بهترین مراکز خرید آنکارا

0
5292
معرفی بهترین مراکز خرید آنکارا
بهترین مراکز خرید آنکارا

معرفی بهترین مراکز خرید آنکارا

بسیاری از مراکز خرید مهم در آنکارا پایتخت ترکیه واقع شده اند. بسیاری از برندهای مشهور بین المللی در این مراکز خرید مشغول فعالیت هستند. بعضی از مراکز خرید جدید و مطابق با آخرین مدهای روز، مثل پانورا، آرداما، کنت پارک و … در اطراف این شهر پراکنده هستند. در مقاله زیر به معرفی ۵ مرکز خرید از بهترین مراکز خرید آنکارا می پردازیم. با فلای تودی همراه باشید.

۱٫مرکز خرید آنکامال( ANKAmall)

مرکز خرید آنکامال یکی از بهترین مراکز خرید آنکارا
مرکز خرید آنکامال – بهترین مراکز خرید آنکارا

مرکز خرید آنکامال آنکارا بعد از مرکز خرید جواهر که در استانبول واقع شده است، دومین مرکز خرید بزرگ در ترکیه است. مساحت این مرکز خرید ۱۷۶۰۰۰ متر مربع است. این مرکز خرید از سال ۱۹۹۹ با عنوان مرکز خرید میگروس شروع به کار کرد. از آنجایی که این مرکز خرید نزدیک متروی آکوپرو است، دسترسی به آن بسیار آسان است. تمامی برندهای مُد و فشن محبوب مانند گانت( Gant)، اچ اند ام( H&M)، لیوایز( Levi’s)، منگو( Mango)، لی( Lee) و زارا( Zara) در این مرکز خرید مشغول فعالیت هستند. یک شهربازی کودکان نیز درست بیرون در ورودی قرار دارد. توجه داشته باشید که این مرکز خرید بسیار محبوب و بنابراین بسیار شلوغ است.

اطلاعات مرکز خرید آنکامال

آدرس: Gazi Mahallesi, Mevlana Blv. No:2, 06560 Yenimahalle/Ankara

وب سایت آنکامال

تلفن: ۹۰۳۱۲۵۴۱۱۲۱۲+

ساعت کاری: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۰ شب

۲٫ مرکز خرید پانورا( Panora Shopping Mall)

مرکز خرید پانورا یکی از بهترین مراکز خرید آنکارا
مرکز خرید پانورا – بهترین مراکز خرید آنکارا

مرکز خرید پانورا یکی از بزرگترین مراکز خرید آنکارا است. برخی از مارک های بین المللی منحصر به فرد و همچنین بسیاری برندهای ملی در این مرکز خرید مشغول فعالیت هستند. مارک های معروفی مانند باربری( Burberry)، برندروم( Brandroom)، بِیمِن( Beymen)، توئین( Tween)، و رولکس( Rolex) در این مرکز فعالیت دارند. در حالیکه بوینر( Boyner)، مودو( Mudo)، تکنوسا( Teknosa) و کیپا( Kipa) در لیست مستاجرین دائمی این مرکز خرید هستند. بسیاری از رستوران ها و فست فودهای زنجیره ای معروف مانند برگر کینگ، KFC و مک دونالد در این مرکز خرید مشغول فعالیت هستند.

همچنین بسیاری از سرگرمی ها و تفریحات مانند باشگاه بولینگ ۱۸ لاینی، میزهای بیلیارد، بازی های ویدئویی، زمین بازی کودکان و بسیاری سرگرمی های دیگر در این مرکز خرید به چشم می خورد.

پانورا واقع در جنوب آنکارا است و به راحتی با ماشین شخصی در دسترس است. همچنین می توانید از طریق وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس یا مینی بوس به این مرکز خرید بروید.

اطلاعات مرکز خرید پانورا

آدرس: Oran Mahallesi, Turan Güneş Blv. No:182, 06550 Çankaya/Ankara

تلفن: ۹۰۳۱۲۴۹۰۴۲۵۰+

ساعت کاری: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۰ شب

۳٫ مرکز خرید کنت پارک( Kentpark)

مرکز خرید کنت پارک یکی از بهترین مراکز خرید آنکارا
مرکز خرید کنت پارک – بهترین مراکز خرید آنکارا

مرکز خرید کنت پارک علاوه بر طیف گسترده ای از مناطق و گزینه های خرید، پس از اتمام ساخت و ساز، مجموعه شامل ۶۰۰۰ متر مربع باشگاه تناسب اندام، ۱۵۰۰ متر مربع زمین بازی کودکان، سینما پرستیژ، ۷۰۰۰ متر مربع بازار و بسیاری چیزهای دیگر خواهد شد. همین ویژگی ها کنت پارک را به مرکز خریدی متفاوت در آنکارا تبدیل می کند. بسیاری از رستوران ها و فست فودهای زنجیره ای و معروف مانند بِی دونر، برگر کینگ، مک دونالد، سابوِی، فود فور یو، سوئیت استوری و … در این مرکز خرید سرویس می دهند.

انواع ساعت و جواهرات، پوشاک زنانه و مردانه، انواع کفش و لوازم دیجیتال و کامپیوتر در این مرکز خرید به فروش می رسند. همچنین مارک های معتبر و محبوبی مانند سواچ( Swatch)، گَپ( GAP)، کوتون( Koton)، جینز لب( Jeans Lab)، مادرکِر( Mothercare)، تامی هیلفیگر( Tommy Hilfiger)، سامسونگ( Samsung) و سونی( Sony) در این مرکز خرید اجناس خود را به فروش می رسانند.

اطلاعات مرکز خرید کنت پارک

آدرس: Mustafa Kemal Mahallesi, Dumlupınar Blv. No:164, 06510 Çankaya/Ankara

وب سایت مرکز خرید کنت پارک

تلفن: ۹۰۴۴۴۷۴۷۷+

ساعت کاری: همه روزه از ساعات ۱۰ صبح الی ۱۰ شب

۴٫ مرکز خرید ناتا وگا آوت لت( Nata Vega Outlet)

مرکز خرید ناتا وگا آوت لت یکی از بهترین مراکز خرید آنکارا
مرکز خرید ناتا وگا آوت لت – بهترین مراکز خرید آنکارا

مرکز خرید ناتا وگا نه تنها مرکز خریدی با انواع متنوعی از مغازها و مارک های معتبر مثل تامی هیلفیگر( Tommy Hilfiger)، منگو( Mango)، سامسونگ( Samsung) و… است، آکواریوم شگفت اگیزی هم دارد. در ضمن وقتی مشغول خرید در این مرکز خرید هستید، می توانید بسیاری از غذاهای لذیذ ترکی و بین المللی را هم در یکی از رستوران های این مرکز خرید امتحان کنید.

اطلاعات مرکز خرید ناتا وگا آوت لت

آدرس: Akşemsettin Mahallesi, Doğukent Bulvarı ۱/a, 06480 Mamak/Ankara

وب سایت مرکز خرید ناتا وگا آوت لت

تلفن: ۹۰۳۱۲۵۵۴۲۷۰۰+

ساعت کاری: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۰ شب

۵٫ مرکز خرید آرمادا( Armada)

مرکز خرید آرمادا یکی از بهترین مراکز خرید آنکارا
مرکز خرید آرمادا – بهترین مراکز خرید آنکارا

مرکز خرید آرمادا یکی از جدیدترین مراکز خرید آنکارا است و ۱۲۵ مغازه دارد. در کنار مغازه های این مرکز خرید، ۱۱ مرکز تئاترو ۲۰ رستوران و کافه در این مرکز خرید وجود دارد. در مغازه های این مرکز خرید هر چیزی که بخواهید از مارک های معتبری مثل گِس( Guess)، اچ اند ام( H&M)، بنتون( Benetton)، سواروسکی( Swarovski) و منگو( Mang) می توانید بیابید.

اطلاعات مرکز خرید آرمادا

آدرس: Eskişehir Yolu No:6 06520 Söğütözü, Ankara

وب سایت مرکز خرید آرمادا

تلفن:  ۹۰۳۱۲۲۱۹۱۳۱۹+

ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۰ شب

در حال حاضر یکی از بهترین پروازها به مقصد آنکارا از هواپیمایی ماهان انجام می شود. هواپیمایی ماهان یکی از بهترین ایرلاین های ایرانی است و به دلیل قیمت های بسیار مناسبی که در دوکلاس پروازی اکونومی و بیزینس کلاس ارائه می دهد، یکی از ایرلاین های محبوب در میان ایرانی ها و همچنین اتباع خارجی است.

غذاهای آنکارا که در سفر به این شهر باید امتحان کنید

محبوب ترین هتل های آنکارا

بهترین نرخ پروازی به مقصد آنکارا

رزرو هتل در آنکارا با بهترین قیمت

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید