جام ملتهای آسیا ۲۰۲۳ به زودی شروع می‌شود و به همین خاطر هواداران فوتبال از کشورهای مختلف به قطر سفر می‌کنند. هجدهمین دوره از جام ملت‌های آسیا قرار بود به میزبانی چین برگزار شود اما به علت شیوع کرونا و انصراف این کشور از میزبانی این مسابقات، برای دومین بار به کشور قطر رسید.

اگر اهل فوتبال هستید و قصد سفر به قطر را دارید تا از نزدیک شاهد بازی‌ها باشید، رزرو هتل در کنار خرید بلیط مسابقات جام ملت‌های آسیا و پرواز به قطر، از مهمترین اقداماتی است که باید انجام دهید. برای معرفی بهترین هتل های دوحه قطر برای جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ با مجله گردشگری فلای‌تودی همراه شوید.

رزرو بهترین هتل های دوحه قطر

برگزارکنندگان جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ اعلام کردند که تعداد زیادی از هتل های قطر به هواداران این رقابت‌ها اختصاص می‌یابد. تعداد هتل های دوحه قطر زیاد است و هواداران فوتبال می‌توانند محل اقامت مورد نظر خود را از میان بهترین هتل های ۵ ستاره ملت های آسیا، آپارتمان‌ها، ویلاها، کشتی‌های کروز و حتی کمپ‌های صحرایی، رزرو کنند.

هتل های قطر برای جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ متعدد است. همچنین این کشور بیش از ۶۰ هزار اتاق و ویلا با معرفی گروه هتل های زنجیره ای آکور، گروه هتلداری مشهور اروپا، در طول این تورنمنت در اختیار مسافران قرار می‌دهد. در ادامه به معرفی بهترین هتل های دوحه قطر برای جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ می‌پردازیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جام ملت های آسیا قطر ۲۰۲۳، تیم‌های راه یافته، استادیوم‌ها و زمان بازی‌های تیم ملی ایران به مجله فلای‌تودی مراجعه کنید.

رزرو بهترین هتل های دوحه قطر

معرفی بهترین هتل های دوحه قطر برای جام ملت های آسیا ۲۰۲۳

با وجود اینکه هتل های نزدیک استادیوم های قطر ممکن است قیمت بالاتری نسبت به سایر اقامتگاه‌ها داشته باشند، اما گزینه مورد علاقه بسیاری از هواداران به شمار می‌روند. در ادامه با بهترین هتل های نزدیک استادیوم در قطر بیشتر آشنا شوید. فاصله این هتل ها با استادیوم های قطر با اتومبیل در نظر گرفته شده است.

هتل های نزدیک استادیوم ۹۷۴ دوحه

Saraya Corniche Hotel: این هتل ۴ ستاره در فاصله ۱۱ دقیقه‌ای استادیوم ۹۷۴ دوحه قطر قرار دارد و خدماتی مانند دسترسی به اینترنت، خدمات دستیار مهمان و نگهداری از کودک را ارائه می‌دهد.

Horizon Manor Hotel: یک هتل ۴ ستاره در دوحه قطر که در فاصله ۱۲ دقیقه‌ای استادیوم ۹۷۴ این شهر قرار دارد.

Gokulam Park Doha: این هتل ۴ ستاره قطر هم در فاصله ۱۱ دقیقه‌ای از ورزشگاه ۹۷۴ پایتخت قطر واقع شده است.

Sovereign Hotel: یک هتل ۳ ستاره در دوحه قطر که از آنجا تا استادیوم ۹۷۴ فقط ۱۰ دقیقه فاصله دارید.

هتل های نزدیک استادیوم ۹۷۴

هتل های نزدیک استادیوم الثمامه دوحه

Rawda Hotel: هتل ۳ ستاره دوحه قطر که در فاصله ۱۷ دقیقه‌ای استادیوم الثمامه قرار گرفته است.

Chairmen Hotel: از این هتل ۳ ستاره با ۱۹ دقیقه رانندگی می‌توانید خودتان را به ورزشگاه الثمامه برسانید.

Al Madina Suites Doha: یکی دیگر از هتل های ۳ ستاره دوحه که ۲۲ دقیقه یعنی حدود ۱۲ کیلومتر با استادیوم الثمامه فاصله دارد.

هتل های نزدیک استادیوم الثمامه

هتل های نزدیک استادیوم البیت الخور

Retaj Al Rayyan Hotel: یک هتل ۴ ستاره که در فاصله ۳۷ دقیقه‌ای ورزشگاه البیت در شهر الخور قطر قرار دارد.

Sapphire Plaza Hotel: از این هتل ۴ ستاره دوحه تا استادیوم البیت در الخور ۴۱ دقیقه با ماشین فاصله خواهید داشت.

Liberty Suites: یکی از هتل های ۳ ستاره دوحه قطر که در فاصله ۴۲ دقیقه‌ای با ورزشگاه البیت قرار گرفته است.

هتل های نزدیک استادیوم البیت

هتل های نزدیک ورزشگاه ملی لوسیل در لوسیل

Centro Capital Doha: یک هتل ۴ ستاره در دوحه قطر که با ورزشگاه ملی لوسیل فقط ۲۰ دقیقه فاصله دارد.

La Castle Hotel: یکی از هتل های ۳ ستاره دوحه که در فاصله کوتاهی از استادیوم شهر لوسیل (حدود ۲۰ دقیقه با ماشین) قرار گرفته است.

best doha hotels 05

هتل های نزدیک ورزشگاه شهر آموزش الریان

Rawda Hotel: ورزشگاه شهر آموزش قطر یا همان Education City Stadium در فاصله ۲۳ دقیقه‌ای این هتل ۳ ستاره قرار دارد.

هتل های نزدیک ورزشگاه شهر آموزش الریان

هتل های نزدیک استادیوم ورزشگاه احمد بن علی الریان

Gulf Pearls Hotel: یک هتل سه ستاره در دوحه با امکانات خوب و طراحی مدرن که در فاصله ۲۵ دقیقه‌ای ورزشگاه الریان قرار دارد.

Sapphire Plaza Hotel: این هتل ۴ ستاره در فاصله ۲۰ دقیقه‌ای از استادیوم الریان قطر واقع شده است.

Centro Capital Doha: با ۱۹ کیلومتر یعنی ۲۵ دقیقه رانندگی می‌توانید از این هتل ۴ ستاره دوحه قطر خودتان را به ورزشگاه الریان دوحه برسانید.

هتل های نزدیک استادیوم ورزشگاه احمد بن علی

هتل های نزدیک استادیوم بین ‌المللی خلیفه الریان

Radisson Blu Hotel: استادیوم بین المللی خلیفه فقط ۸ کیلومتر (۱۳ دقیقه) از این هتل ۴ ستاره فاصله دارد و با اتوبوس به راحتی در دسترس است.

Gulf Pearls Hotel: با ۱۳ دقیقه‌ رانندگی می‌توانید خودتان را به این هتل ۳ ستاره نزدیک استادیوم قطر برسانید.

Al Madina Suites Doha: این هتل ۳ ستاره دوحه ۲۰ دقیقه، حدود ۱۱ کیلومتر با استادیوم بین المللی خلیفه در شهر الریان قطر فاصله دارد.

هتل های نزدیک استادیوم بین ‌المللی خلیفه

هتل های نزدیک استادیوم الجنوب الوکره

Radisson Blu Hotel: این هتل ۴ ستاره دوحه از هتل های نزدیک ورزشگاه الجنوب در شهر الوکره محسوب می‌شود که با این استادیوم ۲۵ دقیقه با اتومبیل فاصله دارد.

هتل های نزدیک استادیوم الجنوب

ارزان ترین هتل های دوحه قطر در جام ملت های آسیا ۲۰۲۳

سفر به دوحه فقط محدود به تماشای رقابت های جام ملت‌های آسیا نمی‌شود، جاذبه‌های این شهر را نیز نباید از دست داد. از معماری جذاب گرفته تا بازارهای سنتی، مراکز خرید لوکس، موزه‌ها و آثار تاریخی را می‌توان در فهرست جاهای دیدنی دوحه قطر قرار داد. اگر در کنار فوتبال قصد دارید از جاذبه های گردشگری دوحه هم لذت ببرید، این هتل های ارزان می‌توانند محل خوبی برای اقامت باشند:

Lavilla Palace : یک هتل ۲ ستاره در دوحه که در فاصله کوتاهی با بازار قدیمی سوق واقف و موزه ملی قطر قرار دارد. این هتل امکاناتی مانند رستوران، بوفه صبحانه، پارکینگ اختصاصی، وای فای، خدمات ۲۴ ساعته پذیرش، روم سرویس و صرافی به مهمانان ارائه می‌دهد.

Lavilla Hotel: یکی دیگر از هتل های ۲ ستاره دوحه که فقط ۵ دقیقه با خیابان معروف گرند حمد و بازار قدیمی سوق واقف فاصله دارد. بلوار ساحلی کورنیش دوحه نیز در فاصله یک کیلومتری این هتل قرار گرفته است. این هتل امکاناتی مانند رستوران، پارکینگ اختصاصی، وای فای رایگان، خشکشویی، تلویزیون، مینی بار و صندوق امانات در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی دوحه ۱۰ دقیقه است.

Qatar Youth Hostels: اگر به دنبال سفر مقرون به صرفه به جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ هستید، می‌توانید اقامت در هاستل های دوحه را نیز تجربه کنید. این هاستل در دوحه امکاناتی مانند وای فای رایگان، پارکینگ اختصاصی، پذیرش ۲۴ ساعته و اتاق‌های خانواده در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. همچنین تا بازار قدیمی سوق واقف ۴٫۴ کیلومتر فاصله دارد و امتیاز ۸٫۶ را در سفرهای دو نفره کسب کرده است.

هتل های ارزان دوحه ویژه جام جهانی قطر

قیمت هتل های دوحه قطر برای جام ملت های آسیا ۲۰۲۳

قیمت هتل های قطر با توجه به نوع محل اقامت در طول جام ملت‌های آسیا متغیر خواهد بود. اگر در یک هتل لوکس، کشتی یا ویلا اقامت کنید، هزینه‌هایتان نسبت به اقامت در یک هتل با درجه پایین‌ گرانتر تمام می‌شود. به طور متوسط هزینه اقامت در یک آپارتمان در قطر حدود ۸۰ دلار برای هر شب خواهد بود. در حالی که اگر در یک کشتی لوکس با رستوران و خدمات دیگر اقامت کنید، باید ۱۸۰ دلار برای هر شب بپردازید. همچنین اقامت در هتل سه ستاره قطر حدود ۱۲۰ دلار در هر شب برایتان هزینه خواهد داشت. می‌توانید انواع اقامتگاه های دوحه قطر در جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ را با قیمت های متنوع رزرو کنید.

قیمت هتل های دوحه قطر برای جام جهانی ۲۰۲۲

رزرو هتل برای جام ملت های آسیا قطر

هزینه سفر به قطر برای جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ شامل بلیط مسابقات، خرید پرواز قطر، رزرو هتل، هزینه غذا، حمل و نقل و تفریحات می‌شود. یک برنامه‌ریزی خوب و کسب اطلاعات کامل از طریق راهنمای سفر به جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ قطر می‌تواند کمک زیادی به شما در مدیریت هزینه‌‌ها کند. با توجه به تعداد زیاد مسافر، رزرو هتل برای جام ملت های آسیا قطر از مهمترین اقداماتی است که باید در اسرع وقت انجام دهید، به ویژه اگر به دنبال اقامت ارزان هستید.

بسیاری از هواداران فوتبال و مسافران جام ملت‌های آسیا قطر، شهر دوحه را برای اقامت در این کشور انتخاب می‌کنند. دوحه پایتخت قطر یک شهر توسعه‌یافته است که از مدت‌ها قبل آماده میزبانی رقابت های جام ملت‌های آسیا می‌شود. هتل های دوحه را می‌توانید از میان ۵ ستاره‌‌ها تا هاستل‌ها با توجه به بودجه و سلیقه خود رزرو کنید.

رزرو هتل برای جام ملت های آسیا قطر

راهکارهای رزرو ارزان ترین هتل های دوحه قطر در جام ملت های آسیا ۲۰۲۳

برای رزرو ارزانترین هتل های دوحه راهکارهایی وجود دارد. یکی از این راهکارها این است که خارج از مرکز شهر، اقامتگاه خود را رزرو کنید یا کمی از هتل های دوحه قطر نزدیک به استادیوم های جام ملت های آسیا فاصله بگیرید. قیمت هتل های دوحه قطر نزدیک استادیوم معمولا متقاضی زیادی دارند و قیمت‌شان بالاتر می‌رود.

قرار است مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا در شهرهای مختلف قطر برگزار شوند. اگر هتل قطر را در فاصله‌ دورتری از استادیوم های جام ملت‌های آسیا رزرو کنید، باز هم برای رسیدن به ورزشگاه جای نگرانی نخواهید داشت. در هر نقطه‌ای که باشید، وسایل حمل و نقل عمومی به اندازه کافی برای دسترسی به ورزشگاه های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ در دسترس قرار دارند.

برای رزرو بهترین هتل های دوحه ویژه جام ملت‌های آسیا هزینه‌ بیشتری بپردازید و هتل خود را با صبحانه رزرو کنید. این کار نه تنها در مجموع هزینه سفر به جام ملت‌های آسیا قطر اثرگذار است، بلکه خیال شما را از مهمترین وعده غذایی روز راحت می‌کند.

اگر امکان سفر گروهی برایتان فراهم باشد، می‌توانید هزینه سفر به قطر برای جام ملت‌های آسیا را نیز بین اعضای گروه خود به اشتراک بگذارید. جام ملت‌های آسیا، های سیزن محسوب می‌شود، بنابراین حتما با برنامه‌ریزی درست بهترین هتل های دوحه قطر را با مناسب ترین قیمت رزرو کنید.

رزرو ارزان ترین هتل های دوحه قطر در جام جهانی ۲۰۲۲

زمان را از دست ندهید!

در این مقاله سعی کردیم بهترین هتل های دوحه ویژه جام ملت‌ های آسیا ۲۰۲۳ قطر را معرفی کنیم تا با دید بهتری برای رزرو هتل اقدام کنید. نکته اینجاست، اگر قصد تماشای این رقابت‌ها را دارید و در حال برنامه‌ریزی برای سفر به این کشور خاورمیانه هستید، زمان را از دست ندهید. قرار است به زودی بیش از یک میلیون مسافر راهی قطر شوند، بنابراین خرید بلیط دوحه و رزرو هتل در اسرع وقت، شما را از چالش‌های بعدی نجات می‌دهد.  

نگران ویزای قطر نباشید، می‌توانید تور ویژه جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قطر را از فلای‌تودی رزرو کنید و خدمات ویزا را به فلای‌تودی بسپارید.

اگر تا به حال در تورنمنت‌های بزرگ حضور یافته‌اید، تجربه خود را با ما اشتراک بگذارید.

سوالات متداول درباره بهترین هتل های دوحه

هتل های ارزان دوحه ویژه جام ملت‌های آسیا قطر کدامند؟

اگر به دنبال سفر مقرون به صرفه به جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ هستید، می‌توانید اقامت در هاستل های دوحه را تجربه کنید.

قیمت هتل های دوحه قطر در طول جام ملت‌های آسیا چقدر است؟

قیمت هتل های قطر با توجه به نوع محل اقامت در طول جام ملت‌های آسیا متغیر خواهد بود.

بهترین هتل های ۵ ستاره ملت های آسیا قطر کدامند؟

از لوکس‌ترین هتل‌های ۵ ستاره می‌توان به هتل شرایتون قطر، ریتز کارلتون دوحه، سنت رجیس دوحه و میلنیوم پلازا اشاره کرد.

جام ملت‌های آسیا قطر کی شروع می‌شود؟

جام ملت ها ۲۰۲۳ امسال در تاریخ  ۲۲ دی تا ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد. 

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید