قرار است بیست و پنجمین جشنواره تابستانی کیش با تاخیر چند روزه از ۲۲ تیر تا ۵ مرداد ۱۴۰۱ برگزار شود. با وجود اینکه تابستان فصل گرمی برای سفر به کیش محسوب می‌شود، اما برگزاری جشنواره‌های متنوع گردشگران زیادی را روانه این جزیره زیبای جنوب کشور می‌کند. جزیره کیش یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری کشور به شمار می‌رود که با توجه به جاذبه‌ها و امکانات تفریحی متعدد، تقریبا در تمام فصول سال مورد استقبال و توجه مسافران از شهرهای مختلف قرار می‌گیرد. با مجله گردشگری فلای تودی همراه شوید تا اطلاعات کامل‌تری درباره این جشنواره در اختیارتان قرار دهیم.

برنامه جشنواره تابستانی کیش؛ از کنسرت تا تخفیف‌ ویژه خرید

با خرید بلیط هواپیما کیش با قیمت مناسب و سفر به این جزیره زیبا از برنامه‌های متنوع جشنواره تابستانی بهره‌مند شوید:

– تخفیف ویژه در مراکز خرید کیش

– شرکت در کنسرت خوانندگان معروف

– برگزاری انواع جنگ‌های شادی و کارناوال‌ها

– همچنین انواع جوایز نفیس در این جشنواره از سوی سازمان منطقه آزاد کیش در برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفته شده است. تقریبا هر خریدی که در مراکز خرید کیش انجام دهید، یا از تفریحات، رستوران‌ها، هتل های کیش و… استفاده کنید، شانس برنده شدن جوایز را خواهید داشت.

جشنواره تابستانی کیش آغاز شد

تخفیف جشنواره تابستانی کیش شامل چه مواردی است؟

همانطور که در بخش برنامه های جشنواره تابستانی اشاره شد، فقط مراکز خرید کیش شامل جشنواره تابستانه جزیره نیستند. تفریحات آبی کیش مانند پارک دلفین ها، پارک آبی اوشن، غواصی، فلای بورد، پاراسل که طرفداران زیادی هم دارد، شامل تخفیف می‌شوند. علاوه بر این می‌توانید از تخفیفات جشنواره تابستانی کیش برای خرید بلیط کنسرت خوانندگان محبوب خود و جنگ‌های شادی نیز استفاده کنید. با سفر به کیش در این یک هفته می‌توانید علاوه بر خرید با تخفیفات ویژه، یک سفر تابستانی مهیج را برای خود و خانواده‌تان بسازید.

جشنواره تابستانی کیش آغاز شد

کیش، مقصد محبوب جنوب ایران

جزیره کوچک کیش با وجود تمام امکانات رفاهی و تفریحی که توانسته طی این سال‌ها برای گردشگران و مسافران ایجاد کند، به یک مقصد محبوب تبدیل شده است. به طوری که حتی گرمای تابستان هم مهمانان این جزیره را فراری نمی‌دهد. برگزاری جشنواره تابستانه کیش فرصت مناسبی هم برای تفریح و هم خرید محسوب می‌شود. فقط کافی است خودتان را به موقع به این جشنواره برسانید.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید