فکر می‌کنید چرا کیش محبوبیت بیشتری در میان مقاصد داخلی دارد؟ آرامش جزیره، سواحل مرجانی، جاذبه های تفریحی و… کدام یک از این ویژگی‌ها موجب شده تا گردشگران، کیش را به مقاصد خارجی ترجیح دهند؟ به قولی هر آنچه مقاصد خوب داخلی دارند، کیش همه را باهم یکجا دارد. به همین دلیل گردشگران هم به دنبال بهترین هتل های کیش برای اقامت هستند. از این رو ما هم این مطلب مجله گردشگری فلای تودی را به معرفی بهترین و تمیزترین هتل های کیش از دید مسافران اختصاص دادیم، تا برای انتخاب محل اقامت در این جزیره، به راحتی تصمیم بگیرید.

بهترین هتل های پنج ستاره کیش

در میان هتل های جزیره کیش، انتخاب‌های متنوعی برای اقامت خواهید داشت. از هتل های لوکس پنج ستاره گرفته تا هتل های یک ستاره، همگی آماده‌اند تا بهترین لحظات را برای مهمانان خود به ارمغان آورند. این بخش را به معرفی بهترین هتل های پنج ستاره کیش اختصاص دادیم.

هتل داریوش کیش | اقامتی به سبک هخامنشیان

هتل داریوش را می‌توان از لوکس ترین و معروف‌ ترین هتل‌های کیش معرفی کرد. این هتل ۵ ستاره با الهام از معماری تخت جمشید و تزئینات هخامنشی ساخته شده و ساختمان آن جلوه بسیار زیبایی دارد. آغاز به کار این هتل به سال ۱۳۸۳ بازمی‌گردد و برای ارتقای کیفی خدمات در سال ۹۶ مورد بازسازی قرار گرفته است.هتل داریوش کیش از بهترین هتل های کیش

از نظر مهمانان هتل داریوش کیش، امکانات بسیار خوبی را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. برای اقامت در این هتل زیبا می‌توانید یکی از سوئیت‌ها یا آپارتمان‌های آن را انتخاب کنید، واحدهای کابانا که در محوطه خارج از هتل قرار دارند، نرخ پایین‌تری نسبت به سایر واحدهای اقامتی دارند. مزیت دیگر هتل داریوش، نزدیکی و دسترسی راحت به جاهای دیدنی کیش است که از جمله آن‌ها می‌توان به شهر زیرزمینی کاریز، پارک دلفین‌ها، پارک هنگام و… اشاره کرد.

آدرس هتل داریوش کیش در گوگل مپ

map

آدرس: جزیره کیش، میدان داریوش

هتل مارینا پارک کیش | هتلی با پارک بادی آبی

اگر بخواهیم فهرستی از هتل های معروف کیش با معماری خاص داشته باشیم، قطعا می‌توانیم از هتل مارینا پارک کیش نام ببریم. ظاهر متفاوت این هتل، چیزی نیست که به این راحتی‌ها بتوانید از کنار آن بگذرید. هتل مارینا پارک کیش یک هتل پنج ستاره است و خدمات بسیار خوبی را به مهمانانش ارائه می‌دهد. این هتل با بهترین امکانات و خدمات، به خوبی توانسته رضایت مهمانان را در این زمینه به دست آورد و در فهرست تمیزترین هتل کیش جای گیرد.هتل مارینا پارک کیش

وجود ساحل اختصاصی و کلوپ تفریحات ساحلی باعث شده تا مهمانان هتل مارینا پارک، احساس بهتری داشته باشند و در فضایی خصوصی از تماشای زیبایی‌های خلیج فارس و حضور در ساحل لذت ببرند. در این هتل به تفریحاتی همچون پاراسل، بنانا، شاتل، جت اسکی و … دسترسی دارید و امکان آموزش غواصی نیز برای شما در نظر گرفته شده است.

آدرس هتل مارینا پارک کیش در گوگل مپ

map

آدرس: جزیره کیش، بلوار مرجان، جنب برج‌های دوقلو

هتل بین المللی کیش | هتلی با مجموعه آبی لوکس

این هتل ۵  ستاره کیش که در سال ۱۳۹۶ به بهره برداری رسیده است، دارای ۳۴۲ اتاق و سوییت اختصاصی در ۱۳ طبقه است. در هتل بین المللی خدمات و امکانات رفاهی لوکسی برای مسافران در نظر گرفته شده است. مجموعه آبی، سالن بازی ویژه کودکان، سالن ماساژ، سالن زیبایی و کافی شاپ از جمله این امکانات است.

هتل بین المللی کیش

شما می توانید در رستوران این هتل انواع غذاهای ایرانی و ملل را سرو کنید. علاوه بر اینکه هتل بین المللی دسترسی خوبی به مراکز خرید مانند بازار مریم و اسکله تفریحی دارد. شما می توانید اقامت در اتاق های رو به دریا را در این هتل لوکس تجربه کنید.

آدرس هتل بین المللی کیش روی نقشه گوگل

 

آدرس: کیش، تقاطع بلوار سنایی و بلوار دریا

هتل ترنج کیش | بهترین هتل کیش برای ماه عسل

به بهترین هتل های پنج ستاره کیش می‌رسیم که امکان اقامت در میان آب‌های خلیج فارس را به شما می‌دهد. هتل ترنج کیش را می‌توان بهترین هتل کیش برای ماه عسل معرفی کرد که شباهت زیادی به هتل‌ های مالدیو دارد. این هتل دارای سوییت‌هایی با کف شیشه‌ای روی آب‌های نیلگون خلیج فارس هستند که از طریق اسکله‌های چوبی به یکدیگر متصل می‌شوند. اگر از بالا به این هتل نگاه کنید، متوجه می‌شوید که سوییت‌های چوبی در کنار هم، شکل یک ترنج را تشکیل می‌دهند، به همین دلیل این هتل را، ترنج نامگذاری کرده‌اند.هتل ترنج کیش بهترین هتل کیش برای ماه عسل

این هتل در قسمت شمال غربی جزیره قرار گرفته و می‌توانید برخی از بهترین تفریحات کیش مانند ساحل اختصاصی، ایستگاه اجاره موتور برقی و دوچرخه را در آن تجربه کنید. هتل ترنج کیش از مراکز خرید و تفریحی مشهور جزیره فاصله دارد اما همین فاصله موجب شده تا اقامت در این هتل لحظاتی سرشار از آرامش را برای شما به ارمغان آورد.

بیشتر مهمانانی که در این هتل اقامت داشته‌اند، هتل ترنج را هتلی خاص، آرام و تمیز می‌دانند و از رعایت نکات بهداشتی در آن رضایت دارند. این هتل به خودی خود، به عنوان یکی از جاذبه‌ های جزیره کیش شناخته می‌شود و بسیاری از افراد برای اقامت در آن برنامه‌ریزی می‌کنند. می‌توانید برای اقامت در این هتل یکی از سوییت‌های دریا، غروب یا ترنج را انتخاب کنید که از نظر چشم‌انداز با هم تفاوت دارند

آدرس هتل ترنج کیش در گوگل مپ

map

آدرس: جزیره کیش، میدان جاسک، ابتدای جاده جهان

هتل شایان کیش | هتلی قدیمی اما مدرن

هتل پنج ستاره شایان کیش یکی از باسابقه‌ترین هتل‌ های جزیره به شمار می‌رود که از سال ۱۳۵۴ تا به امروز از گردشگران کیش میزبانی می‌کند. با وجود قدیمی بودن هتل، بازسازی ساختمان آن در سال ۱۳۹۸ باعث شده تا از نظر کیفی همانند روز اول باشد. مهمانان این هتل نیز از رعایت نکات بهداشتی در آن رضایت دارند و هتل شایان را یکی از تمیزترین هتل های کیش می‌دانند. هتل شایان کیش جز بهترین هتل کیش رو به دریا به شمار می‌رود و شما می‌توانید با انتخاب اتاق های رو به دریا از چشم انداز اتاق خود به دریا در طول اقامت خود در این هتل لذت ببرید.

هتل شایان کیش

علاوه بر تمیزی و نزدیکی به دریا، هتل شایان کیش دسترسی خوبی به مراکز خرید جزیره برای مهمانان خود دارد. با کمی پیاده‌روی از این هتل، می‌توانید به مرکز خرید زیتون برسید و یا به سراغ بازار پانیذ بروید. اگر بخواهید در زمان اقامت از چشم‌انداز خلیج فارس لذت ببرید می‌توانید از میان اتاق‌های رو به دریا یکی را انتخاب کنید و یا با اقامت در سوییت‌های ساحلی یا کاباناها، اقامت متفاوتی را تجربه کنید.

آدرس هتل شایان کیش در گوگل مپ

map

آدرس: جزیره کیش، میدان ساحل، بلوار ساحل

هتل میراژ کیش | هتل ۵ ستاره اقتصادی

در میان هتل های نوساز کیش، هتل میراژ با ارائه امکانات و خدماتی لوکس توانسته توجه گردشگران زیادی را به خود جلب کند. هتل میراژ کیش فعالیت خود را از سال ۱۳۹۷ آغاز کرد و در این مدت کوتاه، عنوان بهترین هتل کیش ۵ ستاره را به خود اختصاص داد. این هتل در ۸ طبقه ساخته شده که با اقامت در یکی از ۱۸۷ اتاق آن، چشم اندازی به دریا یا جزیره کیش خواهید داشت.هتل میراژ کیش

معرفی کامل امکانات هتل میراژ در چند سطر نمی‌گنجد اما از مهمترین امکانات این هتل می‌توان به امکانات ورزشی نظیر استخر و جکوزی، کافه و رستوران، سالن همایش و جلسه، کرایه دوچرخه و موتور و… اشاره کرد. هزینه رزرو هتل میراژ نسبتا بالاست اما می‌توانید در فلای تودی این هتل را با تخفی ویژه‌ ‌رزرو کنید.

آدرس هتل میراژ کیش در نقشه گوگل

map

هتل پانوراما کیش | هتلی با دسترسی عالی

در ادامه معرفی بهترین هتل کیش از نظر مسافران، به هتل پارنوراما کیش می‌رسیم. این هتل پنج ستاره که در سال ۱۳۹۸ افتتاح شد، یکی از باشکوه ترین هتل های کیش به حساب می‌آید که امکانات و خدماتی نظیر سونا و استخر، رستوران و کافه، مینی بار در اتاق‌ها و… ارائه می‌دهد. این هتل ۱۵ طبقه دارد که مساحت واحدهای اقامتی آن کمی بزرگتر از سایز نرمال سایر هتل‌ها است. از مهم ترین مزیت های هتل پانوراما کیش می‌توان به دسترسی نزدیک به مراکز خرید و اسکله تفریحی جزیره اشاره کرد.

هتل پانوراما کیش

آدرس هتل پانوراما کیش در نقشه گوگل

map

آدرس: کیش، بلوار رودکی، روبروی برج دیپلمات

هتل آرامیس پلاس | اقامتی مجلل در جزیره

هتل آرامیس پلاس کیش که در سال ۱۳۹۹ ساخته شد، یکی از مجلل ترین هتل های جزیره کیش محسوب می‌شود که علاوه بر ارائه خدمات و امکانات رفاهی، پرسنلی متعهد و ماهر دارد که در طول مدت اقامت گردشگران همراهشان هستند تا مهمانان تجربه خوبی از اقامت در هتل آرامیس پلاس کیش تجربه کنند.

هتل آرامیس کیش

دسترسی نزدیک هتل آرامیس پلاس به دریا و جاذبه های گردشگری کیش موجب شده تا گردشگران با پیمودن مسافتی کوتاه و پیاده روی، به آنها دسترسی داشته باشند. این هتل نیز مانند سایر هتل های پنج ستاره از امکاناتی نظیر رستوران، اینترنت پرسرعت، ترانسفر، مینی بار و…برخوردار است.

آدرس هتل آرامیس پلاس کیش در نقشه گوگل

map

هتل کوروش | هتل سبز ایران

هتل کوروش، یکی دیگر از هتل های پنج ستاره جزیره کیش یه حساب می‌آید که به دلیل استفاده از انرژی خورشیدی به عنوان اولین هتل سبز ایران شناخته می‌شود. این هتل که در میدان پردیس قرار گرفته و دسترسی نزدیک آن به مراکز خرید پردیس و جاذبه های گردشگری کیش، موجب شده تا گردشگران زیادی این هتل را برای اقامت در کیش انتخاب کنند.

هتل کوروش از بهترین هتل های کیش

این هتل با امکانات و خدمات رفاهی نظیر استخر و سونا، کافی شاپ و رستوران، ترانسفر فرودگاه، خدمات CIP و… که ارائه می‌دهد باعث شده تا مسافران در طول اقامت خود کمبودی را حس نکنند و اقامت خاطره انگیزی را در کیش تجربه کنند. رزرو هتل کوروش در فلای تودی، در بیشتر اوقات سال، همراه با تخفیفات ویژه‌ای است که به راحتی و به صورت آنلاین می‌توانید نسبت به رزرو هتل خود اقدام کنید.

آدرس هتل کوروش کیش در نقشه گوگل

map

آدرس: کیش، میدان پردیس

هتل ویدا | اقامتی به وسعت جزیره

هتل ویدا کیش فعالیت رسمی خود را از سال ۱۳۹۶ آغاز کرد. این هتل در ۱۰ طبقه ساخته شده که ۱۴۴ واحد اقامتی آن به صورت اتاق‌ های هتل ویدا، یک تخته، دو تخته استاندارد، دو تخته رو به دریا، سه تخته استاندارد و سه تخته رو به دریا قابل رزرو هستند. همچنین اقامتی لوکس و رویایی را می‌توانید در تنها سوئیت جکوزی دار هتل با چشم انداز دریا تجربه کنید.

هتل ویدا در کیش

اگر اهل ورزش و شنا کردن هستید، استخر و سالن ورزشی هتل در اختیار ورزش دوستان است، اگر هم در جزیره نیاز به اتاق جلسه یا سالن همایش داشتید، سالن همایش هتل ویدا کیش مجهز به سیستم صوتی و تصویری است که می‌توانید مراسمات و جلسات خود را با کیفیت هرچه تمام‌تر برگزار کنید.

آدرس هتل ویدا کیش در نقشه گوگل

map

آدرس:  کیش، میدان سنایی، بلوار موج

هتل پالاس کیش | هتلی با بهترین خدمات لوکس

این هتل را می‌توان یکی از بهترین هتل‌های کیش دانست که اتاق‌های VIP و خدمات لوکس آن باعث شده تا اقامتی خاص و منحصر به فرد را تحربه کنید. این هتل ۲۳۳ واحد اقامتی در ۱۵ طبقه دارد. شما می‌توانید انواع اتاق‌ها یا سویئت‌های اختصاصی این هتل را با خدمات لوکس رزرو کنید.

هتل پالاس کیش

این هتل از سال ۱۴۰۰ آغاز به کار کرده و از همان ابتدا خدماتی مانند سرویس استقبال فرودگاهی، باشگاه پالاس پلاس، استخر و سالن ماساژ را برای مشتریان خود در نظر گرفته است. علاوه بر همه این موارد، این هتل دسترسی خوبی به مراکز خرید دارد که می‌تواند خرید و گشت و گذار را برای شما جذاب تر کند.

آدرس هتل پالاس کیش در گوگل مپ

هتل آرامیس کیش | هتل نام آشنا جزیره

هتل آرامیس کیش همان هتل معروف آبی رنگ جزیره کیش است که در میدان پردیس قرار دارد. این هتل فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرد و تا امروز با ارائه امکاناتی نظیر رستوران، ترانسفر، خدمات خشکشویی، فضای سبز و برخورداری از پرسنل حرفه‌ای توانسته تبدیل به یکی از محبوب ترین هتل های کیش از نظر مسافران شود. اگر عاشق خرید هستید باید بگوییم با رزرو این هتل دسترسی نزدیکی به مراکز خرید پردیس، سارینا و رویا مال خواهید داشت.

بهترین هتل های چهار ستاره کیش

آدرس هتل آرامیس کیش در نقشه گوگل

map

آدرس: کیش، میدان پردیس، خیابان رودکی

هتل لیلیوم کیش | بهترین هتل ۴ ستاره کیش

اگر در انتخاب هتل حساسیت زیادی دارید و در کنار آن فاکتور قیمت هم برایتان مهم است، باید بگوییم لیلیوم کیش همان گزینه موردنظر شما خواهد بود. این هتل که به تازگی افتتاح شده، موقعیت خوبی در جزیره کیش دارد. از امکانات هتل لیلیوم کیش میتوان به مینی بار، کافی شاپ، فضای سبز اختصاصی، اینترنت پرسرعت و… اشاره کرد.

بهترین هتل ۴ ستاره کیش
هتل لیلیوم کیش

آدرس هتل لیلیم کیش در نقشه گوگل

map

آدرس: جزیره کیش، میدان پردیس، بلوار رودکی

هتل پارمیدا کیش | هتلی با دسترسی عالی

هتل پارمیدا کیش، از هتل های چهار ستاره کیش به شمار می‌رود که در بیشتر اوقات سال از تخفیفات خوبی برخوردار است که جز بهترین هتل کیش با قیمت مناسب به حساب می‌رود و از مزیت های خوب آن می‌توان به اتاق چهار تخته همراه با سرویس اضافه اشاره کرد که برای سفرهای خانوادگی بهترین گزینه محسوب می‌شود. سال ساخت این هتل به سال ۱۳۹۳ برمی‌گردد که در ۴ طبقه، ۸۱ واحد اقامتی را در خود جای داده است.

هتل پارمیدا کیش

تمیزی و سرویس‌دهی خوب هتل پارمیدا موجب شده تا گردشگران این هتل را رزرو کنند. مرکز تجاری کیش در پشت هتل پارمیدا قرار گرفته که اجناس مورد نیازتان را با بهترین قیمت می‌توانید در این پاساژ پیدا کنید. لازم به توضیح است که هتل پارمیدا با اسکله تفریحی حدود ۱۰ دقیقه فاصله دارد.

آدرس هتل پارمیدا کیش در نقشه گوگل

map

آدرس: کیش، خیابان رودکی، جنب ساختمان دیپلمات

هتل فلامینگو کیش | هتل برتر جزیره

هتل فلامینگو کیش اگر چه در سال ۱۳۷۶ افتتاح شد، اما به تازگی مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل چندین بار به عنوان هتل خوب و نهاد ناظر بر کیفیت خدمات گردشگری جزیره کیش انتخاب شده است. این هتل ۲۰۰ واحد اقامتی دارد که با توجه به نیاز و سلیقه خود می‌توانید اتاق‌های داخل ساختمان یا ویلایی محوطه را رزرو کنید. هر کدام از این اتاق‌ها امکانات ویژه‌ای دارند که از مهمترین آنها می‌توان به پارکینگ، فضای سبز، تاکسی سرویس، سفره خانه سنتی و… اشاره کرد.

هتل فلامینگو کیش

آدرس هتل فلامینگو کیش در نقشه گوگل

map

آدرس: کیش، میدان امیرکبیر، بلوار دریا

هتل ارم کیش | هتلی بزرگ با نخل های جنوب

هتل ارم کیش را می‌توان یکی از بزرگترین هتل های جزیره کیش معرفی کرد. این هتل دارای ۲۱۰ واحد اقامتی است که حدود ۳۰ واحد آن با امکانات خاص‌تری به نام سوئیت پرزیدنت و رویال به مسافران ارائه می‌شود. از امکاناتی که هتل ارم در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد می‌توان به خدمات ورزشی و آبی، سالن‌های کنفرانس مجهز، رستوران با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و… اشاره کرد.

هتل ارم کیش

آدرس هتل ارم کیش در نقشه گوگل

map

آدرس: کیش،بلوار خیام 

هتل سورینت مریم | اقامتی با حال و هوای ایتالیا

هتل سورینت مریم کیش، یکی از هتل‌های متفاوت جریزه زیبای کیش به حساب می‌آید که با معماری اروپایی خود توانسته توجه گردشگران زیادی را به خود جلب کند. این هتل در سال ۱۳۹۳ به جهت نوسازی و استانداردسازی مجدد مورد بازسازی قرار گرفت. اتاق های هتل مریم به صورت دو تخته و سه تخته هستند و برای ماه عسل گزینه خوبی محسوب می‌شوند.

هتل سورینت مریم

آدرس هتل سورینت مریم کیش در نقشه گوگل

map

آدرس: جزیره کیش، ضلع جنوب شرقی میدان امیر کبیر

هتل صدف کیش | همچون صدفی در جزیره

هتل صدف کیش یکی از محبوب ترین هتل های چهار ستاره کیش محسوب می‌شود که طراحی مدرن و زیبایی دارد. ۵۵ واحد اقامتی این در دو طبقه پراکنده است و شما می‌توانید یکی از اتاق های هتل صدف کیش را با امکانات رفاهی کامل مانند یخچال، حمام، تلفن، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، مینی بار، لوازم بهداشتی، کمد و… رزرو کنید. هتل صدف در نزدیکی مرکز خرید مروارید و شارستان قرار گرفته است.

هتل صدف کیش

آدرس هتل صدف کیش در نقشه گوگل

map

آدرس: جزیره کیش – میدان امیر کبیر

بهترین هتل سه ستاره کیش

خوب است بدانید تنها هتل های چهار یا پنج ستاره کیش نیستند که تمیزی و کیفیت بالایی دارند. در میان اقامتگاه‌های جزیره، هتل های سه ستاره کیش در ارائه خدمات و امکانات رفاهی کامل، ارزانتر هستند. در ادامه بهترین هتل ۳ ستاره کیش را به شما معرفی می‌کنیم.

هتل آبادگران کیش | اقامت امقرون به صرفه رو به ساحل خلیج فارس 

این هتل اقتصادی در سال ۱۳۸۰ به عنوان یک هتل ۳ ستاره کار خود را آغاز کرد. این هتل دارای ۷۶ واحد اقامتی در ۲ طبقه است و در مجاورت ساحل نیلگون خلیج فارس قرار دارد. هتل آبادگران کیش در سال ۱۳۹۷ نیز به طور کامل بازسازی شد.

هتل آبادگران کیش

شما با اقامت در این هتل دسترسی راحت و نزدیکی به مراکز خرید و نیز جاهای تفریحی کیش خواهید داشت.

آدرس هتل آبادگران کیش روی نقشه گوگل

آدرس:  کیش، خیابان پروین اعتصامی

هتل لوتوس کیش | سازه ای با نمای ایران باستان 

این هتل سه ستاره که در سال ۱۳۸۳ افتتاح شده، در سال ۱۳۹۰ نیز مورد بازسازی قرار گرفته است. در ساخت این هتل از معماری ایران باستان استفاده شده از همین رو نمای جذاب آن بسیار چشم نواز است. این هتل دارای ۷۲ اتاق در ۳ طبقه است.

هتل لوتوس کیش

از مهمترین مزایای این هتل قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای است که اقامت مناسبی را برای شما به همراه خواهد داشت. از جمله امکانات این هتل می توان به مواردی مانند رستوران، اینترنت و نیز دسترسی بالا به مراکز تجاری و  تفریحی کیش اشاره کرد.

آدرس هتل لوتوس روی نقشه گوگل

آدرس: کیش، میدان امیرکبیر، مقابل پاساژ مروارید

هتل شایلی کیش | اقامتی ارزان اما باکیفیت

این هتل در سال ۱۳۹۴ آغاز به کار کرده است و ساختمانی تقریبا نوساز دارد. اگر به دنبال هتلی تمیز با قیمت مناسب در کیش هستید، هتل شایلی کیش می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. این هتل سه ستاره توانسته به خوبی، رضایت مهمانان را در بخش‌های مختلف به دست آورد. فضای آرام هتل و برخورد خوب کارکنان نیز از دیگر دلایل رضایت مهمانان از هتل شایلی کیش هستند.

موقعیت جغرافیایی این هتل از دیگر نقاط قوت آن است. با کمی پیاده‌روی از هتل می‌توانید به اسکله تفریحی برسید و دسترسی خوبی به مراکز خرید جزیره مانند مروارید، زیتون و … داشته باشید.

هتل شایلی کیش

آدرس هتل شایلی کیش در گوگل مپ

map

آدرس: جزیره کیش، انتهای بلوار دریا

هتل پارس نیک کیش

اگر چه قدمت هتل پارس نیک کیش به ۳۰ سال پیش باز می‌گردد، اما این هتل سه ستاره بارها مورد بازسازی قرار گرفته تا تجربه دلنشینی را برای مهمانان خود فراهم کند. موقعیت این هتل موجب شده تا به بولینگ و بازار مروارید دسترسی خوب و نزدیکی دارد. از امکاناتی هم که هتل پارس نیک در اختیارتان قرار می‌دهد می‌توان به ترانسفر، لاندری، رستوران، روم سرویس و… اشاره کرد.

هتل پارس نیک کیش

آدرس هتل پارس نیک کیش در نقشه گوگل

map

آدرس: جزیره کیش، میدان امیر کبیر

هتل گامبرون کیش | اقامت در چند قدمی خلیج فارس

در میان هتل های اقتصادی کیش، هتل گامبرون یکی از گزینه های بسیار مناسب است. این هتل سه ستاره دارای ۸۶ واحد اقامتی در ۴ طبقه است که در سال ۱۳۹۵ راه اندازی شد.

هتل گامبرون کیش

هتل گامبرون دسترسی نزدیکی به سواحل خلیج فارس و نیز مراکز خرید مریم، ونوس و مروارید دارد.

آدرس هتل گامبرون کیس وری نقشه گوگل

آدرس: کیش، میدان ساحل

هتل آرامش | آرامشی بی انتها در جزیره

هتل آرامش کیش، را می‌توان بهترین هتل ۳ ستاره کیش معرفی کرد. هتل آرامش دست کمی از هتل های چهار ستاره ندارد. تمیزی و امکانات هتل آرامش آن را به یکی از محبوب ترین هتل های کیش از نظر مسافران تبدیل کرده است. اگر در بهار یا زمستان به کیش سفر کنید می‌توانید با پیاده روی به مراکز خرید زیتون و پانیذ بزنید و از نسیم بهاری جزیره لذت ببرید.

هتل آرامش کیش

آدرس هتل آرامش کیش در نقشه گوگل

map

آدرس: کیش، میدان ساحل، روبه رو بازار زیتون

هتل سیمرغ کیش | تجربه اقامتی ساحلی در جزیره کیش

تجربه‌ای آرام و لذت بخشی را در هتل سیمرغ کیش خواهید داشت. هتل سیمرغ، یکی از هتل های باسابقه کیش به شمار می‌آِید که به جهت ارتقا کیفیت و خدمات، اخیرا مورد بازسازی قرار گرفت. رزرو هتل سیمرغ کیش را با قیمتی مناسب می‌توانید رزرو کنید، اگر هنوز برای رزرو این هتل مطمئن نیستید، باید بگوییم، که این هتل دسترسی نزدیکی به ساحل دارد و می‌توانید در هرساعتی از شبانه روز از شنیدن صدای دریا و تماشای آن لذت ببرید.

هتل سیمرغ کیش

هتل سیمرغ مانند سایر هتل های جزیره امکانات خوب و قابل قبولی را به مهمانان خود ارائه می‌دهد که از مهم ترین آنها می‌توان به رستوران، فضای سبز، خدمات اینترنت و دسترسی نزدیک به بازار مرجان اشاره کرد. فراموش نکنید که هتل سیمرغ را با بهترین قیمت ‌می‌توانید در فلای تودی رزرو کنید.

آدرس هتل سیمرغ کیش در نقشه گوگل

map

آدرس: کیش، ابتدای خیابان جهان، بعد از بازار مرجان

هتل تعطیلات کیش | گزینه ای اقتصادی برای اقامت در جزیره

هتل تعطیلات کیش، یکی از هتل های سه ستاه در کیش به حساب می‌آید که به دلیل قیمت خوب و مناسب آن، مورد توجه گردشگران زیادی قرار می‌گیرد. این هتل فضای بزرگی ندارد اما با طراحی شیک و مناسبی که دارد توانسته محیط آرام و دلچسبی را برای مهمانان خود فراهم کند.

هتل تعطیلات کیش

برای رزرو هتل تعطیلات کیش با توجه به تعداد همسفران خود می‌توانید یکی از آپارتمان‌ها و یا سوئیت‌های کانکت این هتل را انتخاب کنید. از مهم ترین امکانات هتل تعطیلات می‌توان به روم سرویس، رستوران، فضای سبز و دسترسی نزدیک به مراکز خرید کیش اشاره کرد.

آدرس هتل تعطیلات کیش در نقشه گوگل

map

آدرس: کیش، بعد از پردیس۲، میدان سیری

هتل سارا کیش | هتلی اقتصادی در قلب جزیره

این هتل سه ستاره که در سال ۱۳۸۸ افتتاح شده دارای ۷۲ اتاق و سوییت در سه طبقه است. هتل سارا یکی از هتل های اقتصادی کیش است که دسترسی خوبی به مراکز خرید و گردشگری مانند مجتمع تجاری پانیذ و رویا دارد.

هتل سارا کیش

امکانات این هتل شامل رستوران و اینترنت رایگان به همراه خدمات حرفه ای در سطح هتل های سه ستاره است.

آدرس هتل سارا کیش روی نقشه گوگل

آدرس: جنب بازار پردیسان، خیابان رودکی

هتل هلیا کیش | اقامت ارزان و راحت نزدیک به سواحل خلیج فارس

هتلی سه ستاره که ۶۱ اتاق و سوییت در ۲ طبقه دارد. این هتل در سال ۱۳۹۶ راه اندازی شده و دسترسی خوبی به سواحل خلیج فارس و مراکز خرید ونوس، ستاره و مریم دارد.این هتل دارای رستوران و اینترنت رایگان است.

هتل هلیا کیش

آنچه باعث رزرو این هتل می شود، قیمت مناسب و اقتصادی است که به کاهش هزینه های سفر شما به کیش کمک می کند.

آدرس هتل هلیا کیش روی نقشه گوگل

آدرس: کیش، میدان ساحل، روبروی بازار دیپلمات

هتل پارسیان کیش | تجربه اقامت ارزان

هتل سه ستاره دیگری که می توانید از آن برای اقامت در کیش استفاده کنید، هتل پارسیان است. این هتل در یکی از بهترین موقعیت های مکانی کیش قرار گرفته که دارای ۹۸ اتاق در دو طبقه است. هتل پارسیان در مجاورت بازار زیتون و روبروی تالار شهر کیش قرار دارد.

هتل پارسیان کیش 1

اگر بخواهید دسترسی خوبی به  اسکله و مراکز تجاری کیش داشته باشید، قطعا این هتل بهترین گزینه است. این هتل دارای اینترنت رایگان و رستوران است از همین رو امکانات لازم در دسترس مهمانان قرار می گیرد. شما می توانید در مدت اقامت خود در این هتل دسترسی مناسبی به تمام چاذبه های گردشگری و رفاهی داشته باشید.

آدرس هتل پارسیان کیش روی نقشه گوگل

آدرس: کیش، میدان ساحل، بین بازار مرکزی تجاری و زیتون، روبروی تالار شهر

بهترین هتل در کیش از نظر شما کدام است؟

سفر به کیش در هر فصلی از سال جذابیت‌های خاص خود را دارد. اما در پاییز و زمستان هوای کیش بسیار مطلوب شده و مسافران زیادی راهی با خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل راهی جزیره می‌شوند. سفر با قطار به کیش یکی از گزینه‌های جذاب برای افرادی است که به دنبال یک سفر آرام و لذت‌بخش هستند. برای این منظور، ابتدا باید بلیط قطار خود را به مقصد بندرعباس خریداری کنید. با رسیدن به بندرعباس، می‌توانید با کشتی به کیش سفر کنید. در این مطلب تعدادی از تمیزترین هتل های کیش را به شما معرفی کردیم. حالا نوبت شماست تا تجربه‌های خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید. اگر سفر به این جزیره زیبا داشته‌اید، در مورد هتل محل اقامتتان به ما بگویید.

به نظر شما جای کدام هتل در این فهرست خالی است؟ آن را به ما و دیگران معرفی کنید.

سوالات متداول درباره بهترین هتل های کیش

هتل های ساحلی کیش کدامند؟

هتل ترنج و هتل شایان را می‌توان جز بهترین هتل های ساحلی کیش معرفی کرد.

بهترین هتل های کیش از نظر موقعیت مکانی کدام هتل ها هستند؟

هتل پارمیدا، هتل آرامیس، هتل آرامیس پلاس و هتل شایگان جزو هتل های خوب با موقعیت مکانی عالی هستند.

چگونه در کیش هتل رزرو کنیم؟

برای رزرو هتل در کیش، کافی است وارد سایت فلای تودی شوید. در بخش هتل های داخلی نام هتل مورد نظر را به همراه تاریخ ورود، خروج و تعداد نفرات را وارد کنید و با کلیک روی گزینه جستجو، اتاق مورد نظرتان را انتخاب کنید. پس از وارد کردن اطلاعات و هزینه رزرو، واچر هتل برایتان از طریق ایمیل یا شماره موبایل برایتان ارسال خواهد شد.

بهترین هتل‌های کیش کدامند؟

هتل ترنج، هتل داریوش، هتل مارینا پارک، هتل بین المللی کیش، هتل لیلیوم و… از بهترین هتل های کیش هستند.

1 نظر

  1. سلام ممنون از مقاله خوبتون، من درباره هتل بین المللی کیش توی مجله خونده بودم، نوشته بود اگر حتی ۵ روز قبل از اقامت رزرومون رو کنسل کنیم ۵۰ درصد قیمت رو نگه میدارن! خواستم بدونم بقیه هتل ها هم همینطوره یا فقط اینجا اینجوریه؟؟!
    ممنون میشم راهنمایی کنید

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید