خرید در بندرعباس

به دنبال یکی از مراکز خرید شیک و لوکس در بندرعباس هستید؟ پس شک نکنید و سری به ملکه آسمان‌ها بزنید. این مجتمع تجاری با ظاهری مدرن، مکان مناسبی برای خرید اجناس لوکس و برند است که نسبتا قیمت گران‌تری نیز دارند.

ملکه آسمان را می‌توان یکی از بلندترین و زیباترین مراکز خرید بندرعباس دانست که دارای ۷ طبقه اداری و ۳ طبقه تجاری است. این بنا، نمای بسیار زیبایی دارد که زیبایی آن در شب و با نورپردازی‌های رنگارنگش، چند برابر می‌شود.

  • آدرس مجتمع ملکه آسمان‌ها: بندرعباس، بلوار امام خمینی (آدرس روی نقشه).
  • ساعت کاری مجتمع ملکه آسمان‌ها: شنبه تا پنج‌شنبه ۸:۰۰ صبح تا ۱۳:۳۰ و ۱۷:۰۰ تا ۲۲:۰۰ و جمعه‌ها ۱۷:۰۰ تا ۲۲:۰۰٫
ملکه آسمان ها بندرعباس

۱۲- مجتمع تجاری نیلی | یکی از مرکز خریدهای قدیمی در بندرعباس

نیلی یکی از مراکز خرید شیک در بندرعباس است که در نزدیکی مجتمع ستاره جنوب و بازار سنتی قرار دارد. این مرکز خرید، بنای بسیار زیبایی دارد و در آن انواع پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، ادکلن، عطر و… به فروش می‌رسند. در مجتمع نیلی، می‌توانید لباس‌های به‌روز و خاصی را که باب میلتان است، پیدا کنید.

  • آدرس مجتمع نیلی: بندرعباس، بلوار طالقانی (آدرس روی نقشه).
  • ساعت کاری مجتمع نیلی بندرعباس: همه‌روزه ۹:۰۰ صبح تا ۲۲:۳۰٫
مجتمع تجاری نیلی بندرعباس

۱۳- بازار بزرگ مگامال | تنوع محصولات در مراکز خرید بندرعباس

مگامال یکی دیگر از مراکز خرید مدرن در بندرعباس است که در سال ۱۳۹۴ تاسیس شد. در این بازار بزرگ، انواع محصولات و برندهای لوکس روز دنیا به فروش می‌رسند. این مجتمع تجاری که آن را با نام بازار بزرگ هرمزگان نیز می‌شناسند، مکانی برای فروش محصولات و اجناس متنوع است.

  • آدرس بازار بزرگ مگامال: بندرعباس، قلعه‌شاهی، خیابان امام موسی صدر جنوبی، روبه‌روی بازار اوزی‌ها (آدرس روی نقشه)
  • ساعت کاری مگامال بندرعباس: همه‌روزه ۹:۰۰ صبح تا ۲۲:۰۰٫

مجتمع نگین خلیج فارس | نگینی در مراکز خرید بندرعباس

در قلب مراکز خرید بندرعباس، می‌توان نگین خلیج فارس را دید که قطعا مانند نگین در این منطقه تجاری می‌درخشد. این مجتمع ۱۰هزار و ۵۰۰ متر مربع وسعت دارد و شامل ۴۳۵ فروشگاه و واحد تجاری است.

  • آدرس مجتمع نگین خلیج‌فارس: بندرعباس، میدان شهدا، خیابان امام خمینی
  • ساعت کاری نگین خلیج‌فارس: همه‌روزه ۹:۰۰ تا ۲۲:۴۵٫
مجتمع نگین خلیج فارس بندرعباس

سایر مراکز خرید بندرعباس

از سایر مراکز خرید در بندرعباس، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

-مرکز خرید مرجان: بندرعباس، محله قلعه‌شاهی، گذر طالقانی

-پاساژ سفیر: بندرعباس، قلعه‌شاهی، کنار گذر طالقانی

تجربه خرید و سرگرمی در مراکز خرید بندرعباس

بندرعباس، این شهر بندری پر از شور و هیجان و رنگ و مزه، یکی از مراکز تجاری کشور با انواع بازارهای سنتی و مدرن است. این شهر از دیرباز محل تجارت و داد‌وستد تاجران و بازرگانان بوده است و یکی از مراکز اصلی واردات و صادرات به شمار می‌رود. در این شهر، هم می‌توانید در بازارهای شلوغ و پویای سنتی قدم بزنید و از اجناس و خوراکی‌های محلی لذت ببرید و هم به مراکز خرید مدرن بندرعباس بروید و اجناس لوکس و شیک مورد نظرتان را تهیه کنید.

در این مطلب، برخی از بهترین مراکز خرید بندرعباس بررسی شدند. ما سعی کرده‌ایم ضمن گشت‌وگذار در بازارهای سنتی، سراغ مراکز شیک و مدرن نیز برویم و اطلاعات خوبی را در این زمینه در اختیارتان قرار دهیم. خوشحال خواهیم شد شما نیز تجربه‌های خرید خود از مراکز خرید بندرعباس را با ما در میان بگذارید. همچنین برای سفر به این شهر زیبا می‌توانید از راهنمای سفر به بندرعباس مراجعه کنید.

سوالات متداول درباره مراکز خرید بندرعباس

بهترین بازار سنتی بندرعباس کدام‌اند؟

از بهترین بازارهای سنتی بندرعباس، می‌توان به بازار قدیم بندرعباس، بازار اوزی‌ها و لاری‌ها اشاره کرد که قدمت بالایی دارند و بافت سنتی خود را حفظ کرده‌اند.

بهترین مراکز خرید بندرعباس کدامند؟

مراکز خرید بندرعباس بسیار متعدد و متنوع‌ هستند. از میان آن‌ها می‌توان به سیتی سنتر، ستاره شهر، ستاره جنوب، پاساژ زیتون، مجتمع تجاری رویال ۱ و ۲، ملکه آسمان‌ها و… اشاره کرد.

معروف‌ترین بازارهای بندرعباس چه نام دارند؟

بازار سنتی بندرعباس و بازار ماهی‌فروشان.

کدام مراکز خرید بندرعباس در نزدیکی مرکز شهر هستند؟

اکثر مراکز خرید بندرعباس دسترسی خوبی به مرکز شهر دارند؛ اما سیتی سنتر در موقعیت بهتری نسبت به مرکز شهر قرار دارد.

2 نظرات

  1. اگر که بدنبال کالای لوکس و محیط مدرن و زیبا هستنید،حتماً به این پاساژ ها برید:
    زیتون،مگامال،نگین خلیج فارس و البته بندرعباس مال که از همشون جدیدتره.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید