اگر استانبول را برای سفر انتخاب کرده باشید، می‌توانید کل شبانه‌روز را بدون خستگی تفریح کنید و لذت ببرید. اما پرانرژی‌ترین گردشگران و مسافران هم برای استراحت و اقامت به مکانی مناسب احتیاج دارند. بسیاری از گردشگران که سابقه سفر به شهر و یا کشور خاصی را ندارند، ممکن است در پیداکردن هتل مناسب در مقصد مورد نظرشان با مشکل مواجه شوند. در این مطلب قصد داریم تعدادی از بهترین هتل های استانبول، از لوکس و مجلل تا معمولی و اقتصادی را به شما معرفی کنیم. حتما تا انتهای مطلب با مجله گردشگری فلای‌تودی همراه باشید.

بهترین هتل های ۵ ستاره استانبول

با توجه به اینکه گردشگری در شهر زیبا و ساحلی استانبول بسیار رونق دارد، انواع گوناگونی از هتل‌ها در این شهر ساخته شده؛ به طوری که به واقعا دشوار است که بگوییم بهترین هتل در استانبول کدام است. هتل ۷ ستاره در استانبول نمی‌توانید پیدا کنید اما هتل ۵ ستاره و لوکس بسیار است. در صورتی که دوست دارید اقامتی لوکس را در استانبول تجربه کنید، هتل‌هایی که در زیر معرفی شده‌اند، بخشی از بهترین هتل های ۵ ستاره استانبول هستند:

هتل کارتون با موقعیت مکانی مناسب و امکانات رفاهی عالی، مقصدی ایده‌آل برای گردشگران این شهر محسوب می‌شود. دست‌اندکاران این هتل ۴ ستاره در تلاش هستند تا اقامت شما را تا حد امکان آرامش‌بخش و لذت‌بخش کنند و درست به همین خاطر، سالانه میزبان مسافران زیادی از سراسر نقاط جهان قرار می‌گیرد. اتاق‌های این هتل دارای امکاناتی مثل تلویزیون، مینی‌بار، تهویه مطبوع و… هستند و با وایفای رایگانی که در مدت زمان اقامت در اختیارتان قرار می‌گیرد، به‌راحتی می‌توانید با عزیزان خود در ارتباط باشید. صبحانه، پارکینگ، اتاق چمدان، صرافی، رستوران، خدمات تهیه تورو تور استانبول و بلیط، تخت نوزاد رایگان و… از دیگر امکاناتی هستند که در مدت زمان اقامت خود در هتل کارتون می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

هتل هیلتون بسفروس استانبول | Hilton Istanbul Bosphorus

موقعیت مکانی عالی، چشم‌انداز فوق‌العاده و امکانات رفاهی مناسب، هتل هیلتون بسفروس را به مامنی سرشار از آرامش برای اقامت در استانبول تبدیل کرده‌اند. این هتل از سال ۱۹۵۵ پا به عرصه هتلداری گذاشته و طی بیش از ۶ دهه فعالیت در این صنعت، عملکردی عالی در جلب رضایت مسافران از خود به‌جا گذاشته است. هتل هیلتون بسفروس ۵۰۰ اتاق بزرگ و دلباز را برای اقامت شما در نظر گرفته که تمامی آن‌ها دارای بالکن و چشم‌اندازی خیره‌کننده از تنگه بسفر یا باغ اطراف هتل هستند. از سوی دیگر، در طول اقامت خود می‌توانید از امکاناتی مثل استخر، سالن ماساژ، باشگاه سلامتی، دوچرخه‌سواری، اینترنت رایگان، استخر روباز، زمین تنیس، صندوق امانات و… هم استفاده کنید تا اقامت در هتل، از هر لحاظ لذت‌بخش و خاطره‌انگیز شود.

آدرس هتل هیلتون بسفروس استانبول روی نقشه:

هتل شرایتون سیتی سنتر استانبول | Sheraton Istanbul City Center

اگر دوست دارید سفر به استانبول را با اقامت در هتلی لوکس و ۵ ستاره تجربه کنید، هتل شرایتون سیتی سنتر از بهترین گزینه‌ها برای شما خواهد بود. این هتل که در محله بی‌اوغلو استانبول قرار گرفته، اتاق‌های بسیار مجللی را برای اقامت شما در نظر گرفته است. این اتاق‌ها به امکاناتی مثل روم سرویس ۲۴ ساعته، سرویس خواب درجه یک، صندوق امانات با قابلیت نگهداری از لپ‌تاپ، لامپ‌های LED قابل بازیافت، لواز بهداشتی سازگار با محیط زیست، تلویزیون، کمد، تخت نوزاد رایگان، چای‌ساز و… مجهز هستند و آسایش و راحتی را برایتان به ارمغان می‌آورند. تراس، کافی‌شاپ، باغ، خدمات ماساژ و اسپا، خدمان خشک‌شویی، استخر سرپوشیده، زمین تنیس، ترانسفر فرودگاهی و سالن پذیرایی، از دیگر امکانات هتل شرایتون سیتی سنتر استانبول هستند. جالب است بدانید که این هتل در ارائه خدمات، به مسائل زیست محیطی نیز توجه ویژه‌ای داشته و  از این جهت رضایت مسافران زیادی را جلب کرده است.

آدرس هتل شرایتون سیتی سنتر استانبول روی نقشه:

هتل فور سیزن استانبول | The Four Seasons Hotel Istanbul

با رزرو هتل فورسیزن استانبول، اقامت در قلب شهر پرجنب‌وجوش استانبول را تجربه کنید. این هتل ۵ ستاره، از مدرن ترین و لوکس ترین هتل های استانبول است و با آنکه قدمتش به قرن نوزهم میلادی می‌رسد به امکانات بسیار مدرنی مثل تلویزیون ماهواره‌ای، iPod برای اتصال با پذیرش و اینترنت وای‌فای آن هم به‌صورت رایگان مجهز است. از دیگر امکانات هتل فورسیزن که خود یکی از جاهای دیدنی استانبول است، می‌توان به رستوران آکوا با تراسی مشرف به تنگه بسفر، استخر، سالن بدنسازی، پارکینگ رایگان، صندوق امانات، آبگرم‌درمانی و… اشاره کرد.

بهترین هتلهای استانبول 18

آدرس هتل فور سیزن استانبول روی نقشه:

هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول | Çırağan Palace Kempinski

یکی از بهترین هتل های استانبول برای اقامت، هتل چراغان پالاس است. هتل چراغان پالاس کمپیسنکی استانبول نیز از دیگر کاخ‌های عثمانی و متعلق به قرن نوزدهم است که اکنون تغییر کاربری داده و به یکی از زیباترین و مجلل‌ترین هتل های ساحلی استانبول تبدیل شده است. اتاق‌های این هتل تخت خواب‌هایی بسیار لوکس و راحت دارد و تمامی آن‌ها دارای پنجره‌هایی از کف تا سقف هستند. علاوه بر این، هر اتاق بالکنی با منظره باغ یا دریا دارد. علاوه بر اتاق‌های مجلل و راحت، امکاناتی مثل استخر، وای‌فای رایگان، پارکینگ رایگان، دستگاه خودپرداز، صرافی، سالن ماساژ، سالن بدنسازی و… از دیگر امکاناتی هستند که افراد زیادی را به رزرو هتل چراغان پالاس کمپینسکی ترغیب می‌کنند.

بهترین هتلهای استانبول 19

آدرس هتل هتل چراغان پالاس کمپیسنکی استانبو روی نقشه:

هتل سوئیس استانبول | Swissotel Istanbul

اگر قصد رزرو هتل لوکس در استانبول را دارید، هتل سوئیس استانبول، یکی دیگر از بهترین هتل های استانبول ۵ ستاره است که در چند قدمی محله معروف نیشانتاشی قرار دارد. اتاق‌های این هتل چشم‌انداز بسیار زیبایی به تنگه بسفر دارند و به امکانات رفاهی کاملی مجهز شده‌اند. علاوه بر امکانات رفاهی مثل استخر، اسپا، پارکینگ رایگان، این هتل موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد و بعضی از مهم‌ترین جاذبه های گردشگری استانبول مانند کاخ توپکاپی، بازار برگ و مسجد آبی با خودرو تنها ۱۵ دقیقه با این هتل فاصله دارند. از این رو، نباید در رزرو هتل سوئیس استانبول تردید داشته باشید. اغراق نیست اگر این هتل را بهترین هتل استانبول رو به دریا بنامیم.

بهترین هتلهای استانبول 20

آدرس هتل سوئیس استانبول روی نقشه:

هتل مارمارا تقسیم استانبول | Marmara Taksim

هتل مارمارا یک از بهترین هتل های استانبول است که با اتاق‌های مجلل و چشم‌اندازی عالی رو به بسفر، اقامتی از هر لحاظ به‌یادماندنی و دلنشین را برای شما رقم خواهد زد. این هتل در میدان تقسیم – قلب شهر استانبول – واقع شده است و تمامی واحدهای اقامتی آن به بهترین امکانات رفاهی ممکن مجهز شده‌اند. از سایر امکانات و مزیت‌های رزرو هتل مارمارا تقسیم استانبول می‌توان به رستوران پانارومیک، پارکینگ رایگان، مرکز تناسب اندام، استخر، آب گرم، اینترنت وای‌فای رایگان و… اشاره کرد.

بهترین هتلهای استانبول 21

آدرس هتل مارمارا تقسیم استانبول روی نقشه:

هتل کاخ سیرکه جی استانبول | Sirkeci Mansion

هتل کاخ سیرکه جی که یکی از بهترین هتل های استانبول است در قلب شهر قدیمی استانبول و محله سلطان احمد واقع شده است. ساختمان این هتل به سبک معماری عثمانی ساخته شده و تمامی اتاق‌های بسیار مجلل آن تخت‌هایی با کنده‌کاری‌های چوبی دارند. علاوه بر امکانات رفاهی عالی، این هتل موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد و در نزدیکی بسیاری از جاذبه های گردشگری استانبول مانند کاخ توپکاپی، مسجد ایاصوفیه، آب آنبار باسیلیکا و مسجد آبی قرار گرفته است. اگر به دنبال تجربه اقامتی مجلل در استانبول هستید، رزرو هتل کاخ سیرکه جی استانبول را از دست ندهید.

بهترین هتلهای استانبول 22

آدرس هتل کاخ سیرکه جی استانبول روی نقشه:

هتل ویت استانبول | Witt Istanbul Hotel

هتل ویت استانبول یکی از مدرن ترین هتل های استانبول است و تمامی اتاق‌های آن از امکاناتی نظیر وای‌فای رایگان، کف پارکت، تلویزیون صفحه تخت با دستگاه پخش دی‌وی‌دی و آشپزخانه‌ای کوچک با دستگاه نسپرسو برخوردار هستند. خوشبختانه این هتل موقعیت مکانی خیلی خوبی دارد و شهر قدیمی استانبول در ۳ کیلومتری و میدان تقسیم در ۱ کیلومتری آن قرار گرفته‌اند. با رزرو هتل ویت استانبول از امکانات دیگری نظیر پذیرش ۲۴ ساعته، صبحانه سنتی ترکی، باغ تراس، هم بهره‌مند خواهید شد. هتل ویت نیز یکی از بهترین هتل های استانبول از نظر امکانات و موقعیت مکانی است.

بهترین هتلهای استانبول 23

آدرس هتل ویت استانبول روی نقشه:

هتل ریتز کارلتون استانبول |Ritz Carlton

هتل ریتز کارلتون استانبول از هتل های خوب استانبول مشرف به زیباترین مناظر از شهر و تنگه بسفر واقع شده است. تمامی واحدهای اقامتی هتل دکوراسیون بسیار شیک و مجللی دارند و در کنار امکاناتی مثل استخر، وای‌فای رایگان، ترانسفر فرودگاهی رایگان، حمام ترکی، رستوران‌هایی با غذاهای باکیفیت و…. اقامتی راحت و بی‌دغدغه را برای شما رقم خواهند زد. با رزرو هتل ریتز کارلتون استانبول، می‌توانید با دستگاه نسپرسو داخل اتاقتان یک فنجان قهوه داغ درست کنید و در حال تماشای مناظر رویایی و زیبای استانبول، آن را بنوشید.

بهترین هتلهای استانبول 24

آدرس هتل ریتز کارلتون استانبول روی نقشه:

هتل رادیسون بلو شیشلی استانبول | Radisson Blu Hotel, Istanbul Sisli

هتل ۵ستاره رادیسون بلو که از بهترین هتل های استانبول محسوب می‌شود نزدیک به کاخ دلماباغچه و فرودگاه آتاتورک قرار دارد. این هتل یک استخر در فضایی باز و پوشیده، سونا و سالن ورزشی، رستورانی با غذاهایی عالی، تراس آفتاب با منظره‌ای دیدنی از شهر و پارکینگ مخصوص دارد. پرسنل این هتل توانایی صحبت کردن به چهار زبان ترکی، انگلیسی، آلمانی و عربی را دارند که از ویژگی های منحصربه‌فرد آن است. همچنین حیوانات خانگی اجازه ورود به این هتل را دارند.

هتل رادیسون بلو شیشلی استانبول نزدیک به میدان تکسیم، ایستگاه مترو تکسیم و شیشلی و جاذبه‌های گردشگری مثل پارک ازدیلک، کاخ دلماباغچه و مرکز خرید Cevahir است که مسافران با پیاده‌روی به راحتی می‌توانند از آنها دیدن کنند.

بهترین هتلهای استانبول 5

آدرس هتل رادیسون بلو شیشلی استانبول روی نقشه:

سوییسوتل بسفروس استانبول | Swissotel The Bosphorus Istanbul

هتل سوییسوتل بسفروس استانبول که از بهترین هتل های استانبول است، دارای اتاق‌هایی مخصوص با تراسی بزرگ است که منظره‌ای رو به شهر، دریا و یا باغ دارند. هتل دارای استخر، سونا، سالن بدنسازی و پارکینگی مخصوصی است که مسافران بدون نیاز به رزرو می‌توانند از آن استفاده کنند. از دیگر خدماتی که هتل سوییسوتل بسفروس به مسافرین و مهمانان خود ارائه می‌دهد می‌توان به سالن زیبایی، خدمات تبدیل ارز، خشکشویی، اتاق‌های مخصوص ماه عسل و بسیاری امکانات دیگر اشاره کرد. این هتل پنج ستاره، یکی از بهترین هتل های استانبول از نظر مردم است.

بهترین هتلهای استانبول 6

آدرس هتل سوییستول بسفر استانبول روی نقشه:

بهترین هتل های ۴ ستاره استانبول

علاوه بر هتل‌های ۵ ستاره و مجللی که در بخش قبلی به آن‌ها اشاره شد، استانبول هتل‌های ۴ ستاره زیادی هم دارند که از نظر امکانات رفاهی و راحتی، گزینه‌هایی عالی برای اقامت در این شهر محسوب می‌شوند. در ادامه، اسم بهترین هتل های استانبول ۴ ستاره از نظر مردم را مشاهده کنید.

هتل دورا استانبول | Istanbul Dora Hotel

اتاق‌های مجهز، فضاهای بسیار تمیز و ارائه امکانات رفاهی مدرن، اصلی‌ترین مشخصه‌های هتل دورا استانبول هستند. این هتل تنها ۱۰ دقیقه با میدان پرجنب‌وجوش تکسیم فاصله دارد و نزدیکی آن به ایستگاه مترو عثمان بی نیز به شما کمک می‌کند به‌راحتی در شهر گردش کنید. از نظر امکانات رفاهی، این هتل مجلل و ۴ ستاره رضایت مسافران زیادی را جلب کرده و از این جنبه نیز، در دسته بهترین‌های استانبول قرار دارد. از جمله این امکانات می‌توان مواردی مثل باغ، کافی‌شاپ، سالن اسپا و ماساژ، کتابخانه، خدمات خشکشویی، اتاق جلسه، صندوق امانات با قابلیت نگهداری از لپ‌تاپ و… را نام برد.

آدرس هتل دورا استانبول روی نقشه:

هتل کورین بوتیک استانبول | Corinne Boutique Hotel

هتل کورین بوتیک استانبول، یکی از صدها هتل خیابان استقلال و میدان تقسیم و از بهترین هتل های استانبول است. واحدهای اقامتی این هتل، دکوراسیون بسیار زیبایی دارند و تمامی آن‌ها به اینترنت وای‌فای رایگان مجهز هستند. جالب است بدانید که بعضی از اتاق‌های این هتل بالکن دارند و از فراز آن‌ها می‌توانید مناظری بسیار زیبا از شهر استانبول را تماشا کنید. پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات خشک‌شویی، رستوران با موسیقی زنده، صرافی، اجاره خودرو، از دیگر امکاناتی هستند که ارزش رزرو هتل کورین بوتیک استانبول را چند برابر کرده‌اند.

بهترین هتلهای استانبول 26

آدرس هتل کورین بوتیک استانبول روی نقشه:

هتل تایتانیک سیتی تکسیم استانبول | Titanic City Taksim

تایتانیک سیتی تکسیم، از دیگر هتل‌های حوالی میدان تکسیم است که جایگاه ویژه‌ای در فهرست بهترین هتل های استانبول دارد. این هتل طی سال‌ها فعالیت خود عملکردی عالی در پذیرایی از گردشگران ایفا کرده و به همین دلیل، میانگین امتیاز بسیار بالایی را از سوی مسافران دریافت کرده است. با کمتر از ۱۵ دقیقه پیاده‌روی از هتل می‌توانید به مکان‌هایی مثل کاخ دولما باغچه، خیابان استقلال و میدان تکسیم دسترسی پیدا کنید. نزدیکی به ایستگاه مترو تکسیم نیز می‌تواند دسترسی به سایر نقاط شهر را تسهیل بخشد. از نظر امکانات نیز این هتل از بهترین‌های استانبول محسوب می‌شود و با رزرو آن، سفری به‌یادماندنی و تکرارنشدنی را به این شهر تجربه خواهید کرد.

آدرس هتل تایتانیک سیتی تکسیم استانبول روی نقشه:

هتل ابراهیم پاشا استانبول | Ibrahim Pasha

با اقامت در هتل ابراهیم پاشا، که از بهترین هتل های استانبول است تلفیق سنت و مدرنیته را هم‌زمان مشاهده خواهید کرد. در واحدهای اقامتی این هتل، هر چیزی که برای تجربه اقامتی بی‌دغدغه و راحت احتیاج دارید، برای شما فراهم شده است. به‌علاوه، امکانات دیگری نظیر ترانسفر فرودگاهی رایگان، روم سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، اینترنت رایگان، کتابخانه و… هم برای رفاه شما در نظر گرفته شده است. یکی از مهم‌ترین مواردی که مسافران را به رزرو هتل ابراهیم پاشا استانبول ترغیب می‌کند، تراس پشت بام آن است؛ می‌توانید روی صندلی‌های راحت آن بنشینید و همراه با نوشیدن یک فنجان قهوه ترک چشم‌اندازی پانارومیک از استانبول و مسجد ایاصوفیه را تماشا کنید.

بهترین هتلهای استانبول 25

آدرس هتل ابراهیم پاشا استانبول روی نقشه:

هتل یورو پلازا استانبول | Euro Plaza Hotel

هتل یورو پلازا، از دیگر هتل‌های محبوب برای گردشگران استانبول است و در فاصله بسیار کمی از میدان تکسیم و خیابان استقلال و جاذبه های تاریخی مانند کاخ دولما باغچه قرار دارد. این هتل اتاق‌های بسیار متنوعی را با کلاس قیمتی مختلف برای اقامت مسافران آماده کرده و با تجهیز آن‌ها به امکانات رفاهی مدرن مثل اینترنت وایفای، صندوق امانات با قابلیت نگهداری از لپ‌تاپ، تلویزیون LCD، سرویس خواب درجه یک و… سعی در خلق تجربه‌ای بی‌نظیر از سفر به استانبول را برای شما داشته است. صبحانه سلف‌سرویس رایگان،  استخر روباز، کافی‌شاپ، سالن ماساژ و اسپا، اتاق چمدان و… از دیگر خدمات هتل برای ارتقا سطح آسایش و رفاه شما هستند.

آدرس هتل یورو پلازا استانبول روی نقشه:

هتل امپراتوری عثمانی استانبول | Ottoman Imperial

هتل امپراتوری عثمانی با ارائه مناظری جذاب از مسجد ایاصوفیه استانبول و واحدهای اقامتی مجلل، یکی از بهترین گزینه‌ها برای تجربه اقامتی لوکس در شهر استانبول است. تمامی اتاق‌های این هتل با فرش‌های سنتی پوشانده شده‌اند که در ترکیب با مبلمان تیره و شیک اتاق‌ها، فضایی بسیار راحت و دنج برای مسافران فراهم کرده‌اند.

این هتل رستورانی به‌نام مطبح (Matbah) هم دارد که در آن می‌توانید خوشمزه‌ترین غذاهای ترکی را میل کنید و با انتخاب میزی در تراس رستوران، حین صرف غذا مناظر بسیار زیبایی از استانبول را هم مشاهده کنید. وای‌فای رایگان، ترانسفر فرودگاهی رایگان، صرافی، پذیرش ۲۴ ساعته و… از دیگر امکاناتی هستند که با رزرو هتل امپراتوری عثمانی استانبول از آن‌ها بهره‌مند خواهید شد. به همین دلیل است هتل امپراتوری عثمانی را یکی از بهترین هتل های استانبول از نظر مسافران می‌دانند.

بهترین هتلهای استانبول 7

آدرس هتل امپراتوری عثمانی استانبول روی نقشه:

هتل ساری کوناک | Sari Konak

هتل ساری کوناک استانبول که از بهترین هتلهای استانبول است، در قلب محله تاریخی سلطان احمد قرار گرفته است و با بسیاری از جاذبه های دیدنی استانبول مانند مسجد ایاصوفیه، کاخ توپکاپی و آب‌انبار باسیلیکا تنها اندازه ۵ دقیقه پیاده‌روی فاصله دارد. با رزرو هتل ساری کوناک استانبول در اتاق‌های منحصربه‌فردی اقامت خواهید داشت که چیدمان کلاسیک دارند و از امکاناتی نظیر تلویزون LCD، وای‌فای رایگان و صبحانه بوفه رایگان برخوردار هستند. پارکینگ رایگان، ترانسفر فرودگاهی (با هزینه) اتاق چمدان، صرافی و… از دیگر امکانات رفاهی هتل ساری کوناک هستند.

بهترین هتلهای استانبول 28

آدرس هتل ساری کوناک استانبول روی نقشه:

هتل کارتون استانبول | Cartoon Hotel

هتل کارتون با موقعیت مکانی مناسب و امکانات رفاهی عالی، مقصدی ایده‌آل برای گردشگران این شهر محسوب می‌شود. دست‌اندکاران این هتل ۴ ستاره در تلاش هستند تا اقامت شما را تا حد امکان آرامش‌بخش و لذت‌بخش کنند و درست به همین خاطر، سالانه میزبان مسافران زیادی از سراسر نقاط جهان قرار می‌گیرد. اتاق‌های این هتل دارای امکاناتی مثل تلویزیون، مینی‌بار، تهویه مطبوع و… هستند و با وایفای رایگانی که در مدت زمان اقامت در اختیارتان قرار می‌گیرد، به‌راحتی می‌توانید با عزیزان خود در ارتباط باشید. صبحانه، پارکینگ، اتاق چمدان، صرافی، رستوران، خدمات تهیه تور استانبول و بلیط، تخت نوزاد رایگان و… از دیگر امکاناتی هستند که در مدت زمان اقامت خود در هتل کارتون می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

آدرس هتل کارتون استانبول روی نقشه:

هتل گرند استار بسفروس استانبول | Grand Star Hotel Bosphorus

اگر دوست دارید در مدت زمان سفر به استانبول، در اتاق‌هایی مشرف به تنگه بسفر اقامت داشته باشید و چشم‌اندازهایی بسیار زیبا از دریا را تماشا کنید، رزرو هتل گرند استار بسفروس استانبول را از دست ندهید. این هتل ۴ ستاره که در مجاورت میدان تکسیم واقع شده، امکاناتی مانند استخر سرپوشیده، خدمات اسپا، رستوران و کافی‌شاپ، باشگاه ورزشی و… را برای شما در نظر گرفته است و انتظارات شما از یک هتل ۴ ستاره لوکس را برآورده می‌کند. از نظر بسیاری از مسافران، مهم‌ترین نقطه قوت هتل، رستوران آن است که با پنجره‌های سرتاسری بزرگ رو به تنگه بسفر و سرو انواع غذاهای دریایی و محلی، می‌تواند تجربه‌ای لذت‌بخش و تکرارنشدنی از سفر به ترکیه را برایتان رقم بزند.

آدرس هتل گرند استار بسفروس استانبول روی نقشه:

هتل آزاده استانبول | Azade hotel

تنها ۱۰۰ متر مانده به مسجد آبی و در یک خیابان دنج و خلوت، خانه چوبی بازسازی‌شده‌ای قرار دارد که در حال حاضر یکی از بهترین هتل های ۴ ستاره استانبول است و هتل آزاده نام دارد. اتاق‌های این هتل دکوراسیونی کاملا شرقی دارند و هر یک از آن‌ها به امکاناتی نظیر تلویزیون صفحه تخت، مینی‌بار، چای‌ساز/قهوه‌ساز و… مجهز هستند. اینترنت وای‌فای رایگان، ترانسفر فرودگاهی (با هزینه)، خدمات خشک‌شویی، روزنامه رایگان در لابی و… از دیگر امکاناتی هستند که با رزرو هتل آزاده استانبول از آن‌ها بهره‌مند خواهید شد.

بهترین هتلهای استانبول 8

آدرس هتل آزاده استانبول روی نقشه:

هتل آوانتگارد تکسیم | Avantgarde Hotel Taksim

هتل ۴ستاره آوانتگارد تکسیم یکی از هتل‌های لوکس استانبول است. این هتل دارای اتاق‌ها و سوئیت‌های مدرنی است که با تجهیزات و امکانات ویژه‌ای آنها بهترین خدمات به مسافرین هتل ارائه می‌شود. هتل دارای استخر، پارکینگ مخصوص بدون نیاز به رزرو، امکان کرایه خودرو، رستورانی با منویی متنوع و بسیاری خدمات دیگر است و از مهمترین ویژگی‌های این هتل، پرسنل آن است که علاوه بر زبان ترکی به زبان انگلیسی نیز تسلط دارند.

 هتل آوانتگارد تکسیم به میدان تکسیم، ایستگاه مترو، مرکز فرهنگی آتاتورک و خیابان استقلال نزدیک است. همچنین این هتل در فاصله کمی از جاذبه های گردشگری مثل کاخ دلماباغچه، برج گالاتا و کلیسای سنت آنتونی قرار دارد.

بهترین هتلهای استانبول 17

هتل گلدن ایج استانبول | Golden Age Hotel Istanbul

امکان ندارد که در فهرست بهترین هتل های استانبول، از هتل گلدن ایج یاد نکرد. مهم‌ترین مزیتی که باعث محبوبیت این هتل نزد مسافران شده، قرارگیری آن در نزدیکی میدان تکسیم است. از آنجایی که میدان تکسیم پرجنب‌وجوش‌ترین بخش استانبول است، بسیاری از مسافران ترجیح می‌دهند در هتل‌های نزدیک به این ناحیه اقامت داشته باشند تا علاوه بر دسترسی آسان به نقاط مهم شهر، از جنب‌وجوش و جذابیت‌های این میدان تاریخی نیز لذت ببرند. هتل گلدن ایج، با مهمان‌نوازی صمیمانه و لذت‌بخش ترک‌ها از شما استقبال می‌کند و هم برای سفرهای کاری و هم برای مسافرت‌های تفریحی، گزینه کاملا ایده‌آلی برای اقامت محسوب می‌شود.  

آدرس گلدن ایج استانبول هتل روی نقشه:

هتل گرمیر پالاس | Germir Palas Hotel – Special Class

هتل گرمیر پالاس استانبول، از بهترین هتل های ۴ ستاره استانبول و بهترین هتل استانبول در میدان تقسیم است. این هتل، دکوراسیونی به سبک بریتانیایی دارد که ترکیبی از سبک‌های باروک و عثمانی است. بعضی از اتاق‌های این هتل رو به دریا و باغ است، همچنین کلاس ویژه هتل تراس بزرگ و سالن بدنسازی مخصوص دارد. از امکانات این هتل می‌توان به کرایه خودرو، سالن کنفرانس و ملاقات، اتاق مخصوص افراد غیرسیگاری، صندلی چرخ دار مخصوص افراد معلول، رستورانی با غذاهایی خاص و متنوع و بسیاری خدمات دیگر اشاره کرد.

موقعیت مکانی هتل گرمیر پالاس نزدیک به ایستگاه متروی تکسیم، خیابان استقلال، برج گالاتا، بازار ادویه و برخی دیگر از جاذبه های گردشگری شهر استانبول است.

بهترین هتلهای استانبول 4

بهترین هتل های ۳ ستاره استانبول

در بخش‌های قبلی بخشی از بهترین هتلهای استانبول را که لوکس و مجلل بودند، به شما معرفی کردیم. اما اگر قصد دارید سفری ارزان و اقتصادی را به استانبول تجربه کنید، همچنان گزینه‌های بسیار متنوع و زیادی پیش روی شما قرار دارد و پس از خرید بلیط هواپیما می‌توانید درباره رزرو آن‌ها تصمیم‌گیری کنید. در ادامه، لیست بهترین هتل های استانبول از میان هتل های ۳ستاره استانبول معرفی شده‌اند:

هتل فیده استانبول | Fide Hotel

هتل ۳ ستاره فیده استانبول، یکی از بهترین هتل های استانبول است که در فاصله ۱۰ دقیقه‌ای از قلب استانبول (میدان تکسیم) قرار دارد. این مسئله در کنار قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه، موجب شده تا این هتل از محبوبیت ویژه‌ای نزد مسافران برخوردار شده و به گزینه کاملا ایده‌آلی برای اقامت در استانبول تبدیل شود. با رزرو هتل فیده استانبول، تنها با چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به بهترین کافه‌ها، رستوران‌ها و مراکز خرید اطراف میدان تکسیم و خیابان استقلال دسترسی داشته باشید و به‌راحتی در شهر گردش کنید. همچنین، امکاناتی مثل اینترنت وایفای رایگان، صرافی، حمام خصوصی با سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، ترانسفر فرودگاه، خدمات کرایه خودرو، اتاق چمدان و… نیز در هتل برای شما فراهم شده است تا اقامتی از هر لحاظ بی‌دغدغه و راحت را در هتل فیده استانبول تجربه کنید.

آدرس هتل فیده استانبول روی نقشه:

هتل عثمان هان | Osmanhan Hotel

اگر از کاوش در جاذبه های تاریخی استانبول لذت می‌برید، عثمان هان بهترین هتل استانبول برای شماست. این هتل در قلب منطقه تاریخی استانبول قرار دارد و با رزرو هتل عثمان هان بسیاری از بناهای دیدنی استانبول مثل مسجد آبی، مسجد ایاصوفیه، کاخ توپکاپی و بازار بزرگ در یک کیلومتری شما قرار خواهند داشت. علاوه بر این، تراسی در پشت بام هتل واقع شده است که از فراز آن می‌توانید زیباترین مناظر را از دریای مرمره و مسجد آبی مشاهده کنید. از دیگر امکانات هتل عثمان هان می‌توان به اینترنت رایگان، روم سرویس، پارکینگ رایگان و وجود چای‌ساز و قهوه‌ساز در اتاق‌ها اشاره کرد. هتل عثمان هان جزو بهترین هتل های استانبول ۳ ستاره است.

بهترین هتلهای استانبول 10

آدرس هتل عثمان هان استانبول روی نقشه:

هتل آدا استانبول | Ada Hotel Istanbul

با انتخاب هتل آدا استانبول، درست به‌اندازه اقامت در منزل شخصی‌تان احساس راحتی و آرامش خواهید داشت. واحدهای اقامتی این هتل دکوراسیونی کاملا شرقی و بسیار زیبا دارند و تمامی آن‌ها بزرگ و دلباز هستند. علاوه بر امکانات رفاهی عالی، هتل موقعیت مکانی بسیار خوبی هم دارد؛ با رزرو هتل آدا استانبول مسجد آبی در ۱۵۰ متری شما قرار خواهد داشت و تنها با ۵ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید خودتان را به کاخ توپکاپی و مسجد ایاصوفیه برسانید. هتل آدا بدون شک بهترین هتل سه ستاره استانبول است.

بهترین هتلهای استانبول 11

آدرس هتل آدا استانبول روی نقشه:

هتل آپکس استانبول | Apex Hotel

هتل آپکس در قلب شهر استانبول و نزدیکی دریا واقع شده است و با توجه به امکانات رفاهی که در اختیار مسافران قرار می‌‎دهد، یکی از بهترین هتل های ۳ ستاره استانبول محسوب می‌شود. از آنجایی که این هتل در نزدیکی مهم ترین بناهای دیدنی استانبول مانند مسجد آبی و مسجد ایاصوفیه واقع شده است، توصیه می‌کنیم رزرو هتل آپکس استانبول را از دست ندهید. از دیگر امکاناتی که مسافران را به اقامت در این هتل وسوسه می‌کند می‌توان به اینترنت رایگان، صبحانه بوفه رایگان، دستگاه خودپرداز، پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی (با هزینه)، خدمات خشکشویی و… اشاره کرد.

بهترین هتلهای استانبول 12

آدرس هتل آپکس استانبول روی نقشه:

هتل سانتا لوسیا | santa lucia hotel

اگر هتل‌های حوالی میدان تقسیم را برای اقامت در استانبول ترجیح می‌دهید، هتل سانتا لوسیا گزینه بسیار مناسبی برایتان خواهد بود. واحدهای اقامتی این هتل به امکاناتی نظیر تلویزیون صفحه تخت، سشوار، انواع لوازم بهداشتی و آرایشی، مینی‌بار، چای‌ساز و… مجهز هستند و اقامتی از هر لحاظ راحت و بی‌دغدغه را تجربه خواهید کرد. علاوه بر این، با توجه به اینکه هتل در نزدیکی میدان تقسیم قرار گرفته است، با رزرو هتل سانتا لوسیا به‌راحتی می‌توانید به مکان‌های مهم شهر دسترسی پیدا کنید.

بهترین هتلهای استانبول 13

آدرس هتل سانتا لوسیا استانبول روی نقشه:

هتل سانتا سوفیا | Santa Sophia Hotel

هتل سانتا سوفیا از دیگر هتل‌هایی است که در منطقه تاریخی استانبول و نزدیک به بسیاری از مکان های دیدنی استانبول مانند مسجد آبی، بازار بزرگ و کاخ توپکاپی قرار گرفته است و جزو بهترین هتل های استانبول است. این هتل ۴۰ واحد اقامتی دارد که از امکانات رفاهی خیلی خوبی برخوردار هستند و آسایش و راحتی را برای شما به ارمغان خواهند آورد. از دیگر امکاناتی که ارزش رزرو هتل سانتا سوفیا دو چندان کرده است، می‌توان به اینترنت رایگان، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی، رستوران با فضای باز، اتاق چمدان، کتابخانه و صندوق امانات اشاره کرد.

بهترین هتلهای استانبول 14

آدرس هتل سانتا سوفیا استانبول روی نقشه:

رزرو هاستل در استانبول

اگر بودجه محدودی برای سفر به استانبول در اختیار دارید و نمی‌توانید در هتل های ۵ستاره استانبول و یا حتی ۴ و ۳ ستاره اقامت کنید، هاستل‌های استانبول گزینه بسیار مناسبی برایتان خواهد بود. این اقامت‌گاه‌ها در عین حال که هزینه معقولی از مسافران دریافت می‌کنند، امکانات رفاهی خیلی خوبی را هم در اختیار آنان قرار می‌دهند. اگر رزرو بهترین هتل ترکیه هزینه زیادی به سفر شما اضافه می‌کند، هاستل‌ها گزینه‌های خوبی برای اقامت هستند. در ادامه چند مورد از بهترین هاستل های استانبول را که در سایت فلای تودی قابل رزرو هستند، به شما معرفی خواهیم کرد:

هاستل چیرز میلدتاون | Cheers Midtown Hostel

هاستل چیرز میلدتاون در منطقه بی‌اوغلو استانبول واقع شده است و پیاده تنها ۵ دقیقه تا خیابان استقلال فاصله دارد. اتاق‌های این هاستل دارای تخت‌خواب‌های بسیار راحتی هستند و اکثر آن‌ها دارای کمدی برای نگهداری وسایل مسافران هستند. هاستل چیرز حتی آشپزخانه‌ای دارد که می‌توانید در آن غذا بپزید و از این طریق تا حد زیادی در هزینه‌های سفرتان صرفه‌جویی کنید. همچنین، اگر قرار است همراه با همسرتان به استانبول سفر کنید، همچنان رزرو هاستل چیرز میلدتاون را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

بهترین هتلهای استانبول 16

آدرس هاستل چیرز میلدتاون استانبول روی نقشه:

هاستل تکسیم سیتی استانبول | Taksim City Hostel

فرقی نمی‌کند که تنهایی به استانبول سفر می‌کنید یا همراه با دوستان و خانواده‌تان، در هر حالت اناق‌های هاستل تکسیم سیتی گزینه مناسبی برای اقامت در این شهر محسوب می‌شوند. تمامی اتاق‌ها دارای کمد لباس و اینترنت رایگان هستند و بعضی از آن‌ها تراس هم دارند. همچنین، با رزرو هاستل تکسیم سیتی مکان های مهم استانبول از جمله خیابان استقلال و کاخ دلمه باغچه در نزدیکی شما قرار خواهند داشت.

بهترین هتلهای استانبول 15

آدرس هاستل تکسیم سیتی استانبول روی نقشه:

هاستل وابی سابی | Wabi Sabi Hostel

هاستیل وابی سابی استانبول که به آن هاستل بونک تقسیم (bunk taksim) هم گفته می‌شود، یک ساختمان قدیمی بازسازی‌شده واقع در ۷۰۰ متری میدان تقسیم است. این هاستل اتاق‌ها و خوابگاه‌هایی کاملا مدرن دارد و تمامی آن‌ها به امکاناتی نظیر کمد، صندوق امانات، اینترنت رایگان و… مجهز شده‌اند. بعضی از اتاق‌های این هاستل تراس هم دارند. با رزرو هاستل وابی سابی می‌توانید صبحانه‌تان را که به صورت بوفه در طبقه آخر هاستل سرو می‌شود، در تراس آن میل کنید.

بهترین هتلهای استانبول 1

آدرس هاستل وابی سابی استانبول روی نقشه:

هاستل سکند هوم | Second Home Hostel

هاستل سکند هوم در قلب استانبول و نزدیکی جاذبه‌های گردشگری مهمی مثل مسجد آبی و کاخ توپکاپی واقع شده است. اتاق‌های این هاستل از دکوراسیون بسیار ساده و راحتی برخوردار هستند و بعضی از آن‌ها حمام اختصاصی هم دارند. اگر دوست دارید سفری ارزان و اقتصادی را به استانبول تجربه کنید، رزرو هاستل سکند هوم را از دست ندهید؛ این هاستل آشپزخانه مشترکی دارد که می‌توانید در آن غذاهای دلخواهتان را آماده کنید و با صرف نظر از غذاخوردن در رستوران‌های استانبول هزینه‌های سفرتان را کاهش دهید.

بهترین هتلهای استانبول 2

آدرس هاستل سکند هوم استانبول روی نقشه:

هاستل کوینز | Kevin’s Hostel

هاستل کوینز در منطقه کادیکوی، ناحیه‌ای در نزدیکی محله تاریخی سلطان احمد واقع شده است و اتاق‌هایی با حمام و نشیمن مشترک و اینترنت رایگان را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. این هاستل از امکاناتی نظیر انبار چمدان، خدمات خشکشویی و صبحانه بوفه نیز برخوردار است. بعضی از اتاق‌‌های هاستل چشم‌اندازی نسبی به دریا دارند و هنگام رزرو هاستل کوینز می‌توانید آن‌ها را برای اقامت انتخاب کنید.

بهترین هتلهای استانبول 3

آدرس هاستل کوینز استانبول روی نقشه:

هتل آپارتمان لانگ استی | Long Stay İstanbul Residence

بهترین هتل آپارتمان استانبول بر اساس نظرات مسافران هتل آپارتمان لانگ استی است که از فلای‌تودی می‌توانید رزرو کنید. این هتل در منطقه تکسیم، یکی از محبوب‌ترین مناطق گردشگری استانبول واقع شده است و دسترسی خوبی به اماکن مهم گردشگری استانبول دارد. این هتل دارای اتاق‌ها و سوئیت‌های متنوعی با امکانات مختلف است. این اتاق‌ها مجهز به تختخواب‌های راحت، تلویزیون، یخچال، اجاق گاز، ماکروویو و ماشین لباسشویی هستند. سوئیت‌های هتل لانگ استی دارای اتاق نشیمن، آشپزخانه کامل و بالکن نیز هستند.

بهترین هتلهای استانبول 29

رزرو هتل در استانبول

تنوع هتل های استانبول به قدری زیاد است که به هیچ عنوان نمی‌توان گفت که بهترین هتل استانبول از نظر مسافران کدام است. این تنوع بالا مسافران را هم هنگام رزرو هتل استانبول بسیار سردرگم می‌کند. در مقاله حاضر تعدادی از بهترین هتل های استانبول، از ۵ ستاره مجلل تا هاستل و اقتصادی را به شما معرفی کردیم تا راحت‌تر بتوانید برای اقامتتان در این شهر تصمیم‌گیری کنید. قیمت بهترین هتل های استانبول را می‌توانید از سایت یا اپلیکیشن فلای‌تودی، مرجع خرید ارزان‌ترین بلیط هواپیما و رزرو هتل، بررسی کنید.

آیا تابه‌حال اقامت در این هتل‌ها را تجربه کرده‌اید؟ اگر قرار باشد به استانبول سفر کنید کدام‌یک از این هتل‌ها را برای اقامت ترجیح می‌دهید؟

سوالات متداول درباره بهترین هتل های استانبول

بهترین هتل آپارتمان استانبول کدام است؟

هتل آپارتمان لانگ استی بهترین هتل آپارتمان استانبول است.

بهترین هتل های ۵ ستاره استانبول کدام‌اند؟

هتل فور سیزنز، هتل چراغان پالاس، هتل مارمارا و هتل سوئیس از بهترین هتل های استانبول هستند.

قیمت هتل استانبول چقدر است؟

هزینه رزرو هتل در استانبول با توجه به نوع هتل، تعداد نفرات و همچنین تاریخ سفر شما متغیر است. برای اطلاعات بیشتر به اپلیکیشن یا سایت فلای‌تودی مراجعه کنید.

چطور در استانبول هاستل رزرو کنیم؟

برای رزرو هاستل به سایت یا اپ فلای‌تودی مراجعه کنید و با پرداخت ریالی هاستل خود را رزرو کنید.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید