جشنواره خرید دبی (Dubai Shopping Festival) از تاریخ ۸ دسامبر ۲۰۲۳ تا ۱۴ ژانویه ۲۰۲۴ (۱۷ آذر تا ۲۴ دی) در این شهر برگزار می‌شود. علاوه بر استفاده از تخفیف‌های فوق‌العاده این جشنواره، امسال یک مزیت ویژه نیز خواهید داشت. در صورتی که بلیط خود را از هواپیمایی امارات خریداری کنید، می‌توانید با ارائه کارت پرواز امارات (My Emirates Pass) از فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، اسپا، خدمات تفریحی و … نیز تخفیف بگیرید. در این مطلب از مجله گردشگری فلای‌تودی قصد داریم به معرفی جشنواره خرید دبی بپردازیم و اطلاعات مربوط به زمان حراجی های خرید دبی را در اختیار شما بگذاریم. با ما همراه باشید.

در این مطلب از فلای تودی می‌خوانید... پنهان

تخفیف خرید در دبی با کارت پرواز امارات | My Emirates Pass

آب و هوای دبی در زمستان معتدل است و دیگر خبری از شرجی و گرما نیست. بنابراین بهترین زمان برای سفر به دبی و خرید کردن زمستان است. در حال حاضر هواپیمایی امارات شرایطی را فراهم کرده تا با استفاده از My Emirates Pass (کارت پرواز خود) تخفیف‌های متعددی در دبی دریافت کنید. البته مدت زمان استفاده از این پیشنهاد ویژه امارات، از اول نوامبر ۲۰۲۳ تا ۳۱ مارچ ۲۰۲۴ (۱۰ آبان ۱۴۰۲ تا ۱۲ فروردین ۱۴۰۳) است که شامل جشنواره خرید دبی نیز می‌شود.

تخفیف خرید در دبی با کارت پرواز امارات

از کارت پرواز امارات خود برای برخورداری از تخفیف‌های منحصر به فرد در رستوران‌ها، اسپاهای لوکس، فروشگاه‌های معروف، استخرها و سواحل خصوصی و موارد دیگر در دبی و امارات استفاده کنید. همچنین می‌توانید از برخی از بزرگترین جاذبه‌های خانوادگی، مانند سکوی بازدید برج خلیفه، پارک آبی Aquaventure در آتلانتیس، پالم دبی، IMG ، پارک‌ها و استراحتگاه‌های دبی، گشت‌وگذار در شهر و… لذت ببرید.

نحوه استفاده از My Emirates Pass

کارت پرواز امارات خود را به همراه کارت شناسایی عکس‌دار به اماکن مورد نظر ارائه دهید تا از تخفیف‌ها بهره‌مند شوید. توجه داشته باشید اگر از کارت پرواز دیجیتالی روی موبایل خود استفاده می‌کنید، از صفحه نمایش گوشی عکس بگیرید زیرا ممکن است پس از پرواز، کارت شما از کیف پول دیجیتال یا اپلیکیشن امارات حذف شود.

معرفی فستیوال های معروف دبی

برای معرفی فستیوال های دبی باید با انواع جشن ها و رویدادهایی که به بهانه های مختلف برگزار می‌شوند، اشاره کنیم. جشن ها و فستیوال های دبی در روزهای مختلفی از سال برگزار می‌شوند که مورد توجه گردشگران زیادی قرار می‌گیرد. از فستیوال های دبی می‌توان به جشن روز ملی دبی، فستیوال خرید دبی، جشن موسیقی دبی، فستیوال اسب دوانی و فستیوال طلا اشاره کرد.

آشنایی با فستیوال خرید دبی | Dubai Shopping Festival

مراکز خرید را می‌توان در فهرست جاهای دیدنی دبی قرار داد. از این رو فستیوال خرید این شهر طرفداران زیادی در سرتاسر جهان دارد. جشنواره خرید دبی یا دبی شاپینگ فستیوال رویدادی است که سالانه در شهر دبی به مدت حداقل یک ماه برگزار می‌گردد. ایده اولیه این فستیوال توسط شیخ محمد بن راشد آل مکتوم (حاکم کنونی دبی) مطرح شد و برای اولین بار در ۱۶ فوریه سال ۱۹۹۶ این ایده اجرا شد.

فستیوال خرید دبی

هدف از برگزاری این جشنواره رونق بخشیدن به صنعت خرده‌فروشی در دبی بود اما کم کم تبدیل به یک جاذبه توریستی شد که هرساله با شعار، یک جهان، یک خانواده، یک جشنواره برگزار می‌شود. جشنواره خرید دبی با عنوان DSF شناخته شده و یکی از محبوب‌ترین رویدادها در دبی است.

جشنواره خرید دبی هرسال بهتر از سال گذشته برگزار می‌شود و شگفتی های زیادی در انتظار کسانی است که برای خرید به این شهر سفر می‌کنند. جوایز ویژه، کنسرت های رایگان، تخفیف های باورنکردنی تا ۷۵ درصد، خدمات رایگان برای کودکان و غیره در این جشنواره در انتظار شما است. با خرید از مراکز خرید دبی در فستیوال خرید دبی، می‌توانید در قرعه کشی هایی که شرکت کنید که جوایز میلیونی دارند!

زمان حراجی های دبی | فصل حراج در دبی چه زمانی آغاز می شود؟

تاریخ فستیوال خرید دبی دو بار در سال است؛ یکبار اوایل تابستان موسوم به جشنواره تابستانی دبی از ۲۹ ژوئن تا ۳ سپتامبر (۸ تیر تا ۱۲ شهریور) و دیگری جشنواره زمستانی که نزدیک کریسمس ۸دسامبر ۲۰۲۳ تا ۱۴ ژانویه ۲۰۲۴ (۱۷ آذر تا ۲۴ دی)؛ فصل حراجی در دبی محسوب می‌شوند.

زمان حراجی های دبی

با نزدیک شدن به پایان سال، در آخرین جمعه ماه نوامبر حراجی به نام بلک فرایدی در تمام دنیا برگزار می‌شود. در این روز تمامی برندها اجناس خود را با تخفیفات ویژه‌ای به فروش می‌رسانند. بلک فرایدی در دبی نیز همراه با تخفیفات ویژه‌ای است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره، پیشنهاد می‌کنیم مطلب همه چیز درباره بلک فرایدی را در مجله گردشگری فلای‌تودی مطالعه کنید.

در فستیوال خرید دبی چه خبر است؟

در زمان برگزاری جشنواره خرید دبی، برنامه‌های متنوعی در این شهر برگزار می‌شود. در اینجا اشاره‌ای به این برنامه‌ها داریم تا در زمان برگزاری این جشنواره، تجربه‌های جذاب را از دست ندهید.

تخفیف در تمام مراکز خرید دبی

در طول برگزاری جشنواره خرید دبی، فروشگاه‌ها و مراکز خرید با زدن برچسب‌هایی روی ویترین خود اعلام می‌کنند که جزئی از این جشنواره هستند و کالاهای خود را با تخفیف‌های چشمگیر به فروش می‌رسانند. همه کالاها از پوشاک گرفته تا طلا شامل در جشنواره خرید دبی می‌شوند.

تخفیف در تمام مراکز خرید دبی

قرعه کشی ها و مسابقات هیجان انگیز در فستیوال خرید دبی

در جشنواره خرید دبی، فرصت شرکت در مسابقات و قرعه‌کشی‌های متنوع را خواهید داشت. با هر خرید، امتیازی کسب خواهید کرد که در انتها می‌توانید در قرعه‌کشی شرکت کنید. جوایز جذاب این قرعه کشی شامل طلا، پول نقد، اتومبیل و… هستند.

برنامه های سرگرمی و آتش بازی

در طول برگزاری جشنواره خرید دبی از برنامه‌های شبانه این شهر جا نمانید. آتش‌بازی، برگزاری کنسرت خواننده‌های معروف و دورهمی‌های بزرگ از برنامه‎‌هایی هستند که در طول این جشنواره می‌توانید از آنها لذت ببرید.

گردش در دنیای خوراکی ها

در زمان برگزاری این فستیوال، بهترین فرصت برای شکم‌گردی در دبی فراهم می‌شود. از فودکورت‌ های مراکز خرید دبی تا رستوران‌های زنجیره‌ای و لوکس، برنامه‌های ویژه‌ای در زمان برگزاری جشنواره خرید دبی در نظر دارند. ماشین‌های غذا یا فودتراک‌ها در سطح شهر و نزدیکی مراکز خرید پیشنهاد خوبی برای سرو یک وعده غذایی خوشمزه محسوب می‌شوند.

برای آشنایی بیشتر پیشنهاد می‌کنیم مطلب بهترین رستوران های دبی را در مجله گردشگری فلای تودی بخوانید.

مسابقات هیجان انگیز در فستیوال خرید دبی

رزرو ارزان هتل های دبی

در طول برگزاری فستیوال خرید، هتل‌ های دبی نیز، خدمات خود را با تخفیف‌های ویژه ارائه می‌دهند و برنامه‌های خاصی برای مهمانان دارند. بنابراین در زمان رزرو هتل دبی هزینه‌های به‌صرفه‌تری را خواهید پرداخت؛ پس می‌توانید مدت زمان بیشتری را در این شهر زیبا بگذرانید و با خیالی آسوده به گردش در دبی بپردازید. همچنین در جشنواره خرید دبی برخی از هتل ها، خدمات رایگان به کودکان ارائه می‌دهند. کافی است بهترین منطقه برای اقامت در دبی را انتخاب کرده، هتل خود را رزرو کنید و برای یک سفر متفاوت آماده شوید.

کدام مراکز خرید دبی در جشنواره خرید دبی شرکت دارند؟

تقریبا تمام فروشگاه‌های شهر و مراکز خرید بخشی از برنامه جشنواره خرید دبی هستند. حدود ۳۵۰۰ فروشگاه در دبی در جریان این جشنواره تخفیف های جذابی روی محصولات خود ارائه می‌دهند. اما در اینجا فهرستی از اصلی‌ترین و بهترین مراکز خرید دبی را در اختیار شما می‌گذاریم:

    • دبی مال | Dubai Mall

    • سیتی واک | City Walk

    • دبی فستیوال سیتی | Dubai Festival City

    • امارات مال | Mall of the Emirates

    • مرکز خرید مرکاتو | Mercato Mall

    • مرکز خرید ابن بطوطه | Ibn Battuta Mall

    • مرکز خرید وافی | WAFI Mall

    • مارینا مال | Dubai Marina Mall

    • اوت لت مال | Dubai Outlet Mall

    • مرکز خرید برجمان | BurJuman

    • مرکز خرید نخیل | Nakheel Mall و …

به جز این مراکز خرید، بازارهای سرپوشیده و روباز هم در این مدت میزبان گردشگران و اهالی دبی خواهند بود.

چه کالاهایی در جشنواره خرید دبی به فروش می رسند؟

همه کالاها و حتی خدمات در زمان جشنواره خرید دبی با تخفیف به فروش می‌رسند، اما خرید برخی کالاها در زمان برگزاری این فستیوال، طرفداران بیشتری دارند.

چه کالاهایی در جشنواره خرید دبی به فروش می رسند

این کالاها عبارتند از:

    • انواع پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه

    • لوازم آرایشی و بهداشتی و محصولات مراقبت از پوست

    • عطر و ادکلن

    • لوازم الکترونیکی

    • زیورآلات و جواهرات

    • محصولات چرمی شامل کیف، کمربند و …

    • کفش و کتانی

    • لباس و لوازم ورزشی

نکات مهمی که در جشنواره خرید دبی باید رعایت کنید

برای آنکه بهترین تجربه را از شرکت در فستیوال خرید دبی داشته باشید، حتما این نکات را در نظر بگیرید:

فهرست خرید برای خودتان تهیه کنید

بدون فهرست خرید وارد هیچ مرکز خریدی نشوید. قیمت‌ها در طول جشنواره خرید آن قدر جذاب هستند که شما را برای خرید بیش از حد نیازتان وسوسه کنند. داشتن فهرست خرید کمک بزرگی به جلوگیری از خرید کالاهای غیرضروری می‌کند.

نکات مهمی که در جشنواره خرید دبی

در ساعات اولیه صبح به مراکز خرید دبی بروید

در جشنواره خرید دبی، خرید اول وقت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. در این زمان مراکز خرید کمتر شلوغ هستند و با آرامش بیشتری می‌توانید خرید کنید. در همهمه جمعیت نمی‌توانید روی خرید متمرکز شوید و ممکن است اشتباهاتی در خرید شما رخ دهد.

حواستان به میزان حراج در جشنواره خرید دبی باشد!

در زمان جشنواره خرید دبی، با نوشته‌هایی در ویترین فروشگاه‌ها مواجه می‌شوید که میزان تخفیف‌های آن فروشگاه را نشان می‌دهند، حتما این نوشته را با دقت بخوانید. گاهی صاحبان فروشگاه‌ها با نوشتن عدد بالای تخفیف شما را برای خرید وسوسه می‌کنند؛ در حالی که وقتی با دقت بیشتری نوشته را بخوانید متوجه عبارت Up to می‌شوید. این عبارت به معنی حداکثر است، یعنی حداکثر ۵۰ درصد و به معنای این نیست که همه اجناس ۵۰ درصد تخفیف خورده‌اند.

میزان حراج در جشنواره خرید دبی

به گارانتی لوازم الکترونیکی دقت کنید

اگر در جشنواره خرید دبی به سراغ خرید لوازم الکترونیکی رفتید، شرایط گارانتی را حتما بررسی کنید. گاهی این شرایط اصلا به نفع شما نیستند یا گارانتی‌ها خدمات خاصی را به شما ارائه نمی‌کنند.

بلک فرایدی در دبی | چه زمانی برگزار می‌شود؟

بلک فرایدی (Black Friday) یک روز حراج بزرگ در سراسر جهان است که معمولا در روز جمعه بعد از روز شکرگزاری در ایالات متحده برگزار می‌شود. این روز فرصتی عالی برای خرید محصولات با قیمت‌های بسیار مناسب است. زمان برگزاری بلک فرایدی در دبی معمولا از روز چهارشنبه تا شنبه است. بلک فرایدی در دبی در سال ۲۰۲۳، از ۲ تا ۵ آذر برگزار خواهد شد.

بلک فرایدی در بسیاری از کشورها مانند دبی نیز به‌طور گسترده‌ای برگزار می‌شود و یکی از محبوب‌ترین زمان‌ها برای خرید در دبی است. فروشگاه‌های بزرگ و کوچک در دبی در این روز تخفیف‌های مختلفی را روی محصولات خود ارائه می‌دهند که می‌تواند شامل پوشاک، لوازم الکترونیکی، لوازم خانگی، مواد غذایی و غیره باشد.

بلک فرایدی در دبی

جشنواره خرید دبی و بلک فرایدی تقریبا در یک بازه زمانی هستند. بنابراین، اگر مایلید در فصل حراجی دبی به این شهر سفر کنید، فرصت را از دست ندهید.

شما در مورد جشنواره خرید دبی چه می‌دانید؟

جشنواره خرید دبی یکی از جذاب‌ترین رویدادها برای عاشقان خرید است و برخی آن را با عنوان بهشت خرید می‌شناسند. همین حالا با خرید ارزان بلیط هواپیما و رزرو هتل در این شهر می‌توانید برنامه سفر خود به دبی را بریزید و در جشنواره خرید شرکت کنید.

اگر تجربه حضور در جشنواره خرید دبی را داشته‌اید آن را با ما به اشتراک بگذارید.

پاسخ به سوالات متداول درباره جشنواره خرید دبی

چگونه ویزای دبی بگیریم؟

برای دریافت خدمات ویزای توریستی دبی در کوتاه‌ترین زمان ممکن با شماره ۴۲۴۰۵۰۰۰ داخلی ۳ تماس بگیرید.

بهترین فصل حراج دبی چه زمانی است؟

اوایل تابستان و اواسط زمستان (۲۴ آذر تا ۹ بهمن) بهترین فصل حراج دبی برای خرید هستند.

بهترین شهرهای امارات برای فصل حراجی کدام هستند؟

دبی، شارجه و ابوظبی بهترین شهرهای امارات در فصل حراجی هستند.

آیا فروشگاه های خاصی از فصل حراجی استفاده می کنند؟

تمامی فروشگاه‌ های دبی در هر مرکز خریدی شامل حراجی هستند.

زمان برگزاری جشنواره خرید دبی چه زمانی است؟

جشنواره خرید دبی هر ساله در دو دوره، یک دوره در زمستان و یک دوره در تابستان برگزار می شود. دوره زمستانی جشنواره خرید دبی معمولا از اواسط ماه دسامبر تا اواسط ماه ژانویه برگزار می شود.

جشنواره های خرید دبی کدامند؟

جشنواره خرید تابستانه و زمستانه، جشنواره خرید طلا، جشنواره خرید لوازم الکترونیکی و بلک فرایدی

چگونه تور دبی ارزان بخریم؟

برای خرید تور دبی با بهترین قیمت با کارشناسان تور فلای‌تودی به شماره ۴۲۴۰۵۰۰۰ داخلی ۳ تماس بگیرید.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید