تا به حال شده برای خرید سفر کنید؟ اصلا به نظر شما هدف از سفر می‌تواند خرید کردن باشد؟ البته که جواب تمام این سوالات مثبت است! همانطور که افراد بسیار زیادی عاشق طبیعت گردی هستند، افرادی هم پیدا می‌شوند که تنها برای خرید و پاساژگردی سفر کنند. ما هم این مطلب از مجله گردشگری فلای‌تودی را به معرفی بهترین مراکز خرید قشم اختصاص دادیم، چراکه در میان شهرهای جنوبی، اجناس قشم قیمت بسیار مناسب‌تری دارند.

مراکز خرید جزیره قشم

بسیاری از کسانی که به قشم سفر می‌کنند یکی از مهمترین بخش سفر خود را به خرید و گشت و گذار در میان مراکز خرید قشم اختصاص می‌دهند. وجود کالاهای با کیفیت و در عین حال ارزان قیمت، با تنوع بالا آنقدر وسوسه انگیز است که نمی‌توان به راحتی از آن چشم پوشید. در این مطلب سعی داریم تا ضمن معرفی بهترین مراکز خرید قشم شما را با ارزان ترین و بهترین آن ها نیز آشنا کنیم.

مراکز خرید جزیره قشم

بازار قدیم قشم | از پوشاک تا پارچه

قدم زدن در بازار قدیم قشم که سراسر دالان و راهروهای باریک دارد، بخش جذابی از خرید شما در قشم محسوب می‌شود. قدمت این بازار قدیمی قشم که به سال ۱۲۹۰ باز می‌گردد، حس نوستالژی جالبی برای مسافران فراهم می‌کند. بازارها بهترین مکان برای معاشرت با افراد بومی و محلی هستند که بازار قشم هم از این قائده مستثنا نیست. در بازار قدیم قشم هر آنچه نیاز داشته باشید مانند پوشاک زنانه، مردانه، کیف و کفش، پارچه‌های محلی و… را می‌توانید با بهترین قیمت پیدا و خریداری کنید. اگر به دنبال مراکز خرید قشم با قیمت اقتصادی هستید، بازار قدیم قطعا نظر شما را جلب خواهد کرد.

بازار قدیم قشم
  • ساعت کار بازار قدیم قشم: روزهای عادی از ۹ صبح تا ۱۰ شب؛ روزهای شلوغ و تعطیلات از هم به صورت یکسره از ۸:۳۰ صبح تا ۱۱ شب
  • آدرس: میدان امام خمینی، خیابان شهید منتظری، جنب بانک کشاورزی

آدرس بازار قدیم قشم روی نقشه گوگل:

بازار ستاره قشم | بازار چینی های قشم

بازار ستاره در میان بهترین مراکز خرید قشم اجناسی با کیفیت بالا و مرغوبی را به مسافران عرضه می‌کند. بازار ستاره قشم فعالیت خود را از سال ۱۳۷۶ آغاز کرد و دارای ۶۴۱ واحد تجاری نظیر پوشاک، کیف و کفش، بدلیجات، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم کامپیوتری، برقی و ادکلن است. تنوع اجناسی که در این بازار مشاهده می‌کنید، خیال شما را برای خرید راحت می‌کند و می‌توانید بدون دغدغه و با خیال راحت خرید خود را انجام دهید.

از مزیت های مرکز خرید ستاره در قشم، می‌توان به امکانات رفاهی آن نظیر رستوران، کافی شاپ و بازی های کامپیوتری اشاره کرد. بخش بازار چینی های قشم بخش جالب پاساژ ستاره قشم است که تمام فروشندگان آن چینی هستند. بهترین محصولات دکوری چینی را با قیمتی مناسب می‌توانید در این مرکز خرید پیدا کنید.

بازار ستاره قشم
  • ساعت کار بازار ستاره قشم: روزهای عادی از ۱۰ صبح ۱۴ و ۱۷ تا ۱۱ شب؛ روزهای شلوغ و تعطیلات هم به صورت یکسره از ۹:۳۰ صبح تا ۱۲ شب
  • آدرس: قشم، بالاتر از میدان گلها، بین بازار خلیج فارس و مجتمع فردوسی

آدرس بازار ستاره روی نقشه گوگل:

مجتمع تجاری سیتی سنتر | از خرید تا تفریح

اگر از آن دسته کسانی هستید که نسبت به موقعیت مرکز خرید و لوکس بودن آن حساسیت دارید، حتما سری به مجتمع سیتی سنتر قشم بزنید. سیتی سنتر قشم  عنوان بزرگترین مجتمع تجاری و تفریحی جنوب کشور را به خود اختصاص داده که حدود ۲۰۰۰ واحد تجاری دارد. این مجتمع تجاری که دارای دو ساختمان سیتی سنتر ۱ و سیتی سنتر ۲ است، اجناسی با کیفیت بالا و البته گرانتر نسبت به سایر مراکز خرید قشم عرضه می‌کند. یکی از بهترین رستوران های قشم را می‌توانید در مرکز خرید سیتی سنتر ۱ پیدا کنید.

سیتی سنتر قشم یکی از مهمترین مراکز خرید قشم محسوب می‌شود که اجناس کاملی مانند لوازم آرایشی، زیورآلات، لوازم خانگی، دوربین عکاسی، شکلات و انواع کالای با کیفیت دیگر را ارائه می‌دهد. اگر هم نیاز به استراحت داشتید، در طبقه سوم مجتمع سیتی سنتر می‌توانید از کافی شاپ، رستوران، سالن بیلیارد، بولینگ و سینما آن بهره مند شوید.

  • ساعت کار مجتمع تجاری سیتی سنتر: روزهای عادی از ۱۰ صبح تا ۱۴ و ۱۷ تا ۱۲ شب؛ روزهای شلوغ و تعطیلات هم به صورت یکسره از ۹:۳۰ صبح تا ۱۲ شب
  • آدرس: خیابان ولیعصر، نبش خیابان دریا

موقعیت مجتمع تجاری سیتی سنتر روی نقشه گوگل:

الماس مال قشم | یک مجتمع تفریحی جذاب

مرکز خرید الماس مال قشم، یک مجتمع چند منظوره به حساب می‌آید که مطابق با استانداردهای روز دنیا و با امکانات مجهزی مانند شهربازی سرپوشیده، رستوران گردان، هایپرمارکت، پارکینگ،سالن بدنسازی، سالن اجتماعات و… ساخته شده است. الماس مال ۹۵۰ واحد تجاری با کالای مختلف دارد که شما با هر سلیقه‌ای می‌توانید کالای موردنیاز خود را تهیه کنید. پس در میان لیست مراکز خرید قشم جذاب، حتما اطلس مال را به یاد داشته باشید.

الماس مال قشم
  • آدرس: قشم، بلوار ولی عصر، جنب خیابان ۲۲ بهمن (میدان گلها)

آدرس الماس مال روی نقشه گوگل:

بازار بزرگ فردوسی | از مراکز خرید ارزان قشم

در بازارهای قشم اجناس خوب و ارزان زیادی را می‌توانید پیدا کنید. یکی از این مراکز خرید که قیمت بسیار مناسب و ارزانی دارند، بازار بزرگ فردوسی قشم است. در واقع می‌توان عنوان ارزانترین مراکز خرید قشم را به بازار بزرگ فردوسی اختصاص داد. مرکز خرید فردوسی قشم ۳ طبقه دارد که طبقه آخر آن تجاری اما دو طبقه دیگر مملو از مغازه‌هایی است که انوع پوشاک، محصولات تزئینی، صندل و دمپایی و دوچرخه برای فروش دارند. پس اگر به دنبال اجناس ارزان و با کیفیت نسبتا خوب هستید، حتما بازار فردوسی قشم را در برنامه خود قرار دهید.

بازار بزرگ فردوسی قشم
  • ساعت کاری بازار بزرگ فردوسی قشم: ۹:۳۰ صبح تا دو بعد از ظهر و پنج عصر تا ۱۰:۳۰ شب
  • آدرس: قشم، بلوار ولیعصر، بین خیابان فلسطین و میدان گل‌ها

آدرس بازار بزرگ فردوسی قشم روی نقشه گوگل:

مرکز خرید پردیس قشم | خرید لباس مجلسی زنانه

مرکز خرید پردیس قشم، از مراکز تازه ساخت قشم به حساب می‌آید که با ارائه محصولات باکیفیت همراه با قیمت مناسب توانسته در مدت زمان کوتاهی، جایگاه خود را در میان مسافران و گردشگران پیدا کند. بازار پردیس قشم اجناس مختلفی را عرضه می‌کند اما بیشتر شهرت این بازار به دلیل لباس های زنانه مخصوصا مجلسی است که نسبت به دیگر پاساژهای قشم شیک تر هستند. این مرکز خرید در چند قدمی بازار قشم قرار دارد و با بازدید از آن می‌توانید یک تیر و دو نشان بزنید.

مرکز خرید پردیس قشم
  • ساعت کار مرکز خرید پردیس: ۹ صبح تا دو بعد از ظهر و پنج عصر تا ۱۰ شب
  • آدرس: بلوار ولیعصر، نرسیده به خیابان فلسطین، روبروی بازار بزرگ ستاره

آدرس مرکز خرید پردیس قشم روی نقشه گوگل:

بازار خلیج فارس قشم | تجربه رستوران خلیج فارس قشم

اگر به قشم سفر کرده باشید، حتما نام رستوران خلیج فارس را شنیده‌اید. این رستوران به عنوان یکی از بهترین رستوران های قشم در طبقه چهارم بازار خلیج فارس قشم قرار دارد و شما پس از یک بازارگردی حسابی، می‌توانید خود را به صرف یک وعده غذایی خوشمره در رستوران خلیج فارس دعوت کنید. مرکز خرید خلیج فارس قشم هم اجناس متنوعی نظیر پوشاک، لوازم الکتریکی، کیف و کفش، لوازم آشپزخانه را  همانند بازار ستاره با قیمت پایین و ارزانی به فروش می‌رساند.

بازار خلیج فارس قشم
  • ساعت کار بازار خلیج فارس: ۹:۳۰ صبح تا دو بعد از ظهر و ۵:۳۰ عصر تا ۱۱ شب
  • آدرس: قشم، میدان گل‌ها، خیابان ولیعصر، نرسیده به خیابان فلسطین، جنب بازار بزرگ ستاره

آدرس مرکز خرید پردیس قشم روی نقشه گوگل:

مرکز خرید مرجان قشم | از خرید اسباب بازی تا چمدان

مرکز خرید مرجان قشم هم به عنوان یکی از ارزانترین مراکز خرید قشم، شناخته می‌شود که نام قدیم آن لولو سنتر است. این مرکز خرید دو ساختمان مجزا با محصولات متفاوتی دارد. در ساختمان قدیمی هایپرمارکت بزرگی قرار گرفته که انواع اقلام خوراکی، آشپزخانه و بهداشتی را عرضه می‌کند و مرکز خرید دوم انواع پوشاک زنانه، مردانه، اسباب بازی، روتختی، چمدان و وسایل تزئینی برای فروش دارد. برای استراحت و صرف غذا هم می‌توانید سری به رستوران جزیره که در طبقه بالای آن قرار دارد، بزنید.

مرکز خرید مرجان قشم
  • ساعت کار مرکز خرید مرجان قشم: ۹ صبح تا ۱۴ و ۱۷ تا ۱۰ شب
  • آدرس: بلوار ولیعصر، چهار راه پردیس

آدرس مرکز خرید مرجان روی نقشه گوگل:

مرکز خرید سیمرغ قشم | یک مرکز خرید مدرن

اگر می‌‌خواهید خرید مجللی در یکی از مدرن ترین مراکز خرید قشم داشته باشید، بی‌شک باید به سراغ مرکز خرید سیمرغ بروید. مرکز خرید سیمرغ با معماری متفاوتی که دارد توانسته به یکی از شلوغ ترین و پرطرفدارترین بازارهای قشم تبدیل شود. شما در بازار سیمرغ قشم می‌توانید اجناس به روز و باکیفیت را با قیمت مناسب خریداری کنید.

مرکز خرید سیمرغ قشم
  • ساعت کار مرکز خرید سیمرغ قشم: ۹:۳۰ الی ۲۳
  • آدرس: بلوار ولیعصر، میدان امام قلی خان

آدرس مرکز خرید سیمرغ روی نقشه گوگل:

معرفی مراکز خرید درگهان قشم

اگر بخواهیم در باب درگهان صحبت کنیم، باید بگوییم این شهر در ۲۰ کیلومتری قشم قرار گرفته و به دلیل اسکله قدیم و مجتمع های تجاری که دارد، شهرت یافته است. اجناسی که به بندر درگهان وارد می‌شوند شامل عوارض نمی‌شوند، به همین دلیل قیمت بعضی از اجناس آن بسیار پایین‌تر هستند. برای رفتن به درگهان می‌توانید از تاکسی‌های خطی که در میدان برگ سبز ایستگاه دارند، استفاده کنید.

مرکز خرید دو دلفین | بهترین مراکز خرید قشم و درگهان

مرکز خرید دو دولفین، بزرگترین مرکز خرید درگهان به حساب می‌آید که برای گشت کامل آن، نیاز به یک روز کامل خواهید داشت. بازار دودلفین درگهان دارای ۶ طبقه با محصولات متنوعی نظیر، لوازم خانگی، لوازم برقی، کیف و کفش، لوازم آرایشی و عطر، پوشالک و گل و گیاه های خاص جزیره قشم است. در این بازار می‌توانید اجناس مورد نیاز خود را به صورت عمده و تک خریداری کنید. از دیگر امکانات مرکز خرید دودلفین می‌توان به رستوران و کافی شاپ اشاره کرد. این مرکز خرید از بهترین مراکز خرید قشم و درگهان به شمار می‌آید که حتما ارزش سر زدن دارد.

معرفی مراکز خرید درگهان قشم
  • ساعت کار مرکز خرید دو دلفین: ۹ الی ۲۱
  • آدرس مرکز خرید دو دلفین: درگهان، روبروی مجتمع تجاری نور

آدرس مرکز خرید دو دلفین قشم روی نقشه گوگل:

مجتمع تجاری دریا | خرید انواع برندهای ایرانی و خارجی

این بار اولین خرید خود را از مجتمع تجاری دریا شروع کنید. مرکز خرید دریا یکی دیگر از مراکز خرید قشم درگهان است که در میدان اصلی میدان درگهان قرار دارد. این مرکز خرید با مساحت ۱۵۳۰ دارای مغازه‌های متنوعی برای فروش لوازم خانگی، کیف و کفش، اسباب بازی، پوشاک، لوازم ورزشی، پوشاک به صورت عمده و تکی است.

معرفی مراکز خرید درگهان قشم

در مرکز خرید دریا قشم انواع برندهای ایرانی و خارجی را با قیمت‌های متوسطی می‌توانید پیدا کنید. اگر هم می‌خواهید شب را در درگهان بمانید، هتل سینگو قشم گزینه مناسبی برای اقامت به شمار می‌آید که در طبقه بالای مجتمع دریا درگهان قرار دارد.

  • ساعت کار مجتمع تجاری دریا: ۹ صبح تا ۱۰ شب
  • آدرس مجتمع تجاری دریا: مجتمع تجاری دریا درگهان، میدان انقلاب

موقعیت مجتمع تجاری دریا روی نقشه گوگل:

مرکز خرید زمرد | خرید لوازم خانگی در قشم

برای خرید شلوار مخصوصا شلوار جین حتما سری به مرکز خرید زمرد بزنید. پاساژ زمرد یکی دیگری از مرکز خریدهای قشم محسوب می‌شود که دیگر اجناس باکیفیتی را مانند لوازم‌ خانگی، عینک، آرایشی و بهداشتی به صورت تکی و عمده را می‌توانید از این مرکز خرید دریا، تهیه کنید. پس از گشت و گذار در مرکز خرید زمرد درگهان، سری هم به بازار چینی ها که در داخل همین مرکز خرید بزنید و از معاشرت با آنها لذت ببرید.

مرکز خرید زمرد قشم
  • ساعت کار مرکز خرید زمرد: ۹ صبح تا ۱۰ شب
  • آدرس: درگهان، میدان انقلاب، جنب مجتمع تجاری دریا

آدرس مرکز خرید زمرد روی نقشه گوگل:

بازار نخل قشم | مراکز خرید قشم با قیمت مناسب

بازار نخل با طراحی خاص و منحصر به فردی که دارد نظر گردشگران را در همان ابتدای ورود به درگهان به خود جلب می‌کند. بازار نخل درگهان یکی از زیباترین بازارهای قشم به حساب می‌آید که به سبک قدیمی جزیره ساخته شده و حس نوستالژی را برای گردشگران به وجود می‌آورد. اجناس در بازار نخل به طور عمده به فروش می‌رسند که برخی مغازه‌ها تک فروشی هم دارند. از همین رو بازار نخل در دسته مراکز خرید قشم با قیمت مناسب قرار دارد. برای استراحت کردن و صرف غذا هم می‌توانید سری به رستوران و کافی شاپ بازار نخل بزنید.

بازار نخل قشم
  • ساعت کار بازار نخل: روزهای عادی از ۹ صبح تا ۱۶؛ روزهای شلوغ و تعطیلات از ۹ صبح تا ۱۲ شب به صورت یکسره
  • آدرس: درگهان، جنب پاساژ اطلس

آدرس بازار نخل روی نقشه گوگل:

بازار اطلس قشم | خرید کیف و چمدان

برای خرید کیف و چمدان، جایی را بهتر از بازار اطلس قشم پیدا نخواهید کرد. در مرکز خرید اطلس درگهان کالاهایی نظیر کیف دستی و جیبی مردانه و زنانه، بچه‌گانه، سک و کیف ورزشی به فروش می‌رسد که با هر سلیقه و بودجه‌ای که دارید، می‌توانید کالای مورد نیاز خود را پیدا کنید. پس اگر به دنبال بهترین و ارزانترین مراکز خرید قشم هستید، بازار اطلس تا حد زیادی می‌تواند نظر شما را جلب کند.

بازار اطلس قشم
  • ساعت کار بازار اطلس: ۹ صبح تا ۱۰ شب
  • آدرس: درگهان، پشت مجتمع تجاری دو دلفین

آدرس بازار اطلس روی نقشه گوگل:

بازار نور | آشنایی با مردم بومی جزیره قشم

برای آشنایی بیشتر با مردم بومی جزیره قشم، بازار نو را برای خرید انتخاب کنید. تنوع جنس‌ها در مرکز خرید نور درگهان بسیار بالا هستند و شما گزینه‌های زیادی برای خرید خواهید داشت. این پاساژ از طریق پل هوایی به مجتمع دو دلفین متصل می‌شود و امکانات رفاهی نظیر رستوران و کافی را به مسافران ارائه می‌دهد.

بازار نور قشم
  • ساعت کار بازار نور قشم: ۹ صبح تا ۱۰ شب
  • آدرس: درگهان، روبه‌روی مجتمع تجاری دو دلفین

آدرس بازار نور روی نقشه گوگل:

مجتمع تجاری پرشین گلف | خرید پتو در قشم

آنچه مجتمع تجاری پرشین گلف را نسبت به سایر مراکز خرید قشم متمایز می‌کند، امکانات رفاهی آن نظیر رستوران، فست فود، سفره‌خانه، کافی شاپ است که مسافران می‌توانند بعد از یک خرید حسابی، برای صرف غذا به رستوران‌های مرکز خرید پرشین گلف مراجعه کنید. بازار پرشین گلف با ۱۲۰ واحد اقامتی کالاهای مختلفی نظیر شال و روسری، ملحفه، پتو، لباس و عینک را خریداری کنید.

بهترین مراکز خرید قشم
  • ساعت کار مجتمع تجاری پرشین: ۹ صبح تا ۱۰ شب
  • آدرس: درگهان، میدان انقلاب، پشت مجتمع تجاری دریا

آدرس مجتمع تجاری پرشین گلف روی نقشه گوگل:

مرکز خرید ایران زمین | خرید لوازم بهداشتی و آرایشی در قشم

برای خرید لوازم ورزشی و پوشاک به سراغ مرکز خرید ایران زمین بروید. این مرکز خرید که نسبت به سایر بازارهای قشم، کوچک‌تر است پاساژ خوبی برای خرید لوازم بهداشتی و آرایشی، پوشاک و لوازم ورزشی محسوب می‌شود.

مرکز خرید ایران زمین
  • ساعت کار مرکز خرید ایران زمین: ۹ الی ۲۲
  • آدرس: درگهان، میدان انقلاب

آدرس مرکز خرید ایران زمین روی نقشه گوگل:

باید ها و نباید های خرید از قشم

دانستن یک‌سری نکات در مورد خرید از بازارهای قشم، به شما برای خرید بهتر محصول با کیفیت‌تر با قیمت بهتر کمک می‌کند. ما برخی از بایدها و نبایدهای خرید از قشم را برای شما بیان می‌کنیم.

  • اجناس برند را حتما از نمایندگی‌های رسمی فروش آنها خریداری کنید.
  • بیشتر کالای قشم چینی هستند، پس خیلی به برند آنها توجه نکنید.
  • با گشت و گذار در مراکز خرید قشم، می‌توانید قیمت اجناس را با هم مقایسه و سپس اقدام به خرید کنید.
  • اجناس در درگهان به دلیل نداشتن عوارض، قیمت پایین تری نسبت به مراکز خرید قشم دارند.
  • حتما به مقدار بار مجازی که با لنج یا هواپیما می‌توانید حمل کنید، توجه داشته باشید.
  • به هنگام خرید عمده، حتما به فاکتوری که از فروشنده دریافت می‌کنید، دقت داشته باشید که تاریخ و سربرگ داشته باشد.
خرید از قشم

خرید ارزانتر در بهترین مراکز خرید قشم

قشم یکی از مقاصد جذاب توریستی به شمار می‌رود که هم جاهای دیدنی قشم، خاص و منحصر به فرد هستند و هم مراکز خرید زیادی دارد، به همین دلیل توانسته محبوبیت خود را هم درمیان طبیعت گردها و هم عاشقان خرید بیشتر کند. اگر قصد سفر به قشم را دارید، ما در این راهنمای خرید تلاش کردیم تا اطلاعات کاربردی در بهترین مراکز خرید در قشم در اختیارتان قرار دهیم.

شما کدام مرکز خرید قشم به خوانندگان ما پیشنهاد می‌دهید؟

سوالات متداول درباره مراکز خرید قشم

آیا قشم برای خرید خوب است؟

بله. قشم به دلیل داشتن مراکز خرید متنوع با قیمت بسیار مناسب، از بهترین مقاصد خرید در ایران به شمار می‌رود.

هزینه بلیط هواپیما قشم چقدر است؟

قیمت بلیط هواپیما با توجه به تاریخی که مدنظر دارید، متفاوت است. برای خرید بلیط هواپیما قشم با ارزانترین قیمت می‌توانید به سایت فلای تودی مراجعه کنید.

بهترین هتل های قشم کدامند؟

هتل آرتا، بوتیک هتل ایرمان، هتل ساحلی طلایی، شهریار، آرکا، دیانا پلاس، ارم، هانی، آتامان و مارینا  جزو بهترین هتل های قشم به حساب می‌آیند.

بهترین مراکز خرید قشم برای خرید کدام هستند؟

مرکز خرید سیتی سنتر، الماس مال، فردوسی و ستاره جز بهترین مراکز خرید در قشم هستند.

2 نظرات

  1. بازار مرجان که دیگه عملا وجود نداره ، فقط یک لولوسنتر اونجاست ، دیگه چیزی نیست
    ولی دودولفین عالیه همه چی توش داره
    یعنی فقط سیب زمینی پیاز نمی‌فروشند، باقی دیگه هرچی بخوای پیدا میشه

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید