بهترین منطقه دبی کجاست؟ اگر کمتر از پنجاه سال پیش این سوال را می‌پرسیدید به احتمال زیاد سوال عجیبی به نظر می‌رسید. آن زمان این شهر لوکس فقط یک دهکده کوچک بود. طی چندین دهه، دبی، بزرگ‌ترین شهر امارات که در ابتدا منطقه‌ای برای ماهیگیریان و پرورش‌دهندگان صدف بود، به سرعت به شهری فوق مدرن در جهان تبدیل شد. اگرچه دبی شهر بزرگی نیست، اما تنوع مناطق دبی زیاد است. به همین دلیل اگر بخواهید در سفر به این شهر در یکی از بهترین مناطق دبی اقامت داشته باشید، بهتر است با شناخت کافی به این شهر سفر کنید، با مجله گردشگری فلای‌تودی همراه شوید تا بهترین منطقه برای اقامت در دبی را به شما معرفی کنیم.

در این مطلب از فلای تودی می‌خوانید... پنهان

بهترین منطقه دبی برای هتل و اقامت

در گذشته دبی به عنوان توقفگاهی برای سفرهای خارجی محسوب می‌شد و کمتر کسی بود که علاقه‌مند سفر به این صحرای سوزان باشد. اما امروز بیشتر گردشگران حتی از گرمای دبی در سواحل آن لذت می‌برند. گرمای آرامش بخش سواحل دبی، تسلط مردم این شهر به زبان انگلیسی، مراکز خرید به سبک اروپایی، هتل‌هایی با نرخ‌های بسیار رقابتی، تفریحات مدرن و متنوع این شهر و بسیاری عوامل دیگر باعث شده‌اند تا گردشگران این شهر را برای سفر انتخاب کنند.

هر کدام از مناطق دبی با توجه به جاذبه‌های گردشگری و تفریحات متنوعی که دارند مناسب اقامت قشر خاصی از گردشگران هستند. اما اگر می خواهید بدانید در دبی کجا هتل بگیرید و معروف ترین محله های دبی را بهتر بشناسید، با ما همراه باشید. همچنین، اگر در سفر به راهنما نیاز داشتید، مقاله راهنمای سفر به دبی را در مجله گردشگری مطالعه کنید. 

به طور کلی، دبی از نظر مناطق مسکونی شهری متنوع است، اما این ۶ محله، بهترین مناطق دبی برای اقامت گردشگران هستند.

    • منطقه مارینا و سواحل جمیرا دبی (Marina & Jumeirah Beach Residence)
    • منطقه البرشا دبی (Al Barsha)
    • منطقه داون تاون دبی (Downtown Dubai)
    • منطقه بر دبی (Bur Dubai)
    • منطقه دیره دبی (Deira)
    • منطقه پالم دبی (The Palm)

اقامت در منطقه مارینا و سواحل جمیرا دبی

منطقه جمیرا و مارینا دبی، مدرن‌ ترین مناطق دبی محسوب می‌شوند. تمامی تفرجگاه‌ها و ساختمان‌های درجه یک دبی را می‌توانید در منطقه جمیرا و آسمان خراش‌ها و کانال‌های دبی را در مارینا پیدا کنید. با توجه به زیبایی‌ها و امکانات سواحل جمیرا و مارینا و شباهتی که این منطقه با سبک زندگی مردم اروپا دارد، بسیاری از گردشگران اروپایی این دو منطقه را بهترین مناطق برای اقامت در دبی می‌دانند.

بهترین منطقه دبی 4

سواحل جمیرا و مارینا برای اقامت چه کسانی مناسب است؟

به طور کلی اگر با هدف تفریح به دبی سفر می‌کنید، مارینا و جمیرا بهترین منطقه برای اقامت در دبی هستند. شما می‌توانید با اقامت در این منطقه از سواحل زیبا و آرامش بخش، رستوران‌ ها و آسمان‌خراش‌های حیرت انگیز آن لذت ببرید. همچنین منطقه مارینا و جمیرا دسترسی بسیار خوبی به مترو دبی دارند.

سواحل جمیرا و مارینا برای اقامت چه کسانی مناسب نیست؟

اگر به قصد خرید به دبی سفر کرده‌اید باید بگوییم که این منطقه برای اقامت مناسب نیست. حتی با وجود اینکه مرکز خرید امارات در ۷ کیلومتری این منطقه قرار دارد. همچنین مناطق مارینا و جمیرا، گران‌ترین و لوکس‌ترین مکان‌ ها برای اقامت در دبی هستند. پس اگر با هزینه اقتصادی سفر می‌کنید، نمی‌توانید در هتل‌ های این منطقه اقامت داشته باشید. از طرف دیگر جمیرا و مارینا از برج خلیفه، دبی مال، شهر قدیمی دبی و دیره دور هستند.

بهترین هتل‌ ها برای اقامت در منطقه مارینا و جمیرا

یکی از لوکس ترین هتل های منطقه مارینا و جمیرا دبی: هتل آدرس مارینا دبی

هتل لوکس مقرون به صرفه منطقه مارینا و جمیرا دبی: JA Ocean View Hotel

هتل با هزینه متوسط منطقه مارینا و جمیرا: Jannah Marina Bay Suites

هتل ارزان در منطقه مارینا و جمیرا: Pearl Marina Hotel

بهترین منطقه دبی 10

اقامت در منطقه البرشا دبی

منطقه البرشا باوجود مرکز خرید امارات (امارات مال) و پیست اسکی آن، منطقه جذابی برای گردشگران نیست. اما از طرف دیگر منطقه البرشا دسترسی بسیار خوبی به مترو دارد و به منطقه مارینا و داون تاون دبی نزدیک است. در نتیجه می توانید با اقامت در این منطقه از هزینه‌ های سفر به دبی کم کنید.

از طرف دیگر انواع مغازه ها و رستوران‌های محلی عربی، پاکستانی و هندی در این منطقه وجود دارد. بنابراین اگر در سفر به دبی نمی‌دانید دقیقا در کدام منطقه آن اقامت کنید، منطقه البرشا با وجود نزدیکی نسبی به جاذبه‌ های گردشگری دبی و هزینه‌های کم، یکی از بهترین مناطق دبی برای گرفتن هتل است.

بهترین منطقه دبی 12

منطقه البرشا دبی برای اقامت چه کسانی مناسب است؟

منطقه البرشا به مرکز خرید امارات (دومین مرکز خرید بزرگ امارات) و پیست اسکی دبی نزدیک است. از طرف دیگر اقامت در این منطقه به طور قابل ملاحظه‌ای از مناطق مارینا و داون تاون دبی ارزانتر خواهد بود و دسترسی بسیار خوبی به مترو دبی دارد. به همین دلیل حتی اگر قصد اقامت طولانی مدت در دبی یا خرید ملک را داشته باشید، منطقه البرشا یکی از بهترین مناطق دبی برای خرید ملک به شمار می‌رود.

منطقه البرشا دبی برای اقامت چه کسانی مناسب نیست؟

اگر می‌خواهید به جاهای دیدنی دبی خیلی نزدیک باشید و یا هزینه‌ اقامتتان حتی از اقامت در این منطقه نیز کمتر و مشابه هزینه اقامت در مکان هایی مانند شهر قدیمی دبی باشد، این منطقه برای اقامت شما مناسب نیست.

بهترین هتل‌ ها برای اقامت در منطقه البرشا دبی

یکی از لوکس ترین هتل های منطقه البرشا دبی: Kempinski Hotel

هتل لوکس مقرون به صرفه منطقه البرشا دبی: Coral Dubai Al Barsha Hotel

هتل با هزینه متوسط منطقه البرشا دبی: Al Khoory Atrium

ارزانترین هتل منطقه البرشا دبی: Golden Tulip Media Hotel

بهترین منطقه دبی 2

اقامت در منطقه داون تاون دبی

اگر همچنان سوال شما این است که بهترین منطقه دبی برای انتخاب هتل کجاست باید بگوییم منطقه داون تاون، همان تصویری از دبی را به شما نشان می‌دهد که در رسانه‌ها دیده‌اید و برای بسیاری از گردشگران بهترین منطقه برای اقامت در دبی محسوب می‌شود. منطقه داون تاون دبی با بلندترین آسمان‌خراش‌ها مانند برج خلیفه، لوکس‌ترین مراکز خرید، بلوارهای دوست داشتنی و رستوران‌های درجه یک، محبوبیت زیادی در میان گردشگران دارد. 

بهترین منطقه دبی 16

چه بخواهید به بالای برج خلیفه دبی بروید، چه بخواهید از بزرگ‌ترین مرکز خرید جهان خرید کنید و یا بخواهید به تماشای فواره‌های موزیکال این شهر بنشینید، باید از هر نقطه‌ای خود را به یکی از معروف ترین محله های دبی یعنی داون تاون برسانید. همچنین منطقه داون تاون دبی یکی از گران‌ترین مناطق شهر است، اما وجود هتل‌های با قیمت مناسب باعث شده تا هر گردشگری بتواند در این منطقه اقامت داشته باشد. اگر می خواهید دبی را به معنای واقعی کلمه تجربه کنید، منطقه داون تاون یکی از بهترین مناطق دبی برای گرفتن هتل است.

منطقه داون تاون دبی برای اقامت چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید که به مهم‌ترین جاذبه‌های دیدنی دبی و یا دبی مال خیلی نزدیک باشید و یا به بهترین رستوران‌ها و لوکس‌ترین مراکز خرید دبی دسترسی داشته باشید، قطعا بهترین منطقه برای اقامت در دبی همین منطقه خواهد بود.

منطقه داون تاون دبی برای اقامت چه کسانی مناسب نیست؟

اگر می خواهید اقتصادی سفر کنید و یا به سواحل مارینا و جمیرا نزدیک باشید، این مکان برای اقامت شما در دبی مناسب نیست.

بهترین هتل‌ها برای اقامت در منطقه داون تاون دبی

یکی از لوکس ترین هتل های منطقه داون تاون دبی: Address Boulevard

هتل با هزینه متوسط منطقه داون تاون دبی: Rove Downtown

هتل ارزان در منطقه داون تاون دبی: Movenpick Hotel Apartments

بهترین منطقه دبی 9

اقامت در منطقه بر دبی

منطقه بر دبی (Bur Dubai)، در حقیقت قلب شهر قدیمی دبی محسوب می‌شود. منطقه بر دبی با خیابان‌های باریک، بازارهای محلی و معماری سنتی، روح حقیقی شهر دبی به شمار می‌رود، مکانی که قرن‌ها منطقه‌ای مسکونی بوده است. بیشتر ساکنین منطقه بر دبی را هندی‌ها تشکیل می‌دهند و می‌توانید فرهنگ واقعی دبی را در این منطقه تجربه کنید. منطقه بر دبی را می‌توان یکی از بهترین مناطق دبی برای هتل معرفی کرد.

منطقه بر دبی برای اقامت چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید که اقامت ارزانی در دبی داشته باشید، بر دبی یکی از بهترین مناطق دبی برای گرفتن هتل است. از طرف دیگر اگر به غذاهای هندی علاقه دارید، اصیل‌ ترین رستوران‌های هندی را می‌توانید در منطقه بر دبی پیدا کنید. علاوه‌براین اگر به تازگی به این شهر مهاجرت کرده‌اید و در نقطه شروع هستید، بر دبی با توجه به قیمت‌های مناسب، یکی از بهترین مناطق دبی برای خرید ملک خواهد بود.

بهترین منطقه دبی 14

منطقه بر دبی برای اقامت چه کسانی مناسب نیست؟

اگر می‌خواهید در رستوران‌های لوکس غذا بخورید این منطقه چندان برای اقامت شما مناسب نیست و رستوران‌های این منطقه بیشتر حال و هوای محلی دارند. از طرف دیگر منطقه بر دبی به جاذبه‌های این شهر نزدیک نیست.

بهترین هتل‌ها برای اقامت در منطقه بر دبی

هتل لوکس مقرون به صرفه منطقه بر دبی: Movenpick Hotel

هتل ارزان در منطقه بر دبی: Ambassador Hotel

ارزانترین هتل منطقه بر دبی: Al Raein Hotel Apartment

بهترین منطقه دبی 5

اقامت در منطقه دیره دبی

دیره به دلیل قدمت و تاریخش، یکی از معروف ترین محله های دبی است. برای کسانی که می خواهند با هزینه کم و اقتصادی سفر کنند، منطقه دیره دبی هم یکی از مناطق برای اقامت در دبی محسوب می‌شود. دیره به منطقه بر دبی شباهت دارد اما کمی از آن مدرن‌تر است. بزرگ‌ترین بازار سنتی دبی در منطقه دیره قرار دارد، اما از طرف دیگر منطقه‌ای تجاری محسوب می‌شود و نخستین ناحیه تجاری دبی از ابتدا در این منطقه به وجود آمده است.

خیابان‌ها و مغازه‌های دیره عادی هستند و حالت مدرن ندارند و مانند منطقه بر، بیشتر ساکنین آن را هندی‌ها تشکیل می‌دهند. در سال‌های اخیر دولت امارات در حال نوسازی و مدرن کردن این منطقه است. به همین دلیل اگر به فکر سرمایه‌گذاری در دبی هستید، منطقه دیره یکی از بهترین مناطق دبی برای خرید ملک به شمار می‌رود.

بهترین منطقه دبی 15

منطقه دیره دبی برای اقامت چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید ارزان به دبی سفر کنید و همچنین به فرودگاه دبی نزدیک باشید، منطقه دیره برای اقامت شما بسیار مناسب است. همچنین این منطقه جایگزین بسیار خوبی برای منطقه بر دبی محسوب می‌شود، چرا که ساختمان‌های آن بسیار مدرن‌تر از منطقه بر دبی هستند.

منطقه دیره دبی برای اقامت چه کسانی مناسب نیست؟

باید در نظر داشته باشید که نزدیک بودن به فرودگاه دبی، یعنی دور بودن به هر چیز دیگری در این شهر، از جمله ساحل و نقاط برجسته دبی. اما باید بگوییم که این منطقه دسترسی خوبی به مترو دارد و می‌توانید خود را با مترو به مناطق دیگر شهر برسانید.

بهترین هتل‌ها برای اقامت در منطقه دیره دبی

هتل لوکس مقرون به صرفه منطقه دیره دبی: Al Bandar Arjaan by Rotana

هتل با هزینه متوسط منطقه دیره دبی: Rove City Center

هتل ارزان در منطقه دیره دبی: Lavender Hotel Dubai

ارزانترین هتل منطقه دیره دبی: Al Jawhara Metro Hotel

بهترین منطقه دبی 11

اقامت در منطقه پالم جمیرا دبی

پالم جمیرا یکی از بهترین مناطق شهر دبی محسوب می‌شود. پالم دبی در حقیقت جزیره‌ای مصنوعی به شکل نخل است که به شهر دبی متصل می‌شود. این جزیره با کیلومترها طول، بسیار وسیع است و هتل آتلانتیس به عنوان یکی از لوکس‌ ترین هتل‌ های دبی نیز در آن قرار دارد.

منطقه پالم جمیرا دبی برای اقامت چه کسانی مناسب است؟

اگر واقعا به دنبال سفری لوکس هستید و یا فقط علاقه دارید که در جزیره پالم اقامت داشته باشید، این منطقه بهترین منطقه برای اقامت در دبی محسوب می‌شود.

بهترین منطقه دبی 6

منطقه پالم جمیرا دبی برای اقامت چه کسانی مناسب نیست؟

در جزیره پالم دبی هیچ گزینه‌ای برای سفر اقتصادی وجود ندارد و از طرف دیگر این جزیره از تمامی نقاط شهر دور است و دسترسی خوبی هم به وسایل نقلیه عمومی ندارد. به همین دلیل شاید منطقه پالم جمیرا یکی منطقه‌ای جذاب برای سفر چندروزه باشد، اما به‌هیچ عنوان نباید به عنوان یکی از بهترین مناطق دبی برای خرید ملک روی آن حساب کنید.

بهترین هتل‌ها برای اقامت در منطقه پالم جمیرا دبی

مشهورترین هتل منطقه پالم جمیرا دبی: آتلانتیس

یکی از لوکس‌ترین هتل‌ های منطقه پالم جمیرا دبی: Waldorf Astoria Dubai Palm Jumeirah

ارزانترین هتل منطقه پالم جمیرا دبی: Aloft Palm Jumeirah

بهترین منطقه دبی 7

بهترین مناطق دبی برای اهداف گوناگون

تا اینجا شما را با بهترین مناطق دبی برای اقامت آشنا کردیم که هر یک جذابیت‌های خاص خود را دارند، اگر بخواهیم مناطق مختلف دبی را از لحاظ اهداف سفر دسته‌بندی کنیم، باید به موارد زیر اشاره کنیم:

بر دبی | بهترین منطقه دبی برای گشت و گذار

گشت و گذار و بازدید از جاذبه‌ها، بخش مهمی از برنامه هر سفر محسوب می‌شود. بنابراین، بهتر است در منطقه‌ای مرکزی اقامت داشته باشید که دسترسی خوبی به وسایل حمل و نقل داشته باشید و با هزینه کمتری به بازدید از جاذبه‌ها بروید. منطقه بر، به عنوان منطقه‌ای قدیمی، جاذبه‌های بسیاری از جمله بازار قدیمی دارد. با قایق‌های سنتی و رستوران‌ های شناور می‌توانید از این منطقه به نهر دبی بروید. همچنین محله‌ های تاریخی مثل الفهیدی و السیف در این منطقه قرار دارند. خطوط مترو در این منطقه کمک می‌کند تا به راحتی به مناطق مختلف شهر بروید. اگر هنوز در انتخاب بهترین مناطق دبی برای گرفتن هتل مردد هستید، بر دبی را گزینه اول لیست قرار دهید.

مارینا | بهترین منطقه دبی برای شب های زنده

برای کسانی که شلوغی و شب های زنده را دوست دارند، مارینا، رستوران‌‌ها و کافه‌هایش یکی از بهترین مناطق دبی است.

بهترین منطقه دبی 3

ساحل جمیرا | بهترین منطقه دبی برای غذا و رستوران

بهترین رستوران‌ های دبی در هتل ها و استراحتگاه‌های لوکس با منوهای رنگارنگ و قیمت‌های بالا که برنده جوایز مختلفی هم شده‌اند، در ساحل جمیرا قرار دارند. چندین رستوران تایلندی، هندی، ژاپنی برای کسانی که می‌خواهند غذاهای خاورمیانه‌ای را امتحان کنند، در این منطقه وجود دارد.

اقامتگاه ساحلی جمیرا | بهترین منطقه دبی برای خانواده‌ها

جمیرا یکی از معروف ترین محله های دبی است، اما این شهرت فقط به‌خاطر آسمان خراش ها و رستوان های لوکس نیست. جمیرا جاذبه‌های بسیاری برای خانواده‌ها دارد. بیشتر هتل‌ های ساحل جمیرا امکاناتی چون پارک آبی، استخر کودکان، کلوپ کودکان و زمین بازی ارائه می‌دهند.

بهترین منطقه دبی 1

خط ساحلی جمیرا، بهترین منطقه برای لذت بردن از سواحل است. سواحل بسیاری برای استراحت و تفریحات ساحلی برای گردشگران فراهم کرده است. ماسه‌های سفید و آب شفاف برای لذت بردن از ساحل دبی در اختیار شما قرار دارد، اما باید مراقب جزر و مدها باشید. همانطور که گفتیم، ساحل جمیرا برای استفاده از رستوران‌ ها و تفریحات بسیار ایده‌آل است، در کنار آن می‌توانید از تراموا در سطح شهر که به مترو متصل می‌شود، استفاده کنید.

از ورزش‌های آبی دبی می‌توان به جت اسکی و پاراسل، قایق‌های پارویی و کایاک سواری اشاره کرد که در این منطقه وجود دارد. تفریحات دیگر مانند بالن‌های هوای گرم، چهارچرخه‌ها و شتر سواری را نیز می‌توانید در این منطقه تجربه کنید. اگر تصمیم گرفته‌اید که همراه خانواده یک سفر لوکس به دبی داشته باشید، جمیرا یکی از بهترین مناطق دبی برای گرفتن هتل است.

الفهیدی | بهترین منطقه دبی برای بازدید از جاذبه‌ های تاریخی

الفهیدی قدیمی‌ ترین منطقه دبی است که اگرچه بازسازی شده، اما همچنان جذابیت‌های تاریخی خود را دارد. کوچه پس کوچه‌های قدیمی که هیچ اتومبیلی حق تردد در آن را ندارد و برج‌های بادگیر و ساختمان‌های خشتی، زیبایی خاصی به منطقه داده‌اند. در این منطقه می‌توانید از گالری‌ها، موزه‌ها، مهمانخانه‌ها و کافه‌های قدیمی دیدن کنید. تفریحات رایگان دبی را تجربه کنید و لذت بودن در یکی از معروف ترین محله های دبی را با قدم زدن در کوچه پس کوچه‌های شرقی این محله کامل کنید.

بهترین منطقه دبی 13

دیره | بهترین منطقه دبی برای بازارگردی

دیره یکی از قدیمی‌ ترین مناطق دبی است که چندین بازار دارد. در کوچه پس کوچه‌های قدیمی این منطقه می‌توانید انواع بازارهای عربی از بازار ادویه گرفته تا بازار طلا که اجناس مختلفی را می‌فروشند، پیدا کنید.

داون تاون | بهترین منطقه دبی برای مراکز خرید

اماراتی‌ها عاشق خرید کردن هستند، بسیاری از گردشگران نیز با هدف خرید کردن این مقصد را برای سفر خود انتخاب می‌کنند. علاوه بر بازارهای سنتی، دبی پر از مراکز خرید مدرن دارای سینما، بازی و فودکورت است که می‌توانید در داون تاون تعداد زیادی از آنها را پیدا کنید. دبی مال، بزرگترین مرکز خرید جهان در داون تاون قرار گرفته که دارای یک پیست اسکی روی یخ، آکواریوم و حتی اسکلت یک دایناسور واقعی است. بنابراین اگر برای بالا و پایین کردن مراکز خرید به این شهر سفر کردید، داون تاون یکی از بهترین مناطق دبی برای رزرو هتل محسوب می‌شود.

بهترین منطقه دبی 17

دیره | بهترین منطقه دبی برای نزدیکی به وسایل حمل و نقل عمومی

در میان مناطق مختلف دبی، دیره از لحاظ دسترسی به وسایل حمل و نقل بسیار ایده‌آل است. علاوه بر مترو و تاکسی، دسترسی خوبی به قایق‌ها و تاکسی‌های آبی دارد که افراد را از دو طرف نهر دبی جابجا می‌کند. قصد دارید در دبی کار و تحصیل کنید؟ دیره یکی از بهترین مناطق دبی برای خرید ملک و اقامت طولانی مدت با دسترسی راحت و قیمت های مناسب است.

بهترین منطقه دبی 20

پالم جمیرا | رمانتیک‌ ترین منطقه دبی

جزیره نخل دبی یکی از گران‌ترین و تجملی‌ترین جزایر به شمار می‌رود، در عین حال که عجیب‌ترین هم هست، زیرا ساخته دست بشر است. سوئیت‌های مدرن با جکوزی، مناظر فوق‌العاده و غذاهای لاکچری، فضای رمانتیک در کنار اسکله فراهم می‌کند. اگر به فکر سفر ماه عسل هستید، پالم جمیرا یکی از بهترین مناطق دبی برای گرفتن هتل است.

بر جومان | بهترین منطقه دبی برای اولین تجربه سفر به دبی

این یک منطقه مسکونی به فاصله بسیار کم از فرودگاه است و در حدفاصل دبی امروزی با مراکز خرید مدرن و قسمت قدیمی شهر قرار دارد. این منطقه چندان پرجمعیت نیست و مشکل ترافیک ندارد. علاوه بر این، جاذبه‌های مختلفی شامل مراکز خرید، فروشگاه‌ها، فست فودهای معروف، به علاوه خطوط مترو در دسترس دارد.

بهترین منطقه دبی 18

همه مناطق دبی امن هستند، اما داون تاون به لحاظ شلوغی و امکاناتی که دارد، امن‌ترین منطقه دبی محسوب می‌شود.

بهترین منطقه دبی برای گرفتن هتل

انتخاب بهترین منطقه دبی برای هتل به اولویت‌ها و سلیقه شما بستگی دارد. مرکز شهر دبی برای کسانی که به دنبال دسترسی آسان به جاذبه‌های گردشگری مانند برج خلیفه، مرکز خرید دبی و فواره دبی هستند، مناسب است. در این منطقه تنوع هتل‌ها از هتل‌های لوکس تا هتل‌های مقرون به صرفه وجود دارد. همچنین رستوران‌ها، کافه‌ها و مراکز خرید متعددی در این منطقه یافت می‌شود. با این حال، قیمت هتل‌ها در مرکز شهر دبی بالا است و این منطقه شلوغ و پر تردد است.

منطقه ساحلی جمیرا برای کسانی که به دنبال اقامت در ساحل‌های زیبا هستند، مناسب است. در این منطقه هتل‌های لوکس و مجلل، رستوران‌ها و کافه‌های متنوع و مراکز خرید لوکس وجود دارد. با این حال، قیمت هتل‌ها در این منطقه بسیار بالا است و از مرکز شهر دور است.

جزیره پالم برای کسانی که به دنبال اقامت در یک جزیره مصنوعی زیبا و تجربه اقامتی لوکس هستند، مناسب است. در این جزیره هتل‌های لوکس و مجلل، رستوران‌ها و کافه‌های متنوع، مراکز تفریحی و پارک‌های آبی وجود دارد. با این حال، قیمت هتل‌ها در این جزیره بسیار بالا است و از مرکز شهر دور است. برای رفت و آمد به مرکز شهر باید از تاکسی یا مترو استفاده کنید.

بهترین منطقه دبی 19

منطقه دیره برای کسانی که به دنبال اقامتی مقرون به صرفه هستند، مناسب است. در این منطقه هتل‌ها با قیمت‌های مناسب، بازارهای سنتی دبی، رستوران‌ها و کافه‌های محلی وجود دارد. با این حال، این منطقه از جاذبه‌های گردشگری مدرن دبی دور است و هتل‌ها به اندازه سایر مناطق لوکس نیستند.

منطقه البرشا برای کسانی که به دنبال اقامتی با قیمت مناسب و دسترسی به مرکز شهر دبی هستند، مناسب است. در این منطقه هتل‌ها با قیمت‌های مناسب، رستوران‌ها و کافه‌ها وجود دارد. با این حال، این منطقه ساحل ندارد و جاذبه‌های گردشگری کمتری دارد.

شما کدام منطقه را برای اقامت در دبی انتخاب می‌کنید؟

در این مطلب تعدادی از بهترین هتل های دبی و تعدادی از بهترین مناطق دبی را برای اقامت شما در این شهر مدرن و زیبا را معرفی کردیم، برای رزرو هتل ابتدا با توجه به هدف خود از سفر به دبی، منطقه موردنظرتان را انتخاب کنید. برای تجارت یا نمایشگاه به دبی می‌روید یا قصد سفر تفریحی با دوستان یا خانواده خود را دارید، همه این موارد در انتخاب منطقه خوب برای اقامت در دبی تاثیرگذار خواهد بود. 

با توجه به مطالبی که ارائه شد، شما کدام منطقه را برای اقامت خود مناسبتر می‌دانید؟ تجربه خود را از اقامت در هر یک از این مناطق دبی را با ما در میان بگذارید و علت این انتخاب را شرح دهید.

سوالات متداول درباره اقامت در بهترین مناطق دبی

بهترین منطقه دبی برای زندگی کجاست؟

منطقه البرشا یکی از محبوب ترین مقاصد برای مهاجرت به دبی است. این منطقه به دلیل نزدیکی به جاده اصلی برای کسانی که قصد رفتن به دانشگاه یا محل کار را دارند دسترسی مناسبی دارد.

بهترین جاهای دیدنی دبی کجاست؟

شهر دبی مجموعه ای لوکس ترین ها و مدرن ترین دیدنی های جهان است. اما اگر بخواهیم چندتا از بهترین جاهای دیدنی دبی را برای اولین بازدیداز این شهر نام ببریم، بد نیست از این چند مورد شروع کنید:
·         موزه دبی
·         دبی مال
·         مسجد جمیرا
·         منطقه دیره
·         دهکده  بر
·         برج العرب
·         ساحل جمیرا

ارزان ترین زمان سفر دبی چه فصلی است؟

ماه‌های شهریور و مهر ارزان ترین زمان سفر به دبی هستند

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید