اقامت در هتل های ساحلی و در نزدیکی دریا، تجربه‌ای است که کمتر کسی دست رد به آن می‌زند. بسیاری از هتل های شمال و هتل های جنوب ایران که تعداد آن‌ها کم هم نیست، برای این منظور ساخته شده‌اند. هتل های ساحلی شمال ایران از جمله مکان‌هایی هستند که این تجربه را برای شما ممکن می‌کنند. تصورش را بکنید؛ در حالی که صدای امواج دریا به گوشتان می‌رسد از خواب بیدار می‌شوید و در هر زمانی که بخواهید از پنجره یا تراس به تماشای دریا می‌نشینید. در این مطلب از مجله گردشگری فلای تودی چند مورد هتل لب دریا شمال را به شما معرفی می‌کنیم تا در سفر به استان‌های شمالی، اقامتی رویایی را در سواحل دریای خزر تجربه کنید.

هتل های ساحلی مازندران

از هتل های ساحلی مازندران شروع کنیم که هر ساله پذیرای مسافران بسیاری از نقاط مختلف کشور و حتی کشورهای دیگر هستند. قبل از اینکه به ادامه مطلب و توضیح در مورد هتل های ساحلی بپردازیم، بهتر است یادآوری کنیم در این مطلب از میان هتل های ساحلی گیلان و مازندران تنها به معرفی برخی از بهترین آنها پرداخته‌ایم.

هتل پارسیان خزر چالوس | مازندران

هتل پارسیان آزادی خزر چالوس یکی از اعضای گروه هتل‌ های پارسیان است و از باسابقه‌ترین هتل‌ های ایران به شمار می‌رود. این هتل فعالیت خود را در سال ۱۳۵۴ با نام هتل هایت آغاز کرد و پس از انقلاب اسلامی تغییر نام داد. واحدهای اقامتی در این هتل در دو بخش، تحت عنوان بال غربی و بال شرقی پراکنده شده‌اند. هر یک از این واحدها در هر دو بال، نمای متفاوتی دارند که برخی از آنها رو به دریا و برخی دیگر رو به جنگل هستند.

هتل های ساحلی شمال ایران

هتل پارسیان آزادی خزر، انتخابی مناسب برای کسانی است که می‌خواهند در یکی از بهترین هتل های شمال اقامت داشته باشند. این هتل دسترسی بسیار خوبی به جاهای دیدنی نمک آبرود دارد و مراکز خرید و جاذبه‌های دیگری نیز در اطراف آن قرار گرفته‌اند. همچنین آوازه این هتل به اندازه‌ای است که عده بسیاری در حین جست و جو برای بهترین هتل های ساحلی نوشهر به نام این هتل برمی‌خورند.

آدرس: مازندران، چالوس، مقابل تله کابین نمک آبرود

هتل پارسیان آزادی خزر چالوس روی نقشه گوگل مپ

هتل صحرا نوشهر | مازندران

هتل صحرا نوشهر از هتل های باسابقه این شهر است و پیشینه آن به سال ۱۳۵۲ بازمی‌گردد. این هتل در سال ۱۳۹۹ مورد بازسازی و نوسازی قرار گرفته تا سطح ارائه خدمات خود را همچنان بالا نگاه دارد. تقریبا تمامی اهالی نوشهر این هتل را به عنوان پیشنهادی قابل قبول مطرح می‌کنند و از این نظر آوازه بسیار خوبی دارد. در این هتل تعداد ۳۵ باب اتاق در ۲ طبقه به مسافران خدمت رسانی می‌کنند.

هتل های ساحلی شمال ایران

همچنین این هتل همزمان که از هیاهو و شلوغی شهر به دور است، دسترسی بسیار مناسبی به اماکن مهم و دیدنی دارد و از این نظر نیز مزیت رقابتی بسیار مناسبی دارد. با توجه به سابقه، موقعیت جغرافیایی و امکانات می توان هتل صحرا نوشهر را یکی از بهترین هتل های ساحلی شمال دانست.

آدرس: مازندران، نوشهر، حد فاصل جاده نور به نوشهر، ۸ کیلومتری نوشهر، مقابل دانشگاه آزاد اسلامی

هتل صحرا نوشهر روی نقشه گوگل مپ

هتل کیمیا رامسر | مازندران

اگر به دنبال یکی از بهترین هتل های ساحلی رامسر هستید، بد نیست هتل کیمیا را بررسی کنید. هتل کیمیا رامسر یک هتل لب دریا با چشم‌انداز زیبای دریای خزر است که در سال ۱۳۹۶ آغاز به کار کرده و هتلی نوساز به شمار می‌رود. این هتل سه ستاره، ۳۶ واحد اقامتی در ۷ طبقه دارد و امکانات خوبی را به مهمانان ارائه می‌دهد. اتاق‌ها در این هتل به دو دسته دارای چشم‌انداز دریا و دارای چشم‌انداز جنگل تقسیم می‌شوند و برخی از آنها دارای تراس هم هستند.

تمپلیت عکس بلاگ تکی 6

هتل کیمیا رامسر، با هدف رزرو هتل های ساحلی شمال کنار دریا یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها در میان موارد مشابه است، چرا که دسترسی آسانی به جاهای دیدنی رامسر از جمله بلوار معلم، شهربازی و … دارد و با اقامت در آن می‌توانید به سادگی به همه جاذبه‌ها سر بزنید. همچنین با نگاهی به قیمت بهترین هتل های ساحلی رامسر نیز این امر بیشتر برای شما مشخص خواهد شد.

آدرس: مازندران، رامسر، جاده ساحلی، بلوار شهید باهنر، بعد از پلاژ شهرداری

هتل کیمیا رامسر روی نقشه گوگل مپ

هتل ساحلی شهر نور | مازندران

اقامت در یک هتل آپارتمان ساحلی حسی شبیه بودن در خانه البته با نمایی متفاوت دارد. یک خانه کوچک که در چند قدمی دریا قرار گرفته است. اگر دوست دارید این حس را در هتل های ساحلی شمال تجربه کنید، هتل آپارتمان شهر نور یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما به شمار می‌رود.

هتل ساحلی شهر نور یا مجتمع اقامتی تفریحی شهر در مازندران یکی از مجموعه‌های اقامتی با امکانات و خدمات عالی است. این مجموعه در سال ۱۳۹۵ آغاز به کار کرده است و هتلی نوساز به شمار می‌رود. از ویژگی‌های هتل آپارتمان شهر نور می‌توان به وجود امکانات تفریحی مانند استخر روباز آب گرم، سالن بیلیارد، کافی شاپ‌های ساحلی، سالن سینما، مجموعه ورزشی و … اشاره کرد.

هتل ساحلی شهر نور

وجود امکانات و تفریحات مناسب، برخورد خوب کارکنان و موقعیت جغرافیایی عالی از جمله دلایلی هستند که مهمانان برای انتخاب این هتل است. توجه داشته باشید که واحدهای اقامتی این مجموعه دارای چشم‌انداز دریا و باغ هستند.

آدرس: مازندران، ایزدشهر، گلسار ۳

هتل آپارتمان شهر نور روی نقشه گوگل مپ

هتل نارنجستان نور | مازندران

از یک طرف به دریا نگاه کنید و از سمتی دیگر جنگل را در آغوش بگیرید! موقعیت جغرافیای ویژه هتل نارنجستان نور باعث شده که این مجموعه به یکی از بهترین هتل های شمال تبدیل شود. هتل نارنجستان نور در خط ساحلی دریای خزر قرار دارد و اتاق هایی با منظره دریا و جنگل را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد.

همچنین این هتل، امکان مالکیت زمانی یا تایم شیرینگ را نیز برای علاقمندان فراهم کرده است. در این حالت شما می‌توانید با پرداخت مبلغی، اتاق مورد نظرتان را برای مدتی خاص در مالکیت خود درآورید. تمام مسئولیت های اتاق اعم از کسی که در آن اقامت خواهد داشت و موارد دیگر نظیر تعمیرات و نگهداری نیز به عهده شما خواهد بود.

5 3

استفاده از محوطه، کافی شاپ‌ها و رستوران‌ های هتل نارنجستان نور برای عموم مردم آزاد است و می‌توانید با پرداخت هزینه از آن‌ها بهره‌مند شوید. به طور کلی اگر به دنبال اقامت در یکی از بهترین هتل های ساحلی شمال با امکانات ویژه هستید، هتل نارنجستان نور یکی از گزینه های مناسب برای شما است.

آدرس: مازندران، نور، کیلومتر ۷ جاده محمود آباد – ایزدشهر

هتل نارنجستان نور روی نقشه گوگل مپ

هتل آپارتمان دوریکا عباس آباد | مازندران

هتل آپارتمان دوریکا یکی از بهترین هتل های شمال با ۳۸ واحد اقامتی است که در نزدیکی دریا و در مقابل جنگل خشک داران قرار دارد. این هتل آپارتمان در نزدیکی یکی از توریستی‌ ترین شهرهای شمال یعنی سلمانشهر یا متل قو واقع شده و از دسترسی خوبی به نمک آبرود و جنگل توریستی دو هزار برخوردار است.

در کنار موقعیت جغرافیای هتل آپارتمان دوریکا واحدهای بسیار لوکس با امکاناتی فوق العاده دارد و مناسب برای یک اقامت مرفه در شمال ایران است. در زمان رزرو هتل آپارتمان دوریکا عباس آباد دقت کنید که واحدهای اقامتی این هتل دارای چشم‌انداز به دریا، جنگل، پارکینگ و محوطه هتل هستند.

بهترین هتل های ساحلی شمال ایران

به طور کلی اگر به دنبال اقامت در یک هتل آپارتمان ساحلی با نمای فوق العاده و امکانات و خدماتی لوکس هستید، این هتل آپارتمان یکی از بهترین هتل های ساحلی شمال برای اقامت شما است.

آدرس: مازندران، کیلومتر ۵ جاده عباس آباد به نشتارود، مقابل جنگل خشک داران

هتل آپارتمان دوریکا عباس آباد روی نقشه گوگل مپ

هتل ساحلی کوثر رامسر | مازندران

هتل ساحلی کوثر یکی از بهترین هتل های ساحلی رامسر است. کلاس اقامتی این هتل سه ستاره است و در سال ۱۳۷۸ به بهره برداری رسیده است. از این جهت می‌توان گفت که هتل آپارتمان ساحلی کوثر یکی از هتل های باسابقه رامسر به حساب می‌آید. این هتل در سه طبقه و با ظرفیت ۱۱۷ اتاق و سوئیت در کنار ساحل زیبای دریای خزر واقع شده است. از جمله امکانات و خدمات هتل آپارتمان کوثر رامسر می‌توان به اتاق‌های مجهز و تمیز، رستوران با غذاهای متنوع، کافی شاپ، استخر، سونا، جکوزی، سالن ماساژ، پارکینگ و اینترنت رایگان اشاره کرد.

اگر به دنبال اقامتی مقرون‌به‌صرفه و درعین‌حال مجهز و باامکانات هستید، هتل ساحلی کوثر یکی از بهترین هتل‌ های ساحلی رامسر برای شما است. درنهایت توجه داشته باشید با وجود موقعیت مکانی هتل ساحلی کوثر در کنار ساحل دریای خزر  برخی از خدمات هتل مانند استخر و سونا در فصل زمستان تعطیل هستند.

لیست هتل های ساحلی شمال

هتل لیدو رامسر | مازندران

هتل لیدو رامسر یکی از هتل های ساحلی و سه ستاره این شهر است. این هتل در سال ۱۳۹۸ افتتاح شده و جزو هتل های نوساز رامسر به حساب می‌آید. هتل لیدو در ۱۳ طبقه ساخته شده و ۶۰ واحد اقامتی با نمای فوق‌العاده از دریای خزر دارد. از جمله امکانات و خدمات هتل لیدو رامسر می‌توان به اتاق های لوکس و مجهز، رستوران با منوی متنوع، کافی شاپ، استخر همراه با سونا و جکوزی، سالن ماساژ، پارکینگ و اینترنت رایگان اشاره کرد.

هتل لیدو یکی از بهترین هتل های ساحلی شمال برای افرادی است که به دنبال اقامتی مقرون‌به‌صرفه و درعین‌حال مجهز در کنار ساحل هستند. علاوه بر تمامی موارد ذکر شده، هتل لیدو فاصله کمی از فرودگاه رامسر دارد و همین موضوع این هتل را به یکی از بهترین هتل های ساحلی رامسر برای سفرهای تجاری تبدیل کرده است.

هتل لیدو رامسر

هتل باران نور | مازندران

هتل باران نور یکی از بهترین هتل های ساحلی شمال محسوب می‌شود. اگرچه کلاس اقامتی هتل باران نور سه ستاره است اما امکانات مناسبی را در اختیار مسافرانش قرار می‌دهد. هتل باران نور در شهر ایزد شهر استان مازندارن قرار گرفته و ۴۲ واحد اقامتی با ظرفیت‌های متفاوت دارد. این موضوع باران نور را به یکی از بهترین هتل های ساحلی شمال برای زوج های جوان، خانواده‌ها و گروه‌های دوستی تبدیل کرده است.

واحد اقامتی هتل باران نور در انواع اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سه تخته، سوییت‌های یک خوابه چهار تخته و شش تخته، سوییت دوبلکس پنج نفره و سوییت دوبلکس دو خوابه شش نفره هستند. هتل باران نور در کنار قرارگیری در چند قدمی ساحل دسترسی خوبی به پارک جنگلی، مراکز خرید و بازار روز دارد. همچنین، این هتل امکانات رفاهی و خدماتی متعددی شامل اینترنت رایگان، پارکینگ غیرمسقف، رستوران و کافی شاپ، سالن کنفرانس، سالن ورزشی، استخر، سونا و جکوزی دارد.

بهترین هتل های ساحلی شمال

هتل نارین چالوس | مازندران

هتل نارین چالوس با توجه به موقعیت مکانی مناسب، امکانات رفاهی و خدماتی با کیفیت و قیمت مناسب، یکی از بهترین هتل‌های ساحلی چالوس محسوب می‌شود. این هتل گزینه مناسبی برای افرادی است که قصد اقامت در چالوس را دارند و به دنبال اقامتگاهی با امکانات رفاهی و خدماتی مناسب و قیمتی مقرون‌به‌صرفه هستند.

هتل ساحلی نارین چالوس یک هتل ۲ ستاره است که در سال ۱۳۹۴ در شهر چالوس افتتاح شد. این هتل در فاصله دو کیلومتری از شهرک توریستی نمک آبرود قرار دارد و دسترسی آسانی به جاهای دیدنی چالوس مانند ساحل زیبای خزر، کاخ چای خوران، پارک جنگلی فین و سد زوات دارد.

هتل نارین دارای ۲۰ واحد اقامتی است که در انواع اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سه تخته و سوئیت دو تخته طراحی شده‌اند. تمامی اتاق‌های این هتل ساحلی مجهز به امکانات رفاهی مناسبی مانند تلویزیون، یخچال، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت رایگان و سرویس بهداشتی فرنگی هستند. از میان سایر خدمات هتل نارین نیز می‌توان به رستوران با منوی متنوع غذاهای ایرانی و فرنگی، اینترنت و پارکینگ رایگان، استخر روباز همراه با سونا و جکوزی اشاره کرد.

هتل نارین چالوس

هتل آپارتمان پرشیا نوشهر | مازندران

اگر به دنبال یکی از بهترین هتل های ساحلی شمال هستید ما رزرو هتل آپارتمان پرشیا نوشهر را به شما پیشنهاد می‌کنیم که در فاصله ۲۰ متری از ساحل دریای خزر قرار دارد. این هتل در سال ۱۳۸۸ افتتاح شده و دارای ۱۲ واحد اقامتی در انواع اتاق های یک تخته، دو تخته، سه تخته و سوئیت های چهار تخته و شش تخته است.

هتل آپارتمان پرشیا نوشهر با امکانات رفاهی و خدماتی متعددی که دارد، یک گزینه عالی برای افرادی است که قصد اقامت در هتل های ساحلی نوشهر را دارند. از جمله امکانات هتل پرشیا نوشهر می‌توان به اینترنت و پارکینگ رایگان، رستوران و کافی شاپ، سالن کنفرانس و فضای مناسب برای ورزش کردن و در نهایت استخر همراه با سونا و جکوزی اشاره کرد.

این هتل آپارتمان ساحلی از نظر موقعیت مکانی نیز بسیار مناسب است و دسترسی خوبی به مراکز خرید، بازار روز و سایر جاذبه های گردشگری نوشهر دارد.به طور کلی، هتل آپارتمان پرشیا نوشهر یک گزینه عالی برای افرادی است که قصد اقامت در یک هتل ساحلی با امکانات رفاهی و خدمات مناسب و البته قیمت مقرون به صرفه را دارند.

هتل آپارتمان پرشیا نوشهر

قیمت هتل های ساحلی مازندارن

قیمت هتل های ساحلی مازندران بسته به اینکه در چه فصلی از سال هستید و کدام یک از اتاق های هتل را برای اقامت انتخاب کرده‌اید، مقادیر متفاوتی دارد. این هتل ها نیز مانند دیگر هتل های شمال در فصول سرد سال قیمت به مراتب پایین تری دارند، با این تفاوت که منظره دریا در فصول سرد و گرم زیبایی خاص خود را دارد و تغییر زیادی نمی‌کند.

دیگر هتل های ساحلی مازندران

از دیگر هتل های ساحلی مازندران که به منظور لذت بردن از منظره دریا می‌توانید آن‌ها را رزرو نمایید و در آن‌ها اقامت داشته باشید می‌توان موارد زیر را نام برد:

-هتل مروارید خزر نور

-هتل نارین چالوس

-هتل فلامینگو چالوس

-هتل کیش مهر فریدونکنار

-هتل باران ایزدشهر

-هتل ماهان محمودآباد

-هتل دلفین نوشهر

بهترین هتل های ساحلی گیلان

همانند استان مازندران، استان گیلان نیز هتل های ساحلی بسیاری را در خود جای داده است که در ادامه قصد داریم تعدادی از آن‌ها را معرفی کنیم.

هتل سفید کنار بندر انزلی | گیلان

بندر انزلی یکی از شهرهای توریستی ایران است که به دلیل فضای شهری زیبا و همسایگی با دریای خزر گردشگران زیادی را به سوی خود می‌کشاند. هتل سفید کنار بندر انزلی یکی از بهترین هتل های ساحلی انزلی است که شرایط اقامت در کنار دریای خزر را برایتان فراهم می‌کند. این هتل چهار ستاره و باسابقه در سال ۱۳۵۲ آغاز به کار کرده و تا به امروز توانسته رضایت مهمانانش را به دست آورد.

هتل سفید کنار بندر انزلی

در کنار امکانات مناسب و چشم انداز زیبا، دسترسی به جاهای دیدنی بندرانزلی از جمله پل غازیان، آرامگاه میرزاکوچک خان جنگلی از مهم‌ترین ویژگی‌های هستند که این هتل را به یکی از بهترین هتل های شمال تبدیل کرده‌اند.

آدرس: گیلان، بندرانزلی، کیلومتر شش جاده انزلی آستارا

هتل سفیدکنار بندر انزلی روی نقشه گوگل مپ

هتل جهانگردی نمونه انزلی | گیلان

هتل جهانگردی نمونه انزلی یکی از بهترین هتل های ساحلی در شمال ایران است که در کنار دریای خزر و در کیلومتر ۵ جاده انزلی به آستارا قرار دارد. این هتل با مساحت ۲۰۹ کیلومتر مربع و برخورداری از ساحل اختصاصی یکی از بهترین هتل ها برای اقامت در کنار دریای شمال است.

هتل جهانگردی نمونه انزلی دارای ۲۲ اتاق و سوئیت با امکانات و خدمات رفاهی مناسب است. از جمله امکانات رفاهی این هتل می‌توان به اینترنت رایگان، پارکینگ غیرمسقف، رستوران، کافی شاپ، سالن کنفرانس، سالن ورزشی، استخر و سونا اشاره کرد. از سمتی هتل جهانگردی نمونه انزلی با دسترسی آسان به جاهای دیدنی انزلی از جمله موج شکن، کاخ موزه، برج ساعت و… گزینه مناسبی برای افرادی است که قصد اقامت در انزلی را دارند.

هتل جهانگردی نمونه انزلی

هتل ملورین بندر انزلی | گیلان

اگر به دنبال اقامت در هتلی نوساز در کنار دریای خزر هستید، هتل ملورین بندر انزلی پیشنهادی بسیار عالی برای شماست. این هتل سه ستاره، واحدهای اقامتی لوکس و جذابی دارد و خدمات و امکانات خوبی را به مهمانان ارائه می‌کند. واحدهای اقامتی این هتل دارای چشم‌انداز دریا و خیابان هستند و برخی از آنها تراس دارند.

بهترین هتل های انزلی

رفتار خوب کارکنان، نظافت بخش های مختلف هتل و موقعیت جغرافیایی عالی از جمله دلایلی هستند که مهمانان برای انتخاب هتل ملورین بندر انزلی اعلام کرده‌اند. اگر می خواهید اقامتی به یادماندنی را در یکی از بهترین هتل های ساحلی انزلی تجربه کنید، پیشنهاد می‌کنیم هتل ملورین بندر انزلی را امتحان کنید.

آدرس: گیلان، بندرانزلی، بلوار اطبا

هتل ملورین بندر انزلی روی نقشه گوگل مپ

هتل آهوان چابکسر | گیلان

هتل آهوان چابکسر یکی از بهترین هتل های ساحلی شمال به شمار می‌رود. این هتل یک اقامتگاه ساحلی و چهار ستاره است که واحدهای اقامتی متنوعی دارد. در هتل آهوان چابکسر می‌توانید در سه مجموعه گل نشان، گل افشان و ویلایی اقامت داشته باشید و ساعات و روزهای خوبی را در سوئیت‌ها یا ویلاهای مجموعه تجربه کنید. واحدهای این هتل چشم‌انداز رو به دریا یا رو به محوطه زیبای هتل دارند و با اقامت در آنها امکاناتی مانند سالن بیلیارد و فوتسال در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.

بهترین هتل های ساحلی شمال

برخورد خوب کارکنان، نظافت دقیق و امکانات مناسب از جمله ویژگی‌های مثبتی هستند که مهمانان این هتل به آنها اشاره کرده‌اند. اگر قصد دارید اقامتی متفاوت را در گیلان تجربه کنید، آهوان چابکسر یکی از بهترین هتل های شمال برای این تجربه است.

آدرس: گیلان، کیلومتر ۱۶ جاده رامسر به رودسر، ۱۰ کیلومتر بعد از ورودی چابکسر

هتل آهون چابکسر روی نقشه گوگل مپ

هتل رویایی راستی لنگرود | گیلان

هتل رویایی راستی چمخاله یکی از معروف ترین هتل های ساحلی شمال در یکی از زیباترین سواحل این خطه محسوب می‌شود. این هتل سه ستاره در سال ۱۳۹۶ به بهره برداری رسیده است. هتل رویایی راستی لنگرود در ۲ طبقه و ۱۸ واحد اقامتی ساخته شده و در نزدیکی لنگرود قرار دارد. اما ساحلی که این هتل در آن قرار گرفته آن را از سایر هتل های ساحلی متمایز می‌کند. این هتل در شهر ساحلی چاف و در کنار ساحل چمخاله قرار گرفته است.

از جمله امکانات و خدمات هتل رویایی راستی لنگرود می‌توان به واحدهای اقامتی لوکس و مجهز، رستوران و کافی شاپ با منوی متنوع، اینترنت و پارکینگ رایگان اشاره کرد. اگر قصد سفر به لنگرود را دارید، هتل رویایی راستی لنگرود می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این هتل ساحلی با موقعیت مکانی عالی، امکانات و خدمات مناسب و قیمت مقرون به صرفه، می‌تواند اقامتی لذت‌بخش و به یادماندنی را برای شما رقم بزند.

بهترین هتل های گیلان

از دیگر هتل های ساحلی گیلان که خدمات مناسبی ارائه می‌دهند و می‌توانید اوقات خوشی را در کنار منظره دریا در آن‌ها سپری کنید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

-هتل جهانگردی نمونه انزلی

-هتل دلفین انزلی

هتل راستی لنگرود

تجربه اقامت در کدام هتل ساحلی شمال را داشته اید؟

در این مطلب تعدادی از هتل های ساحلی شمال را که توانسته‌اند رضایت مهمانان را به دست آورند، به شما معرفی کردیم. شمال ایران همواره یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری داخلی به شمار می‌رود. برای سفر به برخی شهرهای شمالی امکان خرید بلیط هواپیما را دارید و بقیه شهرها به راحتی با خودرو شخصی و حتی قطار در دسترس قرار دارند.

حالا شما به ما بگویید که تجربه اقامت در کدام هتل ساحلی شمال را داشته‌اید؟ آیا از خدمات آن راضی بودید؟

سوالات متداول درباره هتل های ساحلی شمال ایران

بهترین هتل های ساحلی شمال کدامند؟

برخی از هتل های ساحلی شمال که نظرات مثبتی از مسافران دریافت کرده‌اند، عبارتند از:
هتل پارسیان آزادی خزر چالوس
هتل کیمیا رامسر
هتل آپارتمان ساحلی شهر نور
هتل دلفین انزلی
هتل صحرا نوشهر

هزینه اقامت در هتل های ساحلی شمال چقدر است؟

با توجه به نوع هتل، امکانات رفاهی و خدماتی، موقعیت مکانی و…، متفاوت است. اما هزینه اقامت در هتل های ساحلی شمال در فصل تابستان بیشتر از سایر فصل هاست.

آیا تمامی هتل های ساحلی شمال ساحل اختصاصی دارند؟

بسیاری از هتل های ساحلی شمال دارای ساحل اختصاصی هستند. اما برای اطمینان قبل از نهایی شدن رزرو هتل، اطلاعات را به طور کامل بررسی کنید یا با پشتیبانی فلای تودی تماس بگیرید.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید