شیراز همواره یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری ایران محسوب می‌شود و به همین دلیل تعداد زیادی هتل‌ و مرکز اقامتی در آن وجود دارد. انتخاب یکی از این هتل‌ها و اقامتگاه‌ها برای مسافران کمی دشوار به نظر می‌رسد و نیازمند صرف زمان و انجام بررسی بسیار است. یکی از کارهایی که در شناسایی بهترین هتل های شیراز به شما کمک می‌کند، بررسی نظرات مسافرانی است که تجربه اقامت در آن‌ها را داشته‌‌اند. ما این بررسی را انجام داده‌ایم و در این مقاله از مجله گردشگری فلای‌تودی می‌خواهیم شما را با برخی از بهترین هتل های شیراز از نظر مسافران و گردشگران این شهر آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

بهترین هتل های ۵ ستاره شیراز 

در شهر شیراز، هتل های لوکس ۵ ستاره زیادی وجود دارد که با امکانات رفاهی عالی خود، تجربه‌ای بی‌نقص از سفر را برای شما رقم می‌زند. در ادامه، تعدادی از بهترین هتل های پنج ستاره شیراز معرفی شده است:

۱- هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز، یکی از بهترین هتل های پنج ستاره شیراز است که در شمال شهر و نزدیکی دروازه قرآن قرار دارد. این هتل ۱۵۸ واحد اقامتی دارد که در ۱۴ طبقه قرار گرفته‌اند. رستوران‌های این مجموعه با ارائه غذاهای متنوع و باکیفیت ایرانی، ایتالیایی و دریایی در کنار چشم‌انداز بی‌نظیر از افق شهر شیراز، تجربه‌ای فراموش نشدنی را برای میهمانان خود رقم می‌زند. تنها رستوران گردان شهر شیراز نیز در طبقه ششم این هتل قرار دارد.

بهترین هتل های ۵ ستاره شیراز 

تمامی امکانات و خدمات هتل بزرگ شیراز با استانداردهای بین‌المللی هتل‌های پنج ستاره تطابق دارد. این هتل خدمات و امکانات رفاهی متنوعی همچون سالن بیلیارد، استخر رایگان، اینترنت نامحدود، سالن‌های ورزشی، ترانسفر فرودگاهی، گیم‌نت، اتاق بازی کودکان و … را در اختیار میهمانان خود قرار می‌دهد. اغراق نیست اگر هتل بزرگ شیراز را بهترین هتل در شیراز لقب دهیم!

  • آدرس: شیراز، ورودی شمالی شهر، جنب دروازه قرآن

آدرس هتل بزرگ شیراز روی نقشه گوگل

map

۲- هتل زندیه شیراز

یکی از لوکس‌ترین هتل‌های شیراز، هتل پنج ستاره زندیه است که از سال ۱۳۹۴ تا کنون از مسافران شهر شیراز میزبانی می‌کند. این هتل با معماری سنتی و اصیل ایرانی، فضایی منحصربه‌فرد را برای میهمانان خود ایجاد کرده است. کارکنان آموزش‌دیده و مجرب هتل زندیه در تلاش هستند تا با ارائه بهترین خدمات، میزبانی شایسته برای مسافران این شهر باشند و تجربه‌ای شگفت‌انگیز را برای آن‌ها رقم بزنند.

از امکانات هتل زندیه شیراز می‌توان به حمام سنتی ایرانی، مینی‌بار، سالن مجهز بدن‌سازی، استخر و سونا و جکوزی، سالن همایش، ویتامین‌سرا و فروشگاه صنایع دستی اشاره کرد. از دیگر خدمات متمایز هتل زندیه سرویس اتاق ماه‌ عسل است که شامل دیزاین خاص و ایجاد فضای دلنشین، سرو غذا در اتاق، گل آرایی و… می‌شود. موقعیت مکانی هتل زندیه در مرکز شهر و دسترسی آسان آن به جاهای دیدنی شیراز یکی دیگر از مزیت‌های این هتل به شمار می‌رود.

  • آدرس: شیراز، خیابان هجرت

آدرس هتل زندیه شیراز روی نقشه گوگل

Map 1

۳- هتل چمران شیراز

هتل بزرگ چمران یکی از بلند‌ترین هتل‌های ایران و مرتفع‌ترین هتل شیراز به شمار می‌رود که در منطقه‌ خوش آب و هوای این شهر قرار دارد. این هتل دارای ۲۵۰ واحد اقامتی در ۳۰ طبقه است و نمایی کم‌نظیر از شهر شیراز را به میهمانان خود هدیه می‌دهد. فضای داخلی این هتل بسیار لوکس و مجلل طراحی شده و دکوراسیون سوئیت و اتاق‌های آن، آرامش و راحتی را برای مسافر به ارمغان بیاورد.

هتل چمران شیراز

هتل چمران شیراز دارای رستوران‌های متعددی همچون رستوران باربیکیو، رستوران پانوراما، رستوران سنتی و… است که در آن‌ها با انواع غذاهای لذیذ ایرانی و بین‌المللی به همراه موسیقی زنده از مهمانان پذیرایی می‌شود. علاوه بر امکانات اولیه تمام هتل‌ها، مجموعه ورزشی مجهز و پیشرفته، حمام مغربی، آروماتراپی یا ماساژ با روغن‌های معطر، آتلیه عکاسی، بوتیک لباس و فروشگاه، سالن زیبایی خانم‌ها و آرایشگاه آقایان و شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری جزو امکانات و خدمات هتل بزرگ چمران هستند. می‌توان هتل چمران را بهترین هتل شیراز نامید!

  • آدرس: شیراز، بلوار چمران، هتل چمران

آدرس هتل چمران شیراز روی نقشه گوگل

Map 1

۴- هتل پرسپولیس شیراز

اگر دوست دارید اقامتی به‌یادماندنی و راحت را در یکی از لوکس ترین و بهترین هتل های شیراز تجربه کنید، هتل پرسپولیس گزینه بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. این هتل ۵ ستاره در قلب شهر شیراز قرار دارد و از سال ۱۳۸۵ از مسافران شهر شیراز پذیرایی می‌کند. اگر چه هتل پرسپولیس به بسیاری از مکان های دیدنی و مهم شهر دسترسی دارد، اما بیش از هر چیزی به نزدیکی به آرامگاه حافظ مورد توجه مسافران است؛ اقامت‌کنندگان تنها با ۴ دقیقه پیاده‌روی از هتل، می‌توانند خودشان را به حافظیه شیراز برسانند.

هتل لوکس پرسپولیس شیراز، به امکانات رفاهی بسیار جامع و لوکسی مجهز شده است و گردشگران چیزی برای تجربه اقامتی دلچسب و راحت کم نخواهند داشت. از جمله این امکانات می‌توان به وجود چای ساز، یخچال، تلویزیون، اینترنت رایگان، صندوق امانات، سرویس بهداشتی، روم سرویس در اتاق‌ها و امکانات عمومی دیگری مانند استخر، آرایشگاه، سالن ورزشی، کافی‌شاپ، خدمات برای معلولین، مرکز خرید و… اشاره کرد. برای تجربه اقامتی به‌یادماندنی، رزرو هتل پرسپولیس شیراز را از دست ندهید.

  • آدرس: شیراز، حد فاصل چهارراه حافظ به میدان قائم (اطلسی)

آدرس هتل پرسپولیس شیراز روی نقشه گوگل

Map 1

۵- هتل هما شیراز

در لیست بهترین هتل های شیراز، نوبت به هتل هما می‌رسد. یکی از باسابقه‌ترین هتل‌های شیراز، هتل هما است که از سال ۱۳۵۱ فعالیت خود را آغاز کرده و آخرین بازسازی آن برای ارتقای کیفیت خدمات به سال ۱۳۹۵ بازمی‌گردد. این هتل در یکی از بهترین مناطق شیراز در مجاورت بوستان سرسبز و بزرگ آزادی قرار گرفته و به همین دلیل هوایی دلپذیر دارد. هتل هما شیراز از اعضای گروه هتل‌های بین‌المللی هما به حساب می‌آید و از آخرین استانداردهای روز دنیا برخوردار است.

هتل هما شیراز

میهمانان با انتخاب هتل هما شیراز می‌توانند تجربه‌ای ناب از اقامت به دور از همهمه‌ها و در نهایت آرامش به دست آورند. پرسنل باتجربه و آموزش‌دیده این مجموعه با شعار “مهمان‌نوازی سنت ماست” با گرمی و صمیمیت از مسافران استقبال می‌کنند. از امکانات و خدمات این هتل می‌توان به استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی، زمین تنیس، سالن بدنسازی، پارک تفریحی کودکان، سالن‌های همایش و رستوران‌ لوکس با غذاهای ایرانی و بین‌المللی اشاره کرد.

  • آدرس: شیراز، میدان آزادی، خیابان مشکین فام

آدرس هتل هما شیراز روی نقشه گوگل

Map 1

بهترین هتل های ۴ ستاره شیراز

اگر دوست دارید با صرف هزینه کمتر از امکانات رفاهی لوکس بهره‌مند شوید، می‌توانید روی هتل های چهار ستاره شیراز حساب کنید؛ به‌ویژه هتل‌هایی که در ادامه معرفی شده‌اند:

۱- هتل پارس شیراز

از بهترین هتل های ۴ ستاره شیراز، می‌توان به هتل پارس شیراز اشاره کرد. تاریخ افتتاح این هتل به سال ۱۳۸۱ برمی‌گردد و طی ۲ دهه فعالیت در صنعت هتلداری، یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های مسافران بوده است. هتل پارس در مرکز شهر شیراز و خیابان کریم خان زند قرار دارد و مسافران به راحتی می‌توانند به جاذبه های دیدنی شیراز دسترسی داشته باشند.

بهترین هتل های ۴ ستاره شیراز

از نظر خدمات رفاهی نیز این هتل از شرایط بسیار مطلوبی برخوردار است و وجود امکاناتی مثل آب رایگان (در روز ورود)، صبحانه رایگان، چای‌ساز، یخچال، تلویزیون و لوازم بهداشتی رایگان در اتاق‌ها و امکانات تفریحی مانند سونا، استخر، جکوزی، سالن ماساژ و سالن ورزشی، اقامتی دلنشین را برای شما رقم خواهد زد. هتل پارس را می‌توان بهترین هتل چهار ستاره شیراز محسوب کرد. به همین دلیل، رزرو هتل پارس شیراز در زمان سفر به این شهر تاریخی و دیدنی اقدام هوشمندانه‌ای خواهد بود که یکی از این موارد رزرو بلیط هواپیما به شیراز است.

  • آدرس: شیراز، خیابان کریم‌خان زند

آدرس هتل پارس شیراز روی نقشه گوگل

Map 1

۲- هتل کریم خان زند شیراز

اگر چه هتل کریم خان از هتل های لوکس شیراز به‌حساب می‌آید، اما استفاده از عناصر معماری سنتی ایرنی موجب شده است که این هتل از حال و هوای بسیار خاصی برای اغلب مسافران برخوردار شود. این هتل تازه‌ساخت از سال ۱۳۹۲ از مسافران شهر شیراز پذیرایی می‌کند و طی همین مدت کم هم سابقه بسیار درخشانی از خود به‌جا گذاشته است.

هتل کریم خان شیراز موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد و تعداد از مهم‌ترین اماکن گردشگری این شهر اعم از شاه چراغ، حافظیه، باغ و سعدیه در فاصله بسیار کمی از آن قرار گرفته‌اند. از جمله امکانات رفاهی که بسیاری از مسافران به رزرو هتل کریم خان زند شیراز ترغیب می‌کند، می‌توان به صبحانه رایگان، چای‌ساز، دراور، تلویزیون، استخر، پارکینگ رایگان، چایخانه سنتی، اتاق چمدان و…. اشاره کرد. هتل کریم خان، بهترین هتل سنتی شیراز است.

  • آدرس: شیراز، خیابان رودکی

آدرس هتل کریم خان زند شیراز روی نقشه گوگل

Map 1

۳- هتل الیزه شیراز

هتل الیزه با ایده “هتلی متفاوت در شیراز” احداث شد و در حال حاضر، یکی از باکیفیت‌ترین و تمیزترین هتل های شیراز به حساب می‌آید. این هتل از همان ابتدای فعالیت خود در تلاش بوده تا خاطره‌ای خوش از سفر به شیراز را برای مسافران خلق کند و فراتر از حد انتظارات آن‌ها ظاهر شود. هتل الیزه دارای ۶۸ باب واحد اقامتی است که با معماری و دکوراسیون مدرن و منطبق با استاندارد‌های روز دنیا ساخته شده‌اند.

هتل الیزه شیراز

هتل چهار ستاره الیزه در منطقه معالی‌آباد به دور از شلوغی‌های شهر واقع شده و نزدیک‌ترین هتل به نمایشگاه بین‌ المللی شیراز محسوب می‌شود. هتل الیزه، اندکی از جاذبه‌های تاریخی شیراز فاصله دارد اما نزدیکی هتل به ایستگاه مترو، دسترسی کم‌هزینه و سریع به جاذبه‌ها و فرودگاه شیراز را برای مهمانان میسر کرده است.

تمامی پرسنل هتل الیزه شیراز آموزش‌های لازم در زمینه هتلداری را دیده‌اند تا بتوانند فراتر از انتظارات مسافران به آن‌ها خدمات ارائه دهند. این هتل با شعار “مهمان‌نوازی به سبک الیزه” سبک خاصی را در سرویس‌‎دهی و ارائه خدمات دنبال کرده و کارکنان هتل با رفتار مهربانانه‌ در تلاشند تا حس خانواده‌ای صمیمی را به میهمان بدهند.

  • آدرس: شیراز، بلوار معالی آباد، خیابان پزشکان، پلاک ۲۰

آدرس هتل الیزه شیراز روی نقشه گوگل

Map 1

۴- هتل پارسیان شیراز

 از دیگر هتل های ۴ ستاره شیراز که گزینه مناسبی برای اقامت در این شهر محسوب می‌شود، می‌توان به هتل پارسیان اشاره کرد. این هتل از باسابقه‌ترین هتل های شیراز محسوب می‌شود و از سال ۱۳۷۱ از مسافران شهر شیراز پذیرایی می‌کند. برای افزایش رفاه و آسایش مسافران، هتل پارسیان شیراز در سال ۱۳۹۶ بازسازی شده و با ۶۲ واحد اقامتی دنج و راحت خود، آماده اسکان گردشگران است.

علاوه بر قرارگیری در خیابان زند شیراز و نزدیکی به جاهای دیدنی شیراز، این هتل امکانات رفاهی خوبی را هم در اختیار اقامت‌کنندگان قرار می‌دهد و در تلاش است تا اقامتی خاطره‌انگیز و لذت‌بخش را برای آن‌ها رقم بزند. از جمله این امکانات می‌توان به پارکینگ رایگان، صبحانه رایگان، آب رایگان، چای‌ساز، اتاق چمدان، خدمات تهیه تور، نمازخانه، آرایشگاه مردانه و…. اشاره کرد. اگر دوست دارید اقامتی دلچسب و به‌یادماندنی را در شهر شیراز تجربه کنید، رزرو هتل پارسیان شیراز را از دست ندهید.

  • آدرس: شیراز، خیابان زند، خیابان رودکی

آدرس هتل پارسیان شیراز روی نقشه گوگل

Map 1

بهترین هتل های ۳ ستاره شیراز

شیراز هتل‌های ۳ ستاره زیادی دارد که با قیمت معقول و ارائه امکانات رفاهی مناسب، می‌توانند گزینه بسیار خوبی برای اقامت در این شهر باشند. در ادامه، تعدادی از بهترین هتل های سه ستاره شیراز معرفی شده‌اند:

۱- هتل وکیل شیراز

یکی از جدیدترین هتل‌های شیراز، هتل وکیل است که از سال ۱۳۹۷ از مسافران شهر شیراز میزبانی می‌کند. این هتل با وجود دیوارهای آجری، حیاط کوچک و دنج در مرکز و حوض آب وسط آن، رنگ و بوی خانه‌های قدیمی را به خود گرفته است. هتل وکیل شیراز از نظر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و وضعیت نظافت واحدهای اقامتی به خوبی توانسته برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهد و رضایت میهمانان خود را به دست آورد.

بهترین هتل های ۳ ستاره شیراز

موقعیت مکانی این هتل برای کسانی که قصد بازدید از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی شیراز دارند بسیار ایده‌آل است؛ چرا که میهمانان می‌توانند با اندکی پیاده روی از جاذبه‌هایی همچون مسجد نصیرالملک، موزه نارنجستان قوام، حرم مطهر شاهچراغ و مجموعه زندیه بازدید کنند. پرسنل خوش‌برخورد و مهربان این مجموعه در تلاشند تا با ارائه بهترین خدمات، خاطره‌ای خوش را برای میهمانان خود رقم بزنند. هتل وکیل جزو بهترین هتل های سنتی شیراز است.

  • آدرس: شیراز، خیابان لطفعلی خان زند، از سمت چهارراه مشیر به سمت چهارراه نمازی، ابتدای کوچه ۵۹

آدرس هتل وکیل شیراز روی نقشه گوگل

Map 1

۲- هتل ارگ شیراز

یکی از بهترین هتل های شیراز هتل ارگ است که در قلب این شهر قرار دارد. این هتل قدیمی فعالیت خود را در سال ۱۳۷۰ آغاز کرده و آخرین بازسازی آن در راستای تجهیز کردن امکانات و ارتقای سطح خدمات هتل، مربوط به سال ۱۳۹۴ است. رستوران هتل ارگ با ارائه غذاهای اصیل ایرانی و فرنگی به عنوان یکی از بهترین رستوران‌های شیراز شناخته می‌شود.

دسترسی راحت هتل ارگ شیراز به مراکز گردشگری و تفریحی همچون مجموعه زندیه، عمارت شاپوری، مسجد نصیرالملک و موزه نارنجستان قوام از مزیت‌های اقامت در این هتل به شمار می‌رود. هتل ارگ شیراز با رعایت معیارهای جهانی صنعت هتل‌داری و برنامه‌ریزی مناسب برای نظافت محیط، به خوبی توانسته رضایت میهمانان را در این زمینه کسب کند.

  • آدرس: شیراز، خیابان تختی (شهناز سابق)

آدرس هتل ارگ شیراز روی نقشه گوگل

Map 1

۳- هتل تالار شیراز

هتل سه ستاره تالار شیراز یکی از هتل‌های قدیمی و جزو بهترین هتل های ارزان شیراز به شمار می‌رود. این هتل در سال ۱۳۹۹ با طراحی بسیار منحصربه‌فرد در راستای ارتقا سطح امکانات و خدمات هتل مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل تالار در قلب شیراز و خیابان فردوسی قرار گرفته و دسترسی بسیار خوبی به مراکز تجاری و اداری و جاذبه‌های تاریخی شیراز دارد. این هتل برای کسانی که به دنبال تجربه سفری اقتصادی و مقرون به صرفه به شیراز هستند، انتخاب بسیار خوبی محسوب می‌شود. میهمانانی که تجربه اقامت در این هتل را داشته‌اند، هتل تالار شیراز را مجموعه‌ای تمیز و دقیق در رعایت نکات بهداشتی توصیف می‌کنند.

هتل تالار شیراز
  • آدرس: شیراز، خیابان زند، خیابان فردوسی، بین رودکی و سعدی

آدرس هتل تالار شیراز روی نقشه گوگل

Map 1

بهترین هتل های ارزان شیراز

برای تجربه اقامتی اقتصادی و ارزان در شهر شیراز، هتل‌هایی که در ادامه معرفی شده‌اند گزینه بسیار مناسبی برایتان خواهند بود:

۱- اقامتگاه سنتی فروغ مهر شیراز

اقامتگاه سنتی فروغ مهر یکی از زیباترین و اصیل‌ترین اقامتگاه های سنتی شیراز است که در بافت تاریخی و قدیمی این شهر قرار دارد. این مجموعه در گذشته قسمتی از خانه تاریخی فروغ‌الملک بوده و در حال حاضر دارای ۱۸ واحد اقامتی در دو طبقه است. این اقامتگاه برای مسافرانی که عاشق تجربه زندگی در خانه‌ای تاریخی با رنگ و بوی شیراز قدیم هستند، انتخاب بسیار خوبی به شمار می‌رود. حیاط مرکزی اقامتگاه با دیوارهای آجری و طرح و نقش‌های گل و بوته، نرده‌های چوبی راه‌پله‌ها، حوض آبی کوچک با لبه‌های سنگی در وسط حیاط و … همگی یادآور خانه‌های اصیل شیرازی هستند.

اقامتگاه سنتی فروغ مهر

اقامتگاه فروغ مهر توانسته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و سرویس‌دهی عالی رضایت میهمانان را به دست آورد. موقعیت مکانی این مجموعه نیز از دیگر مزیت‌های آن محسوب می‌شود و موجب دسترسی آسان مسافران به مراکز مذهبی، گردشگری و تاریخی شیراز شده است. اقامتگاه فروغ را می‌توان بهترین اقامتگاه سنتی شیراز دانست.

  • آدرس: شیراز، سه راه نمازی، ابتدای بلوار دستغیب، کوچه ۴ (گذر تاریخی سنگ سیاه)، انتهای کوچه سمت راست، جنب خانه فروغ‌الملک

آدرس اقامتگاه سنتی فروغ مهر شیراز روی نقشه گوگل

Map 1

۲- هتل نصیرالملک شیراز

از بین هتل های ۲ ستاره و ارزان شیراز، نصیرالملک یکی از بهترین‌هاست. این هتل تازه‌ساخت که در سال ۱۳۹۵ افتتاح شده است، در نزدیکی بسیاری از جاذبه های دیدنی شیراز به‌ویژه حرم شاه چراغ (ع) قرار دارد و برای کسانی که با هدف زیارت راهی این شهر می‌شوند، گزینه مناسبی برای اقامت محسوب می‌شود. از امکانات رفاهی هتل نصیرالملک شیراز می‌توان به گشت نیم‌روزی (با پرداخت هزینه)، اتاق چمدان، پارکینگ رایگان، صبحانه رایگان، لوازم بهداشتی رایگان، اینترنت رایگان (با حجم محدود) در لابی و اتاق‌ها، ترانسفر رفت و برگشت (با پرداخت هزینه)، اشاره کرد. این هتل جزو بهترین هتل های دو ستاره شیراز است.

  • آدرس: شیراز، حرم شاهچراغ، چهارراه شاهزاده قاسم

آدرس هتل نصیرالملک شیراز روی نقشه گوگل

Map 1

۳- اقامتگاه سنتی سپهری شیراز

اقامتگاه سنتی سپهری شیراز در واقع خانه‌ای قدیمی با بیش از ۱۲۰ سال قدمت و یادگاری از دوران قاجاریه است. این خانه قدیمی بعد از مرمت و بازسازی، از سال ۱۳۹۶ به عنوان اقامتگاه از مسافران شهر شیراز میزبانی می‌کند. این اقامتگاه ۷ باب واحد اقامتی دارد که همگی آن‌ها دارای تزئیناتی سنتی و قدیمی هستند. در و پنجره‌های اتاق‌ها کاملا چوبی هستند و شیشه‌های رنگی آن‌ها به گونه‌ای است که با طلوع آفتاب، رقص رنگ و نور زیبایی را در اتاق‌ها ایجاد می‌شود.

اقامتگاه سنتی سپهری شیراز

همه پرسنل این اقامتگاه نیز دست به دست هم داده‌اند تا خاطره‌ای فراموش نشدنی را برای میهمانان رقم بزنند. اقامتگاه سپهری در محله قدیمی سنگ سیاه قرار گرفته و میهمانان هتل می‌توانند با اندکی پیاده‌روی خود را به جاذبه‌های تاریخی شیراز همچون خانه زینت‌الملوک، موزه خانه فروغ الملک، موزه نارنجستان قوام و مسجد نصیرالملک برسانند.

  • آدرس: شیراز، چهار راه پیروزی، گذر تاریخی سنگ سیاه، پایین‌تر از کلانتری عباسیه

آدرس اقامتگاه سنتی سپهری شیراز روی نقشه گوگل

Map 1

۴- رزرو هتل ساسان شیراز

امکان ندارد که در لیست بهترین هتل های شیراز نامی از هتل ساسان نبرد. این هتل از قدیمی ترین هتل های ۲ ستاره شیراز محسوب می‌شود و تاریخ افتتاح آن به سال ۱۳۷۵ بازمی‌گردد. این هتل در مرکز شیراز قرار گرفته و دسترسی آسان به جاهای دیدنی این شهر، از مهم‌ترین مزیت‌های اقامت در آن محسوب می‌شود.

با توجه به اینکه هتل ساسان شیراز در سل ۱۳۹۶ بازسازی شده، از شرایط بسیار خوبی برای اسکان مسافران برخوردار است و با توجه به امکانات رفاهی مناسبی که در اختیار مسافران قرار می‌دهد، گزینه‌ای عالی و در عین حال اقتصادی در زمان سفر به شیراز محسوب می‌شود.

  • آدرس: شیراز، خیابان زند، خیابان انوری

آدرس هتل ساسان شیراز روی نقشه گوگل

Map 1

بهترین هتل آپارتمان شیراز کدام است؟

اگر از آن دست مسافرانی هستید که ترجیح می‌دهند در هتل آپارتمان اقامت داشته باشند، گزینه‌های بسیار خوبی در این شهر منتظر شما است. اغلب این اقامتگاه‌ها از شرایط بسیار مطلوبی برای اقامت برخوردار هستند و هزینه رزرو آن‌ها با توجه به امکانات رفاهی که در اختیار مسافران قرار می‌دهند، متغیر است. هتل آپارتمان شمس، هتل آپارتمان جهان‌نما، هتل آپارتمان هدیش و هتل آپارتمان رز ریحان، از بهترین هتل آپارتمان‌های شیراز محسوب می‌شوند.

به نظر شما بهترین هتل شیراز کدام است؟

در این مطلب سعی کردیم تعدادی از بهترین هتل های شیراز از نظر مسافران را معرفی کردیم و به شما گفتیم که در زمان سفر به این شهر در چه هتل‌هایی می‌توانید اقامت کنید. کافی است بلیط هواپیما شیراز یا بلیط قطار به مقصد این شهر را خریداری کرده و با انتخاب یکی از هتل‌های معرفی شده، تجربه‌ای متفاوت برای خود رقم بزنید.

اگر تجربه‌ سفر به این پایتخت فرهنگی را داشته‌اید، حالا نوبت شماست تا نظرتان را در مورد محل اقامت خود با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول درباره رزرو هتل های شیراز

بهترین هتل شیراز کجاست؟

با توجه به تنوع بالای هتل های شیراز، به راحتی نمی‌توان لقب بهترین را به یک هتل دارد. مواردی که در این مطلب از آن‌ها نام برده شده است، همه از بهترین هتل های شیراز محسوب می‌شوند و گزینه مناسبی برای اقامت در این شهر هستند.

بهترین هتل شیراز با قیمت مناسب کدام است؟

هتل ساسان شیراز، اقامتگاه سنتی سپهری شیراز، هتل ارگ شیراز و… از هتل های اقتصادی و ارزان این شهر محسوب می‌شوند.

بهترین هتل های شیراز را چطور رزرو کنیم؟

تنها کافی است به سایت اصلی فلای تودی بروید و در بخش هتل داخلی، اطلاعاتی مانند مقصد، نام هتل، تاریخ ورود و خروج از هتل و… را وارد کنید.

بهترین هتل های شیراز کدامند؟

هتل چمران و هتل بزرگ جزو بهترین هتل های شیراز هستند.

بهترین هتل شیراز برای ماه عسل کدام است؟

اگر به فضای لوکس علاقمند هستید، هتل چمران و اگر فضای سنتی را می‌پسندید، اقامتگاه فروغ مهر را انتخاب کنید.

بهترین هتل ۵ ستاره شیراز کدام است؟

هتل های چمران، بزرگ، پرسپولیس، زندیه، پرسپولیس و هما.

چگونه بلیط هواپیما شیراز را ارزان بخریم؟

برای خرید بلیط شیراز ارزان کافی است از سرویس کی‌کجا در سایت و اپلیکیشن فلای‌تودی استفاده کنید.

3 نظرات

  1. سلام ممنون از اطلاعات کاملتون، من تعریف هتل هما رو توی یه مقاله و رپورتاژ خونده بودم خیلی ازش تعریف میکردن، توی اقتصاد آفرین خیلی ها نوشته بودن بهتر هتل شیرازه، واقعا به نظرم از جذابترین هتلهای این شهره

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید