بهترین هتل های دبی برای اقامت گردشگران

0
5863
دبی هتل هیلتون کریک

 یکی از شهرهایی که این روزها میزبان گردشگران ایرانی است، شهر دبی در قلب امارات است؛ شهری مدرن و پر از جاذبه‌های تفریحی رنگارنگ که هیچکس از گشت‌وگذار در آن خسته نمی‌شود. آب‌و‌هوای دبی در فصل زمستان بسیار مطلوب است و همین موضوع هم این شهر را یک انتخاب مناسب برای گردشگران در زمستان و به خصوص عید نوروز کرده است. با نزدیک شدن به نوروز، سفر به دبی نیز رونق بیشتری می‌گیرد؛ مسافران زیادی به دبی سفر می‌کنند که باید برای اقامت خود پیش از سفر چاره‌ای بیندیشند. در ادامه برخی از هتل‌های محبوب دبی را به شما معرفی می‌کنیم.

هتل هیلتون دبی کریک – Hilton Dubai Creek

هیلتون دبی کریک ۵ ستاره یکی از بهترین هتل های دبی ست. این هتل با اتاقها وسوئیت های زیبا و منظره‌های دیدنی و امکانات قابل توجهی که ارائه می‌دهد در بین هتل‌های دبی کاملا متمایز است. هتل دارای یک استخر در فضای باز و مرکز تناسب اندام است. رستوران هتل بهترین آشپز‌ها را در اختیار دارد بخصوص شف‌های فرانسوی آن که غذاهای خوشمزه‌ای را برای شما درست می‌کنند.

هتل هیلتون کریک دبی

هتل در فاصله کمی از مرکز بین‌المللی کنوانسیون و نمایشگاه دبی قرار دارد. این هتل یک ساحل خصوصی هم دارد و امکان اجاره ماشین نیز برای مسافران فراهم است. در نزدیکی هتل هیلتون دبی می‌توان شهر دیرا، کنسولگری ایالات متحده آمریکا، کنسولگری بریتانیا، مرکز خرید برج دوقلو، پل شناور، جمیرا پلازا و دبی قاب را دید.

Link3 ارزانترین و بهترین فصل سفر به دبی

هتل هیلتون دبی د واک –  Hilton Dubai The Walk

هتل هیلتون دبی د واک ۴ستاره در منطقه امارات دبی واقع شده است. این هتل به برج خلیفه نزدیک است و از مرکز بین المللی کنوانسیون، نمایشگاه دبی و فرودگاه بین المللی المکتوم فاصله چندانی ندارد. این هتل زیبا دارای امکانات جالبی از قبیل تراس آفتاب، استخر در فضای باز، آشپزخانه مجزا و بسیاری از وسایل مجهز و خوب در اتاق های مجلل خود است.

هتل هیلتون د واک دبی

هتل د واک به ساحل جمیرا هم نزدیک است؛ یک منطقه شلوغ و پرطرفدار با مراکز خرید ساحلی پر از بوتیک، رستوران و سینما در قلب ساحل. این هتل به مرکز ابن بطوطه، مارینا دبی، باشگاه قایقرانی دبی مارینا، بازار امارات و مرکز خرید دبی هم نزدیک است.

رزرو هتل هیلتون دبی د واک –  Hilton Dubai The Walk

هتل کنراد دبی –  Conrad Dubai

هتل کنراد دبی، هتلی ۵ ستاره واقع در قلب منطقه مالی و خرید پستی در امارات متحده عربی است. این هتل دارای امکانات اقامتی بسیار زیبا و تفریحات متنوع فراوان است. کنراد دبی استخری در فضای باز دارد و منظره‌ای از دریا و شهر در تراس آفتاب را به نمایش می‌گذارد.

هتل کنکورد دبی

این هتل امکانات پانوراما و سرگرمی های لوکس فراوانی دارد. کنراد در فاصله کمی از برج خلیفه است. هتل لوکس کنراد به مراکز تجارت جهانی، درخشان باغ دبی، دوبی قاب، جمیرا پلازا، دبی اپرا و پل شناور نزدیک است.

رزرو هتل کنراد دبی –  Conrad Dubai

هتل ایبایس آل بارشا – Ibis Al Barsha

هتل ایبایس آل بارشا ۳ ستاره در خیابان شیخ زاید در قلب دبی بین مارینا و مرکز دبی واقع شده و نزدیک برج خلیفه است. اتاق‌های این هتل عریض است و مقاوم در برابر صدا. تقریبا تمام امکانات برای اقامت راحت مسافران وجود دارد. هتل همچنین دارای پارگینگ اختصاصی و وای فای رایگان است. آب معدنی و بیشتر نوشیدنی‌ها در این هتل رایگان است.

هتل البارشا دبی

خوب است بدانید هتل نزدیک بیمارستان الزهره است و چند دقیقه از ایستگاه مترو دانشکده شارف فاصله دارد. همچنین فاصله هتل از منطقه بین‌المللی دبی، منطقه آزاد جبل علی، بازار امارات، مارینا دوبی، اسکی دبی و درخشان باغ دبی نیز کم است.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید