در سفر به هر شهر و یا کشوری شاید اولین دغدغه مسافران، انتخاب و یافتن محل اقامت مناسب باشد. قطعا بخشی از لذت تجربه یک سفر خارجی، اقامت در یک هتل لوکس است، جایی که بتوانید خستگی گشت و گذار های روزانه را در آن رفع کنید. اما در سفر به آنکارا کجا اقامت کنیم؟ هتل لوکس یا یک هتل معمولی و ارزان؟ در این مطلب از مجله گردشگری فلای تودی قصد داریم تا شما را با بهترین هتل های آنکارا آشنا کنیم تا در سفر به این شهر نهایت لذت را ببرید. می‌توانید از میان هتل هایی که در نزدیکی رستوران‌ها، مراکز تفریحی یا مراکز خرید هستند، با توجه به هدف سفر خود، برای رزرو بهترین هتل های آنکارا اقدام کنید.

در این مطلب از فلای تودی می‌خوانید... پنهان

۱- هتل هیلتون اس ای آنکارا | Ankara HiltonSA

با فلای تودی تنها یک کلیک با تعطیلات رویایی خود فاصله دارید. فقط باید هتل هیلتون اس ای آنکارا را در لیست رزرو خود قرار دهید. این هتل، یکی از هتل های ۵ ستاره و مجلل آنکارا است که در یکی از مناطق پر جنب و جوش شهر قرار دارد. این هتل تنها ۵ دقیقه با خیابان خرید تونالی هیلمی فاصله دارد.

هتل هیلتون اس ای آنکارا - محبوب ترین هتل های آنکارا

از امکانات هتل هیلتون می‌توان به یک استخر سرپوشیده، مرکز سلامت، سرسرا و محل استراحتی منحصر به فرد و یک مرکز تجاری اشاره کرد. همچنین وای فای رایگان در محیط‌های عمومی آن در دسترس قرار دارد. اتاق‌های این هتل مجهز به دستگاه تهویه و میز کار هستند. همچنین یک تلویزیون در هر اتاق موجود است.

از دیگر امکانات این هتل می‌توان به سالن اسپا و تجهیزات سلامتی، حمام ترکی، دو اتاق ماساژ و سونا اشاره کرد. مهمانان هتل می‌توانند در سالن ورزشی این هتل ورزش کنند و بعد از آن بدنشان را با شنا کردن در استخر این هتل خنک کنند یا در اتاق نشیمن مجلل آن به استراحت بپردازند. همچنین این هتل خدمات ترانسفر فرودگاهی نیز ارائه می‌دهد. اگر به دنبال تجربه یک سفر عالی و بدون دردسر هستید، بعد از خرید بلیط هواپیما آنکارا این هتل را رزرو و لذت سفر خود را دوچندان کنید.

آدرس هتل روی نقشه:

۲- هتل بست وسترن ۲۰۰۰ آنکارا | Best Western Hotel Ikibin-2000

اگر ترجیح می‌دهید که در یک هتل با امکانات عالی ولی قیمتی مناسب تر اقامت داشته باشید، هتل های ۴ ستاره آنکارا پیشنهاد خوبی هستند. یکی از بهترین این هتل ها، هتل بست وسترن است که در مرکز شهر آنکارا قرار دارد. این هتل به بسیاری از دفاتر دولتی، سفارتخانه‌ها، مراکز تجاری و فرهنگی نزدیک است و حتی خود هتل مرکز تجاری ۲۴ ساعته با کارکنان چندزبانه دارد. برای کسانی که به دنبال هتل های نزدیک سفارت آمریکا در آنکارا هستند، این هتل یکی از گزینه‌های مناسب به شمار می‌آید.

هتل بست وسترن 2000 آنکارا- محبوب ترین هتل های آنکارا

هتل بست وسترن برای مهمانان تجاری پایتخت ترکیه بسیار مناسب است. این هتل امکاناتی مانند کامپیوتر، پرینتر و اسکنر با بالاترین سرعت اینترنت، دستگاه فتوکپی و فکس دارد. اتاق‌های این هتل با دکوری ساده و تجهیزات مدرن شامل اینترنت وایرلس پر سرعت و میز کار تجهیز شده‌اند. مرکزیت هتل بست وسترن و تجهیزات گسترده تجاری آن، این هتل را به انتخابی مناسب در بازدید از آنکارا تبدیل می‌کند. این هتل یک انتخاب خوب برای رزرو محل اقامت با امکانات عالی و قیمت مناسب در آنکارا محسوب می‌شود.

آدرس هتل روی نقشه:

 

ankara attractions کامل‌ ترین راهنمای سفر به آنکارا

۳- شرایتون از بهترین هتل های آنکارا | Sheraton Ankara Hotel & Convention Center

هتل ۵ ستاره شرایتون آنکارا که از هتل های مرکز شهر آنکارا است که در نزدیکی مرکز خرید کاروم قرار دارد. از امکانات این هتل می‌توان به زمین تنیس در پشت بام این هتل و استخری با فضای تراس پانورامیک اشاره کرد. اگر به دنبال هتل های نزدیک سفارت کانادا در آنکارا باشید، این هتل یکی از بهترین گزینه‌ها خواهد بود.

لوکس ترین هتل های آنکارا

اتاق های این هتل مجهز به حمام، ماهواره و تلویزیون پلاسما هستند. کاخ‌های آنکارا را می‌توانید از بعضی اتاق‌های این هتل مشاهده کنید. این هتل امکانات تفریحی متنوعی مانند سالن ورزشی، اسکواش و سالن سلامت دارد. سالن سلامت آن مجهز به سونا و جکوزی است و در صورت درخواست مسافران، ماساژ هم برای آن‌ها انجام می‌شود.

هتل شرایتون ۲٫۶ کیلومتر از ایستگاه متروی کیزیلای و ۳۵ کیلومتر از فرودگاه آنکارا فاصله دارد. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به وای فای رایگان، ترنسفر فرودگاهی و پارکینگ رایگان اشاره کرد. اگر به دنبال رزرو هتل های خوب آنکارا هستید، این گزینه پیشنهاد خوبی برای شماست.

آدرس هتل روی نقشه:

۴- هتل دیوان از بهترین هتل های ۴ ستاره آنکارا | Divan Hotel

هتل ۴ ستاره دیوان آنکارا بر فراز منطقه کاواکلی دره قرار دارد. این هتل خدمات کامل اسپا و گزینه‌های غذایی متنوع را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد و فقط چند دقیقه تا خیابان تونال هیلمی فاصله دارد. در رنگ آمیزی اتاق‌های این هتل از رنگ‌های آرامش بخش طبیعی استفاده شده است و هر اتاق یک حمام اختصاصی، تلویزیون مسطح، ماهواره و قهوه ساز دارد.

هتل دیوان - محبوب ترین هتل های آنکارا

هتل دیوان یکی از لوکس ترین هتل های آنکارا است که یک مرکز تجاری و اتاق کنفرانس هم دارد. مسافران می‌توانند از خدماتی مانند اجاره خودرو و ترانسفر فرودگاهی در این هتل استفاده کنند. فاصله هتل دیوان با ساختمان مجلس ترکیه کمتر از ۲ کیلومتر و با مرکز خرید کاروم ۳۰۰ متر است.

همین ویژگی باعث محبوبیت بیشتر این هتل می‌شود. این هتل همچنین یکی از بهترین موقعیت های جغرافیایی را دارا بوده و از این نظر به عنوان یکی از هتل‌های خوب آنکارا شناخته می‌شود. از دیگر امکانات هتل دیوان آنکارا می‌توان به وای فای رایگان، ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ رایگان و مرکز سلامت اشاره کرد.

۵- هتل گرند آنکارا | Grand Ankara Hotel Convention Center

هتل ۵ ستاره گرند آنکارا، اتاق هایی مدرن دارد و در نزدیکی خانه مجلس آنکارا واقع شده است. از امکانات این هتل می‌توان به استخر سرپوشیده، تراس و اسپا اشاره کرد. از هتل گرند آنکارا تا ایستگاه مترو کیزیلای تنها ۹۰۰ متر فاصله خواهید داشت. وای فای و پارکینگ رایگان نیز در این هتل در دسترس هستند.

هتل گرند آنکارا

مبلمان و سرویس خواب اتاق‌های هتل گرند آنکارا همگی لوکس هستند. از امکانات رفاهی اتاق های هتل می‌توان به وجود تلویزیون صفحه مسطح و حمامی با وان عمیق اشاره کرد. از این نظر می‌توان این هتل را جزو لوکس ترین هتل های آنکارا به حساب آورد. هتل گرند آنکارا سالن سلامتی با ماساژهای متنوع و سونای خشک و بخار دارد، همچنین در رستوران این هتل غذاهای بین‌المللی سرو می‌شود و مهمانان می‌توانند از خوردن غذای ایتالیایی و دیگر غذاهای لذیذ رستوران هتل گرند آنکارا لذت ببرند.

از هتل گرند آنکارا تا خیابان معروف تونالی هیلمی ۱۰ دقیقه با ماشین راه است. پارک کوگولو ۱٫۳ کیلومتر از این هتل فاصله دارد. همچنین فرودگاه بین المللی اسن بوغا آنکارا نیز در فاصله ۳۰ کیلومتری از آن فاصله دارد.

آدرس هتل روی نقشه:

۶- هتل دیوان چوکورهان آنکارا | Divan Çukurhan Otel

هتل دیوان چوکورهان آنکارا، یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره آنکارا است که مقابل در ورودی قلعه آنکارا واقع شده و تمامی اتاق های آن مجهز به وای فای رایگان و تلویزیون صفحه مسطح هستند. در تمامی اتاق های هتل دیوان چوکورهان، سیستم تهویه هوا، ماهواره، قهوه ساز و چای ساز در دسترس مهمانان قرار دارد. پذیرش این هتل به صورت ۲۴ ساعته در خدمت مهمانان هستند. این هتل یک کتابخانه بزرگ و اختصاصی نیز دارد، بنابراین اگر اهل کتاب و کتابخوانی باشید، این هتل ایده آل شما خواهد بود.

هتل دیوان چوکورهان - محبوب ترین هتل های آنکارا

هتل دیوان چوکورهان تنها ۵ دقیقه با موزه تمدن‌های آناتولی و حمام شنگول فاصله دارد. همچنین از لحاظ موقیعت جغرافیایی در یکی از بهترین محل‌ های آنکارا واقع شده، بنابراین با اقامت در این هتل، دسترسی مناسبی به جاذبه های گردشگری و دیگر مراکز شهری خواهید داشت. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ رایگان، اتاق های خانوادگی و رستوران اشاره کرد.

آدرس هتل روی نقشه

00 main header بهترین جاذبه‌ های گردشگری آنکارا

۷- هتل موون پیک آنکارا | Movenpick Hotel Ankara

هتل موون پیک یکی از هتل های مرکز شهر آنکارا است که در مرکز سوئوت اوزو قرار دارد. این هتل لوکس و مدرن، امکانات متنوعی مانند خدمات سلامتی، اتاق های ملاقات، وای فای و پارکینگ رایگان در اختیار مهمانان و مسافران خود قرار می‌دهد.

هتل موون پیک - بهترین هتل های آنکارا

اتاق های مدرن هتل موون پیک آنکارا، مجهز به سیستم تهویه هوا، تلویزیون LCD، میزکار، تجهیزات قهوه ساز و چای ساز هستند. تمامی مهمانان می‌توانند به صورت رایگان از امکانات مرکز سلامت این هتل که شامل خدمات حمام ترکی، سونا، اتاق بخار، استخر سرپوشیده، ماساژ و اتاق تناسب اندام می‌شود، استفاده کنند. صبحانه هتل موون پیک به صورت بوفه است و رستوران این هتل نیز انواع غذاهای ترکی و بین المللی را در منوی خود سرو می‌کند.

هتل موون پیک از ترمینال اتوبوس آشتی یک کیلومتر فاصله دارد. همچنین دانشگاه تکنولوژی خاورمیانه ۴ کیلومتر و دانشگاه بیلکنت ۷٫۵ کیلومتر از این هتل فاصله دارند. فرودگاه اسن بوغا نیز ۳۸ کیلومتر با این هتل فاصله دارد، بنابراین با اقامت در موون پیک آنکارا دسترسی خوبی به مراکز مهم شهر خواهید داشت.

آدرس هتل روی نقشه:

۸- هتل بیزینس پارک آنکارا | Business Park Hotel

اگر نگاهی به نظرات در مورد هتل های آنکارا داشته باشید، حتما نام هتل بیزینس پارک را در میان بهترین ها خواهید دید. هتل ۴ ستاره بیزینس پارک تنها دو دقیقه به ایستگاه متروی دمیرتپه راه دارد و فاصله میدان کیزیلای نیز از این هتل ۶۰۰ متر است، بنابراین از نظر امکان دسترسی به نقاط مختلف شهر، این هتل گزینه خوبی محسوب می‌شود. تمامی اتاق های هتل بیزینس پارک مجهز به سیستم تهویه هوا، تلویزیون صفحه مسطح، حمام شخصی با لباس و دمپایی حمام هستند.

محبوب ترین هتل های آنکارا

در رستوران این هتل انواع غذاهای ترکی و بین‌المللی سرو می‌شود و صبحانه هتل نیز به صورت بوفه است. مهمانان می‌توانند در لابی این هتل بیلیارد بازی کنند یا روزنامه بخوانند. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به وای فای رایگان، ترنسفر فرودگاهی، پارکینگ رایگان، اسپا و مرکز سلامت و اتاق‌های خانوادگی اشاره کرد.

فاصله فرودگاه اسن بوغا آنکارا از هتل بیزینس پارک ۳۲ کیلومتر است. آرامگاه آتاتورک در فاصله ۲ کیلومتری این هتل قرار دارد. همچنین مهمانان با پرداخت هزینه اضافی می‌توانند از خدمات شاتل این هتل استفاده کنند. هر امکاناتی که برای داشتن یک اقامت راحت نیاز دارید، در این هتل ارائه می‌شود. بنابراین بی‌دلیل نیست که بیزینس پارک در لیست بهترین هتل های آنکارا قرار دارد.

آدرس هتل روی نقشه:

۹- هتل گرین پارک آنکارا | The Green Park Hotel Ankara

شاید همیشه فرصت های طلایی سفر و اقامت در ترکیه برای شما پیش نیاید، به همین دلیل اگر یکی از این فرصت ها نصیب شما شده، پیشنهاد می‌کنیم در بهترین هتل های آنکارا اقامت کنید. یکی از این هتل ها، که در دسته بهترین هتل های ۵ ستاره قرار دارد، هتل گرین پارک نام دارد.

هتل گرین پارک آنکارا

مهمترین نکته مثبت در خصوص این هتل، فاصله کم آن با مراکز خرید است، به همین دلیل با خیالی راحت و در اوقات فراغت خود می‌توانید خریدهای خود را انجام دهید. این هتل همچنین یک مرکز سلامت نیز دارد که برای رفع خستگی های سفر و یک ریلکسیشن بی‌نظیر، گزینه خوبی است. از دیگر امکاناتی که در این هتل ارائه می‌شود می توان به اتاق کنفرانس و جلسات، اینترنت بی سیم رایگان، خدمات ترانسفر فرودگاهی (با هزینه)، پارکینگ، استخر روباز و غیره اشاره کرد.

آدرس هتل روی نقشه:

۱۰- هتل رادیسون بلو آنکارا | Radisson Blu Ankara

هتل رادیسون بلو یکی دیگر از بهترین هتل های آنکارا است که در اینجا قصد معرفی آن را داریم. رادیسون بلو از هتل های زنجیره ای است که در شهرهای زیادی شعبه دارد و از بهترین هتل های ۵ ستاره آنکارا نیز محسوب می شود. این هتل یک ساختمان سفید رنگ است که ۲۰۲ اتاق و واحد اقامتی برای پذیرایی از مهمانان دارد.

هتل رادیسون بلو

وقتی صحبت از هتل های ۵ ستاره در میان است، نیازی نیست نگران خدمات و امکانات آن باشید. اتاق های هتل تمیز و با چیدمانی مدرن طراحی شده‌اند و هر اتاق دارای امکاناتی نظیر سرویس بهداشتی، حمام، لوازم بهداشتی، سیستم گرمایش و سرمایش و غیره است. همچنین پرسنل حرفه‌ای هتل نیز آماده خدمت‌رسانی به مسافران و مهمانان هستند تا بتوانید یک اقامت عالی تجربه کنید.

آدرس هتل روی نقشه:

سفر به آنکارا با اقامت در یک هتل خوب به یادماندنی‌تر می‌شود!

تمامی هتل‌هایی که در این متن از آن‌ها نام بردیم جزو بهترین هتل های آنکارا هستند اما به خاطر خدمات ویژه‌ای که به مشتریان خود ارائه می‌دهند و امکانات مناسبی که دارند، از نظر مسافرانی که در آن‌ها اقامت داشته‌اند به عنوان محبوب ترین هتل های آنکارا شناخته شده‌اند. ما نیز با بررسی مشخصات هر یک از آن‌ها سعی کردیم بهترین هتل های آنکارا از نظر مسافران را انتخاب کرده و معرفی کنیم.

اگر قصد سفر به آنکارا دارید، پیشنهاد می کنیم با رزرو یک هتل خوب، لذت سفر و اقامت در یک شهر خارجی را برای خود دوچندان کنید، برای این کار دیدن عکس بهترین هتل های آنکارا و آشنایی با خدماتشان، انتخاب را برای شما ساده‌تر می‌کند.

شما اقامت در کدام یک از هتل های آنکارا را پیشنهاد می‌کنید؟ تجربیات خود را با خوانندگان ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول درباره هتل های آنکارا

هتل های نزدیک سفارت آمریکا در آنکارا کدامند؟

هتل ۴ ستاره بست وسترن فاصله کمی تا سفارت آمریکا دارد، بنابراین اگر قصد مهاجرت کاری یا تحصیلی دارید، این هتل گزینه خوبی برای شماست.

هتل های نزدیک سفارت کانادا در آنکارا کدامند؟

هتل ۵ ستاره شرایتون آنکارا تا این سفارت فاصله کمی دارد.

برای سفرهای کاری در کدام یک از هتل های آنکارا اقامت کنیم؟

هتل بست وسترن با توجه به نزدیکی به مراکز دولتی و مهم شهر، برای افرادی که سفر تجاری و کاری دارند، پیشنهاد خوبی است.

لوکس ترین هتل آنکارا کدام هتل است؟

آنکارا هتل های ۵ ستاره لوکس و مجلل زیادی دارد. یکی از این هتل ها، هتل رادیسون بلو آنکارا است که یک اقامت مجلل و به یاد ماندنی به شما هدیه می دهد.

مزایا رزرو هتل های آنکارا از فلای تودی چیست؟

با رزرو هر یک از هتل های آنکارا از سایت فلای تودی، نه تنها از تنوع انواع اقامتگاه و قیمت های ویژه، بلکه از خدمات پشتیبانی ۲۴ ساعته نیز بهره مند شوید.

 

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید