بام لند تهران از آن دسته جاذبه‌هایی است که هیچ مخاطب خاصی ندارد. شما با هر نیاز و سلیقه‌ای که به این مکان دیدنی قدم بگذارید، مطمئنا احساس خوش سرزندگی و شادابی را در تک‌تک لحظات حضورتان در بام‌لند تجربه خواهید کرد. ما در این مطلب از مجله گردشگری فلای‌ تودی، قصد داریم این جاذبه چندمنظوره را زیرورو کنیم و به معرفی تمام بخش‌های مختلف آن بپردازیم. اگر نمی‌دانید بام لند تهران کجاست یا از جاذبه‌ها و امکانات رفاهی و گردشگری آن خبر ندارید، تا پایان مطلب همراه ما باشید.

معرفی باملند تهران

بام لند یکی از مراکز تفریحی و جاهای دیدنی تهران است که آن را با نام دیگر آن، یعنی بام لند چیتگر هم می‌شناسند. دلیل این نام‌گذاری، نزدیکی این مکان دیدنی به دریاچه چیتگر است.

بام‌لند در اصل یک مرکز خرید بزرگ در فضایی باز است؛ اما آنچه موجب تمایز این مرکز از سایر مراکز خرید ایران می‌شود، ساختارشکنی است که در جزئیات معماری این بنا به‌ چشم می‌خورد. معمولا بسیاری از مراکز خرید، یک ساختمان چندطبقه با ظاهری یک‌شکل و یکنواخت هستند که در آن‌ها فروشگاه‌های مختلف با سلیقه‌ای نه‌چندان خوب در کنار هم قرار گرفته‌اند. اما نکته جالب، این است که شما با چنین تصویر بی‌روح و کسل‌کننده‌ای در بام لند چیتگر مواجه نمی‌شوید و شاید همین هم راز محبوبیت این مکان دیدنی در زمانی بسیار کوتاه باشد!

بام لند تهران 11

در دل این مرکز خرید بی‌نظیر، سرگرمی‌ها و تفریحات جالبی هم وجود دارند که اگر اهل خوش‌گذرانی باشید، از کنار هیچ‌کدام از آن‌ها ساده عبور نخواهید کرد. این تفریحات از سروکردن غذاهای لذیذ با چشم‌اندازی بسیار دیدنی از دریاچه چیتگر شروع می‌شوند و تا سوارشدن بر بزرگ‌ترین تاب زنجیری متغیر و… ادامه دارند. خلاصه بگوییم؛ اهل هر نوع تفریح یا سرگرمی که باشید، بهترین آن را می‌توانید در بام لند تهران تجربه کنید.

بام لند تهران کجاست؟

بام لند کجاست؟ این احتمالا اولین سوالی است که با شنیدن توصیفات ما از این جاذبه به ذهنتان می‌رسد. بام لند تهران مرکزی تجاری-تفریحی در شمال‌غرب پایتخت، در منطقه ۲۲ و در حوالی دریاچه چیتگر است که مساحتی حدود ۶۰ هزار متر مربع دارد. از این ۶۰ هزار متر مربع، بالغ بر ۱۳ هزار متر مربع آن به ساخت ۱۲ ساختمان دوطبقه تجاری اختصاص داده شده است. در این ۱۲ ساختمان مجزا، می‌توانید شاهد حضور برندهای معتبر تجاری در پوشاک، لوازم خانگی و… باشید. کافه‌ها، رستوران‌ها و سرگرمی‌های مهیج گوناگون نیز بخش‌های دیگر این مجموعه را تشکیل می‌دهند.

  • آدرس: تهران، انتهای بزرگراه شهید همت، خروجی بلوار کاشان، میدان موج، خیابان موج، بلوار صدف، مرکز تجاری-تفریحی بام‌لند
  • شماره تلفن: ۰۲۱-۴۰۴۴۳۰۳۴

نحوه دسترسی بام لند تهران

برای رفتن به بام لند تهران، جای هیچ‌گونه تعللی نیست. این مجموعه تفریحی آنقدر جذاب و دیدنی است که شما می‌توانید با حضور در آن، گردشی وصف‌نشدنی را تجربه کنید. برای دسترسی به بام لند چیتگر راه‌های متعددی وجود دارند که ما در ادامه، به شرح آن‌ها می‌پردازیم.

دسترسی به بام لند تهران با ماشین شخصی

یکی از بهترین راه‌ها برای رفتن به بام‌لند، استفاده از خودروی شخصی است. در این روش، ۲ مسیر پیش روی شماست. مسیر اول از اتوبان آزادگان می‌گذرد. بعد از اینکه وارد اتوبان آزادگان شدید، به سمت اتوبان شهید خرازی برانید تا به بلوار کاشان، بلوار موج و در نهایت بلوار صدف برسید.

در مسیر دوم، نقطه شروع حرکت، اتوبان شهید همت است. از اتوبان شهید همت ابتدا به سمت اتوبان شهید خرازی و سپس خروجی کاشان جنوب، دریاچه شهدای خلیج فارس برانید. میدان موج، خیابان موج و بلوار صدف، مسیر انتهایی شما در رسیدن به بام‌لند خواهند بود.

بام لند تهران 28

پارکینگ بام لند

پارکینگ بام‌لند یکی از خدمات رفاهی این مجموعه است که در ضلع جنوبی آن و در خیابان هوانیروز قرار دارد. لازم‌ به‌ ذکر است که پارکینگ این مجموعه در روزهای عادی از ساعت ۹ صبح تا ۱ بامداد و در روزهای تعطیل از ساعت ۸ صبح تا ۱ بامداد فعال است. هزینه ورودی به پارکینگ بام‌لند برای ساعت اول معادل ۵۰۰۰ تومان است که با هر یک ساعت اضافی ۲۰۰۰ تومان به این مبلغ اضافه می‌شود.

دسترسی به بام لند تهران با اتوبوس

اگر برای رفتن به بام لند چیتگر، اتوبوس را انتخاب کرده‌اید، باید بدانید که اتوبوس‌های پایانه آزادی-شهید باقری بهترین خط برای رسیدن به این مرکز تجاری هستند. با خط آزادی شهید باقری لازم است در ایستگاه بلوار کاشان پیاده شوید و با یک پیاده‌روی کوتاه، خودتان را به بام‌لند برسانید. اتوبوس شهرک دریا نیز گزینه‌ای دیگر برای دسترسی به بام‌لند است که برای استفاده از آن، باید خود را به پایانه اتوبوس صادقیه برسانید و در ایستگاه جوزانی پیاده شوید.

دسترسی به بام لند تهران با مترو

در نهایت آخرین و سریع‌ترین راه دسترسی به بام‌لند، استفاده از مترو است. قطارهای خط صادقیه گلشهر، بهترین خط مترو برای رسیدن به این مرکز تجاری-تفریحی هستند. نزدیکترین ایستگاه مترو به بام لند هم ایستگاه چیتگر است که باید خود را به آنجا برسانید و با کمک تاکسی‌های خطی یا اتوبوس شهرک شهید باقری راهی بام لند تهران شوید.

بام لند تهران 29

برای اطلاع از مسیر خطی مترو تهران، نقشه مترو تهران و تمام توضیحات مربوط به آنها را در مقاله‌ای با همین نام در بلاگ فلای‌تودی بخوانید.

ساعت و هزینه بازدید از بام لند

مرکز تفریحی-تجاری بام لند تهران همه‌روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب میزبان گردشگران است. البته قابل ذکر است که ساعات کاری رستوران‌ها، کافه‌ها، فروشگاه‌ها و مراکز تفریحی با یکدیگر کاملا متفاوت است.

هزینه ورودی به بام لند هم کاملا رایگان است. شما بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای، می‌توانید از دیدن معماری باشکوه این مرکز خرید و مناظر بکری که در اطراف آن به‌ چشم می‌خورند، بهره‌مند شوید.

مختصری از معماری بام لند

بام لند تهران درست در دل یک منطقه مسکونی ساخته شده است. معماری متفاوت آن هم که هنر ایده‌پردازی‌ها و طراحی‌های خلاقانه معماران برجسته کشور، یعنی مریم یوسفی و مرتضی ادیب است، ریشه در قرارگیری آن در این منطقه دارد.

این دو معمار خوش‌فکر، تلاش کردند تا با تلفیق فضای تجاری و فضای شهری، نمایی مینیاتوری‌شده از یک شهر را در معماری بام لند تهران پیاده کنند. از همین‌ رو هم شما می‌توانید با قدم‌زدن در این مجموعه، حس زندگی در یک شهر با تمام امکانات رفاهی و تفریحی را به‌خوبی تجربه کنید.

بام لند تهران 10

در واقع معماری این مرکز تجاری-تفریحی را می‌توان تلفیقی کامل از سبک‌های معماری ایرانی و اروپایی دانست. بیشترین جایی که از سبک معماری اروپایی در طراحی و ساخت این بنا استفاده شده، ویترین و دکوراسیون فروشگاه‌ها است. نشانه‌هایی از معماری ایرانی در شکل سنتی‌اش را هم می‌توانید در نمای کلی ساختمان و بادگیرهایی که در بالای آن وجود دارند، کاملا حس کنید. آجرهای قهوه‌ای‌رنگ نوستالژیک و سیمان‌های صاف نیز ظاهر کلی بام‌لند را پوشش می‌دهند. انتخاب این نوع مصالح، نشانه هوشمندی این دو معمار در احیای معماری سنتی ایرانی است. کافی است از مرتفع‌ترین نقطه، نگاهی به بام‌لند داشته باشید تا در معماری کاملا سنتی آن با ما هم‌نظر شوید.

مرکز خرید با‌م لند

بام لند یکی از بهترین مراکز خرید تهران نیز محسوب می‌شود. در بام لند تهران همه‌چیز برای یک خرید لذت‌بخش و سودآور کاملا مهیا شده است. در این مجموعه، هر چیزی که فکرش را بکنید، می‌توانید با بهترین کیفیت از برترین برندها خریداری کنید.

این مرکز خرید که میزبان معروف‌ترین برندهای محلی و بین‌المللی است، در ۲ طبقه همکف و زیر همکف، لوکس‌ترین فروشگاه‌ها را در جواهرات، پوشاک و لوازم خانگی دارد. جالب است بدانید که ورودی تمام این فروشگاه‌ها به دریاچه زیبای چیتگر و پیاده‌روهای اطراف آن راه دارد. ادامه این بخش که به معرفی فروشگاه‌های بام لند تهران اختصاص دارد را از دست ندهید.

بام لند تهران 24

فروشگاه های مد و لباس در بام لند تهران

همان‌طور که گفتیم، بام‌لند میزبان معتبرترین برندهای جهانی و ایرانی است. بنابراین، شما صاحب هر نوع سبکی که در پوشش ظاهری خود باشید، می‌توانید خریدی رضایت‌بخش را از فروشگاه‌ های بام لند تهران تجربه کنید.

یکی از بهترین این برندها، جین وست است که احتمال نام آن را در تولید لباس‌های جین شنیده‌اید. طراحی‌های شیک و کیفیت متریال، دو ویژگی برجسته این برند هستند. از دیگر برندهای محبوب پوشاک در بام‌لند، ال‌سی‌وایکیکی است. این برند معتبر مجموعه‌ای کامل از لباس‌های رسمی و غیر رسمی را طبق استانداردهای مد روز طراحی می‌کند و با قیمتی کاملا منصفانه در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. البته در میان برندهای پرطرفدار پوشاک، نباید برند ایتالیایی بنتون را از قلم انداخت. این برند با رنگ‌ولعاب‌بخشیدن به محصولات تولیدی خود، لباس‌هایی کم‌نظیر را به‌لحاظ زیبایی و کیفیت عرضه می‌کند. در نگاهی کلی، می‌توان فهرست زیر را برندهای به‌نام و محبوبی دانست که محصولات آن‌ها در بام‌لند عرضه می‌شوند:

  • جین وست (در طبقه همکف)؛
  • بنتون (در  طبقه همکف)؛
  • ال‌سی‌وایکیکی (در طبقه زیر همکف)؛
  • اسکچرز (زیر همکف)؛
  • جی‌اوکس (در طبقه همکف)؛
  • آنتونی موراتو (همکف)؛
  • کالینز (طبقه همکف)؛
  • بادی اسپینر (زیر همکف)؛
  • او‌.وی.اِس (همکف)؛
  • مانگو (در طبقه‌های همکف و زیر همکف).
بام لند تهران 9

فروشگاه های زیورآلات طلا و ساعت در بام لند تهران

اگر به دنیای زیورآلات علاقه‌مند باشید یا از طرفداران پروپاقرص‌ ساعت‌های مارک هستید، بام‌‌لند تهران برای‌تان پیشنهادهای شگفت‌انگیزی دارد! این مجموعه با گردهم‌آوردن معروف‌ترین برندها در حوزه ساعت و زیورآلات، شما را برای همیشه از خریدتان راضی نگه می‌دارد.

سواروسکی نام معتبرترین برند در زیورآلات است که همه دنیا آن را با هنرنمایی‌هایش در جواهرات کریستالی می‌شناسند. زیبایی، تجمل، اصالت و کیفیت از ویژگی مطرح و برجسته این برند است که در تک‌تک محصولات آن موج می‌زنند.

برای طرفداران ساعت‌های لوکس و باکیفیت هم برند سواچ در بام‌لند را پیشنهاد می‌کنیم. طراحی‌های خلاقانه و زنده به‌همراه قیمت‌های کاملا منصفانه و در‌دسترس، توصیف کوتاه ما از این برند خوش‌نام هستند. فروشگاه‌های زیورآلات و ساعت در بام‌‌لند چیتگر به شرح زیر هستند:

  • سواروسکی (طبقه زیر همکف)؛
  • سواچ (طبقه همکف)؛
  • گالری کیا (طبقه زیر همکف)؛
  • گالری ریما (طبقه همکف).

فروشگاه های لوازم خانگی و الکتریکی در بام لند تهران

خبر خوب اینکه برای خرید لوازم خانگی و الکترونیکی هم می‌توانید روی فروشگاه‌های لوازم خانگی بام لند تهران حساب کنید! این فروشگاه‌ها در ۲ طبقه همکف و زیر همکف قرار دارند و محصولاتی باضمانت و باکیفیت را به شما عرضه می‌کنند. از برندهای معتبر لوازم خانگی در با‌م‌لند، باید به موارد زیر اشاره کرد:

  • لوازم الکترونیکی و تکنولوژی سام‌لند (همکف)؛
  • لوازم خانگی تاتی پاریس (زیر همکف).

فروشگاه های لوازم ورزشی در بام لند

اگر اهل ورزش هستید، توصیه می‌کنیم با مراجعه به فروشگاه‌های ورزشی بام‌لند، بهترین و استانداردترین تجهیزات ورزشی را برای خود خریداری کنید. این مجموعه میزبان ۲ برند خوش‌نام ورزشی تحت عنوان ریباک و آدیداس است که تقریبا همه دنیا آن‌ها را با طراحی‌های نوآورانه‌شان می‌شناسند.

  • ریباک (طبقه زیر همکف)؛
  • آدیداس (طبقه همکف).

سایر فروشگاه های بام لند

فروشگاه‌های موجود در مرکز خرید بام‌لند به مواردی که ما معرفی کردیم، محدود نمی‌شوند. فروشگاه‌های اسباب‌بازی، بوتیک‌های گل، فروشگاه‌های موتورسیکلت و خلاصه هر نوع فروشگاهی که فکرش را بکنید، در بام‌لند وجود دارند.

تفریحات بام لند تهران چه هستند؟

نوبتی هم که باشد، نوبت به معرفی بازهای‌های مهیج و نشاط‌آور در مرکز تفریحی بام لند تهران رسیده است! ورود به این بخش و لذت‌بردن کامل از تمام امکانات بازی آن، نیازمند یک برنامه‌ریزی هوشمندانه و ظریف است. بنابراین، توصیه می‌کنیم بدون برنامه وارد این بخش هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده نشوید. در ادامه، ما به معرفی تفریحات این مجموعه می‌پردازیم.

وی آر لند

وی آر لند که در حال حاضر، فعالیت آن متوقف شده، یکی از بازی‌های مهیجی است که به کمک دستگاه‌های VR با قابلیت وای فای بدون کابل انجام می‌شود. در این بازی، شما تنها با زدن یک عینک، به دنیایی فانتزی، قدم می‌گذارید! هیچ محدودیتی هم برای انتخاب وجود ندارد؛ قله پوشیده از برف یا موج‌های آرام یک ساحل؛ هر دو در کسری از ثانیه به‌شکل کاملا واقعی مقابل چشمان شما مجسم می‌شوند. در کنار این موقعیت جذاب و رویایی، بازی ماژول میز هم در انتظار شماست. می‌توانید با امتحان‌کردن آن، میزان هیجان خود را محک بزنید. قابل ذکر است که ورود به این بازی با محدودیت‌های زیر همراه است:

  • محدودیت سنی وی آر لند: کودکان ۷ سال به بالا.
  • محدودیت سن ماژول میز: افراد  10 سال به بالا.
  • محدودیت وزن وی آر لند: افراد زیر ۱۰۰ کیلوگرم.
  • قیمت بلیط: ۱۵ تا ۲۰ هزار تومان.
بام لند تهران 6

قایق سواری

بعدازظهر دل‌انگیز تابستانی خود را می‌توانید تنها به یک قایق‌سواری جانانه در بام‌‌لند تهران اختصاص دهید. در این مجموعه، ۲ اسکله در ضلع شرقی که در آن قایق‌های موتوری و پدالی وجود دارند، به قایق‌سواری اختصاص داده شده است. شما بین این ۲ قایق، حق انتخاب دارید؛ قایق‌های موتوری محدودیت حرکت و قایق‌های پدالی محدودیت زمان دارند. اما در حالت کلی، هر دو نوع قایق، بهترین لحظات را برای شما رقم می‌زنند.

  • قیمت بلیط قایق پدالی دونفره: ۳۰ هزار تومان.
  • قیمت بلیط قایق پدالی سه‌نفره: ۴۰ هزار تومان.
  • قیمت بلیط قایق پدالی ‌چهارنفره: ۵۰ هزار تومان.
  • قیمت بلیط قایق موتوری: ۹۰ هزار تومان.
  • قیمت بلیط قایق اتوبوسی: ۱۵ هزار تومان.
بام لند تهران 5

ماهیگیری

ماهی‌گیری در دریاچه چیتگر، آن هم درست زمانی که خورشید در لحظات طلوع یا غروب است، جذابیت خاص خودش را دارد. از آنجایی که بدون تجهیزات کافی نمی‌توان لذت ماهی‌گیری در این دریاچه را تجربه کرد، یک کلوپ ماهی‌گیری در همین مکان وجود دارد که تمام وسایل مورد نیاز را در اختیار شما قرار می‌دهد. این کلوپ دارای ۳۲ جایگاه ماهی‌گیری است که اگر خوش‌شانس باشید و زود اقدام کنید، می‌توانید در یکی از این جایگاه‌ها مشغول ماهی‌گیری شوید. البته ماهی‌گیری در این دریاچه، تنها با هدف سنجش مهارت شما در امر شکار انجام می‌پذیرد؛ پس ماهی‌ها قابل استفاده نیستند.

  • قیمت بلیط: ۲۵۰ هزار تومان.
  • ساعات کاری: روزهای دوشنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۹ شب.
بام لند تهران 4

شهر بادی بام لند تهران

۳ بازی مهیج تشکیل‌دهنده بخش شهر بادی بام‌لند هستند که هر کدام، طرفداران خاص خودشان را دارند. بازی اول، دارت بادی است که در آن، هم باید فوتبال بدانید و هم نشانه‌گیری‌تان خوب باشد. بازی دوم، فوتبال صابونی است که در آن، یک تیم ۶ یا ۸ نفره در تشکی پر از آب و کف در بازی مهیج فوتبال رقابت می‌کنند. در نهایت، بازی فوتبال حبابی هم وجود دارد که در آن، افرادی که قدی بیشتر از ۱۱۵ سانتی‌متر دارند، لباس‌های حبابی‌شکل به‌ تن می‌کنند و مقابل هم به رقابت فوتبالی می‌پردازند.

فوتبالدستی انسانی

تابه‌حال تجربه بازی با فوتبال‌دستی‌هایی که جای آدمک‌های آن‌ها، توسط انسان‌هایی واقعی پر شده باشد را داشته‌اید؟ امکان تجربه این بازی مهیج و فرح‌بخش در بام لند تهران برای افراد ۸ سال به بالا مهیا شده است.

  • قیمت بلیط: ۵۰ هزار تومان برای ۳۰ دقیقه بازی.
بام لند تهران 3

اسکای فلایر

اگر آدرنالین خونتان افتاده است، اسکای فلایر در بام لند تهران چاره کارتان است. این بازی که به‌نوعی بزرگ‌ترین تاب زنجیری تهران است، شما را به همراه ۲۳ نفر دیگر تا ارتفاع ۲۵ متر بالا می‌برد و می‌چرخاند. اگر آن بالا، هوش‌‌وحواستان سر جایش باشد، می‌توانید دیدنی‌ترین چشم‌انداز از دریاچه چیتگر را هم تماشا کنید.

  • محدودیت بازی: ورود زنان باردار، افرادی با ناراحتی قلبی، کسانی که به‌تازگی عمل جراحی داشته‌اند و افراد با ترس از ارتفاع ممنوع است.
  • قیمت بلیط: ۵۴ هزار تومان.

شهربازی سرپوشیده کیدز گاردن

بام لند تهران شهربازی ویژه کودکان نیز دارد که در آن، می‌توانید شاهد بازی‌های مختلفی همچون ترامپولین، فوتبال‌دستی کودکان، ایرهاکی و سرسره باشید. امکان عکاسی از کودکان در این فضای فرح‌بخش نیز از دیگر ویژگی‌های این شهربازی است.

  • ساعت کاری: همه‌روزه از ساعت ۱۰ صبح ۱۲ شب.

پرش آزاد

از دیگر تفریحات مهیجی که به لطف یکی از رکوردداران پرش آزاد در جهان در این مجموعه افتتاح شده، بازی پرش آزاد است. بهتر است قبل از ورود به این بازی، کاملا از جسارت و شجاعت خود در پریدن از ارتفاع اطمینان حاصل کنید!

  • قیمت بلیط: ۲۵ هزار تومان برای هر دو پرش.
بام لند تهران 2

مجموعه ساحل شنی پرشین

از دیگر امکانات بازی بام‌لند که ویژه کودکان تدارک دیده شده، مجموعه ساحل شنی پرشین است. این مجموعه که به‌‌عنوان اولین ساحل شنی بزرگ در تهران شناخته می‌شود، لحظاتی بسیار لذت‌بخش را برای کودکان رقم می‌زند. خوب است بدانید که در این مجموعه، مکانی هم برای شست‌وشوی کودکان مهیا شده است. بنابراین، با خیال راحت اجازه دهید فرزندتان لذت بازی‌کردن در ساحل شنی را با تمام وجود لمس کند.

  • ساعت کاری: همه‌روزه از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب.

پیاده روی و دوچرخه‌ سواری

از دیگر تفریحات سالم در بام لند تهران که حتما در خاطرتان برای همیشه باقی خواهد ماند، پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری دورتادور دریاچه چیتگر است. اگر دوچرخه ندارید، می‌توانید با مراجعه به پیست دوچرخه‌سواری چیتگر و کرایه دوچرخه، خودتان را به لذت رکاب‌زدن کنار دریاچه چیتگر مهمان کنید.

  • هزینه کرایه دوچرخه: بسته به نوع دوچرخه دنده‌ای یا برقی ۲۰ تا ۹۰ هزار تومان.
بام لند تهران 21

پیست پاتیناژ

اسکی روی یخ از دیگر بازی‌های مهیج بام لند چیتگر است که حتما باید آن را امتحان کنید. برای ورود به این بخش هم لازم نیست حتما در اسکیت روی یخ حرفه‌ای باشید. می‌توانید تنها تماشاچی چشم‌انداز زیبای این پیست شوید.

با رستوران های بام لند تهران آشنا شوید

برخی از بهترین رستوران های تهران را در بام لند پیدا می‌کنید. هنوز امکانات رفاهی بام لند تهران تمام نشده است! یکی دیگر از بخش‌های جذاب و دل‌انگیز این مجموعه، وجود رستوران‌ها و کافه‌های زیبایی است که لذت یک روز گردشگری را به کام شما شیرین می‌کنند. ساعت کاری کافه‌ها و رستوران‌های بام لند برای هر بخش، کاملا متفاوت است که ما تلاش می‌کنیم در معرفی رستوران‌ها به این موضوع نیز اشاره‌ای داشته باشیم.

بام لند تهران 19

رستوران های ایرانی

در رستوران‌های بام‌لند، دست شما برای انتخاب غذای ایرانی یا بین‌المللی کاملا باز است. شما می‌توانید با انتخاب رستوران‌های ایرانی این مجموعه، طعم لذیذ غذاهای اصیل ایرانی را زیر دندان مزه کنید. این رستوران‌ها عبارتند از:

  • رستوران دروازه طهرون؛
  • رستوران سماک؛
  • رستوران ته دیگ؛
  • چلوکباب رفتاری؛
  • رستوران چراغان.

رستوران های بین المللی

اگر مایل هستید انتخابی به‌جز غذاهای ایرانی داشته باشید و می‌خواهید طعم‌های متفاوتی را تجربه کنید، رستوران‌های بین‌المللی بام‌لند گزینه‌های مناسبی برای شما هستند. با انتخاب این رستوران‌ها، می‌توانید پایتان را کمی فراتر بگذارید و با یک وعده لذیذ و خوشمزه، طعم‌ غذاهای کشورهای دیگر را هم تجربه کنید.

  • رستوران فرنگی کوبابا-تومو؛
  • رستوران ترکی بی کباب؛
  • رستوران عربی زاهدالعراقی؛
  • رستوران هندی روتی؛
  • رستوران لبنانی باب‌‌البحر؛
  • رستوران ایتالیایی رومانا پلاس؛
  • رستوران چینی چینا باکس؛
  • کشتی رستوران رویال لانژ.

فست فودها

شاید گاهی هم هوس غذای دیگری به‌جز غذای ایرانی و غذای بین‌المللی کنید. در این مواقع، بهترین گزینه فست‌فودها هستند که نوع کم‌نظیر آن‌ها را می‌توانید در فست‌فودی‌های بام‌لند تهران تجربه کنید. در ادامه، برخی از آن‌ها را نام می‌بریم:

  • ممد استیک هاوس؛
  • جوگریل؛
  • سالادبار ورف؛
  • رولینجا؛
  • باروژ؛
  • نایابارا؛
  • برگر فکتوری؛
  • چیکن فکتوری.
بام لند تهران 18

کافه های بام لند

اگر می‌خواهید سراغ بهترین کافه های تهران هم بروید، سری به باملند بزنید. به‌غیر از رستوران‌ها، کافه‌هایی بسیار زیبا و چشم‌نواز هم در بام‌لند وجود دارند که می‌توانید میان خریدهایتان، در فضای آرام آن‌ها خستگی را از تن به‌در کنید. جالب است بدانید که فضای هیچ‌کدام از این کافه‌ها، شبیه به دیگری نیست! بنابراین، هر بار که به بام ‌لند تهران بروید، کافه‌ای جدید با تمی کاملا منحصربه‌فرد و دل‌انگیز در انتظارتان خواهد بود. در ادامه، نام این کافه‌های جذاب را برای‌تان لیست کرده‌ایم:

  • آنتیکا کافه؛
  • ایلی کافه؛
  • خانه فوتبال؛
  • بابا کافه؛
  • کافه امضا؛
  • بستنی ورف؛
  • کافه رستوران لانجین؛
  • چای بار رستا؛
  • کافه قمر؛
  • کافه آمفی؛
  • کافه بالن رویایی؛
  • کافه باپاری؛
  • کافه دوکاتی؛
  • کافه رستوران ویکولو؛
  • کافه لایم پلاس؛
  • کافه روژ؛
  • کافه شمرون؛
  • کافه ورف.
بام لند تهران 16

معرفی بهترین رستوران ها و کافه های بام لند تهران

همانطور که اشاره کردیم، بام لند تهران رستوران‌ها، کافه‌ها و فست‌فودهای بی‌نظیری را گرد هم آورده که حقیقتا گلچین‌کردن از میان آن‌ها، کاری بسیار دشوار است! در هر رستوران و کافه‌ این مجموعه، شما می‌توانید طعمی تازه و فضایی نو و زیبا را کاملا حس کنید. از میان رستوران‌ها و کافه‌های ذکرشده در بالا، برخی از آن‌ها محبوبیت دیگری در قلب گردشگران دارند که ما در ادامه، تصمیم داریم به معرفی کوتاهی از آن‌ها بپردازیم.

رستوران کشتی رویال لانژ بام لند

عنوان بهترین کافه‌رستوران بام‌لند را باید به رستوران کشتی رویال لانژ آن بدهیم که فضایی بسیار رمانتیک را برای گردشگران فراهم می‌کند. در این رستوران، تجربه ناب سرو غذا روی کشتی برای‌تان تدارک دیده شده است. اگر خوش‌شانس باشید و هوا با شما یار باشد، می‌توانید هنگام خوردن غذا، دوری کوچک هم در دریاچه چیتگر بزنید. خبر خوب، اینکه از این فضای بسیار رویایی می‌توانید برای جشن‌ها و مراسم خودمانی‌تان هم استفاده کنید. البته حتما قبل از برنامه‌ریزی، از فعال‌بودن این قسمت از مجموعه اطمینان پیدا کنید.

بام لند تهران 15
  • ساعت کاری: همه‌روزه از ساعت ۱ تا ۳ بعدازظهر و ۶ تا ۱۱:۳۰ شب (از فعال‌بودن، اطمینان حاصل شود).

رستوران مَم مَد استیک

رستوران مَم‌مَد استیک یکی دیگر از رستوران‌های پرطرفدار بام‌لند است که بیشتر محبوبیت آن ریشه در دکوراسیون جذاب و منحصربه‌فردش دارد. در این رستوران، می‌توانید طعم دلپذیر برگر و استیک را امتحان کنید.

  • ساعت کاری: همه‌روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۱ شب.

رستوران باروژ

اگر رستوران‌باز باشید، احتمالا نام رستوران باروژ را شنیده‌اید. این رستوران که شعبه‌های مختلفی در سراسر شهر دارد، منویی متنوع از غذاهای خوشمزه و تازه و انواع سالاد را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. کلنل کریسپی، ساندویچ استیک کبابی، پیتزا گریل میکس و برگر از جمله غذاهای محبوب این رستوران هستند.

بام لند تهران 25
  • ساعت کاری: همه‌روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۱ شب.

رستوران دروازه طهرون

حال‌وهوای یک رستوران اصیل ایرانی را شاید بتوانید تنها در رستوران دروازه طهرون بام‌لند تجربه کنید. این رستوران جذابیت‌های بصری گوناگونی دارد که مهم‌ترین آن‌ها، سبک معماری قجری در تلفیق با آوازهای سنتی ایرانی است.

  • ساعت کاری: همه‌روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب.

رستوران ورف

اگر اهل سالاد هستید، رستوران ورف بهترین گزینه برای تدارک سالادهایی خوشمزه، سالم و مغذی است. مزیت برجسته این رستوران، آزادی‌ عمل شما در انتخاب مواد اولیه‌ای است که داخل منوی سالاد گنجانده شده است.

  • ساعت کاری: همه‌روزه از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۲ شب.

کافه دوکاتی

اگر از علاقه‌مندان به موتورهای دوکاتی هستید، کافه دوکاتی با المان‌ها و طراحی‌هایی خاص، شما را غافلگیر خواهد کرد. دوکاتی که جزو بزرگ‌ترین کافه‌های بام‌لند محسوب می‌شود، دارای ۲ بخش سرباز و سرپوشیده است.

بام لند تهران 26
  • ساعت کاری: همه‌روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۱:۳۰ شب.

کافه شمرون

از بهترین کافه‌های بام‌لند که در آن، می‌توانید چشم‌اندازی بسیار زیبا از دریاچه چیتگر را مقابل چشمان خود داشته باشید، کافه شمرون است. طراحی زیبای این کافه نیز بخش دیگری از جذابیت‌های بصری آن را تشکیل می‌دهد.

  • ساعت کاری: همه‌روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۱:۴۵ شب.

جاذبه های دیدنی اطراف بام لند

باید اعتراف کنیم که بام لند چیتگر، آنقدر جاذبه و دیدنی در دل خود دارد که احتمالا دیگر فرصتی برای بازدید از چشم‌اندازهای اطراف باقی نمی‌گذارد! بااین‌حال، ما لازم می‌بینیم در ادامه، اشاره‌ای کوتاه به جاهای دیدنی اطراف بام‌لند داشته باشیم.

بام لند تهران 13

پارک باغ اناری

این پارک که در فاصله تقریبا ۳ کیلومتری بام‌لند قرار دارد، باغی بسیار سرسبز و باصفا است. در این باغ دل‌انگیز، می‌توانید ضمن پیاده‌روی، بساط پیک‌نیک را هم با دوستان یا خانواده خود برپا کنید.

  • آدرس پارک باغ اناری: تقریبا در ۳ کیلومتری بام‌لند، خیابان آبشار.

پارک جوانمردان

از دیگر مناظر سبزی که در اطراف بام‌لند وجود دارد، پارک جوانمردان است. فاصله این پارک زیبا تا بام‌لند، چیزی حدود ۸ کیلومتر است. اگر میل نشستن در طبیعتی آرام و زیبا را دارید یا می‌خواهید در فضایی سرسبز لذت پیاده‌روی را تجربه کنید، پارک جوانمردان گزینه ایده‌آلی است.

  • آدرس: شمال‌غرب تهران، اتوبان علامه جعفری، میدان المپیک، بلوار صدرا، ورودی غربی پارک جوانمردان.

آبشار تهران

از دیگر مناظر بکری که در اطراف بام لند تهران به چشم می‌خورد، آبشار تهران است. این آبشار ضمن ایجاد طراوت و شادابی در محیط، فضایی کاملا روح‌نواز و دیدنی را هم خلق کرده است. در آبشار تهران می‌توانید زیباترین قاب‌ها را در دوربین گوشی خود داشته باشید.

بام لند تهران 27
  • آدرس: انتهای بزرگراه همت غرب، اتوبان شهید خرازی، پارک آبشار تهران.

شهربازی ارم

اگر بازی‌های مهیج موجود در بام‌لند راضی‌تان نکرد، شهربازی ارم را حتما امتحان کنید. این مجموعه بسیار محبوب که در فاصله ۱۳ کیلومتری بام‌لند قرار دارد، جاذبه‌های تفریحی بسیار متنوعی را برای گردشگران ارائه می‌دهد.

  • آدرس: کیلومتر ۴ اتوبان تهران-کرج

 هتل های نزدیک بام لند

بام لند تهران ارزشش را دارد که به بهانه بازدید از آن، سفری کوتاه به تهران داشته باشید. نگران موضوع اقامت خود در پایتخت هم نباشید. در اطراف بام لند چیتگر، هتل‌هایی با امکانات خوب، پذیرای شما و خانواده‌تان هستند. برخی از بهترین این هتل‌ها عبارتند از:

  • هتل لکسون (در فاصله ۸/۱ کیلومتری بام‌لند تهران)؛
  • هتل بستان (در فاصله ۵/۳ کیلومتری بام‌لند تهران)؛
  • هتل ایران مال (در فاصله ۵/۵ کیلومتری بام‌لند تهران)؛
  • هتل المپیک (در فاصله ۱/۸ کیلومتری بام‌لند تهران)؛
  • هتل پژوهش (در فاصله ۱/۱۲ کیلومتری بام‌لند تهران).
بام لند تهران 12

برای رزرو هتل در تهران با ارزانترین قیمت، به سایت فلای تودی مراجعه کنید.

بام لند تهران | قابی سنتی از یک شهر مدرن

تهران پر است از جاذبه‌هایی دیدنی که اگر تک‌تک آن‌ها را بشناسید، می‌توانید با گردش در آن‌ها، خستگی و کسلی را از هفته‌های بی‌روح خود دور کنید. شاید یکی از بهترین جاذبه های گردشگری بام‌لند باشد که با دورهم‌جمع‌کردن بسیاری از امکانات رفاهی و تفریحی، جایی برای شک و تردید باقی نگذاشته است! اگر بهترین تفریح برای شما گشت‌وگذار میان فروشگاه‌های مد و لباس است، اگر اهل ورزش هستید یا دلتنگ یک صبحانه لذیذ در فضای باز شده‌اید، بدون شک، بام‌‌لند تهران برای‌تان جذابیت‌های بسیاری خواهد داشت.

در صورتی که به این مجموعه رفته‌اید، تجربه‌ها و نظرات خود را با ما و کاربران فلای تودی در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول درباره بام لند تهران

بام‌ لند تهران کجاست؟

بام‌لند تهران یک مرکز خرید تجاری-تفریحی است که در شمال‌غرب پایتخت، در خیابان صدف و در حوالی دریاچه چیتگر قرار دارد.

چه امکانات رفاهی و تفریحی در بام‌لند تهران وجود دارند؟

این مرکز خرید، دارای فروشگاه‌های مختلف، رستوران‌ها، کافه‌ها و بازی‌های مهیج و سرگرم‌کننده است.

از بهترین رستوران‌های بام‌لند کدام است؟

رستوران دروازه طهرون و کشتی رستوران رویال لانژ از بهترین رستوران‌های بام‌لند هستند.

ساعت کاری بام‌لند به چه صورت است؟

این مجموعه هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب باز است.

چگونه می‌توان با مترو به بام‌لند تهران رفت؟

خط مترو صادقیه گلشهر دسترسی شما را به بام‌لند امکان‌پذیر می‌کند.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید