جزیره قشم یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری ایران به حساب می‌آید و جاذبه‌های بکر و دیدنی آن بسیار پرطرفدار است. این جزیره شگفت‌انگیز که بزرگترین جزیره ایران محسوب می‌شود، سالانه از گردشگران زیادی از شهرهای ایران و سراسر جهان میزبانی می‌کند؛ از این‌رو مراکز اقامتی متنوع و متعددی برای میزبانی از گردشگران و مسافران در این جزیره وجود دارد. از آنجایی که قشم هتل و مراکز اقامتی زیادی دارد، انتخاب بهترین هتل قشم کمی سخت است. در این مطلب از مجله گردشگری فلای‌تودی قصد داریم تعدادی از بهترین هتل های قشم از دید مسافران را معرفی کنیم. پس برای آشنایی با اسامی بهترین هتل های قشم با ما همراه باشید.

بهترین هتل پنج ستاره قشم

بهترین هتل قشم، هتل آراکتا محسوب می‌شود. این هتل، تنها هتل پنج ستاره جزیره قشم به شمار می‌رود که در شهرک سام و زال قشم قرار دارد. این هتل بسیار لوکس قشم، دارای محوطه سبز و باغ است. هتل آراکتا را می‌توان به عنوان بهترین هتل در قشم معرفی کرد. تصویر اصلی مقاله، نمای روبه‌روی این هتل پنج ستاره است.

آدرس هتل آراکتا قشم در گوگل مپ

map

آدرس: قشم، شهرک سام و زال، سام و زال غربی

بهترین هتل پنج ستاره قشم

هتل های ۴ ستاره قشم

اگر موفق به رزرو بهترین هتل در قشم یا بهترین هتل قشم پنج ستاره نشدید جای نگرانی نیست، بسیاری از هتل‌های چهار ستاره نیز امکانات و خدماتی در حد ۵ ستاره دارند.

بهترین هتل های ۴ ستاره قشم را می‌شناسید؟ اگر مایل هستید در جزیره قشم در یک هتل با امکانات خوب و مجلل اقامت داشته باشید بهتر است هتل‌های چهار ستاره را انتخاب کنید. این هتل‌های قشم عبارتند از:

هتل آوینا قشم

یکی از جدیدترین و بهترین هتل های قشم، هتل آوینا است که فعالیت خود را در سال ۱۳۹۹ آغاز کرد. این هتل چهار ستاره دارای ۴۰ واحد اقامتی در انواع سوئیت و اتاق است که در ساختمانی هفت طبقه واقع شده‌اند. تمام واحدهای اقامتی این هتل دارای دکوراسیونی بسیار زیبا و شیک هستند و حس آرامش و صمیمیت را به مهمانان منتقل می‎‌کنند. رستوران هتل آوینا قشم با انواع غذاهای سنتی جزیره و غذاهای ایرانی باکیفیت، به خوبی از گردشگران پذیرایی می‌کند.

هتل های ۴ ستاره قشم

این هتل توانسته نظر گردشگران زیادی را به خود جلب کند و عنوان بهترین و لاکچری ترین هتل قشم را از آن خود کند. یکی از مزایای هتل آوینا موقعیت جغرافیایی آن است که دسترسی بسیار راحتی به جاهای دیدنی قشم مانند بازار قدیم قشم، اسکله ذاکری و قلعه پرتغالی‌ها دارد. پرسنل خونگرم و خوش‌برخورد این مجموعه در تلاش هستند تا اقامتی خاطره‌انگیز را برای میهمانان خود رقم بزنند.

آدرس هتل آوینا قشم در گوگل مپ

آدرس: جزیره قشم، بلوار باهنر، هتل آوینا

Map 1

هتل ارم قشم

این هتل، اولین هتل چهار ستاره قشم است و چشم انداز خوبی به دریا دارد. هتل ارم با زیربنای هشت هزار متر مربع در فضایی به وسعت ۱۰ هزار متر بنا شده است. اتاق‌های هتل ارم چهار کلاس مختلف دارند که عبارتند از اتاق‌های چشم انداز دریا، اتاق‌های کلاس A که چشم انداز رو به شهر و اتاق‌های کلاس B که در طبقه همکف لابی قرار دارند و اتاق‌های کلاس C که در طبقه منفی یک واقع شده‌اند. البته امکانات همه اتاق‌ها یکسان است و اختلاف کلاس‌ها در ارتفاع و چشم انداز هتل است.

برترین هتل های قشم

از امکانات هتل ارم می‌توان به رستوران با چشم انداز دریا، کافی شاپ، سفره‌خانه سنتی، فضای بازی کودکان، سالن بیلیارد، اتاق ماساژ، کانتر گردشگری و پارکینگ اختصاصی اشاره کرد. هتل ارم قشم، بهترین هتل ۴ ستاره قشم محسوب می‌شود.

آدرس هتل ارم قشم در گوگل مپ

Map 1

آدرس: قشم، بلوار آزادگان، روبروی شیلات

هتل آرتا قشم

یکی از هتل‌های چهارستاره و لوکس قشم، هتل آرتا است. ساختمان این هتل هفت طبقه است و ۴۴ اتاق و چهار سوئیت یک خوابه دارد. این هتل در فاصله ۲۰۰ متری از ساحل قرار دارد و دسترسی خوبی به مراکز خرید قشم مثل سیتی سنتر یک و دو و مرکز خرید ستاره دارد.

هتل آرتا قشم

از امکانات این هتل کافی شاپ ۲۴ ساعته آن است که در هر ساعتی آماده سرویس دهی است. به علاوه رستوران هتل همه روزه از ساعت هفت صبح تا هفت شب پذیرای مهمانان هتل است. پارکینگ باز و مسقف و همچنین اینترنت رایگان پرسرعت از دیگر امکانات هتل آرتا قشم هستند.

آدرس هتل آرتا قشم در گوگل مپ

Map 1

آدرس: قشم ، بلوار شهید بهشتی، ساختمان هتل آرتا

بوتیک هتل ایرمان قشم

اولین بوتیک هتل جزیره قشم، بوتیک هتل ایرمان است که در سال ۱۳۹۶، در بافت سنتی جزیره در نزدیکی بلوار ولیعصر فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل با معماری زیبا و طراحی منحصربه‌فرد با تلفیق سبک سنتی و مدرن چشم هر گردشگری را به خود خیره می‌کند. جالب است بدانید هر طبقه از این هتل دکوراسیون و طراحی خاص و متفاوت با سایر طبقه‌ها دارد. هر اتاق با رنگ و طرح خاص خودش آراسته شده و فضایی صمیمی را برای مهمانان فراهم کرده است.

این هتل به دور از شلوغی شهر، در محیطی آرام قرار دارد و آرامشی وصف‌ناپذیر را برای میهمانان خود به ارمغان می‌آورد. فاصله هتل ایرمان قشم تا مراکز تجاری مثل سیتی سنتر یک و دو، فردوسی، ستاره و… کمتر از ۵ دقیقه است.

بوتیک هتل ایرمان قشم

آدرس بوتیک هتل ایرمان در گوگل مپ

Map 1

آدرس: قشم، نخل زرین، خیابان پژوهش، نبش خیابان پیام

هتل آتامان قشم

هتل آتامان قشم یکی از لوکس‌ترین و مدرن‌ترین هتل های این جزیره محسوب می‌شود و فضایی دلنشین و آرام را برای میهمانان جزیره مهیا کرده است. این هتل چهار ستاره که شروع فعالیت آن به سال ۱۳۹۶ برمی‌گردد، جزو هتل‌های نوساز قشم به حساب می‌آید. هتل آتامان دارای ۵۸ سوئیت و اتاق است که تمامی آن‌ها با استانداردهای روز دنیا طراحی شده‌اند.

هتل آتامان با ارائه امکانات و خدمات رفاهی باکیفیت، به خوبی از گردشگران میزبانی می‌کند. این هتل در فاصله کوتاهی تا ساحل زیبای خلیج فارس و مراکز خرید سیتی سنتر یک و دو قرار گرفته و فاصله آن تا مراکز تجاری مثل پردیس، ستاره، فردوسی و زیتون کمتر از ۱۰دقیقه با ماشین است. می‌توان عنوان بهترین هتل چهار ستاره قشم را به این هتل داد.

هتل آتامان قشم

آدرس هتل آتامان قشم در گوگل مپ

آدرس: قشم، میدان حافظ، بلوار گلستان

Map 1

هتل هانی قشم

یکی از هتل‌های نوساز و باکیفیت قشم، هتل هانی است. این هتل چهار ستاره در سال ۱۳۹۹ افتتاح شده است. هتل هانی ۶۰ باب واحد اقامتی دارد که همگی استاندارهای خدماتی و رفاهی مناسبی برای مسافران دارند. این هتل، رستوران، کافی شاپ، سالن بیلیارد و سالن ماساژ نیز دارد. هتل هانی حدود ۱۰ دقیقه تا ساحل زیبای قشم فاصله دارد. همچنین با ۴ دقیقه رانندگی به قلعه پرتغالی‌ها خواهید رسید. 

هتل هانی قشم

آدرس هتل هانی قشم در گوگل مپ

Map 1

آدرس: قشم، بلوار آزادگان، نبش لقمان ۱۱

هتل های ۳ ستاره قشم

اگر علاوه بر اقامت در هتلی با امکانات و قابل قبول، مایل هستید در هتلی با قیمت مناسب اقامت داشته باشید، بهتر است هتل‌های سه ستاره قشم را انتخاب کنید. در ادامه با بهترین هتل های سه ستاره قشم بیشتر آشنا شوید.

هتل آپارتمان پرشیا قشم

یکی از لوکس‌ترین و باکیفیت‌ترین هتل‌های جزیره قشم، هتل آپارتمان پرشیا است که شروع فعالیت آن به سال ۱۳۹۳ بازمی‌گردد. این هتل سه ستاره دارای ۲۴ واحد اقامتی بزرگ و دلباز در سه طبقه است و تمام سوئیت‌های این هتل دارای دکوراسیون بسیار شیک و مرتب هستند. هتل لوکس پرشیا با رعایت نکات بهداشتی و برنامه‌ریزی خوب برای نظافت و ضدعفونی محوطه، به خوبی توانسته رضایت میهمانان را در این زمینه به دست آورد و در لیست تمیزترین هتل های قشم جای گیرد.

هتل های ۳ ستاره قشم

موقعیت جغرافیایی هتل در جزیره به گونه‌ای است که گردشگران با کمتر از ۵ دقیقه پیاده‌روی می‌توانند خود را به ساحل خلیج فارس برسانند. همچنین این هتل تا مراکز تجاری جزیره مانند مرکز خرید ستاره، فردوسی، خلیج فارس و بازار قدیم فاصله کوتاهی دارد. پرشیا بهترین هتل آپارتمان قشم است.

آدرس هتل آپارتمان پرشیا قشم در گوگل مپ

Map 1

آدرس: قشم، چهارراه پردیس، خیابان فلسطین، جنب مبلمان جالوود

هتل کیمیا ۴ قشم

این هتل، سال ۱۳۹۲ افتتاح شده است و پنج طبقه و ۴۴ واحد اقامتی شامل اتاق و سوئیت دارد. اکثر اتاق‌های این هتل سه ستاره به دریا چشم‌انداز دارند و چشم انداز بقیه شهری است. از امکانات هتل کیمیا ۴ می‌توان به سالن صبحانه‌خوری، کافی‌شاپ و سالن بیلیارد اشاره کرد. همچنین این هتل نزدیک به بازار سنتی قشم است و دسترسی خوبی به غار نمکدان و قلعه پرتغالی‌ها دارد.

هتل کیمیا ۴ قشم

آدرس هتل کیمیا ۴ قشم در گوگل مپ

Map 1

آدرس: قشم، میدان جهاد، بلوار برگ سبز

هتلل قصر الوند قشم

هتل قصر الوند در سال ۱۳۹۶ مورد بهره‌برداری قرار گرفته است و یکی دیگر از هتل‌های باکیفیت جزیره قشم به شمار می‌آید. این هتل دارای ۱۸ واحد اقامتی است که در ساختمانی چهار طبقه قرار گرفته‌اند. موقعیت مکانی ایده‌آل این هتل باعث دسترسی راحت مهمانان به ساحل خلیج فارس، مراکز خرید ستاره، فردوسی و زیتون، بازار قدیم قشم و اسکله مسافربری شده است. این هتل با فراهم آوردن امکانات و خدمات باکیفیت و لوکس در محیطی آرام و دنج، به خوبی از گردشگران میزبانی می‌کند.

هتلل قصر الوند قشم

آدرس هتل الوند قشم در گوگل مپ

Map 1

آدرس: قشم، بلوار آزادگان، چهار راه سعدی

هتل شهریار درگهان

یکی از نوسازترین هتل های جزیره، هتل شهریار قشم است که در ورودی درگهان قرار دارد. این هتل که در سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را آغاز کرده، دارای ۴۲ واحد اقامتی در ساختمانی چهار طبقه است. هتل سه ستاره شهریار تا مرکز قشم حدود ۱۸ کیلومتر فاصله دارد اما از دسترسی خوبی به مراکز خرید درگهان برخوردار است. رزرو این هتل مناسب کسانی است که به قصد خرید به قشم سفر می‌کنند؛ چرا که درگهان مراکز خرید با کالاهای متعدد و متنوع با قیمت بسیار مناسب دارد.

هتل شهریار درگهان

فاصله هتل شهریار تا دریا بسیار کوتاه است و گردشگران با چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانند خود را به ساحل آرام خلیج فارس برسانند.

آدرس هتل شهریار درگهان در گوگل مپ

Map 1

آدرس: درگهان، بلوار ساحلی (وحدت)، رو به روی بازار ماهی فروشان

هتل سینگو قشم

کسانی که به قصد خرید به جزیره قشم سفر می‌کنند معمولا در شهر درگهان ساکن می‌شوند. هتل سینگو، یک هتل سه ستاره محسوب می‌شود که در سال ۱۳۹۳ تاسیس شد. بعضی از اتاق‌های این هتل رو به دریا هستند. این هتل دسترسی خوبی به مراکز خرید درگهان دارد و در فاصله چند قدمی ساحل قرار گرفته است. ساحل سینگو در لبه جنوبی جزیره قشم واقع شده و رستوران سنتی و تاب‌های لب ساحل از امکانات رفاهی آن هستند. به طور کلی مجموعه گردشگری سینگو سه رستوران دارد که انواع غذاهای دریایی و فست فود در آن سرو می‌شود.

هتل سینگو قشم

آدرس هتل سینگو قشم در گوگل مپ

Map 1

آدرس: جزیره قشم – درگهان – طبقه دوم مجتمع تجاری دریا

هتل ساحل طلایی قشم

این هتل ساحلی که در ۱۱ کیلومتری قشم قرار دارد، قبلا به نام ساحل یاسمین یا پلاژ یاسمین معروف بوده است. هتل ساحل طلایی دارای ۵۸ اتاق و سوئیت است. رستوران دو طبقه این رستوران چشم اندازی رو به دریا دارد و آلاچیق‌های چوبی ساحلی محیطی لذت بخش برای وقت گذرانی هستند. به علاوه، ساحل اختصاصی این هتل بسیار تمیز و خلوت است و مسافران می‌توانند در این ساحل آرام ماهیگیری کنند.

هتل ساحل طلایی قشم

آدرس هتل ساحل طلایی قشم در گوگل مپ

Map 1

آدرس: جزیره قشم، دهستان رمچاه، جاده ساحلی جنوبی، ساختمان هتل ساحل طلایی (روبروی زیارتگاه شاه شهید)

هتل مارینا قشم

هتل مارینا قشم در سال ۱۳۹۱ افتتاح شده است. این هتل دو ساختمان یک طبقه دارد که با فاصله حدود ۵۰ متر از یکدیگر قرار دارند.  اتاق‌های ضلع جنوبی در ساختمان شماره یک واقع شده‌اند و اتاق‌های ضلع شمالی در ساختمان شماره دو هستند و بازسازی شده‌اند.

هتل مارینا قشم

این هتل برای افرادی که به قصد خرید به قشم سفر کرده‌اند، انتخاب مناسبی است، زیرا به بازار سنتی قشم نزدیک است و مسافران با پنج دقیقه رانندگی می‌توانند به مرکز شهر برسند.

آدرس هتل مارینا قشم در گوگل مپ

Map 1

آدرس: قشم، ضلع جنوبی میدان علم وصنعت

هتل المپیک قشم

این هتل، ۴۷ باب اتاق دارد که همگی به صورت ویلایی هستند. فضای سبز ، مسیر پیاده‌روی، سالن بیلیارد و آلاچیق‌های محوطه این هتل فضای تفریحی مناسبی را برای مسافران فراهم می‌کنند. رستوران هتل المپیک ظرفیتی حدودا ۶۰ نفره دارد و پارکینگ این هتل به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار داده می‌شود.

هتل المپیک قشم

هتل المپیک در سال ۱۳۸۷ افتتاح شده است و برای ارتقای سطح کیفی، در سال ۱۳۹۴ بازسازی شده است. این هتل نزدیک به مرکز خرید سیتی سنتر یک و دو است. همچنین تا مراکز دیدنی مانند قلعه پرتغالی‌ها و بازار سنتی قشم تنها سه کیلومتر فاصله دارد.

آدرس هتل المپیک قشم در گوگل مپ

Map 1

آدرس: قشم، بلوار مرزبانان – ضلع غربی میدان حافظ

هتل فولتون قشم

هتل بوتیک فولتون یکی از هتل‌های باکیفیت جزیره قشم به حساب می‌آید که به خوبی توانسته رضایت مهمانانش را به دست آورد. این هتل از سال ۱۳۹۴ تا کنون به گردشگران خدمات می‌دهد و از سه ساختمان هتل، هتل آپارتمان و ویلا تشکیل شده است.

گردشگران با رزرو هتل فولتون قشم و اقامت در آن می‌توانند از منظره زیبای رو به خلیج فارس و قایق‌های شناور، نهایت لذت را ببرند، در محوطه‌ی زیبای هتل به استراحت بپردازند. از آنجایی که این هتل در منطقه حوضچه هامون واقع شده است، مهمانان می‌توانند در مدت اقامتشان، به راحتی از تفریحات قشم استفاده کنند.

هتل فولتون قشم

آدرس هتل فولتون قشم در گوگل مپ

Map 1

آدرس: قشم، میدان استقلال، بزرگراه خلیج فارس، بعد از کمپ هامون لاین کند

بهترین هتل آپارتمان قشم

هتل آپارتمان ها در جزیره قشم گزینه‌های مناسبی برای اقامت گردشگران هستند. این هتل ها امکاناتی مشابه هتل‌ها را ارائه می‌دهند، اما فضایی خصوصی‌تر و مستقل‌تر را برای مسافران فراهم می‌کنند. هتل آپارتمان‌ها معمولا دارای آشپزخانه، اتاق نشیمن و اتاق خواب هستند و به مهمانان این امکان را می‌دهند تا غذای خود را بپزند و در فضایی راحت‌تر مانند خانه استراحت کنند.

در جزیره قشم انواع مختلفی از هتل آپارتمان‌ها با قیمت‌های متفاوت وجود دارد. برخی از هتل آپارتمان‌ها در مرکز شهر قرار دارند و دسترسی آسانی به امکانات و جاذبه‌های گردشگری دارند. برخی دیگر در مناطق ساحلی قرار دارند و چشم‌انداز زیبایی از دریا دارند. با بهترین هتل آپارتمان‌های قشم آشنا شوید.

هتل آپارتمان قباد قشم

هتل قباد قشم، یکی از هتل های خوب قشم است. هتل قباد در ساختمانی ۴ طبقه قرار گرفته و نزدیک به یک دهه است که از شروع فعالیت آن می‌گذرد. با این حال هتل قباد برای ارتقا سطح کیفیت خدمات خود، در سال ۱۳۹۵ بازسازی و نوسازی شد. مهم‌ترین ویژگی هتل قباد، دسترسی مناسب آن به مناطق مختلف شهر است. هتل قباد به موزه ژئوپارک قشم و اسکله ذاکری بسیار نزدیک است.

قیمت رزرو هتل قباد قشم متوسط است اما این قیمت‌ها در برخی از ایام سال، شامل تخفیف‌های قابل توجهی می‌شوند. علاوه بر این، اگر به قصد خرید به قشم می‌روید، این هتل به مرکز خرید ستاره قشم، بازار فردوسی، بازار پردیس و مرکز خرید خلیج فارس نیز دسترسی بسیار خوبی دارد.

بهترین هتل آپارتمان قشم

آدرس هتل آپارتمان قباد قشم در گوگل مپ

map

آدرس: قشم، خیابان فلسطین ،ابتدای خیابان طالقانی ، جنب هتل ایرسا

هتل آپارتمان پلاس قشم

این هتل آپارتمان، یک هتل خوب قشم است. هتل آپارتمان پلاس سه ستاره است و در سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را آغاز کرده است. البته، تا امروز، یک بار این هتل بازسازی شده است. این هتل آپارتمان، بهترین هتل قشم نیست اما دسترسی آسان هتل پلاس قشم به ساحل خلیج فارس، قلعه پرتغالی‌‌ها و بازار قدیم قشم از مزایای موقعیت مکانی مناسب این هتل محسوب می‌شود.

هتل آپارتمان قشم

آدرس هتل آپارتمان پلاس قشم در گوگل مپ

map

آدرس: قشم، میدان شهرداری(میدان امام خمینی)، جنب کلانتری

بهترین هتل های ساحلی قشم

با اقامت در یکی از هتل‌های ساحلی قشم، چشم انداز خوبی به سواحل نیلگون خلیج فارس خواهید داشت. قشم دارای سواحل زیبا و دیدنی بسیاری است و هتل های زیادی در نزدیکی این سواحل ساخته شده‌اند. برخی از بهترین هتل های ساحلی قشم هتل ساحل طلایی قشم و هتل ارم قشم هستند که پیش از این معرفی کردیم.

بهترین منطقه قشم برای اقامت

انتخاب بهترین منطقه قشم برای اقامت به عوامل مختلفی از جمله بودجه، علاقه‌مندی‌ها و مدت زمان سفر، قصد از سفر و بسیاری عوامل دیگر بستگی دارد. مثلا در مناطق مرکزی قشم، دسترسی خوبی به رستوران‌ها و مراکز خرید دارید. اما اگر از شلوغی‌های شهر به قشم پناه برده‌اید بهترین هتل قشم، هتلی است که در مناطق اطراف شهر و سواحل بکر قرار دارد. اگر به تاریخ و فرهنگ قشم علاقه دارید، قسمت‌های شمالی جزیره را برای اقامت انتخاب کنید. مناطق جنوبی قشم را نیز به گردشگران طبیعت‌گرد توصیه می‌کنیم.

اگر بنا به بودجه خود تصمیم به رزرو هتل گرفته‌اید، بهترین هتل قشم را در همان بخش مرکزی شهر پیدا خواهید کرد. اما قشم جذابیت‌های بسیاری دارد، می‌توانید به جای انتخاب بهترین هتل های پنج ستاره قشم، سراغ بهترین هتل قشم از نظر مردم بروید.

بهترین هتل های ساحلی قشم

اگر مدت زمان سفر شما کوتاه است، بهتر است در نزدیکی مرکز شهر اقامت کنید تا دسترسی آسانی به امکانات و جاذبه های گردشگری داشته باشید. اگر مدت زمان سفر شما طولانی است، می‌توانید در چند منطقه مختلف قشم اقامت کنید تا از جاذبه‌های مختلف جزیره دیدن کنید.

بهترین هتل قشم از نظر شما

در این مطلب سعی کردیم تعدادی از بهترین و تمیزترین هتل های جزیره قشم که امتیاز بالایی از مهمانانشان دریافت کرده‌اند را به شما معرفی کنیم. با خرید بلیط هواپیما ارزان و رزرو هتل متناسب با بودجه خود می‌توانید سفر مقرون به صرفه‌تری به جزیره قشم داشته باشید و هزینه بیشتری را صرف تفریح و خرید کنید.

شما در کدام هتل قشم اقامت داشته‌اید؟ بهترین هتلهای قشم از نظر شما کدامند؟

سوالات متداول درباره هتل های قشم

بهترین هتل قشم از نظر مردم کدام است؟

هتل ارم قشم یک هتل چهار ستاره است که به عنوان بهترین هتل قشم شناخته می‌شود.

لوکس ترین هتل های قشم کدامند؟

هتل آوینا و هتل آتامان جزو جدیدترین و لوکس‌ترین هتل‌های قشم هستند.

ارزانترین هتل در قشم کدامند؟

هتل کیمیا قشم جزو هتل‌های اقتصادی و به‌صرفه در قشم است.

کدام هتل های قشم رو به دریا است؟

هتل‌های فولتون، سینگو، پرشیا، ساحل طلایی و ارم اتاق‌هایی با چشم اندازی به دریا دارند.

بهترین هتل قشم رو به دریا کدام است؟

هتل ساحل طلایی قشم چشم‌انداز زیبایی رو به دریا دارد.

بهترین هتل ۵ ستاره قشم کدام است؟

هتل پنج ستاره آراکتا بهترین هتل پنج ستاره قشم است.

چگونه بلیط هواپیما قشم را ارزانتر بخریم؟

برای خرید ارزان بلیط هواپیما قشم از سرویس کی‌کجا در فلای‌تودی استفاده کنید.

2 نظرات

  1. سلام ما دو شب در هتل شهریار بودیم تا الان اتاق هتل به این کوچکی ندیده بودم واقعا ازار دهنده بود ضمنا کوچه ای که هتل در ان قرار دارد واقعا وضعیت نامناسبی داشت و پارک روبه رویش هم کنار بازار ماهی فروشان بود و شدت بو به زیاد بود که نمی توانستی قدم بزنی
    پرسنلش خوش برخورد بودند اما ایرادات هم مطرح باید شود

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید