قابل دسترس برای ویلچر (ممکن است محدودیتهایی وجود داشته باشد)
دسترسی به نگهبانی برای ویلچر
ابزارهای مخصوص افراد ناشنوا و کمشنوا در اتاقهای جلسه
دسترسی ویلچر به آسانسور
سرویس بهداشتی عمومی قابل دسترس برای ویلچر
مسیر بدون پله
دسترسی به حمل و نقل و پارکینگ
پارکینگ مخصوص ویلچر
حمل و نقل
ترانسفر فرودگاهی (با پرداخت هزینه اضافه)
ترانسفر رایگان محلی
پارکینگ رایگان (بدون راننده)
پارکینگ رایگان (با راننده)
غذا و نوشیدنی
صبحانه (با پرداخت هزینه اضافه)
تعداد رستورانها- ۹
خدمات مهمان مناسب خانواده
امکانات خشکشویی
خدمات تجاری
اتاق جلسات
فضای اتاق کنفرانس - 3388 فیت
اسپا
اتاق اسپا
خدمات اسپا در محل
سرگرمی
اتاق بازی
بازیهای کودکان
بیلیارد
امکانات خانوادگی
کلوپ کودکان
امکانات اسپا
سونا
اتاق بخار
استخرکودکان
استخر کودکان
زبان هایی که صحبت می شود
زبان هندی
زبان آلمانی
زبان عربی
زبان روسی
زبان فیلیپینی
زبان انگلیسی
چینی (ماندارین)
قوانین ریزورت هیلتون جمیرا
فارسی
انگلیسی
زمان ورود:
3:00 عصر - 12:00 عصر
زمان خروج:
12:00 عصر
حداقل سن سرپرست:
21
دستورالعمل ها
هزینه های اضافی ممکن است اعمال شود و بسته به سیاست املاک متفاوت باشد
شناسایی عکس صادر شده توسط دولت و کارت اعتباری، کارت بدهی یا سپرده نقدی ممکن است در چک در برای هزینه های اتفاقی مورد نیاز باشد
درخواست های ویژه منوط به در دسترس بودن پس از چک در و ممکن است هزینه های اضافی متحمل؛ درخواست های ویژه را نمی توان تضمین کرد
این ملک کارت های اعتباری، کارت های بدهی و پول نقد را می پذیرد
ویژگی های ایمنی در این ملک شامل کپسول اتش نشانی، اشکارساز دود، سیستم امنیتی و کیت کمک های اولیه است
این ملک دارای فضاهای بیرونی مانند بالکن ، پاسیو ، تراس است که ممکن است برای کودکان مناسب نباشد. اگر نگرانی دارید، توصیه می کنیم قبل از ورود با ملک تماس بگیرید تا مطمئن شوید که آنها می توانند شما را در یک اتاق مناسب اسکان دهند
این ملک تایید می کند که از شیوه های تمیز کردن و ضد عفونی CleanStay (هیلتون) پیروی می کند
لطفا توجه داشته باشید که هنجارهای فرهنگی و سیاست های مهمان ممکن است بر اساس کشور و اموال متفاوت باشد. سیاست های ذکر شده توسط ملک ارائه می شود
دستورالعمل های ویژه
این ملک انتقال از فرودگاه را ارائه می دهد (ممکن است هزینه های اضافی اعمال شود). مهمانان باید قبل از سفر با جزئیات ورود با استفاده از اطلاعات تماس در تایید رزرو با ملک تماس گیرند. کارکنان میز پذیرش به بدو ورود به ملک از مهمانان استقبال می کنند.