تایلند؛ سرزمین لبخندها

0
3949
تایلند
تایلند

نگاهی کوتاه بر تایلند

تایلند کشوری است که در جنوب شرقی آسیا واقع شده است. پایتخت آن بانکوک و از دیگر شهرهای مهم آن پاتایا، پوکت و جزیره سامویی است. به دلیل نزدیکی این کشور به دریا، دارای آب و هوای معتدل و خاک بسیار حاصلخیزی است. تایلند در شمال کوهستانی با جنگل‌های فراوان، در نواحی مرکزی دارای شالیزارهای سرسبز برنج، در غرب و شرق دارای باغ‌های میوه، درختان کائوچو و ساحل شنی سفید است. برای بازدید از زیبایی‌های تایلند می‌توانید آسان‌ترین روش یعنی رزرو تور تایلند فلای‌تودی را انتخاب و با دریافت بهترین خدمات سفر، به یکی از زیباترین کشورهای جنوب شرق آسیا سفر کنید.

آب و هوای این کشور گرمسیری با سه فصل متمایز گرم و خشک، فصل بارانی و فصل خنک است. از جمله جاذبه‌های گردشگری آن می‌توان به باغ رز، بازار روی آب، مزرعه تمساح‌ها، جزیره مرجان، مینی سیام (مجموعه‌ای از سمبل‌های کشورها مانند تخت جمشید ایران)، پارک آبی، باغ گل‌ها، فیل سواری در جزیره، قایق‌سواری در تنداب جزیره و … اشاره کرد.

رزرو هتل بانکوک با بهترین قیمت

تهیه بلیط هواپیمای تایلند

برای تهیه بلیط پرواز تایلند در ایام تعطیلات مانند فروردین، تعطیلات نوروز، کریسمس و یا در فصل گردشگری بهتر است حداقل از دو ماه قبل اقدام کنید چون بلیط‌های آن زودتر به فروش می‌روند.
برای تهیه بلیط به تایلند باید این نکته را در نظر داشت که برای برخی از شهرها پرواز مستقیم وجود ندارد و یا شهری مانند پاتایا فاقد فرودگاه است.
ترکیش، امارات و عمان ایر محبوب‌ترین ایرلاین‌ها برای خرید بلیط تایلند هستند، در بین آن‌ها عمان ایر ارزان‌تر فروخته می‌شود و تعداد توقف‌های کمتری دارد. هواپیمایی عمان پروازهای روزانه به مقصد فرودگاه امام خمینی تهران دارد که این پروازها در مقایسه با سایر ایرلاین‌ها مقرون به صرفه‌تر است. عمان ایر در مدت فعالیت خود، هیچ سانحه هوایی که منجر به کشته و یا زخمی شدن افراد شده باشد، نداشته است.

گارانتی خرید بلیط ارزان قیمت عمان ایر

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید