نمایشگاه کیف و کفش ازمیر (Shoexpo) از تاریخ ۳۱ آگوست تا ۳ سپتامبر (۹ تا ۱۲ شهریور) به مدت ۳ روز در شهر ازمیر ترکیه برگزار می‌شود. نمایشگاه کیف و کفش ازمیر که با نام شو اکسپو شناخته می‌شود، یکی از ده‌ها نمایشگاه‌های سالیانه ترکیه محسوب می‌شود. این نمایشگاه یک رویداد مهم و منحصر به فرد در صنعت مد ترکیه است که تاثیر زیادی در معرفی برند‌ها به بازار جهانی دارد. اگر به صنعت مد و کیف و کفش علاقه دارید، با مجله گردشگری فلای تودی همراه باشید تا کمی بیشتر با این نمایشگاه و جزئیات آن آشنا شوید.

درباره نمایشگاه کیف و کفش ازمیر (Shoexpo)

ترکیه یکی از کشور‌های فعال در زمینه مد و فشن است که به عنوان نهمین تولید‌کننده بزرگ کفش جهان، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون کفش تولید و عرضه می‌کند. در راستای معرفی محصولات و برند‌های جدید و ارتباط با دیگر فعالان این صنعت، سالانه رویداد‌های مختلفی در شهر‌های مختلف ترکیه برگزار می‌شود که میزبان کشور‌های مختلفی از سراسر جهان است.

نمایشگاه کیف و کفش | SHOEXPO Izmir یکی از معروف‌ترین آنهاست که در شهر ازمیر ترکیه برگزار می‌شود. این نمایشگاه تنها در سال گذشته موفق شد با ۲۵۰ غرفه دار، ۸۰۰۰ بازدید‌کننده از ۳۴ کشور مختلف را به خود جذب کند.  

shoe expo 1

چرا در نمایشگاه کیف و کفش ازمیر | Shoexpo شرکت کنیم؟

نمایشگاه کیف و کفش ازمیر ترکیه یکی از مهم ترین رویدادهای صنعت مد است. این نمایشگاه به مدت سه روز و از تاریخ ۹ تا ۱۲ شهریور در مرکز نمایشگاه های ازمیر (در نزدیکی فرودگاه ازمیر) برگزار می‌شود. بنابراین با خرید بلیط هواپیما ازمیر می‌توانید به سادگی به این نمایشگاه دسترسی داشته باشید. اما شاید بپرسید که چرا باید در این نمایشگاه شرکت کنیم؟

  • نمایشگاه کیف و کفش ازمیر یکی از رویدادهای مهم صنعت مد و کیف و کفش است.
  • نمایشگاه کیف و کفش ازمیر فرصتی ویژه برای ارائه محصولات جدید و معرفی آنها به بازار جهانی به شمار می‌رود.
  • تعداد زیادی از واردکننده و صادرکننده‌های بزرگ کیف و کفش در این نمایشگاه شرکت می‌کنند، بنابراین نمایشگاه فرصت خوبی برای ایجاد روابط تجاری جدید محسوب می‌شود.
  • بازدیدکنندگان نمایشگاه کیف و کفش ازمیر بیشتر شامل طراحان، عمده فروشان و خرده فروشان صنعت مد و کیف و کفش هستند.

نمایشگاه شو اکسپو

کدام کشورها در نمایشگاه کیف و کفش ازمیر شرکت می‌کنند؟

سال گذشته، نمایشگاه کیف و کفش ازمیر میزبان شرکت‌کنندگانی از ۳۴ کشور در سراسر جهان بود. کشور‌های اروپایی شرکت‌کننده در این نمایشگاه شامل یونان، آلمان، آلبانی، مقدونیه، بلژیک، لیتوانی، لتونی، بلغارستان، مولداوی، جمهوری چک، پرتغال، رومانی، روسیه، فرانسه، صربستان، هلند، انگلستان، اسپانیا، اوکراین، کوزوو، سوئیس، ایتالیا و قبرس بودند.

از کشور‌های آسیایی، آذربایجان، ارمنستان، هند، کویت، اردن، امارات متحده عربی، پاکستان، فلسطین، عربستان سعودی، عراق، لبنان، ایران، یمن و از قاره آفریقا، کشور‌های الجزایر، نیجریه، تونس، ‌اتیوپی و سومالی در این نمایشگاه شرکت می‌کنند. کشور‌های کانادا و مکزیک نیز از دیگر شرکت‌کننده‌های نمایشگاه کیف و کفش ازمیر هستند.

نمایشگاه کیف و کفش ازمیر

چه صنایعی با چه محصولاتی در نمایشگاه حضور دارند؟

همانطور که از نام نمایشگاه پیداست، این رویداد منحصر به صنعت کیف و کفش و محصولات وابسته به آن است. از این رو محصولاتی که در این نمایشگاه ارائه می‌شود عبارتند از:

  • کفش‌ های زنانه
  • کفش‌ های مردانه
  • کفش‌ های بچه‌گانه
  • کیف های دستی
  • کفش های پاشنه‌های طبی و ارتوپدی
  • صنایع مربوط به کیف و کفش و غیره.

شو اکسپو

محل برگزاری نمایشگاه کیف و کفش SHOEXPO Izmir 

نمایشگاه کیف و کفش ازمیر در مرکز نمایشگاهی این شهر و در نزدیکی فرودگاه ازمیر برگزار می‌شود. از این رو دسترسی به این نمایشگاه بسیار راحت است.

آدرس نمایشگاه کیف و کفش ازمیر روی نقشه گوگل مپ

راه های دسترسی به نمایشگاه کیف و کفش ازمیر

همانطور که اشاره شد، نمایشگاه کیف و کفش shoexpo به فرودگاه ازمیر نزدیک و دسترسی به آن راحت است. توصیه می‌کنیم هتل های ازمیر نزدیک فرودگاه را انتخاب کنید تا دسترسی ساده تری به محل برگزاری نمایشگاه داشته باشید. نزدیکترین ایستگاه مترو به مرکز نمایشگاه های ازمیر عبارتند از:

  • ایستگاه Esbaş
  • ایستگاه İzban Semt Garajı İstasyonu.

برای دسترسی راحت تر به نمایشگاه کیف و کفش ازمیر، می‌توانید از تاکسی و اتوبوس نیز استفاده کنید. نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به مرکز نمایشگاهی، ایستگاه Fuar İzmir و نزدیکترین ایستگاه تاکسی، ایستگاه izmir fuar taksi است.

نمایشگاه کیف و کفش ازمیر فرصتی برای دیده شدن!

اگر در صنعت مد و فشن، به خصوص کیف و کفش فعالید، حضور در نمایشگاه کیف و کفش shoexpo ازمیر به شما کمک می‌کند تا بتوانید با فعالان تجاری این صنعت آشنا شوید. این نمایشگاه یکی از رویدادهای مهم کیف و کفش در ترکیه است که کشورهای زیادی در آن شرکت می‌کنند. بنابراین پتانسیل بالایی برای معرفی برند و محصولات جدید، ایجاد ارتباط های تجاری و آشنایی با دیگر فعالان این حوزه، در این نمایشگاه وجود دارد.

اگر تجربه شرکت در نمایشگاه کیف و کفش ازمیر را داشته‌اید، با ما به اشتراک بگذارید. 

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید