جزیره مرجانی کیش، یک مقصد پرطرفدار برای گردش و تفریح در میان گردشگران به حساب می‌آید. جزیره‌ای که اگر یک هفته هم در آنجا باشید، بازهم نمی‌خواهید به شهر و دیار خود بازگردید. در کنار معرفی جاذبه ها و تفریحات کیش تعداد زیادی رستوران در جزیره وجود دارد که برای تجربه غذا در جنوب کشور ایده‌آل است. انتخاب رستوران در کیش کار ساده‌ای نیست، به همین دلیل در این مطلب از مجله گردشگری فلای تودی قصد داریم بهترین رستوران های کیش از نگاه مردم را به شما معرفی کنیم؛ پس همراه ما باشید.

بهترین رستوران های کیش

اگر تا به حال به جزیره کیش سفر کرده باشید، می‌دانید که تقریبا در تمام هتل ها و مرکز خرید، رستوران های متعددی وجود دارد. طبیعی است که شهری محبوب و پرجاذبه مثل کیش باید ظرفیت های بالایی برای پذیرایی از مسافران و گردشگران داشته باشد.

اما در میان تعداد زیاد رستوران ها و کافی شاپ های کیش برخی از آنها به دلیل کیفیت بهتر خدمات، محبوبیت بالاتری دارند. در ادامه لیستی از بهترین رستوران های کیش از نظر مسافران را آورده‌ایم.

۱- رستوران دارچین کیش | تجربه طعم استیک

رستوران دارچین کیش به دلیل تنوع غذایی و برخورد خوب پرسنل جز یکی از بهترین رستوران های کیش از نگاه مردم به شمار می‌رود. در این رستوران انواع غذای ایرانی، کباب و دریایی طبخ می‌شود. معروف ترین غذای رستوران دارچین، استیک است که پیشنهاد می‌کنیم که حتما آن را امتحان کنید.

رستوران دارچین کیش

آدرس رستوران دارچین: انتهای خیابان اندیشه، روبروی آوای خلیج فارس

شماره تلفن رستوران دارچین: ۴۴۴۲۰۳۵۷-۰۷۶

آدرس رستوران دارچین روی نقشه گوگل

۲- آناناس توران | رستورانی جدید با حسی متفاوت

این رستوران در فضایی دنج و آرام، همه روزه به صرف ناهار (ایرانی و دریایی) پذیرای ساکنین و گردشگران است‌.
وجه تمایز این رستوران، صرف ناهار ایرانی، بدون درنظر گرفتن زمان، از ساعت ۱۲:۳۰ الی ۱۹ می‌باشد.
این رستوران، با سابقه ۱۰ سال سرو صبحانه در کافه آناناس(کلبه هور)، این‌بار مسافران کیش را به تجربه‌ای متفاوت دعوت می‌کند. امتحان غذای دریایی این رستوران، به‌شدت پیشنهاد می‌شود‌.

معرفی بهترین رستوران های کیش از نگاه مردم

آدرس رستوران آناناس توران کیش: میدان سنایی، انتهای بازار مریم 

شماره تلفن رستوران آناناس توران: ۴۴۴۵۵۰۵۲-۰۷۶

آدرس رستوران آناناس توران کیش روی نقشه گوگل

۳- رستوران خرچنگ بهترین رستوران دریایی کیش

رستوران خرچنگ کیش، یکی از رستورانهای کیش با منوی غذاهای دریایی است. نزدیکی این رستوران به یکی از بهترین مراکز خرید کیش یعنی رویامال همراه با محیطی دنج و موسیقی زنده، لحظات آرام و دلنشینی را برای شما به وجود خواهد آورد. میکس چدنی و یخنی از غذای معروف رستوران خرچنگ کیش محسوب می‌شوند. این رستوران از ساعت ۱۲:۳۰-۱۶:۳۰ برای سرو ناهار و شب‌ها از ۲۰-۱ بامداد فعالیت دارد.

رستوران خرچنگ کیش

آدرس رستوران خرچنگ: روبروی هتل لیلیموم _ ساختمان هدیش طبقه اول

آدرس رستوران خرچنگ روی نقشه گوگل

۴- رستوران میر مهنا بهترین رستوران ساحلی کیش

رستوران میر مهنا کیش یکی از بهترین رستوران های ساحلی کیش محسوب می‌شود. نزدیکی به ساحل دریا، موسیقی زنده همراه با منوی متنوع این رستوران از قلیه ماهی تا شیشلیک، از جذابیت های رستوران میرمهنا به حساب می‌رود. رستوران میرمهنا نسبت به سایر رستوران های کیش قیمت بالاتری دارد.

اگر به دنبال رستوران ارزان کیش هستید، میرمهنا پیشنهاد خوبی برای شما نیست. اما اگر هزینه برای شما اهمیت چندانی ندارد و دوست دارید تا یک غذای دریایی متفاوت بچشید، رستوران میرمهنا کیش را از دست ندهید.

رستوران میر مهنا کیش

آدرس رستوران میرمهنا: نوار ساحلی، خیابان پروین اعتصامی، جنب هتل تاپ رز

شماره تلفن رستوران میرمهنا: ۴۴۴۲۲۸۵۵-۰۷۶

آدرس رستوران میرمهنا روی نقشه گوگل

۵- پاشا | از رستوران های لوکس کیش

رستوران پاشا کیش برای سرو غذا در یکی از رستوران های لاکچری کیش بهترین گزینه به شمار می‌رود. این رستوران با فضایی مدرن و مشرف به دریا خیلی زود جایگاه خود را در میان کیشوندان و مسافران پیدا کرده است. این رستوران دو طبقه دارد که بخش VIP آن در طبقه دوم، با طراحی مدرن و سنتی، فضایی خاص و منحصربه فردی را برای مهمانان خود ایجاد می‌کند.

برگزاری موسیقی زنده از ساعت ۱۰ شب تا ۱ بامداد، این رستوران را در میان یکی از بهترین رستوران های کیش با موسیقی زنده قرار داده است. منوی رستوران پاشا کیش شامل انواع غذاهای دریایی، غذاهای ایرانی و فست فودی می‌شود.

رستوران میر مهنا کیش

آدرس رستوران پاشا کیش: جزیره کیش – پشت بازار دیپلمات – مجموعه رستوران بین المللی پاشا

تلفن رستوران پاشا کیش :۰۹۳۴۷۶۹۳۱۷۷

آدرس رستوران پاشا کیش روی نقشه گوگل

۶- رستوران کف شیشه ای کیش | تجربه ای متفاوت در جزیره

رستوران کف شیشه ای کیش تجربه‌ای خاص به هنگام سرو غذا را برایتان به ارمغان می‌آورد. این رستوران در کیش به دلیل طراحی دورتادور شیشه‌ای و قرار گرفتن در ارتفاع ۵۰ متری، چشم اندازی خاص و مشرف به دریا را برای مهمانان خود فراهم کرده است. اگرچه این رستوران منو ارزان ندارد، اما همچنان می‌توان آن را در لیست رستوران های کیش با قیمت مناسب قرار دارد.

این رستوران شیشه ای در کیش با منویی کامل از غذاهای ایرانی، دریایی، کبابی و انواع نوشیدنی از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. ساعت کاری رستوران از ساعت یک ظهر الی یک بامداد همراه با اجرای پیانو و موسیقی زنده است.

رستوران کف شیشه ای کیش

آدر رستوران کف شیشه ای: جاده جهان، غروب کیش، روبروی رستوران پدیده شاندیز

تلفن رستوران کف شیشه‌ ای: ۰۹۱۲۲۰۰۰۵۱۶

آدرس رستوران کف شیشه ای روی نقشه گوگل

۷- رستوران هواری کیش | از بهترین رستوران های محلی کیش

در ادامه معرفی بهترین رستوران کیش، به رستوران هواری می‌رسیم. این رستوران با محیطی دنج و دلپذیر و انواع غذاهای دریایی نظیر خرچنگ و لابستر تبدیل به یکی از پرطرفدارترین رستوران های کیش در میان مسافران شده است. این رستوران از ساعت ۱۱ تا ۱۲ بامداد شروع به فعالیت می‌کند.

در رستوران هواری کیش می‌توانید انواع غذاهای محلی کیش نظیر سمبوسه میگو، سوپ مخصوص دریایی، پاکورا، ترشی محلی، سالاد شیرازی، سیب‌زمینی سرخ ‌شده، کرسپی، پیتزا دریایی، بیکن و… را سفارش دهید.

رستوران هواری کیش

آدرس رستوران هواری کیش: شهرک صدف میدان گلستان روبروی مسجد امام حسن مجتبی (ع)

تلفن رستوران هواری کیش: ۰۷۶۴۴۴۴۵۱۵۱

آدرس رستوران هواری کیش روی نقشه گوگل

۸- رستوران پدیده شاندیز کیش | از بزرگترین رستوران های سرپوشیده جهان

رستوران پدیده شاندیز کیش یکی از بزرگترین رستوران های سرپوشیده جهان با مساحتی بالغ بر ۱۱۰۰۰ مترمربع است که در ۱۱۰ روز مورد بهره بهرداری قرار گرفت. معماری این رستوران الهام گرفته از معماری کهن و برگرفته از هخامنشیان است. این رستوران ظرفیت پذیرایی از ۲۰۰۰ نفر را دارد. شیشلیک معروف ترین غذای رستوران پدیده شاندیز به شمار می‌رود. این رستوران از ۱۲-۱۶ با ناهار و از ساعت ۲۰-۲۴ با شام از مهمانان خود پذیرایی می‌کند.

رستوران پدیده شاندیز کیش

آدرس رستوران پدیده شاندیز کیش: جاده جهان، نرسیده به میدان غروب

تلفن رستوران پدیده شاندیز کیش: ۰۷۶۴۴۴۷۱۰۶۸

آدرس رستوران پدیده شاندیز کیش در نقشه گوگل

۹- فود کورت دامون کیش | با غذاهای ایرانی و بین المللی

فود کورت دامون کیش در طبقه دوم مرکز خرید دامون کیش قرار گرفته است. این رستوران مجموعه‌ای از رستوران ها وکافه های کیش با رنج قیمتی متفاوت محسوب می‌شود. در رستوران دامون کیش می‌توانید انواع غذاها اعم از ایرانی، ایتالیایی، ترکی، چینی، هندی و مکزیکی را سفارش دهید.

از معروف ترین غذاهای فودکورت دامون می‌توان به ماهی، پاستای آلفردو و غذاهای هندی اشاره کرد. برای صرف صبحانه در کیش حتما سری به فود کورت دامون بزنید. دامون یکی از بهترین رستوران ها و کافه های کیش است که در سفر به جزیره حتما باید به آن سر بزنید.

فود کورت دامون کیش

آدرس رستوران فودکورت دامون: خیابان وصال، مرکز خرید دامون

شماره تلفن رستوران فودکورت دامون: ۴۴۴۵۹۷۳۵-۰۷۶

آدرس رستوران فودکورت دامون روی نقشه گوگل:

۱۰- گل مریم از بهترین کترینگ های کیش

کترینگ گل مریم، بهترین کترینگ کیش برای صرف غذاست که به دلیل استفاده از مواد با کیفیت و تازه، در میان کیشوندان و مسافران معروف شده است. کترینگ گل مریم یکی از رستوران های کیش با قیمت مناسب نیز محسوب می‌شود. در منوی کترینگ گل مریم می‌توانید انواع خورش ها،کباب و غذای دریایی را سفارش دهید.

کترینگ گل مریم

آدرس کترینگ گل مریم: میرمهنا-فاز G-خیابان فرهنگ-نبش بازارچه خدمات

تلفن کترینگ گل مریم: ۰۹۳۳۰۴۰۸۱۵۷

آدرس کترینگ گل مریم در نقشه گوگل:

۱۱- رستوران فودلند کیش

رستوران فودلند کیش در سه سالن اصلی همراه با طراحی و نورپردازی منحصر به فرد، تلاش دارد تا با ارائه انواع غذاهای ایرانی و بین المللی رضایت مهمانان خود را جلب کند. این رستوران در کنار ساحل مرجان و انتهای مرکز خرید مرجان واقع شده است.

رستوران فودلند کیش

آدرس رستوران فودلند کیش: انتهای لاین غربی بازار مرجان جنب دانشگاه شیراز

تلفن رستوران فودلند کیش: ۴۴۴۶۶۳۳۳-۰۷۶

آدرس رستوران فودلند کیش روی نقشه گوگل:

معرفی رستوران های ارزان کیش

اگر می‌خواهید هزینه سفر به کیش را کم کنید، می‌توانید سراغ رستوران های ارزان جزیره هم بروید. رستوران‌های باکیفیت زیادی در کیش وجود دارند، رستوران‌هایی که به سبب شهرت قیمت بالاتری نسبت به سایر رستوران‌‌ها دارند. قیمت رستوران های کیش، رنج قیمتی متفاوتی، از ارزان تا گران قیمت را به خود اختصاص می‌دهند.

اما در این میان رستوران‌ های ناشناخته با کیفیت و قیمت خوب کم نیستند. برای صرف غذا در رستوران ارزان در کیش می‌توانید یکی از رستوران‌های ایرانویچ، رستوران برادران بختیاری، رستوران پاتوق و رستوران پارسیان را انتخاب کنید.

رستوران گردی در جزیره کیش را از دست ندهید

شکم گردی یکی از تفریحات جذاب در جزیره کیش محسوب می‌شود. رستوران های خوب کیش با انواع غذاهای محلی و بین المللی کم نیستند. شناخت و اطلاعات در مورد آنها، کمک بیشتری در تصمیم گیری رستوران مورد نظر به شما خواهد کرد. ما بهترین رستوران های کیش از نظر مردم را به شما معرفی کردیم. برای سفر به جزیره کافی است بلیط هواپیما برای کیش یا بلیط قطار به شهرهای نزدیک به جزیره کیش را خریداری کرده و از میان بهترین هتل های کیش یکی را انتخاب کنید و راهی شوید.

شما چه رستوران دیگری را به لیست بالا اضافه می‌کنید؟ تجربه‌تان در خصوص بهترین رستوران های محلی کیش یا رستوران های ساحلی را با ما و خوانندگانمان به اشتراک بگذارید.

پاسخ به سوالات متداول درباره بهترین رستوران های کیش

بهترین فست فود کیش کدام است؟

هشتگ و فودکورت دامون از بهترین فست فودهای کیش به شمار می‌روند.

کدام رستوران های کیش موسیقی زنده دارند؟

بسیاری از رستوران های کیش مانند رستوران میرمهنا، خرچنگ، پدیده شاندیز و… در شب موسیقی زنده دارند.

بهترین فودکورت کیش کجاست؟

فودکورت دامون از بهترین فودکورت های کیش به شمار می‌رود.

غذاهای محلی کیش کدامند؟

شهرهای جنوبی کشور تنوع بالایی از نظر غذایی دارند. دلیل آن هم استفاده از ادویه های خاص است که طعم متفاوتی به غذاها می‌بخشد. در سفر به کیش حتما غذای محلی سمک مشو را بچشید.

پرطرفدارترین رستوران های کیش کجاست؟

رستوران های میرمهنا، شاندیز، خرچنگ و کوه نور از پرطرفدارترین رستوران های کیش در میان گردشگران هستند.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید