چابهار، یکی از زیباترین شهر‌هایی است که با آفتاب گرم و طبیعت بکر، جسم و روان گردشگران را نوازش می‌کند. با رزرو بهترین هتل‌ های چابهار و سفر به شهری در همسایگی دریای عمان، یکی از فراموش نشدنی‌ترین سفر‌های زندگی خود را تجربه خواهید کرد. برای رزرو هتل چابهار انتخاب‌های زیادی از هتل‌های لوکس تا هتل سنتی چابهار دارید. تنها چمدان خود را ببندید و با خرید بلیط هواپیما، به منتها الیه سیستان و بلوچستان بروید، جایی که کویر و دریا، هم آغوشی زیبایی دارند. در ابن مطلب از مجله گردشگری فلای‌تودی به شما کمک می‌کنیم تا با بهترین هتل چابهار از نظر مسافران و اقامتگاه‌های این شهر توریستی آشنا شوید.

بهترین هتل های چابهار کدامند؟

چابهار یکی از شهر‌های توریستی ایرانی در مرز دریای عمان است، جنوبی‌ترین شهر ایران که گردشگران زیادی را در طول سال می‌پذیرد. برای سفر به این شهر، دست شما برای انتخاب هتل باز است و همه چیز به شما و انتخابتان بستگی دارد.

هتل‌ های لوکس یا هتل سنتی چابهار؟ با نگاهی به هتل‌ های چابهار روی نقشه و نزدیک بودن آن‌ها به جاهای دیدنی چابهار و مقایسه قیمت، می‌توانید بهترین محل اقامت مناسب خود را انتخاب کنید. برخی از مسافران رزرو یک مسافرخانه ارزان در چابهار را ترجیح می‌دهند، زیرا قرار نیست زمان خود را با نشستن در اتاق هتل تلف کنند! آفتاب گرم و درخشان و تصاویر زیبایی که در برخورد با آب‌های دریای عمان می‌سازد، آب و هوای مطبوع و شن‌های گرم، همه این‌ها دلایل کافی برای آن هستند که فقط برای استراحت و خواب به اتاق خود در محل اقامتتان بروید.

با این حال، آیا هتل های خوب چابهار را می‌شناسید؟ در ادامه به معرفی چند مورد از بهترین هتل های چابهار می‌پردازیم تا برای سفر خود به چابهار گزینه‌های متعدد و متنوعی پیش رو داشته باشید.

معرفی هتل های ۵ ستاره چابهار

اگر مدت زمان اقامت شما در این شهر طولانی است و مایلید تا در یکی از بهترین هتل‌ های ۵ ستاره چابهار اقامت کنید، یکی از هتل‌های زیر را برای اقامت انتخاب کنید. گفتنی است که قیمت هتل‌های چابهار بستگی به انتخاب شما دارد.

۱- هتل لیپار چابهار | هتلی نزدیک به ساحل

یکی از بهترین هتل های چابهار از نظر مسافران ، هتل لیپار است. این هتل، در لیست هتل های چابهار ۵ ستاره شهر قرار داشته و امکانات رفاهی و خدماتی متنوعی به مسافران ارائه می‌دهد. مراکز ورزشی و تفریحی در هتل، سالن بدن‌سازی و بیلیارد، کافی‌شاپ و چایخانه سنتی از جمله این امکانات هستند.

1 7

با رزرو هتل لیپار چابهار متناسب با استاندارد هتل‌ های ۵ ستاره از یک اقامت راحت برخوردار شوید. ساختمان سفید این هتل در فضای سبز اطراف هتل محصور شده و مهمترین ویژگی آن، نمای زیبای اتاق‌ها به سمت دریا و ساحل محسوب می‌شود.

توجه داشته باشید که هتل لیپار چابهار کمی دورتر از شهر و در منطقه صنعتی چابهار ساخته شده، بنابراین کمی از مرکز شهر دور است و باید از تاکسی استفاده کنید. البته از نظر دیگر، دور بودن هتل از شهر، یک مزیت نیز محسوب می‌شود و با رزرو این هتل، می‌توانید در یک مکان آرام و به دور از سر و صدا اقامت کنید.

این هتل، به ساحل هم نزدیک است. همه این موارد باعث شده که هتل لیپار بهترین هتل پنج ستاره چابهار باشد. با مشاهده هتل‌ های چابهار روی نقشه می‌توانید موقعیت مکانی هتل لیپار نسبت به دیگر هتل‌ها و جاذبه های گردشگری را مقایسه کنید.

آدرس هتل لیپار روی نقشه گوگل:

۲- هتل سدس | از هتل های ۵ ستاره چابهار

سدس یکی دیگر از هتل های پنج ستاره چابهار است. یکی از بهترین هتل های چابهار با برج‌های بلند و شیشه‌ای که مجموعه‌های تفریحی-گردشگری نظیر مراکز تجاری، رستوران ها و مراکز تفریحی مختلفی را در دل خود جا داده است. البته این هتل هنوز تکمیل نشده ولی پس از اتمام ساخت و ساز، قطعا نام آن در میان بهترین هتل های چابهار می‌درخشد.

بهترین هتل های ۴ ستاره چابهار

بهترین هتل ها، همیشه ۵ ستاره نیستند. گاهی خدمات ارائه شده بین هتل های ۵ ستاره یا ۴ ستاره حتی قابل تمایز نیست. چه بسا، هتل های ۴ ستاره، قیمت مناسبتری نیز دارند و امکانات رفاهی مناسبی به مهمانان ارائه می‌دهند. از میان بهترین هتل های چابهار ۴ ستاره، در ادامه چند مورد را به شما معرفی خواهیم کرد.

۱- هتل لاله چابهار | هتلی نزدیک به جاهای دیدنی

هتل لاله یکی از بهترین هتل های چابهار است. هتلی ساده و دنج که امکانات رفاهی و خدماتی مناسب و با کیفیت دارد. اگر مایلید تا اقامت بی‌نظیری در چابهار داشته باشید، اقامت در یک هتل ساده، اما شیک و مجلل انتخاب خوبی است. در این صورت باید رزرو هتل لاله چابهار را انجام دهید.

2 6

در کنار امکانات رفاهی هتل، باید به نزدیک بودن آن به جاذبه های دیدنی چابهار اشاره کرد. ساحل مکران دریای عمان و پارک الغدیر در فاصله کمی از این هتل هستند. همچنین می‌توانید عصرها در اطراف هتل پیاده‌روی کرده و یا از امکانات رفاهی هتل نظیر سونا، استخر، سالن بیلیارد و بدنسازی استفاده کنید. بهترین هتل در چابهار از بین هتل‌های ۴ستاره هتل لاله است.

آدرس هتل لاله چابهار روی نقشه


 ۲- هتل فردوس چابهار | اقتصادی با امکانات خوب

هتل فردوس، یکی دیگر از هتل های ۴ ستاره چابهار محسوب می‌شود که اگرچه یک هتل لوکس و مجلل نیست، اما همه چیز برای اقامت بی دغدغه و راحت مسافرین مهیا است. این هتل امکانات خوبی دارد و تجهیزات مورد نیاز برای پذیرایی از افراد توان خواه و جانبازان در آن فراهم است.

هتل فردوس از بهترین هتل های چابهار

هتل فردوس چابهار دسترسی بهتری نسبت به هتل لیپار داشته و در نزدیکی ۲ مرکز خرید بزرگ چابهار قرار دارد. جایی که شما می توانید خریدهای عمده خود را با قیمت مناسب انجام دهید.

آدرس هتل فردوس چابهار روی نقشه گوگل:

۳- هتل شاهان | هتل ساحلی چابهار

در میان هتل های چابهار، هتل شاهان بیشترین فضای باز رو به ساحل و دریای عمان را دارد و یکی از بهترین هتل های ساحلی چابهار محسوب می‌شود. اگرچه ظاهر هتل به ویلاهای ساحلی شباهت دارد، همه امکانات و خدمات رفاهی هتل، مطابق با استاندارد هتل های ۴ ستاره طراحی شده است.

بهترین هتل های چابهار

در فضای باز هتل، امکانات متفاوتی نظیر فضای سبز، کافی شاپ و چایخانه وجود دارد که می‌توانید از آنها استفاده کنید. اگر به همراه یک گروه بزرگ سفر کرده‌اید، سوئیت‌های ۶ نفره این هتل، انتخاب مناسبی برای شما است. هتل شاهان، یکی از هتل های خوب چابهار محسوب می‌شود.

آدرس هتل شاهان روی نقشه گوگل:

بهترین هتل های سه ستاره چابهار

همانطور که پیش تر نیز اشاره کردیم، در چابهار، انتخاب‌های زیادی برای رزرو هتل یا اقامتگاه دارید. هتل های ۳ ستاره، اگرچه از نظر خدمات و امکانات رفاهی، مشابه هتل های ۵ ستاره نیستند، اما قیمت مناسبی دارند. همین مورد دلیل کافی برای انتخاب این هتل برای کسانی است که سفرهای اقتصادی را ترجیح می‌دهند. در ادامه معرفی بهترین هتل های چابهار، چند مورد از بهترین هتل‌های سه ستاره این شهر را به شما معرفی خواهیم کرد.

۱- هتل آذین | از بهترین هتل های چابهار

تعداد ستاره هتل، همیشه ملاک دقیقی برای سنجش کیفیت خدمات هتل نیست. این موضوع در خصوص هتل آذین چابهار نیز صدق می‌کند. اگرچه آذین از هتل‌ های چابهار ۳ ستاره است، اما کیفیت خدمات ارائه شده در این هتل، همه انتظارات شما را به عنوان مسافر رفع می‌کند.

هتل آذین، از هتل‌های نوساز چابهار بوده که در سال ۱۳۹۶ در بلوار قدس ساخته شده و یکی از هتل های خوب در چابهار است. اگر به دنبال یک هتل خوش قیمت، خوش ساخت و نوساز هستید، هتل آذین پیشنهاد ما به شماست. البته به دلیل کم بودن واحد‌های اقامتی در این هتل، پیشنهاد می‌شود زودتر نسبت به رزرو هتل آذین چابهار اقدام کنید.

5 5

قرار گرفتن هتل در یک منطقه آرام و بی‌سرو صدا، خدماتی نظیر ترانسفر رفت و برگشت، تاکسی سرویس و فروش بلیط، از مهمترین ویژگی‌های مثبت هتل آذین چابهار است که یک اقامت آرام و بدون دغدغه را به شما هدیه می‌دهد. هتل آذین به نوعی بهترین هتل چابهار از نظر مسافران نیز محسوب می‌شود، شاید مهمترین دلیل آن، رفتار خوب پرسنل با مسافران است.

آدرس هتل آذین چابهار روی نقشه

۲- هتل ونوس چابهار | هتل ارزان در چابهار

یکی دیگر از بهترین هتل‌ های چابهار ، هتل ونوس است. هتلی که در اولین نظر، با رنگ نمای منحصر به فردش، توجه شما را جلب می‌کند. هتل در مکانی آرام و کاملا چسبیده به دریا ساخته شده، بنابراین اتاق‌ها نمای زیبایی به سمت ساحل و دریای عمان دارند.

البته لازم است اشاره کنیم که امکانات و خدمات ارائه شده در هتل، خیلی عالی نیست و شاید ناقص بودن امکانات و تجهیزات داخل اتاق‌ها، نظر شما را جلب کند. اما با این حال اگر هنوز در میان قیمت هتل‌ های چابهار ، به دنبال هتل ارزانتری هستید، ونوس را انتخاب کنید.

آدرس هتل ونوس روی نقشه گوگل:

هتل آپارتمان های چابهار

اگر به دنبال رزرو مسافرخانه ارزان در چابهار هستید، انتخاب هتل آپارتمان های چابهار پیشنهاد خوبی است. اگرچه در میان اقامتگاه های بومگردی چابهار نیز، گزینه‌های ارزان‌تری خواهید یافت، اما از نظر امکانات، هتل آپارتمان ها، خدمات بهتری ارائه می‌دهند.

۱- هتل آپارتمان شوهاز | از هتل های نوساز و دارای امکانات

هتل آپارتمان شوهاز، یکی از هتل های نوساز و با کیفیت است که با قیمت مناسب امکان رزرو آن برای شما فراهم شده است. اتاق‌ها و سوئیت‌ها کاملا مبله هستند، اما اگر انتظار امکاناتی مانند استخر، سونا و یا اینترنت هستید، به فکر رزرو هتل دیگری باشید.

6 5
آدرس هتل آپارتمان شوهاز روی گوگل مپ

 ۲- هتل آپارتمان رویال | مناسب برای سفرهای خانوادگی و گروهی

دسترسی مناسب هتل آپارتمان رویال به جاهای دیدنی چابهار از مهمترین ویژگی‌های این هتل است. خدمات با کیفیت در کنار قیمت‌های مناسب، بزرگ بودن سوئیت‌ها دلیل کافی برای انتخاب هتل آپارتمان رویال محسوب می‌شود. اگر به صورت خانوادگی و یا با گروه‌های بزرگ سفر کرده‌اید، سوئیت‌های بزرگ هتل، برای اقامت شما مناسب هستند.

اقامتگاه های بومگردی چابهار

در قسمت های قبلی با بهترین هتل های چابهار آشنا شدید. اما همچنان پیشنهادات دیگری برای رزرو محل اقامت در این شهر ساحلی زیبا وجود دارد. رزرو هتل سنتی چابهار یا همان اقامتگاه بومگردی! مهمترین مزیت اقامتگاه های بومگردی، هزینه های مقرون به صرفه آنها است.

اقامتگاه‌های بومگردی عموما ظاهر ساده‌ای دارند و خبری از امکانات لوکس در آنها نیست. اما همه چیز برای این که بتوانید یک اقامت راحت داشته باشید، مهیا است. به‌علاوه، اقامتگاه‌های بومگردی چابهار معمولا توسط خانواده‌های بومی اداره می‌شوند و فضایی سنتی و بومی دارند.

7 5

اقامتگاه های بومگردی چابهار فرصت خوبی را برای گردشگران فراهم می‌کند تا با فرهنگ و آداب و رسوم مردم بلوچستان آشنا شوند، برای مدتی کوتاه در یک خانه بومی اقامت کنند و از غذاهای بومی و محلی لذت ببرند.

برای رزرو اقامتگاه در چابهار گزینه‌های بسیاری پیش رو دارید که عبارتند از:

  • اقامتگاه توریستی مینیاتور – روستای کچو
  • اقامتگاه بومگردی شجره – روستای باهوکلات
  • اقامتگاه بومگردی بریس – بندر بریس
  • اقامتگاه بوم گردی سرای در بلوچ
  • بوم گردی کپری چیکو
  • اقامتگاه بوم گردی آژ
  • اقامتگاه بوم گردی حیات
  • اقامتگاه بوم گردی گرگیج
  • اقامتگاه بوم گردی پرهیزکار
  • اقامتگاه بوم گردی ترنج
  • اقامتگاه بوم گردی شایسته درک
  • اقامتگاه بوم گردی بلوچ زاده
  • اقامتگاه بوم گردی تیاب مکران

چابهار، تکه ای بهشت روی زمین

بی شک اگر عکس‌ های ساحل درک چابهار را دیده باشید، آرزو کرده‌اید تا یکبار هم که شده روی شن‌های گرم و آفتاب دیده درک قدم بزنید. چابهار شهری است فراسوی رویاها، با مردمانی دوست داشتنی، آرام و خونگرم! اگر از هیاهوی شهر و دغدغه‌های روزمره به ستوه آمده‌اید، یک سفر چند روزه به چابهار، حال و هوای شما را عوض می‌کند.

البته تابستان، هوا گرم و شرجی است. بنابراین باید فصل‌های خنک‌تر سال را برای سفر به چابهار انتخاب کنید. گفتنی است که برای رزرو هتل می‌توانید از میان هتل صدف، هتل گیلان، هتل رز مکران و هتل سپیده نیز گزینه موردنظر خود را در چابهار پیدا کنید. با خرید بلیط هواپیما ارزان و رزرو هتل در چابهار آماده یک سفر متفاوت به خطه‌ای از کشورمان شوید که مشابهش را در کمتر نقطه دیگری خواهید یافت.

اگر تجربه اقامت در هتل های چابهار را داشته‌اید، از تجربه‌های خود برای ما بنویسید. شما چه هتلی را پیشنهاد می‌کنید؟

سوالات متداول درباره بهترین هتل های چابهار

قیمت هتل های چابهار چقدر است؟

هزینه رزرو هتل های بندر چابهار با توجه به تاریخ سفر و هتلی که برای اقامت در نظر می‌گیرید متغیر خواهد بود. برای اطلاع از قیمت هتل های چابهار به سایت یا اپلیکیشن فلای‌تودی مراجعه کنید.

هتل های معروف چابهار کدامند؟

هتل لیپار، هتل لاله و هتل فردوس از هتل‌های محبوب و معروف چابهار هستند.

کدام هتل چابهار ساحلی است؟

هتل شاهان

آیا امکان رزرو آنلاین هتل های چابهار وجود دارد؟

بله. با مراجعه به سایت یا اپلیکشن فلای‌تودی می‌توانید لیست هتل های چابهار را مشاهده و بهترین گزینه را رزرو کنید.

بهرین هتل چابهار کدام است؟

هتل پنج ستاره لیپار بهترین هتل چابهار است.

2 نظرات

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید