بهترین زمان سفر به رم

0
3144
بهترین زمان سفر به رم
بهترین زمان سفر به رم

بهترین زمان سفر به رم

رم شهری با اقلیم مدیترانه‌ای است که باعث می‌شود تابستان‌هایی گرم و زمستان‌هایی خنک داشته باشد.

در روزهای بهاری رم، دمای هوا ملایم و مطبوع است و گاهی بارش پراکنده باران جلوه‌های بهاری را به بهترین شکل ممکن قابل لمس می‌کند. به همین دلیل عموما جمعیت توریستی افزایش می‌یابد، در نتیجه قیمت هتل‌ها افزایش پیدا می‌کند البته این به معنا نیست که هتل برای اقامت نمی‌توان یافت زیرا تعداد مکان‌های اقامتی در این شهر بزرگ بسیار زیاد است.

رم در ماه‌های تابستانی ژوئن تا آگوست بسیار گرم و مرطوب است. این ماه‌ها، فصل داغ رم هستند. در روزهای تابستانی، با اینکه این فصل گرمترین زمان برای سفر به رم محسوب می‌شود ولی به دلیل تعطیلات بیشترین تعداد مسافر و گردشگر را به خود می‌بیند به طوری که برای رزرو هتل، حداقل باید از ۶ ماه قبل‌تر اقدام کرد.

گارانتی خرید بلیط ارزان رم

رزرو هتل رم با بهترین قیمت

روزهای پاییزی دمای هوا به وضوح کاهش می‌یابد. با فاصله گرفتن از روزهای داغ تابستانی، پاییز و روزهای خنکش بهترین زمان سفر به رم برای سفر به رم محسوب می‌شود.

با نزدیکتر شدن به روزهای آخر پاییز، جمعیت گردشگران در این شهر کم و کمتر می‌شود و دما نیز شروع به افت کردن می‌کند. آب و هوا در این فصل مانند بهار بسیار مناسب است. صف‌های کمتر برای بازدید آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری وجود دارد و همچنین قیمت هتل‌ها کاهش می‌یابد.

همان‌طور که اشاره شد، رم به دلیل اقلیم مدیترانه‌ای که دارد زمستان‌های چندان سردی را به خود نمی‌بیند. بارش برف در فصل زمستان اتفاقی نه چندان رایج در رم است.

سردترین زمان سال، ماه‌های دسامبر تا پایان فوریه است، با توجه به دما، شهر اصلا شلوغ نیست و قیمت مکان‌های اقامتی تا حدود نصف فصل پیک، پایین می‌آید.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید