کریسمس در دبی با برف همراه نیست! وقتی به کریسمس فکر می‌کنیم تصویر همه ما سرمای زمستان و برف است اما دبی جشن سال نو میلادی را در هوای گرم و با شور و اشتیاق جشن می‌گیرد. همان‌طور که مردم کشورهای دیگر برای زندگی به دبی می‌آیند، سنت‌های کریسمس هم به آرامی راه خودشان را به زندگی مردم این شهر باز کرده‌اند و کریسمس در دبی هر سال باشکوه تر از سال‌های قبل برگزار می‌شود. اگر شما نیز در کریسمس قصد سفر به دبی را دارید، شما را با برخی از بهترین تفریحات دبی در کریسمس آشنا خواهیم کرد.

کریسمس در دبی چگونه برگزار می‌شود؟

دبی یکی از مدرن‌ترین شهرهای جهان است که برای جذب هرچه بیشتر گردشگر، خدمات و امکانات بی‌نظیری را ارائه می‌دهد. در کنار تمام جاهای دیدنی و تفریحات دبی می‌توانید سال نو میلادی را در این شهر متفاوت تجربه کنید. از آتش‌بازی‌ها گرفته تا تزئین درختان کریسمس در هتل‌ها و مراکز خرید دبی با انواع حراجی‌ها، این شهر را به یک مقصد محبوب برای سفرهای سال نو تبدیل می‌کند. روز کریسمس در دبی همان تاریخ جهانی کریسمس و مصادف با ۲۴ دسامبر ۲۰۲۴ است.

از آتش‌بازی کریسمس دبی لذت ببرید

آتش‌بازی‌های سال نو میلادی در دبی شبیه به هم هستند. نمایش نور و آتش بازی به قدری در دبی مشهور است که هر سال صدها هزار نفر از سراسر دنیا برای تماشای آن به دبی می‌روند. آتش‌بازی‌های جشن کریسمس ۲۰۲۴ در دبی هم با همان شکوه و جلوه گذشته اجرا می‌شوند و می‌توانید کریسمس در برج خلیفه دبی باشید یا از مکان‌هایی مثل برج پلازا، بازار بهار، هتل آتلانتیس، پالم جمیرا، ساحل باراستی، برج العرب، ساحل بلک پالاس و بسیاری جاهای دیگر نظاره‌گر این آتش‌بازی‌های فوق‌العاده باشید.

جشن کریسمس در دبی

سفر با فلای دبی، ایرلاینی ایمن و ارزان قیمت

جشنواره خرید زمستانی دبی

جشنواره خرید زمستانی دبی در طول فصل زمستان و همچنین تا زمان تعطیلات کریسمس در دبی و قبل از سال نو میلادی برگزار می‌شود. در ماه ژانویه، هزاران مغاره در دبی اجناس خود را با تخفیف‌های ویژه به فروش می‌رسانند و می‌توان گفت در این زمان، مردم برای حراج کریسمس در دبی به این شهر سفر می‌کنند تا بتوانند با بهترین قیمت خرید کنند. جشنواره خرید زمستانی دبی رویداد بزرگی است که در آن مغازه‌های متنوعی شرکت می‌کنند و جوایز بسیاری برای خرید در نظر می‌گیرند. برخی از این جوایز شامل ماشین‌های لوکسی مانند اینفینیتی و بنتلی، آپارتمان و طلا هستند.

به تماشای نمایش‌های هنری دبی بروید

با سفر به دبی در کریسمس کارهای زیادی برای انجام دادن در این شهر خواهید داشت و جاهای زیادی وجود دارند که با دیدن آن‌ها می‌توانید روح تعطیلات کریسمس در دبی را در آن‌ها حس کنید. برای داشتن تعطیلاتی درخشان، به عنوان مثال به اپرای دبی بروید. از ارکستر اروپا تا اجرای موسیقی باله روس ها، از نمایش‌های محبوب جینگل بل تا کنسرت‌های مهیج، برای هر یک از اعضای خانواده یا دوستانتان، سرگرمی مهیجی در اپرای دبی پیدا خواهید کرد!

اپرای دبی

آدرس اپرای دبی روی نقشه گوگل:

از خوردن غذاهای کریسمس در دبی لذت ببرید

علاوه بر نمایش‌های تعطیلات دبی، می‌توانید از خوردن غذای کریسمس در دهکده ایرلندی دبی لذت ببرید. با نشستن در باغ ایرلندی از هوای خنک زمستان لذت ببرید و سه وعده غذای سنتی ایرلندی بخورید (حتی در انتهای غذایتان می‌توانید پودینگ را هم امتحان کنید). اگر بعد از همه این کارها دوست داشتید چای عصرانه را صرف کنید، به هتل شانگری لا در خیابان شیخ زاید بروید و در نهایت جشن خود را با تماشای یک درخت کریسمس کامل کنید.

آدرس دهکده ایرلندی دبی روی نقشه گوگل:

اسکی در دبی را امتحان کنید

برای بیشتر ما، کریسمس بدون برف کامل نمی‌شود. خوشبختانه در دبی می‌توانید از برف و اسکی حتی در صحرا لذت ببرید. از دیگر تفریحات دبی که در مرکز خرید امارات قرار دارد، پیست‌های اسکی سرپوشیده متعدد با بیش از ۲۲٫۵۰۰ مترمربع یخ و برف و پنج شیب اسکی متفاوت در سطوح مختلف است. در طول تعطیلات کریسمس در دبی، وقتی به سرودهای کریسمس گوش می‌دهید، می‌توانید از اسکی و بازی در برف هم لذت ببرید!

اسکی در دبی

آدرس پیست اسکی سرپوشیده دبی:

کلیساهای دبی را هم فراموش نکنید

برای کریسمس، دبی مکانی مهیج و رنگارنگ با کلیساهای مختلف است، که می‌توانید به آن‌ها هم سری بزنید. از کلیسای ارتودوکس روسی گرفته تا کلیسای کاتولیک ماری، از آوازهای گاسیپ کلیسای بریتانیایی تا کلیسای باپتیست امارات، می‌توانید روح کریسمس را در این کلیساها حس کنید.

بهترین بازارهای کریسمس در دبی

یکی از تفریحات رایگان دبی در کریسمس بازارگردی است. تزئینات ویژه فروشگاه‌ها، تخفیفات خوبی که روی اجناس خود اعمال می‌کنند و حال و هوای کلی کریسمس و افرادی که برای گشت و گذار به بازار آمده‌اند، جذابیت بسیار بالایی دارد. از این رو، می‌توانید ساعت‌های زیادی را صرف بازارگردی کنید و به خرید بپردازید. در ادامه به معرفی بهترین مراکز خرید کریسمس دبی خواهیم پرداخت. این مراکز خرید دبی در کریسمس حال و هوایی رویایی دارند و گشت و گذار در آن‌ها بسیار لذت بخش خواهد بود.

 بازارهای کریسمس در دبی

بازار باغ زمستانی در کاخ هابوتور (Habtoor Palace)

بازار جشن فورت آیلند مدینه الجمیرا (Madinat Jumeirah)

بازار کریسمس جی ال تی (JLT)

بازار کریسمس اپرای دبی (dubai opera)

سرزمین عجایب زمستانی در QE2

بازار ریپ (Ripe Market)

بازار کمپنسکی (Kempinski Mall)

در این میان می‌توان از بازار کمپینسکی به عنوان بهترین بازار کریسمس در دبی نام برد و به دنبال آن بازار اپرای دبی و بازار مدینه الجمیرا دبی از جذابیت بالایی برخوردار هستند. خرید کریسمس در دبی می‌تواند به یکی از خاطره انگیزترین کارهایی که در سفر انجام داده‌اید، تبدیل شود.

جشن کریسمس در گرمای کویر

اگر بپرسید برای کریسمس کجا بریم، حتما یکی از مقاصد پیشنهادی ما به شما دبی خواهد بود. جشن کریسمس تنها در کشورهایی که بیشتر جمعیت آن‌ها مسیحی هستند برگزار نمی‌شود، بلکه این جشن را می‌توان در کشورهای مسلمان نیز مشاهده کرد. یکی از بهترین کشورهایی که می‌توانید برای گذراندن این جشن به آن سفر کنید، دبی است. جشن کریسمس در دبی به واسطه تنوع فرهنگی گسترده این شهر برگزار می‌شود و زیبایی و شور و حرارت مخصوص به خود را دارد. به همین دلیل دبی در ایام کریسمس مقصد بسیار جذابی به شمار می‌آید که می‌توانید در آب و هوایی مطبوع آن را تجربه کنید.

سوالات متداول درباره کریسمس در دبی

چطور ویزای دبی را تهیه کنیم؟

ویزای دبی را به صورت آنلاین در سایت فلای‌تودی درخواست دهید.

تعطیلات کریسمس دبی چند روز است؟

کریسمس در دبی به صورت رسمی تعطیل نیست ولی بسیاری از گردشگران در این ایام به دبی سفر می‌کنند.

فصل حراج دبی چه زمانی است؟

جشنواره خرید دبی هم در فصل تابستان و هم زمستان برگزار می‌شود. در زمستان در ماه‌های دی و بهمن، به ویژه برای جشن سال نو میلادی می‌توانید از تخفیفات کریسمس در دبی استفاده کنید.

بهترین مناطق برای تماشای آتش بازی دبی در کریسمس کجاست؟

ساحل السیف (Al Seef)، برج العرب، دبی کریک، دبی فستیوال سیتی مال (Dubai Festival City Mall) و… از بهترین مکان‌ها برای تماشای آتش بازی در دبی هستند.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید