جام جهانی قطر ۲۰۲۲ به زودی آغاز می‌شود و قرار است علاقمندان به فوتبال از سرتاسر جهان به زودی راهی این کشور کوچک خاورمیانه شوند. دولت قطر در طول برگزاری این رقابت‌ها، مقرراتی را برای اداره و مدیریت هرچه بهتر این رویداد در نظر گرفته است. در ادامه، جدیدترین شرایط سفر به قطر برای جام جهانی ۲۰۲۲ را در مجله گردشگری فلای تودی بخوانید.

مقررات سفر به قطر برای جام جهانی ۲۰۲۲

براساس آخرین اخبار، مسافران با ملیت یا اقامت کشور قطر، ویزاهای الکترونیکی صادره معتبر و دارندگان کارت Hayya Entry Permit می‌توانند در زمان برگزاری جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ به کشور قطر سفر کنند.

توجه داشته باشید که اطلاعات مسافرانی که هایا کارت دارند، باید با مدارک سفر کاملا مطابقت داشته باشد. در صورت هر گونه مغایرتی لازم است هرچه سریعتر نسبت به اصلاح آن از طریق سامانه مربوطه اقدام کنند. با توجه به اینکه QR کد این کارت هنگام پرواز اعتبارسنجی می‌شود، در صورت عدم تایید یا مغایرت در اطلاعات مسافر (شامل نام و نام خانوادگی مطابق با گذرنامه، تاریخ تولد، تاریخ اعتبار گذرنامه و…) از انجام سفر جلوگیری خواهد شد و بلیط براساس هزینه‌های مربوطه تعویض یا استرداد می‌شود.

همچنین، برای سفر به جام جهانی قطر انجام تست PCR و تکمیل سامانه Ehteraz الزامی نیست. به دلیل برگزاری رقابت های جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲، دولت قطر در حال حاضر تمام ویزاهای توریستی، official، تجاری، ترانزیت و تسهیلات صدور ویزا در بدو ورود را به حالت تعلیق درآورده است.

New Project 11

دریافت هایا کارت برای سفر به قطر

از اول نوامبر ۲۰۲۲ تا ۲۳ ژانویه ۲۰۲۳ شما قطر صدور تمام ویزاهای خود را به حالت تعلق درآورده تا خدمات بهتری به مسافران جام جهانی ارائه دهد. برای دریافت هیا کارت حتما باید بلیط مسابقات جام جهانی را بخرید و رزرو هتل قطر را انجام دهید. در واقع با دریافت هیا کارت دیگری نیازی به اخذ ویزای قطر نخواهید داشت.

برای ورود به کشور قطر، دسترسی به استادیوم‌ها، استفاده رایگان از وسایل نقلیه عمومی و بهره‌مندی از مزایای متعدد در طول مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ به هایا کارت نیاز خواهید داشت.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید