اگر اهل جستجوی مقاصد خارجی یا سفرهای متفاوت باشید، به احتمال زیاد اقامت در بهترین هتل های پنج ستاره بدروم یا آفتاب گرفتن در این شهر ساحلی برایتان هیجان‌انگیز است. بدروم یکی از زیباترین شهرهای ساحلی کشور ترکیه محسوب می‌شود. جاذبه‌ های گردشگری بدروم مانند آمفی تئاتر بدروم، قلعه سنت پیتر و موزه باستان شناسی زیر آب، آرامگاه هالیکارناسوس، دروازه میندوس و سواحل آرامش‌بخش و بافت قدیمی شهر همراه با خانه‌های سفید و کوچه‌های پر از گل‎‌های رنگارنگش همه و همه باعث شده بدروم به مقصدی منحصربه‌فرد تبدیل شود.

اگر قصد سفر به بدروم ترکیه را دارید و دغدغه انتخاب محل اقامت ذهن شما را مشغول کرده است، با این مقاله از مجله گردشگری فلای تودی همراه باشید تا با تعدادی از بهترین هتل‌ های پنج ستاره بدروم ترکیه آشنا شویم.

۱- هتل دوریا بدروم | Doria Hotel Bodrum

هتل دوریا لوکس‌ترین هتل‌ پنج ستاره بدروم است. اگر بخواهید لیست بلندبالایی از بهترین هتل‌ های پنج ستاره بدروم تهیه کنید، قطعا نام این هتل اولین و برترین است. این هتل با ۹۲ اتاق مجلل و مجهز از گردشگران میزبانی می‌کند. با رزرو هتل دوریا بدروم از امکاناتی مانند حمام اختصاصی، گاوصندوق، مینی بار، تلفن، تلویزیون، سیستم تهویه مناسب، سشوار و روم سرویس ۲۴ ساعت در تمامی اتاق‌های آن بهره‌مند شوید.

فاصله ساحل اختصاصی این هتل لوکس بدروم تا ساختمان اصلی تنها ۵ دقیقه است و مسافران به راحتی می‌توانند در این ساحل به استراحت و تفریح بپردازند و از چشم‌انداز دریای اژه لذت ببرند. این هتل در کنار ساحل اختصاصی استخر روباز نمای پانوراما و امکانات اسپا را نیز به مهمانانش ارائه می‌دهد. رستوران هتل دوریا مشرف به استخر است و منوی متنوعی از غذاهای ترکی و مدیترانه‌ای را در اختیار میهمانان خود قرار می‌دهد. دوریا هتل بدروم در فاصله ۱۰ دقیقه‌ای از مرکز شهر قرار گرفته و تا فرودگاه بین‌المللی میلاس بدروم تنها ۴۰ دقیقه فاصله دارد.

Map
هتل دوریا از بهترین هتل های پنج ستاره بدروم

۲- هتل وگ بدروم | Vogue Hotel Bodrum

هتل وگ بدروم که در ساحل خلیج توربو قرار گرفته، یکی از مجلل‌ترین بهترین هتل‌ های پنج ستاره بدروم محسوب می‌شود. این هتل ۵ ستاره را می‌توان بهترین هتل بدروم دانست که توسط انبوهی از درختان کاج احاطه شده، دارای ساحل اختصاصی و امکانات لوکسی مانند تجهیزات اسپا، استخر روباز با سرسره‌های آبی است.

هتل وگ با ۴۳۸ اتاق مجهز و امکاناتی همچون حمام‌های اختصاصی لوکس، تلویزیون‌های ۳۲ اینچی، مینی‌بار، اسپرسوساز، اینترنت رایگان و سیستم تهویه مناسب میزبان گردشگران است. توجه داشته باشید تمامی اتاق‌های هتل وگ دارای بالکن و منظره‌ دریا هستند.

Linkbبرترین جاذبه های گردشگری بدروم ترکیه

رستوران این هتل پنج ستاره با غذاهای ترکی، ایتالیایی و غذاهای دریایی از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. این مجموعه همچنین دارای یک شیرینی‌فروشی فوق‌العاده است که گردشگران می‌توانند طعم اصیل شیرینی‌های ترکی را با یک فنجان چای داغ در آن تجربه کنند.

در هتل وگ امکانات تفریحی فراوانی مانند زمین بسکتبال، فوتبال، والیبال و زمین تنیس، ورزش‌های آبی و…  تدارک دیده شده است تا جوانان اوقات فراغت خود را با لذت بیشتری سپری کنند. فاصله هتل وگ تا مرکز شهر ۸ کیلومتر است و تا فرودگاه بین‌المللی میلاس بدروم تنها نیم ساعت با ماشین فاصله دارد.

Map
هتل وگ بدروم

۳- هتل بایا بدروم | baia hotel bodrum

هتل بایا در نزدیکی خلیج گوندوگا قرار گرفته و یکی از بهترین هتل‌ های پنج ستاره بدروم است. تمامی اتاق‌های این هتل دارای بالکنی اختصاصی با منظره دریای اژه هستند و امکاناتی همچون تلویزیون و ماهواره، حمام خصوصی به همراه دوش و وان، یخچال، اینترنت رایگان و روم سرویس ۲۴ ساعته دارند.

در رستوران هتل بایا بدورم غذاهای بین‌المللی به صورت سلف سرویس و بوفه سرو می‌شود. هتل بایا مثل بسیاری از هتل های لوکس بدورم دارای ساحل اختصاصی است و گردشگران می‌توانند در این محیط دقایق آرامش‌بخشی را بر روی تخت‌های آفتابگیر سپری کنند. اگر به دنبال هیجان و تفریحات آبی باشید بد نیست بدانید این هتل ۵ ستاره بدروم امکاناتی همچون اسکی روی آب، پاراسل، جت اسکی و بنانا سواری نیز ارائه می‌دهد.

در کنار تمام این امکانات هتل بایا را می‌توان از بهترین هتل های بدروم با پارک ابی دانست. چرا که دارای یک پارک آبی مجهز به همراه سرسره‌های مهیج، باشگاه تناسب اندام و اسپا است. در نهایت اگر با شرایط خاص به دنبال رزرو هتل بدورم هستید، بد نیست بدانید که تعدادی از اتاق‌های این هتل لوکس بدروم برای افرادی با معلولیت جسمی طراحی و ساخته شده است.

Map
هتل بایا بدروم

۴- هتل ریکسوس پریمیوم بدروم | Rixos Premium Bodrum

هتل ریکسوس پریمیوم با ۳۴۷ اتاق، ویلا و سوئیت یکی از بزرگ‌ترین و مجلل ترین هتل‌ های پنج ستاره بدروم به حساب می‌آید. اتاق‌های هتل ریکسوس پریمیوم بدروم به صورت تخصصی طراحی شده و در ساخت آن از پنجره‌های سراسری استفاده شده که چشم‌انداز بی‌نظیری به طبیعت اطراف دارد.

با توجه به اینکه ریکسوس پریمیوم هم در لیست بهترین هتل‌ های پنج ستاره بدروم قرار می‌گیرد. امکانات لوکسی مانند ساحل اختصاصی، استخر روباز و استخر سرپوشیده دارد. مسافران این هتل در کنار شنا و آفتاب گرفتن می توانند از امکاناتی مانند حمام ترکی، اتاق بخار، جکوزی و مرکز مراقبت پوستی نیز استفاده کنند. هتل ریکسوس در زمره بهترین هتل های uall بدروم هم شناخته می‌شود.

این هتل پنج ستاره بدروم ۷ کافه و ۵ رستوران متنوع با انواع غذاهای ملی، محلی و بین‌المللی دارد. البته غذا و آرامش تنها امکانات فوق العاده‌ای نیست که ریکسوس پریمیوم را به یکی از بهترین هتل های بدروم تبدیل می‌کند. این هتل امکانات بی‌نظیری برای سرگرمی کودکان نظیر اتاق موسیقی، سینما، استخر مخصوص کودک، اتاق بازی، مینی‌کلاب مخصوص کودکان و… فراهم آورده است. اگر می‌خواهید لوکس ترین هتل بدروم را رزرو کنید، پیشنهاد می‌کنیم ریکسوس پریمیوم را هم در لیست رزرو هتل بدروم قرار دهید.

Map
هتل ریکسوس پریمیوم بدروم

۵- هتل یاسمین ریزورت بدروم | Yasmin Bodrum Resort

هتل یاسمین ریزورت بدروم با یک کیلومتر ساحل شخصی در ساحل دریای اژه یکی از بهترین هتل‌ های پنج ستاره بدروم ترکیه به حساب می‌آید. این هتل ۳۸۶ اتاق لوکس با امکاناتی مانند تلویزیون وماهواره، مینی‌بار اختصاصی، وسایل بهداشتی رایگان، سشوار و اینترنت رایگان دارد. این هتل پنج ستاره بدروم دارای ۴ رستوران و ۵ کافه است که در آن انواع غذاهای ملی و بین‌المللی به صورت سلف سرویس سرو می‌شود.

هتل یاسمین ریزورت دارای ۲ استخر سرپوشیده، ۳ استخر رو باز، ۲ آلاچیق زیبا و یک مرکز اسپا با خدماتی همچون ماساژ و حمام ترکی است. در کنار امکانات و خدمات بی نظیر یاسمین ریزورت اگر قصد داشته باشید از جاذبه های بدروم دیدن کنید، بد نیست بدانید این هتل از مهمترین جاهای دیدنی بدروم یعنی ساحل و قلعه تاریخی بدروم ۲۰ کیلومتر فاصله دارد و فاصله‌ آن تا فرودگاه بین‌المللی میلاس ۵۵ کیلومتر است. هتل یاسمین از بهترین هتل های بدروم برای اقامت است.

Map
هتل یاسمین ریزورت بدروم

۶- سیرن لوکسوری هتل بدروم | Sirene Luxury Bodrum Hotel

سیرن لوکسوری هتل بدروم یکی از بهترین هتل‌ های پنج ستاره بدروم ترکیه است. این هتل لوکشین ویژه‌ای دارد و بر روی تپه‌ای زیبا در یکی از رویایی‌ترین خلیج‌های بدروم قرار دارد. موقعیت جغرافیایی هتل سیرن لوکسوری بدورم باعث شده تا میهمانان بتواند نمایی فوق‌العاده از شبه جزیزه بدورم داشته باشند.

این هتل اتاق‌هایی بزرگ با منظره دریا و ساحل دارد. تمامی واحدهای اقامتی این هتل پنج ستاره بدروم تراس‌های بزرگی با منظره تماشایی از دریا اژه دارند. دکور و امکانات سیرن لوکسوری هتل بدروم کاملا لوکس و مینیمال است. با اقامت در این هتل ۵ ستاره بدروم شما می‌توانید از مینی بار، حمام و سرویس بهداشتی لوکس، سرویس خواب راحت، میز و … استفاده کنید.

سیرن لوکسوری هتل بدروم

از همه مهم‌تر اینکه سیرن لوکسوری هتل بدروم یک ساحل خصوصی دارد که محل خوبی برای آفتاب گرفتن در کنار دریا و فرار از شلوغی است. در کنار ساحل خصوصی شما می‌توانید از استخرهای روباز، اسپا، اتاق نمک و باشگاه بدنسازی مجهز این هتل ۵ ستاره بدروم نیز استفاده کنید.

با اقامت در این هتل لوکس که یکی از هتل‌ های پنج ستاره بدروم، خیالتان از بابت غذا هم راحت است. سیرن لوکسوری هتل بدروم چندین رستوران و کافه روباز و ساحلی دارد که بهترین محل برای امتحان کردن یک صبحانه مفصل ترکی یا انواع غذاهای بین‌المللی با نمای پانوراما دریا هستند. از جمله مکان‌های دیدنی نزدیک به این هتل سیرن لوکسوری می‌توان به پارک آبی یالیکاواک و قلعه تاریخی بدروم اشاره کرد. البته نباید فرصت قایق سواری و غواصی در میان دریای مدیترانه را فراموش کنید.

۷- هتل سوئیس اوتل ریزورت بیچ بدروم | Swissôtel Resort Bodrum Beach

اگر دوست دارید در یکی از بهترین هتل‌ های پنج ستاره بدروم با امکانات، دکور و محیط سوئیسی اقامت داشته باشید و درعین‌حال مهمان نوازی شرقی را تجربه کنید، هتل سوئیس اوتل ریزورت بیچ بدروم یکی از بهترین هتل های بدروم ترکیه برای اقامت شما است.

این هتل ۵ ستاره در بدروم در چند قدمی ساحل تورگوتریس قرار گرفته است. مهمان‌ها می‌توانند علاوه بر لذت بردن از ساحل اختصاصی و آرام از امکاناتی مانند استخر روباز، استخر مجهز سرپوشیده، اسپا و باشگاه بدنسازی نیز استفاده کنند. تمام اتاق‌های این هتل لوکس بدروم دارای چشم‌اندازی فوق‌العاده از دریا و جزایر هستند.

هتل سوئیس اوتل ریزورت بیچ بدروم

علاوه بر این با اقامت در این هتل شما می‌توانید از امکاناتی مانند تهویه مطبوع، تلفن، صندوق امانات، قسمت نشیمن، کتری برقی، مینی‌بار و تلویزیون صفحه‌تخت استفاده کنید. از سمتی سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی تمامی واحدها دارای وسایل بهداشتی و آرایشی لوکس هستند. رستوران هتل سوئیس اوتل ریزورت بیچ بدروم منویی متنوع از  انواع غذاهای آسیایی و مدیترانه‌ای دارد، علاوه بر این شما می‌توانید در اسنک بار ساحلی این هتل پنج ستاره بدروم انواع غذاهای مدیترانه ای را امتحان کنید.

۸- هتل سان دنس ریزورت بدروم | Sundance Resort

سان دنس ریزورت یکی دیگر از هتل‌ های پنج ستاره بدروم است، این هتل در نزدیکی دریا قرار گرفته و مانند بسیاری از هتل های پنج ستاره بدروم ساحل اختصاصی دارد. با اقامت در هتل سان دنس ریزورت علاوه بر ساحل اختصاصی می‌توانید از استخر سرپوشیده، استخر روباز، مرکز تناسب اندام و اسپا مجهز این هتل لوکس نیز استفاده کنید.

هتل سان دنس ریزورت بدروم

تمامی اتاق‌های این هتل ۵ ستاره بدروم علاوه بر تراس با نمای پانوراما از دریا مجهز به تلویزیون، مینی بار، تهویه مطبوع، سرویس خواب راحت و البته حمام و سرویس بهداشتی لوکس هستند. در کنار امکانات لوکس و تفریح و سرگرمی شما می‌توانید صبحانه، ناهار و شام را در رستوران بین المللی هتل سان دنس ریزورت با نمای زیبایی از بدروم صرف کنید.

هتل‌ های پنج ستاره بدروم را از دست ندهید

در این مطلب سعی کردیم بهترین هتل‌ های پنج ستاره بدروم را به شما معرفی کنیم. بدروم شهری لوکس است که آن را با سواحل و زندگی شبانه‌اش می‌شناسند. این شهر همچنین به دلیل خط ساحلی چشمگیر و سرسبزی شهرت دارد و به‌خاطر محله‌های جذاب، آثار باستانی و دریای فیروزه‌ای رنگش، در میان گردشگران طرفداران زیادی پیدا کرده است. اگر قصد سفر به این شهر ساحلی را دارد، با خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل بدروم یک تعطیلات ایده‌آل برای خودتان رقم بزنید.

آیا تجربه سفر و اقامت در هتل های پنج ستاره بدروم را دارید؟ از تجربیات خود برای خوانندگان ما بگویید.

سوالات متداول درباره بهترین هتل‌ های پنج ستاره بدروم

بهترین منطقه برای رزرو هتل بدروم کجاست؟

اگر سفر به بدروم را برای اولین بار تجربه می کنید، شهر قدیمی بدروم بهترین منطقه برای اقامت شما در بدروم است. با رزرو هتل های بدروم در این منطقه علاوه بر دسترسی راحت به ساحل، به جاهای دیدنی هم نزدیک هستید.

بدروم بهتر است یا آنتالیا؟

بدروم و آنتالیا هر دو جاذبه های زیادی دارند. بدروم هتل‌های شگفت‌انگیز، غذای عالی و زندگی شبانه فوق‌العاده دارد، در حالی که آنتالیا از منظر فرهنگی شهری غنی‌تر و عمیق‌تر است.

بهترین زمان برای سفر به بدروم کدام است؟

اگر به دنبال آفتاب و تفریحات آبی هستید، بهترین زمان فصل تابستان است. گرمترین دمای بدروم در تابستان حداکثر ۳۶ و میانگین کمترین دما آن ۲۰ درجه سانتیگراد است.

1 نظر

  1. بهترین هتل‌ های پنج ستاره بدروم | اقامتی متفاوت

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید