قطر، کشوری بسیار کوچک در حاشیه جنوب غربی خلیج فارس است و مسئولان این کشور سرمایه‌گذاری زیادی روی صنعت توریسم آن داشته‌اند؛ تا جایی که قطر را به عنوان یکی مقاصد اصلی گردشگری در خاورمیانه به جهان معرفی شد. یکی از مولفه‌هایی که به صنعت گردشگری یک کشور کمک زیادی می‌کند، مراکز خرید آن هستند. مراکز خرید دوحه از جمله نمونه‌های پیشرو در این زمینه به شمار می‌آیند. اگر به این کشور سفر کردید، حتما سری به بهترین مراکز خرید قطر به ویژه دوحه پایتخت این کشور بزنید. در ادامه با مجله گردشگری فلای تودی همرا شوید.

بهترین مراکز خرید قطر

خرید کردن از لذت‌بخش‌ترین بخش‌های هر سفری است، به خصوص اگر مقصدتان شهری توریستی باشد که می‌توانید انواع برندها و مارک‌های معروف دنیا را در آنجا پیدا کنید. مراکز خرید قطر از تنوع خوبی برخوردار هستند و هر مسافری می‌تواند متناسب با سلیقه و نیازش به یکی از آنها رفته و هرآنچه نیاز دارد را پیدا کند و بخرد. مال آو قطر (Mall of Qatar)، ویلاجیو، سیتی سنتر دوحه و لاگونا مال از بهترین مراکز خرید قطر هستند که هرکدام یک جاذبه گردشگری منحصربه‌فرد محسوب می‌شوند و در ادامه این مطلب به‌طور مفصل به آنها پرداخته‌ایم.

وجود مراکز خرید لوکس و درجه یک در قطر باعث شده این کشور همیشه زبانزد مسافرانی باشد که شیفته بازارگردی و خرید هستند. مرکز خرید ویلاجیو (Villaggio Mall) را می‌توان یکی از بازارهای بسیار متفاوت قطر نامید. این شهر همیشه با رویکرد مدرن خود گردشگران را جذب کرده و باید به شما این مژده را بدهیم که اگر به قطر سفر کنید و برای تفریح هم که شده سری به ویلاجیو نزنید، سفرتان ناتمام مانده است. فستیوال سیتی دوحه، مرکز خرید لند مارک (Land Mark Mall) و رویال پلازا از معروف‌ترین مراکز خرید در قطر هستند.

مال آو قطر | از بهترین مراکز خرید دوحه

قطر مال یا مال آو قطر یکی از بهترین مراکز خرید دوحه است که در ۲۰ کیلومتری این شهر و در منطقه الریان قرار دارد. این مرکز خرید در زمینی به مساحت ۱۲۴ هکتار و در ۴ طبقه ساخته شده و دارای ۵۰۰ غرفه است. بد نیست بدانید این مرکز خرید در سال ۲۰۱۷ برنده یک جایزه بین‌المللی برای طراحی داخلی خود شده است. در این مرکز خرید انواع برندها از آدیداس تا بولگاری را شاهد خواهید بود.

New Project 2 شرایط دریافت ویزای رایگان فرودگاهی قطر

 

things to do in qatar flytoday جاهای دیدنی قطر

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید