با هر قدمی که در خیابان‌های رم برمی‌دارید، تاریخ ۳۰۰۰ سال پیش را در سنگ‌فرش‌های آن‌ها پیدا خواهید کرد. در گذشته، امپراتوری رم یکی از قدرتمندترین امپراتوری‌های باستانی در جهان بوده و وجود بناهایی با قدمت بیش از هزار سال، خیلی‌ها را به سفر و بازدید از این شهر وسوسه می‌کند. به همین دلیل، هتل‌های زیادی در آن برای اقامت مسافران ساخته شد. از آنجایی که بخشی از لذت سفر در گرو اقامت در بهترین هتل های رم است، تصمیم گرفتیم در این مطلب از مجله گردشگری فلای تودی، فهرستی از هتل های محبوب رم را در اختیار شما قرار دهیم تا در سفرتان به پایتخت تاریخی ایتالیا بدانید که در کجاها اقامت داشته باشید. با ما همراه باشید.

در این مطلب از فلای تودی می‌خوانید... پنهان

بهترین هتل های ۵ ستاره رم

برای آنکه اقامتی لوکس و مجلل را در رم تجربه کنید، هتل های ۵ ستاره‌ای که در ادامه معرفی شده‌اند، گزینه بسیار مناسبی برایتان خواهند بود:

هتل پنج ستاره امپریال | NH Collection Roma Fori Imperiali

اگر دوست دارید خودتان را در قرون وسطی احساس کنید، هتل امپریال رم از جمله گزینه‌هایی است که در زمان سفر به رم به هیچ عنوان نباید اقامت در آن را از دست بدهید. هتل انجمن‌های امپریال رم، ۴۲ واحد اقامتی بسیار لوکسی دارد که با دکوراسیون و امکانات رفاهی عالی خود، اقامتی رویایی را برای شما رقم می‌‎زنند. از جذاب‌ترین بخش‌های این هتل، تراس بزرگ آن است که در تمام طول روز از مسافران هتل پذیرایی می‌کند و چشم‌اندازی باورنکردنی از هتل و شهر را پیش روی آن‌ها قرار می‌دهد. از نظر موقعیت مکانی هم، این هتل یکی از بهترین هتل های رم محسوب می‌شود. قرارگیری در قلب شهر رم و نزدیکی به جاهای دیدنی این شهر مانند کلیسای واتیکان، محله توریستی مونتی، سفارت‌خانه ونیز و… گردش در شهر را بی‌نهایت ساده و لذت‌بخش کرده است.

هتل امپریال، از لوکس ترین هتل های رم
  • آدرس: Via di Santa Eufemia 19, 00187 Roma

هتل رم شیرین | The First Roma Dolce

هتل رم شیرین نه تنها یکی از بهتری هتل های رم ایتالیا است، بلکه از تاریخی‌ترین بناهای این شهر نیز محسوب می‌شود. این هتل مجلل و لوکس تنها ۲۳ واحد اقامتی دارد که به مدرن‌ترین تجهیزات روز مجهز شده‌اند و از امکانات رفاهی بسیار خوبی برخوردار هستند. هتل رم شیرین که قدمت ساختمان آن به قرن ۱۹ برمی‌گردد، فضای بسیار آرام و دلبازی دارد و با قرارگیری در نزدیکی جاذبه‌هایی مثل ویلای بورگزه و محله زیبای کاندوتی تجربه بسیار لذت‌بخشی از سفر به رم را برای شما رقم می‌زند. از دیگر مزیت‌های اقامت در این هتل، پرسنل آن هستند که می‌توانند شما را برای گردش در شهر و بازدید از جاهای دیدنی رم راهنمایی کنند.

هتل رم شیرین، از بهترین هتل های رم
  • آدرس: Via del Corso 63, 00186 Rome

هتل سینگر پالاس | Singer Palace Hotel

اگر عاشق خرید هستید و دوست دارید در هتلی اقامت داشته باشید که در نزدیکی مراکز خرید معروف رم قرار دارد، هتل سینگر همان جایی است که در رم انتظارتان را می‌کشد. این هتل در دل خیابان تجاری دل کورزو قرار گرفته و علاوه بر نزدیکی به مراکز خرید معروف رم، بعضی از جاهای دیدنی این شهر مانند پانتئون و چشمه تروی نیز فاصله بسیار کمی با آن دارند. این هتل تنها ۳۰ اتاق دارد که در کمال ظرافت و به سبک ایتالیایی طراحی شده‌اند و با امکانات رفاهی عالی خود اقامتی رویایی و دل‌انگیزی را برای شما رقم می‌زنند. صبحانه خانگی هتل سینگر پالاس و غذاهای ایتالیایی و دریایی خوشمزه آن، از دیگر مزیت‌های اقامت در این هتل محسوب می‌شوند.

هتل سینگر پالاس رم
  • آدرس: Via Alessandro Specchi 10, 00186 Rome

هتل الیزابت رم | Elizabeth Unique Hotel

هتل الیزابت رم از معدود هتل ها در رم است که طراحی آن فرهنگ و تاریخ گذشته را در شما زنده می‌کند و در عین حال نشانه‌هایی از دنیای مدرن را با خود دارد. این هتل در قلب منطقه توریستی پیاتزا دل پوپولو قرار دارد و از لوکس‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌های این شهر محسوب می‌شود. هتل الیزابت رم ۳۰ واحد اقامتی دارد که بسیار دلباز و مجلل هستند و از پنجره‌های آن‌ها می‌توانید زیباترین مناظر از شهر رم را تماشا کنید. با توجه به اینکه کارکنان هتل به زبان‌های ایتالیایی، انگلیسی، اسپانیایی، روسی و ژاپنی مسلط هستند، به‌راحتی می‌توانید از آن‌ها برای گردش در شهر راهنمایی بگیرید.

هتل الیزابت، از بهترین هتل های 5 ستاره رم
  • آدرس: Via delle Colonnette 35, 00186 Rome

هتل اسپلندید | Hotel Splendide Royal

هتل سلطنتی اسپلندید، یکی از لوکس‌ترین و مجلل‌ترین هتل های رم است. این هتل با طراحی فضایی سنتی و تجهیز اتاق‌ها به امکانات رفاهی مدرن، عملکردی عالی در فراهم‌کردن اقامتی راحت و بی‌دغدغه برای مسافران ایفا کرده است. اغلب واحدهای اقامتی این هتل بالکنی دارند که مناظر بسیار زیبایی را پیش روی اقامت‌کنندگان قرار می‌دهند و خاطره اقامت در آن‌ها تا مدت‌ها در ذهنتان خواهد ماند. هتل اسپلندید رم رستوران بسیار باشکوه و مجللی به‌نام میرابل دارد که محل تردد و گردهمایی نخبگان و هنرمندان از سراسر ایتالیا و سایر کشورهای جهان است. مسافران در صورت تمایل می‌توانند از سرویس هتل برای رفتن به فرودگاه یا دسترسی به جاهای دیدنی رم استفاده کنند.

هتل سلطنتی اسپلندید، از مجلل ترین هتل های رم
  • آدرس: Via di Porta Pinciana 14, 00187 Rome

هتل پالازو داما | Palazzo Dama Hotel

اگر دوست دارید در قصری اقامت داشته باشید که روزی محل تجمع اشراف‌زادگان ایتالیایی بوده است، رزرو هتل پالازا داما را از دست ندهید. این هتل ۵ ستاره در قلب شهر رم قرار گرفته و برای مسافرانی که علاقمند به خرید، غذا و پیاده روی در شهر هستند، گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود. علاوه بر امکانات رفاهی عالی، این هتل از موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد و رستوران های معروف رم و فروشگاه برندهای معروف در نزدیکی آن قرار گرفته‌اند. علاوه بر این، با طی‌کردن مسافت کوتاه از این هتل، می‌توانید به جاذبه های رم مثل موزه‌های واتیکان، انجمن ملی و تماشاخانه کولوسئوم دسترسی داشته باشید.

هتل پالازو داما رم
  • آدرس: Lungotevere Arnaldo da Brescia 2, 00196 Rome

بهترین هتل های ۴ ستاره رم

برای تجربه اقامتی دلپذیر و به‌یادماندنی در رم، هتل های ۴ ستاره‌ای که در ادامه معرفی شده‌اند، گزینه بسیار مناسبی برایتان خواهند بود:

هتل بست وسترن اسپرینگ هاوس | Best Western Plus Hotel Spring House

هتل بست وسترن که درست بیرون دیوارهای کلیسای واتیکان واقع شده است، ۵ دقیقه پیاده تا ایستگاه متروی کیپرو موسیه واتیکان(Cipro-Musei Vaticani)  فاصله دارد. این هتل مدرن اتاق‌های شیک، Wi-Fi، سونا، اتاق ماساژ و باشگاه تناسب اندام رایگان را به مسافران خود عرضه می‌کند. همه اتاق‌های هتل بست وسترن دارای کف پارکت، تهویه مطبوع و تلویزیون ماهواره‌ای هستند و هر کدام مینی‌بار، چای و قهوه‌ساز با آب معدنی رایگان دارند.

هتل بست وسترن اسپرینگ هاوس

در کافی شاپ هتل در طول روز نوشیدنی، میان وعده و پیش غذا سرو می‌شود. همچنین، مسافران می‌توانند از صبحانه متنوع بوفه استفاده کنند و حتی غذای بدون گلوتن سفارش دهند. پرسنل هتل بست وسترن رفتاری دوستانه دارند و به چند زبان زنده دنیا مسلط هستند. به همین دلیل، مسافران به‌راحتی می‌توانند اطلاعات گردشگری و مسافرتی را بدون هیچ محدودیتی از پرسنل هتل دریافت کنند. لازم به ذکر است که هتل بست وسترن اسپرینگ هاوس رم ۳ دقیقه پیاده‌روی تا موزه‌های واتیکان فاصله دارد.

  • آدرس: Via Mocenigo, 7, 00192 Roma RM, Italy

هتل یورواستار سنت جان | Eurostars Saint John

هتل ۴ ستاره یورواستار سنت جان که از بهترین هتل ها در رم ایتالیا است، در نزدیکی متروی مانزونی قرار دارد و در نگاه اول، معماری زیبای ساختمان آن خودنمایی می‌کند. اتاق‌های این هتل به امکانات رفاهی خوبی مناسبی در حد یک هتل ۴ ستاره مجهز شده‌اند و با رزرو آن‌ها، درست به‌اندازه خانه خودتان احساس راحتی و آرامش خواهید داشت. از مهم‌ترین مزیت‌های اقامت در این هتل رم، موقعیت مکانی عالی آن است؛ علاوه بر نزدیکی به ایستگاه اتوبوس و تراموا، تعدادی از جاذبه های رم مانند فواره تروی سانتا ماریا، انجمن رم، میدان کامپو د فیوری و موزه واتیکان نیز در فاصله بسیار کمی از هتل یورواستار سنت جان رم قرار گرفته‌اند.  

یورو استار سنت جان رم
  • آدرس: Via Matteo Boiardo 30, 00185 Rome

هتل بوتیک لئوناردو | Leonardo Boutique Hotel

فرقی نمی‌کند که سفری کاری به رم دارید یا همراه با خانواده و دوستانتان برای تفریح عازم رم خواهید شد؛ در هر حال، بوتیک هتل لئوناردو از بهترین گزینه‌ها برای اقامت در این شهر محسوب می‌شود. این هتل ۴ ستاره در نزدیکی مترو اصلی شهر قرار گرفته و به همین دلیل، اقامت‌کنندگان آن به‌راحتی می‌توانند به نقاط مهم شهر دسترسی داشته باشند. از جمله امکانات رفاهی بوتیک هتل لئوناردو می‌توان به حمام ترکی، باشگاه ورزشی، سونا، صبحانه‌های متنوع اشاره کرد.

بوتیک هتل لئوناردو رم
  • آدرس: Leonardo Boutique Hotel

هتل هیوه رم | The Hive Hotel

هتل هیوه رم یکی از بهترین هتل های رم ایتالیا است که تنها ۳۰۰ متر از کلیسای سانتا ماریا مگیوره فاصله دارد. واحدهای اقامتی این هتل به سبک مدرن طراحی شده‌اند و بعضی از آن‌ها نشیمن هم دارند. همچنین، به امکاناتی نظیر اینترنت رایگان، تلویزیون صفحه تخت، دمپایی، لوازم آرایشی و سشوار مجهز شده‌اند. صبحانه در هتل هیوه رم به صورت بوفه سرو می‌شود و البته مهمانان می‌توانند غذاهای چینی و ایتالیایی را هم در رستوران‌های هتل میل کنند.

هتل هیوه، از بهترین هتل های 4 ستاره رم
  • آدرس: Via Torino, 6, 00184 Roma RM, Italy

هتل میلتون روما رم | Hotel Milton Rom

ساختمان هتل میلتون روما رم متعلق به قرن هجدهم میلادی است و فقط چند متر از مترو مانزونی (Manzoni)  فاصله دارد. اتاق‌های این هتل دکوراسیون بسیار شیکی دارند و با کف پارکت و مبلمان درجه یک خود، اقامتی راحت و بی‌دغدغه را برای شما رقم می‌زنند. همچنین، هر اتاق به امکاناتی مانند تلویزیون صفحه تخت، کتری برقی و وای فای رایگان با سرعت ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه مجهز شده‌اند.

میلتون روما، از بهترین هتل های رم

صبحانه این هتل به صورت بوفه و از ساعت ۷ تا ۱۰:۳۰ برای مسافران سرو می‌شود و مسافران ۲۴ ساعته می‌توانند خدمات مورد نظرشان را از کارکنان هتل درخواست کنند. هتل میلتون روما از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار است و به ترتیب ۱۰ و ۱۲ دقیقه با کلیسای سن جووانی و کولوسئوم فاصله دارد. چشمه تروی و پله‌های اسپانیایی نیز با مترو ۱۰ دقیقه تا هتل فاصله دارند.

  • آدرس: Via Emanuele Filiberto, 155, 00185 Roma RM, Italy

هتل کاردینال سنت پیتر رم | Cardinal Hotel St. Peter

هتل کاردینال سنت پیتر یکی از بهترین هتل های ۴ ستاره رم است و در فاصله یک کیلومتری کلیسای واتیکان قرار دارد. از مهم‌ترین جذابیت‌های این هتل برای مسافران، چشم‌انداز اتاق‌های آن به کلیسای سنت پیتر و تراس‌هایی است که منظره‌ای پانورامیک از شهر را به اقامت‌کنندگان عرضه می‌کند. همچنین، این اتاق‌ها به امکانات رفاهی کاملی مانند مینی‌بار، تلویزیون LCD با کانال‌های ماهواره‌ای، صندوق امانات، و تختخواب‌های درجه یک، اینترنت وای‌فای رایگان و… مجهز شده‌اند. به‌علاوه، در هتل کاردینال سنت پیتر رم امکاناتی مثل استخر روباز، پارکینگ رایگان، فضای باز، اتاق‌های مخصوص سیگار کشیدن و… نیز به مسافران عرضه می‌شود.  لازم به ذکر است که این هتل در کنار ویلا پامفیلی، بزرگترین پارک رم قرار دارد.

هتل کاردینال سنت پیتر رم
  • آدرس: Via Leone Dehon, 71, 00165 Roma RM, Italy

هتل بیلدینگ رم | Hotel The Building

در فهرست بهترین هتل های رم ایتالیا، نباید از هتل بیلدینگ غافل شد. اتاق‌های این هتل دکوراسیونی مدرن و ساده دارند و هر یک از آن‌ها به امکاناتی نظیر تلویزیون، حمام خصوصی آبگرم، لوازم بهداشتی رایگان و سشوار مجهز هستند. علاوه بر این، هتل بیلدینگ رم وای فای و مرکز تناسب اندام رایگان نیز دارد و مسافران در صورت تمایل می‌توانند از این هتل اتومبیل برقی نیز کرایه کنند. این هتل تا ایستگاه مترو کاسترو پرتریو ۵ دقیقه و از ایستگاه مترو و قطار روما ترمینی (Roma Termini) و ویلا بورگزه ۱۰ دقیقه فاصله دارد.

هتل بیلدینگ، از بهترین هتل های رم
  • آدرس: Via Montebello, 126, 00185 Roma RM, Italy

بهترین هتل های ۳ ستاره رم

اگر ترجیح می‌دهید بودجه کمتری را برای رزرو هتل رم صرف کنید، هتل های ۳ ستاره این شهر گزینه مناسبی برایتان خواهند بود. بعضی از این هتل‌ها در ادامه معرفی شده‌اند:

هتل نورد نووا رما | Hotel Nord Nuova Roma

برای اقامت در قلب رم به هتل نورد نوا رما بروید. این هتل ۳ ستاره امکانات بسیاری مثل تراس آفتاب، مرکز تناسب اندام، اتاق‌های مجهز به تلویزیون با کانال‌های مختلف و حمام اختصاصی دارد. از مهمترین مزیت‌های این هتل، نزدیکی به جاهای دیدنی رم مانند کاخ کوئوریینال، موزه ملی رم، تئاتر دلفا روپیه رم، انجمن رم، تماشاخانه کولوسئوم، قلعه سنت آنجلو و… است. علاوه بر این، هتل نورد نووا رما در نزدیکی ایستگاه‌های مرکزی مترو و اتوبوس قرار دارد و از طریق آن‌ها به‌راحتی می‌توانید به نقاط مهم شهر دسترسی داشته باشید. در این هتل همچنین امکان اجاره دوچرخه هم وجود دارد.

هتل نورد نوا  رم
  • آدرس: Via Giovanni Amendola, 3 Stazione Roma Termini, 00185 Roma

هتل هیبریا رم | Hotel Hiberia

هتل هیبریا که یکی از بهترین هتل های رم است، تنها به‌اندازه ۴۰۰ متر با فواره Trevi فاصله دارد. همچنین، مسافران با ۵ دقیقه پیاده‌روی از این هتل، می‌توانند خودشان را به جاذبه تاریخی کولوسئوم برسانند. اتاق‌های هتل هیبریا دکوراسیون بسیار ساده و راحتی دارند و با فرش‌های زیبا و مبلمان‌های چوبی کلاسیک تزئین شده‌اند. همه این اتاق‌های تهویه مطبوعی دارند و به امکاناتی نظیر تلویزیون صفحه تخت، اینترنت رایگان، و مینی‌بار مجهز شده‌اند. مسافران در صورت تمایل می‌توانند از ترانسفر فرودگاهی هتل استفاده کنند و در رستوران هتل صبحانه‌های متنوع، غذاهای کلاسیک ایتالیایی و بین‌المللی بخورند.

هتل هیبریا، از هتل های اقتصادی رم
  • آدرس: Via Ventiquattro Maggio, 8, 00187 Roma RM, Italy

هتل گیولی رم | Hotel Giolli Nazionale

هتل گیولی رم در خیابان نازیوناله (Via Nazionale) قرار دارد و با فاصله کمی از این هتل، ‌می‌توانید به ایستگاه راه آهن ترمینی(Termini)  دسترسی پیدا کنید. هتل گیولی اتاق‌های بزرگی دارد که با تهیه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای، سشوار، مینی‌بار و اینترنت رایگان، اقامتی دلپذیر را برای شما رقم خواهد زد. طبقه‌ها از پارکت چوبی سازگار با محیط زیست ساخته شده‌اند و برخی از اتاق‌ها دارای بالکنی با چشم‌انداز خیابان اصلی هستند. خانه اپرای رم و چشمه تروی (Trevi) هر دو در فاصله بسیار نزدیکی از هتل گیولی قرار دارند و مسافران برای گردش در شهر با هیچ مشکلی مواجه نخواهند بود. همچنین، در صورت تمایل می‌توانند از کارکنان هتل بخواهند که ترانسفر فرودگاهی را برای آن ترتیب دهند و بلیط‌های بازدید از موزه‌ها را برایشان رزرو کنند.

هتل گیولی رم
اتاق هتل گیولی رم
  • آدرس: Via Nazionale, 69, 00184 Roma RM, Italy

تجربه سفری به‌یادماندنی با بهترین هتل های رم

هیچ شکی نیست که انتخاب هتل مناسب تا حد زیادی تجربه سفر ما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. به همین دلیل، قبل از رزرو هتل، باید نهایت دقت را به کار بگیرید و با بررسی گزینه‌های مختلف، بهترین اقامتگاه را با توجه به شرایط‌تان انتخاب کنید. در این مطلب، تعدادی از بهترین هتل های رم را به شما معرفی کردیم تا در زمان سفر به رم، شما را در انتخاب هتل مناسب و تجربه سفری بی‌دغدغه یاری برسانیم. اگر قرار باشد به پایتخت ایتالیا سفر کنید، کدام یک از این هتل‌ها را برای اقامت ترجیح می‌دهید؟

سوالات متداول بهترین هتل های رم ایتالیا

بهترین هتل ۵ ستاره رم کدام است؟

از نظر گردشگران، هتل سلطنتی اسپلندید، هتل رم شیرین و هتل پالازو داما از بهترین هتل های ۵ ستاره رم هستند.

چگونه می‌توان به رم سفر کرد؟

بهترین و سریع‌ترین روش سفر به پایتخت ایتالیا، خرید بلیط هواپیما است. برای مشاهده قیمت بلیط رم، می‌توانید به سایت فلای تودی مراجعه کنید.

کدام یک از مناطق رم گزینه مناسب‌تری برای اقامت هستند؟

اگر دوست دارید در هتلی نزدیک به جاذبه های دیدنی رم اقامت داشته باشید، هتل های منطقه مرکزی رم گزینه بسیار مناسبی برایتان خواهند بود.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید