سفر یکی از لذت‌بخش‌ترین تجربیات زندگی است. فرصتی برای آشنایی با فرهنگ‌ها و سنت‌های مختلف، دیدن جاذبه‌های طبیعی و تاریخی، و تجربه غذاها و نوشیدنی‌های جدید که هرکدام جذابیت‌های خودش را دارد. اما با وجود تعداد بی‌شمار کشورهای زیبا در دنیا، انتخاب مقصد مناسب برای سفر کار دشواری است. در این مقاله، به معرفی بهترین کشورهای دنیا برای مسافرت می‌پردازیم. این کشورها بر اساس عواملی مانند تعداد گردشگران، جاذبه‌های گردشگری، و کیفیت زندگی انتخاب شده‌اند. در این مطلب از مجله گردشگری فلای تودی با ما همراه باشید تا به شناسایی ۲۲ کشوری که باید به آنها سفر کرد، بپردازیم.

در این مطلب از فلای تودی می‌خوانید... پنهان

کانادا | از بهترین کشورهای دنیا برای سفر و زندگی

یکی از بهترین کشورها برای سفر کانادا است. کانادا همیشه در لیست برترین کشورهای جهان برای زندگی جای دارد. نه تنها به این دلیل که زندگی در این کشور از کیفیت بالایی برخوردار است، بلکه شهروندان این کشور هم همیشه سعی می کنند بهترین باشند.

کانادا اولین کشور برای سفر و زندگی

کانادا کشوری با طبیعت بی نظیر، دریاچه ها، جنگل ها، و حیات وحش است و فکر کردن به فستیوال های مهیج این کشور، مانند فستیوال موسیقی جَز مونترال، باعث می شود تا همیشه کانادا را در راس لیست کشورهای برگزیده خود قرار دهید. اگر مایلید درباره مونترال بیشتر بدانید، مقاله راهنمای سفر به مونترال را در مجله فلای تودی مطالعه کنید.

تایلند | سرزمین لبخندها

یکی دیگر از کشورها در فهرست بهترین کشورها برای سفر تایلند است. کافی است قدم به تایلند بگذارید تا متوجه شوید که چرا این کشور میزبان بسیاری از مردم از اقصی نقاط جهان است. با وجود اینکه کشور تایلند از لحاظ اقتصادی، در رده کشورهای در حال توسعه طبقه بندی می‌شود، کیفیت زندگی در این کشور اگر از کشورهای اروپایی بالاتر نباشد، پایین‌تر نیست.

تایلند بهترین کشور برای سفر

عجیب نیست اگر بگوییم که خانواده های بسیاری با کودکانشان به تایلند سفر می کنند، تا از آب‌های فیروزه ای جنوب و یا کوه‌های مه آلود شمال این کشور دیدن کنند. اگر به این نکته توجه کنید که سفر به این کشور چقدر ارزان است، قطعا برنده خواهید بود. طبیعت منحصر به فرد و جاهای دیدنی بانکوک ، پوکت و پاتایا هر ساله گردشگران زیادی را به این کشور می‌کشاند.

شیلی | کشوری با مناظر خیره‌ کننده و تاریخ غنی

اگر برنامه سفر به جنوب آمریکا را دارید، شیلی مکان خوبی برای انتخاب شماست. این کشور نسبت به کشورهای اطراف خود از کیفیت به نسبت بالاتری برای زندگی برخوردار است. بنابراین جزو بهترین کشورها برای سفر است.

شیلی بهترین کشور برای سفر

شیلی همانند نواری طولانی در غرب امریکای جنوبی کشیده شده است. گردشگران می توانند از وجود اقلیم های متعدد و مناظر دیدنیِ  شیلی پاتاگونیا در جنوب شیلی گرفته، تا زمین های اسکی در مرکز این کشور، و بیابان آتاکاما در شمال این کشور لذت ببرند. همچنین اگر موفق به دیدن راپا نوئی( Rapa Nui) که به جزیره ایستر( Easter Island) هم معروف است، بشوید، امتیازی ویژه در سفرتان محسوب می شود.

فرانسه | شهر نور و زیبایی

پاریس قطعا یکی از بهترین کشورها برای سفر به شمار می‌رود. پایتخت فرانسه، شهری با تاریخ و فرهنگ غنی است که هر ساله میلیون‌ها گردشگر را از سراسر جهان به خود جذب می‌کند. جاهای دیدنی پاریس از برج ایفل گرفته تا موزه لوور، و کلیسای نوتردام، این شهر را به یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در جهان تبدیل می‌کند. پاریس همچنین شهری مدرن و زنده است که با خیابان‌های پر جنب و جوش، رستوران‌های عالی، و کافه‌های دنج، میزبان طیف گسترده‌ای از افراد از سراسر جهان است.

فرانسه بهترین کشور برای سفر

گرچه این نصیحت شاید کمی خنده دار به نظر برسد، اما بسیاری جاهای دیگر به غیر از پاریس هم در کشور فرانسه برای دیدن وجود دارند. اگر شانس این را دارید که چند وقتی را در فرانسه بمانید، از دیدن پایتخت لذت ببرید، اما یادتان نرود که حتما از سواحل و حومه نیز دیدن کنید. می توانید از دیدن قلعه‌های قدیمی، معماری نفیس و هنرهای زیبا در این کشور لذت ببرید. علاوه بر این به یاد داشته باشید که حتما باگت‌های فرانسوی با پنیر کاممبر( Camembert) را نیز امتحان کنید.

اندونزی | خانه جنگل های استوایی

اندونزی هم جزو بهترین کشورها برای سفر است. البته، عجیب نیست که علاقتمند به کشوری با ۱۸۰۰۰ جزیره شوید. همچنین اندونزی رتبه دوم را در جنگل های بزرگ استوایی دارد. وسعت این کشور ۴۰۰۰ کیلومتر است و از آچه( Aceh ) در غرب تا استان پاپوآ( Papua ) در شرق این کشور امتداد دارد. اندونزی مکانی مناسب است تا از آفتاب، سواحل، طبیعت و حیات وحش آن لذت ببرید.

اندونزی بهترین کشور برای سفر طئلانی مدت

چه بخواهید اورانگوتان های کالیمانتان( Kalimantan) را ببینید، به امواج دریاهای منتاوایی چشم بدوزید، یا با رزرو هتل در بالی راهی این جزیره محبوب شوید، اندونزی چیزی برای ارائه به شما دارد. اگر به اندازه کافی شجاع هستید، چرا از اژدهای کومودو، که بزرگترین مارمولک روی زمین است دیدن نمی کنید؟

ایسلند | سرزمین وایکینگ ها

ایسلند بین اروپا و امریکایی شمالی واقع شده است. اما جزو کشورهای اسکاندیناوی محسوب می شود، زیرا شهروندان آن از نوادگان وایکینگ ها هستند. با وجود اینکه ایسلند در ارتفاعات واقع شده، به دلیل جریان هوایی که از سمت اقیانوس اطلس به این کشور می آید، زمستان های معتدل تری دارد. جاهای دیدنی ایسلند از طبیعت منحصر به فرد آن گرفته تا شفق های قطبی شما را شگفت زده خواهد کرد.

ایسلند کشوری برای سفر و زندگی

ایسلند کشوری با مناظر چشم نواز است و مقصدی ایده ال برای کسانی است که عاشق پیاده روی هستند. در طول فصل زمستان روزها کوتاه می شوند، اما گردشگران می توانند شفق قطبی زیبا را تماشا کنند. تابستان زمان مناسبی برای پیدا کردن چشمه های آب گرم در طول روز و شنا کردن در آنها است.

پرتغال | کشوری با آفتاب گرم و سواحل زیبا

طی بحران مالی سال ۲۰۰۸، پرتغال به شدت آسیب دید و به طور موقت در جایگاه بدی قرار گرفت. با این حال توانست دوباره جایگاه خود را پیدا کند و در حال حاضر یکی از مهمترین مقاصد گردشگری در اروپا محسوب می شود. پرتغال یکی از ارزانترین کشورها برای گردش در شرق اروپا و یکی از بهترین کشورها برای سفر است.

پرتغال بهترین مقصد برای سفر
۱۵ کشوری که باید به آنها سفر کرد

گردشگران می‌توانند از وجود سواحل خیره کننده آلگاروه( Algarve ) در جنوب این کشور لذت ببرند یا در تاریخ شمال این کشور مانند تاریخ شهرهایی مثل لیسبون یا پورتو غوطه‌ور شوند. با در نظر گرفتن اینکه، ۳۰۰ روز از روزهای پرتغال آفتابی است، نمی‌شود دلیلی برای اقامت طولانی مدت در این کشور پیدا نکرد.

مالزی | از بهترین کشورهای دنیا برای سفر

مالزی ترکیبی از ملیت‌های گوناگون است و جزو بهترین کشورها برای سفر است. در حالی که حضور هندی‌ها و چینی‌ها در این کشور نسبت به دیگر ملیت‌ها پر رنگ تر است، اما همه مردم این کشور در اعتقاد کامل و فرهنگ در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند.

مالزی یکی از بهترین کشور برای سفر

گردش در کشور مالزی به شدت آسان است و فعالیت‌های جالبی را برای هر نوع قشری ارائه می دهد. از جاهای دیدنی کوالالامپور پایتخت این کشور گرفته تا مزارع چای در کمرون هایلندز و سواحل زیبای لنکاوی و یا بازدید از اورانگوتان‌های جزیره بورنئو( Borneo)، مالزی را به مقصدی متفاوت برای سفر تبدیل می‌کند.

ژاپن | سرزمین آفتاب تابان

ژاپن به راحتی فرهنگ و ساختمان‌های سنتی را با فناوری پیشرفته روبوتیک و زندگی مدرن ترکیب کرده است. با توجه به موقعیت جغرافیایی ژاپن و دور افتادن آن از بقیه جوامع، دارای فرهنگی منحصر به فرد است، اما به تدریج پذیرای فرهنگ های دیگر نیز می شود.

ژاپن مقصدی مناسب برای سفر
۱۵ کشوری که باید به آنها سفر کرد

گردشگران می توانند در تاریخ ژاپن کاوش کنند، از معابد و قلعه‌های آن دیدن کنند و دست به اکتشاف مکان‌های معنوی و فرهنگ سامورایی آن بزنند. به علاوه، ماجراجویان می‌توانند طبیعت جذاب ژاپن را با پیاده روی در سرتاسر کشور، از جمله کوه فوجی، کشف کنند.

دانمارک | کشور خانه های فانتزی و چوبی

احتمالا در مورد مفهوم «hygge» شنیده‌اید. معمولا این مفهوم را به واژه «راحتی و آسایش» ترجمه می‌کنند. اما در واقع این واژه به معنی لذت بردن در لحظه و قدردانی از لحظات زندگی چه به تنهایی و چه در کنار شخصی است که دوستش دارید.

مردم دانمارک به این سبک زندگی می کنند و جای تعجب دارد که آیا آن ها فقط به دلیل عمل به واژه«hygge» تمدنی بزرگ را خلق کرده اند؟ این تمدن عظیم می تواند حاصل جهان بینی مترقی، افتخارات میهن پرستانه و آزادی بیانی که در این کشور وجود دارد نیز باشد. همین است که دانمارک را جزو بهترین کشورها برای سفر قرار می‌دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می‌کنیم مطلب راهنمای سفر به دانمارک را در مجله گردشگری فلای تودی مطالعه کنید.

دانمارک بهترین کشور قاره سبز

نیوزلند | سبز و پایدار

نیوزلند از بهترین کشورها برای سفر است. حتما دلیلی برای انتخاب نیوزلند به عنوان لوکیشن ساخت فیلم سه قسمتی «ارباب حلقه‌ها» توسط پیتر جکسون وجود داشته است. این کشور در واقع دنیایی فانتزی است و می‌توانید به راحتی تصور کنید که مارماهی‌ها، نهنگ‌های آدمخوار و جادوگرها را در می‌توان در طبیعت بکر آن دید.

مردم نیوزلند که با عنوان کیوی شناخته می شوند، از استانداردهای بالای زندگی لذت می برند و به بهترین نحو ممکن زندگی می‌کنند. آن ها به طور جدی از محیط زیست محافظت می‌کنند و این حفاظت چیزی جز سواحل بکر، جنگل‌های پر رونق، و پناهگاهی امن برای حیات وحش برای آن ها در پی نداشته است.

نیوزلند کشوری دور اما مناسب برای سفر

کره جنوبی | مهد نوآوری و پیشرفت

کره جنوبی مقصدی مناسب برای کسانی است که می خواهند زبان انگلیسی را در آسیا بیاموزند. بنابراین جمعیت انبوهی از آن را افرادی تشکیل می دهند که ترک وطن کرده‌اند. کره جنوبی یکی از چهار ببر آسیایی( Four Asian Tigers) با اقتصاد قوی است و تمرکز خود را بر روی فناوری و نوآوری گذاشته است.( منظور از Four Asian Tigers چهار کشور هنگ کنگ، سنگاپور، کره جنوبی، و تایوان است که به سرعت صنعتی شدند و نرخ رشد بسیار بالایی را حفظ کرده‌اند). کره جنوبی با ساختار شهری مدرنش مقصد جذابی برای گردشگران است و به این ترتیب در فهرست بهترین کشورها برای سفر جای دارد.

کره جنوبی مقصدی مناسب برای سفر و خرید

ایالات متحده آمریکا | با تنوع فرهنگی بالا

در فهرست بهترین کشورها برای سفر باید با آمریکا هم سری بزنیم. تهیه کردن لیستی از کشورهای امن و راحت بدون در نظر گرفتن ایالات متحده آمریکا غیر ممکن است. امریکا یکی از ثروتمندترین و قدرتمندترین اقتصادهای جهان به شمار می رود، و همین امر این کشور را به کشوری با کیفیت بالای زندگی تبدیل کرده است.

گردشگران چه به نیویورک بروند، چه به لس آنجلس، فلوریدا یا لاس وگاس، اوقاتی خوش را در تمامی این شهرها خواهند داشت. جدا از همه این ها، گردشگران می‌توانند از شگفتی‌های عجیب و تاثیرگذار آن، مانند گرند کنیون، کوه های راکی، و حتی سواحل زیبای هاوایی لذت ببرند.

تنوع فرهنگی و طبیعت متفاوت در سرتاسر امریکا باعث شده است که گردشگران زیادی به این کشور سفر کنند. هرچند برای گشتن تمام ایالت‌ها زمان و هزینه بسیاری باید صرف کنید اما می‌توانید طبق علایق خود یکی از ایالت‌ها را انتخاب و تعطیلات خود را سپری کنید.

آمریکا بهترین مکان برای سفر و زندگی

انگلستان | سرزمین افسانه ها و تاریخ

انگلستان، کشوری با تاریخ و فرهنگ غنی، مقصدی محبوب برای گردشگران است و از بهترین کشوها برای سفر است. جاهای دیدنی لندن ، منچستر، لیورپول و… این کشور را به یکی از بهترین مقاصد برای سفر در سرتاسر جهان تبدیل می‌کند. این کشور با جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی بی‌نظیر خود، از جمله برج لندن، کلیسای وست‌مینستر، و موزه بریتانیا، یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری دنیا محسوب می‌شود.

انگلیس کشوری است که مثل هیچ کشور دیگری نیست. هوای انگلیس همیشه ابری و بارانی است، بنابراین مردم سعی می کنند اوقات خود را صرف خلق کارهای جذاب، مانند موزیک( گروه Beatles، Black Sabbath، Queen)و ورزش (فوتبال، راگبی، کریکت)، ادبیات و بسیاری سرگرمی‌های دیگر کنند.

انگیس مقصدی مناسب برای گردشگران تاریخی

مراکش | سرزمین رنگ ها و فرهنگ ها

مراکش، کشوری در شمال آفریقا، با تاریخ و فرهنگ غنی و مناظر خیره‌کننده است. این کشور با جاذبه‌های گردشگری متنوع خود، از جمله شهرهای تاریخی، صحراهای وسیع، و سواحل زیبا، یکی از بهترین کشورها برای سفر است.

مراکش ممکن است گاهی اوقات بی نظم به نظر برسد. اما همین فشار و شلوغی هم زیبایی‌های خاص خود را دارد. حتما از بازارهای روباز، و دیگر بازارهای مراکش دیدن کنید، که با وجود انواع گردشگر از سراسر دنیا، مراکشی ها باز هم با روی خوش و بخشندگی پذیرای همگان هستند.

مراکش نگین قاره آفریقا

ایتالیا | مهد فرهنگ غرب

ایتالیا، کشوری در جنوب اروپاست که با تاریخ و فرهنگ غنی خود، یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری جهان و یکی از بهترین کشورها برای سفر به شمار می‌رود. امپراتوری رم در این کشور شکل گرفت و شکوفا شد؛ به همین دلیل بناهای باشکوه و جاذبه‌های تاریخی گردشگری بسیاری را در آن می‌توان دید.

ایتالیا همچنین مهد هنر و فرهنگ است. نقاشی، مجسمه‌سازی، موسیقی و ادبیات از جمله هنرهای درخشانی هستند که در این کشور شکوفا شده‌اند. آثار هنرمندان بزرگی مانند لئوناردو داوینچی، میکل آنژ و رنسانس در موزه‌های ایتالیا نگهداری می‌شوند که می‌توانید به تماشای آنها بروید.

جاهای دیدنی ایتالیا فقط به آثار تاریخی محدود نمی‌شود و جاذبه‌های طبیعی بسیاری نیز دارد که می‌توانید به تماشای آنها بروید. سواحل مدیترانه‌ای، کوه‌های آلپ و جزایر زیبای این کشور، مقصدی جذاب برای گردشگران است.

ایتالیا مهد معماری سنتی و مدرن

علاوه بر این‌ها، ایتالیا سرزمین غذاهای خوشمزه است. پیتزا، پاستا، سس گوجه فرنگی و قهوه از جمله غذاهای معروف ایتالیایی هستند. غذاهای ایتالیایی در سراسر جهان محبوب هستند و بسیاری از رستوران‌های بین‌المللی، غذاهای ایتالیایی سرو می‌کنند.

اسپانیا | سرزمین آفتاب و شادی

به عقیده بسیاری از گردشگران، اسپانیا بهترین کشور برای مسافرت است. تور اسپانیا فلای‌تودی نیز یکی از محبوب‌ترین تورهای گردشگری ماست. اسپانیا، کشوری در جنوب غربی اروپا است که با آفتاب درخشان، سواحل زیبا و مردمی شاد و مهمان‌نواز شناخته می‌شود. این کشور، تاریخ و فرهنگی غنی دارد. آثار تاریخی متعددی از دوران رومی در اسپانیا وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به آمفی‌تئاتر رومی در شهر بارسلونا و طاق پیروزی در شهر سویا اشاره کرد.

اسپانیا همچنین مهد هنر و فرهنگ است. نقاشی، مجسمه‌سازی، موسیقی و ادبیات از جمله هنرهای درخشانی هستند که در این کشور شکوفا شده‌اند. آثار هنرمندان بزرگی مانند پیکاسو، دالی و سالوادور فرری در موزه‌های اسپانیا نگهداری می‌شوند. علاوه بر این‌ها، سواحل مدیترانه‌ای، کوه‌های پیرنه و جزایر قناری از جمله جاذبه‌های طبیعی این کشور هستند که قاب‌های زیبایی برای عکاسی پدید می‌آورند.

اسپانیا کشوری با تنوع جاذبه ها و مناطق دیدنی

پائلا، تاپاس، ژامبون ایبریکو و تورتیلا از جمله غذاهای معروف اسپانیایی هستند که در بسیاری از رستوران‌های این کشور در کنار سایر غذاهای بین المللی سرو می‌شوند. از جاهای دیدنی بارسلونا تا تفریحات مادرید، سفر به اسپانیا تجربه‌ای متفاوت برای شما خواهد بود.

یونان | مهد اساطیر باستان

یونان، سرزمین خدایان، سرزمین زیبایی، یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری جهان و بهترین کشور برای مسافرت است. این کشور، با تاریخ و فرهنگ غنی، طبیعت زیبا و مردمی مهمان‌نواز، هر گردشگری را مجذوب خود می‌کند.

اگر به دنبال سفری هیجان‌انگیز و خاطره‌انگیز هستید، جاهای دیدنی یونان را از دست ندهید. این کشور، سرزمینی است که در آن تاریخ و فرهنگ با زیبایی و هنر در هم آمیخته شده است. علاوه بر این، یونان دارای سواحل شنی زیبا، کوه‌های سرسبز و جزایر دیدنی است که نظر طبیعت دوستان را به خود جلب می‌کند. جزایر کرت، سانتورینی و میکونوس در یونان از آن جمله جاهای دیدنی هستند که می‌توانید در آنجا عکس‌های کارت پستالی ثبت کنید.

یونان مهد تمدن و تاریخ

استرالیا | مهد تاریخ و فرهنگ بومی

استرالیا، کشوری واقع در نیمکره جنوبی زمین، یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری جهان است. این کشور، با طبیعت زیبا، حیات وحش متنوع، فرهنگ غنی و مردمی مهمان‌نواز، هر گردشگری را مجذوب خود می‌کند.

سواحل شنی زیبا، کوه‌های سرسبز، جنگل‌های انبوه، بیابان‌های وسیع و آب‌های شفاف تنها بخشی از طبیعت زیبای استرالیا را تشکیل می‌دهد. این طبیعت متنوع گونه‌های جانوری مختلفی را در خود جای داده است. استرالیا، میزبان بسیاری از گونه‌های جانوری منحصر به فرد از جمله کوالا، کانگورو، دیک‌دیک، ایمو و کوسه‌های سفید بزرگ است.

به طور کلی، استرالیا، مقصدی عالی برای دوستداران طبیعت، حیات وحش، فرهنگ و ماجراجویی و یکی از بهترین کشورها برای سفر است. این کشور، فرصت‌های بی‌نظیری را برای تجربه‌های جدید و هیجان‌انگیز ارائه می‌دهد.

استرالیا بهترین کشور برای تفریح

هندوستان | سرزمین رنگ ها

هندوستان، سرزمینی رنگارنگ و پر از شگفتی است. این کشور، با تاریخ و فرهنگ غنی، طبیعت زیبا و مردمی مهمان‌نواز، مقصدی جذاب برای گردشگران است. هندوستان، سرزمینی است که در آن گذشته و حال در هم آمیخته شده است. این کشور، میزبان آثار تاریخی و فرهنگی متعددی از جمله تاج محل هند است.

علاوه بر این، طبیعت تماشایی هندوستان که متشکل از سواحل شنی زیبا، کوه‌های سرسبز، جنگل‌های انبوه، بیابان‌های وسیع و آب‌های شفاف است دلیل دیگری است که گردشگران هند را جزو بهترین کشورها برای سفر می‌شناسند. در هندوستان علاوه بر اینکه می‌توانید از تماشای تاریخ و طبیعت لذت ببرید، می‌توانید در خیابان‌های شلوغ قدم بزنید، عطر تند ادویه‌های غذاهای محلی را استشمام کنید، نوشیدنی نارگیل بنوشید و از غذاهای هندی امتحان کنید.

هندوستان یکی از متنوع ترین مناطق برای گردشگری

آفریقای جنوبی | مقصدی برای ماجراجویان و طبیعتگردان

آفریقای جنوبی، سرزمین شگفت‌انگیزی است که در آن، هر چیزی که تصور کنید، ممکن است. این کشور، با طبیعتی زیبا و متنوع، مقصدی عالی برای دوستداران ماجراجویی و طبیعت‌گردی است. در آفریقای جنوبی، می‌توانید از سواحل شنی زیبا و آب‌های شفاف اقیانوس اطلس و هند لذت ببرید، در کوه‌های مرتفع دراکنزبرگ به پیاده‌روی بپردازید، در جنگل‌های انبوه آفریقای جنوبی به تماشای حیات وحش بپردازید، در بیابان‌های وسیع نامیبنوکلوفت به شتر سواری بروید، و در آب‌های ناتال غواصی کنید.

آفریقای جنوبی، همچنین، مقصدی عالی برای علاقه‌مندان به تاریخ و فرهنگ است. در آفریقای جنوبی، می‌توانید با فرهنگ غنی و متنوع مردمان این کشور آشنا شوید، از جشنواره‌ها و فستیوال‌های محلی لذت ببرید، و از غذاهای خوشمزه آفریقایی نوش جان کنید.

آفریقا جنوبی یکی از محبوبترین کشورهای دارای حیات وحش

ایرلند | سرزمین صخره های بلند

ایرلند، سرزمینی افسانه ای در شمال غربی اروپا، با جاذبه های طبیعی و تاریخی بی نظیر خود، هر ساله میلیون ها گردشگر را از سراسر جهان به سوی خود می کشاند. از جمله جاذبه های طبیعی ایرلند می توان به صخره های موهر، بلندترین صخره های اروپا، گذرگاه غولان، پدیده ای زمین شناسی منحصر به فرد و جنگل های انبوه و سرسبز اشاره کرد. ایرلند همچنین دارای تاریخ و فرهنگ غنی است. این کشور موطن قلعه ها و کلیساهای تاریخی متعددی است که قدمت برخی از آنها به بیش از یک هزار سال می رسد.

ایرلند همیشه سبز و مناسب سفر

ماجراجویی در بهترین کشورها برای سفر

چه علاقمند به فرهنگ و تاریخ باشید، چه طبیعت گردی را در اولویت سفر خود قرار دهید، در این مطلب از مجله فلای تودی می‌توانید مقصد سفر خود را پیدا کنید. در این مطلب مقاصد گوناگونی به شما معرفی کردیم که از نظر گردشگران بهترین کشورها برای سفر معرفی شده‌اند. از کشورهایی که نام برده شد، به کدامیک سفر کرده‌اید؟ جای کدام کشور در فهرست بهترین کشورها برای سفر خالی است؟

به یاد داشته باشید که به هرکجای دنیا که بخواهید سفر کنید، خرید بلیط هواپیما، خرید بلیط قطار و رزرو هتل خود را می‌توانید با بهترین قیمت در فلای تودی انجام دهید.

سوالات متداول درباره بهترین کشورها برای سفر

چگونه می‌توانم بهترین کشور برای سفر را انتخاب کنم؟

برای انتخاب بهترین کشور برای سفر، باید عوامل مختلفی را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، باید علاقه‌مندی‌های شخصی، بودجه سفر، زمان سفر و شرایط آب و هوایی را در نظر بگیرید.

آیا برای سفر به بهترین کشورهای دنیا به بیمه مسافرتی نیاز است؟

بیمه مسافرتی، بیمه‌ای است که در صورت بروز حوادثی مانند بیماری، تصادف یا تاخیر در پرواز، هزینه‌های درمانی و سایر هزینه‌های سفر را پوشش می‌دهد. برای خرید بیمه مسافرتی، به فلای تودی مراجعه کنید.

آیا برای سفر به بهترین کشورهای دنیا به ویزا نیاز است؟

برای سفر به برخی از کشورهای جهان، نیاز به ویزا است. برای پاسخ به این سوال درباره کشور مورد نظر خود با بخش ویزای فلای تودی تماس بگیرید.

هزینه سفر به بهترین کشورهای دنیا چقدر است؟

هزینه سفر به هر کشوری، بسته به عوامل مختلفی از جمله مقصد، مدت زمان سفر، نوع سفر و امکانات مورد نیاز، متفاوت است. به طور کلی، کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی، از نظر هزینه سفر، گران‌تر از کشورهای آسیایی و آفریقایی هستند.

کدام کشور بهترین گزینه برای طبیعت گردی است؟

آفریقای جنوبی، استرالیا، ایسلند و هندوستان بهترین گزینه‌ها برای طبیعت گردی هستند.

مهد فرهنگ اروپا کجاست؟

ایتالیا را مهد فرهنگ اروپا می‌دانند.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید