مقامات هند دستورالعمل‌های جدید را برای پذیرش گردشگران در دوران شیوع کرونا اعلام و شرایط قبلی را اصلاح کرده‌اند. بر اساس شرایط جدید تکمیل فرم خود اظهاری، آزمایش پی سی آر، داشتن کارت واکسیناسیون و عدم وجود هر گونه علائم بیماری، مهم‌ترین شرایط ورود به هند هستند.

آزمایش پی سی آر ضروری است

مسافران هند باید نتیجه منفی تست پی سی آر را آماده کنند. این آزمایش باید ۷۲ ساعت پیش از سفر انجام شود و در روز سفر آن را به همراه داشته باشید.

پس از ورود به هند، تمامی مسافران، غربالگری حرارتی می‌شوند و حدود ۲ درصد از آنها باز هم تحت آزمایش پی سی آر قرار می‌گیرند. افراد به صورت تصادفی انتخاب می‌شوند تا آزمایش پی سی آر روی آنها صورت گیرد و علائم احتمالی آنها بررسی شود. هر مسافری که در فرودگاه هند تحت آزمایش قرار گیرد باید در دسترس باشد و در صورت مثبت شدن پاسخ فورا قرنطینه شود.

india 3 1

گردشگران باید فرم خوداظهاری را تکمیل کنند

برای ورود به هند باید و فرم خوداظهاری هند را تکمیل کنید. در اینجا باید نتیجه منفی آزمایش پی سی آر و کارت واکسن ترجمه شده (واکسن‌های مورد تایید سازمان بهداشت جهانی) را هم آپلود کنید و رسید مربوطه را بگیرید.

برای مسافرانی که کشور مبدا آنها مورد قبول مقامات هند باشد، بارگذاری کارت واکسن کافی است و نیازی به ارائه تست منفی پی سی آر ندارند. برای بررسی اینکه آیا می‌توانید کارت واکسن خود را در زمان تکمیل فرم خوداظهاری سفر به هند، آپلود کنید و دیگر تحت آزمایش پی سی آر قرار نگیرید، نگاهی به فهرست کشورهای مورد تایید هند برای کارت واکسن بیندازید.

خودنظارتی به جای قرنطینه

پس از ورود به هند دیگر قرنطینه‌ای وجود ندارد. همه مسافران تا ۱۴ روز پس از ورود به هند باید تحت نظارت باشند و شرایط جسمانی خود را گزارش کنند. در صورت پیدا شدن هر گونه علامت حاکی از کووید-۱۹ باید نزدیک ترین مرکز بهداشتی را مطلع کنند.

شرایط ورود برای کودکان متفاوت است

کودکان زیر ۵ سال از انجام آزمایشات قبل و بعد از ورود معاف هستند؛ با این حال، اگر در بدو ورود یا در طول دوره خود نظارتی، علائم کووید-۱۹ را تشخیص دهند، باید تحت آزمایش قرار گیرند و طبق پروتکل تعیین شده، پروسه درمان آنها آغاز شود.

تاج محل

هند ، یکی از شگفت انگیز ترین مقاصد گردشگری جهان

هند کشوری با طبیعت زیبا، مردم متفاوت، آثار تاریخی بی‌مثال و جشن‌های شاد و رنگارنگ است. این کشور سالانه گردشگران زیادی را به سوی خود می‌کشاند اما با شیوع کرونا مجبور به بستتن مرزهایش شد. حالا که فرصت بازدید از این کشور به وجود آمده، برنامه سفرتان به هند را بچینید و از این تجربه‌ها غافل نشوید:

  • به بازدید از تاج محل بروید که نامنش در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارد.
  • طعم غذاهای هندی را بچشید.
  • به سواحل زیبا و جذاب کالانگوته و آروسیم بروید.
  • لباس هندی بپوشید و غرق در فرهنگ مردم این سرزمین شوید.
  • بازدید از جایپور، این شهر صورتی و رنگین را از دست ندهید.
  • و …

آیا شما هم برنامه‌ای برای سفر به هند دارید؟ کدام جاذبه این کشور را بیش از همه دوست دارید؟ اگر به این کشور سفر کرده‌اید، نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید