بسیاری از مسافران برای دسترسی بهتر به جاذبه‌ها، مراکز خرید و لذت بردن از زندگی شبانه، محل اقامت موردنظر خود را از میان هتل های میدان تکسیم استانبول انتخاب می‌کنند. میدان تکسیم و خیابان استقلال یکی از بهترین مناطق استانبول برای اقامت محسوب می‌شوند. اگر قصد سفر به پایتخت فرهنگی ترکیه را دارید و می‌خواهید در قلب یکی از مهم‌ترین مناطق جهانگردی، تجاری و تفریحی این شهر اقامت کنید، با مجله گردشگری فلای‌تودی همراه شوید تا فهرست بهترین هتل های منطقه تکسیم استانبول در سال ۲۰۲۲ را که از نگاه مسافران، محبوبیت و رتبه بهتری داشته‌اند را در اختیار شما قرار دهیم.

بهترین هتل های ۵ ستاره تکسیم استانبول

اگر از میان بهترین هتل های استانبول به دنبال بهترین هتل های پنج ستاره استانبول و هتل خوب در تکسیم استانبول هستید، این گزینه‌ها را می‌توانید در فهرست خود قرار دهید.

هتل سی وی کی پارک بسفر تکسیم استانبول | CVK Park Bosphorus

هتل سی وی کی پارک بسفر در قلب میدان واقع شده و بهترین هتل استانبول در میدان تکسیم به شمار می‌رود. این هتل به پرطرفدارترین جاهای دیدنی استانبول به راحتی دسترسی دارد. هتل سی وی کی پارک بسفر  امکان دسترسی به مجموعه گسترده ای از خدمات از جمله لابی اختصاصی با خدمات VIP، خدمات نگهداری از بچه ها، سرویس اتاق ۲۴ ساعته، پارکینگ و مرکز تجاری را فراهم می کند. همچنین با اقامت در این هتل به امکاناتی تفریحی بی‌نظیری از جمله استخر، آبگرم، جکوزی و سونا دسترسی خواهید داشت.

بهترین هتل های ۵ ستاره تکسیم استانبول

آدرس:  Gumussuyu Mah. Inonu Street No:8, Taksim, Beyoglu

هتل گزی بسفور تکسیم استانبول | Gezi Hotel Bosphorus

برای اقامت در بهترین هتل تکسیم استانبول هتل گزی بسفور می‌تواند گزینه خوبی باشد. این هتل دسترسی آسانی به مکان‌های محبوب شهر و همچنین انواع رستوران ها و بوتیک‌های مد و فشن  دارد. اتاق های این هتل استانبول با امکاناتی مدرن، منظره بسیار دلپذیری نیز به تنگه بسفر دارند. از دیگر امکانات هتل گزی بسفور می‌توان به اسپا، اتاق بخار، ماساژ و سونا اشاره کرد.

میهمانان این هتل می‌توانند از رستوران فیامما (Fiamma) که غذاهای ایتالیایی و مدیترانه‌ای ارائه می‌دهد، لذت ببرند. وقتی به دنبال اقامتگاهی راحت و قابل دسترس در استانبول هستید، هتل گزی بسفور از هتل های استانبول نزدیک میدان تقسیم است که آرامش و راحتی را برایتان به ارمغان می‌آورد.

بهترین هتل های میدان تکسیم استانبول

آدرس: Mete Avenue No.34, Taksim, Beyoglu

هتل مرمره تکسیم | The Marmara Taksim

به جرات می‌توان هتل پنج ستاره مرمره را بهترین هتل استانبول در میدان تقسیم نامید که درست وسط میدان قرار گرفته است. فاصله چند دقیقه‌ای این هتل با ایستگاه اتوبوس و مترو، دسترسی فوق‌العاده‌ای ایجاد می‌کند. هتل مرمره از جمله هتل های استانبول در میدان تقسیم محسوب می‌شود که با برخورداری از امکاناتی چون سالن اسپا، ماساژ، بدنسازی، استخر روباز و سونا، یک اقامت دلپذیر برای مهمانان خود فراهم کرده است.

صبحانه را در بوفه زیبای هتل صرف کرده و برای نهار و شام می‌توانید از رستوران هتل با منوی متنوع آن استفاده کنید و در هر ساعتی از شبانه‌روز از کافی شاپ با انواع نوشیدنی‌ها لذت ببرید. با اقامت در یکی از ۳۸۸ اتاق هتل مرمره از امکانات رفاهی و تفریحی بسیار عالی برخوردار خواهید شد.

هتل در میدان تقسیم استانبول

آدرس: Gümüşsuyu, Osmanlı Sk. 1/B, 34437 Beyoğlu

هتل توم توم | Tomtom Suites

توم توم سوئیتز یک ساختمان قرن نوزدهمی است که یکی از هتل های میدان تکسیم استانبول به شمار می آید و تغییرات فرهنگی و معماری این قرن را به خوبی نشان می‌دهد. از تراس‌های این هتل، چشم‌اندازی به بخش قدیمی شهر خواهید داشت. هتل توم توم یکی از هتل های میدان تکسیم استانبول به شمار می‌رود که فاصله کوتاهی از منطقه جهانگیر قرار دارد. از این هتل تنها ۱۵ دقیقه پیاده‌روی تا برج گالاتا و میدان تقسیم فاصله دارید. از امکانات هتل توم توم استانبول می‌توان به ماساژ، رستوران و کافی شاپ، نگهداری کودکان اشاره کرد.

بهترین هتل نزدیک میدان تکسیم

آدرس: Tomtom, Firuzağa Mah.Boğazkesen Cad No:18, Tomtom Kaptan Sk., 34425 Beyoğlu

بهترین هتل های ۴ ستاره تکسیم استانبول

اگر هتل های ۵ ستاره قیمت بالایی برای شما دارند، بهتر است به سراغ بهترین هتل های ۴ ستاره میدان تکسیم استانبول بروید. این هتل‌ها چندان تفاوتی در ارائه خدمات با هتل‌های پنج ستاره ندارند، اما قیمت مناسب‌تری دارند.

هتل آوانتگارد میدان تکسیم استانبول | Avantgarde Hotel Taksim Square

هتل آوانتگارد یکی از بهترین هتل های میدان تکسیم استانبول است که در فاصله ۲ دقیقه پیاده‌روی با میدان تقسیم قرار دارد. مجموعه‌ای از خدمات عالی مانند سرویس اتاق ۲۴ ساعته ، Wi-Fi رایگان در تمامی اتاق ها، نگهبانی و  امنیت  ۲۴ ساعته، فروشگاه خدمات رفاهی، خانه‌داری روزانه و… در این هتل ارائه می‌شود. مرکز تناسب اندام هتل آوانتگارد، مکانی ایده‌آل برای استراحت بعد از گشت و گذار در جاذبه‌ها و مراکز خرید استانبول است.

بهترین هتل های میدان تکسیم استانبول

آدرس:Mete Avenue, No 28, Gümüssuyu, Taksim, Beyoglu

هتل میدتاون تکسیم استانبول | Midtown Hotel

هتل میدتاون یکی از هتل های تکسیم استانبول است که مهمانان می‌توانند به راحتی از این هتل به جاذبه‌های شهر دسترسی داشته باشند. این هتل خدمات عالی و امکانات بی‌نظیری برای آرامش و آسایش مهمانان ارائه می‌دهد. هتل میدتاون از هتل های استانبول در نزدیکی میدان تقسیم است.

این هتل امکاناتی مانند سرویس اتاق ۲۴ ساعته، Wi-Fi  رایگان در تمامی اتاق ها، خدماتی برای مهمانان دارای نقص جسمی و Wi-Fi در مکان‌های عمومی را به مهمانان خود ارائه می‌دهد. امکانات تفریحی و موقعیت مکانی عالی، این هتل را به مکانی مناسب برای لذت از اقامت در استانبول تبدیل کرده است.

هتل های 4 ستاره میدان تکسیم

آدرس: Lamartin Street No.13, Taksim, Beyoglu

هتل تایتانیک سیتی | Titanic City Taksim

هتل چهار ستاره تایتانیک سیتی تنها ۱۰ دقیقه پیاده‌روی تا میدان تقسیم و خیابان استقلال فاصله دارد. این هتل استانبول با ۲۰۲ اتاق دارای تهویه مطبوع و مینی بار است. از امکانات آن می‌توان به رستوران و کافی شاپ، اسپا و ماساژ، استخر سرپوشیده و سونا اشاره کرد. هتل تایتانیک سیتی یکی دیگر از هتل های میدان تکسیم استانبول محسوب می‌شود که امکاناتی مانند مرکز تجاری، خدمات خشکشویی و خدمات بیست و چهار ساعته، اتاق جلسه برای برگزاری رویدادها و شاتل فرودگاهی نیز به مهمانان خود ارائه می‌دهد.

بهترین هتل های میدان تکسیم استانبول

آدرس: Kocatepe, Lamartin Cd. No:47, 34437 Beyoğlu

هتل آدا کاراکوی | Ada Karakoy Hotel – Special Class

هتل چهار ستاره آدا کاراکوی یکی از هتل های خوب در تکسیم استانبول محسوب می‌شود. از ویژگی‌های این هتل می‌توان به فاصله بسیار نزدیک آن به مسجد تاریخی مصطفی پاشا در منطقه کاراکوی اشاره کرد. این هتل به دیگر اماکن تاریخی استانبول شامل مسجد آبی، مسجد ایاصوفیه، کاخ توپکاپی، بازار بزرگ، بازار ادویه مصر نیز بسیار نزدیک است. تراس‌های هتل چشم‌انداز زیبایی به مساجد و بخش تاریخی شهر دارد. از امکانات هتل آدا کاراکوی باید به خشکشویی، پذیرش ۲۴ ساعته، شاتل فرودگاهی، اتاق جلسه، رستوران و کافی شاپ اشاره کرد.

هتل های خوب در تکسیم استانبول

آدرس: Kemankeş Karamustafa Paşa, Kemankeş Karamustafa Paşa Mahallesi Necati Bey Caddesi, Gümrük Sk. No:18 D:Karaköy, 34425 Beyoğlu

بهترین هتل های ۳ ستاره تکسیم استانبول

در ادامه به معرفی هتل های ارزان میدان تکسیم استانبول می‌پردازیم که گزینه‌های خوبی برای یک سفر اقتصادی به استانبول به شمار می‌روند.

هتل اِوِی تکسیم استانبول | Away Hotel

هتل اوی تکسیم استانبول، یکی از بهترین هتل های ۳ ستاره استانبول در میدان تقسیم است که در فاصله ۵ دقیقه پیاده‌روی از میدان تقسیم و خیابان استقلال قرار دارد. از امکانات این هتل می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر فرودگاهی، لابی مشترک و وای فای رایگان اشاره کرد. هتل اوی استانبول همچنین صبحانه کانتیننتال (صبحانه سَبُک انگلیسی) را در منویی جداگانه ارائه می‌دهد.

هتل های ارزان میدان تکسیم استانبول

آدرس:  Hariciye Konağı Sokak No:7, Taksim, Beyoglu

هتل استِی گالاتا تکسیم استانبول | The Stay Galata

هتل استی گالاتا یکی از بهترین هتل های ۳ ستاره در میدان تقسیم استانبول در منطقه قدیمی Cukurcuma است. این هتل در عمارتی مربوط به دهه ۱۸۵۰ با دکوراسیون داخلی پیشرفته و مدرن قرار دارد. از امکانات این هتل تاریخی می‌توان به سوئیت‌هایی مجلل و WiFi رایگان اشاره کرد. محیط هتل استی گالاتا استانبول با حفظ دیوارهای اصلی و کف پارکت، بازسازی شده است. میهمانان این هتل می‌توانند از سالن استراحت واقع در پشت بام این هتل و از خدمات با کیفیت و بی‌نظیر آن بهره‌مند شوند.

هتل سه ستاره میدان تکسیم

آدرس: Firuzaga Mahallesi, Bostanbası Caddesi. No:19, Taksim, Beyoglu

هتل سام تایمز تکسیم استانبول | Sometimes Hotel Taksim

هتل سام تایمز تکسیم استانبول یکی از بهترین هتل های ۳ ستاره در این منطقه است که در خیابان استقلال قرار دارد. از امکانات این هتل می‌توان به وای فای رایگان و تلویزیون‌های مسطح با ماهواره اشاره کرد. همچنین مبلمان‌هایی طراحی شده، زینت‌بخش این هتل زیبا هستند. از دیگر امکانات هتل سام تایمز استانبول می‌توان به میز پذیرش ۲۴ ساعته آن اشاره کرد. همچنین صبح‌ها می‌توانید صبحانه کانتیننتال را در رستوران این هتل صرف کنید.

هتل های ارزان میدان تکسیم استانبول

آدرس: Katip Mustafa Çelebi Mahallesi, Anadolu Sokak No 6, Taksim, Beyoglu

هتل کرنر هات | Corner Hot

هتل کرنر هات، یک هتل سه ستاره با امکانات بسیار خوب و باکیفیت در نزدیکی پل بسفر است. قدمت این هتل به سال ۱۸۰۰ برمی‌گردد. در نمای بیرونی ساختمان، از کله بز و قوچ استفاده شده و معماری بسیار جالبی دارد. اینترنت، شاتل فرودگاهی، خدمات خشکشویی، پذیرش ۲۴ ساعته از امکانات هتل کورنر هات است. از این هتل تا میدان تقسیم و پل بسفر ۵ دقیقه با ماشین فاصله دارید. اگر به دنبال رزرو هتل استانبول در میدان تقسیم هستید که قیمت مناسبی داشته باشد، این هتل می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

هتل سه ستاره خوب میدان تکسیم

آدرس: Mecidiye, Büyükşekerci Sk. No:1, 34347 Beşiktaş

نکات مهم رزرو بهترین هتل استانبول در میدان تقسیم

در این مطلب فهرست کامل هتل های میدان تکسیم استانبول را در اختیارتان قرار دادیم تا با انتخاب آنها دسترسی خوبی به نقاط مختلف شهر داشته باشید. استانبول شهری است که در تمام فصول زیبایی‌های خاص خود را دارد. اگر قصد سفر به این شهر را دارید، با خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل و یا حتی خرید تور استانبول سفری به یادماندنی داشته باشید.

آیا تجربه اقامت در هتل های نزدیک میدان تکسیم استانبول را داشته‌اید؟ شما کدام هتل را پیشنهاد می‌کنید؟

سوالات متداول درباره هتل های میدان تکسیم استانبول

بهترین هتل استانبول در میدان تقسیم کدام است؟

بهترین هتل های میدان تکسیم استانبول شامل هتل سی وی کی پارک بسفر (CVK Park Bosphorus)، هتل گزی بسفور (Gezi Hotel Bosphorus)، هتل مرمره (The Marmara Taksim) می‌شود.

هتل های میدان تکسیم استانبول چند ستاره هستند؟

هتل‌هایی که در میدان تکسیم قرار دارند از پنج تا یک ستاره را تشکیل می‌دهند. برای مشاهده فهرست کامل به سایت فلای‌تودی مراجعه کنید.

هزینه رزرو هتل در میدان تقسیم چقدر است؟

برای اطلاع از قیمت دقیق هتل نام آن را در فلای‌تودی جست‌وجو و قیمت‌ها را بررسی کنید.

2 نظرات

  1. ما۴شب‌درهتل‌تایتانیک‌سیتی‌بودیم‌‌هتل‌خوبی‌بود‌فقط
    چیزهایی‌که‌باید‌همراه‌داشته‌باشید:دمپایی‌برای‌حمام
    مسواک‌وخمیردندان‌وجانمازاست

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید