بهترین مراکز خرید مشهد با قیمت مناسب

0
6312
مرکز خرید آرمان یکی از مراکز خرید مشهد با قیمت مناسب

یافتن مراکز خرید مشهد با قیمت مناسب دغدغه‌ی بسیاری از مسافران قبل از سفر به شهر مشهد بوده و هست. چرا که مشهد علاوه بر جاذبه‌های زیارتی، مراکز خرید متعددی را در در دل خود جای داده که جزو جاذبه‌های گردشگری این شهر محسوب می‌شوند، زیرا بسیاری از مراکز خرید معروف مشهد، امکانات تفریحی و رفاهی بسیاری برای مسافران ایجاد کرده‌اند.

خرید بلیط هواپیما مشهد

معروف‌ترین مراکز خرید مشهد با قیمت مناسب را بشناسید

لذت پاساژ گردی و خرید سوغاتی از مراکز خرید مشهد بر کسی پوشیده نیست، از این رو مسافران می‌توانند با خیال راحت انواع مراکز خرید لوکس و ارزان مشهد را در این شهر پیدا کنند. اگر قصد سفر به مشهد را دارید و به دنبال مراکز خرید مشهد با قیمت مناسب هستید، با مجله‌ گردشگری فلای تودی همراه باشید. قصد داریم معروف ترین مراکز خرید مشهد با قیمت مناسب را در این مقاله به شما معرفی کنیم.

مجتمع تجاری الماس شرق

مرکز خرید الماس شرق یکی از مراکز خرید مشهد با قیمت مناسب

اگر می‌خواهید علاوه بر خرید، و دیدن جاهای دیدنی مشهد کودکان خود را در شهر مشهد به شهربازی ببرید و سپس غذایی خوشمزه نوش جان کنید، الماس شرق بهترین انتخاب خواهد بود. مجتمع تجاری الماس شرق با وسعت ۲۵ هزار متر مربع، امکانات متنوعی را در دل خود جای داده است. فروشگاه‌های متعددی برای سلیقه‌های مختلف مردم در این مجتمع تجاری وجود دارد.

مجتمع تجاری الماس شرق جزو یکی از محبوب ترین مراکز خرید از دیدگاه مسافران و گردشگران به‌شمار می‌آید. وجود مدرن‌ترین سینما پنج بعدی، رستوران‌های سنتی و مدرن، آب نمای جامپینگ و شهربازی داخل مجتمع لذت خرید را برای مردم و خصوصا مسافران دوچندان کرده است. همچنین می‌توانید از نمایشگاه بزرگ آکواریوم آبزیان دریاهای شور دنیا، که در طبقه سوم مجتمع واقع شده بازدید نمایید. آبنمای موزیکال الماس شرق، چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند.

الماس شرق به دلیل تنوع اجناس و قیمت‌ مناسب از مراکز خوب خرید در مشهد به شمار می‌آید. مجتمع تجاری الماس شرق حدود نیم ساعت با ماشین، از حرم مطهر فاصله دارد. از این رو نمی‌توان الماس شرق را جز مراکز خرید مشهد نزدیک حرم دانست. اگر می‌خواهید در نزدیکی مجتمع الماس شرق هتلی را برای اقامت انتخاب کنید، هتل‌های ۳ ستاره صبا، هتل ۵ ستاره هما ۲و هتل ۴ ستاره توریست توس در محدوده‌ی مجتمع قرار دارند.

شماره تماس: ۰۵۱ ۳۷۱۱ ۳۱۱۱

آدرس: مشهد، انتهای بلوار خیام شمالی، بلوار بهارستان، مجتمع تجاری گردشگری الماس شرق.

ساعت کاری: از ۱۰ صبح تا ساعت ۱۱ شب

ساعت کاری: از ۱۰ صبح تا ساعت ۱۱ شب

Map 1

مرکز خرید آرمیتاژ مشهد

مرکز خرید آرمیتاژ گلشن یکی از مراکز خرید مشهد با قیمت مناسب

مقاومت در برابر خرید زمانی سخت‌تر می‌شود که در مرکز خرید آرمیتاژ مشهد قدم بگذارید. تنوع امکانات و اجناس در مرکز خرید آرمیتاژ مشهد سبب شده که به عنوان بهترین مراکز خرید مشهد از نظر مردم شناخته شود. مسافران مشهد می‌توانند از سایت مرکز خرید آرمیتاژ مشهد کارت توریستی دریافت کنند.

این کارت توریستی برای بازدیدکنندگان از مرکز خرید آرمیتاژ، مزایای زیادی دارد. در وهله‌ی اول با داشتن کارت توریستی از خدمات حمل و نقل برای رفت و برگشت به هتل بهره‌مند خواهید شد. همچنین برخی از مغازه‌های این مرکز خرید از کارت توریستی پشتیبانی می‌کنند و تخفیف‌هایی را به خریدارن خود می‌دهند. نمی‌توان مرکز خرید آرمیتاژ را جزو مراکز خرید مشهد با قیمت مناسب دانست. اما، کیفیت اجناس و تنوع امکانات رفاهی این مرکز خرید، این مسئله را کمرنگ می‌کند.

مرکز خرید آرمیتاژ برجی سی و چهار طبقه است که در بالای برج موزه‌ای با منظره‌ای بکر وجود دارد. همچنین پردیس سینمایی، سالن‌های ورزشی و ماساژ، شهربازی کارالند و لاندری برج آرمیتاژ برای بسیاری از گردشگران از جذابیت بالایی برخوردار است. اگر به دنبال یک رستوران شیک و ایده آل هستید، رستوران‌های بین المللی آرمیتاژ با چشم اندازی بینظیر را از دست ندهید. برج آرمیتاژ مشهد جز مراکز خرید مشهد نزدیک حرم محسوب نمی‌شود، زیرا حدود ۴۰ دقیقه با ماشین با حرم مطهر فاصله دارد.

شماره تماس:  ۰۵۱۳۱۹۰۵۰۰۰

آدرس: مشهد، نبش هفت تیر، خیابان گلشن، مرکز خرید آرمیتاژ

وب‌سایت: armitajmall.com

ساعات کاری: روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲ شب. پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۳ شب

Map 1

مرکز خرید پروما

مرکز خرید پروما از مراکز خرید مشهد

مرکز خرید پروما یکی از معروف‌ترین مراکز خرید مشهد محسوب می‌شود. مجتمع تجاری پروما مشهد از مجموعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای پروما در سطح کشور به شمار می‌آید. پروما را می‌توان یکی از مراکز خرید مشهد با قیمت مناسب دانست. مرکز خرید پروما برای خریدهای سوغاتی بسیار مناسب است. در واقع قیمت‌های اجناس در مرکز خرید پروما متوسط برآورد می‌شود. در طبقه‌ی همکف پروما هایپرمارکتی به وسعت ۶۰۰۰ متر وجود دارد. در این هایپرمارکت مسافران می‌توانند هرگونه محصولی که موردنیازشان هست را تهیه کنند.

البته شاید این تصور به وجود بیاید که در این مرکز خرید امکانات تفریحی مناسبی وجود ندارد. باید گفت که در مرکز خرید پروما شهربازی، سالن بولینگ، بیلیارد و رستوران‌های متنوعی وجود دارد. اگر به دنبال مراکز خرید مشهد نزدیک حرم هستید، باید بدانید که مرکز خرید پروما با حرم رضوی ۲۰ دقیقه با ماشین فاصله دارد. نگران جای پارک خودرو هم نباشید، زیررا پارکینگ اختصاصی این مجموعه با ظرفیت ۲۰۰۰ خودرو آماده‌ی خدمات رسانی از مسافران و گردشگران است.

شماره تماس: ۰۵۱۳۷۶۳۷۴۰۱
آدرس: مشهد، بلوار فردوسی، میدان جانباز، مرکز خرید پروما

ساعت کاری: هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ شب.

سایت رسمی مرکز خرید پروما: www.PromaGroup.ir

Map 1

مرکز خرید آلتون

مرکز خرید آلتون در مشهد
مرکز خرید آلتون یکی از مراکز خرید مشهد

قدم زدم در مراکز خرید لوکس و زیبای مشهد می‌تواند یکی از مهیج‌ترین جاذبه‌های گردشگری محسوب شود. مرکز خرید آلتون را می‌توان بورس کیف و کفش‌های برند و باکیفیت دانست. مرکز خرید آلتون برجی با ارتفاع ۷۵ متر است که به عنوان یک مرکز تجاری اداری شناخته می‌شود.

در واقع مرکز خرید آلتون جز مراکز خرید لوکس مشهد محسوب می‌شود. اگر جز افراد سخت پسند هستید، در برج آلتون با مجموعه‌ای از برندها روبه‌رو خواهید شد که می‌توانید اجناس با کیفیتی را تهیه کنید. البته در حراج‌های پایان فصل می‌توانید اجناس را با قیمت مناسب‌تر خریداری کنید. در طبقه چهارم برج آلتون نیز، رستوران معروف پسران حاج کریم قرار دارد، مرکز خرید آلتون را می‌توان جزو مراکز خرید مشهد نزدیک حرم دانست. چرا که فاصله‌ی حرم تا مرکز خرید ۹ دقیقه با ماشین است.

شماره تماس: ۰۵۱۱۸۴۹۱۲۳۵

آدرس: مشهد، خیابان دانشگاه بین دانشگاه ۲۲ و ۲۳، برج آلتون

ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۲۱ شب

Map 1

مرکز خرید آرمان

مرکز خرید آرمان در مشهد

خرید کردن و قدم زدن در مرکز خرید آرمان حال و هوایی مطبوع دارد. این مرکز خرید با داشتن مجسمه‌های سنگی و آبشارهای که از بین مجسمه‌ها جاری است، فضایی فرح‌بخش را ایجاد کرده است. مرکز خرید آرمان جزو مراکز خرید مشهد با قیمت مناسب محسوب می‌شود. بسیاری از مسافران به دلیل نزدیکی مرکز خرید آرمان به حرم مطهر از آن خرید می‌کنند. تنوع اجناس و کیفیت خوب آنها سبب شده مرکز خرید آرمان جزو بهترین مراکز خرید مشهد از نظر مردم شناخته شود. در کنار مرکز خرید آرمان هتل‌های بسیاری وجود دارند، از معروف ترین و نزدیک ترین هتل‌ها به این مرکز خرید و حرم مطهر، می‌توان به هتل آرمان اشاره کرد. که می‌توانید سایت فلای تودی با ارزانترین نرخ رزرو کنید.

شماره تماس: ۰۵۱۳۳۳۹۰۳۳۳

آدرس: استان خراسان رضوی، مشهد، حرم مطهر، خیابان نواب صفوی

ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴

سایت مرکز خرید آرمان: www.ArmanMall.ir

Map 1

بازار بزرگ مرکزی مشهد

بازار بزرگ مرکزی مشهد

بازار بزرگ مرکزی مشهد، در نزدیکی حرم و چهارراه شهدا واقع شده است. این بازار بزرگ در سال ۱۳۷۷ و در چهار طبقه افتتاح شد. در بازار بزرگ مرکزی مشهد شما می‌توانید زرشک، زعفران، مهر و جانماز، انگشترهای فیروزه و عقیق و همینطور پوشاک و اسباب بازی را با مناسب‌ترین نرخ خریداری کنید. طبقه دوم بازار بیشتر به مغازه‌های عمده فروشی و دفاتر بازرگانی اختصاص دارد. بازار بزرگ مرکزی جز بازارهای نزدیک حرم محسوب می‌شود که تا حرم ۱۰ دقیقه با خودرو فاصله دارد.

آدرس:‌ چهارراه شهدا به سمت حرم مطهر رضوی، بازار مرکزی مشهد

شماره تلفن بازار مرکزی مشهد: ۰۵۱۳۲۲۲۲۵۷۱

ساعت کاری بازار بزرگ مرکزی: ۹ الی ۲۲

بازار رضا

بازار رضای مشهد

محال است که به مشهد سفر کنید و به بازار بزرگ رضا نروید. یکی از شلوغ‌ترین و معروف‌ترین مراکز خرید مشهد به شمار می‌آید. بازار رضا دارای دو ورودی و خروجی از میدان ۱۷شهریور و فلکه آب است. بازار رضا در سال ۱۳۵۵، در دو طبقه و به صورت دوراهروی موازی به طول یک کیلومتر ساخته شده است. در طبقه اول شما می‌توانید انوع خوراکیجات مانند زعفران، زرشک، نبات، ادویه و خشکبار، انگشتر و… را خریداری کنید اما در طبقه دوم بیشتر کارگاه‌های انگشترسازی، فیروزه‌تراشی، صنایع دستی و گلدوزی مشغول به فعالیت هستند. این بازار را می‌توان جز نزدیک ترین بازارها به حرم دانست که با پیمودن ۵ دقیقه به آن خواهید رسید.

آدرس: مشهد، ضلع جنوب شرقی میدان بیت المقدس (فلکه آب) ،بازار رضا

ساعت کاری بازار رضا: همه روزه از ساعت ۹ الی ۲۲٫

مرکز خرید شرق زیست

برای معرفی یکی دیگر از مراکز خرید مشهد با قیمت مناسب، می‌توان به مرکز خرید شرق زیست اشاره کرد. مرکز خرید شرق زیست در طبقه‌های منفی یک، همکف و اول مجتمع اقامتی شرق زیست واقع شده است. این مرکز خرید با ۱۶۰ واحد تجاری، گزینه مناسبی برای خرید سوغاتی نظیر زعفران، زرشک، خشکبار، پوشاک، کیف و کفش، اسباب بازی و انواع پارچه است. در این مجموعه می‌توانید برای صرف نهار یا شام هم می‌توانید به رستوران زیست خاور که در طبقه منفی دو مجتمع زیست خاور، بروید. مرکز خرید زیست خاور در ۱۰۰ متری حرم مطهر امام رضا قرار دارد که با پیاده روی ۵ دقیقه‌ای به آن می‌رسید.

آدرس: مشهد، حاشیه میدان طبرسی (ضلع شمالی حرم مطهر)، مجتمع بزرگ هتل آپارتمان و مرکز خرید شرق زیست

تلفن: ۰۵۱۳۳۶۸۱۶۳۰

بازار امین و مولوی

بازار امین و مولوی

از ارزانترین بازارهای مشهد میتوان به بازار امین و مولوی اشاره کرد. در بازار امین می‌توانید کالای مختلفی همچون اسباب بازی، پتو، ظروف چینی و انواع پوشاک و خوراکی را با قیمتی ارزان تهیه کنید. برای رفتن به این بازار باید خروجی حرم به سمت خیابان نواب صفوی را بروید. همچینین ساعت کاری این بازار از ۸:۳۰ صبح تا ۲۱ شب است. بازار مولوی نیز یکی دیگر از مراکز قیمت مناسب مشهد محسوب ‌می‌شود که در آن می‌توانید لوازم آرایش خوب و ارزان را خریداری کنید. این بازار در بلوار مصلی مشهد قرار دارد که از ۸ صبح شروع به فعالیت می‌کند و تا ساعت ۱۹ باز است.

بازار جنت

بازار جنت در مشهد

بازار جنت حال و هوای متفاوتی از سایر بازارهای مشهد دارد. در واقع مغازه‌های مختلف و رنگی رنگی در یک خیابان، بازار جنت را تشکیل داده‌اند. بازار جنت بورس پوشاک، به‌ویژه لباس مجلسی است که رنج قیمتی آن کمی بالاتر از سایر بازارهاست. همچنین در این بازار می‌توانید انواع وسایل برقی از جمله صوتی و تصویری را نیز تهیه کنید. بازار جنت در خیابان جنت و در فاصله ۱۰ دقیقه با خودرو از حرم مطهر قرار دارد.

آدرس بازار جنت: مشهد، خیابان چمران، نرسیده به سعدی، خیابان جنت. ساعت کاری: هر روز هفته از ساعت ۹ صبح الی ۱۰:۳۰ شب.

بازار بزرگ فردوسی

بازار بزرگ فردوسی

برای داشتن خرید پوشاک با قیمت مناسب، ما به شما بازار بزرگ فردوسی را معرفی می‌کنیم. بازار بزرگ فردوسی با مساحتی حدود ۷۰۰۰مترمربع در چندین طبقه به بهره‌برداری رسیده است. در این بازار بزرگ شما می‌توانید انواع پوشاک زنانه، مردانه، سیسمونی نوزاد و لباس بچه‌گانه با قیمتی بسیار مناسب و تنوع بینظیر پیدا کنید.

باتوجه به استقبال بینظیر از بازار بزرگ فردوسی ۱ و بوجود آمدن شلوغی و ازدحام خودروها، مجتمع تجاری فردوسی ۲ نیز با هفت طبقه پارکینگ طراحی و ساخته شده است.

آدرس بازار فردوسی مشهد: کوی طلاب. انتهای خیابان شهید مفتح.

تلفن: ۰۵۱۳۲۵۱۳۰۰۱

ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۲۳ شب.

مرکز خرید خورشید

مرکز خرید خورشید در مشهد

مرکز خرید خورشید در محله احمد آباد در یکی از شلوغ ترین خیابان‌های مشهد واقع شده است. این مرکز خرید در نه طبقه شامل ۴۹ واحد تجاری، اداری و پارکینگ به بهره‌داری رسیده است. در مرکز خرید خورشید شما می‌توانید انواع کالا از قبیل کیف و کفش، پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی و ساعت را خریداری کنید. این مرکز خرید همینطور با داشتن پارکینگ طبقاتی، کافی شاپ، آب نما و آکواریوم در صدد ارائه خدمات بهتر به گردشگران است. فودکورت مرکز خرید خورشید با انواع غذاهای ایرانی و فست فودی میزبان مهمانان خود می‌باشد. برای رسیدن به مرکز خرید خورشید باید با خودرو مسافتی حدود ۳۰ دقیقه را بپیمایید.

آدرس مرکز خرید خورشید مشهد : مشهد – بلوار احمدآباد – بین بلوار ابوذر غفاری و بلوار رضا – روبروی سه راه راهنمایی

شماره تلفن مجتمع تجاری خورشید: ۰۵۱۳۸۴۴۴۶۵۸

ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید