بلیط پرواز های رامسر

not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
پرواز به Ramsar

بلیط هواپیما تهران رامسر

بلیط هواپیما برای سفر به سرزمین سرسبز رامسر یکی از پرطرفدارترین بلیط سفرهای داخلی است. برای تجربه آرامشی در دل جنگل و کنار دریای خزر، سفر به عروس شهرهای شمالی، رامسر بهترین گزینه است. فلای تودی همراه شماست تا با خرید بلیط هواپیما رامسر در انواع چارتر و لحظه آخری و با بهترین قیمت‌ها،  سفری به یادماندنی به رامسر را تجربه کنید. از بلیط تا رزرو هتل رامسر را به فلای تودی بسپارید. در ادامه شما را اهنمایی می‌کنیم تا با چند کلیک ساده پرواز تهران رامسر با قیمت و ایرلاین موردنظرتان را پیدا کرده و خریداری کنید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما رامسر

برای رزرو بلیط هواپیما تهران به رامسر، پس از تکمیل اطلاعات مورد نیاز (مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت و...) در فلای‌تودی، نتایج حاصل را در تاریخ منتخب خود مشاهده می‌کنید و با اعمال فیلتر مناسب و مدنظر خود نتایج را کوتاه می‌کنید. با خرید بلیط هواپیما تهران رامسر شما فقط ۱ ساعت و پنج دقیقه با شهر زیبای رامسر فاصله دارید.
پروازهایی که در مسیر رامسر انجام می‌شوند به شرح زیر است:

همچنین مسافران می توانند بلیط پرواز رامسر تهران هواپیمایی ایران ایر را از طریق سایت فلای تودی با ارزان‌ترین قیمت خریداری نمایند.

راهنمای خرید اینترنتی بلیط هواپیما رامسر در فلای تودی

  جستجوی بلیط پرواز تهران رامسر

ابتدا از برنامه پروازهای رامسر اطمینان حاصل کنید، برای اینکار در قسمت پرواز داخلی، نوع بلیط (بلیط رفت و برگشت یا بلیط رفت) را انتخاب کنید و سپس سایر جزئیات مانند مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت، کلاس پرواز، تعداد مسافران و... را مشخص کرده و در آخر بر روی دکمه جستجوی پرواز کلیک نمایید. در کمتر از چند ثانیه نتایج پرواز تهران رامسر برای شما نمایش داده می‌شود.

  رزرو بلیط هواپیما تهران رامسر

پس از فشردن دکمه جستجو طبق اطلاعات مشخص شده، لیست بلیط‌ پروازهای رامسر به صورت صعودی از ارزان‌ترین پرواز نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید اطلاعات دقیق هر پرواز شامل ایرلاین، تاریخ و شماره پرواز، ساعت حرکت، مدت زمان پرواز، کلاس پروازی و قیمت بلیط را مشاهده نمایید؛ همچنین در قسمت «جزئیات بیشتر این پرواز» اطلاعات تکمیلی مانند قوانین بلیط و حمل بار، فرودگاه‌ها و نوع ایرلاین ارائه شده است. در نهایت با انتخاب دکمه رزرو و تأیید پرواز موردنظر، به گام بعدی، یعنی ثبت اطلاعات مسافران منتقل می‌شوید.

  فرودگاه‌ های رامسر

در زمان رزرو و خرید بلیط هواپیما رامسر از فلای تودی ، چنانچه فرودگاه مقصد برای شما مهم است می‌توانید آن را از لیست فرودگاه های رامسر که در بخش فیلترها نمایش داده می شود انتخاب کنید تا فقط لیست پروازهای فرودگاه مورد نظر برای شما نمایش داده شود. فرودگاه های رامسر عبارتند از :

  فرودگاه رامسر

قیمت بلیط هواپیما تهران رامسر

برای آگاهی از نرخ بلیط هواپیما تهران رامسر، می‌توانید سایت فلای تودی را به عنوان مرجع خود قرار دهید. فلای تودی این امکان را به شما می‌دهد تا برای خريد بليط ارزان رامسر، انتخابی بهتر داشته باشید. 
برای خرید ارزانترین قیمت بلیط تهران رامسر، سعی کنید اگر تاریخ سفرتان مشخص شده، بلیط رفت و برگشت رامسر را خریداری کنید. به هر حال، قیمت بلیط هواپیما تهران رامسر رفت و برگشت از قیمت بلیط یک‌طرفه آن ارزان‌تر است. 

بلیط ارزان رامسر

از اساسی‌ترین خدمات فلای‌تودی در راستای تسهیل سفری خوش و خاطره‌انگیز، ارائه ارزان‌ترین قیمت بلیط هواپیما است پس دیگر لازم نیست نگران قیمت بلیط باشید فقط کافیست اطلاعات لازم را براساس فیلترهای موجود مشخص نمایید تا پیشنهاد لحظه‌ای ایرلاین‌های همکار فلای‌تودی را مشاهده کنید.

بلیط چارتر رامسر

شما با درج اطلاعات مبدا و مقصد از طریق مشاهده نتایج جستجو در قسمت فیلترهای جستجو‌، می توانید ایرلاین‌های چارتر و سیستمی را به تفکیک مشاهده کرده و از قیمت‌های ویژه فلای‌تودی بلیط چارتر خریداری کنید.

بلیط لحظه آخری رامسر

یکی از برترین خدمات فلای تودی ارائه بلیط ارزان لحظه آخری است. اگر قصد سفر به رامسر را دارید و می‌خواهید از تمامی خدمات پرواز بهره‌مند شوید و در عین حال کمترین هزینه را پرداخت کنید، بهترین راه خرید بلیط ارزان لحظه آخری رامسر است. در پرواز لحظه آخری همان صندلی و شرایط پروازی بلیط‌ سیستمی در اختیار شما قرار خواهد گرفت، با این تفاوت که برای خرید بلیط لحظه آخری رامسر هزینه بسیار کمتری پرداخت خواهید کرد. شرایط خرید بلیط لحظه آخری نیز همانند بلیط سیستمی است. به طور مثال اگر قصد خرید بلیط لحظه آخری تهران به رامسر را دارید کافی است که جستجوی خود را برای خرید بلیط هواپیما تهران رامسر انجام دهید. در صفحه نتایج جستجو فلای تودی اگر بلیط لحظه آخری تهران رامسر موجود باشد برای شما در کنار سایر پروازهای تهران رامسر به نمایش درخواهد آمد. دراین صورت می‌توانید با مقایسه قیمت بلیط لحظه آخری با قیمت بلیط سیستمی رامسر خرید خود را انجام دهید. چون مواردی نیز پیش می‌آید که قیمت بلیط لحظه آخری از قیمت بلیط سیستمی بیشتر است. اما اگر بخواهید فقط به پروازهای لحظه آخری رامسر دسترسی داشته باشید، کافی است که از فیلترهای جستجوی فلای تودی استفاده کنید تا لیست آن‌ها برای شما به نمایش درآید و با مقایسه قیمت‌ بلیط‌های لحظه آخری رامسر خرید خود را به راحتی انجام دهید. فلای تودی خرید ارزان‌ترین بلیط لحظه آخری تهران رامسر را برای شما میسر می‌سازد.

برخی مزایای خرید بلیط هواپیما تهران به رامسر در فلای تودی

  خرید بلیط ارزان هواپیما رامسر

با خرید بلیط هواپیما از سایت فلای‌تودی ارزان‌ترین قیمت بلیط پرواز رامسر از آن شما خواهد شد. قیمت بلیط هواپیما رامسر به صورت آنلاین با توجه به تاریخ و ساعت به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند. لیست پروازها به ترتیب از بلیط ارزان قیمت به صورت صعودی نمایش داده می‌شود.

  امکان خرید بلیط هواپیما از معتبرترین ایرلاین‌ها

با خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی از فلای‌تودی شما به متنوع‌ترین و معتبرترین ایرلاین‌های دنیا که بالغ بر ۹۰۰ ایرلاین است دسترسی دارید. پس اگر می‌خواهید بلیط هواپیما رامسر را حتما از هواپیمایی خاصی خریداری نمایید، با استفاده از گزینه ایرلاین در قسمت فیلترها، ایرلاین موردنظر خود را انتخاب کنید.

  مقایسه آنلاین قیمت و خدمات ایرلاین ها

در سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما فلای ‌تودی، نرخ قیمت بلیط هواپیما تهران رامسر با ایرلاین های  مختلف را به صورت لحظه‌ای و آنلاین مشاهده و مقایسه کنید و به صورت آنی، پرواز تهران به رامسر مورد نظر خود را خریداری کنید.

  استرداد آنلاین بلیط تهران رامسر

یکی از مزایای سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما فلای تودی، امکان استرداد آنلاین بلیط هواپیما داخلی است. بنابراین اگر پس از خرید پرواز تهران رامسر از فلای تودی به هر دلیلی تصمیم به کنسل کردن بلیط خود را دارید، تنها با چند کلیک و به راحتی، می‌توانید استرداد بلیط رامسر خود را انجام دهید. پس از کنسلی، هزینه بلیط کنسل شده به حساب شما واریز خواهد شد.

  امکان رزرو بلیط و هتل رامسر به صورت همزمان

با خرید بلیط تهران رامسر از فلای‌تودی می‌توانید به صورت همزمان رزرو هتل رامسر را با پرداخت ریالی به صورت آنلاین انجام دهید.

راهنمای مختصر سفر به رامسر

رامسر یکی از سرسبزترین شهرهای ایران است که در شمال ایران و استان مازندران واقع شده است. رامسر را پیشتر با نام «سخت سر» می‌شناختند که بعدها به رامسر تغییر نام داد. رامسر که غربی‌ترین شهر مازندران است، به عنوان مرزی بین دو استان مازندران و گیلان در نظر گرفته می‌شود و شاید به همین دلیل است که بیشتر مردم رامسر به جای اینکه با گویش مازنی صحبت کنند با لهجه گیلکی صحبت می‌کنند. شهر رامسر از سمت شرق به تنکابن، از غرب به چابکسر، از جنوب به رشته کوه‌های البرز و از شمال به دریای خزر محدود می‌شود.
وجود قله‌های مخروطی شکلی که با انواع گونه‌های گیاهی پوشیده شده‌اند، باغ‌ها، مزارع مرکبات، چای و برنج، سواحل زیبا، تابستان‌های دلپذیر و منابع فراوان آبگرم، رامسر را به ناحیه‌ای منحصر به فرد تبدیل کرده است. مجاورت رامسر با دریا و جنگل زیبایی خاصی به این شهر داده است و باعث می‌شود تا گردشگران بسیاری در فصل تابستان و تعطیلات از سراسر کشور به این شهر سفر کنند. محصولات اصلی رامسر برنج، مرکبات و چای و اقتصاد آن بر پایه کشاورزی، دامداری و گردشگری است.
رامسر این شهر زیبا که لقب «عروس شهرهای ایران» را به آن داده‌اند، با طبیعت بی همتا و منحصر به فرد و همینطور جاذبه‌های گردشگری و تاریخی خود، به عنوان یکی از بهترین مناطق اکوتوریسم در کشور شناخته می‌شود. سالیانه بیش از 10 میلیون گردشگر داخلی و خارجی از رامسر دیدن می‌کنند. آبشارها، منابع آب سرد و آبگرم، پارک‌های جنگلی، غارها، چشمه‌ها، بناهای تاریخی، صدها اقامتگاه طبیعی، امکانات تفریحی و پذیرایی، به خصوص در مجاورت کوه‌ها، رامسر را به یکی از قطب‌های‌ مهم گردشگری کشور و حتی جهان تبدیل کرده است.

آب و هوای رامسر

تابستان‌های رامسر گرم و شرجی و زمستان‌های آن سرد است. مجاورت رامسر با دریا و جنگل زیبایی خاصی به آن بخشیده است و باعث شده است تا این شهر آب و هوای متفاوتی داشته باشد. میانگین دمای سالانه در رامسر 12 درجه سانتیگراد و میزان بارش سالانه در این شهر 1200 میلیمتر است.

جا‌‌های دیدنی رامسر

بخش عظیمی از شهر رامسر را چشمه‌های آب گرم با مواد معدنی و کاربرد درمانی تشکیل می‌دهد و ساکنین این منطقه از وجود چشمه‌های آن لذت می‌برند. چشمه‌های آبگرم رامسر را با نام چشمه‌های سولفور نیز می‌شناسند و بیشتر این چشمه‌ها در جواهرده، کتالم و سادات محله یافت می‌شوند. علاوه بر وجود چشمه‌های آبگرم در رامسر، این شهر محیطی دیدنی و مناظری زیبا را پیش روی گردشگران می‌گذارد. از جمله جاهای دیدنی رامسر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  تله کابین رامسر
  روستای جواهرده
  قلعه مارکوه
  چشمه‌های آب گرم رامسر
  جنگل دالخانی
  پارک جنگلی صفا رود
  منطقه ییلاقی گرسماسر
  غار یاغی لوکا
  روستای جنت رودبار رامسر
  آبشار ایج رامسر
  غار گرگر لوکا
  کاخ مرمر رامسر
  آبشار سیاسرت رامسر
  قلعه مارکوه رامسر
  سد میجران
  آب گرم سادات محله
  موزه مردم شناسی رامسر

غذاهای رامسر

غذاهای شهرهای شمالی ایران در میان مردم محبوبیت خاصی دارند. غذاهایی که چاشنی‌های مخصوص این منطقه، طعم بی‌نظیر آن‌ها را تکمیل می‌کند. در سفر به رامسر نیز می‌توانید از طعم غذاهای محلی شمالی لذت ببرید. در ادامه تعدادی از غذاهای رامسر را به شما معرفی می‌کنیم:

  خورش سیر انار
  بشته واش
  مالابیج
  بیج بیج
  ترش سماق
  ناز خاتون
  باقلا وابیج
  کدو بره
  آغوز مسما
  ترش ترشو
  دوپتی
  اسپناساک
  اسپنا( اسفناج) مرجی
  خورش آلو
  کئی پلا
  آش کدو

شیرینی‌های رامسر

از شیرینی‌های رامسر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  آغوزنون
  پشت زیک
  رشته به رشته
  قماق
  برنجک
  نان قتلمه
  پشت زیک

رستوران‌های رامسر

به دلیل اینکه رامسر از جمله شهرهای ایران است که گردشگران فراوانی از آن دیدن می‌کنند وجود رستوران‌های بسیار در آن امری طبیعی است. در این رستوران‌ها هم غذاهای محلی سرو می‌شود و هم غذاهای بین‌المللی. اما وجود تعداد بالای رستوران در این شهر انتخاب از میان آن‌ها را برای صرف غذایی مطلوب سخت می‌کند. باید یه این نکته توجه داشته باشید که ممکن است همیشه کیفیت غذا در رستورانی لوکس و گران قیمت بالا نباشد، و چه بسا رستورانی کوچک و محلی را پیدا کنید که لذت خوردن غذایی لذیذ در آن را هیچ‌گاه فراموش نکنید مثل رستوران خاور خانم که با وجود کوچکی و محلی بودن شهرتی جهانی پیدا کرده است. در ادامه برای آشنایی با بهترین رستوران‌های رامسر با ما همراه باشید:

  رستوران خاور خانم
  رستوران دوستان رامسر
  رستوران اکبر جوجه رامسر
  رستوران مظاهری رامسر
  رستوران ملل رامسر
  رستوران برادران رامسر
  رستوران هتل کوثر رامسر
  رستوران بین المللی ایل میلی رامسر
  رستوران سنتی تله بام رامسر
  رستوران کشتی رامسر
  فست فود نانو رامسر

صنایع دستی و سوغاتی رامسر

خرید سوغاتی از هر شهری یکی از بخش‌های جذاب سفر است و همه دوست دارند به هر شهری که سفر می‌کنند با خود سوغاتی از آن شهر به همراه ببرند. در رامسر هم می‌توانید سوغاتی‌های بی نظیری از صنایع دستی این شهر گرفته تا ترشیجات محلی، زیتون و عسل را به عنوان تحفه به شهر خود ببرید. از صنایع دستی و سوغاتی رامسر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  صنایع چوبی
  حصیر بافی
  چادرشب بافی
  نمد بافی
  مروار بافی
  عسل
  زیتون
  کلوچه
  کوکی
  ترشی
  ماهی

مراکز خرید رامسر

در رامسر و شهرهای شمالی ایران به جز جاذبه‌های گردشگری که گردشگران را جذب خود می‌کند، بازارهای محلی جلوه دیگری دارند و بی تردید هر کسی در سفر به رامسر حتما سری به بازارهای محلی و رنگارنگ آن که روستاییان محصولات خود را در آن‌ها به فروش می‌رسانند، خواهد زد. علاوه بر بازارهای محلی مراکز خرید مدرنی هم در این شهر وجود دارد که مسافران می‌توانند مایحتاج خود را از آن‌ها بخرند. اسامی تعدادی از بهترین مراکز خرید رامسر به قرار زیر است:

  مرکز خرید آرامش رامسر
  مرکز خرید نگین رامسر
  بازار ماهی فروشان رامسر
  بازارهای محلی رامسر
  بازارهای صنایع دستی رامسر
  فروشگاه پوشاک نوربرت رامسر
  فروشگاه تعطیلات

همین حالا بلیط پرواز به رامسر را از فلای‌تودی خریداری کنید و هرچه زودتر چمدان های خود را برای‌ سفر به رامسر ببندید.

سوالات متداول خرید بلیط هواپیما تهران رامسر

آماده پاسخگویی شبانه روزی به شما هستیم. لطفا پیش از تماس تلفنی یا ارسال ایمیل، راهنمای مشتریان را مطالعه نمایید.