افزایش علاقه گردشگران به سنگاپور در سال ۲۰۱۷

0
5917
سفر به سنگاپور

تب گردشگری و جهانگردی در جهان رو به افزایش است و کشورها نیز برنامه‌ریزی می‌کنند تا موج گردشگران را به سوی خود بکشانند. سنگاپور نیز در میان کشورهایی است که هر سال گردشگران بیشتری را نسبت به سال قبل به خود جذب می‌کند.

درآمد گردشگری در این کشور در سال ۲۰۱۷ نسبت به سال قبل ۳٫۹ درصد افزایش یافته است و به حدود ۲۷ میلیارد دلار رسیده است. رشد بازدیدکنندگان از سنگاپور از کشورهای چین، کره جنوبی، آمریکا و انگلستان به این کشور دلیل عمده افزایش تعداد گردشگر و درآمدهای گردشگری سنگاپور بوده است. تعداد مسافران این کشور نیز به ۱۷٫۴ میلیون نفر رسیده است؛ رقمی که در مقایسه با سال قبل بیش از ۶ درصد افزایش یافته است.

کشورهای چین، اندونزی و هند بیشترین مسافران را روانه سنگاپور کرده‌اند به طوریکه گردشگران هندی با رشد ۱۶ درصدی، بیشتر از مردم سایر کشورها به سنگاپور علاقه نشان داده‌اند. گردشگران چینی ۱۳ درصد بیشتر از سال قبل به این کشور سفر کرده‌اند. اهالی ویتنام در سال ۲۰۱۷ حدود ۱۳ درصد بیشتر از سال قبل به سنگاپور سفر کرده اند و همین موضوع هم باعث شده در بین ۱۰ کشور اول از نظر تعداد مسافران به سنگاپور قرار بگیرند.

 

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید