شهر مقدس مشهد یکی از مقاصد مهم گردشگری به شمار می‌رود که در برنامه‌های سفر اکثر ایرانی‌ها جایگاه ویژه‌ای دارد. وجود جاذبه های گردشگری مشهد و حضور پربرکت امام رضا (ع) موجب شده تا این شهر محبوبیت بالای داشته باشد. به همین دلیل شهر مشهد هم برای میزبانی از مهمانان خود، اقامتگاه‌های خوب و متنوعی را تدارک دیده است. البته تعداد بالای این اقامتگاه‌ها در کنار تنوع امکانات و خدماتی که ارائه می‌دهند، باعث سردرگمی مسافران می‌شود. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم، این مطلب از مجله گردشگری فلای تودی را به معرفی به بهترین و تمیزترین هتل های مشهد اختصاص دهیم، تا بتوانید بهترین هتل را با توجه نیازتان رزرو کنید.

بهترین هتل های ۵ ستاره مشهد

برای تجربه اقامتی لوکس و به یاد ماندنی ما به شما هتل های پنج ستاره مشهد را پیشنهاد می‌کنیم. این هتل‌ها که تعداد کمی هم ندارد، در نقاط مختلفی از مشهد نظیر حرم یا وکیل آباد قرار گرفتند. هتل های ۵ ستاره مشهد به واسطه خدمات و امکاناتی که ارائه می‌دهند، قیمت بالاتری نسبت به سایر هتل های مشهد دارند. این هتل‌ها را می‌توانید با تخفیفات ویژه‌ای در فلای تودی رزرو کنید.

هتل مدینه الرضا مشهد

اگر به دنبال اقامت در هتلی با امکانات مجلل در نزدیکی حرم هستید، هتل مدینه الرضا مشهد بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این هتل نزدیک‌ترین هتل به حرم محسوب می‌شود که حدود ۵۰۰ متر با ورودی شیرازی حرم مطهر فاصله دارد. هتل مدینه الرضا بر مبنای معماری اصیل ایرانی طراحی شده و معماری آن در بدو ورود توجه هر کسی را به خود جلب می‌کند.

هتل مشهد 5 ستاره مدینه الرضا مشهد

محیط آرام این هتل در کنار امکانات و خدماتی که ارائه می‌دهد، توانسته رضایت مهمانان خود را به دست آورد. شما می‌توانید یکی از ۲۸۸ واحد اقامتی این هتل را رزرو کنید و اقامت دلنشینی را در جوار حرم امام رضا تجربه کنید. برای رفع خستگی سفر هم می‌توانید از استخر، سونا یا خدمات ماساژ هتل استفاده کنید.

آدرس هتل مدینه الرضا مشهد در نقشه گوگل

آدرس: مشهد، خیابان شیرازی، نبش شارستان رضوی

هتل پارسیس مشهد

هتل پارسیس یکی دیگر از هتل‌های پنج ستاره شهر مشهد به شمار می‌رود که در نزدیکی حرم قرار دارد. این هتل دارای ۱۱۲ واحد اقامتی با ویژگی‌ها و امکانات مختلف است که برخی از آنها چشم‌اندازی رو به حرم دارند. تمیزی و کیفیت اتاق های هتل پارسیس، موجب رضایت مهمانان از این هتل شده است.

هتل 5 ستاره پارسیس مشهد

از امکانات هتل پارسیس مشهد می‌توان به مرکز ماساژ، استخر، سونا و جکوزی اشاره کرد که برای رفاه هر چه بیشتر مسافران در نظر گرفته شده‌اند. رفتار خوب پرسنل و کیفیت بالای خدمات این هتل از دیگر مزایای رزرو هتل پارسیس محسوب می‌شود.

آدرس هتل پارسیس مشهد در نقشه گوگل

آدرس: مشهد، بلوار وحدت، وحدت ۷، بلوار امیرالمومنین

هتل درویشی مشهد

اگر بخواهیم فهرستی از هتل‌های لوکس ایران داشته باشیم، قطعا هتل درویشی مشهد یکی از هتل‌های این فهرست خواهد بود. این هتل با ساختمانی ۲۳ طبقه، بلندترین مرکز اقامتی شرق ایران است و نمای جذاب آن توجه هر کسی را به خود جلب می‌کند. بیش از ۲۰۰ واحد اقامتی در این هتل وجود دارد که برخی از آنها دارای ویژگی‌های خاصی هستند. سوییت‌های ایران باستان، ایران اسلام، هند، مصر و چین از واحدهای قابل توجه در این هتل به حساب می‌آیند و همان طور که از نامشان پیداست، به سبک و سیاق خاصی طراحی و دکور شده‌اند.

هتل 5 ستاره درویشی مشهد

از امکانات قابل توجه هتل درویشی می‌توان به سونا، جکوزی، مرکز ماساژ، سرویس حرم، فضای سرپوشیده بازی کودک و… اشاره کرد. بیش از ۸۰۰ متر فضای سبز در این هتل وجود دارد که به صورت سرپوشیده و روباز هستند. این هتل خدمات فولبرد و هافبرد هم ارائه می‌دهد که با انتخاب این نوع رزرو می‌توانید تمام یا بخشی از وعده‌های غذایی را در هتل نوش جان کنید.

آدرس هتل درویشی مشهد در نقشه گوگل

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۲۴ و ۲۶

هتل هما ۱ مشهد

هتل هما ۱ مشهد یا هایت سابق یکی از اعضای گروه هتل‌های هما به شمار می‌رود که به عنوان یکی از بزرگترین هتل های مشهد شناخته می‌شود. این هتل در سال ۱۳۵۲ آغاز به کار کرده و تا به امروز بارها برای بهبود کیفیت امکانات خود بازسازی شده است. اگر نزدیکی به حرم برایتان آن قدر اهمیت ندارد و یا می‌خواهید در خارج از محدوده طرح ترافیک مشهد اقامت داشته باشید، هتل هما ۱ مشهد بهترین گزینه محسوب می‌شود.

هتل 5 ستاره هما 1 مشهد

برخورد خوب کارکنان، نظافت بخش ‌های مختلف هتل، کیفیت خوب امکانات و خدمات باعث شدند تا مهمانان این هتل از انتخاب آن خرسند باشند. هتل هما ۱ دسترسی خوبی به مراکز مهم شهر مانند حرم، فرودگاه و راه آهن دارد. از این هتل به راحتی می‌توانید به ایستگاه مترو برسید و با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی به گشت و گذار در شهر بپردازید.

آدرس هتل هما ۱ مشهد در نقشه گوگل

آدرس: مشهد، بلوار احمدآباد، تقاطع احمدآباد و کلاهدوز

هتل پردیسان مشهد

برای اقامت در یکی از مناطق خوش آب و هوای مشهد و اقامتی آرام به دور از هرگونه شلوغی و هیاهوی مرکز شهر، هتل پردیسان مشهد بهترین هتل پنج ستاره مشهد برای اقامت به شمار می‌آید. این هتل که در نزدیکی باغ ملک آباد قرار دارد از فضایی آرام و دلنشین را برای مهمانان برخوردار است.

هتل 5 ستاره پردیسان مشهد

از جمله امکانات هتل پردیسان مشهد می‌توان به مجموعه آبی نظیر استخر ،سونا، جکوزی و مرکز ماساژ، ترانسفر، سرویس به حرم و… اشاره کرد. پارک ملت مشهد و کوهسنگی به راحتی از این هتل قابل دسترسی هستند و وجود ایستگاه‌های اتوبوس و مترو در نزدیکی هتل، خیال شما را بابت رفت و آمد آسان در شهر راحت می‌کند.

آدرس هتل پردیسان مشهد در نقشه گوگل

آدرس: مشهد، بزرگراه کلانتری، جنب پارک صدا و سیما

هتل بزرگ پارک حیات مشهد

در سال ۱۳۸۵ هتلی با عنوان هتل بزرگ طرقبه در ابتدای شهر طرقبه شروع به فعالیت کرد. این هتل در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی قرار گرفت و با نام هتل بزرگ پارک حیات مشهد به کار خود ادامه داد. این هتل حدود ۶ کیلومتر با شهر مشهد فاصله دارد و به سبب قرارگیری در منطقه‌ای ییلاقی، گزینه‌ای عالی برای گذراندن لحظاتی سرشار از آرامش و خوش آب و هوا به شمار می‌آید.

هتل 5 ستاره پارک حیات مشهد

این هتل از استخر، سونا، مرکز ماساژ و سرویس حرم برای زائران برخوردار است. از جاذبه‌های نزدیک به این هتل می‌توان بند گلستان، باغ وکیل آباد و مجموعه توریستی چالیدره اشاره کرد.

آدرس هتل بزرگ پارک حیات مشهد در نقشه گوگل

آدرس: مشهد، انتهای بلوار وکیل آباد، کیلومتر ۵ طرقبه، امام خمینی ۱، جنب پمپ بنزین گلستان

هتل قصر طلایی مشهد

هتل بین المللی قصر طلایی مشهد از بزرگ‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌های ایران محسوب می‌شود که استانداردهایی در سطح بین‌المللی دارد. این هتل در سال ۱۳۸۹ افتتاح شده و برای بهبود کیفیت امکانات مجدد مورد بازسازی قرار گرفت. ۳۵۸ واحد اقامتی این هتل، امکانات و خدمات متنوعی دارند. سوییت سنیور، پرنسس، پرنسس رویال، آپارتمان قاجاری و… از جمله واحدهای لوکس در این هتل به شمار می‌روند. متفاوت‌ترین بخش هتل قصر طلایی را می‌توان کیدزروم نام برد که با استفاده از شخصیت‌های والت دیزنی، برای کودکان طراحی و ایجاد شده است.

هتل 5 ستاره قصر طلایی مشهد

امکانات رفاهی این هتل شامل استخر، سونا، سالن بیلیارد، رستوران بام و… می‌شود. از دیگر مزایای رزرو هتل قصر طلایی می‌توان به دسترسی نزدیک آن به حرم امام رضا (ع)، بازار رضا، مسجد گوهرشاد و موزه آستان قدس اشاره کرد.

آدرس هتل قصر طلایی مشهد در نقشه گوگل

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۳۴ و ۳۶

هتل پارس مشهد

اگر نظرات هتل پارس مشهد را بخوانید، هیچگاه از انتخاب این هتل پشیمان نخواهید شد. این هتل ۵ ستاره، که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۲ شروع کرد با ارائه امکانات و خدمات خود توانست توجه گردشگران زیادی را به خود جلب کند. از مهمترین نکات هتل پارس مشهد، برخورد خوب کارکنان آن است.

هتل 5 ستاره پارس مشهد

هتل پارس در یکی از بهترین مناطق مشهد، بلوار وکیل آباد، قرار گرفته و دسترسی خوبی به جاذبه های گردشگری مشهد دارد. با رزرو هتل پارس مشهد می‌توانید از امکانات این هتل نظیر اینترنت، رستوران و کافه، امکانات ورزشی، استخر، سونا و… بهره مند شوید. در صورتی که سفرتان کاری باشد و نیاز به اتاق جلسه یا سالن همایش داشتید، می‌توانید از این امکان هتل پارس هم استفاده کنید.

آدرس هتل پارس مشهد در نقشه گوگل

آدرس: مشهد، بلوار وکیل آباد، چهار راه شهید صیاد شیرازی

هتل الماس ۲ مشهد

برای کسانی که مراسم جشن ازدواج خود را در مشهد برگزار می‌کنند یا برای ماه عسل قصد سفر به مشهد را دارند، هتل الماس ۲ مشهد با ارائه پکیج عروسی، بهترین هتل مشهد برای ماه عسل به شمار می‌رود. علاوه بر این، طراحی منحصر به فرد سوئیت های هتل الماس ۲ مشهد، شما را به تماشای کشورهای متمدن نظیر هند، ایران، آفریقا و… دعوت می‌کند.

هتل 5 ستاره الماس 2 مشهد

رستوران پانوراما، خدمات ورزشی نظیر استخر و سونا، روم سرویس، خدمات ویژه افراد ناتوان، فروشگاه سوغاتی از مهمترین امکانات هتل الماس ۲ مشهد به شمار می‌روند که شما اقامت منحصر به فردی را در مشهد تجربه کنید. این هتل در فاصله کمی از حرم و بازار رضا قرار گرفته و دسترسی خوبی به سایر جاهای دیدنی مشهد نیز دارد.

آدرس هتل الماس ۲ مشهد در نقشه گوگل

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۲۰

بهترین هتل های ۴ ستاره مشهد

هتل های ۴ ستاره مشهد نیز دست کمی از هتل های ۵ ستاره ندارند. این هتل‌ها که در نقاط مختلفی از شهر قرار دارند از لحاظ اقتصادی به صرفه‌تر هستند. ما در ادامه تعداد از بهترین هتل های چهار ستاره مشهد را به شما معرفی می‌کنیم.

هتل لیان مشهد

هتل لیان را می‌توان، بهترین هتل چهار ستاره مشهد معرفی کرد. این هتل با مساحتی بالغ بر ۲۰۰۰ متر، فعالیت خود را از سال ۱۴۰۰ آغاز کرد. ۱۲۶ واحد اقامتی هتل لیان در ۱۰ طبقه و دو برج غربی و شرقی که از طریق ساباط به هم متصل می‌شوند، قرار گرفته‌اند. از مهمترین امکانات هتل لیان مشهد که در طول اقامت خود از آنها بهره‌مند خواهید شد عبارتند از: مجموعه آبی و ورزشی، رستوران و کافی شاپ، لاندری مجهز، پارکینگ، ترانسفر و… .

هتل 4 ستاره لیان مشهد

رفتار خوب پرسنل هتل لیان، مهمترین نکته‌ای است که مهمانان این هتل، به آن اشاره کردند. همچنین اتاق های این هتل اندازه‌ای استاندارد دارند و به امکانات رفاهی نظیر حمام، سیستم مدیریت هوشــمند ساختمان(BMS)، صــندوق امانات شخصی، اینترنت پرسرعت، وسایل بهداشتی و… مجهز هستند. این هتل در خیابان شوشتری، واقع در بلوار نواب قرار گرفته که تنها ۳۰۰ متر تا حرم مطهر فاصله دارد.

آدرس هتل لیان مشهد در نقشه گوگل

آدرس: مشهد، خیابان نواب صفوی. بلوار شهید شوشتری، بین شهید شوشتری ۸ و ۱۰ 

هتل الماس ۱

هتل الماس که فعالیت خود را زیر نظر گروه هتل های الماس آغاز کرد، توانست به یکی از محبوب ترین هتل های ۴ ستاره مشهد تبدیل شود. از ۱۶۳ واحد اقامتی هتل الماس می‌توانید یکی از اتاق های یک تخته، دو تخته، سه تخته، چهار تخته و کانکت پنح تخته را با توجه به تعداد همسفرانتان انتخاب کنید. اگر قصد سفر خانوادگی دارید، می‌توانید این هتل را به صورت فولبرد یا هافبرد (همراه با وعده‌های غذایی) نیز رزرو کنید. سالن همایش و اتاق جلسه هتل الماس ۱ هم برای آن دسته از مسافرینی که قصد سفر کاری به مشهد دارند، گزینه مناسبی به حساب می‌آید.

هتل 4 ستاره الماس مشهد

آدرس هتل الماس ۱ مشهد در نقشه گوگل

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، ما بین امام رضا چهارم و ششم

هتل مشهد مشهد

هتل مشهد یک هتل چهار ستاره با امکانات بسیار خوب است و برای اقامت در نزدیکی حرم مطهر رضوی، گزینه مناسبی به شمار می‌رود. این هتل از هتل‌های باسابقه مشهد محسوب می‌شود و آخرین بازسازی آن در سال ۱۳۹۹ صورت گرفته است. کسانی که در این هتل اقامت داشته‌اند، فضای آن را آرام و منظم توصیف می‌کنند و از نظافت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هتل مشهد رضایت دارند.

برخورد خوب پرسنل و کیفیت خوب خدمات نیز از دیگر ویژ‌گی‌های مثبت هتل مشهد مشهد هستند. با اقامت در این هتل دسترسی آسانی به جاذبه‌های دیگر مشهد مانند موزه مردم شناسی مشهد، خانه تاریخی داروغه و … نیز خواهید داشت.

آدرس هتل مشهد مشهد در گوگل مپ

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۱ و ۳

بهترین هتل ۳ ستاره مشهد

در ادامه معرفی بهترین هتل های مشهد، به بهترین هتل ۳ ستاره مشهد می‌رسیم. این هتل ها از لحاظ قیمت بسیار ارزانتر از هتل های ۴ و ۵ ستاره مشهد هستند. امکانات خوب هتل های ۳ ستاره موجب شده تا مسافران زیادی این هتل‌ها را برای اقامت در مشهد انتخاب کنند. در ادامه با تعدادی از بهترین هتل های سه ستاره مشهد آشنا خواهید شد.

هتل رز درویشی مشهد

اگر اقامت در یک هتل تازه تاسیس را ترجیح می‌دهید، هتل سه ستاره رز درویشی برایتان مناسب خواهد بود. این هتل در سال ۱۳۹۹ تاسیس شده و خدمات بینظیر آن موجب شده تا هتل رز درویشی جز بهترین هتل های سه ستاره مشهد به شمار ‌رود. هتل رز درویشی مشهد تنها ۴۰۰ متر با حرم امام رضا (ع) فاصله دارد و با چند دقیقه پیاده‌روی از این هتل به راحتی می‌توانید به حرم برسید.

هتل 3 ستاره رز درویشی مشهد

۱۰۷ واحد اقامتی هتل رزر درویشی به صورت اتاق‌های هتلی و سوییت‌ها قابل رزرو هستند. . رزرو این واحدها در هتل رز درویشی مشهد به صورت هافبرد هم انجام می‌شود؛ به این معنا که یکی از وعده‌های ناهار یا شام به صورت رایگان در هتل برای شما سرو خواهد شد. کافه هتل رز درویشی، چشم‌اندازی از حرم را پیش روی شما قرار می‌دهد و برخی اتاق‌های هتل هم چشم اندازی به حرم دارند.

آدرس هتل رز درویشی مشهد در نقشه گوگل

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۱ و ۳

هتل دیپلمات مشهد

اگر نزدیکی به حرم برایتان اهمیت ندارد و می‌خواهید در مکانی آرام و به دور از شلوغی‌های اطراف حرم اقامت داشته باشید، هتل دیپلمات مشهد انتخاب خوبی برای شماست. این هتل در خارج از محدوده طرح ترافیک قرار دارد و برای کسانی که با خودرو شخصی به مشهد سفر می‌کنند، بسیار مناسب خواهد بود.

هتل 3 ستاره دیپلمات مشهد

ایستگاه‌های مترو و اتوبوس در نزدیکی این هتل قرار دارند و گردشگران می‌توانند به نقاط مختلف شهر دسترسی راحتی داشته باشند. از این هتل به راحتی می‌توانید به حرم، کوه سنگی، آرامگاه نادرشاه افشار و دیگر جاذبه‌های مشهد دسترسی داشته باشید.

آدرس هتل دیپلمات مشهد در نقشه گوگل

آدرس: مشهد، میدان راه آهن، ابتدای بلوار شهید کامیاب، خیابان شهید کامیاب، کامیاب ۳۲

بهترین هتل آپارتمان مشهد

برای سفرهای خانوادگی یا گروهی، هتل آپارتمان‌های مشهد با قیمتی پایین‌تر، بهترین گزینه به شمار می‌روند. هتل آپارتمان های مشهد که تعداد آنها در مشهد کم نیست با ارائه خدماتی همانند خانه، اقامت آرام و دلنشینی را در مشهد برایتان به ارمغان می‌آورند. در ادامه با بهترین هتل آپارتمان مشهد آشنا خواهید شد.

هتل حیات شرق مشهد

برای معرفی بهترین هتل آپارتمان مشهد از نظر مردم، به سراغ هتل حیات شرق می‌رویم. این هتل که در سال ۱۳۹۴ افتتاح شد، در مجموع ۳۳۲ واحد اقامتی دارد که آن را در زمره یکی از بزرگترین هتل های مشهد قرار می‌دهد. روم سرویس، رستوران، کافی شاپ، آسانسور، لاندری و… از امکانات هتل آپارتمان حیات شرق به حساب می‌آید که در طول اقامت خود می‌توانید از آنها بهره‌مند شوید.

هتل آپارتمان حیات شرق مشهد

آدرس هتل آپارتمان حیات شرق مشهد در نقشه گوگل

آدرس: مشهد، خیابان نواب صفوی، بین نواب ۱۰ و ۱۲

هتل آپارتمان معجزه مشهد

هتل آپارتمان معجزه مشهد یا مهمانپذیر معجزه مشهد گزینه بسیار خوبی برای اقامت اقتصادی و ارزان در اطراف حرم امام رضا (ع)، به شمار می‌رود. این مهمانپذیر در سال ۱۳۹۸ بازسازی شده و محیطی بسیار تمیز و آرام دارد. فاصله این مجموعه اقامتی تا حرم حدود ۴۰۰ متر است که چیزی کمتر از ۵ دقیقه پیاده‌روی می‌شود. این مجموعه اصول بهداشتی را به خوبی رعایت می‌کند و از نظر نظافت توانسته رضایت بیشتر مهمانانش را به دست آورد.

هتل آپارتمان معجزه مشهد

مهمانسرا معجزه مشهد ۲۰ واحد اقامتی دارد که هر یک دارای ظرفیت و امکانات خاصی هستند. می‌توانید این واحدها را به صورت فولبرد رزرو کنید؛ با رزرو فولبرد نیازی به پرداخت هزینه برای سرو ناهار و شام در هتل نیست و با این کار در هزینه سفر شما صرفه‌جویی می‌شود.

آدرس هتل آپارتمان معجزه مشهد در نقشه گوگل

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۲

هتل آپارتمان امید مشهد

هتل آپارتمان امید یک هتل آپارتمان سه ستاره ممتاز است که به عنوان یکی از بهترین هتل آپارتمان‌های مشهد شناخته می‌شود. این هتل آپارتمان در سال ۱۳۹۶ افتتاح شد و تا به امروز توانسته به خوبی رضایت مهمانانش را به دست آورد. نظافت خوب، امکانات مناسب و برخورد خوب کارکنان از جمله ویژگی‌های مثبت هتل آپارتمان امید مشهد هستند.

هتل آپارتمان امید مشهد

پروتکل‌های بهداشتی به دقت در این هتل آپارتمان رعایت می‌شوند و نظارت دقیقی روی تمیزی اتاق‌ها و سایر بخش‌های هتل وجود دارد. فاصله این هتل آپارتمان از حرم به ۲۰۰ متر نمی‌رسد و برای پیمودن آن کمتر از ۵ دقیقه پیاده‌روی نیاز است.

آدرس هتل آپارتمان امید مشهد در نقشه گوگل

آدرس: مشهد، خیابان شیرازی، نبش شیرازی ۳

بهترین هتل مشهد از نظر مسافران

در میان اقامتگاه های مشهد، برخی هتل از محبوبیت بالایی در میان مسافران برخوردارند. این هتل ها از نظر امکانات رفاهی، نزدیکی تا حرم ودسترسی به جاهای دیدنی مشهد توانستند توجه گردشگران زیادی را به خود جلب کنند. در ادامه بهترین هتل مشهد از نظر مسافران به شما معرفی خواهیم کرد.

هتل هانی پارس مشهد

هتل هانی پارس، از هتل‌های دوستاره مشهد است که در سال ۱۳۹۲ افتتاح شده و خدمات خوبی را به گردشگران و زائران ارائه می‌دهد. این هتل حدود ۲۴۰ متر از ورودی حرم مطهر رضوی فاصله دارد و از نزدیک‌ترین هتل‌‎ها به حرم محسوب می‌شود. بر اساس نظر کسانی که در این هتل اقامت داشته‌اند، پروتکل‌های بهداشتی به خوبی در هتل هانی پارس مشهد رعایت می‌شوند.

هتل هانی پارس مشهد

هتل هانی پارس مشهد دارای واحدهای اقامتی به صورت اتاق‌ و آپارتمان‌های مجهز است که قابلیت رزرو آنها به صورت فولبرد نیز وجود دارد. با رزرو فولبرد دیگر نیازی نیست برای وعده‌های غذایی هزینه‌ای بپردازید و هتل به صورت رایگان، آنها را برای شما سرو می‌کند. با این کار در هزینه‌های سفر شما هم صرفه‌جویی می‌شود.

آدرس هتل هانی پارس مشهد در نقشه گوگل

آدرس: مشهد، میدان بیت المقدس به سمت خسروی نو، شهید اندرزگو ۸، سرشور ۸

هتل هاترا مشهد

هتل هاترا، هتلی زیبا، آرام و تازه تاسیس در شهر مشهد است. این هتل سه ستاره گزینه‌ای خوب برای کسانی است که می‌خواهند با هزینه مناسب و اقتصادی در مشهد اقامت کنند و از خدمات خوبی بهره‌مند شوند. با وجود آنکه فاصله هتل هاترا مشهد از حرم به اندازه ۱۵ دقیقه پیاده‌روی است، این هتل در ساعات خاصی سرویس به حرم هم دارد. بنابراین به راحتی می‌توانید از هتل به زیارت بروید.

هتل هاترا مشهد

مهمانان این هتل از خدمات و امکانات مجموعه ابراز رضایت کرده و از نظافت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی هم رضایت داشته‌اند. هتل هاترا دسترسی آسانی به بازار رضا نیز دارد و باغ موزه نادری، خانه تاریخی داروغه و دیگر جاذبه‌های مشهد هم به راحتی از هتل قابل دسترسی هستند.

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، دانش غربی ۲/۱، نبش سرشور ۳۷

آدرس هتل هاترا مشهد در نقشه گوگل

هتل پارسه مشهد

هتل پارسه مشهد هتلی دو ستاره است که دسترسی خوبی به مراکز خرید و بازارهای مشهد دارد. این هتل از هتل‌های باسابقه شهر مشهد محسوب می‌شود و در سال ۱۳۹۳، مجدد مورد بازسازی قرار گرفت. برخورد خوب کارکنان، امکانات مناسب و خدمات خوب از ویژگی‌های مثبت هتل پارسه محسوب می‌شوند.

هتل پارسه مشهد

این هتل با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نظارت دقیق بر نظافت بخش‌های مختلف، رضایت مهمانانش را به دست آورده و قیمت اقتصادی رزرو آن باعث جذب گردشگران شده است. هتل پارسه خدمات ترانسفر فرودگاهی رایگان هم ارائه می‌دهد.

آدرس هتل پارسه مشهد در نقشه گوگل

آدرس: مشهد، خیابان دانش غربی، دانش غربی ۵/۱، کوچه کامیاب

هتل آدینا مشهد

اگر می‌خواهید دسترسی خوبی به حرم داشته باشید و در هتلی با امکانات و هزینه مناسب اقامت کنید، هتل آدینا مشهد را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این هتل یکی از هتل های سه ستاره مشهد است که در بلوار امام رضا قرار دارد. این هتل علاوه بر داشتن ظاهری مدرن و شیک، خدمات خوبی را هم به مسافران و زائران ارائه می‌دهد. کسانی که در این هتل اقامت داشتند فضای آن را آرام و تمیز توصیف می‌کنند.

هتل آدینا مشهد

فاصله این هتل تا حرم حدود ۱۰ دقیقه با اتومبیل است که برخی از اتاق‌های آن مشرف به حرم رضوی هستند. هتل آدینا علاوه بر نزدیکی به بازار رضا، فاصله کمی هم از ایستگاه مترو دارد که تردد گردشگران را در مشهد راحت می‌کند.

آدرس هتل آدینا مشهد در نقشه گوگل

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۱۶ و ۱۸، جنب بانک شهر

هتل آپارتمان قصر آیدین

هتل آپارتمان قصر آیدین یکی از بهترین هتل آپارتمان های مشهد است که می‌توانید اقامت کم هزینه و به‌صرفه‌ای در آن داشته باشید. این هتل در سال ۱۳۸۷ افتتاح شده و بارها مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل آپارتمان قصر آیدین مشهد به خوبی توانسته رضایت مهمانان را با ارائه خدمات و امکانات مناسب به دست آورد. پروتکل‌های بهداشتی به دقت در این مجموعه رعایت می‌شوند و نظافت بخش‌های مختلف هتل، قابل قبول است. این هتل آپارتمان فاصله زیادی با حرم ندارد اما برای رفاه بیشتر مهمانان، سرویس حرم در ساعات مشخصی از روز، در خدمت زائران خواهد بود.

هتل آپارتمان قصر آیدین

آدرس هتل آپارتمان قصر آیدین مشهد در نقشه گوگل

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۱۹، سه راه اول سمت راست

به نظر شما بهترین هتل مشهد کدام است؟

مشهد با وجود تعداد بالای گردشگران، تمام تلاش خود را می‌کند تا با ارائه امکانات و خدمات، بهترین لحظات را تجربه کنند. تعداد و تنوع بالای هتل در مشهد نیز گواه بر این موضوع است. ما تلاش کردیم در این مطلب تعدادی از آنها را مورد بررسی قرار دهیم و بهترین هتل های مشهد را به شما معرفی کنیم. با خرید ارزانترین بلیط هواپیما مشهد یا بلیط قطار و رزرو بهترین هتل های این شهر سفری متفاوت را تجربه کنید.

به نظر شما جای کدام هتل در این فهرست خالی است؟ اگر اخیرا سفری به مشهد داشتید، خوشحال می‌شویم تجربه اقامت خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول درباره بهترین هتل های مشهد

بهترین هتل در مشهد برای اقامت کدام است؟

هتل درویش، مدینه الرضا، رز درویشی و… جز بهترین هتل ها برای اقامت در مشهد هستند.

کدام هتل های مشهد، نزدیک ترین فاصله را تا حرم دارند؟

هتل مدینه الرضا، رز درویشی، حیات شرق و لیان جز هتل های نزدیک حرم هستند.

کدام هتل های مشهد، ۵ ستاره هستند؟

هتل مدینه الرضا، قصر طلایی، درویش، پارس و هما ۱ جز هتل های ۵ ستاره مشهد محسوب می‌شوند.

بهترین هتل‌های مشهد برای ماه عسل کدامند؟

هتل درویش، الماس ۲ و بین المللی قصر بهترین گزینه برای ماه عسل هستند.

2 نظرات

  1. با سلام و عرض ادب

    واقعا محتواهای سایت راجع به بلیط هواپیما و هتل خیلی عالی و کامل هستند.

    با تشکر از شما

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید