تفریحات پاریس چنان سرگرم‌کننده و متنوع هستند که برای هر کسی، سفر به این شهر را به یکی از بهترین تجربه‌های زندگی‌اش تبدیل می‌کنند. فرقی نمی‌کند در کافه‌های خیابان «سن ژرمن» ساعتی بنشینیم یا در کنار رودخانه «سن» به تفریح بپردازیم. پاریس در هر حال، راهی برای جلب توجه همه گردشگران خود پیدا می‌کند! در این مقاله از مجله گردشگری فلای تودی، بهترین تفریحات پاریس را از یک شام رمانتیک در رستوران‌های مجلل شهر گرفته تا سفر به دنیای جادویی دیزنی به شما معرفی می‌کنیم. آماده سفر به پاریس هستید؟

بهترین تفریحات پاریس | شهری که فقط رمانتیک نیست!

سفر به پاریس ممکن است برای خیلی‌ها بازدید از برج ایفل باشد و با گشت‌زدن در خیابان‌های خرید ادامه پیدا کند، اما پاریس فقط یک شهر رمانتیک نیست. هر محله از پاریس، جذابیت‌های خاص خودش را دارد که بازدیدکنندگان را شیفته خود می‌کند. « محله‌ی لاتن» هزارتویی مبهوت‌کننده از خیابان‌های قرون وسطایی و کوچه‌های باریک دارد. در مقابل بافت تاریخی شهر، خیابان لوکس شانزه‌ لیزه، یکی از بهترین مکان‌ برای خرید در پاریس به شمار می‌رود. کمی دورتر از مرکز پاریس، مونمارتر، فضای دهکده‌های قدیمی را دارد و دوران کولی‌ها را یادآور می‌شود.

بهترین تفریحات پاریس

در هر کدام از جاذبه های پاریس رازی برای شگفت‌زده کردن مسافران وجود دارد. برای آنکه بدانید سفرتان به شهر نور، چقدر می‌تواند زیبا و هیجان‌انگیز باشد، ادامه مطلب را از دست ندهید.

تفریح در برج ایفل | سازه‌ای که در ابتدا هیچ‌کس دوستش نداشت!

برج ایفل، علاوه بر اینکه نماد کشور فرانسه و از بهترین جاهای دیدنی پاریس است، یک مرکز تفریحی تمام‌عیار نیز به‌حساب می‌آید. تعدادی از بهترین کافه‌ها و رستوران‌های پاریس در نزدیکی این برج واقع شده‌اند و خود سازه ایفل نیز از امکاناتی مثل فروشگاه هدیه، کافه تریا، رستوران و… برخوردار است. تفریحات اطراف برج ایفل نیز از دیگر دلایلی هستند که این ناحیه از پاریس را به منطقه توریستی محبوبی تبدیل کرده‌اند. از این رو، می‌توانید حداقل نیمی از روزتان را با گردش و تفریح در این سازه سپری کنید و از فراز آن، مناظری خیره‌کننده و حیرت‌انگیز از شهر را ببینید.

برج ایفل در پاریس

سرزدن به رستوران های برج ایفل در شب

قطعا یکی از تفریحات پاریس، غذاخوردن در رستوران‌های معروف و جذاب آن است. در برج ایفل هم دو رستوران وجود دارد که برای سرزدن به آن‌ها، باید جداگانه میز رزرو کنید. برای غذا خوردن در رستوران بی‌نظیر «ژول ورن» که ستاره میشلین دارد، باید به طبقه دوم بروید. ستاره میشلین، بالاترین عنوانی است که یک رستوران می‌تواند دریافت کند. این رستوران با پنجره‌های بسیار بزرگ، نمایی محشری از پاریس را نمایش می‌دهد.

در طبقه اول برج هم رستوران «مادام براسری» قرار دارد. این رستوران، منظره پانورامایی از رود سن را نشان می‌دهد و شما می‌توانید از انواع غذاهای رستوران لذت ببرید. سرآشپز این رستوران دارای ستاره میشلین است. بدون شک، رفتن به رستوران‌ های برج ایفل در شب، می‌تواند تجربه‌ای خاص و به‌یادماندنی باشد.

گردش در دیزنی لند پاریس | زندگی در دنیای قصه‌های کودکی

بدون شک یکی از جذاب‌ترین تفریحات پاریس، سفر به دنیای جادویی قصه‌ها در دیزنی ‌لند است. دیزنی لند از سال ۱۹۹۲ وارد شهر Chessy در شرق پاریس شد. در دیزنی لند می‌توانید سوار بر درشکه سیندرلا شوید، به خانه سفیدبرفی بروید و با میکی ماوس سلفی بگیرید! این مکان ۱۴۰ هکتاری دارای ۲ پارک (دیزنی لند و استودیوی والت دیزنی)، ۸ هتل، یک ایستگاه راه‌آهن پرسرعت و دو مرکز خرید در کلاس جهانی است. در سفر به پایتخت فرانسه، تفریحات دیزنی لند پاریس را از دست ندهید.

دیزنی لند پاریس

این جاذبه گردشگری و مکان تفریحی بخش‌های بسیار متنوعی دارد و به‌ اندازه‌ای بزرگ است که برای گشت‌ و گذار در آن، باید حداقل یک روز کامل وقت بگذارید! دیزنی لند در عین حال که می‌تواند یکی از بهترین خاطرات زندگی‌تان را بسازد، اما باید یک بودجه مناسب را برای استفاده از وسایل آن کنار بگذارید.

پیاده‌روی در شانزه لیزه | خیابان اعیان‌نشین‌ها در پاریس

شانزه لیزه نیازی به معرفی ندارد و احتمالا شهرت این خیابان و بوتیک‌های گران‌قیمتش به گوش شما هم رسیده باشد. در پایین خیابان شانزه لیزه در کنار میدان کنکورد که شامل یک پارک بزرگ است، محوطه شانزه لیزه و موزه هنرهای زیبای «پتی کاخ» قرار دارد. در قسمت بالایی خیابان که تا طاق پیروزی ادامه دارد، پر از مغازه‌های لوکس، هتل‌ها، رستوران‌ها، کافه‌ها، سینماها، سالن‌های تئاتر و بهشتی برای علاقمندان به خرید است! این منطقه شلوغ، یکی از تفریحات پاریس است و گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. البته در این خیابان گران‌قیمت، مکان‌هایی مقرون‌به‌صرفه هم پیدا می‌شوند که با بودجه‌ گردشگران و دانشجویان جور در بیایند.

خیابان شانزه لیزه، از بهترین جاذبه های پاریس

سفر شبانه با قایق تفریحی روی رودخانه سن

یکی از بهترین تفریحات پاریس، سفر با قایق در امتداد رودخانه سن است. این سفر به گردشگران اجازه می‌دهد تا مناظر پاریس را از زاویه‌ای متفاوت تماشا کنند. در این سفر، سوار قایق می‌شوید و در امتداد رود سن حرکت می‌کنید. از کنار برج ایفل می‌گذرید که از داخل قایق، نمایی خیره‌کننده، متفاوت و غیر قابل توصیف دارد. از زیر پل‌ها عبور می‌کنید و معماری دقیق، چشم‌نواز و قدیمی آن‌ها، شما را به دنیایی متفاوت وارد می‌کند. از کنار کلیسای جامع نوتردام و موزه‌ی لوور نیز می‌گذرید که از داخل رود، مکانی جدید و کشف‌نشده به نظر می‌رسند.

با اینکه سفر با قایق در روز به گردشگران این امکان را می‌دهد تا شکوه بناهای پاریس را زیر نور خورشید درک کنند، اما بهترین تجربه سفر دریایی در پاریس، پس‌ از غروب آفتاب است. در شب، نقاط دیدنی شهر نورانی می‌شوند و جلوه خاصی ایجاد می‌کنند. می‌توان گفت که پاریس در شب، به یک شهر جادویی تبدیل می‌شود! قیمت سفر شبانه با کشتی تفریحی بسته به انتخاب شما، متفاوت است. گردش یک‌ساعته حدود ۱۵ یورو قیمت دارد. گردش همراه با ناهار از ۴۰ یورو و گردش همراه با شام از ۵۰ یورو شروع می‌شود.

سفر شبانه با کشتی تفریحی در پاریس

گردش در محله‌ لاتن | قلب تاریخی پاریس

حال می‌خواهیم یکی دیگر از بهترین تفریحات پاریس را به شما معرفی کنیم. وقتی که از پاریس دیدن می‌کنید، احتمالا دوست داشته باشید مدتی را در محله لاتن بگذرانید؛ چراکه این محله، در مرکز همه جاذبه‌های تاریخی و دوست‌داشتنی پاریس است. نامگذاری این محله به زمانی که دانشگاه مشهور سوربون در اینجا افتتاح شد، باز می‌گردد. در آن زمان، دانشجویان و استادان به زبان لاتین صحبت می‌کردند. تعداد زیادی از تفریح های پاریس در محله لاتن قرار دارند. در ادامه، چند مورد از آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

تفریح در ارتفاعات مونمارتر | گشت و گذار در دهکده روستایی

گشت و گذار در دهکده روستایی قرون وسطایی مونمارتر، قطعا یکی از تفریحات پاریس است. جذابیت‌های قدیمی را همراه با رگه‌هایی از طراحی آوانگارد به نمایش می‌گذارد. خیابان‌های سنگ‌فرش‌شده و پرپیچ‌ و خم، بوتیک‌ها و رستوران‌های محلی کوچک، گالری‌های هنری، میدان‌های آرام و کافه‌های روباز این منطقه، نشان‌دهنده گذشته بی‌نظیر آن هستند. این منطقه چندین موزه هنری عالی دارد که بازدیدکنندگان می‌توانند در آن‌ها، آثار هنرمندان بوهمیایی را که در اواخر قرن ۱۹ و اوایل قرن ۲۰ در مونمارت زندگی می‌کردند، مشاهده کنند.

مونمارتر پاریس

وقت‌گذرانی در کافه‌ های رویایی پاریس در بلوارهای شلوغ

بازدید از شهر عشاق، بدون گذراندن وقت در تراس، پیاده‌رو یا فضای داخلی یک کافه معروف کامل نمی‌شود! در واقع، کافه‌گردی یکی از تفریحات پاریس است که هرکس با هر سلیقه‌ای از آن استقبال می‌کند. برای کشف کافه‌های افسانه‌ای پاریس، بلوار «سن ژرمن دپره» بهترین مکان برای شروع است. این بلوار پهن و پر از درخت، محل بوتیک‌های طراحان مد، کافه‌های معتبر و رستوران‌های قدیمی است. با رفتن به کافه‌های بسیار قدیمی و پرآوازه پاریس، در مکان‌هایی قدم خواهید گذاشت که روزگاری هنرمندان، فیلسوف‌ها و نویسندگان بزرگ در آن‌ها دور هم جمع می‌شدند.

مشهورترین کافه‌های این خیابان عبارتند از «کافه دوفلور» که روزی محل ملاقات «ژان پل سارتر» و «سیمون دوبوار» بود و کافه Les Deux Magots که زمانی محل وقت‌گذرانی شاعران، نویسندگان و هنرمندانی از جمله «پیکاسو»، «همینگوی» و «سالوادور دالی» بوده است. هرگز لذت نشستن در کافه‌های پاریس را با کافه‌گردی در کشورهای دیگر مقایسه نکنید؛ چون قابل مقایسه نیست!

مرکز پمپیدو | سازه‌ای عجیب برای عاشقان هنر مدرن

مرکز پمپیدو، یکی از تفریحات پاریس برای عاشقان هنر مدرن است. البته چه اهل هنر باشید و چه نباشید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما به این مرکز سر بزنید؛ آن هم به خاطر معماری پیشرفته و جذابیت بصری باورنکردنی‌ که دارد. مرکز پمپیدو برخلاف بناهای تاریخی اطرافش، دارای معماری مدرن تکان‌دهنده و خاصی است. جاذبه اصلی مرکز پمپیدو، موزه ملی هنر مدرن است که آثار همه جنبش‌های هنری بزرگ معاصر را در خود دارد. در مجموع، می‌توانید بیش‌ از ۵۰۰۰۰ اثر هنری را در این مرکز تماشا کنید. اگر اهل هنر باشید، این مرکز برای‌تان بهشت خواهد بود!

مرکز پمپیدو از بهترین مکان های تفریحی پاریس

پاساژ گردی در پاریس

خریدکردن در هر جای دنیا، یک تفریح حساب می‌شود. به‌طبع یکی از تفریحات پاریس هم پاساژگردی و خریدکردن از بوتیک‌های این شهر است‌. پاریس در کنار چند شهر دیگر مانند نیویورک، لندن و میلان که پایتخت مد و فشن جهان هستند، محل مناسبی برای خرید است. می‌توانید در بوتیک‌های بسیار لوکس و مراکز خرید شگفت‌انگیز پاریس گشت و گذار کرده و از بهترین برندهای جهان خرید کنید. اگر به پایتخت فرانسه رفتید، حتما سری به مراکز خرید معروف پاریس بزنید. برخی از این مراکز خرید عبارتند از:

  •             Le Galeries Lafayette
  •             Le Bon Marché
  •             Beaugrenelle
  •             Le Printemps Haussmann
  •             Le Carrousel du Louvre

کانال سن مارتین | کانون فرهنگ بوبو

نمی‌توان در این فهرست پروپیمان، نامی از کانال سن مارتین که نقطه کانونی یکی از شیک‌ترین و رمانتیک‌ترین مناطق پایتخت فرانسه و از محبوب ترین جاهای دیدنی پاریس به حساب می‌آید، نام نبرد. کانال سن مارتین، از آن‌دسته از تفریحات پاریس است که در آن، خبری از بناهای لوکس و تزیینات سلطنتی نیست. فرهنگ این منطقه چیزی بین فرهنگ بوهمیایی و بورژوازی است. وقتی از گذراندن وقت در کاخ‌های لوکس و مکان‌های باستانی خسته شدید، سراغ کانال سن مارتین بیایید تا روحیه‌تان تغییر کند.

از روی پل به تماشای قایق‌ها بنشینید که در امتداد کانال حرکت می‌کنند. معماری غنی و آوانگارد سازه‌ها، اتمسفری خاص را در این مکان ایجاد کرده است. این منطقه بیشتر میان مردم محلی محبوبیت دارد. بنابراین در کانال سن مارتین، خبری از ازدحام گردشگران نیست و می‌توانید برای گذراندن یک عصر آرام و خوردن شام در کافه‌های اطراف کانال به اینجا پناه ببرید!

کانال سن مارتین در پاریس

پرومناد پلانته | راه‌آهنی که تبدیل به پارک شد

مکانی که روزی قطارهای آهنین و پرسروصدا از آن عبور می‌کردند، در سال ۱۹۹۳ تبدیل به پارکی پر از درخت، گل، زیبایی و آرامش شد. در مسیرهای باریک این پارک که با درختان افرا و گیلاس محاصره شده‌اند قدم بزنید، به نرده‌های پر از گل رز خیره شوید و در راهروها به تماشای رقص بامبوها و اسطوخودوس‌ها بنشینید. می‌توانید در طول ۴٫۷ کیلومتری این پارک قدم بزنید یا گوشه‌ای خلوت را برای نشستن انتخاب کنید. پرومناد پلانته یکی از تفریحات پاریس است که بسیاری از گردشگران از آن غافل هستند؛ اما شما می‌توانید لحظات زیبایی را در این مکان بگذرانید.

دیوار عشق پاریس

اگر سفری رمانتیک به پاریس دارد، این مکان را از دست ندهید! دیوار عشق، یک دیوار آبی بزرگ است که توسط دو هنرمند، به‌عنوان محلی برای قرار ملاقات‌های عاشقانه و در ستایش عشق ساخته شده است. روی این دیوار، جمله «دوستت دارم» به ۳۱۱ زبان رسمی و غیر رسمی جهان نوشته شده است. جالب اینجاست هنرمندان سازنده دیوار عشق، برای جمع‌کردن این جمله‌ها به سراغ سفارتخانه‌ها رفته و تمام ترجمه‌ها را در دفتر یادداشت‌شان نوشته‌اند!

تفریحات شبانه پاریس | گردش در شهری جادویی

پاریس در روز، شهر بسیار زیبایی است؛ اما در شب به شهری جادویی تبدیل می‌شود! پاریس از آن‌دسته شهرهایی است که با غروب آفتاب به خواب نمی‌رود و برعکس، تجربه‌ای متفاوت را به مسافران هدیه می‌دهد. زمانی که خورشید غروب می‌کند، نوبت به خودنمایی چراغ‌های رنگارنگ می‌رسد تا برای مردم خاطرات جادویی بسازند. در ادامه تعدادی از بهترین تفریحات پاریس در شب را معرفی می‌کنیم.

بازدید از موزه لوور در شب

اگر می‌خواهید از شلوغی موزه لوور در روز فرار کنید، خوب است بدانید که این موزه در برخی روزها تا شب باز است. شما می‌توانید در روزهای چهارشنبه و جمعه تا ساعت ۹:۴۵ شب از موزه بازدید کنید. محوطه موزه در طول شب، فضایی کاملا متفاوت دارد.

موزه لور، از بهترین جاهای دیدنی پاریس

تماشای برج ایفل

تماشای برج ایفل در شب که غرق در نور می‌شود، چه از دور و چه از نزدیک، یک تجربه خاص و متفاوت است و به‌تنهایی یکی از تفریحات پاریس به حساب می‌آید. فرقی نمی‌کند در پاریس تنها هستید، با دوستانتان به این شهر رفته‌اید یا همراه با عشق زندگی‌تان هستید؛ در هر حال، شب‌ها از خانه بیرون بروید و به انتظار درخشش برج ایفل بنشینید. ایفل در هر ساعت، تنها برای ۵ دقیقه می‌درخشد؛ اما، در نیمه‌شب، این درخشش برای ۱۰ دقیقه ادامه پیدا می‌کند.

پیاده‌روی در خیابان‌های شهر

ممکن است عجیب به نظر بیاید؛ اما، حتی پیاده‌روی شبانه هم یکی از تفریحات پاریس است! شب‌ها در خیابان ‌های پاریس قدم بزنید و شکوه و عظمت متفاوت منظره‌های دیدنی شهر را، زیر نور چراغ‌ها ببینید. بعضی از بهترین مکان‌ها برای قدم‌زدن شبانه در پاریس شامل شانزه لیزه، مونمارتر و سکره کر می‌شود.

تماشای غروب خورشید

در هر کجای دنیا، تماشای غروب آفتاب لذت‌بخش است؛ اما این لذت در پاریس چند برابر می‌شود. تنها کافی است که غروب خورشید را بر فراز برج ایفل تصور کنید؛ اینجاست که به درستی این امر پی خواهید برد! البته تنها منظره زیبای شهر موقع غروب، برج ایفل نیست؛ منظره‌های رود سن، مونمارتر و بسیاری دیگر از مکان‌ های پاریس هم به‌هنگام غروب، بسیار دیدنی هستند.

صرف شام در یکی از رستوران‌های پاریس

مگر می‌شود به شهر نور سفر کنید و یکی از بهترین تفریحات پاریس را که شام‌خوردن در رستوران‌ است، از دست بدهید؟ صرف شام در بهترین رستوران های پاریس، یکی از تجربه‌های خاص زندگی‌تان می‌شود. یادتان باشد که ظرفیت رستوران‌های مجلل پاریس خیلی زود پر می‌شود و برای بعضی از رستوران‌ها مانند «ژول ورن» لازم است از ۳ ماه پیش‌ از سفر به پاریس، جا رزرو کنید!

تماشای فیلم در سالن‌های سینما

فرانسه پایتخت سینمای اروپاست و بسیاری از فیلم‌سازان بزرگ تاریخ، فرانسوی بوده‌اند. اگر عاشق فرانسه و پاریس باشید، احتمالا عاشق سینما هم هستید! به هر خیابان پاریس که سر بزنید، به احتمال قوی یک سینما در آن وجود دارد. تماشای فیلم یکی از آن تفریحات پاریس است که به هیچ وجه نباید از دست بدهید. فیلم‌ها در سینماهای فرانسه به دو زبان انگلیسی و فرانسوی نمایش داده می‌شوند و در نتیجه، مشکلی از بابت درک آن‌ها نخواهید داشت.

تماشای فیلم در سینماهای پاریس

تفریحات رایگان در پاریس

شهر عشق با وجود تمام زیبایی‌هایش، می‌تواند شهری گران برای گردشگران باشد. البته همه تفریحات پاریس هم گران نیستند و می‌توانید کارهای بسیار زیادی را در این شهر با هزینه کم یا به‌طور رایگان انجام دهید. در این بخش، تعدادی از تفریح‌ های رایگان یا کم‌هزینه پاریس را به شما معرفی می‌کنیم.

موزه ‌های رایگان پاریس

بیشتر موزه‌های پاریس مانند لوور و اورسی در اولین یکشنبه هر ماه رایگان هستند. شما می‌توانید برنامه‌هایتان را طوری تنظیم کنید که در اولین یکشنبه هر ماه به بازدید موزه بروید. بعضی از موزه‌های پاریس هم در تمام روزهای سال رایگان هستند. موزه هنرهای مدرن شهر پاریس، موزه زندگی رمانتیک و خانه ویکتور هوگو از این‌دسته موزه‌ها هستند.

غذای رایگان در پاریس

برخی از رستوران‌های پاریس در بعضی از روزهای هفته به‌‌ازای خرید یک نوشیدنی یا غذا، غذایی رایگان به شما می‌دهند. برای مثال، بار La Cordonnerie در عصرهای پنج‌شنبه و یکشنبه این کار را انجام می‌دهد. البته این را در نظر داشته باشید که همه کافه‌ها و رستوران‌های پاریس هم گران نیستند و اگر محدودیت بودجه دارید، گزینه‌هایی برای صرف غذای ارزان وجود دارند. در ادامه ۲ مورد از رستوران‌های ارزان شهر را به شما معرفی می‌کنیم:

  • La Bonbonnière de Marie: این فست‌فود در باغ‌های Champ de Mars و در سایه برج ایفل است و غذاهایی مانند پیتزا، هات‌داگ، وافل، بستنی و سالاد دارد.
  • رستوران‌های زنجیره‌ای Goutu: این رستوران اولین شعبه‌اش در سال ۲۰۰۹ باز شد و به‌ دلیل قیمت‌های مناسبش، آن‌قدر محبوب شد که چند شعبه دیگر هم باز کرد. قیمت ساندویچ‌های پایه‌ این رستوران حدود ۳ یورو است.

تجربه سینما رایگان در پاریس

سینما رایگان در پاریس

اگر به‌ دنبال تجربه تفریحات رایگان پاریس هستید، احتمالا تماشای فیلم در یک فضای روباز گزینه مناسبی برای‌ شما باشد. در ادامه ۲ مورد از سینماهای رو‌باز پاریس را معرفی می‌کنیم.

  • ·         La Villette : این سینما، معروف‌ترین سینمای روباز پاریس است که هم فیلم‌های انگلیسی‌ و هم فرانسوی در آن نمایش داده می‌شوند. البته بهتر است با خودتان لباس گرم ببرید؛ چون شب‌ها در پارک و کنار حوض می‌تواند بسیار سرد باشد.
  • ·         سینمای پشت‌بام Moulin Rouge : اگر می‌خواهید در مرکز شهر به سینمای رایگان بروید و از تماشای یک فیلم زیبا لذت ببرید، سینمای تراس پشت‌بام مولن روژ گزینه مناسبی است.

شرکت در کنسرت رایگان

اگر می‌خواهید به کنسرت‌های موسیقی بروید؛ اما هزینه‌ای بابت بلیط نپردازید، چند گزینه برای شما وجود دارد. در بعضی از کافه‌های پاریس، کنسرت‌های کوچک برگزار می‌شوند که برای لذت‌بردن از آن‌ها نیازی به تهیه بلیت ندارید. در این کافه‌ها، انواع موسیقی (از راک گرفته تا جاز) اجرا می‌شوند و به سلیقه خودتان می‌توانید از هر کدام لذت ببرید. این کافه‌ها بیشتر در منطقه باستیل هستند. همچنین، بعضی از کنسرت‌های بزرگ در فستیوال‌های موسیقی هم رایگان هستند. از «فستیوال جز سن ژرمن» به‌عنوان نمونه‌ای از این فستیوال‌ها می‌توان نام برد.

در میان تفریحات پاریس بهترین را انتخاب کنید

پاریس به‌عنوان یکی از جذاب‌ترین مقاصد برای گردشگران شناخته می‌شود. تفریحات پاریس به‌حدی متنوع و جذاب هستند که هیچ گردشگری را ناراضی نمی‌گذارند. چه اهل گشتن در موزه‌ها، غرق‌شدن در تاریخ و فرهنگ باشید و چه به‌ دنبال محله‌های لوکس، بوتیک‌های گران‌قیمت و کافه‌های افسانه‌ای، پاریس در نهایت تفریحی باب میل شما دارد. در این مقاله سعی کردیم یک راهنمای سفر به پاریس کامل ارائه دهیم، با شما در خیابان‌های شهر عشق قدم بزنیم و تعدادی از بهترین تفریحات پاریس را به شما معرفی کنیم که می‌توانند تجربه‌های فراموش‌نشدنی برای‌تان بسازند. کدامیک از تفریح های پاریس برای شما جذاب‌تر است؟ فکر می‌کنید بازدید از همه مکان‌های مورد علاقه‌تان در پاریس چند روز طول می‌کشد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول درباره تفریحات پاریس

برای گشت و گذار در پاریس چه راه‌هایی وجود دارد؟

شما برای رفتن به مکان‌های تفریحی پاریس، چند راه متفاوت دارید. استفاده از وسایل حمل‌ و نقل عمومی یا اجاره خودروی شخصی ۲ راه اصلی است. در ضمن، بسیاری از مکان‌های تفریحی، تورهای ویژه خودشان را دارند و حمل‌ و نقل توریست‌ها با ارائه‌دهنده تور است. برای رفتن به مکان‌های تفریحی اطراف رود سن هم می‌توانید از قایق استفاده کنید.

هزینه اقامت در هتل‌های پاریس چقدر است؟

میانگین هزینه اقامت در هتل‌های پاریس حدود ۱۲۶ دلار برای هر شب است. البته قیمت بعضی از هتل‌های پاریس تا بیشتر از ۲۰۰۰ دلار برای هر شب هم می‌رسد. این رنج قیمتی گسترده به شما کمک می‌کند تا با هر بودجه‌ای، بتوانید یک مکان مناسب را برای اقامت پیدا کنید.

وضعیت امنیت پاریس چطور است؟

پاریس یکی از شهرهای امن اروپا حساب می‌شود؛ اما همیشه باید مراقب جیب‌برها یا کلاه‌برداران خیابانی باشید! مخصوصا زمانی که سوار مترو می‌شوید یا در شب قصد پیاده‌روی دارید، باید حواستان را جمع کنید. بیشتر به‌صورت گروهی حرکت کنید یا همراه با تور باشید تا مشکل احتمالی برای‌تان پیش نیاید.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید