غذا خوردن یک تفریح مهیج است، البته اگر مکان و غذای درستی را انتخاب کرده باشید! تصور کنید در یک رستوران لوکس همراه با دوستان خود در کمال آرامش دور یک میز نشسته‌اید و منتظر بهترین غذاها و نوشیدنی‌ها هستید. چه احساسی به شما دست می‌دهد؟ اگر اهل شکم‌گردی و گردشگری غذا باشید، قطعا تصور چنین چیزی هم شما را غرق هیجان خواهد کرد. پس وقت آن است که سری به بهترین رستوران های تهران بزنید. رستوران‌‌هایی که با داشتن بهترین امکانات و منوهای متنوع، پاسخگوی هر سلیقه‌ای هستند. در این مطلب از مجله گردشگری فلای‌تودی با آدرس بهترین رستوران های تهران آشنا شوید.

بهترین رستوران های تهران را بشناسید!

رستوران های پایتخت را نیز می‌توان در میان جاهای دیدنی تهران قرار داد. رستوران های لوکس زیادی با تنوع بالا و قیمت های متنوع دارد و می‌توانید خودتان را به یکی از بهترین رستوران یا کافه ها مهمان کنید و از طعم خوش غذاهای ایرانی یا بین المللی لذت ببرید.

البته لوکس بودن، همیشه به معنای بهترین بودن نیست و گاهی می‌توانید بهترین غذای عمرتان را در یک رستوران معمولی در جنوب شهر میل کنید! پس بهتر است گول ظاهر را نخورید و تمرکزتان روی کیفیت و طعم غذا باشد. در ادامه به معرفی رستوران های تهران با توجه به فاکتورهای مختلف مانند کیفیت غذا، قیمت ها، لوکس بودن، محیط و نظرات مردم تهیه شده است.

۱- رستوران گردان برج میلاد | با چشم‌اندازی به پایتخت

یکی از رستوران‌ هایی که در میان بهترین های پایتخت قد علم کرده، رستوران گردان برج میلاد است. همانطور که می‌دانید برج میلاد یکی از نماد‌های شهر تهران و ایران محسوب می‌شود و ارتفاع زیادی دارد. پس بدون شک میل کردن غذا در ارتفاع ۲۷۶ متری از سطح زمین می‌تواند یک تجربه هیجان انگیز را به همراه داشته باشد. شاید محیط رستوران چندان رویایی نباشد، اما چشم‌انداز آن بی‌نظیر است. تصویری خیره ‌کننده از کل پایتخت!

رستوران گردان برج میلاد

اگر بخواهیم به غذاهای این رستوران اشاره کنیم، باید بگوییم غذاهای آن از کیفیت زیادی برخوردار بوده و به صورت سلف سرویس است. این رستوران سرلیست بهترین رستوران های تهران است. در این رستوران انواع غذا‌های ایرانی و فرنگی سرو می‌شود که شما می‌توانید از خوردن آن‌ها در محیطی گرم و صمیمی نهایت لذت را ببرید.

-آدرس: تهران، اتوبان حکیم، بعد از اتوبان شهید چمران، تونل اختصاصی برج میلاد

-شماره تماس: ۰۲۱۸۸۶۲۰۳۵۸

۲- رستوران مانسون لانژ | طعم خوب سوشی

یکی از لوکس ترین و بهترین رستوران های تهران را باید رستوران مانسون لانژ دانست. این رستوران به خاطر ظاهر زیبا و لوکسی که دارد، بهترین گزینه برای برگزاری مراسم خاص و جلسات کاری است. این رستوران با داشتن پرسنلی محترم و سرو انواع غذا‌ها توانسته نظر بیشتر مهمانان را به خود جلب کند. پیشنهاد می‌کنیم حتما طعم سوشی‌های این رستوران را بچشید. قبل از رفتن بد نیست تا نگاهی به منو رستوران مانسون لانژ داشته باشید تا با حدود قیمت ها و تنوع غذاها آشنا باشید.

رستوران مانسون لانژ

-آدرس: تهران، خیابان جردن، نبش خیابان گلدان، شماره ۲

-شماره تماس: ۰۲۱۲۲۰۴۴۸۱۳

۳- رستوران تاج محل | طعم خوش غذاهای هندی

رستوران تاج محل را می توان یکی از بهترین رستوران های تهران که غذای ملل در آن سرو می شود، دانست. اگر عاشق غذاهای تند و پر ادویه هندوستانی هستید، پیشنهاد می‌کنیم تجربه خوردن یک غذای عالی در رستوران تاج محل را از دست ندهید. غذا‌های این رستوران بسیار با کیفیت بوده و دکوراسیون آن برگرفته از فرهنگ هندوستان است.

رستوران تاج محل

علاوه بر آن اگر تمایل دارید غذای گیاهی میل کنید، این رستوران این امکان را به وجود آورده که در سالنی مخصوص و در کمال آرامش غذای خود را میل کنید. فقط باید یادآوری کنیم که قیمت‌ غذا‌ها در این رستوران کمی بالاست و جزوه لاکچری ترین رستوران‌ های تهران محسوب می‌شود.

-آدرس: میدان ونک، بلوار ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی جنوبی، پلاک ۲۹

-شماره تماس: ۰۲۱۸۸۰۳۵۴۴۴

۴- رستوران پارک وی | از بهترین رستوران های چینی

یکی از رستوران های چینی در تهران که در خیابان فرشته قرار دارد و دارای پارکینگ اختصاصی بوده و غذا‌های معروف آسیای شرقی را مطابق سلیقه ایرانی‌ها سرو می‌کند، رستوران پارک وی است. علاوه بر این اگر عاشق غذا‌های دریایی هستید، این رستوران با سبکی خاص و بی نظیر خود بهترین‌ غذاهای دریایی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

رستوران پارک وی

طراحی داخلی و دکوراسیون این رستوران مطابق سبک آسیای شرقی بوده و شما را با حال و هوای این کشور‌ها بیشتر آشنا می‌کند. سعی کنید قبل از رفتن به رستوران، برای رزرو میز اقدام کنید تا بهترین چشم‌انداز را برای خود انتخاب کنید.

-آدرس: خیابان فرشته، مرکز خرید سام سنتر، طبقه هشتم

-شماره تماس: ۰۲۱۲۶۲۱۲۸۸۱

۵- رستوران تراس | از بهترین رستوران های تهران

شاید دوست داشته باشید غذای خود را در محیط روباز میل کنید و از هوای آزاد اطراف خود لذت ببرید. برای همین می‌خواهیم رستوران تراس را به شما معرفی کنیم. رستورانی که در منطقه الهیه تهران قرار گرفته و علاوه بر داشتن تراسی با چشم انداز زیبا، سالن‌ های غذاخوری با دکوراسیون عالی نیز دارد.

رستوران تراس

در منو این رستوران انواع غذا‌های بین المللی، دریایی و ایرانی را مشاهده خواهید کرد، پیشنهاد می‌کنیم قبل از رفتن به این رستوران حتما میز خود را رزرو کنید تا از صرف غذای خود در یک فضای زیبا، دنج و طعم خوش غذاهای عالی لذت ببرید.

-آدرس: خیابان فرشته، مریم شرقی، بعد از گل فروشی الهیه، پلاک ۶۱

-شماره تماس: ۰۲۱۲۲۰۱۰۵۲۱

۶- رستوران لیو آن | از رستوران های شیک پایتخت

این بار نوبت به معرفی شیک‌ ترین رستوران پایتخت می‌رسد. رستورانی که انواع غذاهای ایتالیایی، ایرانی، انواع سوپ، پیش‌غذا و نوشیدنی‌های سرد و گرم در منو آن وجود دارد و با داشتن سفره خانه سنتی، حال و هوای دوران قدیم را برای مهمانان زنده می‌کند.

رستوران لیو آن

علاوه بر این موسیقی زنده و داشتن فضای باز و پارکینگ اختصاصی، از دیگر مزیت‌های این رستوران زیبا محسوب می‌شود. اگر عاشق دسر هستید و می‌خواهید طعم بهترین دسر‌های بین المللی را امتحان کنید، برای رفتن به این رستوران اصلا درنگ نکنید.

-آدرس: میدان ونک، گاندی شمالی، کوی برادران شریفی، پلاک ۵۷

-شماره تماس: ۰۲۱۸۸۸۸۸۶۵۱

منو رستوران

۷- رستوران کوهپایه | رستورانی متفاوت در دربند

کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که به منطقه دربند تهران سفر کرده و رستوران کوهپایه را ندیده باشد. رستورانی که با داشتن محیطی زیبا و بالکنی با چشم انداز بی‌ نظیر، نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند و حالا توانسته با جلب رضایت مشتریان عنوان یکی از بهترین رستوران های تهران را از آن خود کند. در کنار خوردن غذاهای بی نقص این رستوران در فضای باز آن می‌توانید از صدای دلنشین آب لذت ببرید و طبیعت زیبای دربند را مشاهده کنید.

رستوران کوهپایه

به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما طعم کباب‌های این رستوران و به خصوص دنده کباب‌ های آن را امتحان کنید؛ زیرا کباب‌ های این رستوران با طعم فراموش نشدنی خود طرفداران زیادی دارد. لذت میل کردن این غذا در طبیعت زیبای دربند دوچندان می‌شود.

-آدرس: تهران، شمیرانات، تجریش، دربند، میدان کوهپایه

-شماره تماس: ۰۲۱۲۲۷۰۷۲۰۱

منو رستوران کوهپایه

۸- رستوران فلورانس گیشا | تجربه متفاوت غذاهای ایتالیایی

بدون شک پایتخت نشینانی که به خوردن غذاهای ایتالیایی علاقه دارند، تعریف رستوران فلورانس را بسیار شنیده‌اند و می دانند این رستوران یکی از بهترین رستوران های تهران است. اگر عاشق غذا‌های ایتالیایی هستید، پیشنهاد می‌کنیم به این رستوران رفته و غذاهای آن را امتحان کنید. علاوه بر آن می‌توانید انواع سالاد ایتالیایی و کباب ایرانی را در این رستوران سفارش دهید و از فضای عالی و لوکس این رستوران نهایت لذت را ببرید.

رستوران فلورانس گیشا

این رستوران جزو رستوران‌ های گران قیمت پایتخت است، اما با داشتن پرسنلی محترم و امکانات متنوع، تجربه عالی را برای شما رقم می‌زند. پس ارزشش را دارد اگر برای یک بار هم شده خودتان و یا دوستانتان را برای صرف یک وعده غذا در این رستوران مهمان کنید.

-آدرس: گیشا، خیابان علیخانی، خیابان یاس، نبش کوچه ۲۲، روبه‌روی بوستان گفت‌وگو، پلاک یک

-تلفن: ۰۲۱۸۸۲۶۰۲۰۲

منو رستوران فلورانس

۹- رستوران کباب شمرون | از رستوران های معروف تهران

اگر پایتخت‌نشین هستید، بدون شک تعریف کباب‌ های شمرون که از رستوران های معروف تهران است را شنیده‌اید. رستورانی که با سه شعبه مختلف در منطقه نیاوران یا تجریش و پاسداران قرار دارد و انواع کباب لقمه گوسفندی، شیشلیک، جوجه کباب، جوجه با استخوان، کباب بره، میکس کباب خانواده و چلو کره‌ای درون ظروف مسی را طبخ کرده و در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد.

رستوران کباب شمرون

اگر امکان رفتن به رستوران را ندارید، می‌توانید به صورت اینترنتی غذا و انواع نوشیدنی خود را سفارش داده تا به وسیله پیک برای شما ارسال شود. اگر می خواهید انواع کباب های خوشمزه را در یکی از بهترین رستوران های تهران تجربه کنید، حتمان شمرون کباب را امتحان کنید.

-آدرس شعبه اصلی: میدان تجریش تهران

-شماره تماس: ۰۲۱۲۲۷۴۶۰۰۸

سایت رستوران شمرون کباب

۱۰-عالی قاپو | از بهترین رستوران های تهران با موسیقی زنده

این بار نوبت به معرفی یکی از بهترین رستوران های سنتی تهران می رسد، که در شمال تهران قرار گرفته و اصیل‌ ترین غذا‌های ایرانی را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. از دلایل محبوبیت این رستوران می‌توان به موسیقی زنده عالی، غذا‌های بی نظیر، معماری خاص و پرسنلی با تجربه اشاره کرد که سبب شده محیطی مفرح و سرشار از آرامش را برای مهمانان رقم بزند. عالی قاپو یکی از  بهترین رستوران های تهران با موسیقی زنده است.

عالی قاپو

اگر عاشق غذاهای سنتی هستید، پیشنهاد می‌کنیم رفتن به رستوران های شمال تهران را در اولویت قرار دهید. رستوران هایی که با طبیعت زیبا، هوای پاکیزه و البته کیفیت های عالی برای همیشه در ذهن شما ماندگار خواهند شد.

-آدرس: میدان ونک، ابتدای خیابان گاندی، پلاک ۵۵

-شماره تماس: ۰۲۱۸۸۷۷۷۸۰۳

۱۱- مسلم | از بهترین رستوران های بازار تهران

اگر به بازار بزرگ تهران سر زده باشید، حتما اسم رستوران مسلم را شنیده و یا از کنار صف های طولانی آن گذر کرده اید. مسلم یکی از برندهای معروف رستوران در تهران است که به گفته صاحب رستوران، خیلی ها به خاطر مسلم به بازار می‌آیند و باعث رونق بازار شده اند!

رستوران مسلم

البته وقتی نگاهی به صف های طولانی که تقریبا هرروز و همه فصل ها، جلوی رستوران بسته شده نگاهی بیندازید، متوجه می شوید که این ادعا بی راه نیست. ته چین های رستوران مسلم را در سفر به تهران از دست ندهید. این رستوران در لیست بهترین رستوران های تهران از نظر مردم قرار دارد. این رستوران به راحتی با متروی تهران در دسترس قرار دارد و هتل های تهران در اطراف آن بسیار زیاد است.

-آدرس: تهران، بازار تهران ۱۵ خرداد، نبش سبزه میدان، کوچه حج رحیم خان، پلاک۴، رستوران مسلم بازار

-شماره تماس: ۰۲۱۵۵۶۰۲۲۷۵

۱۲- رستوران ایتالیایی ژیکاسه | طعم عالی پیتزا و پاستا

یکی از بهترین رستوران های غرب تهران رستوران ایتالیایی ژیکاسه شهرک غرب با منوی ایتالیایی و جذاب آن است. رستورانی که سرو انواع غذاهای ایتالیایی، پیتزاهای خوشمزه، پاستاهایی با طعم فراموش نشدنی، بهترین تجربه از یک رستوران ایتالیایی را برای شما به ارمغان خواهد داشت. البته رستوران های خوب غرب تهران کم نیستند، ولی به عنوان یک نمونه، پیشنهاد خوبی است.

رستوران ایتالیایی ژیکاسه شهرک غرب

آدرس: تهران، شهرک غرب، بلوار دریا، روبروی پارک دلاوران، انتهای خیابان گلها

تلفن: ۰۲۱۸۸۰۸۶۲۲۱

۱۳- باگت | از بهترین رستوران های شرق تهران

اگر دوست دارید تا به یکی از بهترین رستوران های شرق تهران بروید و از یک وعده غذای خوشمزه و با کیفیت خود لذت ببرید، رستوران های زنجیره ای باگت را در اولویت های بالاتر خود قرار دهید؛ البته اگر اهل غذاهای فست فودی هستید. فضای این رستوران بسیار زیبا و مدرن طراحی شده و یک مکان عالی برای قرارهای دوستانه و خانوادگی است.

باگت

-آدرس: فلکه اول تهرانپارس، گلبرگ، بین رشید و باقری، نبش خیابان صادقی، باگت (تهران‌پارس)
-شماره تماس: ۰۲۱۸۱۰۳۰

۱۴- بهترین باغ رستوران تهران

اگر غذا خوردن در فضای باز برای شما لذت بخش است، سری به بهترین باغ رستوران های تهران بزنید. یکی روز تعطیل، به همراه دوستان و خانواده خود سری به رستوران های کوهپایه بزنید. رستوران سنتی آبشار یکی از بهترین ها است. دکوراسیون سنتی، فضایی دنج و رنگارنگ، این رستوران را به یک مکان عالی برای گذران وقت تبدیل کرده. کباب های این رستوران معروف بوده و سایر غذاهای آن نیز از کیفیت نسبتا بالایی برخوردارند.

آدرس: تهران- تجریش- خیابان دربند- مسیر کوهپایه ای دربند

۱۵- بهترین رستوران‌های غرب تهران

بهترین رستوران های تهران در بخش‌های مختلف پایخت قرار گرفته است. در یک دسته‌بندی راحت‌تر، می‌توان آن‌ها را به بخش‌های مختلف غرب، شرق، شمال، جنوب و مرکز تقسیم کرد. با این اوصاف حالا نوبت به معرفی بهترین رستوران‌های تهران در غرب پایتخت می‌رسد.

بهترین رستوران های غرب تهران

برخی از بهترین رستوران های غرب تهران عبارتند از:

  • رستوران طهران پاریس
  • رستوران نارنج طلایی
  • رستوران دره سعادت آباد
  • رستوران مستر دیزی
  • رستوران ممد استیک
  • رستوران ترمه

۱۶- بهترین رستوران‌ های شرق تهران

برای کسانی که شرق تهران سکونت دارند، پیدا کردن رستوران‌های خوب کار سختی نیست. رستوران‌های این منطقه نیز مانند رستوران‌های غرب تهران از کیفیت بالایی برخوردار است که شما را از تحمل ترافیک و رفتن به رستوران‌های دور بی‌نیاز می‌کند.

بهترین رستوران های شرق تهران

از بهترین رستوران های تهران در مناطق شرقی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رستوران درویش
  • رستوران برادران
  • رستوران سه گوش گریل
  • رستوران چلوکبابی
  • رستوران لوکس زرین
  • رستوران آویشو
  • رستوران بادبادک
  • کافه رستوران ویونا

۱۷- بهترین رستوران‌ های شمال تهران

پشت و گذار و دور دور در شمال تهران یکی از تفریحات جذاب است. پس از پیاده روی های طولانی و گشتن میان مجتمع های تجاری لوکس، غذا خوردن در رستورانی شیک و باکلاس می تواند، جذاب باشد. اگر بخواهیم بهترین رستوران های تهران در شمال شهر را معرفی کنیم باید گزینه‌های زیر را باید مدنظر بگیرید.

بهترین رستوران های شمال تهران

بهترین رستوران های شمال تهران عبارتند از:

  • رستوران شاندیز تاج محل
  • رستوران نارنجستان
  • رستوران بین‌المللی خاقان
  • رستوران گیلانه
  • رستوران قصاب فرشته
  • رستوران جوگریل لند
  • رستوران ماتادور

۱۸- بهترین رستوران‌ های جنوب تهران

رستوران‌های جنوب تهران را می‌توان در زمره بهترین رستوران‌های تهران با قیمت مناسب دانست که چیزی از کیفیت کم ندارد اما از نظر هزینه‌ای بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

بهترین رستوران های جنوب تهران

از بهترین رستوران های تهران در جنوب پایتخت نیز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رستوران مسلم
  • رستوران و دیزی سرای آذری
  • کافه رستوران گل رضاییه
  • کافه رستوران دارالخلافه
  • رستوران تیمچه اکبریان

۱۹- بهترین رستوران‌ های مرکز تهران

اگر ساکن بخش مرکزی پایتخت ساکن هستید، رستوران‌های زیر را می‌توان به عنوان بهترین رستوران های تهران در این منطقه معرفی کرد:

  • رستوران دیزی سرا
  • رستوران میلاکوی
  • رستوران روحی
  • رستوران قناری
  • رستوران نوید
  • رستوران هتل هویزه تهران

تجربه غذا در بهترین رستوران های تهران!

غذا خوردن فقط برای رفع گرسنگی نیست، گاه طعم خوش یک غذا تا مدت ها و حتی سالیان سال در خاطر شما می‌ماند. بدون شک اگر چنین تجربه ای با همراهی دوستان و عزیزان شما باشد، به یک خاطره فراموش نشدنی بدل می‌شود.

در این مطلب تعدادی از بهترین رستوران‌ های تهران را به شما معرفی کردیم که توانسته‌اند رضایت مشتریان را به دست آورند. شما می‌توانید رستوران هایی مانند رستوران نایب از رستوران های قدیمی تهران، رستوران روحی، حستوران و غیره را نیز در فهرست خود قرار دهید. همچنین برخی از بهترین رستوران های تهران در مجموعه باشگاه انقلاب واقع شده است.

حالا شما از تجربه های خود به ما بگویید. بهترین رستوران های تهران که تجربه خوبی از آنها داشتید، کدام هستند؟

سوالات متداول درباره بهترین رستوران های تهران

بهترین رستوران های تهران با قیمت مناسب کدامند؟

رستوران مسلم در بازار تهران، رستوران ایتالیایی سنسو.

بهترین رستوران های تهران با موسیقی زنده کدام است؟

رستوران عالی قاپو و رستوران لیو وان از بهترین رستوران های پایتخت با موسیقی زنده هستند.

بهترین رستوران های تهران که غذای گیاهی در آن سرو می‌شود، کدامند؟

رستوران‌ های آناندا، پیور، مهر میترا، زمین و خانه هنرمندان بهترین گزینه‌ها برای غذاهای گیاهی‌اند.

بهترین رستوران های تهران کجاست؟

در هر یک از مناطق تهران می‌توانید بهترین رستوران های این شهر را پیدا کنید. از شمال تا جنوب و شرق و غرب، انتخاب به خودتان بستگی دارد.

بهترین رستوران های تهران برای تولد گرفتن کجاست؟

رستوران عالی قاپو، کافه نگیما، کافه کیک استودیو ورتا، کافه فصل یخ و کافه بوژان. 

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید