کافی شاپ‌ها، جای مناسبی برای قرارهای دوستانه و یا حتی قرارهای کاری هستند. بعضی از افراد کافه‌های خلوت و دنج را دوست دارند تا ساعاتی را به دور از شلوغی‌های شهر بگذرانند. بعضی دیگر اما کافه‌های پویا و سرزنده با موسیقی را می‌پسندند. از سویی، بعضی کافه‌ها دکوراسیون سنتی دارند یا در خانه‌های قدیمی قرار گرفته‌اند اما بعضی دیگر مدرن هستند و طراحی داخلی آنها شیک و به‌روز است. در این مطلب از مجله گردشگری فلای تودی، قصد داریم بهترین کافه های تهران را به شما معرفی کنیم. اگر قصد سفر به تهران دارید، کافه‌گردی جزو تفریحاتی است که نباید از دست بدهید. بنابراین، در ادامه شاهد لیست بهترین کافه‌ها و کافی‌شاپ‌های تهران خواهید بود.

بهترین کافه های روباز تهران

کافه‌های روباز، با فضای دل‌انگیزی که ارائه می‌دهند، مخاطبان بسیاری دارند. شاید تصور کنید که در محیط روباز، گرمای تابستان یا سرمای زمستان بسیار اذیت کننده است؛ اما در واقع این طور نیست. معمولا در این کافه‌ها، سیستم گرمایش و سرمایش خوبی وجود دارد تا هوا را برای شما معتدل کند. همچنین، بعضی از کافه‌های روباز، با پلاستیک‌های ضخیم و بزرگ روی سقف کافه را می‌پوشانند تا باد و باران، مشتریان را اذیت نکند. در ادامه، چند مورد از محبوب‌ترین کافه های روباز تهران را به شما معرفی خواهیم کرد.

۱٫ کافه اسکای لانژ | تماشای تهران از فراز آسمان

کافی شاپ اسکای لانژ، یکی از شیک‌ترین کافه‌های تهران است و در طبقه ۲۱ هتل اسپیناس قرار دارد. برای رفتن به این کافه، باید وارد لابی هتل شوید و از آسانسور لابی، به طبقه ۲۱ بروید. دکوراسیون مدرن، چشم اندازی زیبا و تنوع منوی این کافه باعث شده که مخاطبان زیادی داشته باشد. پیشنهاد می‌کنیم قبل از رفتن به کافه اسکای لانژ که یکی از بهترین کافه‌های شهر تهران محسوب می‌شود، میز رزرو کنید؛ زیرا تعداد میزهای این کافی شاپ محدود است.

آدرس کافه اسکای لانژ: سعادت آباد، میدان بهرود، خیابان عابدی، کوچه ۳۳، هتل اسپیناس، رستوران اسکای لانژ

اسکای لانژ از بهترین کافه های تهران

۲٫ کافه خانه گدار | یادگار معمار سرشناس فرانسوی

بدون شک کافه های پایتخت بخشی از جاهای دیدنی تهران محسوب می‌شوند و گاهی داستان خود را روایت می‌کنند. کافی شاپ خانه گدار، یکی از کافه های روباز تهران است که فضایی زیبا و دوست داشتنی دارد. هنگامی که وارد کافه می‌شوید، انتخاب با شما است که از راهروی ورودی گذر کنید و وارد حیاط شوید یا اینکه در فضای سرپوشیده ساختمان بمانید. ساختمان دو طبقه خانه گدار، یادگار معمار فرانسوی «آندره گدار» است که سال‌ها در ایران زندگی کرد.

گفتنی است که بنای حافظیه در شیراز، مدرسه ایرانشهر در یزد و موزه ایران باستان، از مهمترین آثار این معماری فرانسوی هستند. حیاط کافه خانه گدار، به عنوان یکی از بهترین کافه های تهران، مزین به یک حوض فیروزه‌ای است. لبه حوض، با سنگ‌هایی که از دل آنها شعله‌های آتش بیرون می‌زند، پوشیده شده است. می‌توانید در فضای عمومی اطراف حوض که کوسن چیده شده، بنشینید. اما در صورتی که یک فضای خصوصی‌تر بخواهید، می‌توانید یکی از میزهای دور حیاط را انتخاب کنید.

آدرس کافه خانه گدار: خیابان انقلاب، خیابان ۱۶ آذر، خیابان قدس خیابان پورسینا، نبش کوچه‌ی جلالیه، پلاک۲

۳٫ کافه باکارا | لذت صرف عصرانه در حیاط قدیمی

کافه باکارا یکی از بهترین مکان‌ های کافه در تهران است که فضای دلنشینی دارد. این کافه در مرکز شهر تهران قرار دارد. در واقع این کافه، یک خانه قدیمی است که یک حوض بزرگ فیروزه‌‎ای در آن وجود دارد. اطراف حوض، گلدان‌های شمعدانی قرار دارد و چهار تاب قدیمی، رو به حوض نصب شده‌اند. دور حیاط چندین میز و صندلی چیده شده و این همان جایی است که افراد می‌توانند چند ساعتی را در آن بگذرانند.

آدرس کافه باکارا: خیابان انقلاب (شرق)، بعد از تئاترشهر، بین رازی و خارک، انتهای بن‌‌بست انجمن کتاب

کافه باکارا از زیباترین کافه های تهران

۴٫ کافه گودو یاس | گوشه‌ ای دنج در مرکز شهر

این کافه، یک خانه قدیمی در انتهای بن بست یاس است که در گذشته منزل «علی حاتمی» بود. حالا با کمی بازسازی، این خانه قدیمی و باصفا به کافه‌ای دنج و دوست داشتنی به نام گودو یاس تبدیل شده است. در حیاط کافه، یک حوض بزرگ قرار دارد که کف آن ظروف چینی قدیمی با گل‌های رنگارنگ قرار گرفته‌اند. اکثر مواقع در آب، میوه‌هایی به صورت شناور وجود دارند. علاوه بر این، یک درخت خشک قدیمی در حیاط قرار دارد که از شاخه‌های آن لوستر آویزان شده است و منظره جذابی به حیاط داده است. در ضمن، غذاها و نوشیدنی‌هایی که در این کافه سرو می‌شوند، ایرانی هستند.

آدرس کافه گودو یاس: خیابان نجات الهی، خیابان محمدی، بن بست گل یاس

۵٫ کافه آولی | دکوری شیک و فضایی تماشایی

کافه آولی، از  آن کافی شاپ‌هایی است که هر گوشه از آن زیبایی خاص خودش را دارد. اگر اهل عکس گرفتن هستید، در این کافه، قاب‌های زیبایی می‌توانید بگیرید. البته غذاهای این کافه هم به زیبایی سرو می‌شوند. کارکنان این مجموعه نیز با روی باز از شما استقبال می‌کنند. شاید قیمت منوی آولی نسبت به سایر کافه‌های روبازی که معرفی شد بالاتر باشد، اما ارزش یک بار امتحان کردن را دارد.

آدرس کافه آولی: بلوار اندرزگو، نبش علوی، پلاک ۲

آولی از بهترین کافه های تهران

بهترین کافه های غرب تهران

کافه گردی و رستوران گردی یکی از بخش های اصلی سفر به تهران محسوب می‌شود. در هر گوشه از تهران، در هر کوچه و خیابانی ممکن است یک کافه باصفا و دنج وجود داشته باشد که البته از همه آنها اطلاع نداریم ؛ برای آشنایی بیشتر با شهر تهران مقاله راهنمای سفر به تهران را مطالعه کنید. اما در ادامه، از شرق و غرب و شمال، چند مورد از کافه‌های معروف و محبوب را معرفی خواهیم کرد. در ابتدا، با چند مورد بهترین کافه های غرب آشنا خواهیم شد.

۶٫ کافه رنسانس | دکوراسیون مدرن با غذاهای خوشمزه

یکی از بهترین کافه رستوران های تهران، کافه رنسانس است. این کافه، با دکوراسیون مدرن و سرو غذاهای جذاب، مخاطبان بسیاری دارد. این کافه، دارای دو فضای باز و بسته است. البته خود فضای سرپوشیده کافی شاپ دو بخش سالن اصلی و سالن VIP دارد. سالن وی‌آی‌پی این کافی شاپ تعداد کمی صندلی دارد اما می‌توانید از قبل در آن میز رزرو کنید و حتی مراسمی مانند تولد در آنجا برگزار کنید.

آدرس کافه رنسانس: شهرک غرب، بلوار دادمان، بعد از بیمارستان آتیه، نرسیده به فلامک

۷٫ کافه گدار | فضایی دنج و دوست داشتنی

کافه گدار، یک کافی شاپ کوچک و دنج در میان بلوک‌های فاز دو شهرک اکباتان است. این کافه در محوطه بازارچه کوثر قرار دارد و فضای آن با گلدان‌هایی که اطرافش چیده شده از فضای بیرون جدا شده است. کارکنان این کافه بسیار خوش برخورد هستن و غذا و نوشیدنی آن کیفیت خوبی دارد. قیمت مناسب غذا و فضای دنج کافه گدار باعث می‌شود که بیش از یک بار به آنجا سر بزنید.

آدرس کافه گدار: شهرک اکباتان، فاز ۲، بازارچه کوثر

۸٫ کافه لانجین | کوچک، دنج و با کیفیت

کافه لانجین هم یکی از بهترین کافه رستوران های تهران است که چندین شعبه دارد. این کافه دو طبقه است و محیط زیبایی دارد. البته محیط کافه زیاد بزرگ نیست و در روزهای تعطیل تمام میزهای آن پر است. این کافه صبحانه‌های خوبی دارد اما اگر در روزهای آخر هفته برای صرف صبحانه به آنجا سر می‌زنید، سعی کنید همان اوایل صبح بروید و صبحانه خود را سفارش دهید.

آدرس کافه لانجین: شهرک غرب، بلوار دادمان، بین فلامک و گل افشان، پلاک ۳۶

کافه لانجین از کافه های دنج تهران

۹٫ کافه دست | دست‌چینی از غذاهای خوش طعم

یکی از بهترین کافه های تهران که باید تجربه کنید، کافه دست است. انتظار فضای خیلی بزرگ نداشته باشید اما مطمئن باشید که کیفیت این کافی شاپ باعث می‌شود باز هم به آنجا سر بزنید. کافه دست، دکوراسیون مدرن و زیبایی دارد. همچنین منوی این رستوران با خلاقیت و سلیقه نوشته شده و به بخش‌هایی مانند هفت‌دست، دست‌چین، دم‌دست، دست‌گرمی و غیره تقسیم بندی شده است. کیفیت غذا و نوشیدنی در این کافه بسیار بالاست.

آدرس کافه دست: شهرک غرب، خیابان هرمزان، خیابان پیروزان جنوبی، جنب مجتمع نیکوکاری رعد

۱۰٫ کافه کاخ لیدوما | دکوراسیون مجلل با غذاهای باکیفیت

دکوراسیون مجلل و زیبای کافه کاخ لیدوما، از دیوار تا سقف، از همان بدو ورود نظر شما را به خودش جلب خواهد کرد. از پله‌های کنار سالن رستوران که بالا بروید، به کافی شاپ می‌رسید. یک طرف دکور زیبای سالن را مشاهده می‌کنید و از سمت دیگر چشم انداز زیبایی به شهر دارید. کیفیت غذای این کافه و برخورد کارکنان آن خوب است. همچنین برای جای پارک نگرانی ندارید، چون می‌توانید از پارکینگ مجموعه لیدوما استفاده کنید.

آدرس کافه کاخ لیدوما: شهرک غرب، میدان صنعت، طبقه آخر پاساژ لیدوما

کافه کاخ لیدوما

بهترین کافه های شمال تهران

شمال تهران، کافه‌های شیک و مدرن زیادی دارد که در ادامه چند مورد از محبوب‌ترین‌های آنها را معرفی خواهیم کرد. د در ادامه با برخی از بهترین کافه‌ های شمال تهران آشنا شوید:

۱۱٫ حس کافه | مشق حواس و لمس میراث!

این کافه ایرانی، فضایی دلنشین و دنج برای دور هم جمع شدن و معاشرت کردن دارد. همه غذاها و نوشیدنی‌ها برگرفته از طعم‌های اصیل ایرانی هستند و غذا بسیار چشم نواز سرو می‌شود. شما می‌توانید در محیط داخلی یک میز را انتخاب کنید یا اینکه به قسمت روباز آن بروید و از فضا لذت ببرید.

آدرس حس کافه: خیابان فرشته، خیابان نیلوفر، ساختمان رویال آدرس، طبقه دوم

بهترین کافه های شمال تهران

۱۲٫ کافه سینسیر | ترکیب نور، رنگ و عطر غذا

سینسیر، یکی از کافه رستوران های لاکچری تهران است. این کافه، دکوراسیون مدرنی دارند و غذاها و نوشیدنی‌های باکیفیت ایرانی و فرنگی در آن سرو می‌شود. مبلمان زیبا، پنجره‌های بزرگ و آباژورهایی که روشنایی کافه را تامین می‌کنند، زیبایی خاصی به فضا داده‌اند. البته خوب است بدانید که قیمت منوی این کافه، نسبت به سایر کافه های شمال تهران کمی گران‌تر است.

آدرس کافه سینسیر: الهیه، خیابان آقابزرگی، خیابان صحرا، خیابان پارسا، برج افرا

۱۳٫ کافه لایم | ساکت و صمیمی

یکی از کافه رستوران‌های مجلل شمال شهر تهران، کافه لایم است. محیط کافه لایم زیبا و دنج است و برای قرارهای دوستانه و خانوادگی و حتی برگزاری جشن تولد مناسب است. اگرچه این کافه در یک پاساژ قرار دارد اما وقتی وارد آن می‌شوید دیگر از شلوغی‌های اطرافتان خبری نسیت. در منوی این کافه، انواع غذاها و نوشیدنی‌‌های فرنگی را مشاهده می‌کنید.

آدرس کافه لایم: خیابان فرشته، نبش کوچه شبدیز، پاساژ فرشته

لایم از شیک ترین کافه های تهران

۱۴٫ کافه موگه | سرو غذاهای تازه و خوشمزه

احتمالا در ابتدای ورودتان کافه موگه را کافی شاپی شلوغ ببینید؛ دلیلش این است که اکثر مشتریان این کافه، تبدیل به مشتری ثابت شده‌اند. محیط دنج و مبلمان راحت این کافه، احساس راحتی خوبی به مشتریان می‌دهد. همچنین، کیفیت غذای این کافه بسیار بالا است و با مواد اولیه تازه و به روز تهیه می‌شود.

آدرس کافه موگه: کامرانیه شمالی، فرمانیه ابتدای خیابان آریا، پلاک۳

بهترین کافه های شرق تهران

شرق تهران، محدوده بسیار بزرگی است و کافه‌های بسیاری در این محدوده قرار دارند. در ادامه چند مورد از بهترین کافه های شرق تهران را به شما معرفی خواهیم کرد.

۱۵٫ کافه کوبابا | فضای لوکس و چشم نواز

کوبابا یکی از بهترین کافه های تهران است. دکوراسیون شیک و جذاب این کافه رستوران از بدو ورود نظر شما را به خود جلب خواهد کرد. به علاوه، منوی متنوع کافه کوبابا، جذابیت آن را دوچندان می‌کند. در این کافه می‌توانید در بخش مسقف یک میز را برای نشستن انتخاب کنید یا اینکه به بام روباز کوبابا بروید و ضمن لذت بردن از غذای خوشمزه از تماشای مناظر لواسان نیز لذت ببرید.

آدرس کافه کوبابا: لواسان، بلوار امام خمینی، ساختمان اسکای سنتر، طبقه سوم

بهترین کافه های شرق تهران

۱۶٫ کافه خشت بهشت | کافه‌ ای به سبک سنتی

اگر به کافه‌های سنتی با تخت چوبی علاقمند هستید، کافه خشت بهشت گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. البته در این کافه علاوه بر تخت، میز و صندلی هم وجود دارد. نگران بوی آزاردهنده سیگار و قلیان هم نباشید، زیرا در این کافه تنها در مکان‌های خاصی می‌توان سیگار کشید.

آدرس کافه خشت بهشت: خیابان پیروزی، جنب کوچه ایلخان، پلاک ۵۲۴

۱۷٫ کافه شومینه | فضای دنج و دوست داشتنی

این کافه دنج و کوچک در شهرک امید واقع شده است و پاتوق بسیاری از ساکنان آن است. از آنجایی که این کافه فضای کوچکی دارد، امکان کشیدن سیگار در آن نیست. البته از بدو ورود عطر کیک تازه و قهوه را احساس خواهید کرد.

آدرس کافه شومینه: اتوبان شهید بابایی، شهرک امید، مجتمع تجاری، انتهای شرقی، پ ۳۳

کافه های شرق تهران

۱۸٫ کافه عمارت | یک سفره خانه گرم و صمیمی

عمارت، یک کافه با موسیقی زنده در شرق تهران به شمار می‌رود. این کافه برای دورهمی‌های دوستانه فضای شاد و مفرحی دارد. در این کافه با فضای سنتی، علاوه بر میز و صندلی، تخت هم در دسترس قرار گرفته است.

آدرس کافه عمارت: تهرانپارس، بین فلکه دوم وتیرانداز، نبش ۱۶۲غربی، پلاک ۱۳۴

بهترین کافه های مرکز تهران

مرکز تهران همیشه پویا و شلوغ است. برای گذراندن دقایقی به دور از شلوغی‌های شهر، چه چیزی بهتر از صرف یک میان وعده در یک کافی شاپ باصفا است؟ در ادامه، با چند مورد از بهترین کافه های مرکز تهران آشنا خواهید شد.

۱۹٫ کافه دایس | کافه شیک، سرو زیبا

کافه دایس، یکی از بهترین کافه های تهران است. محیط شیک با دکوراسیون خاص این کافه از همان ابتدا نظر شما را به خودش جلب خواهد کرد. کارکنان این کافه بسیار خوش برخورد هستند و با روی خوش از شما استقبال و پذیرایی می‌کنند. منوی این کافه هم بسیار جذاب است؛ از غذا و دسر گرفته تا نوشیدنی‌های سرد و گرم کافه دایس طعم دلپذیری دارند. سرآشپز این کافه حرفه‌ای است و همه غذاها با کیفیت تهیه می‌شوند و بسیار زیبا مانند یک اثر هنری برای شما سرو خواهند شد.

آدرس کافه دایس: پل کریمخان، ابتدای میرزای شیرازی، نبش کوچه یکم، پلاک ۳/۲

بهترین کافه های مرکز تهران

۲۰٫ کافه تهرون | فضایی نوستالژیک

کافه تهرون با تم نوستالژیک و فضای جذابش زمانی شروع به فعالیت کرد که دیگر کافه‌ها دکوراسیون اروپایی را برای خود انتخاب کرده بودند. محیط این کافه، دنج و دوست داشتنی است و هر میز یک نام برای خودش دارد. این کافه برای حفظ محیط زیست از هیچ ظرف پلاستیکی استفاده نمی‌کند و غذاها و نوشیدنی‌ها در ظروف قدیمی سرو می‌شوند و با توجه به نزدیک بودن به بازار بزرگ تهران و هتل های تهران می تواند بهترین انتخاب باشد.

آدرس کافه تهرون: منطقه ۶، خیابان نجات اللهی (ویلا)، کوچه خسرو، پلاک ۳۹

۲۱٫ کافه ری را | برای علاقمندان به هنر

یکی دیگر از بهترین کافه های تهران، کافه ری را است. این کافه محیطی دنج و صمیمی دارد. در کنار کافه، گالری پروژه‌های آران قرار گرفته که می‌توانید از زیبایی آنجا لذت ببرید. برخورد کارکنان این کافه، دوستانه است و به گرمی از شما پذیرایی می‌کنند. غذاهای کافه ری از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند و ساندویچ و سالادهای معروفی دارد.

آدرس کافه ری را: خیابان نوفل لوشاتو، بن بست لولاگر، شماره ۵

۲۲٫ کافه نادری | تکه‌ ای از تاریخ معاصر ایران

حتما نام کافه نادری را شنیده‌اید! این کافه، از گذشته، پذیرای فرهیختگان و روشنفکران بوده است و نزدیک به یک قرن قدمت دارد. هنگام ورود از راهرویی کم عرض که مزین به عکس‌های قدیمی است عبور می‌کنید و بعد به محیط کافه می‌رسید. کاغذ دیواری‌های قدیمی، پنجره‌های چوبی با پرده مخمل قرمز همگی شما را به سفری در دل تاریخ می‌برند. کارکنان خوش برخورد این کافه ارمنی هستند و غذاها و نوشیدنی‌های خوشمزه‌ای سرو می‌کنند.

آدرس کافه نادری: خیابان جمهوری، بین سی تیر و چهارراه استانبول، پلاک ۵۲۴ و ۵۲۰

کافه نادری از بهترین کافه های مرکز تهران

بهترین کافه های تهران برای صبحانه

تقریبا همه کافه‌ها، سرو صبحانه دارند اما بعضی کافه‌ها، منوی جذاب‌تری دارند یا اینکه فضای آنها برای گذراندن یک صبح دل انگیز مناسب‌تر است. در ادامه معرفی بهترین کافه های تهران، درباره چند مورد از بهترین کافه های تهران برای صبحانه خواهیم گفت.

۲۳٫ کافه چای بار | در دل یک باغ قاجاری

یکی از بهترین کافه های تهران برای صبحانه، چای بار است. این کافه روباز و دنج، در گوشه‌ای از فضای باغی زیبا قرار دارد. منوی صبحانه صبحانه ایرانی و فرنگی سرو می‌کند. چندین نوع چای و کیک هم در منو وجود دارد که می‌توانید سفارش دهید. گالری انجمن خوشنویسان نیز در همین مجموعه قرار گرفته که می‌توانید از آن دیدن کنید.

آدرس کافه چای بار: خیابان دزاشیب٬ خیابان کریمی٬ خیابان سلیمی شمالی، پلاک ۱۴۵

بهترین کافه های تهران برای صبحانه

۲۴٫ کافه سبوس | در عین سادگی، مدرن

کافه سبوس یکی از بهترین کافه رستوران های تهران محسوب می‌شود. دکور این کافه ساده و در عین حال مدرن است. منوی صبحانه کافه سبوس، بسیار جذاب است و تنوع نسبتا خوبی دارد. اگر در روزهای تعطیل قصد دارید برای صرف صبحانه به این کافه بروید، حتما از قبل میز رزرو کنید یا اینکه اول وقت بروید تا زیاد منتظر نمانید.

آدرس کافه سبوس: چهارراه پارک وی، ابتدای بزرگراه چمران، خیابان جوانان، خیابان الف

۲۵٫ کافه کارخانه | آرام و دنج

برای اینکه صبح خود را در یک فضای دنج و با آرامش شروع کنید، در کافه کارخانه صبحانه میل کنید. منوی این کافه، تنوع نسبتا خوبی دارد و غذاها با کیفیت هستند. چه برای یک قرار دو نفره به این رستوران بروید یا با گروهی از دوستان خود این کافه را برای صرف صبحانه انتخاب کنید، به هر حال، با رضایت خاطر مکان را ترک خواهید کرد.

آدرس کافه کارخانه: میدان شیخ بهایی، جنب بانک رفاه، شماره ۱

کافه های تهران برای صبحانه

۲۶٫ کافه ریبار | آغاز روز در محیطی چشم نواز

اگر به تاریخ و معماری علاقمند هستید، از فضای آرام بخش و چشم نواز موزه تماشاگه زمان لذت خواهید برد. محیط کافه در میان درختان سرسبز محوطه موزه و در نزدیکی ساختمان آن قرار دارد. کافه ریبار، یکی از بهترین کافه های تهران برای صبحانه است. تنوع منوی صبحانه و فاصله زیاد میزها و رعایت فضای شخصی از مزایای این کافه محسوب می‌شود.

آدرس کافه ریبار (موزه زمان): خیابان ولیعصر، ابتدای زعفرانیه، داخل موزه زمان

بهترین کافه برای تولد در تهران

کافه‌ها، یکی از بهترین جاها برای برگزاری جشن تولد غافلگیرانه هستند. می‌توانید از قبل با مسئول کافه هماهنگ کنید تا برای شما دکور تولد بچینند. همچنین می‌توانید بی سر و صدا وارد کافه شوید و بعد یکی از کارکنان کافه با یک کیک تولد وارد شود. اینکه در یک کافه بزرگ و دلباز تولد بگیرید یا اینکه سراغ یک کافه کوچک و دنج بروید، انتخاب با شما است. در ادامه چند کافه‌ مناسب برای تولد گرفتن را به شما معرفی می‌کنیم.

۲۷٫ کافه فلورانس | دنج و شیک

یکی از کافه های غرب تهران برای تولد، کافه فلورانس است. این کافه محیطی دنج و شیک دارد و از دو قسمت تشکیل شده که یک قسمت فضای باز و مانند یک گلخانه کوچک است و یک فضای بسته هم وجود دارد. اگر مراسم تولد دارید، از قبل به کافه اطلاع دهید تا برای شما میزآرایی انجام دهند.

آدرس کافه فلورانس: مرزداران، خیابان ابوالفضل، پلاک ۸

بهترین کافه برای تولد در تهران

۲۸٫ کافه کشتی رویال لانژ | مهمانی با موسیقی زنده

کافه رستوران کشتی رویال لانژ بهترین کافه برای تولد در تهران به شمار می‌رود. در این کافه که در واقع یک کشتی دو طبقه است، موسیقی زنده پخش می‌شود. به همین دلیل، برای جشن تولد و مهمانی گرفتن از گزینه‌های ایده‌آل محسوب می‌شود. منوی این رستوران نیز تنوع نسبتا خوبی دارد بنابراین نگران شام تولد هم نباشید.

آدرس کافه کشتی رویال لانژ: بام لند، کنار دریاچه خلیج فارس

۲۹٫ کافه ربلان | با چشم اندازی زیبا به شهر

این کافه با دیوار و سقف شیشه‌ای که دارد، هم چشم انداز خوبی به شهر دارد و هم آسمان را می‌توانید ببینید. اگر برای تولد گرفتن یک گوشه دنج احتیاج دارید که بتوانید عکس‌های خوبی هم بگیرید، باید میزهای کنار سالن را انتخاب کنید. البته توجه داشته باشید که میزها معمولا پر هستند و باید از قبل جا رزرو کنید. کیفیت غذا و نحوه سرو آن هم به شیوه مطلوبی است و می‌توانید اوقات خوبی را در این کافه سپری کنید.

آدرس کافه ربلان: تجریش، ابتدای خیابان جعفری، مرکز خرید تندیس، طبقه ۷

کافه برای تولد در تهران

کافه گردی در تهران

در این مطلب از مجله گردشگری فلای تودی، از شرق تا غرب و از شمال تا مرکز تهران را گشتیم تا چند مورد از کافه‌های محبوب شهر را به شما معرفی کنیم. اگر مایلید با بهترین رستوران های تهران آشنا شوید، مطلبی با همین عنوان در بلاگ فلای تودی وجود دارد که شما را راهنمایی خواهد کرد. برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل به فلای تودی مراجعه کنید.

شما در کدام کافه شهر خاطره دارید؟ بهترین کافی شاپ تهران از نظر شما کدام است؟

سوالات متداول درباره بهترین کافه های تهران

بهترین کافه رستوران های تهران با موسیقی زنده کدامند؟

کافه کاخ لیدوما ،کافه عمارت و کافه کشتی رویال لانژ از بهترین‌ کافه رستوران های تهران با موسیقی زنده هستند.

بهترین کافه های انقلاب کدامند؟

کافه باکارا و کافه خانه گدار دو مورد از بهترین کافه‌های محدوده انقلاب هستند.

بهترین کافه های تهران‌پارس کدامند؟

کافه عمارت که به سبک یک سفره خانه سنتی است، از بهترین کافه‌های تهرانپارس است.

بهترین کافه های شهرک غرب کدامند؟

کافه رنسانس، کافه لانجین، کافه دست و کافه کاخ لیدوما جزو بهترین کافه‌های شهرک غرب هستند.

2 نظرات

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید