شهر تاریخی ازمیر که آن را با نام «مروارید دریای اژه» نیز می‌شناسند، سومین شهر بزرگ ترکیه محسوب می‌شود. شاید شهرت این شهر به اندازه‌ استانبول یا آنکارا نباشد، اما جاذبه‌های تاریخی و گردشگری بی‌نظیر این شهر، نظر هر سفر دوستی را به خود جلب می‌کند. این شهر خوش آب و هوای مدیترانه ای که قدمت آن به ۶۵۰۰ سال پیش از میلاد می‌رسد، سالانه میزبان گردشگران زیادی از جمله ایرانیان است. با نزدیک شدن به فصل تابستان، سفر به شهرهای مختلف ترکیه رونق بیشتری می‌گیرد. در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین هتل های ازمیر آشنا کنیم، پس در این راهنمای سفر به ازمیر همراه فلای‌تودی باشید.

معرفی بهترین هتل های ازمیر

هتل‌های ازمیر طیف گسترده‌ای از هتل‌های ۱ تا ۵ ستاره را شامل می‌شوند. از این میان، بعضی هتل‌ها ساحلی هستند و نمای دریا دارند و بعضی دیگر در سطح شهر قرار گرفته‌اند. در ادامه، به معرفی چند مورد از هتل‌های ازمیر می‌پردازیم؛ نه تنها هتل های ۵ ستاره ازمیر، بلکه بهترین هتل های ۴ ستاره ازمیر و حتی هاستل‌های ازمیر را معرفی خواهیم کرد تا با هر بودجه‌ای بتوانید در ازمیر محل اقامت مورد نظر خود را رزرو کنید.

هتل‌های پنج ستاره ازمیر

اگر قصد دارید در یک هتل مجلل و لوکس اقامت داشته باشید، هتل های پنج ستاره ازمیر گزینه‌های مناسبی برای اقامت شما هستند. این هتل‌ها امکانات و خدمات لوکسی را ارائه می‌دهند و طبیعتا قیمت بالاتری دارند. در ادامه، چند مورد از بهترین هتل های ازمیر پنج ستاره را به شما معرفی خواهیم کرد.

هتل سوئیس اوتل بویوک افس ازمیر | Swissotel Buyuk Efes Izmir

این هتل پنج ستاره با بیش از ۷ هزار و ۳۰۰ مترمربع بنا، بهترین هتل ازمیر ترکیه است. این هتل همچنین یکی از بهترین هتل های ساحلی ازمیر محسوب می‌شود که در قلب این شهر و رو به دریای اژه قرار دارد. اتاق‌های هتل سوئیس اوتل بویوک افس ازمیر، مجهز به تهویه مطبوع، مبلمان، دوش، تلویزیون ماهواره‌ای و وای‌فای رایگان هستند.

Swissotel Buyuk Efes Izmir

این هتل دارای دو استخر است که یکی در فضای باز قرار دارد. رستوران پشت بام این هتل پنج ستاره با یک تراس زیبا، چشم انداز به دریا و سرو انواع غذاها از میهمانان پذیرایی می‌کند. اگر قصد ورزش دارید یا می‌خواهید خدمات درمان سلامت و زیبایی دریافت کنید، سالن ورزشی و اسپای هتل این خدمات را ارائه می‌دهند. برای خرید کردن تنها ۵ دقیقه تا فروشگاه‌های شهر فاصله دارید و فاصله فرودگاه عدنان مندرس ازمیر تا هتل ۹ مایل است.

آدرس: Gaziosmanpasa Bulvarı No:1 Alsancak, Konak, 35220 İzmir, Turkey 

map

هتل ماریوت ازمیر | Izmir Marriott Hotel

اگر قصد دارید در یک هتل مجلل پنج ستاره اقامت داشته باشید، رزرو هتل ماریوت ازمیر را به شما توصیه می‌کنیم. هتل ماریوت ازمیر در یک موقعیت عالی در مرکز ازمیر قرار دارد. اتاق‌های مجهز به تهویه مطبوع، دوچرخه رایگان، وای‌فای رایگان و استخر فصلی در فضای باز از امکانات این هتل هستند. این هتل پنج ستاره، با داشتن رستوران، مرکز تناسب اندام، استخر سرپوشیده و سونا امکانات مورد نیاز مهمانان هتل را به بهترین نحو فراهم کرده است. رستوران تراس هتل ماریوت، دارای فضای سبز است و رو به دریا قرار دارد.

Izmir Marriott Hotel

در این هتل، هر اتاق دارای میز، تلویزیون، حمام خصوصی، ملحفه و حوله است. اتاق‌ها صندوق امانات و برخی از آن‌ها چشم‌انداز شهر دارند. تمامی اتاق‌های مهمان در هتل ماریوت ازمیر مجهز به لوازم بهداشتی رایگان هستند.

از جاهای دیدنی ازمیر نزدیک هتل ماریوت ازمیر می توان به برج ساعت ازمیر، میدان جمهوری و موزه آتاتورک اشاره کرد. نزدیکترین فرودگاه به هتل، فرودگاه عدنان مندرس ازمیر است که در فاصله ۹٫۳ مایلی از آن قرار دارد و رفت و آمد به آن با سرویس ترانسفر انجام می‌شود. علاوه بر این‌ها، اگر قصد دارید خودرو کرایه کنید یا به گشت شهری بروید، بخشی در هتل برای ارائه این خدمات وجود دارد.

آدرس: Akdeniz Mahallesi Gazi Bulvari No 1 Alsancak, Konak, Konak, 35220 İzmir, Turkey 

map

هتل رنسانس ازمیر ترکیه | Renaissance Izmir Hotel

هتل رنسانس ازمیر، هتلی ۵ ستاره و یکی از بهترین هتل های ازمیر در قلب این شهر است که در نزدیکی ساحل معروف Kordon قرار دارد. این هتل با ۱۱۰ اتاق، یکی از محبوب‌ترین هتل‌های ازمیر در میان گردشگران ایرانی به شمار می‌رود. از امکانات هتل رنسانس ازمیر می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، استخر سرپوشیده، حمام ترکی و سونا، خدمات اسپا و ماساژ، مرکز تناسب اندام، خشکشویی، خدمات ۲۴ ساعته در اتاق و… را نام برد. علاوه بر این، تمامی اتاق‌های هتل مجهز به Wi-Fi، مینی بار، تهویه مطبوع، تلوزیون با کانال‌های ماهواره‌ای و حمام اختصاصی هستند.

Renaissance Izmir Hotel
هتل رنسانس ازمیر ترکیه یکی از بهترین هتل های ازمیر
Link1راهنمای جامع سفر به ازمیر

رستوران پشت بام هتل رنسانس، با منظره‌ زیبای خلیج ازمیر پذیرای گردشگران است. در این رستوران می‌توانید از انواع غذاهای لذیذ مدیترانه‌ای به همراه موسیقی زنده لذت ببرید و خاطره‌ای به یاد ماندنی برای خود رقم بزنید. صبحانه در این هتل به صورت بوفه سرو می‌شود. هتل از فرودگاه عدنان مندرس ازمیر تنها ۱۷ کیلومتر فاصله دارد و نزدیکی این هتل به بازار آگوارا از دیگر دلایل محبوبیت این هتل در میان ایرانیان است.

Renaissance Izmir restaurant
هتل رنسانس ازمیر ترکیه یکی از بهترین هتل های ازمیر

آدرس: Akdeniz, Gazi Osman Paşa Blv. No 16, 35210 Konak/İzmir, Turkey

Map

بهترین هتل های ۴ ستاره ازمیر

هتل‌های ۴ ستاره ازمیر، از نظر کیفیت امکانات و خدماتی که ارائه می‌دهند، تفاوت چشمگیری با هتل‌های پنج ستاره ندارند. این هتل‌ها، معمولا از نظر قیمت، ارزان‌تر هستند. در ادامه چند مورد از بهترین هتل های ۴ ستاره ازمیر را به شما معرفی خواهیم کرد.

هتل رامادا ازمیر (Ramada by Wyndham Izmir Aliaga)

این هتل، جزو بهترین هتل های ۴ ستاره ازمیر است. هتل رامادا، مرکز تناسب اندام، باغ و رستوران دارد که مهمانان می‌توانند از آنها استفاده کنند. این هتل ۴ ستاره همچنین دارای مرکز تجاری، پذیرش ۲۴ ساعته، حمل و نقل فرودگاهی، روم سرویس و وای فای رایگان در سراسر محیط هتل است. تعدادی از اتاق‌های هتل رامادا به کوهستان اطراف چشم انداز دارند. علاوه بر این‌ها، اگر قصد گشت و گذار در اطراف هتل دارید، موزه و تئاتر پرگامون در نزدیکی هتل رامادا هستند.

Ramada Wyndham Izmir Aliaga

آدرس: YALI MAH 130 SK NO 16 ALIAGA , 35800 İzmir, Turkey

map

هتل فور پوینت بای شرایتون ازمیر | Four Points By Sheraton Izmir

رزرو هتل فور پوینت بای شرایتون ازمیر یکی از بهترین گزینه‌هایی است که برای اقامت در ازمیر می‌توانید انتخاب کنید. این هتل، از بهترین هتل های ۴ ستاره ازمیر است که در مجموع ۱۱۰ اتاق در انواع مختلف دارد. تمامی اتاق‌های این هتل امکاناتی چون تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای، اینترنت WiFi، تهویه ‌مطبوع، کتری برقی، میز کار، کاناپه راحتی و حمام اختصاصی به‌ همراه سشوار و لوازم ‌بهداشتی دارند.

هتل فور پوینت بای شرایتون ازمیر
هتل فور پوینت بای شرایتون یکی از بهترین هتل های ازمیر

همچنین همه اتاق‌ها دارای بالکن اختصاصی هستند. پذیرش این هتل به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارد. یکی از نکات قابل توجه این هتل خدمات و امکانات مخصوص افراد کم‌توان است. این افراد می‌توانند از فضاهای عمومی و حمام به راحتی استفاده کنند.

Four Points By Sheraton
هتل فور پوینت بای شرایتون یکی از بهترین هتل های ازمیر

از دیگر امکانات ارائه شده در هتل فور پوینت بای شرایتون می‌توان به امکان تبدیل ارز، پارکینگ، باشگاه بدنسازی، خدمات لباس‌شویی و خشک‌شویی، انبار چمدان و… اشاره کرد.

آدرس: Çınarlı, Cinaralti Avenue, Ankara Cd. No: 17/A, 35110 Konak/İzmir, Turkey

Map

هتل پارک این بایر ادیسون ازمیر (Park Inn by Radisson Izmir)

هتل رادیسون ازمیر، یکی دیگر از بهترین هتل های ۴ ستاره ازمیر است. این هتل در چند قدمی خط ساحلی قرار دارد و اتاق‌های آن رو به دریا هستند. اتاق‌ها مزین به مبلمان رنگی هستند و به زیبایی دکور شده‌اند. تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی، وای فای پرسرعت و میز تحریر بخشی از امکانات اتاق را تشکیل می‌دهند. صبحانه هتل در رستوران تراس رو به دریا سرو می‌شود و مهمانان هتل می‌توانند روز خود را با تماشای منظره‌ای زیبا آغاز کنند.

برای گشت و گذار در اطراف هتل، مسافران علاوه بر ساحل زیبایی که در کنار هتل قرار دارد، می‌توانند از بازار تاریخی کمرالتی، برج ساعت ازمیر، مرکز خرید اسکله کوناک و بندر پاساپورت دیدن کنند.

Park Inn by Radisson Izmir

آدرس: Cumhuriyet Bulvari No. 124, Konak, Konak, 35500 İzmir, Turkey 

map
Link2غذاهای ازمیر که در سفر به این شهر باید امتحان کنید

هتل های سه ستاره ازمیر

یکی از گزینه‌های مقرون به صرفه برای اقامت در ازمیر، رزرو هتل های ۳ ستاره ازمیر است. با اقامت در این هتل‌ها ضمن استفاده از خدمات هتلی، می‌توانید در هزینه سفر خود صرفه جویی کنید. در ادامه به معرفی چند مورد از هتل های سه ستاره ازمیر می‌پردازیم.

هتل امنز ازمیر (Emens Hotel)

هتل سه ستاره امنز ازمیر، در فاصله دو کیلومتری از برج ساعت ازمیر قرار دارد. این هتل امکاناتی مانند رستوران، پارکینگ خصوصی و صبحانه رایگان دارد. به علاوه، این هتل ۳ ستاره دارای خدمات اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته و وای فای رایگان است. میدان کوناک، نمایشگاه بین المللی ازمیر و موزه آگورا ازمیر در نزدیکی هتل امنز قرار دارند.

Emens Hotel Izmir

آدرس: İSMET KAPTAN MH 1366 SK NO 5/7 ismet kaptan mh no 5/7 konak basmane izmir, Konak, 35220 İzmir, Turkey

map

هتل بدیرهان کناک ازمیر | Bedirhan Konak

هتل بدیرهان کناک از بهترین هتل های ۳ ستاره ازمیر به شمار می‌رود که در شهر دیدنی چشمه قرار دارد. فاصله‌ این هتل تا سواحل زیبای ایلیجا تنها ۱۵ دقیقه است. این هتل امکانات و خدماتی همچونWiFi  رایگان، تلویزیون LED در هر اتاق، پارکینگ ماشین، ترانسفر فرودگاهی، خدمات خشکشویی، حمام‌های خصوصی، اجاره دوچرخه و… دارد. هتل بدیرهان کناک همچنین دوستدار حیوانات خانگی است و مجوز همراه داشتن حیوان خانگی را به گردشگران می‌دهد در نتیجه مسافران می‌توانند بدون دغدغه‌ از همراهی حیوان خانگی خود در سفر لذت ببرند.

هتل بدیرهان کناک ازمیر
هتل بدیرهان کناک یکی از بهترین هتل های ازمیر

آدرس: Alaçatı mahallesi, 13058. Sokak no:5, 35930 Çeşme/İzmir, Turkey

Map

هتل آیبیس ازمیر (Ibis Izmir Alsancak)

این هتل، جزو بهترین هتل‌های سه ستاره ازمیر است. هتل ایبیس ازمیر در فاصله کمی از ایستگاه قطار شهر قرار دارد که از طریق آن می‌توان به سادگی به فرودگاه ازمیر رفت. این هتل، خدمات پذیرش ۲۴ ساعته و اتاق‌هایی با تهویه مطبوع و وای‌فای رایگان ارائه می‌دهد. اتاق‌های این هتل سه ستاره، دارای مبلمان مدرن، تلویزیون، صندوق امانات، کتری برقی و یخچال کوچک هستند. حمام اتاق‌ها نیز دارای سشوار است. صبحانه در این هتل به صورت بوفه سرو می‌شود و غذاها تنوع زیادی دارد.

هتل آیبیس ازمیر

آدرس: Ataturk Caddesi No 404 410 Alsancak, Konak, 35480 İzmir, Turkey 

map

هتل آپارتمان ها و هاستل های ازمیر

یکی دیگر از گزینه‌های مقرون به صرفه برای اقامت در ازمیر، هتل آپارتمان‌ها و هاستل‌ها هستند. در هتل‌ آپارتمان امکان آشپزی هم دارید و به این ترتیب در هزینه‌های خوراک صرفه‌جویی می‌کنید. هاستل‌ها اگرچه محیطی اشتراکی دارند، جای خوبی برای معاشرت با افراد جدید هستند. در ادامه چند مورد از این اقامتگاه‌های اقتصادی را معرفی خواهیم کرد.

هتل آپارتمان تمپو رزیدنس کامفورت ازمیر | Tempo Residence Comfort Izmir

هتل آپارتمان ستاره تمپو رزیدنس کامفورت در قلب ازمیر، این هتل آپارتمان، دارای سوییت‌های مجهز همراه با تلویزیون، یخچال و فریز، حمام به همراه لوازم بهداشتی رایگان، اینترنت WiFi، دستگاه تهویه هوای مطبوع، آشپرخانه مجهز به همراه ظروف آشپزی، رادیو، سیستم گرمایشی، سیستم بیدارباش، محصولات بهداشتی و کمد لباس است.

Tempo Residence Comfort Izmir
هتل آپارتمان تمپو رزیدنس کامفورت یکی از بهترین هتل های ازمیر

از دیگر امکانات هتل آپارتمان ستاره تمپو رزیدنس می‌توان به پارکینگ رایگان، ترانسفر فرودگاهی، فروشگاه، خدمات برای افراد کم توان حرکتی، خدمات خشکشویی و اتوشویی، کرایه خودرو و… اشاره کرد.

آدرس:  Kocakapı, Gaziler Cd No:206, 35240 Konak/İzmir, Turkey

Map

هاستل لوتوس گاردن ازمیر | Lotus Garden Hostel

هاستل لوتوس گاردن از هتل های ازمیر مرکز شهر است و دسترسی خیلی خوبی به جاذبه‌های این شهر دارد. هاستل لوتوس گاردن ازمیر برای گردشگرانی مناسب است که به دنبال اقامتگاهی با کیفیت اما با قیمت مناسب می‌گردند. محیط سرسبز و دوستانه‌ این هاستل حس راحتی خانه را برای شما به ارمغان می‌آورد. اتاق‌های این هاستل دارای حمام و آشپزخانه‌ی مشترک هستند. همچنین هر تخت خواب دارای یک پنکه خصوصی، پرده و پریز برق است.

هاستل لوتوس گاردن ازمیر
هاستل لوتوس گاردن یکی از بهترین هتل های ازمیر

از دیگر امکانات هاستل لوتوس گاردن ازمیر می‌توان به اجاره‌ی دوچرخه اشاره کرد، چرا که در این منطقه مسیر جذابی برای دوچرخه سواری وجود دارد. فاصله‌ هاستل لوتوس گاردن تا فرودگاه عدنان مندرس ازمیر تنها ۲۰ دقیقه است.

آدرس: Altınordu, 961. Sk. No:4, 35240 Konak/İzmir, Turkey

Map

ازمیر | سفر به طبیعت زیبای ترکیه

شهر ساحلی ازمیر، به دلیل داشتن سواحل زیبا و طبیعت تماشایی‌اش گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند. هتل‌های لوکس ازمیر با خدمات و امکاناتی که ارائه می‌دهند جزو جاذبه‌های شهر محسوب شده‌اند. اگر قصد سفر به ازمیر دارید و مایلید در یکی از هتل‌های ازمیر پنج ستاره اقامت داشته باشید، فلای تودی امکان رزرو این هتل‌ها را با پرداخت ریالی برای شما فراهم کرده است. همچنین اگر قصد دارید در هتلی ارزان و مقرون به صرفه اقامت داشته باشید، هتل‌های سه ستاره و هاستل‌های ازمیر گزینه‌های مناسبی هستند. برای سفر به ازمیر کافی است همین حالا با تهیه بلیط ازمیر و رزرو هتل‌های این شهر راهی این آن شوید.

شما در کدامیک از هتل های ازمیر اقامت داشته‌اید؟ تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول درباره بهترین هتل های ازمیر

-بهترین هتل ازمیر کدام است؟

هتل پنج ستاره مریوت ازمیر بهترین هتل ازمیر از نظر مسافران است.

-قیمت رزرو هتل ازمیر چقدر است؟

برای اطلاع از قیمت هتل های ازمیر به سایت فلای تودی مراجعه کنید یا با پشتیبانی فلای تودی تماس بگیرید.

-بهترین هتل ساحلی ازمیر کدام است؟

هتل سوئیس اوتل بویوک افس ازمیر جزو بهترین هتل‌های ساحلی ازمیر است.

جاهای دیدنی ازمیر کجاست؟

از جاهای دیدنی ازمیر می‌توان به موزه باز آگورا، میدان کوناک، چشمه‌های آبگرم پاموکاله، بازار کمرالتی، قلعه کادیفکاله و مسجد حصار اشاره کرد.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید