بهترین هتل های دبی | قطب گردشگری خاورمیانه

1
1923

دبی، مقصدی محبوب نه تنها برای ایرانیان بلکه برای بسیاری از گردشگران سراسر جهان است. این شهر مدرن و پویا که ترکیبی از فرهنگ‌های مختلف را در خود جای داده است، جاذبه‌های بسیاری هم دارد. دبی، با ساختمان‌های بلند و آسمان‌خراش‌های خیره کننده‌اش، نمادی از مدرنیته است. این شهر مدرن طی یک قرن گذشته با کمک سرمایه‌گذاری‌های موفق، به بزرگ‌ترین قطب گردشگری در خاورمیانه تبدیل شده است.

حال این بزرگ‌ترین قطب گردشگری، صاحب هتل‌هایی بسیار لوکس و مجلل است که گاهی انتخاب از میان آن‌ها بسیار دشوار می‌شود و نام بردن بهترین هتل دبی کار آسانی نیست! بنابراین، در این مطلب از مجله گردشگری فلای‌تودی، جزئیاتی کامل از بهترین هتل های دبی در دیره و سایر مناطق ساحلی و شهری را در اختیارتان خواهیم گذاشت.

هتل برج العرب جمیرا | لوکس ترین و بهترین هتل دبی

شاید صدرنشین فهرست بهترین هتل دبی، هتل هفت ستاره و لوکس برج العرب باشد که به‌واسطه معماری زیبا و خدمات رفاهی متعدد، قدرت بالایی در جذب گردشگران دارد. این هتل که جزو بهترین هتل های دبی جمیرا نیز محسوب می‌شود، ۲۰۲ اتاق مجزا با دیدی پانورامایی به خلیج فارس دارد. مجهز بودن اتاق‌ها به اینترنت، تلویزیون، سرویس خواب باکیفیت، میز مطالعه و چای‌ساز، امتیاز دیگری است که منجر به فراهم‌شدن اسباب رفاه و آسایش بیشتر برای گردشگران می‌شود. از دیگر امکانات رفاهی این مجموعه، می‌توان به وجود ۹ رستوران، خودپرداز، باشگاه تناسب اندام کودک و نوجوان و خدمات زیبایی اشاره کرد. جالب است بدانید بعضی از اتاق‌های هتل برج العرب دبی زیر آب قرار دارند!

بهترین هتلهای دبی 13
  • امتیاز هتل: ۹٫۲ از ۱۰
  • آدرس: امارات، دبی، خیابان جمیرا.

هتل جمیرا امارات تاورز | بهترین هتل دبی

در فهرست بهترین هتل‌های ۵ ستاره دبی، این هتل جمیرا امارات تاورز است که در جایگاه نخست آن می‌درخشد. این هتل پنج‌ستاره با تدارک امکانات گسترده، انتظار شما از یک هتل باشکوه و مجلل را به‌خوبی برطرف کرده است. رستوران‌های بسیار مدرن با انواع‌و‌اقسام غذاهای بین‌المللی، صرافی، سرویس رایگان رفت‌وبرگشت به مراکز تجاری دبی و باشگاه ورزشی را می‌توان گلچین امکانات رفاهی این مجموعه دانست. هتل جمیرا ۴۰۰ واحد اقامتی مجهز به ماهواره دارد که فضای دلنشین و آرام آن، لحظاتی خوش را برای‌تان رقم می‌زند.

بهترین هتلهای دبی 14
  • آدرس: امارات، جاده شیخ زاید، برج‌های امارات.

هتل رافلز | از بهترین هتل های دبی از نظر مسافران

از دیگر بهترین هتل ها در دبی که دارنده ۵ ستاره طلایی است، هتل رافلز را می‌توان معرفی کرد. این هتل پنج‌ستاره با ارائه امکانات رفاهی و تفریحی متعدد، به‌خوبی توانسته است رضایت گردشگران را به دست آورد؛ امکاناتی مانند استخر روباز، سونا، ماساژ، جکوزی، منوی ویژه غذای رژیمی، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات پرستاری کودک و خدمات اتاق VIP که در نوع خودش بی‌نظیر است. هتل رافلز دارای ۲۵۲ اتاق است و با فرودگاه بین‌المللی دبی، تنها ۱۵ دقیقه فاصله دارد.

بهترین هتلهای دبی 16
  • امتیاز هتل: ۱۰ از ۱۰
  • آدرس: امارات، دبی، بور دبی، وافی مال، جاده شیخ رشید.

هتل رز ریحان بای روتانا | هتلی با چشم اندازی به برج خلیفه  

هتل رز ریحان در جاده شیخ زاید دبی قرار گرفته است و با مرکز بین المللی تجاری دبی فاصله خیلی کمی دارد. اتاق‌های این هتل، چشم اندازی از برج خلیفه را دارند. این هتل دارای سه رستوران و کافی شاپ است که انواع غذاها را برای صبحانه، ناهار و شام سرو می‌کند. از امکانات تفریحی هتل رز ریحان بای روتانا می‌توان به استخر روباز، باشگاه مجهز بدنسازی، سالن زیبایی، ماساژ و سونا اشاره کرد. کارکنان این هتل به زبان‌های مختلفی چون انگلیسی، فرانسه، عربی، روسی و…  صحبت می‌کنند. هتل رز ریحان تا فرودگاه بین‌المللی فقط یک ربع فاصله دارد.

هتل رز ریحان بای روتانا

امتیاز: ۹ از ۱۰

آدرس: امارات، دبی، جاده شیخ زاید

هتل گرند حیات | از هتل های معروف دبی

هتل گرند حیات یکی از هتل‌های معروف دبی است. این هتل دارای استخرهای روباز، رستوران بین‌المللی و پارکینگ رایگان است. از امکانات دیگر هتل می‌توان به زمین تنیس، کلاس‌های ورزشی، ماساژ، سونا، خدمات آرایشی، کافی شاپ، اجرای موسیقی زنده و اسنک بار اشاره کرد. اتاق‌ و سوئیت‌های هتل گرند حیات نیز بسیار متنوع و مدرن هستند و با اقامت در آنها می‌توانید دسترسی رایگان به استخر، رستوران بین المللی و اتوبوس‌های شاتل را داشته باشید.

هتل گرند حیات

امتیاز: ۹٫۲ از ۱۰   

آدرس:  امارات، دبی، جاده شیخ زاید  

هتل پالازو ورساچه | از سرسبزترین هتل های دبی

هتل پالازو ورساچه از هتل‌های ۵ ستاره در دبی است که در سال ۲۰۱۴ ساخته شده است. این هتل یک ربع با فرودگاه و ده دقیقه با مرکز شهر و برج خلیفه فاصله دارد. هتل پالازو ورساچه ۴ کافه و رستوران دارد که هر کدام دارای غذاهای متنوع و چشم اندازی متفاوت هستند. این هتل دارای ۳ استخر در فضای باز است، همچنین باغ‌های زیبایی دارد که برای رویدادهای مختلف و مراسمی چون عروسی درنظر گرفته شده است. از دیگر امکانات آن می‌توان به کارکنان چند زبانه، اینترنت رایگان در تمام محوطه هتل، مرکز تجاری ۲۴ ساعته، خدمات ورزشی، اسب سواری و استخر و… اشاره کرد.

Palazzo Versace Dubai

امتیاز: ۹ از ۱۰

آدرس: امارات، دبی، منطقه الجداف

هتل اتلانتیس رویال | از جدیدترین هتل های دبی

هتل اتلانتیس رویال دبی یکی از بهترین و مجلل‌ترین هتل‌های ۵ ستاره در خاورمیانه است. این هتل در سال ۲۰۲۳ افتتاح شده و هتلی تازه تاسیس به حساب می‌آید. آتلانتیس رویال یک هتل لوکس است که بر روی هلال جزیره نخل جمیرا قرار دارد. هر واحد اقامتی هتل اتلانتیس رویال با  ویژگی‌های خیلی خاصی طراحی شده است. این هتل امکانات ورزشی متنوعی چون تنیس روی میز، والیبال ساحلی، زمین تنیس و تجهیزات غواصی دارد. هتل اتلانتیس رویال دارای ۱۷ رستوران است که انواع غذاها با منوهای متنوع برای هر سلیقه‌ای وجود دارد.

Atlantis The Royal

امتیاز: ۹٫۲ از ۱۰

آدرس: امارات، دبی، جزیره پالم جمیرا

هتل هیلتون جمیرا | هتلی در میان درختان نخل

هتل هیلتون جمیرا یکی از هتلهای ۵ ستاره در دبی است. این هتل دارای ساحل اختصاصی است که در میان درختان نخل قرار دارد. این هتل امکانات متنوعی دارد که می‌توان به اینترنت رایگان، تهویه هوای مطبوع، خدمات خشکشویی، امکانات برای افراد دارای محدودیت جسمی، سالن زیبایی، پارکینگ رایگان، انواع کلاس بدن سازی، یوگا، بیلیارد و خدمات زیبایی اشاره کرد. همچنین این هتل ۵ رستوران دارد که می‌توانید انواع غذاها را در آنها میل کنید. انواع اتاق‌ها نیز با امکانات و خدمات متنوع با چشم اندازی رو به دریا قابل رزرو است.   

Hilton Dubai Jumeirah

امتیاز: ۸٫۴ از ۱۰

آدرس: امارات، دبی، ساحل جمیرا

هتل کرون پلازا مارینا | از هتل های نزدیک ساحل ج

هتل‌ کرون پلازا مارینا هتلی ۵ ستاره است که در نزدیکی ساحل جمیرا و مارینا دبی قرار گرفته است و به مراکز تفریحی و گردشگری دبی دسترسی خوبی دارد. این هتل دارای امکانات تفریحی زیادی است که می‌توان به اسکله تفریحی، خدمات ماساژ، استخر، سونا، باشگاه بدنسازی، اینترنت رایگان، خشکشویی، سالن بازی کودکان، کافی شاپ و رستوران‌هایی با انواع غذاهای بین المللی اشاره کرد. اتاق‌های این هتل نیز بزرگ و جادار هستند و با بهترین امکانات تجهیز شده‌اند.

Crowne Plaza Dubai Marina

امتیاز: ۹٫۴  از ۱۰

آدرس: امارات، دبی، مارینا دبی

هتل تاج دبی | از مجلل‌ترین هتل های دبی

دبی هتل ۵ ستاره مجلل و باشکوه کم ندارد. یکی دیگر از بهترین هتل‌های پنج ستاره در دبی، هتل تاج دبی با ۲۹۶ اتاق مجهز به امکانات رفاهی متعدد است. از اتاق‌های هتل، می‌توانید ساعت‌ها تماشاگر زیباترین و چشم‌نوازترین مناظر شهر دبی باشید. فقط باید بدانید که سیگار‌کشیدن و به‌همراه‌داشتن حیوان خانگی در اتاق‌های این هتل ممنوع است.

یکی از نقاط برجسته هتل تاج، سرو غذاهای هندی، آسیایی، عربی، مدیترانه‌ای و انگلیسی در رستوران این هتل است. با این تنوع غذایی، قطعا صاحب هر سلیقه و ذائقه‌ای که باشید، از صرف غذا در این رستوران لذت خواهید برد. استخر روباز، محوطه بازی برای کودکان، پارکینگ و اینترنت رایگان و مراکز ورزشی از دیگر امکانات رفاهی این مجموعه هستند.

بهترین هتلهای دبی 23
  • آدرس: امارات، دبی، مرکز شهر برج خلیفه.

هتل پارک‌ هایت دبی | از بهترین هتل های دبی از نظر موقعیت مکانی

اگر در جست‌وجوی یک هتل با موقعیت مکانی مناسب و امکانات رفاهی مطلوب هستید، هتل پارک هایت دبی، یکی از بهترین گزینه‌ها است. این هتل که باید آن را جزو فهرست بهترین هتل دبی دانست، فاصله بسیار کمی با فرودگاه، برج خلیفه و مراکز تجاری این شهر دارد.

هتل پارک دارای ۲۲۵ اتاق است که تمامی اتاق‌ها دارای تراس، اینترنت رایگان، سرویس خواب باکیفیت و عایق صدا هستند. از امکانات این هتل ۵ ستاره هم می‌توان به سالن ورزشی، زمین گلف، امکانات ویژه معلولین، پارکینگ و امکان اجاره خودرو اشاره کرد.

بهترین هتلهای دبی 15
  • امتیاز هتل: ۸٫۵ از ۱۰
  • آدرس: امارات، دبی، باشگاه قایق‎‌سواری و گلف.

هتل حیات ریجنسی | هتلی در امتداد ساحل های دبی

هتل حیات ریجنسی از هتل‌های ۵ ستاره دبی است که در منطقه دیره قرار دارد. این هتل در امتداد ساحلی کورنیش واقع است و برای یک پیاده روی ساحلی عالی است. هتل حیات ریجنسی به دلیل نزدیکی به ایستگاه مترو دسترسی شما به جاهای دیدنی و خرید را راحت‌‌تر کرده است. همچنین با فرودگاه یک ربع بیشتر فاصله ندارد. از امکانات هتل می‌توان به رستوران، کافی شاپ، استخر، مرکز تناسب اندام، ترانسفر، امکان اجاره ماشین، آرایشگاه، سونا و جکوزی اشاره کرد. رستوران‌های این هتل انواع غذاهای عربی و بین المللی را سرو می‌کنند. اتاق‌های هتل نیز با دکوراسیونی جذاب و منظره رو به دریا مجهز به تمامی امکانات هستند.

Hyatt Regency Dubai

امتیاز:  8.6 از ۱۰

آدرس:  امارات، دبی، منطقه دیره    

هتل سیتی سیزنز |  از بهترین هتل های دیره دبی

هتل سیتی سیزنز دبی در مرکز تجاری دیره قرار گرفته است. این هتل فاصله نزدیکی با مترو و مرکز خرید دارد. از امکانات هتل سیتی سیزنز می‌توان به پارکینگ رایگان، خدمات خشکشویی، اینترنت رایگان، خدمات حمل و نقل تاکسی، استخر روباز، کافی شاپ و رستوران با انواع غذاهای بین المللی و عربی اشاره کرد. کارکنان این هتل به زبان‌های مختلفی چون انگلیسی، فرانسوی، روسی، عربی، هندی و … صحبت می‌کنند. تمام اتاق‌‌های این هتل مجهز به دستگاه چای ساز و قهوه ساز هستند و پنجره‌هایی وسیع دارند.

City Seasons Hotel

امتیاز: ۷٫۵ از ۱۰

آدرس: امارات، دبی، منطقه پورت سعید دبی

هتل تاور پلازا | از هتل های شیخ راید دبی

هتل تاور پلازا هتلی ۵ ستاره در جاده شیخ زاید است. این هتل دارای استخر روباز، باشگاه ورزشی، ماساژ، رستوران بین‌المللی و اتاق‌هایی بزرگ و مدرن است. مهمانان می‌توانند از اینترنت رایگان در سراسر هتل استفاده کنند. شما می‌توانید انواع اتاق و سوئیت را در هتل تاور پلازا با چشم اندازی به ساحل جمیرا و برج خلیفه رزرو کنید. صبحانه در این هتل به صورت بوفه‌ای سرو می‌شود و رستوران بین المللی بوفه نیز به صورت ۲۴ ساعته انواع غذاهای بین‌المللی را سرو می‌کند؛ همچنین منوهای رژیمی و غذای مخصوص کودکان درصورت درخواست موجود است.  

The Tower Plaza Hotel

امتیاز: ۸٫۴  از ۱۰

آدرس: امارات، دبی، شیخ زاید  

هتل سنتارا میراژ بیچ ریزورت دبی | از بهترین هتل های یوآل دبی

نمونه‌ای دیگر از بهترین هتل دبی، هتل سنتارا میراژ بیچ ریزورت است که بهترین شرایط را برای اقامت خانواده‌ها فراهم می‌کند. این هتل دارای ۶۰۷ اتاق است و دسترسی بسیار خوبی به مراکز تجاری دبی و فرودگاه دارد. نقطه برجسته هتل سنتارا، امکان رزرو اتاق به صورت یوآل است. ضمن اینکه مسافران می‌توانند بدون پرداخت هرگونه هزینه اضافی از خدمات ویژه این هتل نظیر استخر، سالن ورزشی و سالن بدنسازی استفاده کنند.

جالب است بدانید که هتل سنتارا با برخورداری از ساحلی اختصاصی، فرصت تجربه غواصی و قایق‌رانی را هم به گردشگران خود هدیه می‌دهد. با وجود این امکانات، مطمئن باشید که اقامتی به‌یادماندنی را در این هتل دبی تجربه خواهید کرد.

بهترین هتلهای دبی 11
  • آدرس: امارات، دبی، منطقه دیره.

هتل اوبریو | از بهترین هتل های خانوادگی دبی

با اقامت در هتل ۵ ستاره اوبریو، می‌توانید نمای زیبایی از برج خلیفه را در اتاق استراحت خود داشته باشید. این هتل دارای ۲۵۲ اتاق با فضایی کاملا دوست‌داشتنی و دلنشین است. وجود امکاناتی همچون سالن ورزشی، استخر روباز، اسپا، ماساژ، خدمات پرستاری کودک و اتاق خانواده نیز لذت اقامت در این هتل را برای گردشگران چندین برابر می‌کند. ضمن اینکه هتل اوبریو دارای خدمات دیگری نظیر پارکینگ و اینترنت رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات بلیط، خدمات زیبایی، صندوق امانات و خودپرداز است.

بهترین هتلهای دبی 17
  • آدرس: امارات، دبی، خیابان الامال، مرکز اوبریو.

هتل آرمانی دبی | محبوب‌ترین و بهترین هتل دبی

از دیگر بهترین هتل ها در دبی که قطعا از اقامت در آن پشیمان نمی‌شوید، هتل ۵ ستاره آرمانی دبی است. تعداد کم اتاق‌های این هتل، موجب خلق فضایی دنج و آرام برای مسافران و گردشگران شده است.

هتل آرمانی مزایای دیگری هم دارد که مهم‌ترین آن، دسترسی بسیار خوب به فرودگاه و مراکز خرید دبی است. امکانات تفریحی و رفاهی این مجموعه، شامل سونا، جکوزی، اسپا، ماساژ، منوی ویژه غذاهای رژیمی، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات ویژه معلولین، اتاق خانوادگی و سالن ورزشی می‌شود.

بهترین هتلهای دبی 18
  • آدرس: امارات، دبی، بلوار شیخ محمد بن رشید، برج خلیفه.
  • هتل سیتی سیزنز  
  • هتل سیتی سیزنز دبی در مرکز تجاری دیره قرار گرفته است. این هتل فاصله نزدیکی با مترو و مرکز خرید دارد. از امکانات هتل سیتی سنترز می‌توان به پارکینگ رایگان، خدمات خشکشویی، اینترنت رایگان، خدمات حمل و نقل تاکسی، استخر روباز، کافی شاپ و رستوران با انواع غذاهای بین المللی و عربی اشاره کرد. کارکنان این هتل به زبان‌های مختلفی چون انگلیسی، فرانسوی، روسی، عربی، هندی و … صحبت می‌کنند. تمام اتاق‌‌های این هتل مجهز به دستگاه چای ساز و قهوه ساز هستند و پنجره‌هایی وسیع دارند.
  • امتیاز: ۷٫۵ از ۱۰
  • آدرس: امارات، دبی، منطقه پورت سعید دبی

هتل مینا السلام | هتلی محبوب با امکانات رفاهی

هتل‌های خوب و درجه‌یک دبی تمامی ندارند! از هر هتلی که بخواهیم صحبت کنیم، با مجموعه‌ای کامل از امکانات رفاهی و تفریحی مواجه می‌شویم که وجودشان باعث رقم‌زدن حال خوب برای گردشگران می‌شود. هتل مینا السلام یکی دیگر از همین هتل‌ها است که با دارابودن ۵ ستاره، تمامی استانداردهای لازم برای اتاق‌های خود را رعایت کرده است. رستوران، فروشگاه، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی، استخر، باشگاه بدنسازی، ساحل اختصاصی، کافی‌شاپ، باشگاه بیلیارد و سالن بازی کودکان از خدمات رفاهی این مجموعه هستند.

بهترین هتلهای دبی 22
  • امتیاز هتل: ۸٫۹ از ۱۰
  • آدرس: امارت، دبی، جاده جمیرا.

هتل سوفیتل | از بهترین هتل های ساحلی دبی

در قلب خاورمیانه و در خاک دبی، می‌توانید تجربه‌ای لذت‌بخش از اقامت در یک هتل فرانسوی را داشته باشید. کافی است هتل سوفیتل را که گزینه‌ای دیگر به‌عنوان بهترین هتل دبی است، برای اقامت انتخاب کنید تا این تجربه جذاب را در کارنامه سفرهایتان به دبی به ثبت برسانید. این هتل مجموعه‌ای کامل از امکانات رفاهی متعدد را در اختیار گردشگران می‌گذارد که بهترین این خدمات، عبارتند از رستوران و کافی‌شاپ، فروشگاه، پارکینگ، باشگاه بدنسازی و تنیس، خدمات ۲۴ ساعته در اتاق، امکان نگهداری کودک، امکانات ورزشی و تفریحی و ساحل اختصاصی.

همچنین در این هتل، از امکانات دیگری مانند استخر سرپوشیده، اینترنت، خشک‌شویی، سرویس رایگان رفت‌وبرگشت و سالن بازی کودکان نیز می‌توانید بهره‌مند شوید. هتل سوفیتل با ارائه این امکانات، توانسته است در فهرست بهترین هتل در دبی قرار گیرد. این هتل که تنها ۸ دقیقه با ساحل جمیرا فاصله دارد، از نمای بیرونی بسیار زیبایی هم برخوردار است.

بهترین هتلهای دبی 2
  • امتیاز هتل: ۹٫۱ از ۱۰
  • آدرس: امارات، دبی، جزایر پالم دبی.

هتل آدرس بولوارد | گزینه ای دیگر به عنوان بهترین هتل دبی

اگر به قصد تفریح یا تجارت، عازم دبی شده‌اید، هتل آدرس بولوارد با موقعیت مکانی ایده‌آل، بهترین هتل دبی برای اقامت شما در این شهر خواهد بود. استفاده از ترکیب‌رنگ‌های خنثی در معماری نمای ظاهری این هتل، موجب خلق فضایی آرام و دلنشین شده است. اگر هوس آب‌تنی‌کردن در استخرهای روباز هتل بولوارد به سرتان زد، می‌توانید این لذت را با داشتن چشم‌اندازی از برج زیبای خلیفه تجربه کنید.

به تمام امتیازات بالا، دسترسی بسیار خوب این هتل به دبی مال و ایستگاه مترو را هم اضافه کنید. این مجموعه، خدمات رفاهی ویژه‌ای را به گردشگران ارائه می‌دهد که رستوران، آرایشگاه، باشگاه‌های پیشرفته ورزشی، پارکینگ، اتاق بازی و اینترنت، مهم‌ترین آن‌ها هستند.

بهترین هتلهای دبی 3
  • آدرس: امارات، دبی، بلوار شیخ محمد بن رشید.

هتل آدرس دبی مال | مجلل ترین و بهترین هتل دبی

هتل آدرس دبی مال نیز می‌تواند هتلی لوکس و شیک برای اقامتی خاطره‌انگیز در دبی باشد. این هتل که در مجاورت با برج خلیفه و در مرکز خرید مشهور این شهر تحت عنوان دبی مال قرار دارد، از امکانات رفاهی خوبی برخوردار است. استخر، اسپا، اینترنت، آرایشگاه، رستوران، پارکینگ، مینی‌بار و مرکز تناسب اندام، مهم‌ترین امکانات این مجموعه هستند. با اقامت در هتل آدرس دبی مال که جزو بهترین هتل ها در دبی و نزدیک به مراکز خرید است، چشم‌اندازی پانورامایی به شهر زیبای دبی خواهید داشت.

بهترین هتلهای دبی 4
  • امتیاز هتل: ۱۰ از ۱۰
  • آدرس: دبی، مرکز شهر، بلوار شیخ محمد بن رشید.

هتل آدرس اسکای ویو | هتلی با دسترسی آسان به برج خلیفه

یکی از بهترین هتل های دبی از نظر دسترسی به برج خلیفه، هتل آدرس اسکای ویو است. این هتل که تنها یک دقیقه با برج خلیفه فاصله دارد، مجهز به تمام امکانات رفاهی و تفریحی است که شما از یک هتل تمام‌عیار انتظار دارید. رستوران، پارکینگ، استخر روباز، تراس آفتاب، مرکز تناسب اندام، مینی‌بار و صندوق امانات از جمله امکاناتی هستند که اقامت شما در این هتل را خاطره‌انگیز می‌کنند.

اگر خرید کردن را دوست دارید، بهتر است با بهترین و معروفترین مراکز خرید دبی که نباید از دست داد آشنا شوید.

بهترین هتلهای دبی 5
  • امتیاز هتل: ۸٫۵ از ۱۰
  • آدرس: دبی، بلوار شیخ محمد بن رشید، میدان عمار.

هتل والدورف استوریا دبی | مرکز تجاری بین المللی

اگر می‌خواهید رویایی‌ترین اقامت در دبی را تجربه کنید، هتل والدورف استوریا دبی، گزینه جذابی برای‌تان خواهد بود. این هتل به‌واسطه قرارگیری در مرکز شهر، دسترسی بسیار خوبی به برج دامون، برج خلیفه، دبی مال و موزه آینده دارد. از جمله خدماتی که اسباب آرامش و آسایش شما را در این هتل بیشتر فراهم می‌کنند، باید به مواردی مانند برخورداری از ۳ رستوران با سرو غذاهای بین‌المللی، پارکینگ، استخر روباز، مرکز تناسب اندام، اسپا، تاکسی رایگان به دبی مال، تاکسی فرودگاهی، پذیرش ۲۴ ساعته، روم سرویس، برگزاری تور برای مهمانان، مینی‌مارکت و آرایشگاه اشاره کرد.

در مجموع، امکانات رفاهی بسیار خوبی در این هتل به مسافران ارائه می‌شوند. امکانات دیگری مانند اجاره ماشین، ارتباط با پرسنل مسلط به زبان‌های مختلف، اتاق‌های مجهز به سیستم تهویه هوای مطبوع، وای‌فای رایگان و تراس آفتاب نیز در این هتل برای مسافران فراهم است.

بهترین هتلهای دبی 24

اگر اولین‌بارتان است که به شهر زیبای دبی در خاورمیانه سفر می‌کنید، این هتل یک ویژگی بسیار شاخص و منحصربه‌فرد برای‌تان دارد. این امتیاز، برگزاری تور برای مسافران است که همراهی با آن، می‌تواند فرصت بسیار خوبی برای آشنایی شما با جاهای دیدنی دبی باشد.

  • آدرس: امارات، دبی، زعبیل، خیابان المستقبل.

هتل جی‌ دبلیو ماریوت مارکوییس دبی | هتلی مجلل در دبی

هتل جی‌ دبلیو ماریوت مارکوییس دبی را هم با ۱۵ رستوران و کافه، باید جزو فهرست بهترین هتل دبی دانست. این هتل که در داخل دو برج مشهور دبی قرار دارد، زیباترین چشم‌انداز از کانال آبی جدید دبی را مقابل چشمان شما به نمایش می‌گذارد. از امکانات رفاهی این مجموعه، می‌توان به مواردی مانند سالن استراحت، استخر روباز، سالن اسپا، سونا، حمام اختصاصی با وان، باشگاه تناسب اندام، پارکینگ، روم سرویس، اجاره دوچرخه و ماشین، آرایشگاه و دارابودن پرسنل مسلط به زبان‌های مختلف اشاره کرد.

موقعیت ایده‌آل هتل جی دبلیو، موجب شده است تا شما هر زمان که اراده کنید، بتوانید خودتان را به دبی مال یا مرکز خرید امارات برسانید. ضمن اینکه ایستگاه مترو بیزنس‌بی در فاصله بسیار کوتاهی از این هتل قرار دارد. شایان ذکر است که هتل جی دبلیو با داشتن ۱۶۰۸ اتاق، جزو بزرگ‌ترین هتل‌های دبی نیز محسوب می‌شود. این هتل، یکی از بهترین هتل های دبی برای ایرانیان است.

بهترین هتلهای دبی 21
  • امتیاز هتل: ۹٫۳ از ۱۰
  • آدرس: امارات، دبی، قسمت تجاری شهر، جاده شیخ زاید.

هتل فور پوینتس شرایتون دان تان | هتلی مجلل در قلب شهر دبی

از دیگر هتل‌های خوب دبی که در قلب این شهر واقع شده، هتل فور پوینتس شرایتون دان تان است. این هتل با داشتن ۴ ستاره، امکانات بسیار خوبی را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد که بهترین آن‌ها عبارتند از استخر، اینترنت، رستوران‌های زیبا با سرو غذاهای بین‌المللی، خدمات تاکسی رایگان به مراکز خرید مجاور، باشگاه تناسب اندام، مرکز اسپا، پارکینگ، موسیقی زنده، آرایشگاه و امکان اجاره ماشین. همچنین وجود امکانات دیگری مانند میز بیلیارد، پرسنل مسلط به زبان‌های مختلف و اتاق‌ها و سوئیت‌های مجلل، این هتل را در میان مسافران، بسیار پرطرفدارتر کرده است.

هتل فور پوینتس شرایتون دان تان علاوه بر امکانات رفاهی فوق‌العاده‌ای که دارد، در بهترین موقعیت مکانی دبی هم واقع شده است. این هتل فاصله چندان زیادی با مرکز خرید دبی، بازار مینا، برج خلیفه و ایستگاه متروی خالد بن والد ندارد.

اگر برای گشت و گذار در دبی به راهنما نیاز داشتید، درباره بهترین جاهای دیدنی دبی در مجله فلای‌تودی بخوانید.

بهترین هتلهای دبی 19
  • آدرس: امارات، دبی، بر دبی، خیابان شیخ صباح احمد جابر، خیابان ۴C.

هتل فایو پالم جمیرا دبی | هتلی پرجاذبه و مجلل در دبی

نظرتان درباره اقامت در هتلی پنج‌ستاره با جاذبه‌های سرگرم‌کننده فراوان چیست؟ هتل فایو پالم جمیرا که گزینه‌ای دیگر به‌عنوان بهترین هتل دبی شناخته می‌شود، با تدارک سرگرمی‌های هیجان‌انگیز، سفر شما به این شهر را حسابی خاطره‌انگیز می‌کند. ساحل خصوصی، استخرهای روباز، موسیقی زنده، اتاق کارائوکه و زمین بازی کودکان از جمله تفریحات هیجان‌انگیز این هتل رویایی هستند.

آنچه موجب تمایز این هتل از سایر هتل‌های دبی می‌شود، چشم‌انداز زیبای اتاق‌های آن به‌سوی خلیج‌فارس و خط افق دبی مارینا است. از دیگر ویژگی‌های برجسته این هتل، می‌توان به دسترسی بسیار راحت آن به مراکز تجاری دبی اشاره کرد.

بهترین هتلهای دبی 20
  • امتیاز هتل: ۷٫۹ از ۱۰
  • آدرس: امارات، دبی، پالم جمیرا، شماره ۱٫

هتل فایو جمیرا ویلیج | هتلی مجلل با طراحی چشمگیر

طراحی بی‌نقص و چیدمان عالی هتل فایو جمیرا ویلیج، قطعا شما را شگفت‌زده می‌کند. این هتل که بی‌تردید یکی از بهترین هتل‌ ها در دبی است، امکانات رفاهی و ورزشی متنوعی دارد. وجود رستوران‌هایی با سرو غذاهای مکزیکی، هندی، ایتالیایی، آمریکایی و خاورمیانه‌ای را باید اولین نقطه قوت هتل فایو جمیرا ویلیج دانست.

تفریحات عصرگاهی و برنامه‌های سرگرم‌کننده شبانه، مزیت دیگری است که اوقات استراحتتان در این هتل را به‌یادماندنی‌تر می‌کند. در نهایت، باید به وجود امکاناتی همچون اینترنت، پارکینگ، روم‌سرویس، تاکسی فرودگاهی و اتاق‎‌های مجهز به امکانات کامل اشاره کرد که موجب آسایش بیشتر گردشگران می‌شوند.

بهترین هتلهای دبی 10
  • امتیاز هتل: ۹ از ۱۰
  • آدرس: امارات، دبی، دهکده جمیرا، خیابان لازو وارد.

هتل آتلانتیس پالم | از بهترین هتل های دبی برای ایرانیان

برای آن دسته از افرادی که قصد سفری دسته‌جمعی به دبی را دارند، هتل آتلانتیس پالم بهترین انتخاب خواهد بود. این هتل با تدارک مجموعه‌ای کامل از امکانات رفاهی و تفریحی، گزینه‌ای بسیار مناسب برای اقامت محسوب می‌شود.

اتاق‌هایی با معماری الهام‌گرفته از فرهنگ اروپایی، مینی‌بار، استخر و اسپا، رستوران‌های شیک با سرو انواع غذاهای سنتی عربی، مدیترانه‌ای، چینی، ژاپنی، آسیایی، خاورمیانه‌ای، آمریکایی و اروپایی، پارکینگ، ترانسفرهای رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، صرافی، خدمات نگهداری از کودکان و باشگاه بدنسازی، برخی از امکانات رویایی این هتل هستند. همچنین با اقامت در هتل آتلانتیس پالم، امکانات دیگری مانند بیلیارد، بولینگ، تنیس، اینترنت، دسترسی رایگان به بزرگ‌ترین پارک آبی خاورمیانه و بهترین بوتیک‌ها و فروشگاه‌های لوکس هم در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اگر دبی را به‌عنوان مقصد ماه‌عسل خود انتخاب کرده‌اید، فرصت اقامت در هتل آتلانتیس پالم را به‌ هیچ قیمتی از دست ندهید! این هتل به‌واسطه خدمات ارزنده‌ای که به مسافران ارائه می‌دهد، موفق به کسب عنوان بهترین هتل خانوادگی در مجله فوربز شده است.

بهترین هتلهای دبی 6
  • امتیاز هتل: ۹٫۵ از ۱۰
  • آدرس: امارات، دبی، جزیره پالم جمیرا، جاده کرسنت.

هتل ریزورت فور سیزنز ساحل جمیرا | هتلی با بهترین موقعیت مکانی

ریزورت فور سیزنز ساحل جمیرا را هم باید جزو فهرست بهترین هتل دبی دانست. این هتل فاصله‌ای ۱۵ دقیقه‌ای با فواره دبی و برج خلیفه آن دارد. بنابراین، اگر موقعیت مکانی برای‌تان در درجه اول اهمیت قرار دارد، این هتل مناسب‌ترین گزینه خواهد بود.

از امکانات رفاهی این مجموعه، باید به مواردی مانند ساحل خصوصی، استخر روباز و سرپوشیده و اسپای مجلل، مرکز تناسب اندام پیشرفته، دو زمین تنیس و یک مسیر دویدن در کنار ساحل، کابانا و ویلاهای روزانه، تاکسی فرودگاهی، رستوران، روم‌سرویس، خدمات مخصوص کودکان، اجرای موسیقی زنده، نمایشگاه‌های هنری موقت، کلاب ورزش‌های آبی (ماهی‌گیری، اسنورکلینگ و غواصی) و پرسنل مسلط به زبان انگلیسی اشاره کرد.

جالب است بدانید که هتل ریزورت فور سیزنز ساحل جمیرا، ضمن ارائه امکانات رفاهی متنوع از معماری داخلی منحصربه‌فردی هم برخوردار است. در تمام واحدهای اقامتی این هتل، می‌توانید شاهد معماری سنتی عربی باشید. خوب است این را هم بدانید که اتاق‌های این هتل پنج‌ستاره، همگی مجهز به امکانات رفاهی کامل هستند.

بهترین هتلهای دبی 25
  • امتیاز هتل: ۹٫۱ از ۱۰
  • آدرس: امارات، دبی، جمیرا.

هتل آدرس دبی مارینا | هتلی در کنار مرکز خرید مشهور دبی

نام مرکز خرید مارینای دبی به گوشتان خورده است؟ هتل آدرس دبی مارینا در اتصال با این مرکز خرید مشهور واقع شده است. اگر اهل ورزش باشید، در این مجموعه، می‌توانید خودتان را با انواع‌و‌اقسام فعالیت‌های ورزشی سرگرم کنید.

اگر هم طرفدار فعالیت‌های شاد و مفرح هستید، این هتل با برنامه‌های رقص و موسیقی، شما را حسابی سرذوق می‌آورد. روم‌سرویس، تاکسی فرودگاهی، اتاق‌های خانوادگی، آرایشگاه و پرسنل مسلط به زبان‌های مختلف نیز از دیگر امکانات رفاهی هستند که در این هتل ارائه می‌شوند.

بهترین هتلهای دبی 9
  • آدرس: امارات، دبی، دبی مارینا، منطقه آزاد جبل علی، بلوار مرصا ۶۶٫

هتل آسیانا | از بهترین هتل های مجردی دبی

اگر تاجر و بازرگان هستید و قصد سفر به دبی را دارید، هتل آسیانا گزینه‌ای هوشمندانه برای اقامتتان در این شهر خواهد بود. این هتل ۸ طبقه، ۱۳۶ اتاق را در دل خود جای داده است. سالن‌های مذاکره و گفت‌وگو که با بهترین امکانات در این هتل قرار دارند، بهترین فضا برای انجام فعالیت‌های بازرگانی و تجاری شما هستند.

در میان کار و تجارت، می‌توانید سری هم به استخرهای روباز و سرپوشیده این هتل بزنید. قطعا آب‌تنی‌کردن در استخرهای این هتل زیبا، می‌تواند خستگی کار را از تنتان دور کند. در رستوران‌های آسیانا این فرصت را دارید تا طعم غذاهای لذیذ عربی را نیز تجربه کنید. فاصله بسیار کم این هتل تا فرودگاه هم دلیل دیگری است که اقامت در این هتل را برای تاجران و بازرگانان مناسب‌تر می‌کند. از خدمات رفاهی این مجموعه هم می‌توان به کافی‌شاپ، سالن بدنسازی و باشگاه تناسب اندام اشاره کرد.

بهترین هتلهای دبی 7
  • امتیاز هتل: ۹٫۵ از ۱۰
  • آدرس: امارات، دبی، جاده صلاح الدین، دیره، مجاور مرکز خرید ریف.

هتل شرایتون جمیرا بیچ دبی | از بهترین هتل های دبی با قیمت مناسب

هتل شرایتون به‌عنوان گزینه‌ای دیگر در لیست بهترین هتل دبی، خدماتی ارزنده هم‌سطح با برترین هتل‌های جهان را به مسافران ارائه می‌دهد. این هتل ۲۵۶ اتاق با دیدی پانورامایی به دریای خلیج و شهر زیبای دبی دارد. سالن ورزشی، سالن اسکی روی یخ، کافی‌شاپ‌های مختلف با فضای دلباز، اتاق چمدان و امکانات ویژه معلولین از خدمات رفاهی این مجموعه هستند.

اگر به بازی گلف علاقه‌مند هستید، خوب است بدانید که هتل شرایتون جمیرا بیچ در فاصله چند‌دقیقه‌ای با باشگاه گلف دبی قرار دارد. البته این را هم باید یادآوری کنیم که هتل شرایتون، خود از نظر خدمات تفریحی، تقریبا حرف اول را در دبی می‌زند. بنابراین، اوقات حضورتان در این هتل را می‌توانید با انجام فعالیت‌های ورزشی و تفریحی هیجان‌انگیز سپری کنید.

بهترین هتلهای دبی 26
  • آدرس: امارات، دبی، جاده الصفوح.

هتل جوورا دبی | از بهترین هتل های ۴ ستاره دبی

نوبتی هم که باشد، نوبت به معرفی بهترین هتل دبی، آن هم از نوع چهارستاره‌اش  می‌رسد. در میان هتل‌های ۴ ستاره دبی، این هتل جووراست که با امکاناتی ایده‌آل، شرایطی عالی را برای مسافران خود رقم زده است. این هتل با ۵۲۸ اتاق در دل یکی از مراکز تجاری دبی و در بزرگراه شیخ زاید، واقع شده است.

هتل جوورا امکانات بسیار خوبی را نیز برای مسافران دارد. رستوران، باشگاه ورزشی ویژه بانوان و آقایان، استخر، جکوزی و سونا از جمله بهترین خدمات رفاهی این مجموعه هستند. شایان ذکر است که این هتل برای علاقمندان به خرید هم در طبقه دوازدهم خود، مرکزی تجاری راه‌اندازی کرده است که خرید از آن، لطف خاص خودش را دارد.

بهترین هتلهای دبی 8
  • امتیاز هتل: ۹ از ۱۰
  • آدرس: امارات، دبی، جاده شیخ زاید.

هتل آپارتمان گلدن سندز دبی | از بهترین هتل آپارتمان های دبی

تا اینجای مطلب، سعی کردیم فهرستی کامل از بهترین هتل‌‌ دبی را در اختیارتان بگذاریم. حال برای کسانی که در جست‌وجوی هتلی ارزان‌قیمت برای سفرهای دسته‌جمعی خود هستند، هتل آپارتمان گلدن سندز دبی را پیشنهاد می‌کنیم.

این هتل امکاناتی هم‌تراز با هتل‌های پنج‌ستاره دبی را به مسافران ارائه می‌دهد. ضمن اینکه تمام واحدهای اقامتی آن، چشم‌اندازی دیدنی به‌سوی دریا دارند. با این‌ وجود، قیمت این هتل در مقایسه با سایر هتل‌های خوب این شهر مناسب‌تر است. بنابراین، اگر قرار است هتلی با هزینه مناسب‌تر را بر اساس بودجه مالی خود انتخاب کنید، هتل آپارتمان گلدن سندز دبی، یک گزینه مناسب محسوب می‌شود.

همچنین، خوب است بدانید که همه تفریحات دبی گران‌قیمت نیستند، شما می‌توانید در سفر به این شهر از تفریحات رایگان دبی نیز لذت ببرید.

بهترین هتلهای دبی 27
  • امتیاز هتل: ۸٫۶ از ۱۰
  • آدرس: امارات، دبی، جاده المنحول دبی.

هتل صدف دلمون | از بهترین هتل های ۳ ستاره دبی

هتل صدف دلمون، یکی از هتل‌های ۳ ستاره در دبی است. این هتل در منطقه دیره دبی و در نزدیکی مرکز خرید الغریر قرار دارد. هتل دلمون صدف مجهز به مرکز ورزشی و استخر روباز است. رستوران اصلی این هتل نیز انواع غذاهای بین‌المللی را سرو می‌کند. این هتل نزدیک ایستگاه مترو الرقه قرار دارد و به راحتی می‌توانید به مراکز خرید و جاهای دیدنی بروید. در هتل صدف دلمون، فعالیت‌هایی مثل موسیقی زنده، رویدادهای ورزشی و کلاس‌های فرهنگی ارائه می‌شود. تمامی اتاق‌ها به قهوه ساز، چای و مینی بار مجهز هستند.

Sadaf Delmon Hotel

آدرس: امارات، دبی، محله الرقه، منطقه دیره

هتل گرند سنترال | از هتل های دبی با استخر چهار فصل

هتل گرند سنترال یکی از هتل‌های ۴ ستاره دبی است که به جاذبه‌های دیدنی و همچنین فرودگاه دبی بسیار نزدیک است. کارمندان هتل نیز به زبان‌های متنوعی مثل انگلیسی، فرانسوی، روسی، هندی، چینی و حتی فارسی صحبت می‌کنند. از امکانات هتل می‌توان به استخر چهار فصل، سونا، خدمات زیبایی، موسیقی زنده و رستوران‌هایی با انواع غذاهای بین‌المللی و مدیترانه‌ای اشاره کرد. فاصله هتل تا فرودگاه با خودرو حدود ۱۰ دقیقه است، همچنین می‌توانید برای رسیدن به فرودگاه از ایستگا مترویی که نزدیک هتل است، نیز استفاده کنید.

Grand Central Hotel

امتیاز: ۶٫۲ از ۱۰

آدرس: امارات، دبی، محله الرقه، منطقه دیره

هتل گلدن تولیپ دیره | از هتل های مرکز دبی

گلدن تولیپ دیره از هتل‌های ۴ ستاره است که در مرکز دبی قرار دارد. این هتل برای سفرهای کاری و همچنین خانوادگی مناسب است. به دلیل موقعیت مکانی این هتل، با رزرو آن می‌توانید دسترسی خوبی به مراکز تفریحی، خرید و رستوران‌ها داشته باشید. از امکانات این هتل می‌توان به استخر روباز، سونا، جکوزی، باشگاه بدنسازی و موسیقی زنده اشاره کرد. رستوران هتل نیز به صورت ۲۴ ساعته باز است و انواع غذاهای بین المللی و محلی را به صورت حلال سرو می‌کند. از کافی شاپ هتل نیز می‌توانید انواع کیک و شیرینی و میان وعده را سفارش دهید.

Golden Tulip Deira Hotel

امتیاز: ۶٫۶ از ۱۰

آدرس: امارات، دبی، منطقه دیره 

هتل میفر |  از هتل های محبوب ۳ ستاره در دبی

هتل میفر از هتل‌‌های ۳ ستاره دبی است که در مرکز شهر و در منطقه دیره قرار دارد. کارکنان این هتل به زبان‌های انگلیسی، عربی و هندی صحبت می‌کنند. امکانات این هتل شامل سالن بدنسازی، کافه و رستوران با انواع غذاهای بین المللی و هندی، استخر، جکوزی و سونا است. اتاق‌های این هتل نیز تمام امکانات مورد نیاز را فراهم کرده‌اند. از مزایای این هتل وجود استخر شنای روی پشت بام است که نمایی از منطقه دیره را دارد، همچنین زمین گلفی در اختیار هتل است که با پرداخت هزینه جداگانه می‌توانید از آن استفاده کنید.

GRAND MAYFAIR HOTEL

امتیاز: ۴٫۸ از ۱۰

آدرس: امارات، دبی، منطقه دیره

انتخاب شما از میان بهترین هتل های دبی کدام است؟

در سال‌های اخیر، شهر دبی به یکی از مدرن‌ترین شهرها در امارات تبدیل شده است. سالانه میلیون‌ها گردشگر از سرتاسر جهان با خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل راهی این شهر توریستی می‌شوند. به همین دلیل است که شما در دبی، می‌توانید شاهد هتل‌هایی بسیار لوکس و مجلل باشید؛ هتل‌هایی که به‌واسطه معماری مدرن و ارائه خدمات رفاهی فوق‌العاده، سبب حیرت و غافلگیری بسیاری از توریستان اروپایی شده‌اند.

در این مطلب، از بهترین هتل دبی گفتیم و فهرستی از بهترین هتل های دبی را معرفی کردیم. لازم به ذکر است، تمام هتل‌ های دبی را می‌توانید از سایت یا اپلیکیشن فلای‌تودی با پرداخت ریالی رزرو کنید.

حال نوبت شماست که بگویید از میان هتل‌های مجلل دبی، کدامیک را برای اقامت انتخاب می‌کنید؟ اگر هم تجربه سفر و اقامت در یکی از هتل‌های دبی را داشته‌اید، برای ما از تجربه‌های خود در قسمت نظرات بنویسید.

سوالات متداول درباره بهترین هتل دبی

لوکس‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌ها در دبی کدام هستند؟

هتل برج العرب، هتل آتلانتیس پالم و هتل آدرس دبی مال، جزو مجلل‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های دبی هستند.

بهترین هتل‌ها در دبی از نظر موقعیت مکانی کدامند؟

بهترین هتل‌ها از نظر موقعیت‌ مکانی، آن‌هایی هستند که فاصله کوتاهی با برج خلیفه دارند. هتل پارک‌ هایت دبی، هتل اوبریو، هتل آدرس دبی مال، هتل آدرس اسکای ویو و هتل والدورف استوریا دبی، نمونه این هتل‌ها هستند.

بهترین هتل‌های ساحلی دبی کدامند؟

هتل شرایتون و هتل آتلانتیس از بهترین هتل‌های ساحلی در دبی هستند.

از نظر مسافران بهترین هتل‌های دبی کدامند؟

هتل برج العرب جمیرا، هتل ریزورت فور سیزنز ساحل جمیرا، هتل فایو جمیرا ویلیج، هتل آدرس دبی مارینا و هتل رافلز هتل‌های محبوب مسافران هستند.

از نظر قیمت کدام هتل‌ها در دبی مناسب‌تر هستند؟

هتل آتلانتیس پالم، هتل جی‌ دبلیو و هتل فایو پالم جمیرا دبی در مقایسه با سایر هتل‌ها، قیمت مناسب‌تری دارند.

بهترین هتل یوآل دبی کدام است؟

هتل سنتارا میراژ بیچ ریزورت دبی از بهترین هتل‌های یوآل دبی است.

بهترین هتل دبی کدام است؟

هتل برج العرب که به هتل هفت ستاره معروف است.

1 نظر

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید