اگر به‌ دنبال بهترین هتل های پوکت هستید، پس حتما تصمیم گرفته‌اید به این شهر ساحلی خیره‌کننده سفر کنید! با وجود سواحل دیدنی و زیبا، معماری منحصر‌به‌فرد، زندگی شبانه و فضای دلنشین پوکت، قطعا سفر لذت‌بخشی در انتظارتان خواهد بود. پوکت یکی از شهرهای ساحلی معروف و دیدنی تایلند است و هر ساله، گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند؛ از همین رو، هتل‌های بسیار لوکس و درجه‌یکی برای اقامت مسافران در این شهر دیدنی ساخته شده‌اند. ما قصد داریم در این مطلب از مجله گردشگری فلای تودی، به معرفی چندین مورد به‌عنوان بهترین هتل های پوکت بپردازیم.

معرفی بهترین هتل‌ های ۵ ستاره پوکت

پوکت را می‌توان یکی از بهترین مقاصد ساحلی جهان دانست که همه‌ساله مسافران زیادی را جذب زیبایی‌های خود می‌کند. با توجه به تعداد بالای گردشگران، مسلما تعدادی از بهترین هتل های تایلند، در پوکت یافت می‌شوند تا اقامت راحت و به‌یادماندنی را برای مسافران رقم بزنند. در این بخش، ما قصد داریم چند مورد از بهترین هتل های پوکت با ۵ ستاره را به شما معرفی کنیم تا با اقامت در آن‌ها، سفری هیجان‌انگیز را تجربه کنید. برای سفر به تایلند، بلیط هواپیما پوکت را می‌توانید با ارزانترین قیمت از فلای‌تودی رزرو کنید.

هتل کاتانا نوی بیچ | بهترین هتل پوکت تایلند

هتل ۵ ستاره The Shore At Katathani، با ارائه خدماتی در سطح جهانی، تجربه‌ای رویایی از زندگی در کنار ساحل و دیدن مناظر زیبا و خیره‌کننده را برای‌تان فراهم می‌کند. این هتل، به‌عنوان بهترین هتل پوکت تایلند، یک استراحتگاه مجلل در امتداد ساحل Kata Noi است که از همه‌نظر، می‌تواند بهترین‌ها را در اختیار شما قرار دهد. لازم به ذکر است که این هتل مخصوص بزرگسالان است و تمامی اتاق‌های آن در کنار امکانات رفاهی عالی، دارای تهویه مطبوع، نظافت درجه‌یک و درهای شیشه‌ای بزرگ و شفاف هستند که به یک تراس مخصوص باز می‌شوند.

هتل کاتانا نوی بیچ

همچنین در هتل The Shore At Katathani شما می‌توانید از امکانات بی‌نظیری مانند ساحل اختصاصی، کلاس‌های یوگا و ایروبیک، اسپا، استخر، اینترنت رایگان، پارکینگ، مینی‌گلف، سالن بدنسازی، خدمات ۲۴ ساعته و امکانات باورنکردنی دیگری بهره ببرید. در رستوران‌ها و کافی شاپ هتل نیز می‌توانید در حالی که مشغول لذت‌بردن از مناظر زیبا هستید، انواع غذاهای بین‌المللی با کیفیت عالی و انواع نوشیدنی‌ها را تست کنید. بد نیست بدانید که امتیاز این هتل ۹٫۴ از ۱۰ است و همین، اثباتی بر کیفیت بسیار بالای آن خواهد بود که اقامتی رویایی را برای‌تان رقم می‌زند.

بهترین هتلهای پوکت 21
  • آدرس: ۱۴ Kata Noi Rd., Muang, Karon, 83100, Phuket.

هتل وی ویلا پوکت | هتل ساحلی و لوکس

هتل ۵ ستاره V Villas Phuket به‌عنوان یکی از بهترین هتل های پوکت، در نزدیکی ساحل آئو یون و ساحل پانوا قرار دارد. این هتل خانوادگی لوکس، با وجود اتاق‌های فول امکانات و مناظر دیدنی اطراف، اقامتی فراموش‌نشدنی را برای شما فراهم می‌کند. با اقامت در این هتل، شما می‌توانید انواع غذاهای محلی را در رستوران تست کنید و از خوردن صبحانه بوفه که شامل غذاهای آمریکایی و آسیایی است، در کنار ساحل زیبا لذت ببرید.

هتل وی ویلا پوکت

برخی از امکانات فوق‌العاده هتل V Villas Phuket عبارتند از استخر روباز، استخر کودکان، باشگاه بدنسازی، اسپا، اینترنت رایگان، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی، استخرهای خصوصی در اتاق‌ها، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری از کودکان (با هزینه اضافه) و… پس اگر قصد دارید در سفر به پوکت، از همه‌نظر اقامت راحتی را تجربه کنید، پیشنهاد می‌کنیم حتما هتل V Villas را در نظر داشته باشید. این هتل با کسب امتیاز ۹٫۸، به‌خوبی توانسته است رضایت مسافران را جلب کند و عملکردی فوق‌العاده ارائه دهد.

بهترین هتلهای پوکت 23
  • آدرس: MOO 8 AO YON ROAD, VICHIT MUANG, Wichit, 83000.

هتل جِی دبلیو ماریوت پوکت | از بهترین هتل های پوکت برای خانواده

هتل ۵ ستاره JW Marriott Phuket را می‌توان بهترین هتل پوکت تایلند برای یک اقامت خانوادگی بسیار راحت دانست. این هتل در نزدیکی ساحل زیبای Mai Khao و روستای دیدنی لاک‌پشت قرار دارد و از این نظر، برای مسافرین بسیار جذاب خواهد بود. اتاق‌های هتل کاملا شیک و تمیز هستند و تمامی امکاناتی که برای یک اقامت بدون نقص نیاز دارید را در اختیارتان می‌گذارند. پیشنهاد می‌کنیم که حتما در رستوران‌های هتل از انواع غذاهای خوشمزه، با چشم‌اندازی دلنشین، لذت ببرید.

هتل جِی دبلیو ماریوت پوکت

هتل ماریوت به‌عنوان لوکس ترین هتل پوکت، امکانات فوق‌العاده‌ای مانند ۳ استخر روباز و یک استخر کودکان با سرسره آبی، صندلی‌های مخصوص آفتاب‌گرفتن، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، سرویس حمل‌ونقل شهری، صبحانه بوفه (با هزینه اضافه)، اجاره دوچرخه رایگان، زمین تنیس در فضای باز، اسپا و… را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. با اقامت در این هتل، می‌توانید از فعالیت‌هایی مانند کلاس‌های یوگا، کایاک‌سواری، موج‌سواری و قایق‌رانی لذت ببرید. هتل ماریوت پوکت با امتیاز عالی ۹ مسلما می‌تواند اقامتی خاطره‌انگیز و راحت را برای شما فراهم کند.

هتل زیبا در پوکت
  • آدرس: ۲۳۱ Moo 3, Talang, Mai Khao, 83110, Phuket.

هتل ریزورت لی مریدین کرون نوی بیچ | هتلی در نزدیکی سواحل معروف

این هتل ۵ ستاره در نزدیکی ساحل کرون و در فاصله کمی از ساحل پاتونگ قرار دارد. همین موضوع، باعث جذابیت بیشتر هتل و قرارگرفتن نام آن در لیست بهترین هتل های پوکت شده است. وجود رستوران‌هایی در کنار استخر و ارائه انواع غذاها، خصوصا غذاهای ایتالیایی در آن‌ها، از دیگر ویژگی‌های قابل توجه هتل Le Meridien Phuket است. غواصی، یوگای ساحلی و کایاک‌سواری نیز از جمله سرگرمی‌های لذت‌بخشی هستند که با اقامت در این هتل، در دسترس شما خواهند بود.

هتل ریزورت لی مریدین کرون نوی بیچ

اتاق‌های هتل نیز از همه‌نظر برای اقامت مناسب‌ هستند و امکانات رفاهی بسیار خوبی را در اختیار مسافران قرار می‌دهند. برخی از امکانات رفاهی خود هتل هم عبارتند از اسپا، ماساژهای ساحلی، ۴ استخر روباز، استخر کودکان، فروشگاه رفاهی، اینترنت رایگان با سرعت عالی، پارکینگ رایگان، خدمات لیموزین و خودروی شهری، ۴ زمین تنیس در فضای باز و… مسلما هتل Le Meridien به‌عنوان گزینه‌ای در لیست بهترین هتل های پوکت، یک هتل بی‌نقص و رویایی برای اقامت خواهد بود و امتیاز ۸٫۸ هم اثباتی بر این ادعا است.

هتل ساحلی پوکت
  • آدرس: ۲۹ Soi Karon Nui, Muang, Karon, 83100, Phuket.

هتل رزوود پوکت | هتلی ساحلی با بهترین امکانات

هتل خانوادگی و لوکس Rosewood Phuket در نزدیکی ساحل پاتونگ قرار دارد و می‌توان گفت که زیبایی‌های این منطقه، بسیار قابل توجه هستند. این هتل با ساحل شنی سفید، غذاخوری در کنار ساحل و دارابودن تفریحاتی مانند کایاک‌سواری و آفتاب‌گرفتن، مکان مناسبی برای اقامت است. ۳ رستوران موجود در محل، با غذاهای خوشمزه و چشم‌اندازی رویایی به اقیانوس، می‌توانند لحظاتی دلنشین را برای‌تان فراهم کنند. تمامی اتاق‌های هتل دارای امکانات رفاهی فوق‌العاده و سرویس ۲۴ ساعته هستند.

هتل رزوود پوکت

از امکانات بی‌نظیری که این هتل در اختیار مسافران قرار می‌دهد، می‌توان به مواردی مانند ماساژ تایلندی، اسپا، کلاس‌های یوگا و پیلاتس، زمین بازی، اتاق بازی برای کودکان، خدمات خشک‌شویی، یک استخر روباز و یک استخر کودکان، پارکینگ رایگان، اتاق چمدان و… اشاره کرد. به‌طور کلی، می‌توان گفت که هتل Rosewood Phuket، با دارابودن امتیاز ۹٫۲، گزینه‌ای دیگر به‌عنوان یکی از بهترین هتل های پوکت برای اقامتی خاطره‌انگیز است.

  • آدرس: ۸۸/۲۸ Muen-Ngern Road, Tri-Trang Beach, Patong, 83150, Phuket.
هتل زیبای رزوود پوکت

معرفی بهترین هتل‌ های ۴ ستاره پوکت

خوشبختانه با توجه به محبوبیت پوکت در بین گردشگران سراسر دنیا، هتل‌های بسیار خوبی با کیفیت و امکانات عالی در این شهر ساحلی زیبا ساخته شده‌اند. در این بخش، ما قصد داریم به معرفی بهترین هتل های پوکت با ۴ ستاره بپردازیم تا در صورت سفر به این شهر، با خیال راحت محل اقامت خود را انتخاب کنید.

برای گشت و گذار در پوکت اگر به راهنما نیاز دارید، مقاله‌ای با عنوان دیدنی های پوکت را در مجله گردشگری فلای‌تودی مطالعه کنید.

هتل هما تاون پوکت | از بهترین هتل های ۴ ستاره پوکت

هتل HOMA را می‌توان بهترین هتل پوکت تایلند با ۴ ستاره دانست که اقامتی دلنشین را برای مسافران فراهم می‌کند. این هتل ۲٫۲ مایل تا موزه Thai Hua فاصله دارد و به‌طور کلی، در اطراف آن مکان‌های عالی برای گشت‌وگذار، تفریح و خرید وجود دارند. میهمانان این هتل، می‌توانند از امکانات فوق‌العاده و کامل اتاق‌ها نهایت استفاده را ببرند و اقامتی راحت را تجربه کنند. این در حالی است که اتاق‌ها کاملا شیک و تمیز هستند و از نظر نظافت نمی‌توان ایرادی به آن‌ها گرفت.

هتل هما تاون پوکت

برخی از امکانات هتل که برای راحتی و آسایش شما در نظر گرفته شده‌اند، عبارتند از استخر روباز، پارکینگ رایگان، سالن بدنسازی، حمل‌و‌نقل فرودگاهی، باشگاه کودکان، خدمات ۲۴ ساعته، اینترنت رایگان، صبحانه، انواع غذاهای بین‌المللی و… هتل HOMA Phuket توانسته امتیاز بسیار عالی ۹٫۴ را از آن خود کند و این به‌ دلیل امکانات رفاهی عالی و خدمات بی‌نظیر هتل در راستای رضایت مسافران است.

  • آدرس: ۳/۴۱ Moo 5, Soi Samkong 1, Ratsada, 83000, Phuket.
هتل هما تاون پوکت

هتل نووتل وینتیج پارک پاتونگ | هتلی اقتصادی برای خانواده ها

هتل ۴ ستاره Novotel Phuket Vintage Park در نزدیکی ساحل پاتونگ، یکی از بهترین هتل های پوکت، خصوصا برای خانواده‌ها است. همه اتاق‌های این هتل، کاملا تمیز و دارای امکانات رفاهی درجه‌یک هستند و تمام انتظارات شما را برای یک اقامت راحت برآورده می‌کنند. پیشنهاد می‌کنیم غذاهای بین‌المللی رستوران هتل را امتحان کنید. یکی از ویژگی‌های قابل توجه هتل Novotel Phuket، دارابودن یک باشگاه رایگان برای کودکان و مهدکودک تحت نظارت (با هزینه اضافی) است که می‌توانید در مواقع لزوم از آن استفاده کنید.

هتل نووتل وینتیج پارک پاتونگ

هتل Novotel Phuket امکاناتی مانند استخر روباز و استخر کودکان، پارکینگ رایگان، ترانسفر فرودگاهی، اینترنت رایگان، اسپا، کافی‌شاپ، خدمات خشک‌شویی، کلاس‌های یوگا، پیلاتس، ایروبیک، مانیکور و پدیکور و… را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. همه این امکانات عالی در کنار خدمات فوق‌العاده، باعث شده‌اند تا این هتل، بتواند امتیاز بسیار خوب ۸٫۲ را کسب کند و از همه‌نظر رضایت مسافران را به‌ دست آورد.

  • آدرس: ۸۹ Rat U Thit 200 Pee Rd, Patong Beach, Patong, 83150, Phuket.
هتل نووتل وینتیج پارک پاتونگ

هتل هیلتون گاردن این | هتل ۴ ستاره با استخر

یکی از بهترین هتل های پوکت با ۴ ستاره، هتل Hilton Garden است. این هتل در فاصله ۱٫۶ مایلی از ساحل Bang Tao و ۱۱ مایلی از فرودگاه بین‌المللی پوکت قرار دارد. همه اتاق‌های هتل هیلتون گاردن، دارای امکانات رفاهی درجه‌یک هستند و نیاز مسافران را از هر نظر تامین می‌کنند. در رستوران‌های این هتل، می‌توانید انواع غذاهای گیاهی، آمریکایی، بریتانیایی و فرانسوی را تست کنید و با پرداخت هزینه اضافه، از گزینه صبحانه بوفه هم بهره ببرید.

هتل هیلتون گاردن این

برخی از امکانات هتل هیلتون گاردن که در اختیار مسافران قرار می‌گیرند، عبارتند از استخر روباز، دوچرخه رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، حمل‌ونقل فرودگاهی، اینترنت رایگان، روم‌سرویس، پارکینگ، باشگاه بدنسازی و… این هتل با امتیاز عالی ۹٫۲، گزینه‌ای به‌عنوان یکی از بهترین هتل های پوکت تایلند است و می‌تواند تجربه‌ای شگفت‌انگیز از سفر به پوکت را برای‌تان رقم بزند.

  • آدرس: ۱۱۱ Soi Cherngtalay 16, Thalang District, Choeng Thale, 83110, Phuket.
هتل هیلتون گاردن این

هتل پرنسس کامالا | از استخر تا ماساژ تایلندی

هتل خانوادگی لوکس Princess Kamala را می‌توان بهترین هتل پوکت تایلند با ۴ ستاره دانست. این هتل زیبا در نزدیکی ساحل کامالا قرار دارد و از همین رو، مکانی رویایی برای اقامت است. بد نیست بدانید که هتل Princess Kamala به یک مرکز خرید نزدیک است و همین مورد، می‌تواند به جذابیت‌های بیشتر آن اضافه کند. تمامی اتاق‌های هتل، امکاناتی بی‌نظیر را در اختیار مسافران قرار می‌دهند و راحتی آن‌ها را از همه‌نظر تامین می‌کنند.

هتل پرنسس کامالا

با اقامت در هتل پرنسس کامالا، می‌توانید از امکانات و مزایایی مانند ۲ استخر روباز، یک استخر کودکان، پارکینگ، اجاره دوچرخه، صبحانه بوفه (با هزینه اضافه)، رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های باکیفیت، اینترنت رایگان، اسپا، ماساژ تایلندی، صندلی‌های مخصوص آفتاب‌گرفتن و… بهره ببرید. در مجموع، هتل Princess Kamala با امتیاز عالی ۹، یک گزینه بی‌نظیر برای اقامتی راحت و به‌یادماندنی در سفر به شهر دیدنی پوکت است.

  • آدرس: ۷۴/۸ Moo 3, Nar-Had Rd, Kathu, Kamala, 83150, Phuket.
هتل پرنسس کامالا

معرفی بهترین هتل‌ های ۳ ستاره پوکت تایلند

جذابیت پوکت در میان گردشگران متعدد، باعث شده است تا این شهر انواع هتل را برای سلایق و شرایط مختلف در دل خود جای دهد. اگر قصد دارید در سفر به پوکت، در هتلی شیک، با امکانات عالی و با هزینه‌ای مناسب‌تر اقامت کنید، هتل‌های ۳ ستاره بهترین گزینه هستند. در ادامه، بهترین هتل های پوکت را با ۳ ستاره به شما معرفی می‌کنیم تا هنگام سفر، به‌راحتی بتوانید محل اقامت مورد نظرتان را انتخاب کنید.

هتل د مموری ات آن آن | اقامت ارزان در پوکت

هتل The Memory at On On، بهترین هتل پوکت با ۳ ستاره، مناسب برای افرادی است که به‌‌ دنبال اقامتی راحت و عالی با هزینه‌ای مناسب هستند. این هتل دارای اتاق‌های کاملا شیک و تمیز با امکانات رفاهی کامل مانند تهویه مطبوع، مینی‌بار رایگان، وای‌فای رایگان، گاوصندوق، حمام با دوش بارانی، نظافت روزانه و… است. خوشبختانه میهمانان، نظرات بسیار خوبی درباره هتل، رفتار کارکنان و اتاق‌های آن داشته‌اند.

هتل د مموری ات آن آن

هتل The Memory at On On امکانات و مزایایی مانند ترانسفر فرودگاهی، خدمات خشک‌شویی، پذیرش ۲۴ ساعته، خودپرداز، انبار چمدان، فروشگاهی مخصوص خرید هدیه و… را در اختیار مسافران می‌گذارد. این هتل دارای امتیاز عالی ۹ است و همین، گواهی بر کیفیت، امکانات و خدمات بسیار خوب آن خواهد بود.

  • آدرس: ۱۹ Phangnga Road, Tambon Talad Yai, Phuket, 83000, Phuket.
هتل د مموری ات آن آن

هتل وو گالری اند بوتیک | هتلی با امکانات و قیمت مناسب

هتل Woo Gallery and Boutique، گزینه‌ای دیگر در لیست بهترین هتل پوکت تایلند با ۳ ستاره است که در نزدیکی بازار آخر هفته پوکت و موزه پوکت بابا قرار دارد. تمامی اتاق‌های هتل دارای امکانات رفاهی مانند گاوصندوق، تهویه مطبوع، اینترنت رایگان، دیوارهای عایق صدا، دوش بارانی، لوازم بهداشتی رایگان، سشوار، تلویزیون‌های LED و نظافت روزانه هستند. در رستوران هتل نیز می‌توانید انواع غذاهای تایلندی را امتحان و طعم‌هایی متفاوت را تجربه کنید.

هتل وو گالری اند بوتیک

برخی از امکانات رفاهی که هتل وو گالری در اختیار مسافران خود می‌گذارد، عبارتند از کافی‌شاپ، اغذیه‌فروشی، صبحانه بوفه (با پرداخت هزینه اضافه)، اتاق چمدان، اسنک‌بار، راهنمای تور و… بد نیست بدانید که هتل Woo Gallery and Boutique توانسته امتیاز بسیار عالی ۹٫۸ را کسب کند که همین، نشان از کیفیت بالا، خدمات و امکانات فوق‌العاده این هتل است.

  • آدرس: ۴۳/۱ The Old Town Phuket, Phangnga Road., Talad Yai, Muang Phuket, 83000‌.
هتل وو گالری اند بوتیک

هتل پوکت ایرپورت | از بهترین هتل های ۳ ستاره پوکت

هتل Phuket Airport نیز گزینه‌ای دیگر به‌عنوان بهترین هتل پوکت تایلند با ۳ ستاره است. این هتل که مخصوصا برای خانواده‌ها می‌تواند بسیار مناسب باشد، در نزدیکی ساحل Mai Khao قرار دارد. امکانات بسیار خوب و زیبایی طبیعی این منطقه، باعث شده تا هتل Phuket Airport مورد توجه مسافران قرار گیرد. همه اتاق‌های این هتل دارای امکانات رفاهی و نظافت عالی هستند و راحتی مسافران از همه‌نظر مورد توجه قرار می‌گیرد.

هتل پوکت ایرپورت

علاوه بر چشم‌انداز زیبا و ترانسفر رایگان فرودگاهی، امکاناتی مانند آرایشگاه، خدمات خشک‌شویی، استخر روباز، صندلی‌های مخصوص آفتاب‌گرفتن، پارکینگ رایگان، دوچرخه اجاره‌ای، انبار چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته و… در اختیار مسافران قرار می‌گیرند. با پرداخت هزینه اضافه، شما می‌توانید از خوردن صبحانه انگلیسی در این هتل لذت ببرید. هتل زیبای Phuket Airport به‌ دلیل کیفیت بالا و خدمات و امکانات درجه‌یک، توانسته است امتیاز عالی ۹ را از مسافران کسب کند.

  • آدرس: ۹۰/۹ Moo 1, Sa Khu, 83110, Phuket.
هتل پوکت ایرپورت

هتل Phuket 346 Guest House | هتلی در مرکز شهر پوکت

این هتل در مرکز شهر پوکت قرار دارد و در نتیجه، فاصله چندانی تا مراکز خرید و سواحل دیدنی پاتونگ و کاتا ندارد. موقعیت جغرافیایی و امکانات بسیار خوب، هتل Phuket 346 Guest House را در لیست بهترین هتل های پوکت با ۳ ستاره قرار داده‌اند. همه اتاق‌های این هتل دارای امکانات رفاهی مانند تهویه مطبوع، اینترنت رایگان، بطری آب رایگان، لوازم بهداشتی رایگان، تلویزیون‌های هوشمند و نظافت درجه‌یک هستند.

هتل Phuket 346 Guest House

از امکانات دیگر این هتل نیز می‌توان به مواردی مانند خدمات خشک‌شویی، انبار چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، راهنمای تور و… اشاره کرد. لازم به ذکر است که هتل Phuket 346 Guest House با داشتن امتیاز عالی ۹٫۴، تمام تلاش خود را می‌کند تا مسافران از هر نظر، اقامتی راحت و بدون نقص داشته باشند و تجربه‌ای شیرین از سفر به پوکت در خاطرشان بماند.

  • آدرس: ۹ Soi Rommanee, Thaladyai, Mueng, 83000, Phuket.
هتل Phuket 346 Guest House

معرفی بهترین هتل‌ های ساحلی پوکت

پوکت یکی از زیباترین و قابل توجه‌ترین شهرهای ساحلی در دنیا hست که گردشگران زیادی برای تفریح و ثبت لحظات شیرین به این شهر سفر می‌کنند. مسلم است که در این شهر ساحلی، با توجه به ازدیاد مسافران، هتل‌های ساحلی فوق‌العاده‌ای وجود دارند که اقامت شما را از هر نظر دلنشین‌تر می‌کنند. در ادامه، قصد داریم تعدادی از بهترین هتل‌های ساحلی پوکت را به شما معرفی کنیم تا هنگام سفر به این شهر دیدنی، با اقامت در این هتل‌ها، بهترین لحظات را تجربه کنید:

  • هتل ۵ ستاره SAii Laguna Phuket؛ امتیاز: ۹٫۲
  • هتل ۵ ستاره The Shore at Katathani؛ امتیاز: ۹٫۴
  • هتل ۵ ستاره Santhiya Koh Yao؛ امتیاز: ۸٫۸
  • هتل ۵ ستاره V Villas Phuket؛ امتیاز: ۹٫۸
  • هتل ۵ ستاره Anantara Koh Yao Yai Resort & Villas؛ امتیاز: ۹
  • هتل ۵ ستاره Pullman Phuket Karon Beach Resort؛ امتیاز: ۸٫۴
  • هتل ۵ ستاره Paradox Resort Phuket؛ امتیاز: ۸٫۶
  • هتل ۵ ستاره Crest Resort & Pool Villas؛ امتیاز: ۸
  • هتل ۴ ستاره Chanalai Garden Resort, Kata Beach؛ امتیاز: ۸٫۴
  • هتل ۴ ستاره The Charm Resort Phuket؛ امتیاز: ۸٫۲

اقامت در بهترین هتل پوکت | سفری که هرگز از خاطرتان نخواهد رفت!

سواحل زیبا و مناظر خیره‌کننده پوکت، باعث شده‌اند تا گردشگران زیادی از سراسر دنیا، قصد سفر به این شهر ساحلی و دیدنی تایلند را داشته باشند. مسلما یکی از مهم‌ترین گزینه‌ها هنگام سفر خارجی، علاوه بر خرید بلیط هواپیما انتخاب محل اقامت مناسب و راحت است. خوشبختانه پوکت از این نظر، جای هیچ نگرانی را برای گردشگران باقی نگذاشته است. هتل‌های درجه‌یکی برای تمام سلایق در پوکت وجود دارند که از هر نظری، اقامت شما را رویایی و فراموش‌نشدنی می‌کنند. در این مطلب، ما تلاش کردیم بهترین هتل های پوکت برای هر سلیقه‌ای را معرفی کنیم تا هنگام سفر، دستتان برای انتخاب باز باشد.

شما هم اگر تجربه‌ای از اقامت در هتل‌های پوکت دارید، حتما در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول درباره بهترین هتل های پوکت

چگونه برای سفر به پوکت ویزا تایلند بگیریم؟

برای دریافت خدمات ویزای توریستی تایلند برای سفر به پوکت در سریع‌ترین زمان ممکن با شماره ۴۲۴۰۵۰۰۰ داخلی ۳ تماس بگیرید.

بهترین هتل‌های ساحلی پوکت کدامند؟

هتل‌های The Shore at Katathani، SAii Laguna Phuket، Santhiya Koh Yao، V Villas Phuket و …

بهترین هتل های پوکت با ۵ ستاره کدامند؟

هتل جی دبلیو ماریوت، وی ویلا، کاتانی و رزوود

بهترین هتل‌های ۴ ستاره پوکت کدامند؟

هتل پرنسس کامالا، هیلتون گاردن، نووتل وینتج پارک و هم تاون

بهترین هتل های پوکت برای اقامت خانوادگی کدام است؟

هتل رزوود، جی دبلیو ماریوت، نووتل وینتج پارک

بهترین هتل‌های ۳ ستاره پوکت تایلند کدامند؟

هتل‌های وو گالری و د مموری ات آن آن

آیا خرید تور پوکت به صرفه‌تر است؟

بله. می‌توانید تور تایلند را با بهترین قیمت در سایت فلای‌تودی خریداری کنید.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید