مسقط، پایتخت زیبای عمان است که بین کوه ‌ها و اقیانوس قرار دارد. شهری، با قلعه‌های قدیمی و موزه‌های فوق‌العاده، خانه اپرا و پارک‌های پر از گل که هر بیننده‌ای را مجذوب خود می‌کند. اگر شما نیز قصد سفر به این شهر زیبا و اقامت در لوکس ترین و بهترین هتل های مسقط را دارید، کافی است با مجله گردشگری فلای تودی همراه شوید. برای رزرو سریع و راحت هر هتل کافی است که روی نام آن کلیک کنید و اگر هتل مد نظر شما در این مطلب موجود نیست فقط باید روی لینک رزرو هتل مسقط کلیک اقدام کنید.

اسپا و ریزورت شانگری- لا الحسن | Shangri-La Al Husn Resort & Spa

اسپا و ریزورت شانگری- لا الحُسن در منطقه‌ای بی نظیر و منحصر‌ به فرد در شهر مسقط قرار دارد. این ریزورت با آب های زلال دریای عمان احاطه شده و یکی از بهترین هتل های مسقط به شمار می‌رود. این هتل دارای ۱۸۰ اتاق است که مخصوص بزرگسالان است و ساحلی اختصاصی دارد. اتاق های این هتل در زمره بزرگترین و مدرن‌ترین اتاق‌های هتل‌های عمان هستند. دکور و تزئینات هتل شانگری- لا از کاخ‌های سلطنتی عربی برگرفته شده که آثار معتبر عمانی در آن به چشم می‌خورد.

مهمانان این هتل می‌توانند از وجود ۱۰۰ متر ساحل اختصاصی، در کنار صبحانه بوفه، مینی‌بار،‌ چای عصرانه،‌ پیش غذا و خدمات هتل لذت ببرند. هتل شانگری- لا، ۴۵ دقیقه از فرودگاه بین‌ المللی مسقط و ۲۰ دقیقه از شهر مسقط فاصله دارد. این هتل برای مسافرانی که به قصد تفریح یا تجارت به این شهر سفر می‌کنند، بسیار مناسب است. بنا به درخواست مهمانان، ترانسفر هتل نیز در دسترس خواهد بود.

هتل شانگری- لا یکی از بهترین موقعیت‌های مکانی را در مسقط دارد. این هتل در میان زوج‌های جوان نیز محبوب به شمار می‌رود و نمره ۹٫۲ را از طرف آن‌ها کسب کرده است. هزینه‌های هتل شانگری- لا مسقط با توجه به خدماتی که ارائه می‌دهد نیز بسیار مناسب تمام می‌شود. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به وای فای رایگان،‌ استخر، پارکینگ رایگان، مرکز تناسب اندام، اسپا و مرکز سلامتی اشاره کرد.

هتل اسپا و ریزورت شانگری- لا الحُسن
هتل شانگری- لا یکی از بهترین هتل های مسقط

امتیاز: ۹٫۲

وب سایت

آدرس:  P.O Box 644,, 100 Muscat, Oman

هتل کمپینسکی مسقط | Kempinski Hotel Muscat

هتل کمپینسکی مسقط در سواحل خلیج فارس واقع شده و قلب جدید مسقط است. هتل کمپینسکی هتلی ۵ ستاره و محل اقامتی لوکس و بی نظیر در عمان به شمار می‌رود. این هتل ۳۱۰ اتاق و سوئیت دارد که همگی مجهز به میز، تلویزیون صفحه تخت، کمد مخصوص لباس، قهوه ساز با یک حمام شخصی هستند. اتاق های اصلی هتل کمپینسکی یک بالکن نیز دارند.

هتل کمپینسکی مسقط
هتل کمپینسکی یکی از بهترین هتل های مسقط

هتل کمپینسکی دارای رستوران و همچنین سالن بولینگ اختصاصی و مرکز تفریحی،‌ مرکز تناسب اندام و اسپا است. سالنی نیز برای ملاقات‌های رسمی، کنفرانس‌ها، برگزاری مراسم ازدواج و… در اختیار میهمانان خود قرار می‌دهد. این سالن زیبا لوزی شکل و بدون ستون در زمینی به مساحت ۱۱۰۰متر است.

هتل کمپینسکی مسقط
هتل کمپینسکی مسقط

مرکز کنوانسیون و نمایشگاه عمان در ۹ کیلومتری هتل کمپینسکی است. همچنین، مسجد جامع سلطان قابوس در ۱۳ کیلومتری این هتل و فرودگاه بین‌المللی مسقط نیز در ۵ کیلومتری آن قرار دارد. این هتل موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی در شهر مسقط دارد و میان زوج‌های جوان نیز محبوب است؛ به‌طوری که نمره ۹٫۱ را به آن داده‌اند. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به وای فای رایگان، استخر، ترنسفر فرودگاهی، پارکینگ رایگان و اتاق خانوادگی اشاره کرد.

امتیاز: ۹٫۱

وب سایت

آدرس:  Street 6 335 Al Mouj,, Muscat, Oman

 هتل کورال مسقط | Coral Muscat Hotel & Apartments

هتل کورال مسقط با اتاق‌هایی بزرگ و به شکل هتل آپارتمان در نزدیکی جاذبه‌ های گردشگری مسقط قرار دارد. این هتل تنها ۸۰۰ متر با پارک ملی القرم و ۲٫۶ کیلومتر از خانه اپرای سلطنتی مسقط فاصله دارد. اتاق‌های این هتل با آشپزخانه‌ای کوچک تجهیز شده‌اند. درون هر آشپزخانه یک مایکروفر،‌ کتری و یخچال وجود دارد. هر واحد این هتل یک حمام با سشوار دارد. مهمانان هتل کورال مسقط می‌توانند از صبحانه بوفه این هتل لذت ببرند. این هتل ۴ ستاره مجهز به یک سالن تناسب اندام، اتاق‌های ایروبیک، ماساژ و استخری در پشت بام است.

هتل کورال مسقط
هتل کورال مسقط

باشگاه تفریحی راس الحمرا در ۳٫۳ کیلومتری هتل کورال مسقط واقع شده، در حالی که برج ساعت قدیمی ۹ کیلومتر و فرودگاه سیب ۲۲ کیلومتر از آن فاصله دارند. هتل کورال موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی دارد و در میان زوج‌های جوان امتیاز ۸٫۲ را دریافت کرده است. از دیگر امکانات هتل کورال مسقط می‌توان به وای فای رایگان، استخر روباز و سرپوشیده، پارکینگ رایگان، اتاق خانوادگی و سالن ورزشی بسیار مجهز اشاره کرد.

امتیاز: ۹

وب سایت

آدرس: ۱۳۷, Al Qurum, Sabco, Muscat, Oman

 هتل البوستان پالاس مسقط | Al Bustan Palace – A Ritz-Carlton Hotel

هتل البوستان پالاس مسقط هتلی ۵ ستاره است که خدماتی در سطح جهانی ارائه می‌کند. هتل البوستان در برابر کوه های الحجر قرار دارد و نمایی زیبا به دریای عمان دارد. این ریزورت لوکس ۵ ستاره تجربه‌ای مشابه زندگی در قصر را برای مهمانان خود فراهم می‌کند و نمایانگر هنر میزبانی مردم عمان است. هتل البوستان در یک کیلومتری طولانی ترین ساحل اختصاصی مسقط قرار دارد.

هتل البوستان مسقط ۲۵۰ اتاق و سوئیت دارد که همگی به تازگی بازسازی شده‌اند. اسپای این هتل ۱۷ اتاق و منطقه‌ای با ساحل اختصاصی دارد. تمامی اتاق‌های این هتل مجهز به کتری برقی،‌ مینی بار و تلویزیون صفحه تخت هستند. برخی از اتاق‌ها، سالن نشیمن جداگانه نیز دارند.

هتل البوستان پالاس مسقط
اتاق های هتل البوستان پالاس

همچنین برنامه ای برای کودکان مهمان هتل البوستان در نظر گرفته شده است. آن ها می‌توانند از ساحلی با سرگرمی‌های متفاوت لذت ببرند. از میان این سرگرمی‌ها می‌توان به غواصی، تنیس روی میز،‌ فوتبال ساحلی،‌ یا کارهای هنری اشاره کرد. این برنامه همچنین شامل بخشی است که در آن از کودکان دعوت می‌شود تا فرهنگ و سنت‌های محلی عمان را کشف کنند.

هتل البوستان پالاس ۳ رستوران دارد که در آن‌ها غذاهای بین‌المللی سرو می‌شود. تراس الخیران رستورانی ۲۴ ساعته است که نمایی زیبا به دریای عمان دارد. در این رستوران تازه ترین ماهی‌ها و غذاهای دریایی سرو می‌شود. رستوران چینی هتل البوستان که برنده جایزه نیز شده، انواع غذاهای چینی را در مکانی راحت در اختیار مهمانان قرار می‌دهد.

هتل البوستان پالاس مسقط
هتل البوستان پالاس

فرودگاه بین‌ المللی مسقط ۴۵ دقیقه با ماشین از هتل البوستان مسقط فاصله دارد. مرکز شهر و ‌کاخ العالم مسقط ۲۰ دقیقه با ماشین از این هتل فاصله دارند. پارکینگ خصوصی رایگان در هتل البوستان در دسترس قرار دارد. این هتل یکی از بهترین موقعیت‌های جغرافیایی را در مسقط دارد و در میان زوج‌های جوان نمره ۹٫۵ را کسب کرده است. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به وای فای رایگان،‌استخر روباز و سرپوشیده، پارکینگ رایگان و‌ اتاق خانوادگی اشاره کرد.

امتیاز: ۹

وب سایت

آدرس: Muttrah Beach -PO BOX 1998, 114 Muscat, Oman

هتل چدی مسقط | The Chedi Muscat

هتل چدی مسقط هتلی ۵ ستاره است که ۱۵ دقیقه با ماشین تا فرودگاه بین‌المللی مسقط فاصله دارد. این هتل یک اسپا با خدمات ماساژ، چندین استخر و وای فای رایگان دارد. اتاق‌های این هتل مجهز به تلویزیون صفحه تخت، دستگاه تهویه هوا، دستگاه اسپرسو و میزکار هستند. بعضی از اتاق‌ها، سالن نشیمن هم دارند. هتل چدی ۶ رستوران دارد که مهمانان می‌توانند از غذاهای عربی،‌ آسیایی،‌ بین‌المللی و ترکیبی آن لذت ببرند. رستوران‌ها مجهز به دو قسمت فضای باز و بسته هستند.

هتل چدی مسقط
هتل چدی مسقط

اسپای هتل چدی مسقط مخصوص درمان های جزیره بالی است،‌ اما گیاه درمانی نیز در آن انجام می‌شود. این هتل در مکان بسیار خوبی قرار گرفته و در میان زوج‌های جوان امتیاز ۸٫۹ را کسب کرده است. از دیگر امکانات هتل چدی می‌توان به استخر،‌ ترنسفر فرودگاهی،‌ پارکینگ رایگان و اتاق خانوادگی اشاره کرد.

امتیاز: ۹

وب سایت

آدرس: North Ghubra 32, Way 3215, Street No 46, 133 Muscat, Oman

هتل اینترکنیننتال مسقط | InterContinental Hotel Muscat

هتل اینترکنیننتال، یکی از بهترین هتل های مسقط است. اگر می‌خواهید نزدیک به دریا باشید و منظره کوه‌های حجار را هم از پنجره تماشا کنید، هتل اینترکنیننتال مسقط را انتخاب کنید. البته تماشای کوه‌ها از بالکن تنها امکاناتی نیست که هنگام اقامت در هتل اینترکنیننتال مسقط از آن لذت می‌برید. اینترنت رایگان، تخت‌های راحت، امکان صرف صبحانه و ناهار در اتاق، بالکن بزرگ و حمام اختصاصی حسی شبیه بودن در اتاق و خانه خودتان را به شما می‌دهد. یخچال، اتو، لوازم بهداشتی، سشوار و میز کار از دیگر امکانات اتاق‌های این هتل مسقط هستند.

علاوه بر امکانات اتاق‌ها، این هتل یک استخر روباز، سونا، جکوزی و سالن بدنسازی مجهز دارد. اگر اهل ورزش باشید می‌توانید از میز پینگ پونگ و تنیس هتل استفاده کنید. البته هتل اینترکنیننتال یک زمین بازی مخصوص کودکان هم دارد. از همه مهم‌تر شما می‌توانید از ساحل اختصاصی هتل استفاده کنید و از دریا و امکاناتی که برای تفریح شما قرار داده شده لذت ببرید.

رستوران های هتل اینترکنیننتال مسقط را نیز نباید از دست داد! هتل اینترکنیننتال ۴ رستوران و یک کافه دارد. چه بخواهید صبحانه بخورید و چه ناهار و شام، کافه موساندم جای مناسبی برای گذراندن وقت است. اگر دوست دارید غذاهای سنتی مسقط را امتحان کنید، بد نیست برای شام به رستوران الغزال بروید.

هتل اینترکنیننتال مسقط

رستوران مجلس الشمس این هتل نیز متنوع‌ترین قهوه ها و میان وعده ها و دسرها را سرو می کند. اگر هوس سوشی و غذاهای آسیایی کرده باشید، رستوران تریدر ویکس را انتخاب کنید و اگر می خواهید از فضای باز لذت ببرید رستوران توماتو با منظره باغ و استخر و منوی فوق العاده‌ای از غذاهای مدیترانه ای، ایتالیایی و دریایی بهترین گزینه است.

این هتل مسقط با داشتن همه این امکانات یکی از بهترین نقاط برای اقامت در پایتخت عمان است. اما اگر هنوز از انتخابتان مطمئن نیستید، بد نیست نگاهی به سایر امکانات هتل بیندازید: پذیرش ۲۴ ساعته هتل، راهنمای تور و بلیط، انبار چمدان، دستگاه خودپرداز، صرافی و تبدیل ارز، اینترنت وای فای رایگان، امکان اجاره ماشین، پارکینگ، نظافت روزانه رایگان و اتوشویی، خشکشویی، اتوکشی، اتاق های کنفرانس و مرکز برگزاری همایش آسانسور، فروشگاه های مختلف، خدمات VIP، استند سوغاتی، خدمات نگهداری از کودکان و کارکنان چند زبانه و…

هتل اینترکنتینتال مسقط با جاهای دیدنی مسقط فاصله زیادی ندارد و می‌توانید به راحتی و حتی پیاده از سایر جاذبه‌های این شهر دیدن کنید. این هتل تا سالن اپرای سلطنتی مسقط ۵۰۰ متر دارد و می‌توانید با کمتر از ۱۰دقیقه پیاده‌روی به سالن برسید. فاصله هتل اینترکنتینتال مسقط تا پارک ملی القرم ۵ کیلومتر و به اندازه ۱۵ دقیقه رانندگی است. از هتل اینترکنتینانتال تا مسجد سلطان قابوس، موزه دروازه مسقط و برج ساعت قدیمی به ترتیب ۵، ۴ و ۷ کیلومتر فاصله خواهید داشت. این هتل با سایر جاذبه های مسقط مثل موزه ملی عمان و قلعه جلالی به ترتیب ۱۰ کیلومتر و  ۱۴ کیلومتر فاصله دارد.

هتل اینترکنیننتال

هتل گرند حیات مسقط |  Grand Hyatt Muscat 

هتل گرند حیات مسقط فقط ۳ دقیقه با ساحل فاصله دارد. اگر می‌خواهید با صدای موج های دریای عمان بخوابید و با نسیم ساحل بیدار شوید، این هتل مسقط بهترین انتخاب است. شما می‌توانید از تراس اتاقتان به منظره دریا خیره شوید و البته از امکانات بی‌شمار هتل گرند حیات استفاده کنید.

تمام اتاق های هتل گرند حیات دارای تهویه مطبوع، تلویزیون، حمام اختصاصی با وان و وسایل بهداشتی، یخچال، دستگاه قهوه‌ساز و اتو هستند. از سمتی اگر با کودک خود سفر می‌کنید می‌توانید از خدمات نگهداری کودکان در اتاق استفاده کنید. هتل گرند حیات مسقط در کنار تمام این امکانات، مجهز به تخت‌های ضدآلرژی است. اگر آلرژی داشته باشید می‌توانید از امکانات ویژه این هتل مسقط یعنی تخت های ضدآلرژی استفاده کنید.

هتل گرند حیات مسقط دارای ساحل اختصاصی است. جایی‌که می‌توانید در یک فضای خلوت و خصوصی از دریا، چترهای آفتابی، صندلی و  تخت استفاده کنید. اما دریا تنها تفریح آبی نیست که در این هتل مسقط می توانید از آن لذت ببرید. استخر روباز، سونا و جکوزی و باشگاه بدنسازی از جمله امکاناتی هستند که می‌توانید در هتل گرند حیات از آن ها استفاده کنید. اما بخش جذاب تفریحات هتل نه ساحل اختصاصی است و نه باشگاه و استخر! این هتل یک قسمت مخصوص برای پیک‌نیک دارد. قسمتی که یک تراس آفتاب‌گیر، لوازم باربکیو و میز و صندلی‌هایی در فضای باز در اختیارتان قرار می‌دهد.

هتل گرند حیات مسقط

اما از همه‌چیز که بگذریم، به مهمترین بخش سفر یعنی غذا می‌رسیم. هتل گرند حیات مسقط در این بخش هم سنگ تمام گذاشته است. این هتل مسقط ۳ رستوران، یک کافه و یک چایخانه دارد. اگر دلتان غذاهای ایتالیایی بخواهد باید به رستوران ایتالیایی توسکانی بروید. یکی دیگر از رستوران های هتل گرند حیات مسقط رستوران مرجان نام دارد، این رستوران مخصوص غذاهای اندونزیایی است، خوردن یک غذای عجیب با ادویه های شرقی درحالی‌که در یک رستوران فضای باز در قلب عمان نشسته‌اید، تجربه‌ای نیست که همیشه تکرار شود.

رستوران سافاری همان‌طور که از اسمش پیداست مخصوص طبیعت‌گردها و عاشقان سفر است. این رستوران در پشت بام هتل قرار گرفته و به استیک و غذاهای گریل شده، اختصاص دارد. پشت بام هتل های مسقط یکی از بهترین نقاط برای تماشای منظره دریا و شهر محسوب می‌شود. اگر قصد صرف یک میان وعده خوشمزه را داشته باشید کافه موکا را امتحان کنید و اگر می‌خواهید عصرانه در مسقط را با نوشیدن یک لیوان قهوه عربی یا چای دلچسب‌تر کنید، بدنیست سری به چایخانه سیرج بزنید.

در کنار تمام امکانات گفته شده، هتل گرند حیات مسقط به عنوان یکی از بهترین هتل های مسقط این خدمات را هم به مهمان‌ها ارائه می‌دهد: پذیرش ۲۴ ساعته، صرافی و تبدیل ارز، انبار چمدان، راهنمای گردشگری و خدمات تور و بلیط، دستگاه ATM، ورود و خروج خصوصی، صندوق امانات، خدمات خشکشویی، نظافت روزانه، واکس کفش، اتوکشی، فروشگاه های مختلف، اینترنت رایگان، اتاق کنفرانس، امکان اجاره ماشین، پارکینگ رایگان، آسانسور، آرایشگاه مردانه و زنانه، روزنامه، نگهداری و پرستاری از کودک و…

هتل گرند حیات مسقط با سایر جاهای دیدنی مسقط فاصله زیادی ندارد. با اقامت در این هتل مسقط شما می‌توانید به راحتی از جاذبه‌های این شهر دیدن کنید. فاصله این هتل تا سالن اپرای سلطنتی مسقط ۵ کیلومتر است و می‌توانید با کمتر از ۱۰ دقیقه رانندگی به سالن برسید. از هتل اینترکنتینتال مسقط تا پارک ملی القرم ۷ کیلومتر فاصله دارید و با ۱۵ دقیقه رانندگی به راحتی به این پارک خواهید رسید. همچنین فاصله هتل اینترکنتینانتال تا مسجد سلطان قابوس، موزه دروازه مسقط و برج ساعت قدیمی به ترتیب ۶، ۱۵ و ۱۴ کیلومتر است.

نمای از اتاق هتل گرند حیات مسقط

هتل بست وسترن پریمیر مسقط | Best Western Premier Hotel

هتل بست وسترن پریمیر یکی از بهترین هتل های مسقط است. این هتل ۴ ستاره مسقط اگرچه گران ترین هتل این شهر نیست، اما باتوجه به قیمتش امکانات فوق‌العاده‌ای ارائه می‌دهد.  از ملافه‌های مرغوب بافته شده از نخ مصری گرفته تا بالش های مختلف، تخت و گهواره نوزاد، هتل بست وسترن پریمیر به شما احساس بودن در خانه را می‌دهد.

حمام اختصاصی با دوش بارانی و وان، وسایل بهداشتی، تلویزیون، یخچال، اینترنت رایگان، اتو، میزکار و چای ساز از دیگر امکانات اتاق های هتل بست وسترن پریمیر هستند. اما به جز اتاق‌ها، این هتل مسقط گزینه‌های دیگری هم برای لذت بردن از سفر در اختیارتان قرار می‌دهد. استخر سرپوشیده، سونا و سالن بدنسازی هتل بست وسترن پریمیر مسقط مکان های خوبی برای ورزش، هیجان و البته ریلکس کردن هستند.  

البته اگر از آن دسته افرادی هستید که غذا خوردن برایتان نوعی تفریح به حساب می‌آید، نباید رستوران های هتل بست وسترن پریمیر مسقط را از دست بدهید! این هتل ۲ رستوران و یک کافه دارد. رستوران اتریوم مخصوص سرو غذاهای بین المللی، از غذاهای غربی گرفته تا غذاهای عربی و آسیای شرقی است. شما می توانید از بوفه رستوران استفاده کنید و یا از میان گزینه های موجود در منو غذا سفارش بدهید.

هتل بست وسترن پریمیر مسقط

اما اگر از عاشقان دنر کباب و غذاهای ترکی هستید، باید به رستوران سیتی کباب بروید. این رستوران در لابی هتل بست وسترن پریمیر قرار دارد و بهترین نقطه مسقط برای امتحان کردن غذاهای سنتی ترکی است. اگر به دنبال جایی برای امتحان کردن قهوه عربی یا سر کشیدن یک نوشیدنی خنک در شهر ساحلی مسقط باشید هم باید سری به کافه اتریوم هتل بزنید.

به جز گزینه های گفته شده با اقامت در این هتل مسقط شما می‌توانید از این خدمات هم استفاده کنید: انبار چمدان، راهنمای گردشگری، خدمات تبدیل ارز ، پذیرش ۲۴ ساعته، اینترنت رایگان در تمام قسمت های هتل، پارکینگ، امکان اجاره ماشین، خدمات اتوکشی، اتوشویی، خشکشویی، واکس کفش، خدماتی برای مهمانان کم توان و ناتوان، خدمات VIP، آسانسور، اتاق کنفرانس، ترانسفر فرودگاهی و حمل و نقل شهری و…

هتل بست وسترن پریمیر مسقط با جاهای دیدنی پایتخت فاصله زیادی ندارد. فاصله این هتل تا سالن اپرای سلطنتی مسقط ۷ کیلومتر است و می‌توانید با ۱۰ دقیقه رانندگی به سالن برسید. از این هتل تا پارک ملی القرم ۶ کیلومتر فاصله دارید و با ۱۵ دقیقه رانندگی به راحتی به آن جا خواهید رسید. فاصله هتل بست وسترن تا موزه دروازه مسقط و برج ساعت قدیمی به ترتیب ۱۵ و ۶ کیلومتر است.

هتل ال بهجه مسقط | Al Bahja Hotel

این هتل سه ستاره مسقط در سال ۲۰۰۰ ساخته شده و با توجه به سابقه‌اش جزو بهترین هتل های مسقط است. هتل ال بهجه یک ساختمان سه طبقه است و ۵۲ واحد اقامتی دارد. اما نباید با توجه به وسعت و ستاره هایش درباره این هتل تصمیم بگیرید. اقامت در این هتل مسقط علاوه بر قیمت به صرفه امکانات و گزینه های زیادی را در اختیارتان قرار می‌دهد.

بد نیست از اتاق های هتل ال بهجه شروع کنیم. دکوراسیون تمام اتاق های هتل البهجه مدرن و مینیمال است. از تراس تمام اتاق های این هتل می‌توانید منظره شهر مسقط را ببینید و البته باید گفت که تمامی اتاق های هتل مجهز به عایق صوتی هستند. اتاق‌های ال بهجه درست شبیه به یک خانه راحت طراحی شده‌اند. واحدهای اقامتی این هتل امکاناتی مانند تلویزیون، یخچال، کمد، میز تحریر، تخت خواب، سشوار، حمام و سرپوش بهداشتی اختصاصی همراه با وسایل بهداشتی و جکوزی را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهند.

هتل ال بهجه مسقط

البته شما به یک شهر ساحلی آمده‌اید و قرار نیست همیشه در اتاق بمانید. هتل ال بهجه مثل خیلی از هتل های مسقط، ساحل اختصاصی دارد و این به شما اجازه می دهد از ساحل خلوت، آب تنی و حتی غواصی در محیطی آرام لذت ببرید. اما اگر به دنبال تفریحات مسقط از نوع هیجان‌انگیزتری هستید می‌توانید با پرداخت هزینه کمی از خدمات تفریحی هتل البهجه مسقط استفاده کنید. خدمات تفریحی این هتل شامل رویدادهای ورزشی و کلوپ‌های شبانه، تور پیاده‌گردی و گردش مسقط، تور آشنایی با فرهنگ بومیان عمان، دوچرخه‌سواری و اجرای موسیقی زنده می‌‎شود. البته به جز ساحل و تفریحات، هتل البهجه به یکی‌دیگر از مهم‌ترین لذت‌های شما در سفر یعنی غذا و شکم‌گردی هم فکر کرده است. این هتل یک رستوران بین‌المللی و لوکس دارد که در آن می‌توانید انواع غذاها ازسرتاسر دنیا را امتحان کنید.

هتل ال بهجه مسقط

اگر هنوز برای انتخاب این هتل مسقط مردد هستید بد نیست نگاهی به سایر امکانات هتل ال بهجه بیندازید: پارکینگ رایگان، سوئیت عروس، دستگاه خودپرداز، آرایشگاه، کتابخانه، سالن بیلیارد، صندوق امانات، نظافت روزانه، تبادل ارز، سرویس شاتل فرودگاهی، اینترنت رایگان، آسانسور، دستگاه ATM، فروشگاه، تاکسی سرویس، لباسشویی (با هزینه)، خشک شویی (با هزینه)، اتو (با هزینه)، خدمات اتاق VIP، ماهواره، ، اتاق جلسه، آمفی تئاتر، پذیرش ۲۴ ساعته، حمل وسایل، تهویه مطبوع، ، دارت، کلوب شبانه، خدمات بلیط، فکس/ فتوکپی، امکانات ویژه معلولین و واکس کفش و…

هتل ال بهجه مسقط با جاهای دیدنی مسقط فاصله زیادی ندارد. فاصله این هتل تا منطقه توریستی موج مسقط ۹٫۶ کیلومتر است. این هتل با سایر مناطق مسقط مثل دانشگاه سلطان قابوس، فرودگاه بین المللی مسقط و اتحادیه اتومبیل مسقط به ترتیب ۱۰، ۱۴ و ۱۷ کیلومتر فاصله دارد.

هتل رویال کراون مسقط | Royal Crown Hotel

این هتل ۴ ستاره مثل بسیاری از هتل های مسقط در نزدیکی دریا قرار دارد و گزینه خوبی برای اقامت در یک شهر ساحلی است. البته به جز نزدیکی به دریا رویال کرون ویژگی های دیگری نیازی دارد که آن را به یکی از بهترین هتل های مسقط تبدیل کرده است. بیایید از مهم ترین بخش هتل یعنی اتاق ها شروع کنیم.  

هتل رویال کراون ۱۱۵ اتاق دارد. تمام اتاق های این هتل مجهز به تلویزیون، اینترنت رایگان و حمام اختصاصی با وسایل بهداشتی هستند. گاوصندوق و میز لپ‌تاپ، تراس با چشم‌انداز دریا یا شهر و سرویس‌های خواب مجهز از دیگر امکاناتی هستند که به شما احساس بودن در خانه را می‌دهند. اما این احساس آرامش مختص به اتاق هتل رویال کرون نمی‌شود. استخر سرپوشیده، باشگاه تناسب اندام و اسپا نیز اقامت شما را در این هتل لذت‌بخش می‌کنند. از سمتی رستوران بین المللی این هتل ۴ ستاره یک پاتوق خوب برای خوردن یک غذای خوشمزه بعد از استخر و سونا است.

هتل رویال کراون مسقط

هتل رویال کرون به نسبت خیلی از هتل های مسقط قیمت کمتر و امکانات خوبی دارد، از دیگر امکانات این هتل می‌توان به خدمات دربان، خدمات عروسی، چک‌اوت سریع، خدمات خشک‌شویی، شاتل فرودگاهی رفت و برگشت و پارکینگ رایگان در محل اشاره کرد.

هتل رویال کرون به جز نزدیکی به جاهای دیدنی مسقط به مراکز خرید این شهر هم نزدیک است. فاصله هتل کرون تا مرکز خرید مسقط و مرکز خرید عمان اونیز  با خودرو فقط ۵ دقیقه است. این هتل ۴ ستاره تا مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی عمان ۱۶٫۵ کیلومتر و مرکز خرید پانوراما ۳ کیلومتر فاصله دارد.

هتل پلازا مسقط | Muscat Plaza Hotel

اگر می‌خواهید هتلی با قیمت مناسب در قلب مسقط رزرو کنید، هتل پلازا مسقط را انتخاب کنید. این هتل در یکی از مشهورترین جاهای مسقط یعنی خیابان العالم قرار دارد و به بیشتر قسمت های این شهر نزدیک است. هتل پلازا با توجه به قیمت به‌صرفه‌ای که دارد از امکانات خوبی برخوردار است. تمام اتاق های هتل پلازا مسقط مجهز به حمام اختصاصی، میزکار، یخچال، تلویزیون، گاو صندوق، چای‌ساز، اتو و کمد لباس هستند. علاوه‌براین تمام اتاق ها به صورت روزانه و به شکل رایگان نظافت می‌شوند. از دیگر امکانات هتل پلازا می‌توان به پارکینگ رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه خودپرداز، سالن کنفرانس، امکان کرایه اتومبیل، و امکان رفت و آمد در طبقات با ویلچر اشاره کرد.

همان‌طور که در ابتدا اشاره کردیم هتل پلازا فاصله کمی با جاذبه های مسقط دارد. این هتل در فاصله ۲٫۵ کیلومتری مرکز خرید عمان و ۶ کیلومتری خانه اپرای رویال قرار دارد. از سمتی فاصله هتل پلازا تا مسجد جامع سلطان قابوس و پارک طبیعی مسقط نیز به ترتیب ۲٫۵ و ۱۰ کیلومتر است.

هتل پلازا مسقط

مسقط، مقصدی متفاوت و نزدیک!

سفر به مسقط پایتخت عمان می‌تواند یکی از سفرهای خارجی آسان و راحت برای شما باشد، چراکه به راحتی می‌توانید بدون ویزا به این کشور سفر کنید. در حال حاضر ایرانیان می‌توانند بدون اخذ ویزای عمان، ۱۰ روز را در این کشور سپری کنند. اگر قصد سفر به عمان را دارید، به راحتی می‌توانید خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل های مسقط را در سایت فلای تودی با بهترین قیمت انجام دهید.

اگر تجربه سفر به عمان را دارید، تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول درباره هتل های مسقط

آیا سفر به عمان نیاز به ویزا دارد؟

سفر به عمان اگر کمتر از ۱۴ روز باشد، نیازی به ویزا ندارد.

آیا سفر به عمان گران است؟

تور عمان در مقایسه با تور کشورهای عربی مثل دبی یا قطر ارزان است، البته اگر قصد نداشته باشید در هتل لوکس اقامت کنید.

از چه راه هایی می شود به عمان رفت؟

برای سفر به عمان می‌توانید از راه هوایی، زمینی یا دریایی استفاده کنید.درحال‌حاضر امکان سفر به عمان با کشتی، هواپیما و ماشین وجود دارد.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید