از بین شهرهای شمالی که یکی از یکی زیباتر هستند، رامسر عروس آن‌ها لقب گرفته است. با سفر به رامسر هم می‌توانید در ساحل زیبای خزر تفریح کنید و به گردش در جنگل‌های سرسبز آن بپردازید. اما زمانی می‌توانید از سفر به این شهر سبز و ساحلی لذت ببرید که در هتلی راحت و با امکانات رفاهی عالی اقامت داشته باشید. برای آنکه با بهترین هتل های رامسر از نظر مسافران آشنا شوید و راحت‌تر بتوانید برای سفر به این شهر برنامه‌ریزی کنید، تا انتهای مطلب حاضر با مجله گردشگری فلای تودی همراه باشید.

هتل چهار ستاره رامسر

هتل‌های چهار ستاره تفاوت زیادی در خدمت‌رسانی و کیفیت خدماتشان با هتل‌های پنج ستاره ندارند، با این حال از نظر قیمت رزرو اتاق به‌صرفه‌تر هستند. اگر می‌خواهید در هتلی مجلل و منحصربه‌فرد اقامت داشته باشید می‌توانید از میان هتل‌های ۴ ستاره پیشنهادی در ادامه مطلب یکی را انتخاب کنید.

هتل بام سبز | بهترین هتل جنگلی رامسر

هتل بام سبز، هتل چهار ستاره رامسر است و از سال ۱۳۹۸ با کیفیت خدماتی در سطح بهترین هتل های پنج ستاره رامسر از مسافران پذیرایی می‌کند. از آنجایی که این هتل در دل جنگل و دور از هیاهوی شهر قرار دارد، بسیار مورد توجه مسافرانی است که عاشق طبیعت هستند و دوست دارند زیباترین مناظر از شهر رامسر را حین اقامت در هتل های جنگلی رامسر مشاهده کنند.واحدهای اقامتی این هتل به صورت سوئیت‌های VIP و کلبه‌های جنگلی به مسافران عرضه می‌شوند که با توجه به اولویت‌ها و شرایط‌تان، می‌توانید گزینه مناسبی را برای رزرو انتخاب کنید. اگر قصد رزرو هتل بام سبز رامسر را دارید، حتما این نکته را در نظر داشته باشید که چون این هتل در دامنه کوه و جنگل قرار دارد، تله‌کابین تنها راه دسترسی به آن است. هتل بام سبز را می‌توان بهترین هتل جنگلی رامسر نامید.

1 2
  • شماره تماس هتل: ۰۱۱۵۵۲۶۶۵۱۹
  • آدرس هتل: رامسر، کیلومتر ۵ غرب رامسر، مجتمع رفاهی تفریحی شهر سبز، تله‌کابین رامسر
  • محدوده قیمت: گران

آدرس هتل بام سبز رامسر روی نقشه گوگل

هتل پارسیان بزرگ | بهترین هتل در رامسر

اگر از مسافران و حتی مردم محلی بپرسید که بهترین هتل های رامسر کدام هستند، به احتمال زیاد هتل پارسیان را به شما پیشنهاد خواهند کرد. پارسیان آزادی نه تنها بهترین و ازجمله هتل های لوکس رامسر است، بلکه قدیمی‌ترین هتل این شهر نیز محسوب می‌شود که هیچ چیز کم از هتل های رامسر ۵ ستاره ندارد.این هتل چهار ستاره به دو بخش قدیم و جدید تقسیم می‌شود؛ بخش قدیم آن در سال ۱۳۱۲ به بهره‌برداری رسیده است و قدمت بخش جدید آن به سال ۱۳۴۷ بازمی‌گردد. به طور کلی اتاق‌های بخش جدید هتل امکانات بهتری دارند و گزینه‌های مناسب‌تری برای اقامت در رامسر هستند. از دیگر مزیت‌های رزرو هتل پارسیان رامسر، می‌توان به چشم‌اندازه خیره‌کننده اتاق‌های آن اشاره کرد.

2 2
  • شماره تماس هتل: ۰۱۱۵۵۲۲۳۵۹۳
  • آدرس هتل: رامسر، خیابان رجایی
  • محدوده قیمت: گران

آدرس هتل پارسیان بزرگ رامسر روی نقشه گوگل

معرفی هتل سه ستاره رامسر

ترکیبی از قیمت مناسب و خدمات باکیفیت را می‌توانید در هتل‌های ۳ ستاره رامسر تجربه کنید. اگر به همراه جمعیت زیادی به این شهر سفر کرده‌اید و به دنبال یک محل اقامت تمیز و به‌صرفه هستید، پیشنهاد ما اقامت در اقامتگاه‌های سه ستاره است که در ادامه چندتا از آن‌ها به شما معرفی شده‌اند.

هتل لیدو | بهترین هتل رامسر رو به دریا

هتل لیدو، یکی از نوسازترین و بهترین هتل های معروف رامسر است و تنها ۳ سال از احداث و بهره‌برداری آن می‌گذرد. این هتل ۸۰ واحد اقامتی دارد که بعضی از آن‌ها رو به دریا واقع شده‌اند و از بهترین گزینه‌ها برای تجربه اقامتی دلنشین و به‌یادماندنی در شهر رامسر محسوب می‌شوند.با توجه به اینکه هتل سه ستاره لیدو رامسر در سال ۱۳۹۸ به بهره‌برداری رسیده است، طبیعتا امکانات رفاهی خیلی خوبی را در اختیار شما قرار خواهد داد. خوشبختانه در کنار این امکانات رفاهی عالی، هزینه رزرو هتل لیدو رامسر چندان بالا نیست و مسافران با صرف هزینه‌ای معقول، می‌توانند اقامتی بی‌دغدغه و راحت را در این شهر تجربه کنند.

3 2
  • شماره تماس هتل: ۰۱۱۵۵۲۳۱۳۹۴
  • آدرس هتل: رامسر، بلوار شهید باهنر، نبش ساحل ۱۱
  • محدوده قیمت: متوسط

آدرس هتل لیدو رامسر روی نقشه گوگل

هتل کوثر | بهترین هتل رامسر از نظر مسافران

هتل آپارتمان سه ستاره کوثر رامسر، یکی از هتل‌های ۳ ستاره این شهر محسوب می‌شود. این هتل به عنوان یکی از بهترین هتل های ساحلی شمال ایران با ساحل اختصاصی، مورد توجه بسیاری از مسافران قرار دارد. این هتل آپارتمان بیش از ۲۰ سال از مسافران شهر رامسر استقبال کرده و گردشگران زیادی از اقامت در آن رضایت داشته‌اند. اگر چه تاریخ احداث هتل کوثر رامسر به سال ۱۳۷۸ برمی‌گردد، اما از آن زمان تاکنون به منظور ارتقا کیفیت خدمات، بارها تحت بازسازی قرار گرفته است.

4 2
  • شماره تماس هتل: ۰۱۱۵۵۲۱۰۹۷۱
  • آدرس هتل: رامسر، سه راهی سادات شهر
  • محدوده قیمت: متوسط

آدرس هتل کوثر رامسر روی نقشه گوگل

هتل های ساحلی رامسر

تجربه سفر به شهری که دریا دارد با اقامت در هتل های ساحلی کامل می‌شود. رامسر ویلا و هتل‌های ساحلی زیادی دارد که هرکدام در یک قسمت از شهر هستند. برخی از این اقامتگاه‌ها با نمای رو به دریا از مسافران پذیرایی می‌کنند و برخی دیگر در فاصله بسیار نزدیک ساحل قرار دارند. در ادامه به معرفی هتل‌های ساحلی رامسر پرداخته‌ایم.

هتل اسکان | از بهترین هتل های رامسر کنار دریا

نزدیک به یک دهه است که نام هتل اسکان در لیست بهترین هتل ساحلی رامسر خوش می‌درخشد. این هتل، یکی از بهترین هتل های ساحلی رامسر است و اغلب مسافرانی که اقامت در این هتل را تجربه کرده‌اند، رضایت بسیار بالایی از انتخاب خود داشته‌اند به طوریکه می‌توان خدمات هتل را در حد هتل رامسر ۵ ستاره دانست.

یکی از مهمترین نقاط قوت هتل آپارتمان اسکان رامسر این است که واحدهای اقامتی آن از امکانات پخت و پز برخوردار هستند و مسافران با رزرو این هتل، از غذاخوردن در رستوران و صرف هزینه زیاد برای غذا معاف خواهند بود. تمیزی اتاق‌ها، چشم‌انداز عالی هتل و برخورد حرفه‌ای کارکنان، از جمله مهم‌ترین مواردی هستند که مسافران درصد رضایت بسیار بالایی از آن داشته‌اند.

6 2
  • شماره تماس هتل: ۰۱۱۵۵۲۳۰۹۱۳
  • آدرس هتل: رامسر، انتهای بلوار کازینو، رو به روی مجتمع ساحلی تفریحی لیدو، ساحل ۹
  • محدوده قیمت: متوسط

آدرس هتل اسکان روی نقشه گوگل

هتل کارن | از هتل های ساحلی رامسر

نام دیگری که می‌توانید در فهرست بهترین هتل های رامسر قرار دهید، هتل ساحلی کارن است. این هتل از سال ۱۳۹۲ به فهرست بهترین هتل‌های این شهر راه یافت. مهمترین مزیت‌ اقامت در این هتل، نزدیکی آن به دریا است. از این رو، اگر با هدف تفریح در دریای خزر به رامسر می‌روید، هتل ساحلی کارن را نباید از دست دهید.

به‌علاوه، کارن از بهترین هتل های رامسر رو به دریا است و با چشم‌انداز عالی خود از سواحل خزر، تجربه‌ای عالی از سفر را برای شما رقم می‌زند. در مقایسه با امکانات، هزینه رزرو اتاق در این هتل کامل اقتصادی و مناسب است و به همین دلیل، بسیاری از مسافران اشتیاق زیادی برای رزرو آن داشته‌اند.

7 1
  • شماره تماس هتل: ۰۱۱۵۵۲۵۰۹۸۵
  • آدرس هتل: رامسر، ساحل دریا، پلاژ شهرداری، هتل کارن
  • محدوده قیمت: نسبتا ارزان

آدرس هتل ساحلی کارن رامسر روی نقشه گوگل

هتل ساحلی خزر پارسیان | اقتصادی و راحت

خزر پارسیان، یکی از اعضای گروه هتل های پارسیان است و همین مسئله می‌تواند خیالتان را از بابت تجربه اقامتی دلچسب و راحت در شهر رامسر راحت کند. این هتل ۲ ستاره، از جمله هتل های اقتصادی و قیمت مناسب رامسر محسوب می‌شود؛ البته این مسئله به معنای افت سطح خدمات نیست و واحدهای اقامتی هتل امکانات رفاهی بسیار خوبی دارند.

هتل ساحلی خزر پارسیان در فاصله ۶۰ متری از ساحل دریای خزر قرار گرفته است و این نزدیکی، مهم‌ترین نقاط قوت این هتل محسوب می‌شود. اگر عاشق دریا هستید، رزرو اتاق در این هتل را نباید از دست دهید چون یکی از هتل های رامسر نزدیک دریا است.

8 1
  • شماره تماس هتل: ۰۱۱۵۲۱۸۸۸۱۳
  • آدرس هتل: رامسر، انتهای بلوار معلم
  • محدوده قیمت: نسبتا ارزان

آدرس هتل ساحلی خزر پارسیان روی نقشه گوگل

هتل آپارتمان‌های رامسر

یکی دیگر از انتخاب‌های قیمت مناسب برای اقامت در طول سفر، رفتن به هتل آپارتمان است. چنین اقامتگاهی تداعی‌کننده فضای خانه است، برای همین مسافرانی که می‌خواهند یک خانه کامل در اختیارشان قرار بگیرد و قیمت ارزانی داشته باشد به سراغ هتل آپارتمان در رامسر می‌روند.

هتل ترنج متین رامسر | بهترین برای سفرهای خانوادگی

در صورتی که دسته‌جمعی و گروهی به رامسر سفر می‌کنید، هتل آپارتمان ترنج متین یکی از بهترین هتل های رامسر است.. هتل ترنج ۲۵ واحد اقامتی با مساحت ۳۰۰-۱۰۰ متر مربع دارد که ۴-۱ خوابه هستند و به امکانات رفاهی بسیار خوبی مجهز شده‌اند.علاوه بر این، هزینه رزرو هتل ترنج رامسر کاملا معقول و مناسب است و از هر لحاظ، اقامتی راحت و بی‌دغدغه را تجربه خواهید کرد؛ در واقع، این هتل یکی از ارزانترین هتل های رامسر است. علاوه بر قیمت مناسب و امکانات رفاهی خوب، هتل ترنج موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد و دسترسی از آن به بسیاری از جاهای دیدنی رامسر راحت است. 

9 1
  • شماره تماس هتل: ۰۱۱۵۵۲۳۱۷۸۰
  • آدرس هتل: رامسر، بلوار باهنر (لیدو)، کوچه ساحل، انتهای ساحل ۷
  • محدوده قیمت: نسبتا ارزان

آدرس هتل ترنج رامسر روی نقشه گوگل

هتل نیستان | از بهترین هتل های رامسر

اگر چه تنها یک دهه از احداث هتل آپارتمان نیستان رامسر می‌گذرد، اما در همین مدت کم هم این هتل سه ستاره با موقعیت مکانی عالی و امکانات رفاهی خود، رضایت مسافران زیادی را جلب کرده است. هتل نیستان در یکی از خوش‌آب‌وهواترین محله‌های رامسر – منطقه چهارصد دستگاه – قرار دارد و به همین دلیل، مناطق اطراف آن بهترین گزینه برای پیاده‌روی در هوای پاک رامسر هستند.این هتل آپارتمان ۳ ستاره، از امکانات رفاهی بسیار خوبی برخوردار است و همین مسئله هم در کنار آرامش بی‌نظیر اتاق‌ها و موقعیت مکانی هتل، بسیاری از مسافران را به رزرو هتل نیستان رامسر ترغیب می‌کند.

5 3
  • شماره تماس هتل: ۰۱۱۵۵۲۳۰۸۴۱
  • آدرس هتل: رامسر، بلوار معلم، چهارصد دستگاه، یاس ۱۱
  • محدوده قیمت: متوسط

آدرس هتل نیستان روی نقشه گوگل

هتل لیان | بهترین هتل رامسر از نظر مردم

هتل لیان، از بهترین هتل آپارتمان های رامسر است و برای کسانی که به صورت دسته‌جمعی به رامسر سفر می‌کنند، یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت در این شهر محسوب می‌شود. این هتل در سال ۱۳۸۸ به بهره‌برداری رسیده و در سال ۱۳۹۶ به منظور افزایش رفاه مسافران، مجددا تحت بازسازی قرار گرفته است.واحدهای اقامتی هتل لیان رامسر امکانات رفاهی خوبی دارند و در عین حال، از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند. علاوه بر این، هتل آپارتمان لیان رامسر فاصله بسیار کمی هم از بسیاری از دیدنی های رامسر دارد و همه این‌ها توجه بسیاری از مسافران را به این هتل جلب کرده است.

9 copy
  • شماره تماس هتل: ۰۱۱۵۵۲۳۰۵۳۵
  • آدرس هتل: رامسر، بلوار معلم، کوی همیشه بهار
  • محدوده قیمت: ارزان

آدرس هتل لیان رامسر روی نقشه گوگل

تجربه اقامتی دلنشین در عروس شهرهای شمالی

لذت‌بردن از سفر، حتی اگر سرسبزترین و زیباترین شهر ایران باشد هم، بدون اقامت در هتلی مناسب ناقص خواهد بود. اگر مقصدتان رامسر باشد، با توجه به تنوع بالایی که هتل‌های این شهر دارد، هیچ نگرانی از این بابت نخواهید داشت. از نکات مهم رزرو هتل در رامسر این است که اگر عاشق ساحل خزر و تفریحات دریایی هستید، حتما حین رزرو هتل به ساحلی‌بودن آن توجه کنید و اگر به جنگل علاقه دارید از تجربه اقامت در هتل کلبه ای رامسر غافل نشوید.

می‌توانید با خرید بلیط هواپیما یا بلیط قطار به عروس شهرهای شمالی ایران سفر کنید. همچنین می‌توانید هتل پنج ستاره در رامسر را جست و جو و بهترین اقامتگاه ها را پیدا کنید. در مطلب حاضر فهرستی از بهترین هتل های رامسر را همراه با اطلاعات ضروری‌شان در اختیار شما قرار دادیم.

شما چه تجربه‌ای از سفر به رامسر داشته‌اید؟ کدام هتل را به فهرست ما اضافه می‌کنید؟

سوالات متداول درباره بهترین هتل های رامسر

۱. بهترین هتل های ساحلی رامسر کدامند؟

هتل لیدو، هتل کارن و هتل ساحلی خزر پارسیان، از بهترین هتل‌های ساحلی شهر رامسر هستند.

۲. هزینه رزرو هتل های رامسر چقدر است؟

قیمت رزرو اتاق در هتل های ساحل با توجه به هتلی که برای اقامت انتخاب کرده‌اید و تاریخی که به رامسر سفر خواهید کرد، بستگی دارد. قیمت دقیق این هتل‌ها را می‌توانید از سایت فلای تودی بررسی کنید.

۳. بهترین هتل های لوکس رامسر کدامند؟

هتل پارسیان رامسر و هتل بام سبز، از بهترین هتل های لوکس رامسر به انتخاب مسافران هستند.

۴. ارزانترین هتل های رامسر کدامند؟

در صورتی که دوست دارید اقامتی ارزان و اقتصادی را در رامسر تجربه کنید، هتل لیان رامسر، هتل رویای شیرین رامسر و هتل رامسر VIP ملل گزینه بسیار مناسبی برایتان خواهد بود.  

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید