رستوران‌های دبی فقط مخصوص صرف غذا نیستند بلکه مکانی با دکوری خیره‌کننده، مناظر حیرت‌انگیز و تجربه‌ای فراموش نشدنی از آشپزی است. در ادامه با فلای‌تودی همراه باشید تا به معرفی تعدادی از بهترین رستوران های دبی بپردازیم.

۱- رستوران تام و سرجیو | Tom & Serg

در میان اسامی بهترین رستوران های دبی رستوران تام اند سرج در ابتدای لیست ما قرار دارد. در رستوران Tom & Serg می‌توانید شعار تام و سرجیو که با خطی بد و با گچ بر روی تخته سیاهی روی دیوار ورودی این کافه نوشته شده است را ببینید: ” تام اهل استرالیا است و سرجیو اهل اسپانیا. تام دوست دارد غذاهای خوب بپزد. سرجیو دوست دارد این غذاها را بخورد.”

2 696x468 6
رستوران تام و سرجیو

همانطوری که از نوشته‌های روی دیوار برمی‌آید، رستوران تام و سرجیو مکانی است که در آن می‌توانید وعده غذایی لذیذی در محیطی صمیمانه میل کنید. البته اگر شانس با شما یار باشد و از قبل به طریقی با آن آشنا شده باشید، می توانید این رستوران را پیدا کنید چرا که رستوران تام و سرجیو در محله پر از گرد و خاک حی القوز و در کنار انبارهای صنعتی و Ace Hardware قرار دارد و پیدا کردن آن کمی مشکل است.

Link3ارزانترین و بهترین فصل سفر به دبی

ساعات کاری: دوشنبه تا پنجشنبه از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۶:۰۰ و جمعه و شنبه از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۸:۰۰

وب سایت رستوران تام و سرجیو

شماره تلفن: +۹۷۱ ۵۶ ۴۷۴ ۶۸۱۲

آدرس: Al Joud Centre – 15A Street – Sheikh Zayed Rd – near ACE Hardware and Burjeel Hospital – Dubai – United Arab Emirates

۲- رستوران ل پتیت میسون دبی | La Petite Maison

رستوران La Petite Maison با دقت به رومیزی این رستوران فرانسوی نگاه کنید. در این صورت متوجه دو گوجه، یک لیمو و بطری روغن زیتونی خواهید شد که آماده خوردن هستند. توجه به جزئیات دقیق مانند چنین چیزی و استفاده از ترکیبات تازه چیزی است که این رستوران را از سایر رستوران‌های اروپایی هم قیمت با این رستوران در دبی متمایز می‌کند و آن را به یکی از بهترین رستوران‌ های دبی تبدیل می‌کند.

11 1
رستوران ل پتیت میسون دبی

ساعات کاری: تمامی روزهای هفته از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۵:۳۰ و ۱۹:۰۰ الی ۲۳:۳۰

وب سایت رستوران ل پتیت میسون

شماره تلفن: +۹۷۱ ۴ ۴۳۹ ۰۵۰۵

آدرس:  Gate Village No, 8 – DIFC – Dubai – United Arab Emirates

۳- رستوران تومو دبی | TOMO

رستوران TOMO، این مخفیگاه ۱۷ طبقه ژاپنی یکی از بی‌نظیرترین چشم‌اندازها را به برج خلیفه دارد. برای پیش غذا، تکه‌ای کوچک از ماهی مرکب با سویای تخمیر شده و ترشی ماهی مرکب با تعدادی رول مخصوص را امتحان کنید. برای غذای اصلی واگیو سوکی یاکی (wagyu sukiyaki) را که با سس سویا و برنج شیرین پخته می‌شود و یا مرغ سوخاری ژاپنی را سفارش دهید، و در نهایت غذای خود را با یک رول کیک چای سبز همراه با بستنی وانیلی به اتمام برسانید.

7 696x468 1
رستوران تومو دبی

ساعات کاری: تمامی روزهای هفته از ساعت ۱۲:۳۰ الی ۱۵:۳۰و ۱۸:۳۰ الی ۰۰:۰۰

وب سایت رستوران تومو

آدرس: Exit 56 – Umm Hurair 2 – Dubai – United Arab Emirates

۴- رستوران ایپرن اند همرز | Aprons & Hammers

رستوران Aprons & Hammers با قرار گرفتن در DIMC Seyahi انتخابی مناسب برای مهمانی‌های تولد و گروه‌های شامی بزرگ است. بنابراین باید انتظار سر و صدای زیادی را در رستوران Aprons & Hammers داشته باشید. به شما پیشنهاد می کنیم که غذاهای دریایی این رستوران را که مملو از خرچنگ، صدف، میگو و لابستر هستند را امتحان کنید.

16 1
رستوران ایپرن اند همرز

ساعات کاری: از یکشنبه تا پنج شنبه از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۰۰:۰۰ و روزهای جمعه و شنبه از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱:۰۰ نیمه شب

وب سایت

شماره تلفن: +۹۷۱ ۵۶ ۶۸۵ ۷۴۰۴

آدرس: La Mer Central – Jumeirah – Jumeirah 1 – Dubai – United Arab Emirates

۵- رستوران تئاتر | Teatro

رستوران Teatro در سال ۲۰۰۱ افتتاح شد. این رستوران که با الهام از صحنه تئاتر طراحی و ساخته شده است با فضای دنج خود، احساسی آشنا در میان سایر چشم‌اندازهای شهر دارد و به همین دلیل بسیار محبوب ساکنین دبی است. غذای این رستوران نیز عجیب است.

در منوی مفصل رستوران Teatro می‌توانید هر غذایی را از سوشی‌های رولی و گوجه‌فرنگی میلانی گرفته تا پوره سیب‌زمینی را پیدا کنید. این رستوران را بدون امتحان کردن تمپوراهای میگو تند آن ترک نکنید.

7 2
رستوران تئاتر

ساعات کاری: تمامی روزهای هفته از ساعت ۱۸:۰۰ الی ۰۱:۰۰

وب سایت

شماره تلفن: +۹۷۱ ۴ ۳۱۲ ۲۲۰۲

درس: Sheikh Zayed Rd – Trade Centre – Trade Centre 1 – Dubai – United Arab Emirates

۶- رستوران لوکا | Loca

رستوران Loca از بهترین رستوران های دبی است. این رستوران خودمانی که در آن غذاهای مکزیکی سرو می‌شود در فضایی صنعتی با صفحه نمایش تخت، مکان مناسبی برای تعقیب رویدادهای ورزشی است. لوکا به تازگی شعبه ای نیز در مرکز خرید سوک البهار افتتاح کرده است. اما هنوز هم شعبه اصلی آن در ساحل مارینا دبی بسیار محبوب است. قبل از اینکه در این رستوران غذایی سفارش دهید، گواکامولی را که همراه با تورتیلاهای ذرت سفید سرو می‌شود را امتحان کنید.

5 696x468 4
رستوران لوکا

ساعات کاری: تمامی روزهای هفته از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۰۲:۰۰

وب سایت

شماره تلفن: +۹۷۱ ۴ ۳۴۶ ۱۱۱۱

آدرس: Dubai Marine Beach Resort & Spa, Jumeirah Beach Road – 4 A St – Dubai – United Arab Emirates

۷- رستوران سالت | SALT Kite Beach

رستوران Salt در ابتدا با کلوچه‌ها و همبرگر گوشت گاو که در پشت ون نقره‌ای رنگ خود می‌پخت و در کنار ساحل کایت می‌فروخت، در اینستاگرام معروف شد و سپس به یک برند تبدیل شد و در حال حاضر یکی از بهترین رستوران‌ های دبی محسوب می‌شود که طرفداران خاص خود را دارد. مشتریان وفادار این برند که به سالترز معروف هستند، برای خریدن همبرگرها، ساندویچ جوجه و میلک شیک‌های نیلوفر با کوکی‌های بلژیکی این رستورانِ کامیونی، صف می‌بندند.

3 8
رستوران سالت

ساعات کاری: تمامی روزهای هفته از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۰۳:۰۰

شماره تلفن: +۹۷۱ ۵۵ ۹۹۶ ۵۸۰۲

آدرس: Kite Beach – Street 2 C – Umm Suqeim – Jumeirah 3 – Dubai – United Arab Emirates

۸- رستوران تاشاس | tashas Jumeirah

چوب، لوازم برنجی و سنگ‌های مرمری که از آفریقای جنوبی به این محل آورده شده‌اند، محیط روشن و آرام رستوران Tashas را که در مرکز خرید الوصل قرار دارد، به وجود آورده‌اند.

دیوارهای بژ و طراحی داخلی شیک این رستوران محیطی زیبا و گرم را به وجود آورده‌اند که آن را تبدیل به یکی از بهترین رستوران‌های دبی برای خانواده‌ها در تعطیلات آخر هفته کرده است. منوی مفصل این رستوران مملو از غذاهای ساده مثل نیمرو، مینی برگر گوشت و پاستا است. در این رستوران خوردن سالاد کیل را فراموش نکنید.

6 696x468 2
رستوران تاشاس

ساعات کاری: از یکشنبه تا پنج شنبه از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۲۳:۰۰ و روزهای جمعه و شنبه از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۰۰:۰۰

وب سایت

شماره تلفن: +۹۷۱ ۴ ۳۸۵ ۵۵۰۰

آدرس: The Galleria Al Wasl Retail Centre Al Wasl Street – Dubai – United Arab Emirates

۹- رستوران پییر شیک | Pierchic

رستوران Pierchic رمانتیک‌ترین رستوران در دبی است. این رستوران بر روی آب قرار گرفته و نمایی زیبا به برج‌العرب دارد. منوی این رستوران شامل گرانترین غذاهای دریایی است. برای مثال یک پرس از سخت پوستان ۲۵۰ دلار است. البته در این رستوران علاوه بر غذاهای دریایی، گوشت حیوانات دیگر مانند بره، گوساله و سایر گوشت‌ها نیز سرو می شود. اما اگر نمی‌توانید تصمیم بگیرید، پیشنهاد ما به شما سفارش از منوی مزه امضا شده این رستوران است.

2 10
رستوران پییر شیک

ساعات کاری: روزهای یک شنبه تا پنج‌شنبه از ساعت ۱۳:۰۰ الی ۱۴:۳۰ و ۱۸:۳۰ الی ۲۲:۰۰ و روزهای جمعه و شنبه از ساعت ۱۳:۰۰ الی ۱۴:۳۰ و ۱۸:۳۰ الی ۲۲:۳۰

شماره تلفن: +۹۷۱ ۸۰۰ ۳۲۳۲۳۲

آدرس: Madinat jumeriah – Dubai – United Arab Emirates

۱۰- رستوران ام شریف | Em Sherif Cafe

رستوران Em Sherif این رستوران لبنانی با صندلی‌های وارداتی خود که مخصوص نهارخوری کاخ هستند و آیینه های سلطنتی عثمانی، به رنگ آبی و طلایی، به مشتریان خود سرویس می‌دهد. سرویس سفارشی سفید این رستوران به شما این احساس را القا می‌کند که در یک عمارت لبنانی در حال غذا خوردن هستید. به جز ۳۲ ظرف مزه این رستوران، غذای خاصی را نمی‌توانیم به شما پیشنهاد دهیم. انواع مزه‌های گرم و سرد مانند منقوشه با طعم آویشن همراه با نان نیمه پخته، تبوله، و فتوش را می‌توانید در این رستوران امتحان کنید.

9 2
رستوران ام شریف

ساعات کاری: تمامی روزهای هفته از ساعت ۱۰:۰۰ الی ۰۲:۰۰

وب سایت

شماره تلفن: +۹۷۱ ۵۶ ۵۷۷ ۷۹۰۰

آدرس: Sheikh Mohammed bin Rashid Blvd – Downtown Dubai – Dubai – United Arab Emirates

۱۱- رستوران شبستان | Shabestan

از بهترین رستوران های ایرانی در دبی می‌توان به این رستوران اشاره کرد. کیفیت غذاهای این رستوران به حدی بالا است که با خیال راحت می‌توانید آن را به دیگران معرفی کنید. این رستوران که فضایی سنتی دارد، یکی از لوکس ترین رستوران های دبی نیز به شمار می‌آید که به خاطر کباب‌های میکس خانوادگیش که در سینی‌های بزرگ سرو می‌شود معروف است. شما می‌توانید با اطمینان خاطر این رستوران را حتی به دوستان غیر ایرانی خود نیز معرفی کنید تا تجربه خوبی از غذاهای ایرانی داشته باشند.

5 2
رستوران شبستان

وب سایت

ساعات کاری: همه روزه به جز سه شنبه‌ها به صورت ۲۴ ساعته (به جز ساعت ۱۱:۰۰ تا ۱۲:۰۰ ظهر) و سه شنبه‌ها به صورت ۲۴ ساعته (به جز ساعت ۱۱:۰۰ تا ۱۲:۳۰ ظهر)

شماره تلفن: +۹۷۱ ۴ ۲۲۲ ۷۱۷۱

آدرس: Radisson Blu Hotel, Dubai Deira Creek – Baniyas Rd – Dubai – United Arab Emirates

۱۲- رستوران شایان | Shayan

دیگر رستوران ایرانی در دبی رستوران شایان است که یکی از بهترین رستوران های دبی نیز به حساب می‌آید. این رستوران برای خانواده‌ها و گروه‎‌های بزرگ همچنین برای قرارهای کاری، بسیار مناسب است. فضایی آرام، مجلل و دلنشین در کنار غذاهایی با کیفیت باعث محبوبیت و شهرت این رستوران شده است.

6 2
رستوران شایان

شماره تلفن: +۹۷۱ ۴ ۲۹۳ ۳۰۰۰

آدرس: Al Ghurair Centre – Deira – Dubai – United Arab Emirates

۱۳- رستوران ۱۰۱ داینینگ لانژ اند بار | ۱۰۱ Dining Lounge and Bar

از دیگر رستوران‌هایی که از کیفیت بالایی برخوردارند و در لیست بهترین رستوران‌ های دبی قرار می‌گیرند این رستوران است. اگر به منظره دبی در شب علاقه دارید و دوست دارید هنگام صرف غذا این منظره را ببینید، این رستوران بهترین انتخاب برای شما است. رستوران داینینگ لوژ اند بار، دارای دو فضای سرپوشیده و روباز است و می‌توانید در هر کدام از این فضاها بنشینید و از غذاهای با کیفیت این رستوران لذت ببرید.

1 696x468 2
رستوران ۱۰۱ داینینگ لانژ اند بار

وب سایت

ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۰۱:۰۰

شماره تلفن: +۹۷۱ ۴ ۴۴۰ ۱۰۳۰

آدرس: One&Only The Palm, West Crescent, Palm Jumeirah Island – Dubai – United Arab Emirates

۱۴- رستوران سی فایر استیک هاوس | Seafire Steakhouse

اگر به غذا خوردن در یک رستوران آمریکایی با همان سبک و سیاق و غذاها علاقه دارید و دوست دارید این تجربه را در دبی به دست آورید، این رستوران بهترین گزینه برای شما به حساب خواهد آمد. بعد از این که نوع استیک و میزان پخت آن را انتخاب کردید، به سراغ انتخاب چاشنی‌های مورد علاقه خودتان بروید و در کنار آن به تماشای آماده شدن استیکتان بنشینید.

لازم به ذکر است این رستوران گوشت خود را از استرالیا وارد می‌کند و کیفیت گوشت یکی از فاکتورهای اساسی و مهم در این رستوران است. پس با خیال راحت از فضای صمیمی این رستوران و استیک‌های لذیذ آن لذت ببرید.

4 3
.رستوران سی فایر استیک هاوس

وب سایت

ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۱۷:۳۰ الی ۰۱:۰۰

شماره تلفن: +۹۷۱ ۴ ۴۲۶ ۲۶۲۶

آدرس: Atlantis – The Palm Jumeirah – Dubai – United Arab Emirates

۱۵- رستوران لا پاریلا | La Parrilla

یکی از رستوران های معروف دبی این رستوران آرژانتینی است. اسم این رستوران در زبان اسپانیولی به معنای کباب و گریل است و تخصص و تبحر اصلی این رستوران نیز در زمینه ارائه انواع کباب و گریل است. همینطور دیگر غذاهای آمریکای لاتین را نیز می‌توانید در این رستوران با بالاترین کیفیت پیدا کنید.

این رستوران علاوه بر غذاهای آمریکای لاتین، انواع غذاهای دریایی، انواع استیک، غذاهای دریایی و هشت پا را نیز سرو می‌کند.

10 1
رستوران لا پاریلا

شماره تلفن: +۹۷۱ ۴ ۴۳۲ ۳۲۳۲

آدرس: ۴۵RR+J8M – Jumeirah Beach Hotel – Jumeirah St – Dubai – United Arab Emirates

۱۶- رستوران تئاتر | Teatro

این رستوران بین اهالی دبی از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. بنای این رستوران با الهام از سالن‌های تئاتر در سال ۲۰۰۱ ساخته شده است. این رستوران برای انواع سوشی‌ها، غذاهای ایتالیایی و ادویه‌های خوش طعم و رنگش محبوبیت بالایی دارد. یکی از پر طرفدارترین غذاهای این رستوران میگوی واسابی نام دارد.

7 3
رستوران تئاتر

وب سایت

ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۱۸:۰۰ الی ۰۱:۰۰

شماره تلفن: +۹۷۱ ۴ ۳۱۲ ۲۲۰۲

آدرس: Sheikh Zayed Rd – Trade Centre – Trade Centre 1 – Dubai – United Arab Emirates

۱۷- رستوران لاتیتود | Latitude

اگر به دنبال تنوع زیاد در منوی رستوران هستید، این رستوران مناسب‌ترین گزینه برای شما خواهد بود. این رستوران در منطقه جمیرا، انواع غذاهای دریایی، گوشت و پاستاهای متنوع را با بهترین سرویس دهی برای مشتریان خود سرو می‌کند. این رستوران همچنین فضایی برای بازی کودکان و موسیقی زنده را نیز در اختیار مهمانا خود قرار می‌دهد.

12 1
رستوران لاتیتود

ساعات کاری: همه روزه (به جز از ساعت ۰۱:۰۰ تا ۰۷:۰۰)

شماره تلفن: +۹۷۱ ۴ ۵۱۱ ۷۳۷۳

آدرس: Le Méridien Mina Seyahi Beach Resort & Marina, Al Sufouh Road، Dubai Marina – Dubai – United Arab Emirates

۱۸- رستوران نایا | Al Naya Cafe & Resturant

این رستوران که به تازگی به هتل جمیرا اضافه شده است با ارائه بهترین غذاهای هندی، توانسته خود را به عنوان یکی از بهترین رستوران‌ های دبی معرفی نماید. دکوراسیون داخلی رستوران به سبک هندی لذت خوردن غذاهای هندی را چند برابر خواهد کرد.

3 696x468 5
رستوران نایا

ساعات کاری: همه روزه ۲۴ ساعته

شماره تلفن: +۹۷۱ ۴ ۴۲۱ ۰۳۸۱

آدرس: England X11 – International City – England Cluster – Dubai – United Arab Emirates

۱۹- رستوران میتوس کوزینا اند گریل | Mythos Kouzina & Grill

اگر قیمت رستوران های دبی برای شما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، این رستوران می‌توان انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشد. از جمله رستوران های دبی با قیمت مناسب می‌توان به این رستوران اشاره کرد که فضایی دنج دارد ولی در عین حال منوی آن بسیار متنوع بوده و می‌توانید انواع غذاها را در آن پیدا کنید.

1 5
رستوران میتوس کوزینا اند گریل

ساعات کاری: دوشنبه تا جمعه ۲۴ ساعته (به جز ۱۶:۰۰ تا ۱۸:۰۰ و ۱۲:۱۵ تا ۱۲:۳۰) و روزهای شنبه و یک شنبه (به جز ۱۷:۰۰ تا ۱۸:۰۰ و ۱۲:۱۵ تا ۱۲:۳۰)

شماره تلفن: +۹۷۱ ۴ ۳۹۹ ۸۱۶۶

آدرس: B1 Level, Armada BlueBay Hotel, Cluster P, JLT – Sheikh Zayed Rd – Dubai – United Arab Emirates

۲۰- رستوران دینر این د اسکای دبی | Dinner in the sky dubai

این رستوران به عنوان تنها رستوران معلق دبی لذت غذا خوردن همراه با هیجان را برای شما به همراه دارد. این رستوران معلق جزو عجیب ترین رستوران‌های دنیا قرار می‌گیرد و دسترسی بسیار مناسبی هم دارد. شما روی یک سازه می‌نشینید و این سازه توسط جرثقیل بالا برده می‌شود تا غذای شما در ارتفاع برایتان سرو شود.

13 1
رستوران دینر این د اسکای دبی

ساعات کاری: همه روزه (به جز از ساعت ۱۱:۰۰ الی ۱۴:۰۰)

شماره تلفن: +۹۷۱ ۵۸ ۸۱۹ ۳۲۹۶

آدرس: Al Sufoh – Skydive – Al Seyahi St – Dubai – United Arab Emirates

۲۱- رستوران داون تاون توکو | Downtown Toko

یکی دیگر از رستوران‌هایی که توانسته با کیفیت بالای غذاهای خود، شهرت خوبی در شهر دبی به دست آورد، این رستوران است. شعبه دیگر این رستوران در استرالیا قرار دارد و منوی آن شامل غذاهایی نظیر انواع ماهی و غذاهایی بر پایه گوشت و مرغ است. بهترین غذای این رستوران نیگری گوشت گوساله همراه با پنیز خامه‌ای واسابی است.

4 696x468 4
رستوران داون تاون توکو

آدرس: Sheikh Mohammed Bin Rashed Boulevard, Downtown Dubai, 114788 – Dubai – United Arab Emirates

۲۲- رستوران وایلد اند د مون | Wild & The Moon

یکی از رستوران‌هایی که به خاطر فضای زیبا و کیفیت بالای غذاهایش هم در بین مردم و هم در فضای مجازی اینستاگرام شهرت بسیار خوبی دارد، این رستوران است. این رستوران دو طبقه دارای تزئینات بسیار زیبایی است و غذاهای بسیار با کیفیتی را برای مهمانان خود سرو می‌کند که در آن میان می‌توان به منوی مخصوص افراد گیاه خوار اشاره کرد. لازم به ذکر است تمامی غذاهای این رستوران بدون گلوتن هستند.

8 696x468 1
رستوران وایلد اند د مون

وب سایت

ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۰۹:۰۰ تا ۲۰:۰۰

شماره تلفن: +۹۷۱ ۴ ۳۴۳ ۳۳۹۲

آدرس: Alserkal Avenue, street 8, H-77 – Dubai – United Arab Emirates

۲۳- رستوران بی بی سوشال داینینگ | BB Social Dining

این رستوران یک مشخصه جالب دارد و آن این است که در هر یک از سه طبقه آن یک تم غذایی سرو خواهد شد. همچنین در هر طبقه منویی که در اختیار شما قرار می‌گیرد، بسیار متنوع خواهد بود و شما می‌توانید انواع غذاهای دریایی، گوشت، مرغ و غذاهای گیاهی را سفارش دهید.

15 1
رستوران بی بی سوشال داینینگ

وب سایت

ساعات کاری: از شنبه تا چهار شنبه از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۰۰:۰۰ و پنج شنبه و جمعه از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۰۱:۰۰

شماره تلفن: +۹۷۱ ۴ ۴۰۷ ۴۴۴۴

آدرس: Gate Village 08 – DIFC – Dubai – United Arab Emirates

۲۴- رستوران زوما | Zuma

این رستوران که شعبه‌های بسیار زیادی در شهرهای مهم جهان دارد، به عنوان یکی از بهترین رستوران‌های دبی شناخته می‌شود.

این رستوران طراحی بسیار خاصی دارد که توسط یکی از بهترین شرکت‌های ژاپنی طراحی شده است. همچنین برای جلسات یا جشن‌های خانوادگی اتاق‌های خصوصی نیز در این رستوران وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را رزرو نمایید.

8 2
رستوران زوما

وب سایت

ساعات کاری: از یکشنبه تا پنج شنبه از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۱۵:۱۵ و ۱۹:۰۰ تا ۰۲:۰۰ و روزهای جمعه و شنبه از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۱۵:۴۵ و ۱۹:۰۰ تا ۰۲:۰۰

شماره تلفن: +۹۷۱ ۴ ۴۲۵ ۵۶۶۰

آدرس: Gate Village 06, Podium Level – Al Mustaqbal St – Dubai – United Arab Emirates

۲۵- رستوران بو قطیر | Bu Qatir

این رستوران برای کسانی که به غذاهای دریایی علاقه دارند، به نوعی بهشت محسوب می‌شود. در اوایل کار این رستوران، بعد از اتمام موجودی صید روزانه ماهی، رستوران تعطیل می‌شد و هیچ گونه خدمات دیگری ارائه نمی‌شد. با گذشت زمان شهرت رستوران بیشتر شد و به کناره بندر نقل مکان کرد تا بتواند خدمات بهتری را به مشتریان ارائه کند.

حتما در این رستوران صید روز را سفارش دهید. تمامی این غذاها با بهترین ادویه‌ها طبخ شده و با برنج و روتی سرو خواهند شد.

14 1
رستوران بو قطیر

ساعات کاری: این رستوران همه روزه تا ساعت ۲۳:۳۰ فعال است

شماره تلفن: +۹۷۱ ۵۵ ۷۰۵ ۲۱۳۰

آدرس: Old 32B Street, Fishing Harbour 2 – Dubai – United Arab Emirates

سخن آخر

قیمت غذا در دبی و در این رستوران‌ها به نسبت بالا بوده ولی شما می‌توانید در رستوران های ارزان قیمت دبی نیز از غذاهای بسیار با کیفیت و فضاهای زیبایی که دارند، لذت ببرید. این شهر تعداد بسیار زیادی رستوران داشته که کیفیت بسیار بالایی دارند و قیمت آن‌ها نیز برای تمامی بودجه‌ها مناسب است.

رستوران های ارزان در دبی نیز کیفیت بالایی داشته و تنها تفاوت در آن‌ها در غذاهای خاصی است که سرو می‌کنند. فضای رستوران و خدمات اضافه‌ای که به مهمانان داده می‌شود نیز در این قیمت تاثیرگذار است.

سوالات متداول

آیا در میان بهترین رستوران های دبی، رستوران ایرانی هم وجود دارد؟

بله؛ رستوران‌های شبستان و شایان از جمله بهترین رستوران‌های ایرانی در دبی هستند.

عجیب ترین رستوران دبی در این لیست کدام مورد است؟

رستوران دینر این د اسکای دبی عجیب ترین مورد است چرا که غذای شما را در ارتفاع سرو خواهد کرد.

آیا در این لیست رستورانی وجود دارد که غذای مخصوص گیاه‌خواران در منوی آن وجود داشته یاشد؟

بله؛ رستوران وایلد اند د مون منوی مخصوص افراد گیاه خوار را نیز ارائه می‌دهد.

متنوع‌ترین منوی غذایی مربوط به کدام رستوران در این لیست است؟

در رستوران بی بی سوشال داینینگ در هر یک ۳ طبقه، یک تم غذایی سرو خواهد شد. همچنین در هر طبقه منویی که در اختیار شما قرار می‌گیرد، بسیار متنوع خواهد بود.

5 نظرات

  1. من زبان فرانسه خوندم و عاشق فرانسه هستم. ولی ازونجایی که تو ایران رستوران فرانسوی خوب پیدا نمیشه و فرانسه رفتن هم از سفر به دوبی خیلی سختتره. من جزو برنامه هام گذاشته بودم که هرطور شده تو سفرم به دوبی رستوران la petite maison برم. درسته کلی پول خرج کردم ولی واقعا ارزشش رو داشت یکی از بهترین خاطره های زندگیم شد. پیشنهاد می کنم اگه تونستین خونه کوچیک برید و کرم بروله هم سفارش بدین.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید