گروه هتل های پارسیان بزرگترین و اولین زنجیره هتلداری کشور بوده که با در اختیار داشتن ۲۲ هتل در انواع هتل های ۵ ستاره، ۴ ستاره و ۳ ستاره در شهرهای مختلف فعالیت دارد. این هلدینگ تخصصی که از سال ۱۳۷۴ آغاز به کار کرد، با ارائه انواع خدمات اقامتی، تفریحی، ورزشی و پذیرایی مطابق با استانداردهای روز دنیا، نقش مهمی را در زمینه هتلداری کشور ایران ایفا می‌کند. این شرکت که با نام هتل های بنیاد فعالیت خود را آغاز کرده بود، در سال ۱۳۷۸ به هتل های بین المللی آزادی تغییر نام داد و سپس در سال ۱۳۸۰ با برند تجاری شرکت هتلهای بین المللی پارسیان مجدد به ثبت رسید. گروه هتل پارسیان با ارائه بهترین خدمات به میهمانان خود، رعایت استانداردهای بین المللی صنعت هتلداری، بهره‌مندی از پرسنل کارآزموده و حرفه‌ای و همچنین بازآفرینی سبک مهمان‌نوازی ایرانی-اسلامی به خوبی توانسته جایگاه ویژه‌ای در بازار هدف خود کسب کند. در این مطلب از مجله گردشگری فلای تودی قصد داریم شما را به مجموعه بزرگ گروه هتل پارسیان به صورت کامل آشنا کنیم؛ پس تا انتها با ما همراه باشید.

هتل پارسیان در کدام یک از شهرهای ایران شعبه دارد؟

گروه هتل های پارسیان در بیشتر شهرها و مقاصد مهم گردشگری ایران دارای شعبه است. گروه هتل پارسیان تعداد ۶ هتل در تهران، ۳ هتل در اصفهان، تعداد ۲ هتل در استان های همدان، کرمان، مازندران، یزد و در تعداد یک هتل در استان های کرمانشاه، چهار محال و بختیاری، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و فارس دارد که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

هتل پارسیان استقلال تهران

یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره پایتخت، هتل پارسیان استقلال تهران است که به عنوان بزرگترین هتل گروه هتل پارسیان نیز شناخته می‌شود. این هتل که ساخت آن به دوران پهلوی برمی‌گردد، در گذشته عضوی از هتل های زنجیره‌ای هیلتون بوده که نام سابق آن هتل رویال هیلتون است. هتل پارسیان استقلال دو برج شرقی و غربی دارد؛ برج غربی آن در سال ۱۳۴۱ با ۲۵۹ باب اتاق افتتاح شده و برج شرقی آن با ۲۹۱ واحد اقامتی در سال ۱۳۵۱ به بهره‌برداری رسید. هتل پارسیان استقلال با قرارگیری در یکی از بهترین نقاط تهران، برخورداری از امکانات و تجهیزات لوکس و خدمات باکیفیتی که ارائه می‌دهد، به خوبی توانسته نظر میهمانان را جلب کند. مسافران با رزرو اتاق در طبقات بالایی این هتل، چشم‌انداز بی‌نظیری به کوه‌های شمال تهران و از طرف دیگر منظره رو به شهر دارند.

  • آدرس: تهران، تقاطع بزرگراه شهید چمران و ولی‌عصر
استقلالا

هتل پارسیان آزادی تهران

یکی از قدیمی‌ترین هتل های ۵ ستاره تهران، هتل پارسیان آزادی است که بنای اولیه آن به دهه پنجاه برمی‌گردد. این هتل در سال ۱۳۸۶ توسط گروهی از کارشناسان چینی، ایتالیایی و سوئیسی مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت. هتل پارسیان آزادی دارای ۴۷۵ واحد اقامتی بوده که در ۲۶ طبقه واقع شده‌اند. این مجموعه دارای ۴ رستوران باکیفیت شامل رستوران ژاپنی کنزو، رستوران سرو، رستوران پارسه و رستوران پارمین بوده که با ارائه انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی به خوبی توانسته رضایت میهانان را جلب کند.

از امکانات هتل پارسیان آزادی می‌توان به مجموعه ورزشی (سونا بخار و خشک، جکوزی، استخر سرپوشیده و روباز، سالن بدنسازی و سالن ماساژ)، سالن های لوکس تشریفات و مجالس، خدمات ویژه معلولین، صندوق امانات، صرافی، پارکینگ با ظرفیت نامحدود و خدمات اجاره خودرو اشاره کرد. پرسنل حرفه‌ای این هتل با ارائه خدمات پنج ستاره و لوکس در تلاشند تا تجربه‌ای متفاوت از لذت احترام سنتی ایرانیان را برای میهمانان رقم بزنند.

  • آدرس: تهران، بزرگراه شهید چمران، تقاطع یادگار امام

هتل پارسیان انقلاب تهران

هتل پارسیان انقلاب که عضو دیگری از گروه هتل های پارسیان به شمار می‌رود، یکی از هتل های ۴ ستاره واقع در قلب تپنده شهر تهران است که در سال ۱۳۵۵ آغاز به کار کرد. این هتل بزرگ که در گذشته با نام هتل رویال گاردن شناخته می‌شد، دارای ۲۴۷ واحد اقامتی در انواع سوئیت و اتاق‌های مجلل و زیبا است. هتل پارسیان انقلاب در سال ۱۳۸۹ در راستای ارتقا سطح خدمات و امکانات خود مورد نوسازی قرار گرفت. این هتل به واسطه قرارگیری در مرکز شهر، دسترسی راحتی به حمل ونقل عمومی شهر داشته و میهمانان هتل می‌توانند در زمانی کوتاه خود را به مراکز گردشگری و دیدنی، موزه‌ها، فرودگاه و ترمینال‌ها، مراکز اداری و تجاری و… برسانند.

  • آدرس: تهران، خیابان طالقانی، بین ولی‌عصر و حافظ، شماره ۳۴۱
انقلاب

هتل پارسیان کوثر تهران

هتل پارسیان کوثر یکی از باسابقه‌ترین هتل های پایتخت بوده که از سال ۱۳۴۱ تا کنون در حال خدمت‌رسانی به مسافران تهران است. البته ناگفته نماند که این هتل در طول سال‌های فعالیت خود، بارها مورد مرمت و نوسازی قرار گرفت. هتل پارسیان کوثر یک هتل ۴ ستاره متشکل از ۹۶ واحد اقامتی بوده که ۵ طبقه دارد. انتخاب و رزرو هتل پارسیان کوثر بسیار مناسب کسانی است که به دنبال اقامت در قلب تپنده و همیشه شلوغ تهران هستند یا به اهداف اداری، تجاری و درمانی به تهران سفر کرده‌اند و دسترسی آسان هتل، برایشان حائز اهمیت است. همچنین امکان اقامت ساعتی در این هتل وجود دارد که بین ساعت ۸ الی  ۲۰ قابل رزرو هستند. پرسنل خوش‌برخورد این مجموعه در تلاشند تا اقامتی آرام و ماندگار را برای میهمانان خود رقم بزنند.

  • آدرس: تهران، میدان ولیعصر، کوچه شهید مولائی، پلاک ۲۱

هتل پارسیان اوین تهران

یکی دیگر از هتل های ۴ ستاره تهران که از سال تاسیس آن بیش از نیم قرن می‌گذر، هتل پارسیان اوین است. این هتل که در بزرگراه شهید چمران، تقاطع اوین واقع شده، دسترسی بسیار راحتی به مراکز تفریحی و گردشگری تهران مانند بام تهران، ولنجک، نمایشگاه بین المللی تهران، سعادت آباد، درکه و پارک ملت دارد. هتل دارای ۱۵۰ باب اتاق در چهار طبقه است و میهمانان می‌توانند بسته به نوع نیاز و تعداد همسفرانشان، از بین انواع اتاق های یک تخته، دو تخته و سوئیت‌های رویال و معمولی انتخاب کنند. از امکانات هتل پارسیان اوین می‌توان به سالن‌های تشریفات، روم سرویس ۲۴ ساعته، اینترنت پرسرعت، رستوران های متعدد با ارائه غذا های ملی و بین‌المللی، پنل کنترل نور و دمای اتاق، قنادی، استخر روباز، لاندری، آرایشگاه مردانه، خدمات فیلم برداردی و عکاسی و… اشاره کرد.

  • آدرس: تهران، بزرگراه شهید دکتر چمران، تقاطع اوین

 هتل پارسیان توچال تهران

اگر به دنبال تجربه اقامتی متفاوت و خاص در ارتفاعات توچال هستید، رزرو هتل پارسیان توچال یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما خواهد بود. این هتل سه ستاره فعالیت خود را در سال ۱۳۸۰ با ۳۰ واحد اقامتی که در دو طبقه قرار گرفته‌اند، آغاز کرد. هتل پارسیان توچال با قرارگیری در ارتفاع ۳۵۴۵ متری از سطح دریا، یکی از مرتفع‌ترین هتل های کوهستانی دنیا به شمار می‌رود. این هتل چشم‌انداز بسیار زیبایی به شهر تهران و کوه‌های البرز دارد. وجود پیست اسکی توچال در نزدیکی هتل، باعث محبوبیت بیشتر هتل نزد گردشگران شده است. با اقامت در این هتل می‌توانید از تفریحاتی نظیر تله کابین، تله سیژ و اسکی رو برف نهایت لذت را ببرید.

  • آدرس: تهران، بزرگراه چمران، روبروی نمایشگاه بین المللی، خیابان یمن، انتهای خیابان ولنجک، ایستگاه هشتم، تله کابین توچال
توچال

هتل پارسیان عالی قاپو اصفهان

هتل پارسیان عالی قاپو هتلی باکیفیت در مرکز شهر اصفهان بوده که از سال ۱۳۴۶ تا کنون در حال خدمت‌رسانی به میهمانان و گردشگران این شهر تاریخی است. این هتل در سال ۱۳۹۷ به هدف ارتقا سطح کیفیت و خدمات خود، مورد نوسازی و مرمت واقع شد. هتل چهار ستاره هتل پارسیان عالی قاپو با قرارگیری در خیابان معروف چهارباغ عباسی، دسترسی بی‌نظیری به مراکز دیدنی اصفهان مثل پل خواجو، سی و سه پل، زاینده رود، مدرسه چهار باغ، مجموعه بزرگ نقش جهان و عمارت هشت بهشت دارد. این هتل دارای دو رستوران با نام رستوران پارسه و رستوران ایتالیایی ونیز بوده که با ارائه انواع غذاهای سنتی، ایرانی و فرنگی از میهمانان خود پذیرایی می‌کنند.

  • آدرس: اصفهان، خیابان شمس آبادی، انتهای خیابان عباس آباد، خیابان چهار باغ عباسی، سمت چپ

هتل پارسیان کوثر اصفهان

یکی از برترین و لوکس‌ترین هتل های اصفهان هتل بین المللی پارسیان کوثر بوده که در حاشیه رودخانه‌ زاینده رود در زمینی به مساحت ۱۱۰۰۰ مترمربع واقع شده است. ساخت این هتل به سال ۱۳۵۰ برمی‌گردد که در آن زمان، عضوی از گروه هتل های زنجیره‌ای شرایتون بوده و پس از پیروزی انقلاب اسلامی به عضویت گروه هتل های پارسیان درآمد. هتل بزرگ کوثر که دارای ۲۲۵ واحد اقامتی در انواع اتاق و سوئیت است، اولین هتل ۵ ستاره کشور با نشان استاندارد ملی ایران محسوب می‌شود. این هتل با قرار گیری در قلب تپنده اصفهان، دسترسی بسیار راحتی به جاذبه‌های دیدنی و گردشگر شهر مانند سی و سه پل، پل خواجو، خیابان زیبای چهارباغ، محله‌ی جلفا، کلیسای وانک و کاخ هشت بهشت دارد.

آدرس: اصفهان، بلوار ملت، رو به روی سی و سه پل

هتل کوثر اصفهان

هتل پارسیان سوئیت اصفهان

یکی از هتل های ۳ ستاره شهر تاریخی اصفهان هتل پارسیان سوئیت است که بیش از نیم قرن قدمت دارد. موقعیت جغرافیایی این هتل یکی از بهترین مزیت‌های آن محسوب می‌شود، چرا که این هتل با قرار گیری در ابتدای خیابان محبوب چهار باغ و در مجاورت زاینده رود، دسترسی میهمانان را به جاهای دیدنی اصفهان بسیار آسان کرده است. هتل پارسیان سوئیت با ۵۲ واحد اقامتی در انواع اتاق دوتخته، سه تخته، چهار تخته و سوئیت، آماده میزبانی از گردشگران و مسافران شهر اصفهان را دارد. رستوران سی و سه پل این هتل با منظره‌ بی‌نظیر به سی و سه پل و زاینده رود با ارائه انواع غذاهای ایرانی و بین المللی به خوبی توانسته رضایت میهمانان را کسب کند.

  • آدرس: اصفهان، ابتدای بلوار آینه‌خانه، مقابل سی‌وسه‌ پل

هتل پارسیان صفائیه یزد

هتل پارسیان صفائیه تنها هتل ۵ ستاره شهر خشتی یزد محسوب می‌شود که در یکی از بهترین نقاط این شهر قرار دارد. این هتل ۲ بخش هتل جدید و هتل باغ را داراست. بنای اولیه این هتل که به دلیل قرارگیری در باغی بزرگ، به هتل باغ معروف است، به سال ۱۳۳۵ بازمی‌گردد. هتل جدید نیز در سال ۱۳۸۶ با حفظ بافت سنتی و تاریخی خود، فعالیت خود را آغاز کرد. هتل پارسیان صفائیه به صورت کلی دارای ۱۹۵ باب اتاق است. این هتل با قرارگیری در نزدیکی میدان امام حسن، دسترسی راحتی به برخی از جاهای دیدنی یزد مانند مسجد جامع کبیر یزد، حمام خان، آتشکده زرتشتیان، گور دخمه زرتشتیان و آب انبار شش بادگیری دارد.

  • آدرس: یزد، صفائیه، میدان ابوذر، خیابان تیمسار فلاحی، میدان امام حسن مجتبی
صفاییه

هتل پارسیان یزد

یکی از باسابقه‌ترین هتل های شهر یزد هتل سه ستاره پارسیان بوده که از سال ۱۳۵۳ تا کنون در حال خدمت رسانی به میهمانان این شهر است. هتل پارسیان یزد در سال ۱۳۹۶ مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت تا بتواند بهتر از قبل، میزبانی شایسته برای گردشگران باشد. این هتل در دل باغی سرسبز و باصفا قرار گرفته و همین امر موجب محبوبیت بیشتر هتل نزد مسافران می‌شود. هتل پارسیان یزد دارای ۳۲ واحد اقامتی بوده که تعداد ۱۳ واحد آن در فضای باغ واقع شده و به روی فضایی دلنشین و باصفا باز می‌شود و اقامتی فراموش نشدنی و ماندگار را برای میهمانان رقم می‌زند.

  • آدرس: یزد، بلوار جمهوری اسلامی، جنب بیمارستان افشار

هتل پارسیان همدان

هتل چهار ستاره پارسیان همدان که عضوی از گروه هتل های زنجیره‌ای پارسیان به شمار می‌رود، فعالیت خود را در سال ۱۳۷۲ آغاز کرد و در سال ۱۳۹۶ در راستای ارتقا سطح کیفیت و خدمات بهتر، مورد بازسازی و نوسازی کامل قرار گرفت. این هتل منحصر به فرد دارای ۴۵ واحد اقامتی در انواع سوئیت و اتاق بوده که با ارائه بهترین خدمات و امکانات، به خوبی توانسته رضایت مسافران خود را جلب کند. خوب است بدانید هتل پارسیان همدان در نزدیکی بلوار و بوستان زیبای ارم واقع شده و میهمانان می‌توانند به دوچرخه سواری، پیاده‌روی و اسب‌سواری در این بلوار مشغول شوند. این هتل چشم‌اندازی کم‌نظیر به کوه‌ها و طبیعت سرسبز اطراف دارد که لذت اقامت در آن را دوچندان می‌کند.

  • آدرس: همدان، میدان قائم، بلوار ارم

هتل پارسیان بوعلی همدان

یکی دیگر از قدیمی ترین هتل های گروه هتل پارسیان، هتل پارسیان بوعلی همدان بوده که شروع فعالیت آن به سال ۱۳۳۲ برمی‌گردد. هتل بوعلی در طول این مدت، بارها مورد بازسازی قرار گرفته که آخرین آن در سال ۱۳۹۴ بوده است. گردشگرانی که در این هتل اقامت داشته‌اند، از کیفیت اقامتگاه نسبت به قیمت، موقعی مکانی آن در سطح شهر، وضعیت نظافت واحدهای اقامتی و رفتار مناسب کارکنان ابراز رضایت کرده‌اند. هتل پارسیان بوعلی با قرارگیری در خیابان بوعلی، دسترسی خوبی به جاهای دیدنی همدان مانند آرامگاه ابوعلی سینا، آرامگاه باباطاهر، آبشار و کتیبه گنجنامه و گنبد علویان دارد.

آدرس: همدان، خیابان بوعلی

بوعلی

هتل پارسیان کرمانشاه

یکی از هتل های نوساز گروه هتل پارسیان، هتل پارسیان کرمانشاه بوده که شروع فعالیت آن به سال ۱۳۹۰ برمی‌گردد. این هتل که به عنوان تنها هتل ۵ ستاره غرب کشور شناخته می‌شود، با ارائه خدمات باکیفیت، امکانات و تجهیزات متمایز و رفتار حرفه‌ای پرسنل خود، توانسته رضایت میهمانان زیادی را جلب کند. گردشگران برای رزرو هتل پارسیان کرمانشاه می‌توانند از بین ۱۰۰ واحد اقامتی شامل اتاق های یک و دو تخته، سوئیت‌های رویال و جونیور و همچنین اتاق ویژه افراد کم‌توان، بسته به نوع نیازشان انتخاب کنند. این هتل دسترسی راحتی به جاذبه های دیدنی کرمانشاه مانند طاق بستان، بیستون، سراب نیلوفر و پارک کوهستان دارد.

  • آدرس: کرمانشاه، بلوار شهید کشوری، جنب پل ولایت

هتل پارسیان قلعه گنج کرمان

یکی از متفاوت ترین و خاص‌ترین هتل های ایران هتل سنتی قلعه گنج کرمان بوده که به عنوان اولین هتل کپری دنیا نیز شناخته می‌شود. شروع فعالیت این هتل چهار ستاره به سال ۱۳۹۵ بازمی‌گردد. هتل پارسیان قلعه گنج که در جنوبی‌ترین نقطه استان کرمان واقع شده، تجربه‌ای منحصر به فرد از اقامت در خانه‌های کپری را ارائه می‌دهد. شتر سواری، آفرود در شنزارهای کویر، تماشای چشم‌انداز کویر و تپه‌های شنی از بالای تخت ورزال و بازی محلی رامازا از جمله مزیت‌های این هتل بوده که می‌توانید تجربه کنید. هتل سنتی قلعه گنج به علت طراحی و معماری منحصر به فرد خود چشم هر گردشگری را به خود خیره می‌کند. این هتل دارای ۳۰ واحدهای اقامتی بوده که به واسطه ۵ راهروی سنتی به یکدیگر متصل شده‌اند.

  • آدرس: قلعه گنج، بلوار علوی، مقابل سایت اداری بینا
کرمان

هتل پارسیان بم

هتل پارسیان بم یکی از مراکز اقامتی باکیفیت استان کرمان بوده که در سال ۱۳۷۸ فعالیت خود را در شهر تاریخی بم آغاز کرد. این هتل چهار ستاره در راستای ارائه خدمات و امکانات مناسب‌تر، در سال ۱۳۸۲ به صورت کامل بازسازی شد. گردشگرانی که قصد بازدید از مجموعه تاریخی ارگ بم دارند، رزرو هتل پارسیان بم انتخابی ایده‌آل برای آنان خواهد بود؛ چراکه این هتل در فاصله ۷ کیلومتری از ارگ بم قرار دارد. کادر آموزش‌دیده این هتل با رویی گشاده در تلاشند تا اقامتی ماندگار و فراموش نشدنی برای میهمانان خود رقم بزنند.

  • آدرس: بم، بزرگراه خلیج فارس، مقابل دانشگاه پیام نور

هتل پارسیان خزر

یکی از برترین هتل های ۵ ستاره شمال کشور هتل پارسیان خزر چالوس بوده که در حاشیه شمالی جنگل‌های هیرکانی مازندران، روبروی نمک آبرود جا خوش کرده است. این هتل که نام سابق آن هتل هایت خزر بوده، در سال ۱۳۵۴ تاسیس و افتتاح شد. هتل پارسیان خزر دارای ۱۶۳ اتاق است که در دو بال غربی و بال شرقی پراکنده شده‌اند. با رزرو و اقامت در این هتل، چشم‌اندازی بی‌نظیر به دریای کاسپین و جنگل‌های انبوه اطراف خواهید داشت. هتل پارسیان خزر دسترسی راحتی به شهرک توریستی نمک آبرود و فرودگاه تفریحی آن دارد. پلاژ و ساحل اختصاصی، پیست دوچرخه سواری، استخر روباز، سونا و جکوزی، تفریحات دریایی شامل قایق سواری، پاراسل و جت اسکی، ۳ رستوران باکیفیت، پارک کودکان و مسیر پیاده روی از جمله امتیازات و امکانات خوب هتل پارسیان خزر چالوس محسوب می‌شود.

  • آدرس: چالوس، نمک آبرود
خزر

هتل پارسیان رامسر

هتل پارسیان رامسر بوده که از سه بخش هتل قدیم، هتل جدید و متل ساحلی تشکیل شده است. شروع فعالیت هتل پارسیان رامسر به قبل از انقلاب اسلامی برمی‌گردد اما این هتل بارها مورد نوسازی و مرمت واقع شده تا بتواند بهترین خدمات و امکانات را به میهمانان خود ارائه دهد. طراحی این هتل توسط کارشناسان ایتالیایی، آلمانی و انگلیسی صورت پذیرفته، از این رو معماری آن شباهت زیادی به آرت دکو اروپا دارد. این هتل چهار ستاره به عنوان یکی از بهترین هتل های رامسر با موقعیت جغرافیایی ایده‌آل خود، دسترسی راحتی را برای رسیدن به جاذبه‌های طبیعی و دیدنی اطراف، فراهم می‌کند.

  • آدرس: رامسر، خیابان شهید رجایی

هتل پارسیان شهرکرد

یکی دیگر از هتل های عضو گروه هتل پارسیان، هتل چهار ستاره پارسیان شهرکرد بوده که آغاز فعالیت آن به سال ۱۳۷۴ برمی‌گردد. این هتل بر فراز تپه‌ای مشرف به شهر واقع شده و چشم‌اندزی زیبا به بافت شهر و ارتفاعات کوهستانی اطراف دارد. هتل پارسیان شهرکرد با دارا بودن سه هکتار فضای سبز و باغ‌های میوه، رستوران باکیفیت و شب‌نشین تابستانه، دسترسی آسان به اماکن دیدنی و برخورداری از پرسنل حرفه‌ای، یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت در شهرکرد، مرتفع‌ترین شهر ایران، به حساب می‌آید.

  • آدرس: شهرکرد، انتهای بلوارفارابی شمالی، جنب سازمان میراث فرهنگی
شهرکرد

هتل پارسیان آبادان

یکی از قدیمی‌ترین و باسابقه‌ترین مراکز اقامتی استان خوزستان، هتل پارسیان آبادان بوده که شروع فعالیت آن به قبل از انقلاب اسلامی برمی‌گردد. این هتل دارای ۴۷ اتاق بوده که در سه طبقه قرار گرفته‌اند. هتل پارسیان آبادان در حد فاصل شهرهای خرمشهر و آبادان، در منطقه بریم واقع شده و تا مرکز شهر آبادان حدود ۱۰ دقیقه با ماشین فاصله دارد. گردشگران با اقامت در این هتل دسترسی راحتی به منطقه تفریحی دریاچه بریم خواهند داشت. خوب است بدانید تنها رستوران ۲۴ ساعته آبادان، رستوران خیام در هتل پارسیان بوده که با ارائه انواع غذاهای محلی، ایرانی و فرنگی به میهمانان خدمت رسانی می‌کند.

  • آدرس: آبادان، منطقه بریم

هتل پارسیان شیراز

هتل پارسیان شیراز یکی از هتل های ۴ ستاره و عضو گروه هتل های پارسیان بوده که در قلب تپنده شهر فرهنگی شیراز قرار گرفته است. این هتل با قرارگیری در مرکز شهر، دسترسی آسانی به دیدنی های شیراز مانند شاهچراغ، آرامگاه حافظ، بازار وکیل، ارگ کریم خان، موزه پارس و عمارت شاپوری دارد. از امکانات خوب هتل پارسیان شیراز می‌توان به رستوران ایرانی، کافی‌شاپ، سالن تشریفات چند منظوره، اینترنت پرسرعت، پذیرش ۲۴ ساعته، تاکسی سرویس، پارکینگ شبانه روزی و فروشگاه صنایع دستی اشاره کرد. پرسنل مهمان‌نواز و خوش‌برخورد این هتل در شیراز با رفتاری صمیمی، سعی در ارائه بهترین خدمات به میهمان خود دارند.

  • آدرس: شیراز، چهارراه زند، خیابان رودکی، نبش کوچه ۶
شیراز

هتل پارسیان یاسوج

یکی از برترین هتل های شهر یاسوج، هتل پارسیان یاسوج بوده که در جنوب این شهر بر فراز تپه‌ای قرار گرفته و چشم‌انداز خوبی به طبیعت و کوهستان‌های اطراف دارد. این هتل ۴ ستاره در سال ۱۳۷۶ تاسیس شد و در سال ۱۳۹۳ با هدف ارتقا کیفیت امکانات و تجهیزات، مورد بازسازی کامل قرار گرفت. اگر به دنبال اقامتی باکیفیت و به دور از شلوغی و ازدحام شهر هستید، رزرو هتل پارسیان یاسوج انتخابی ایده‌آل برای شما خواهد بود؛ چراکه این هتل در محیطی آرام و دور از مرکز شهر واقع شده است. از امکانات هتل می‌توان به سالن سمینار، اینترنت پرسرعت، پارکینگ اختصاصی، رستوران دنا با ارائه انواع غذاهای سنتی و ایرانی، پارک کودک و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد. برای سفر به یاسوج و اقامت در این هتل بلیط یاسوج را از سایت فلای تودی خرید کنید.

  • آدرس: یاسوج، بلوار نماز، روبروی شهر بازی یاسوج

گروه هتل های پارسیان میزبان شما در شهرهای مختلف ایران

در این مطلب سعی کردیم شما را با مجموعه بزرگ گروه هتل های پارسیان و تمامی هتل های زیرمجموعه آن، به صورت کامل آشنا کنیم. آیا تجربه اقامت در هتل های زنجیره‌ای پارسیان را داشته‌اید؟ خوشحال می‌شویم نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید.

اگر قصد اقامت در هریک از هتل های پارسیان را دارید، کافیست به صفحه رزرو هتل داخلی مراجعه کرده و با وارد کرده اسم مقصد و نام هتل، در زمانی کوتاه به صفحه رزرو آن دسترسی پیدا کنید.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید