مرکز خرید دبی مال ، بزرگترین مرکز خرید خاورمیانه

0
5667
مرکز خرید دبی مال
مرکز خرید دبی مال

معرفی مرکز خرید دبی مال

مرکز خرید دبی مال بخشی از مجموعه برج خلیفه دبی است. بلندترین سازه ای که تا به حال در جهان ساخته شده است. دبی مال که در زمینی به مساحت ۱٬۱۲۴٬۰۰۰ مترمربع، از لحاظ مجموع مساحت بزرگترین مرکز خرید در جهان محسوب می شود، اما از لحاظ فضای قابل استفاده برابر با مرکز خرید وست ادمونتون در کانادا است. حتی اگر مایل به خرید از دبی مال نیستید، بازدید از این مرکز بزرگ خرده فروشی ضروری است.

مرکز خرید دبی مال در کنار برج خلیفه
مرکز خرید دبی مال در کنار برج خلیفه

مرکز خرید دبی مال علاوه بر داشتن مغازه های بیشمار برای خرید، دارای امکانات سرگرمی متعددی است که می توان از آن میان به زمین پاتیناژ، سینما، جاذبه های مورد علاقه کودکان و آکواریومی که محل زندگی هزاران موجود دریایی است، اشاره کرد.

آکواریم مرکز خرید دبی مال
آکواریم مرکز خرید دبی مال

اگر هنگام شب به دبی مال رفتید، حتما از فواره های خارج از این مرکز خرید دیدن کنید. این فواره ها توسط همان تیمی طراحی شده است که فواره های معروف Bellagio لاس وگلاس را طراحی کرده اند. فواره های دبی مال با ترکیبی از موسیقی غربی و شرقی به نمایش در می آیند.

فواره های مرکز خرید دبی مال
فواره های مرکز خرید دبی مال

دبی مال بیش از ۱۲۰۰ فروشگاه و صدها آوت لت غذا و نوشیدنی دارد. برای دوستداران برندهای مشهور مد، بیش از ۷۰ آوت لت مطرح در این مرکز خرید وجود دارد. فروشگاه های زنجیره ای معروفی مثل Bloomingdale و Galeries Lafayette در دبی مال شعبه دارند.

برای دنیای مد در سطح بالا، به خیابان فشن در دبی مال بروید که در آن می توانید آخرین مجموعه از طراحان مشهور جهان و برندهای معروفی مانند ورساچه، باربری و بسیاری برندهای مشهور دیگر را بیابید. همچنین می توانید بهترین جواهرات طلا را در Gold Souk و آخرین مدل های کفش را در Level Shoes پیدا کنید.

گلد سوک در مرکز خرید دبی مال
گلد سوک در مرکز خرید دبی مال

بهترین راه برای رفتن به مرکز خرید دبی مال این است که، با استفاده از مترو خود را به ایستگاه برج خلیفه/ دبی مال برسانید. همچنین دو مسیر اتوبوس با شماره های ۲۷ و ۲۹ هستند که به دبی مال سرویس می دهند. ساعت کاری دبی مال از ساعت ۱۰ صبح تا نیمه شب می باشد.

شما نیز اگر قصد سفر به دبی و بازدید از جاذبه های مدرن و بیشمار این شهر را دارید می توانید همین حالا با مشاورین ما در فلای تودی تماس بگیرید. همچنین برای رزرو هتل و یا خرید بلیط هواپیمای دبی به صورت آنلاین می توانید به سایت فلای تودی بروید و تنها با چند کلیک ساده خرید خود را انجام دهید. برای درخواست ویزای دبی نیز می توانید درخواست خود را ثبت کنید تا مشاورین ما در اولین فرصت به درخواست شما رسیدگی کنند.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید