برای اینکه بتوانید در شهر پاریس از هر برندی که دوست داشتید خرید کنید و همزمان از قیمت های خوبی هم برخوردار شوید، اوت لت بهترین گزینه هستند. اوت لت ها فروشگاه هایی هستند که کالاهای خود را با قیمت پایین‌تر به فروش می‌رسانند. در اوت لت ها اغلب می‌توانید لباس، لوازم آرایش، کیف و کفش و… را خریداری کنید. در ادامه قصد داریم به معرفی اوت لت های مشهور پاریس بپردازیم، با فلای تودی همراه شوید.

دلیل راه اندازی اوت لت های مشهور پاریس

پیش از معرفی اولت های معروف پاریس اگر قصد سفر به پایتخت فرانسه را دارید، در فلای تودی می‌توانید با چند کلیک ساده به رزرو بهترین و ارزانترین هتل ها در پاریس و یا خرید بلیط هواپیمای پاریس بپردازید. پیشنهاد ما به شما سفر با هواپیمایی ایرفرانس یکی از بزرگترین ایرلاین های اروپا و جهان است.

پاریس، به همراه نیویورک، لندن و میلان که به عنوان مراکز مد و فشن شناخته می‌شوند، مکانی مناسب برای خرید است. مراکز خرید متعدد و بوتیک‌های کوچکی که در این شهر وجود دارد هر کسی را به خرید کردن علاقه‌مند خواهد کرد. البته از آنجایی که پاریس شهر گرانی به شمار می‌رود و هر کسی توانایی خرید از برندهای معتبر را به قیمت اصلی آن ندارد می‌توان به سراغ مراکز خرید ارزان در پاریس رفت.

یک نوع از این مراکز اوت لت های پاریس هستند. این اوت لت ها دایر شدند تا کسانی که بودجه پایین‌تری را به خرید اختصاص داده‌اند هم بتوانند بهترین اجناس را با قیمت‌هایی کمتر خریداری کنند.

۱- دهکده لا واله | La Vallée Village

اوت لت دهکده لا واله که از معروف ترین اوت لت های پاریس است که مرکز اوت لت برندهای لوکس شناخته می‌شود. این اوت لت ۳۵ دقیقه با پاریس فاصله دارد و فاصله آن با مشهورترین شهربازی این شهر یعنی پارک والت دیزنی پاریس تنها ۵ دقیقه است. این اوت لت دو دقیقه با مرکز خرید سنتی Val d’Europe فاصله دارد و همین نکته باعث جذابیت بیشتر آن می‌شود.

دهکده لا واله - اوت لت های مشهور پاریس

اوت لت لا واله با داشتن بیش از ۱۲۰ مغازه رده بالا و کالاهای چرمی از برندهای مشهوری چون جیمی چو (Jimmy Choo)، بالما (Balmain)، گس (Guess)، مایکل کورس (Michael Kors) و حتی لاسل (Lancel) محلی برای بهترین خریدهای شما خواهد بود. اجناس این اوت لت با تخفیف های ۳۰ تا ۷۰ درصدی به فروش می‌رسند.

برای رفتن به این اوت لت می‌توانید از شاتل‌هایی که در ایستگاه پیرامید می‌ایستند، استفاده کنید (دسترسی به آن‌ها از موزه لوور نیز آسان است). قیمت این شاتل‌ها مقرون به صرفه بوده و در حدود ۲۵ یورو است. می توانید ساعت ۹:۳۰ صبح و یا یک بعد از ظهر حرکت کنید و ساعت ۴ یا ۶:۴۵ عصر برگردید. انتخاب با خودتان است که نیمی از روز را بخواهید در این اوت لت بمانید یا یک روز کامل.

ساعت کاری اوت لت لا واله: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب

آدرس اوت لت لا واله روی نقشه گوگل:

۲- یوزین سنتر | Usines center

اوت لت یوزین سنتر ۴۵ دقیقه از پاریس فاصله دارد و در حومه پاریس واقع شده است. بسیاری از برندهای بین‌المللی از جمله نایکی (Nike)، لئونیداس (Leonidas) و حتی لیوایز (Levi’s) را می‌توانید در این اوت لت پیدا کنید.

با صدها مغازه که لباس، کفش و کالاهای چرم می‌فروشند و رستوران‌ها و شکلات فروشی‌های معتبر با قیمت‌های پایین و بی‌نظیر، این فرصت را دارید که بهترین اجناس را با قیمت‌های بسیار مناسب خریداری کنید.

یوزین سنتر - اوت لت های مشهور پاریس

اوت لت یوزین سنتر اجناسی که از فصل پیش باقی مانده‌اند را با تخفیف های ۴۰ تا ۸۰ درصدی به فروش می‌رساند و شاید از این نظر ارزان ترین مرکز خرید در پاریس باشد. در این اوت لت حتی اجناس برای بار دوم هم کاهش قیمت پیدا می‌کنند! بنابراین بهترین فرصت خواهد بود که کمد لباس خود را نو کنید! بهترین زمان برای خرید از این اوت لت اواسط هفته است که مشتری‌های کمتری حضور دارند و گزینه‌های بیشتری هم برای خرید وجود دارد.

ساعت کاری اوت لت یوزین سنتر: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۷ بعد از ظهر و روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب

آدرس اوت لت لا واله روی نقشه گوگل:

۳- اوت لت وان ناسیون پاریس | One Nation Paris

بیش از ۴۰۰ برند برتر هستند که در طول سال ۳۰ تا ۷۰ درصد از قیمت اجناس خود کم می‌کنند. تعداد بیشماری از برندهای مشهور مانند آرمانی (Armani)، گانت (Gant)، دیزل (Diesel) و حتی کاچارل (Cacharel) با کیفیت‌های بالا و قیمت‎‌های پایینی که دارند، بی شک شما را شگفت زده خواهند کرد.

برای مثال لباس‌هایی از برند هوگوباس که با قیمت ۷۰۰ یورو فروخته می‌شده است را در اوت لت وان ناسیون می‌توانید با قیمت ۱۴۰ یورو خریداری کنید یا کفش‌های ریباک را می‌توانید تنها با قیمت ۲۰۰ یورو و نصف قیمت اصلی خریداری کنید.

اوت لت وان ناسیون - اوت لت های مشهور پاریس

در این اوت لت اگر از خرید خسته شدید می‌توانید لحظاتی در رستوران ایتالیایی بی نظیر La Fraschetteria استراحت کنید، قهوه استار باکس میل کنید، در کافه مانیومنت (Monument Cafe) غذای خانگی میل کنید و از همبرگرهای خانگی Maison Foude لذت ببرید.

تعداد زیادی از برندهای مشهور با قیمت‌های باورنکردنی، به خصوص در زمان تخفیف‌ها در این اوت لت مشغول به فعالیت هستند. با این حال چون اوت لت وان ناسیون در فضای باز برگزار می‌شود ممکن است با تغییرات آب و هوایی دچار مشکل شوید.

ساعت کاری اوت لت وان ناسیون: ساعت کاری اوت لت وان ناسیون روزهای یکشنبه تا جمعه ۱۱ صبح تا ۸ بعد از ظهر و روزهای شنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ بعد از ظهر

آدرس اوت لت لا واله روی نقشه گوگل:

بهترین برندها با پایین ترین قیمت ها در اوت لت های پاریس

در اوت لت های پاریس می‌توانید بهترین برندها را با پایین ترین قیمت پیدا کنید و از خرید لذت ببرید. البته ممکن است تمام اجناسی که توسط برند تولید می‌شود را نتوانید در این اوت لت ها بیابید ولی احتمال دارد با کمی جست و جو این مشکل نیز ار بین برود و بتوانید کالایی که به دنبال آن می‌گردید را پیدا کنید. در مجموع اوت لت ها در زمینه قیمت جذابیت بالایی دارند ولی تنوع آن‌ها نسبت به شعبه‌های اصلی برندها کمتر است و این تنها نقطه ضعف آن‌ها به حساب می‌آید.

آیا تجربه خرید از اوت لت را دارید؟ با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول درباره اوت لت های مشهور پاریس

آیا اوت لت های پاریس به مراکز تفریحی نزدیک هستند؟

بله. دهکده لا واله با مشهورترین شهربازی این شهریعنی پارک والت دیزنی پاریس تنها ۵ دقیقه فاصله دارد

کدام اوت لت پاریس تخفیف بیشتری دارد؟

در اوت لت یوزین سنتر اجناس برای بار دوم هم کاهش قیمت پیدا می‌کنند.

تخفیف اوت لت های پاریس تا چند درصد است؟

درصد تخفیف ها در این اوت لت ها از ۳۰ تا ۸۰ درصد متفاوت است.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید