نمایشگاه ITB برلین بدون شک بزرگ‌ترین نمایشگاه تجاری مسافرتی و گردشگری در جهان است که در مرکز نمایشگاهی برلین برگزار می‌شود. این نمایشگاه پس از توقف به دلیل شیوع ویروس کرونا، قرار است از ۷ تا ۹ مارچ (۱۶ تا ۱۸ اسفندماه) در شهر برلین برگزار شود. این رویداد با با بیش از ۱۰ هزار غرفه‌دار و ۱۶۰ هزار بازدیدکننده که انتظار می‌رود در این نمایشگاه حضور پیدا کنند، بار دیگر ثابت خواهد کرد که ITB یکی از اصلی‌ترین بخش‌های صنعت گردشگری و رویدادهای مسافرتی است.

شرکت کنندگان در نمایشگاه ITB

به گزارش مجله گردشگری فلای تودی، طی این ۳ روز، بازدیدکنندگان می‌توانند از غرفه‌های اطلاعات، هتل‌ها و محصولات بیش از ۱۸۰ مقصد در سراسر جهان بازدید کنند. این غرفه‌ها که بر اساس موقعیت جغرافیایی دسته‌بندی شده‌اند و به‌راحتی قابل دسترس هستند، مجموعه گسترده‌ای از محصولات و خدمات در حوزه‌هایی مثل سفرهای ماجراجویانه، سفرهای تجاری، سفرهای لوکس، گردشگری پزشکی و… را به بازدیدکنندگان عرضه می‌کنند.

نمایشگاه گردشگری برلین 2023

نمایشگاه ITV برلین ۲۰۲۳، فرصت‌های بسیار خوبی را در راستای ارائه محصولات موفق، شبکه‌سازی تجاری و آشنایی با نیروهای محرکه در بازار و نحوه ایجاد مزیت رقابتی در صنعت سفر برای شرکت‌های تجاری فراهم می‌کند. به‌عنوان مثال، در این رویداد بیش از ۱۰۰۰ بازدیدکننده شرکت پیدا خواهند کرد و سازمان‌های فعال در صنعت گردشگری می‌توانند از آن نهایت بهره را برای گسترش کسب‌وکار خود ببرند. علاوه بر این، نمایشگاه ITB برای عموم مردم و شرکت‌های علاقه‌مند به تجارت B2C نیز تجربیات جدیدی را رقم خواهد زد.

گرجستان | میزبان رسمی نمایشگاه ITB برلین

جالب است بدانید که کشور گرجستان میزبان رسمی این نمایشگاه است و نقش مهمی در آن ایفا خواهد کرد. سال گذشته، این کشور به‌عنوان شریک برلین در بخش سفرهای ماجراجویانه و پایداری رویداد ITB حضور داشت و توانست بازدیدکنندگان زیادی را به خود جلب کند. گرجستان در این رویداد به‌خوبی توانست جاذبه‌های فرهنگی خود را به بازدیدکنندگان معرفی کند و در ماه می نیز اولین مقصدی بود که میزبان مجموعه رویدادهای TRVLX نمایشگاه ITB قرار گرفت.

در آستانه افتتاح ITB، گرجستان جشن افتتاحیه نمایشگاه تجاری خود را در روز دوشنبه ششم مارس برگزار خواهد کرد. این رویداد به صورت زنده پخش خواهد شد. این کشور همچنین در محوطه نمایشگاه نیز حضور پررنگی دارد و در hub27 و سالن ۴٫۱ می‌توانید غرفه‌های آن را پیدا کنید.

نمایشگاه ITB برلین | پیشرو در صنعت سفر

قطر ایرویز | از مهمترین شرکت‌کنندگان نمایشگاه گردشگری برلین

علاوه بر این، از قاره آسیا و کشورهای خاورمیانه، قطر ایرویز هم در این نمایشگاه حضور پیدا خواهد کرد و قصد دارد در کنفرانسی مطبوعاتی از دستاوردهای خود در جام جهانی ۲۰۲۲ صحبت کند. همچنین، با توجه به مشارکت شرکت هواپیمایی قطر ایرویز در مسابقات فرمول ۱ – معتبرترین رقابت اتومبیلرانی جهان – در غرفه این ایرلاین در نمایشگاه ITB برلین قرار است شبیه‌سازی مسابقات فرمول یک ارائه شود و بازدیدکنندگان بین‌المللی با بازدید از این غرفه می‌توانند سطح جدیدی از هیجان را حین بازدید از نمایشگاه ITB برلین ۲۰۲۳ تجربه کنند.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید