جزیره‌ شگفت‌انگیز کیش، یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری ایران است و به‌عنوان مروارید خلیج‌فارس، شناخته می‌شود. این جزیره از زمان‌های قدیم محلی برای تجارت و داد و ستد در خلیج فارس بوده و امروز هم مراکز خرید کیش یکی از اصلی‌ترین جاذبه‌های این جزیره محسوب می‌شوند. در کنار جاذبه‌های دیدنی و بهترین مراکز تفریحی کیش، بازدید از فروشگاه‌ها و پرسه‌زدن در میان پاساژهای کیش، همیشه جزو اولویت‌های مسافران به خصوص خانم‌هاست. از آنجایی که این جزیره، منطقه‌ای آزاد به شمار می‌رود، تنوع اجناس و قیمت‌های مناسب می‌تواند وسوسه‌کننده باشد و با وجود مراکز خرید فراوانی که دارد، می‌توانید اجناس مورد نظر خود را با قیمت‌ها و کیفیت‌های مختلف پیدا کنید. در این مطلب از مجله گردشگری فلای‌تودی قصد داریم، شما را با مراکز خرید کیش بیشتر آشنا کنیم تا به هنگام سفر به این جزیره بهترین انتخاب را برای خرید و بازارگردی داشته باشید.

در این مطلب از فلای تودی می‌خوانید... پنهان

مرکز تجاری کیش | از پاساژهای بزرگ و قدیمی

بازار مرکز تجاری کیش یکی از پاساژهای بزرگ و قدیمی این جزیره به شمار می‌رود و در سال ۱۳۷۹ افتتاح شده است. یکی از نکات قابل توجه این مرکز تجاری، نورپردازی و معماری منحصربه‌فرد آن است که نظر هر گردشگری را به‌خصوص هنگام شب جلب می‌کند و نمی‌توان بی‌تفاوت از کنار آن گذشت.

مرکز تجاری کیش دارای ۴۷۹ واحد غرفه تجاری است و به دلیل تنوع بالای اجناس و کالاهای آن به راحتی می‌توانید هرآنچه را که نیاز دارید پیدا کنید. برخی از واحدهای تجاری این مرکز خرید متعلق به نمایندگی رسمی برندهای معتبر خارجی لوازم خانگی و برندهای معروف لباس در کیش هستند. به همین دلیل اگر به دنبال مراکز خرید لوازم خانگی کیش هستید، مرکز تجاری می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

این بازار یک رستوران گردان بزرگ دارد؛ بنابراین هنگام خستگی، رستوران مرکز تجاری کیش پذیرای حضور شماست تا انرژی لازم برای ادامه خرید را به شما بدهد. جالب است بدانید مرکز تجاری هر شب ساعت ۱۰ برای مشتریان خود مراسم قرعه‌کشی به همراه جشنی مختصر برگزار و به برندگان جوایز ارزنده و نفیسی اهدا می‌کند. اگر در بهترین فصل سفر به کیش به این جزیره بروید، می‌توانید از حراج‌های آن نیز استفاده کنید و لباس‌های برند را با قیمت باورنکردنی بخرید.

مرکز تجاری کیش

آدرس: هرمزگان، جزیره کیش، خیابان فردوسی، بعد از تقاطع پروین اعتصامی

Map

مرکز خرید دامون کیش | بهشت برندبازها!

مرکز خرید دامون یکی از لوکس‌ترین مراکز خرید کیش است. ساخت این پاساژ در سال ۸۸  شروع و در سال ۹۱ افتتاح شد. بازار دامون با زیربنایی بالغ بر ۱۳ هزار متر مربع در نوع خود بزرگترین بازار کیش محسوب می‌شود و دارای چند طبقه است و دو طبقه‌ آن به غرفه‌های تجاری اختصاص داده شده که ۱۰۰ غرفه‌، تجاری و ۱۰ غرفه‌، خدماتی است.

برندهای لباس در مرکز خرید دامون کیش شامل برندهایی مانند ماراتن، لی نینگ چین، نوولا شال، بوسینی، ماووی و… می‌شود. دامون را می‌توان بهشت برندبازهای کیش دانست. پس اگر قصد خرید جنس‌های اصل و با کیفیت بالا را دارید به‌هیچ‌عنوان رفتن به این مرکز خرید را از دست ندهید. دامون یکی از بهترین مراکز خرید لباس در کیش است.

طبقه دوم مرکز تجاری دامون به رستوران و فود کورت اختصاص داده شده است. در این رستوران‌ها می‌توانید طعم انواع غذاهای بومی، ملی و بین‌المللی را تجربه کنید. یکی از جذابیت‌های بازار دامون، امکان بازی و تفریحات زمستانی، آن هم در هوای گرم کیش است. این بازار یک پیست اسکی یخ دارد و مسافران زیادی برای تفریح به آنجا می‌روند. وجود یک پیانو در این مجموعه که همواره با آهنگ‌های گوش نواز، فضای دلچسبی را برای گردشگران ایجاد می‌کند از دیگر جذابیت‌های دامون محسوب می‌شود. اگر به دنبال بهترین پاساژ کیش هستید، مرکز خرید دامون را در لیست خود قرار دهید.

مرکز خرید دامون کیش

آدرس: هرمزگان، جزیره کیش، خیابان وصال

Map

 

%D9%87%D8%B4%D8%AA%DA%AF min بهترین رستوران های کیش

بازار مرجان کیش | بهترین مرکز خرید لباس کودک

بازار مرجان کیش یکی از شیک‌ترین مراکز خرید کیش محسوب می‌شود و به دلیل موقعیت مکانی فوق‌العاده‌اش در کنار پارک ساحلی مرجان کیش، مورد استقبال مسافران قرار می‌گیرد. مرجان کیش یکی از بهترین مراکز خرید لباس کودک در کیش است. این مجموعه با ۲۶۰ واحد تجاری و اداری در زمینه‌های لوازم خانگی، کیف و کفش، پوشاک، مواد غذایی و خرازی و… پذیرای گردشگران و کیشوندان است.

بازار مرجان را می‌توان یکی از مراکز خرید لوکس کیش دانست. این بازار با نورپردازی منحصربه‌فرد خود به وسیله ۴۲۰ پروژکتور رنگارنگ و وجود ۳۹ آبنمای چشم‌نواز از دیدنی‌ ترین مراکز خرید کیش محسوب می‌شود. جالب است بدانید که در گذشته یک آکواریوم بزرگ با حجم ۵۴۰۰ مترمکعب با بیش از ۸۰۰ گونه ماهی و آبزیان متنوع در این مرکز خرید وجود داشت که متاسفانه درحال حاضر آن را از این مجموعه حذف کرده‌اند.

بازار مرجان کیش

آدرس: هرمزگان، جزیره کیش، خیابان جهان

Map

مرکز خرید پردیس یک | از شلوغ‌ترین بازارهای کیش

مرکز خرید پردیس یک را می‌توان از باسابقه‌ترین مراکز خرید کیش دانست که دارای ۲۲۸ واحد تجاری در دو طبقه است و معماری آن شکلی شبیه به مثلث دارد. این پاساژ زیبا به کمک معماران هنرمند فرانسوی ساخته شده و دارای سبکی اروپایی است.

در این مجموعه علاوه بر غرفه‌های تجاری، واحدهای خدمات‌رسانی مانند دفاتر هواپیمایی داخلی و خارجی، شعب بانک‌های دولتی، رستوران، چایخانه سنتی، کافی‌نت و… در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند. اگر می خواهید با یک تیر ۱۰ نشان بزنید، مرکز خرید پردیس بهترین انتخاب است. این مرکز خرید به خاطر خدمات متنوعش یکی از بهترین مراکز خرید کیش از نظر مسافران به شمار می‌رود.

در این بازار هم مثل مرکز تجاری کیش، هر شب ساعت ۲۲ برنامه‌های شاد به همراه قرعه‌کشی برگزار می‌شود و به برندگان، جوایز نفیسی تعلق می‌گیرد. اگر هنوز برای انتخاب بهترین مراکز خرید کیش مردد هستید، پردیس یک را فراموش نکنید. این مرکز تجاری در فصل حراج لباس در کیش جزء شلوغ‌ترین بازارهاست چون لباس‌های آن تنوع و کیفیت بالایی دارند و نیاز همه را برآورده می‌کنند.

مرکز خرید پردیس یک

آدرس: هرمزگان، جزیره کیش، بلوار فردوسی، روبروی پارک هنگام

Map

مرکز خرید پردیس ۲ | بهترین مراکز خرید کیش از نظر مسافران

بازار پردیس دو کیش هم یکی دیگر از پرطرفدارترین بازارهای کیش است که بعد از ساخت بازار پردیس یک و رشد و موفقیت آن، در سال ۱۳۷۷ افتتاح گردید. مرکز خرید پردیس دو در نزدیکی مرکز خرید پردیس یک قرار دارد. این دو مجموعه به وسیله‌ تونلی عریض از داخل به یکدیگر راه دارند. یک لنج ماهیگیری تزیین شده و نخل‌های سر به فلک کشیده‌ای در وسط این مرکز خرید واقع شده‌اند که زیبایی چشمگیری به این پاساژ بخشیده‌اند و البته آن را به یکی از معروفترین مراکز خرید کیش تبدیل کرده‌اند. برندهای مختلف و ساخت یک نمونه کوچک از برج ایفل درمقابل بازار پردیس دو، این مجموعه را به بهترین مراکز خرید کیش از نظر مسافران تبدیل کرده است.

واحدهای تجاری بازار پردیس دو غرفه‌های متنوعی در زمینه های پوشاک، آرایشی و بهداشتی، کفش و کیف، الکترونیکی، موبایل و کامپیوتر، اسباب بازی، عطر و ادکلن، لوازم خواب، ساعت، گل مصنوعی و لوازم لوکس، شکلات و مواد غذایی، مکمل‌های دارویی و غذایی و… را شامل می‌شود. اگر به دنبال حراجی های کیش یا مراکز خرید ارزان در کیش هستید، باید در فصل تابستان که زمان حراجی‌هاست سری به این پاساژ بزنید.

بهترین مراکز خرید کیش از نظر مسافران

آدرس: هرمزگان، جزیره کیش، میدان پردیس

Map

بازار بزرگ مروارید کیش | مرکز خرید کیش با موسیقی زنده!

اگر به دنبال مدرن‌ترین مراکز خرید کیش هستید باید به سراغ بازار مروارید بروید. این مرکز خرید در نزدیکی شهرک صدف قرار دارد و سبک معماری آن از دوره‌های هخامنشیان الهام گرفته شده است. گچ‌بری، مس‌کاری و سنگ‌‌کاری‌های اصیل ایرانی و کیفیت معماری این مجموعه، چشم هر گردشگری را به خود خیره می‌کند.

مرکز خرید مروارید کیش در سال ۱۳۷۳ در یک طبقه ساخته شد و ۱۲ ورودی و ۸ بازارچه‌ی مجزا دارد. این بازارچه‌ها دارای اسم‌های کهن پارسی همچون آپادانا، پاسارگارد، آریا، بیستون، پارس، ایران، پرسپولیس و تیسفون هستند. این مجموعه یک آبنمای چشم‌نواز هم دارد که هرشب در کنار آن با موسیقی زنده به خریداران همان روز به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

مرکز خرید مروارید کیش در سمت غرب جزیره در میدان امیرکبیر واقع شده و به دلیل سبک معماری خاص آن از فاصله‌ زیاد هم به راحتی قابل شناسایی است. اگر زمانتان کم و اشتیاقتان برای دیدن کیش زیاد است، بازار بزرگ مروارید را به دلیل طراحی خاصش در لیست مراکز خرید کیش که باید به آن سر بزنید قرار دهید. خوب است بدانید در کیش یک بازار دیگر به نام مروارید نو هم وجود دارد که در شهرک صدف ساخته شده و ازجمله بازارهای محلی و مراکز خرید جدید کیش محسوب می‌شود.

بازار بزرگ مروارید کیش

آدرس: هرمزگان، جزیره کیش، شهرک صدف، بلوار مروارید، میدان امیرکبیر، رو به رو سارینا ۲

Map

مرکز خرید زیتون کیش | مرکز خرید کیش با قیمت مناسب

شاید بازار زیتون کیش نسبت به بقیه مراکز خرید کیش کوچک‌تر باشد، اما معماری جذاب و منحصر به فرد آن در کنار قیمت‌های مناسب اجناس و کیفیت بالا، این بازار را به یکی از معروف ترین مراکز خرید کیش تبدیل کرده است. قهوه و شکلات‌های خارجی از سوغات‌های پرطرفدار کیش است و شما می‌توانید با اطمینان از فروشگاه‌های این بازار، خرید سوغات خود را انجام دهید.

از نقاط قوت مرکز خرید زیتون کیش می‌توان به موقعیت مکانی آن اشاره کرد. بازار زیتون در مرکز شهر واقع شده و فاصله نزدیکی با سایر مراکز خرید و هتل‌های محبوب دارد. همچنین فاصله این مرکز خرید تا اسکله تفریحی بزرگ، بسیار کوتاه است و بعد از خریدتان می‌توانید قدم‌زنان تا لب دریا بروید و خستگی خود را با منظره‌ دریا از تن به در کنید. بازار زیتون را می‌توان جزو مراکز خرید ارزان در کیش به حساب آورد. جایی که می‌توانید با پیمودن مسافت کمی تفریح کنید، در هتل های نزدیک مراکز خرید کیش اقامت داشته باشید و البته شکلات‌های خارجی را ارزان بخرید.

مرکز خرید زیتون کیش

آدرس: هرمزگان، جزیره کیش، خیابان فردوسی، بلوار ساحل

Map

مرکز تجاری و اداری سارینا کیش

مرکز خرید سارینا یکی از بهترین مراکز خرید کیش از نظر مردم است که در میدان امیرکبیر قرار دارد. این مرکز خرید دو شعبه دارد که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

مرکز خرید سارینا یک | از بهترین مراکز خرید لباس در کیش

این مجتمع ۲۱۹ غرفه تجاری در ۱۰ طبقه دارد که دو طبقه آن مجموعه تجاری و هفت طبقه‌ آن اداری است. اگر علاقه‌مند به صنایع دستی و کارهای هنری هستید، طبقه‌ هفتم این مجموعه با نمایشگاه آثار هنری پذیرای حضور گرم شماست. پاساژ سارینا یک، بهترین مکان برای برندبازهاست، چراکه تقریبا تمامی غرفه‌ها نمایندگی برندهای معروف دنیا هستند. این موضوع باعث شده گردشگران جذب این بازار کیش شوند و به‌عنوان یکی از بهترین مراکز خرید لباس در کیش شناخته شود. از ویژگی‌های منحصربه‌فرد سارینا یک، نورپردازی خارق‌العاده این مجموعه در شب است که منظره‌ای چشم‌نواز برای گردشگران ایجاد می‌کند. پارکینگ این مرکز خرید نیز در طبقه اول آن قرار دارد.

مرکز تجاری و اداری سارینا کیش

آدرس: هرمزگان، جزیره کیش، بلوار خیام، خیابان بابا طاهر

Map

 

Kish 22 1 راهنمای سفر به کیش

مرکز خرید سارینا دو کیش | با بزرگترین فودکورت خاورمیانه

پاساژ سارینا دو نسبت به سارینا یک مجلل‌تر، شیک‌‌تر و کامل‌تر است. معماری این ساختمان از سی‌وسه‌پل اصفهان و حافظیه شیراز الهام گرفته شده و درحال‌حاضر یکی از لوکس ترین مراکز خرید کیش محسوب می‌شود. این مجموعه در هشت طبقه ساخته شده که سه طبقه آن مخصوص پارکینگ است و دیگر طبقات آن به غرفه‌های تجاری اختصاص داده شده‌اند.

اجناس این مرکز خرید در محدوده گران‌قیمت قرار دارند، پس اگر به دنبال خریدی ارزان در جزیره هستید شاید بازار سارینا چندان گزینه مناسبی برای شما نباشد، اما بازدید از زیبایی‌های خالی از لطف نیست. همچنین بزرگترین فودکورت خاورمیانه نیز در این مجموعه قرار دارد.

مرکز خرید سارینا دو کیش

آدرس: هرمزگان، جزیره کیش، میدان امیرکبیر، روبه‌روی مرکز خرید مروارید

Map

مرکز خرید پانیذ کیش | از ارزانترین مراکز خرید کیش

تا این قسمت درباره لوکس ترین و معروفترین بازارها و بهترین جاها برای خرید برند در کیش صحبت کردیم. اما هنوز یکی از مهم ترین بخش ها باقی‌مانده است: ارزانترین مراکز خرید کیش کدامند؟

مرکز خرید پانیذ یکی از بهترین گزینه‌های موجود در جزیره برای خریدهای اقتصادی و به‌صرفه است. بازار پانیذ ۲ طبقه با ۲۰۸ واحد تجاری دارد. شما می‌توانید پوشاک، لوازم بهداشتی و آرایشی، مواد غذایی، لوازم خانگی، عطر و ادکلن، اسباب بازی، لوازم صوتی و تصویری، وسایل ورزشی، موبایل و تجهیزات کامپیوتر را با قیمت مناسب از این مجموعه خریداری کنید. اگر به دنبال مراکز خرید کیش با قیمت مناسب هستید، به هیچ وجه بازار پانیذ را فراموش نکنید.

مرکز خرید پانیذ کیش

آدرس: هرمزگان، جزیره کیش، خیابان فردوسی، جنب هایپرمارکت

Map

بازار ونوس کیش | بهترین مراکز خرید لباس مجلسی در کیش

مرکز خرید ونوس در سال ۱۳۷۵ فعالیت خود را شروع کرده و یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید کیش به شمار می‌رود. این مرکز خرید دارای ۳۱۰ غرفه فعال در دو طبقه است. بیشتر غرفه‌های تجاری ونوس در طبقه همکف واقع شده‌اند و طبقه دوم این مرکز خرید را بیشتر غرفه‌های خدماتی تشکیل می‌دهند.

یکی از نکات قابل توجه بازار ونوس کیش، بخش ویژه‌ بازی کودکان است. این مجموعه، مربیان خبره و باتجربه مخصوص کودکان دارد و مسافران می‌توانند با خیال آسوده فرزندان خود را به این مجموعه بسپارند و به خرید بپردازند. همچنین شما می‌توانید در حین خرید، فرزندان خود را زیر نظر داشته باشید؛ چراکه بخش کودکان از بخش‌های دیگر مرکز خرید قابل رویت است. علاوه‌براین مرکز خرید ونوس یکی از بهترین مراکز خرید لباس مجلسی در کیش به شمار می‌رود و اکثر غرفه‌های تجاری این پاساژ به فروش لباس شب و مجلسی اختصاص یافته‌اند.

بهترین مراکز خرید لباس مجلسی در کیش

وب سایت بازار ونوس

آدرس: هرمزگان، جزیره کیش، خیابان سنایی

Map

مرکز خرید رویا مال | بهترین مراکز خرید لوازم خانگی در کیش

رویا مال کیش در سال‌های اخیر افتتاح شده و جزو بازاهای نوساز جزیره محسوب می‌شود. این مجتمع تجاری در ۵ طبقه آماده خدمت‌رسانی به گردشگران به‌خصوص دوست‌داران تکنولوژی و لوازم برقی است. در مرکز تجاری رویا مال کیش می‌توانید از برندهای معروف همچون اپل، ماوی، سامسونگ، بنتون، کنوود، پاندا، ال سی وایکیکی، کت، اسپریت، گریماس، ال‌جی، دلونگی و… دیدن و خرید کنید. بیشتر اجناسی که در این مرکز خرید ارائه می‌شود شامل لوازم خانگی و دیجیتال، لوازم ورزشی، پوشاک مجلسی و لوازم آرایشی هستند. رویا مال درحال‌حاضر یکی از بهترین مراکز خرید لوازم خانگی در کیش است، اما از سمتی به دلیل تنوع خدمات و محصولاتش به‌عنوان یکی از بهترین مراکز خرید جزیره در بین مردم محبوبیت دارد.

بهترین مراکز خرید لوازم خانگی در کیش

وب سایت مرکز خرید رویامال کیش

آدرس: هرمزگان، جزیره کیش، جنب هتل پارمیس کیش

Map

آیا خرید از لوکس ترین جزیره ایران به‌ صرفه است؟

قطعا خرید کردن بعد از رزرو بلیط هواپیما ارزان و هتل، از برنامه‌های اصلی سفر به کیش است. اگر از شهرهایی که به قطار متصل هستند، قصد سفر به کیش را دارید، می‌توانید از قطار برای سفر به بندرعباس استفاده کنید. از بندرعباس نیز می‌توانید با کشتی یا هواپیما به کیش سفر کنید، در این صورت با خرید بلیط قطار هزینه کمتری برای سفر پرداخت خواهید کرد. بازارهای کیش شاید ارزان‌ترین نقطه ایران برای خرید نباشند، اما ویژگی‌هایی دارند که مسافران و گردشگران را از نقاط مختلف ایران به سمت خود جذب می‌کنند. اول از همه باید گفت کیش جز معدود نقاطی است که می‌توانید در فاصله کوتاه و زمان کم از صدها پاساژ و مغازه برند در آن دیدن کنید. از طرف دیگر بسیاری از اجناسی که در جزیره کیش وجود دارد، اجناس وارداتی است که به‌وسیله کشتی‌های تجاری به جزیره آورده شده‌اند. به همین دلیل شاید ارزان نباشند، اما قیمت این اجناس لوکس در کیش نسبت به شهرهایی مثل تهران بسیار پایین‌تر است.

علاوه بر تمام این‌ها، حراجی های کیش و به طور کلی فصل حراج در کیش یکی از بهترین زمان ها برای خرید ارزان در این جزیره محسوب می‌شود. فرقی نمی‌کند به‌دنبال چه چیزی هستید، انتخاب بهترین مرکز خرید جزیره کیش کمی دشوار است اما تمامی مراکز خرید کیش روی نقشه مشخص شده‌اند و به‌راحتی می‌توانید آنها را پیدا کنید و برای خریدی دلچسب به سراغشان بروید.

سوالات متداول درباره مراکز خرید کیش

معروفترین مرکز خرید کیش کدام است؟

مرکز خرید سارینا، مرکز خرید دامون، مرکز خرید رویا مال، مرکز خرید پردیس و مرکز تجاری کیش از معروف ترین مراکز خرید کیش هستند.

بهترین مرکز خرید کیش از نظر مسافران کدامند؟

مرکز خرید رویا مال، مرکز خرید دامون و مرکز خرید پردیس بهترین مراکز خرید کیش از نظر مردم هستند.

ارزانترین مرکز خرید کیش کدام است؟

مرکز خرید پانیذ کیش، بازار چینی ها کیش، بازار زیتون کیش و بازار مریم کیش در فهرست ارزانترین مراکز خرید کیش قرار دارند.

چگونه بلیط کیش را با ارزانترین قیمت بخریم؟

برای خرید بلیط هواپیما کیش با بهترین قیمت کافی است از سرویس کِی‌کُجا در فلای‌تودی استفاده کنید.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید